Forum Dom Dom
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    L A S E K B R Ó D N O W S K I

    IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 15.10.01, 10:54
    Pod tym tematem umieszczamy wszelkie informacje dotyczące inwestycji przy Lasku
    Bródnowskim.
    Obserwuj wątek
      • dota_t Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I 15.10.01, 13:55
        Na pewno ktoś był wczoraj na spotkaniu o 16:00(mi niestety nie udało się
        dotrzeć na czas) czy możecie mi powiedzieć czy coś ustaliliście lub też macie
        jakieś news'y. Co robimy czekamy na propozycje naszego Guru czy wypowiadamy
        umowy? No i jak się mają do ewentualnego wypowiedzenia paragrafy mówiące o
        potrąceniu 10% i czekaniu na kosmitę, który będzie chciał kupić nasze wirtualne
        mieszkanko? Pozdrawiam.
        • dominika_talaga Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I 16.10.01, 09:03
          dota_t napisał(a):

          > Na pewno ktoś był wczoraj na spotkaniu o 16:00(mi niestety nie udało się
          > dotrzeć na czas) czy możecie mi powiedzieć czy coś ustaliliście lub też macie
          > jakieś news'y. Co robimy czekamy na propozycje naszego Guru czy wypowiadamy
          > umowy?
          Ustaliliśmy, że 21.10 (niedziela) spotykamy się ponownie, ale tym razem pod
          szyldem ( z naszym osiedlem) przy Lasku Bródnowskim (czyli na terenie wirtualnego
          osiedla). W tym tygodniu kilka osób idzie do prawnika, aby dowiedzieć się, jakie
          mamy szanse i co możemy ewentualnie osiagnąć. Wyudaje mi się, że indywidualne
          wypowiadanie umów niewiele wniesie, a sensowniej jest działać razem, bo, wszyscy
          wiemy, że prawnicy sporo kosztują, a działając wspólnie możemy podzielić się
          kosztami.

          No i jak się mają do ewentualnego wypowiedzenia paragrafy mówiące o
          > potrąceniu 10% i czekaniu na kosmitę, który będzie chciał kupić nasze wirtualne
          >
          > mieszkanko? Pozdrawiam.

          Nie wyobrażam sobie stada 300 kosmitów, którzy zechcą kupić nasze mieszkania;-))
          Pozdrawiam
          • adasha Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I 30.01.06, 10:01
            Mili Państwo, sądzę,że pewniejszym interesem jest budowa własnego taniego domku
            poza W-wą , Zapraszamy na wieczory inwestorskie w Wwie, ww.bbnieruchomosci.pl ,
      • Gość: goska Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: 217.98.28.* 16.10.01, 10:03
        No właśnie czy może macie już jakieś informację na temat spotkania z
        prawnikiem, o ile oczywiście już sie odbyło ? Jeżeli tak to prosze o
        informację - w.malgorzata@wp.pl.
        Dzięki !
      • Gość: xxx Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: 217.98.28.* 16.10.01, 15:56
        Zastanawia mnie ta cisza na forum. Pocieszające jest że Gazeta o nas pamięta i
        emituje artykuły o War Inwest. Wydaje mi się że im o tym głośniej tym lepiej !
        Ci złodzieje tak naprawdę nigdy nie chcieli wybudować tego osiedla tylko
        wyciągnąć od nas kasę, utwierdziła mnie w tym dzisiejsza informacja w artykule -
        o tym że nigdy nie wystąpili o pozwolenie na budowę !

        pozzdrawiam


      • Gość: Adam Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: 195.212.51.* 17.10.01, 08:16
        Panie Obserwant. Siedzi Pan w Warszawie i wysła listy (ppp.tp.warszawa)
        "z nad polskiego morza" ładnie to tak?
        • Gość: Obserwat Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 17.10.01, 09:19
          Nie Panie Adamie, pozdrowienia znad morza wysyłam prowodyrowi całego
          zamieszania - ON wie
          • Gość: Adam Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: 195.212.51.* 17.10.01, 10:45
            Gość portalu: Obserwat napisał(a):

