Dodaj do ulubionych

Proszę o interpretację wynikow

28.10.22, 13:45
Witam wszystkich .lecze się od lipca 2021r moje wyniki 30 07 21r tsh-2,0 LM/ml(0.270-4,200 ft413,1 pmol/l(12-22,00) przeciwciala pperoksydazietar 54IU/ml(34) przeciw ciała p/ tyreeoglobulinie292IU/ml (115) usg w pożądku w lipcu.Sierpien2021tsh2.29IU/ml(0,270-4,200) ft4 12,7pmol/l (12,00-22)Kolejne badanie z lutego 2022r tsh1,050lu/ml (2,70-4.200)ft 14,9pmol/l (12-22) .sierpien2022tsh1,900ulm/ml(0,270-4,20) ft415.50pmol/l (12-22) Cały czas jestem na euty 25 lekarz wysyła do endo robi usg kieruje na teren wynik usg dołączę jako zdjęcie.Trab3,54(1.50) teraz to ja już nie wiem czy mam hashimoto czy G.B .mMozecie mi to jakoś wytłumaczyć bo ja nic nie rozumiem z tego teraz tak się kiepsko czuje nie wiem czy nie mam niedoczynności
Obserwuj wątek
    • sliwki_wierzbie Re: Proszę o interpretację wynikow 28.10.22, 14:01
      Usg 19×17×49mm prawy plat 12×15×45mm lewyplat
      Ciesn4mm .Tarczyca nie powiększona miedź niejednokrotnie,z obszarami o obnizonej spontaniczności,zwłaszcza w partiach obwodowych.w biegunie dolnym plata prawego zmiana ogniskowa hypochogeniczna śr 3,3mm .Przeplyw krwi w obrazie CDI iDPI patologicznych węzłów chlonnych szyi nie udowodniono. Co to znaczy? Endo kazała za pół roku na kontroli dalej brac 25 euty
    • hashitess Re: Proszę o interpretację wynikow 28.10.22, 21:29
      sliwki_wierzbie napisała:

> Witam wszystkich .lecze się od lipca 2021r moje wyniki 30 07 21r tsh-2,0 LM/ml(
      > 0.270-4,200

ft413,1 pmol/l(12-22,00) przeciwciala pperoksydazietar 54IU/ml(34
      > ) przeciw ciała p/ tyreeoglobulinie292IU/ml (115) usg w pożądku w lipcu.Sierpi
      > en2021tsh2.29IU/ml(0,270-4,200) ft4 12,7pmol/l (12,00-22)Kolejne badanie z lut
      > ego 2022r tsh1,050lu/ml (2,70-4.200)ft 14,9pmol/l (12-22) .sierpien2022tsh1,900
      > ulm/ml(0,270-4,20) ft415.50pmol/l (12-22) Cały czas jestem na euty 25 lekarz wy