Dodaj do ulubionych

Sposoby walki z nadwagą i otyłością

06.05.15, 10:48
Drodzy Państwo!
Nazywam się Karolina Olszowiak. Jestem studentką ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego i zwracam się do Państwa z prośbą o udział w badaniu i wypełnienie poniższej ankiety dotyczącej sposobów walki z nadwagą i otyłością. Jej wypełnienie powinno zająć ok 5 minut. Badanie to jest w pełni anonimowe, a udział w nim dobrowolny. Materiały zebrane dzięki badaniom zostaną zbiorczo opracowane i posłużą mi wyłącznie do celów naukowych. Bardzo dziękuję za poświęcony czas. Poniżej podaję linka na którym znajduje się ankieta.
moje-ankiety.pl/respond-76420/ankieta-sposoby-walki-z-nadwaga-i-otyloscia.html
Obserwuj wątek
    • programtelewizyjny1 Re: Sposoby walki z nadwagą i otyłością 13.04.16, 14:06
      Aktualnie trwają prace przygotowawcze do programu telewizyjnego, który poświęcony będzie osobom walczącym z otyłością.

To będzie wyjątkowy projekt pokazujący wzruszające, prawdziwe historie, emocjonującą walkę o nowe życie oraz wielkie zwycięstwa siły woli nad przeciwnościami losu. Chcemy udowodnić ludziom borykającym się z nadwagą, że poprzez radykalną zmianę swojego trybu życia, mogą poddać transformacji zarówno swoje ciało, jak i siebie samych. Kontrolując swoją wagę i odrzucając przyzwyczajenia żywieniowe dostaną szansę na nowe życie.
      Jeśli chcesz być jedną z takich osób zgłoś się!

Poszukujemy duetów (np. matka z córką, małżeństwo, przyjaciółki, bracia...) w których zarówno jedna jak i druga osoba zmaga się z otyłością i jest gotowa zmienić swoje życie pod okiem specjalistów.

Na adres program@endemolshine.pl prześlij wiadomość (w tytule wpisując: "NOWE ŻYCIE") zawierającą informację o:
      - wieku
      - wadze
      - kontakt telefoniczny
      - aktualne zdjęcie całej sylwetki

To może być pierwszy krok ku zmianie Twojego życia na lepsze!
      • lapasia Re: Sposoby walki z nadwagą i otyłością 28.06.16, 22:56
        nie daj sie chlopaku do zadnych programow...