            > Nie Panie Adamie, pozdrowienia znad morza wysyłam prowodyrowi całego
            > zamieszania - ON wie

            Moze jakas podpowiedz Panie Obserwat, plz
            pozdrowie go osobiscie od Pana moze nie czyta listy!
            • eric_theodore_cartman Re: lasek 13.03.07, 15:29
              Gość portalu: Adam napisał:

              > Gość portalu: Obserwat napisał(a):
              >
              > > Nie Panie Adamie, pozdrowienia znad morza wysyłam prowodyrowi całego
              > > zamieszania - ON wie
              >
              > Moze jakas podpowiedz Panie Obserwat, plz
              > pozdrowie go osobiscie od Pana moze nie czyta listy!


              piekna okolica

              Pompy ciepła
      • Gość: Marek Pięknie, pięknie IP: *.man.polbox.pl 17.10.01, 09:32
        Ludzie, to jakaś paranoja!!
        Zdaniem tego Pana (Obserwat.) winę za to, że jesteśmy bez mieszkań i pieniędzy
        ponosimy sami krytykując Warinwest i prezesów, oraz Wyborcza, że nasz problem
        zauważyła. Chłopie Ciebie o myślenie nawet nie ma co prosić - próżny trud.

        Marek
        • Gość: Adam Re: Pięknie, pięknie IP: 10.10.1.* / *.saint-gobain.com 17.10.01, 09:57
          Skoro jest Pan Panie Obserwat taki uczciwy i w dobrej wierze osadza Pan
          Mostostal ze Pana chce zniszczyc to dlaczego nie odda Pan pieniazkow klientom
          (ktore sa ich wlasnoscia a nie PAna) ? Mysle ze nie bedzie wtedy atakow
          terrorystycznych na PAna i PAna rodzine i zapanuje spokuj. A PAn bedzie sobiel
          dalej prowadzil ten super business i bedzie Pan najmlodszym developperem w W-
          wie. JA osobiscie mysle ze Pan nie mial od poczatku kasy i oszukal ok 300 osob
          z lasku Brodnowskiego bo dlaczego ich pieniadze nie poszly na zakup dzialki od
          Mostostalu ? Od poczatku to bylo oszustwo. I mysle ze wszyscy Pana niewinnego
          zostawia w spokoju jak sie PAn rozliczy z cudzych pieniedzy bo chyba nie jest
          PAn ZLODZIEJEM ?
          • Gość: AdamA Do Adama IP: 195.212.51.* 17.10.01, 10:43
            Witaj Adam
            Tu Adam. Widze ze siedzisz we Francji, ja w Belgii.
            Czyz to z oddali nie wyglada jeszcze gorzej?
            Pytalem swoich kolegow z pracy. Tutaj takie przekrety sie
            nie zdarzaja od lat. Byc moze dlatego ze wszyscy kupuja po
            wybudowaniu. Cale ryzyko zwiazane z budowa przejmnuje developer na
            swoja glowe.
            • Gość: Adam Re: Do Adama IP: 10.10.1.* / *.saint-gobain.com 17.10.01, 16:03
              Siedze w Polsce ale pracuje we Francuskiej firmie dlatego pewnie ta zmylka.
              Mysle ze w Unii faktycznie developper ma na sobie cale ryzyku ( i on sie
              dogaduje z bankiem) u nas na razie jest tylko taki projekt ale biedne firmy
              developperskie boja sie ze nie dadza rady. Wogole Polska to dziwny prawnie
              kraj. Okradaja Ci jawnie i Ci sie smieja w Twarz a jak sie chcesz sadzic to
              termin pierwszej rozprawy np za 7 m-cy ?!! A Pan ZLODZIEJ czuje sie bezkarnie.
              W USA to po miesiacu by siedzial i nieomoglyby zadne przepisywania majatku itp..
              Skoro jestes w Belgii to nie mozesz przychodzic na spotkania ?
              • Gość: AdamA Re: Do Adama IP: 195.212.51.* 17.10.01, 16:12
                Moge przychodzic na spotkania.
                Zwykle pracuje 2 tygodnie w miesiacu w Belgii a potem
                w Warszawie. Generalnie w piątek powinienem być o ile
                Sabena *Such As Bad Expirence Never Again* mnie
                zabierze (ostatnio pilot sie rozmyslij tuz przed startem i
                wyslal wszystkich od obsługi klienta (do wszystkich diabłów).
