Dodaj do ulubionych

rifampicyna, znaczne obniżenie Ft4, brać dalej?

27.05.20, 17:25
Hejka


Może ktoś był w takiej sytuacji, mam niedoczynność i hashi, przyjmuję stale Ft4 i Ft3. Biorę rifę of 2,5 miesiąca, zrobiłam sobie badania, bo coś czułam, ze coś jest nie tak, zaniepokoiła mnie tak naglę rosnąca waga, bez niczego zupełnie, rozmazane widzenie. Wyszło, że Ft4 spadło mi z 40% do 5%. TSH wzrosło, ale jest w normie na poziomie 0,59, zawsze miałam na poziomie 0,001 bo biorę Novothyral, więc on sztucznie zaniża też

teraz mam pytanie, czy brać nadal tę rifampicynę, zwiększyłam już FT4 ale boję się, że biorąc rifę, rozwalę sobie doszczętnie tarczycę, bo rifa powoduje, że FT4 się nie wchłania, przyjmuje się ją i jest szybko wydalana z organizmu.lekarz ilads mówi, że tarczyca wróci szybko do normy, ale nie wiem, czy tak wróci....

warto brać dalej, ktoś może doradzić??? Z góry dziękuję, to dla mnie bardzo ważne, lekarz ilads mówi, aby brać, ale ja się boję po prostu.
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka