Forum Dom Dom
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Drewniany domek

IP: 87.204.40.* 07.10.09, 19:58
    Witam!
    Jesteśmy młodym małżeństwem i chcemy się budowac, ale nie stac nas na wysoki
    kredyt. Czy ktoś z Państwa wybudował całoroczny ok 100 mkw domek drewniany?
    JAki jest koszt postawienia domu pod klucz? JAk się w nim mieszka? Jak z jego
    trwałością?ogrzewaniem? zabezp. przed pożarem, a przede wszystkim czy warto?
    czy jest taniej?Dziękuje za odpowiedzi wszytstkim!!!!!POzdrawiam
    Obserwuj wątek
      • mullosca Re: Drewniany domek 09.10.09, 18:46
        Nie znam się za bardzo na domach drewnianych, ale myślę, że w tym momencie jest
        taka technologia jeżeli chodzi o budownictwo, że na pewno są one solidne. Tylko
        ja bym się chyba jednak bała, że łatwiej jest się włamać do takiego domu. Myślę,
        że warto pomyśleć o ekologicznym domu, bo na tym można dużo zaoszczędzić.
      • Gość: Jozef Re: Drewniany domek IP: *.przyrow2.gre.pl 21.11.09, 23:44
        Mamy cos takiego, domek ok. 100 m kw pow. uzytkowej zbudowany w technologii
        szkieletu drewnianego - tzw. kanadyjczyk.
        jesli bedziecie budowac sami lub pod kierunkiem jakiegos fachowca, to
        zaoszczedzicie. i to duzo. jesli jednak bedzie budowala jakas w miare sprawdzona
        ekipa/firma - wezmie juz sporo, my dalismy w 2008/9 270 tys. plus wykonczenie w
        dosc wysokim stanardzie ok. 110 tys. plus osobno budynek gospodarczy za jakies
        50 tys.

Oczywiscie mozna wykoczyc dom za jakies 30-40 tys., ale stanard bedzie niski.
        No i - jesli kredyt - to moze kosztowac znacznie wiecej cala ta impreza, cen
        dzialki, grodzenia, przylaczy, projektu, geodety itp. specjalnie tu nie
        wspominam/rozliczam, ale tez nie sa male

Witam!
        Jesteśmy młodym małżeństwem i chcemy się budowac, ale nie stac nas na wysoki
        kredyt. Czy ktoś z Państwa wybudował całoroczny ok 100 mkw domek drewniany?