                Komuna. Nie inaczej.
      • Gość: Gosia Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 17.10.01, 10:02
        To już paranoja,masz racje Marek. Ten caly obserwator powinien sie leczyc na
        glowe i to nie u specjalistow z War Inwestu.Celem dziennikarzy jest
        przekazywanie informacji i cale szczescie ze tak sie dzieje.Co by bylo gdyby
        nikt nie wiedzial o sytuacji finansowej War Inwestu. Pytam ilu jeszcze zlapaliby
        naiwnych klientow.Dzieki Gazeto!!!
        Panie Obserwatorze jak sie nie ma pieniedzy na wybudowanie czegokolwiek to
        chyba nie kupuje sie samochodow Mercedesow za 700 000 pln?Nie prowadzi sie nie
        wiadomo jakiego zycia, nie mieszka sie Bog wie jak? Panie idz Pan do lekarza!!!
      • Gość: dota_t Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.man.polbox.pl 17.10.01, 10:19
        Hmm...same ciekawe wieści prorok jaki czy co? To może by Pan Obserwat wyjął
        szklaną kulę i powiedział co będzie dalej? Swoją drogą ciekawe ile War zarobił
        odsetek na naszych pieniądzach? Ale pomijając złośliwości to skoro Obserwat
        jest tak dobrze zorientowany to może by powiedział coś konkretnego na temat
        dalszych losów naszej inwestycji. A może ten cały Obserwat to tylko podpucha,
        żeby zaintrygować naciągniętych i wkurzonych ludzi? Jasne jak komuś przepadły
        oszczędności to nie trudno go podpuścić, żeby wylał swoją złość na forum Gazety.
        Obserwacie! Jeżeli masz coś konkretnego do powiedzenia i ogłoszenia to napisz!
        W przeciwnym wypadku może lepiej sobie tylko poczytaj. Pozdrowienia niestety z
        Warszawy.Wakacje będą jak War Inwest odda kasę.
      • Gość: cru Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 17.10.01, 11:20
        lecz sie nogi, bo na głowę to juz za pozno, Panie Znawco Rynku i Dzierzawy
        Mercedesów!
        Nie zdziwiłbym sie jakby ten " obserwat" miał nazwisko na "R", proponuję
        ignorować "wypowiedzi" tego goscia na forum.
        • Gość: goska Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: 217.98.28.* 17.10.01, 12:01
          Ludzie olejmy tego tam Obserwat i zajmijmy sie ważniejszymi sprawami czyli
          naszą forsą.
          Czy ktoś ma może jakieś nowe informacje na temat W I ?
      • Gość: dota_t Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.man.polbox.pl 17.10.01, 12:06
        UUUU....ale fajnie no dobra nie doszukując się żadnych powiązań z naszą
        ulubioną firmą - małe pytanko skąd tyle dobrej wiary w poprawę jej działań. Nie
        dlatego żebym nie chciała żeby im wyszło ale tak ot tak czy to wrodzony
        optymizm czy też wieści z podziemia? Czyżby Obserwat to nasz obiecany "Inwestor
        Strategiczny"? A jeszcze pytanko nr 2 czy ewentualnie mógłbyś podać jakiś nr
        telefonu do War Inwest - przydałby się taki co jest podłączony bo od dwóch dni
        nie odbierają. Wiem, że większość pracowników się zwolniła albo jest na
        wypowiedzeniu (ciekawe czemu?)ale ktoś tam chyba jeszcze urzęduje albo pilnuje
        dobytku?
        • Gość: gocha Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.mofnet.gov.pl 17.10.01, 13:45
          Rano, ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu, dodzwoniłam się do WarInwestu (tel.
          8253713). Pani tłumaczyła, że jest 5 telefonów a pracowników 2. Jedyne czego
          się dowiedziałam to to, że w następnym tygodniu mają przyjmować adwokaci -
          pełnomocnicy szanownego PREZESA-Duża Rączka.
      • Gość: Przemek Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: 195.136.252.* 17.10.01, 13:55

        A tak na marginesie kiedy jest planowane spotkanie
        w wiadomej sprawie bo już słyszałem/czytałem o dwóch ?


        • Gość: goska Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: 217.98.28.* 17.10.01, 14:01
          Tak dwa juz sie odbyły a trzecie będzie 21.10.2001 o 16.00 pod "naszą tablicą"
          przy lasku.
      • Gość: Paweł W Re: Do Obserwatorka-Ufoludka IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 17.10.01, 14:28
        Obserwatorku, Obserwatorku może i jesteś dobrze poinformowany ale zapewne nie
        utopiłeś w WAR kasy. Niebroń prezesa i reszty tej zgrai. Odnośnie Nubiry i
        Mercedesa w leasingu toś ty chyba z marsa przyleciał. Ja jak mam pomyśleć o
        leasingu Mercedesa to mnie ciarki przechodżą. Ale swoją drogą jak jesteś tak
        dobrze poinformowany' to było o tym co się dzieje poinformować media jakiś czas
        temu. Może by się złapało troszkę mniej ludzi na wirtualne działki, wirtualne
        mieszkanka, a ufoludki by nie przylatywały z odległych galaktyk, ani znad morza.
      • Gość: Adam Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: 195.212.51.* 17.10.01, 16:58
        sadzac po wygladzie niektorych tych Pan
        mialy za zadanie "obsugiwac" zupelnie kogo innego
        niz klientow
      • Gość: ML Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 18.10.01, 09:27
        Gość portalu: ML napisał(a):

        > Pod tym tematem umieszczamy wszelkie informacje dotyczące inwestycji przy Lasku
        >
        > Bródnowskim.


        Uwaga!!!
        Spotkanie wszystkich niedoszłych mieszkańców Lasku o godz.16 w najbliższą
        niedzielę na naszej niedoszłej działce. Proszę o zabranie dowodów osobistych.
        Dobrze było by, gdyby było nas dużo.
        Ponadto chciałam poinformować, że istnieje konto e-mailowe, na które możecie
        przesyłać wszystkie swoje uwagi: lasekbrodnowski@poczta.onet.pl. Nie chciałabym o
        wszystkim informować na ogólnym forum.

        Pozdrawiam, Marzena L


        • Gość: PR Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 18.10.01, 18:19
          pamiętajcie o przyniesieniu kartek ze wszystkimi danymi - myślę że to ułatwi
          zrobienie list.

          Piotrek
          • Gość: Jola Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.acn.waw.pl 18.10.01, 18:49
            Proszę o kontakt osobę, która wypowiedziała umowę z "War Inwest" S.A. a do
            chwili obecnej nie otrzymała zwrotu żadnych pieniędzy.
            tel. 675-78-45
            • Gość: wl Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: 172.30.2.* / *.imgw.pl 19.10.01, 09:13
              Dziesiaj tj.19 października jest zebranie na ul. Wołoskiej 141 o godz.18
              poszkodowanych przez warinwest. Myśle że warto tam pójść żeby być zorientowanym
              co już zostało załatwione.Koszty został podane pod tematem WARINWEST
              WL
        • Gość: goska Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I -spotkanie 19.10 IP: 217.98.28.* 19.10.01, 09:00
          Chyba dobrze było by żebyśmy wszyscy uczestniczyli w spotkaniu organizowanym
          przez grupę z Rembielińskiej, jeśli nawet na razie walczą tylko o swoją sprawę !

          POZDRAWIAM
          • Gość: ML Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I -spotkanie 21.10.01. 16.00!!!!!!! IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 20.10.01, 12:45
            Pamiętajcie!!!
            W niedzielę 21.10.01. godzina 16.00 przy Lasku Bródnowskim.
            Weżcie dowody osobiste. Musimy koniecznie zrobić listę!!! i uzgodnić co nieco.

            Pozdrawiam, marzena
      • czs Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I 21.10.01, 18:29
        Spotkanie 21.10.01 odbyło się, wybrano 10-osobową grupę osób które będą
        reprezętowac obecne osoby,następne spotkanie "inwestorów" :( 28.10.01 o
        godzinie 15.00 przy lasku bródnowski. Będą informacje co udało się dowiedzieć
        w naszej sprawie tygodniu 22.10-27.10.01r.
      • Gość: wl Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.chello.pl 23.10.01, 17:51
        Podobno prokurator opieczęstował Mokotowską 5. Czy ktoś coś wie na ten temat
        wl
      • Gość: MS Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 23.10.01, 19:57
        Czy ktoś posiada jakieś informacje na temat "rzekomego" opieczętowania przez
        prokuraturę biur WARINVESTU ?
      • Gość: ML Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 24.10.01, 09:51
        Witam.
        Skopiowałam tekst z GAZETY WYBORCZEJ, gdyby jeszcze ktoś nie czytał. Nie wiem,
        czy to co się stało jest dla nas najlepsze... Ale cóż, przeczytajcie.

        Pozdrawiam, Marzena



        Prezesa firmy War-Inwest zatrzymała we wtorek policja.

        Prokuratura zamierza oskarżyć Dariusza R. o oszustwo kilkuset osób, którym War-
        Inwest miał wybudować mieszkania.

        Dariusz R. jest prezesem War-Inwestu SA, Przedsiębiorstwa Inwestycyjno-
        Budowlanego War-Inwest oraz wiceprezesem Bud-Inwestu SA. Firmy należą do Grupy
        Kapitałowej War-Inwest reklamującej się jako największy developer Targówka,
        który w najbliższych latach wybuduje 10 tys. mieszkań. Na razie firmy Grupy
        zbudowały ich zaledwie 70 - trzy budynki na Bródnie i jeden na Bemowie. Kolejne
        budowy albo stanęły rozgrzebane, albo w ogóle nie ruszyły.

        Nabici w War-Inwest

        Najwięcej chętnych - ok. 500 osób - kupiło mieszkania w Pasażu Bródnowskim.
        Niemal wszyscy wpłacili po 100 proc. ceny. Pierwsi lokatorzy mieli się
        wprowadzić na początku tego roku. Tymczasem tylko jeden budynek (z siedmiu,
        które miały być gotowe do końca 2001 r.) jest w stanie surowym. Pozostałe mają
        tylko fundamenty albo w ogóle nie wyszły z ziemi. Robotnicy zaś zeszli z placu
        budowy, bo inwestor im nie płacił. Hipoteka nieruchomości (1,9 ha) jest
        potężnie obciążona - "wisi" na niej blisko 30 mln zł długu.

        Osiedle Pod Laskiem Bródnowskim - to dziewięć hektarów szczerego pola. Do dziś
        War-Inwest nie wystąpił do gminy z wnioskiem o pozwolenie na budowę, choć
        sprzedał 300 z 1,8 tys. mieszkań. Nie ma nawet promesy pozwolenia, czyli
        decyzji o warunkach zabudowy! Do tego o pieniądze upomina się poprzedni
        właściciel ziemi - Mostostal Gdańsk - któremu War-Inwest od czerwca zalega z
        zapłatą 6,5 mln dolarów.

        Nie lepiej jest na Ursynowie, u zbiegu ulicy Beli Bartoka i alei KEN. Choć
        blisko połowa ze 120 mieszkań w wieżowcu-widmo została sprzedana, War-Inwest
        nadal nie ma pozwolenia na jego budowę. W ostatnich dniach hipoteka działki
        została obciążona na rzecz jednego z wierzycieli.

        Według naszych pobieżnych szacunków klienci War-Inwestu wpłacili spółce ponad
        100 mln zł. Gdzie są te pieniądze - nie wiadomo. Konta bankowe Grupy świecą
        pustkami. Przekonali się o tym komornicy, którzy na zlecenie licznych
        wierzycieli War-Inwestu próbowali odzyskać choć część długów.

        Upadł, ale się podniósł

        Ponad 900 rodzin, które wpłaciły pieniądze na mieszkania, powoli traci
        nadzieję, że kiedykolwiek w nich zamieszka. Na dodatek na niedawnej rozprawie o
        ogłoszenie upadłości War-Inwestu wyszło na jaw, że firma zalega z płatnościami
        wykonawcom, projektantom, dostawcom stali i betonu, bankom, ZUS-owi, fiskusowi,
        właścicielowi jednej z działek oraz pracownikom.

        Wniosek o upadłość złożył pod koniec sierpnia Technoinstal, firma z Piastowa,
        która nie mogła doczekać się od War-Inwestu 700 tys. zł za roboty instalacyjno-
        montażowe. Przesłuchiwany na rozprawie prezes Dariusz R. zaskoczył sąd, gdy
        przyznał, że długi jego firmy sięgają 52 mln zł. Jeszcze kilka dni przed
        rozprawą prezes przekonywał "Gazetę", że jego firma jest w świetnej kondycji i
        zapewniał, że wybuduje mieszkania, a winą za opóźnienia obarczył urzędy, które
        zwlekają z zezwoleniami na budowę.

        Dwa tygodnie temu sąd gospodarczy ogłosił upadłość War-Inwestu, by niespełna
        tydzień później niespodziewanie zmienić tę decyzję "ze względów
        proceduralnych". Okazało się, że Technoinstal wycofał swój wniosek, bo
        dostał "wiarygodne zabezpieczenie". Jak się okazało, tym zabezpieczeniem jest
        hipoteka na ursynowskiej działce, na której War-Inwest miał wybudować 15-
        piętrowy wieżowiec.

        Niepewny los lokatorów

        Gdy długi firmy wyszły na jaw, oczekujący na mieszkania zaczęli podejrzewać, że
        padli ofiarą oszustwa. Część z nich złożyła do prokuratury doniesienie o
        przestępstwie. Inni utworzyli Stowarzyszenie na rzecz Ochrony Praw Klientów -
        szukają pomocy w kancelariach adwokackich, organizacjach zrzeszających
        developerów, wypowiadają umowy i żądają zwrotu pieniędzy. Na razie jednak nikt
        nie jest w stanie odpowiedzieć im, na co mogą liczyć i co mają robić dalej.

        We wtorek biuro War-Inwestu przeszukała i zabezpieczyła policja. Prowadzący
        sprawę prokurator Filip Dopierała chce dziś złożyć wniosek do sądu o tymczasowe
        aresztowanie prezesa Dariusza R.


        Katarzyna Klukowska (24-10-01 00:55)


      • Gość: MS Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 25.10.01, 21:28
        Czy w obecnej sytuacji termin i miejsce spotkania niedzielnego tj.28.10.
        g.15.00 jest aktualne ?
        • czs Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I 25.10.01, 23:23
          Tak przy lasku.
      • Gość: MS Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 26.10.01, 18:25
        Czy wszyscy zauwazyli, ze tzw. obserwat zamilkl ???????
        Czyzby prokurator go zatrzymal we wtorek ? hehe na trzy miesiace ?
        • kunce Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I 26.10.01, 20:51
          radni UW żądają, by burmistrz Targówka przeprosił wszystkich oszukanych przez
          War-Inwest za to, że na Jesienny Salon Architektury Przesłał (finansując
          ekspozycje prywatnej firmy z budżetu gminy) projekt osiedla przy Lasku
          Bródnowskim, w którym klienci oszukańczej firmy nigdy nie zamieszkają. Takie
          postępowanie burmistrza ocenione zostało jako jawna kpina z wszystkich tych
          ludzi, którzy ponieśli ogromne, niepowetowane straty finansowe i moralne.

          Burmistrz Marek Kamiński nie ustosunkował sie do wniosku.

          (za klub radnych UW Agnieszka Kuncewicz, kunce@gazeta.pl)
          • Gość: MS Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 26.10.01, 20:58
            Sądzę, że burmistrz powinien wyjaśnić dlaczego stwierdził na łamach GW,iż firma
            WAR INVEST nigdy nie otrzymała nawet decyzji o warunkach zabudowy !
            Jestem w posiadaniu kopii takiej decyzji !
            Czyżby burmistrz był nie doinformowany przez własnych pracowników ?
            A może decyzja jest sfałszowana ?
            • czarna100 Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I 31.10.01, 09:54
              Gość portalu: MS napisał(a):

              > Sądzę, że burmistrz powinien wyjaśnić dlaczego stwierdził na łamach GW,iż firma
              >
              > WAR INVEST nigdy nie otrzymała nawet decyzji o warunkach zabudowy !
              > Jestem w posiadaniu kopii takiej decyzji !
              > Czyżby burmistrz był nie doinformowany przez własnych pracowników ?
              > A może decyzja jest sfałszowana ?


              Zastanawia mnie fakt rozbieżności zdań wypowiadanych przez Burmisdtrza Gminy
              Warszawa Targówek (na łamach Gazety Wyborczej)oraz jego pracowników
              (telefonicznie) co do warunków zabudowy terenu pod laskiem
              Pierwotnie (telefonicznie) mówiono, że War Inwest ma decyzję o warunkach zabudowy
              (promesa pozwolenia), teraz pan burmistrz mówi co innego. Sam War Inwest w
              ogłoszenich prasowych potwierdzał posiadanie decyzji o warunkach zabudowy.
              To wszystko jest zastanawiające. Piszesz o posiadaniu kopii tej decyzji.
              Mam ogromną prośbę, czy mozesz mi przesłać kopię np faxem?
              Mam ochotę na prywatne śledztwo. Byłabym bardzo wdzięczna.

              czarna100
            • Gość: czarna Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: 195.136.21.* 05.11.01, 12:58
              Mam prośbę czy możesz przesłać faxem kopię decyzji o zagospodarowaniu terenu
              wydaną dla WAR-INWESTU?

              pozdrawiam

              EWA
              • Gość: jaro Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: 209.234.157.* 13.11.02, 03:06
          • Gość: oszukama Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.chello.pl 26.10.01, 21:08
            Przycylam się do opinii, że burmistrz powinien ponieść konsekwencje
            popularyzacji "Osiedla pod laskiem bródnowski". Na festynie 14.10 rozdawano w
            stoisku informator, gdzie ta złodziejska firma WARINWEST oraz mamuśki INTERATI
            reklamowała to przedsięwzięcie. To jest skandal. Ile jeszcze nabiorą ludzi i
            wyłudzą od nich pieniądze.
            oszukana
            • Gość: jan Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 28.10.01, 18:34
              Czy odbylo sie spotkanie
              w niedziele o 15 przy Lasku ?
              • Gość: jacekm Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.poleczki.dialup.inetia.pl 28.10.01, 19:57
                Spotkanie odbyło się. Ustalono, że odbędzie się spotkanie z prokuratorem i
                ewentualnie z prawnikami WI. Zostały do tego wyznaczone osoby. Ustalenia i
                wiadomości mają być przedstawione na forum.jacekm
            • Gość: ineresan Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: 10.128.136.* 01.11.01, 23:59
              Hej, uwazajcie na oszukana, ona kreci tylko atmosfere aby macic a sama nie ma
              zadnych madrych rad co zrobic z tym smrodem, widac sama bierze kase od GW
              i "pani redaktor" a sami wiemy, ze to nic nam nie pomaga a tylko wk....takie
              macenie, wiec nie dajmy sie podpuszczac,przeczytajcie jej gadanie
      • Gość: gocha Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.mofnet.gov.pl 29.10.01, 15:07
        Czy ktoś z Was wie coś na temat kolejnej upadłości WI. Doszły mnie słuchy, że
        miała być dzisiaj ogłoszona.
        • Gość: jacekm Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.poleczki.dialup.inetia.pl 29.10.01, 19:38
          Prawnicy WI w piątek wyrazili się, że jeśli dojdzie do upadłości to decyzja o
          niej ma być najwcześniej za 2-3 tygodni (podobnież są 2 wnioski), a oni zrobią
          wszystko, żeby do tego nie dopuścić.
        • Gość: MS Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 29.10.01, 19:41
          Z mojej wiedzy wynika ze w sadzie gospodarczym czekaja kolejne wnioski
          wierzycieli o ogloszenie upadlosci. Wnioski sa obecnie uzupelnianie, bo
          zawieraja jakies braki.
          Prawdopodobnie sparawa moze odbyc sie w przyszlym tygodniu.
          • Gość: dota_t Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.poleczki.dialup.inetia.pl 29.10.01, 22:33
            Czy ktoś wie coś na temat dzisiejszego spotkania, któr miało odbyć się z
            prawnikami WI i ludźmi z Rembielińskiej? Miał tam też uczestniczyć ktoś od nas.
            Co robić!!!!!!?
            • Gość: MS Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 29.10.01, 22:51
              Informacje na ten temat beda prawdopodobnie na nastepnym spotkaniu, w
              niedziele !
              • Gość: ML SPOTKANIE!!! IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 30.10.01, 10:26
                Spotkanie odbędzie sie 4.11.01 o godz.16.00 w szkole przy ul.Balkonowej 2/4.
                Marzena L.
                • czarna100 Re: SPOTKANIE!!! 31.10.01, 12:14
                  Czy ktoś wie coś więcej na temat War Inwestu poza tym, że prezes siedzi?
                  Kolejne pytanie, czy ktoś ma kopię decyzji o zagospodarowaniu terenu wydaną dla
                  War Inwestu?
                  Z tego co słyszałam decyzja taka istnieje (pisał/a o tym "MS" na forum), wbrew
                  wypowiedziom burmistrza Targówka, na którą powoływała się Gazeta Wyborcza.
                  • Gość: ja Re: SPOTKANIE!!! IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 31.10.01, 21:31
                    mysle z e nie ma co co sie dnerwowac na spotkaniu wszystko sieę wyjasni. 1 z 10
                • Gość: marcin Re: SPOTKANIE!!! IP: 194.181.108.* 05.11.01, 12:28
                  Chcę się dowiedzieć jakie ustalenia zapadły na ostatnim zebraniu. marbel@hoga.pl
                • Gość: Andrzej Re: SPOTKANIE!!! IP: *.daewoo.com.pl 05.11.01, 15:46
                  Jak uzyskać aktualne informacje o losie niedoszłych mieszkańców. W GW podano że jest strona internetowa
                  Chciałbym ew. aktywnie właczyć się , ale nie wiem jak ?
                  • Gość: Andrzej Re: SPOTKANIE!!! IP: *.daewoo.com.pl 05.11.01, 16:27
                    Podaję adres mailowy : aczajka@ddc.daewoo.com.pl
                • Gość: Andrzej Re: SPOTKANIE!!! IP: *.daewoo.com.pl 05.11.01, 16:42
                  Czy mogę dostać informację o ustaleniach na spotkaniu w dniu 4.11. Mój adres mailowy :
                  aczajka@ddc.daewoo.com.pl
                  • Gość: Zuz Spotkania IP: 193.178.164.* 06.11.01, 09:07
                    Czy nie uważacie, że może lepiej byłoby spotykać się w dzień powszedni, nie w
                    niedzielę? Mnie to trochę nie odpowiada, nie mogę być w każdą niedzielę w
                    Warszawie, ale oczywiście wola większości jest najważniejsza. Może jednak warto
                    to przedyskutować?
                    • Gość: SG Re: Spotkania IP: 10.10.1.* 06.11.01, 09:31
                      Moze przedyskutuj to najpierw w swojej rodzinie i z sasiadami ?
                      • Gość: Magda Re: Spotkania IP: *.unregistered.formus.pl 06.11.01, 13:35
                        Czy ktos moglby mnie poinformowac co mieszkaniami przy Lasku Brodnowskim ?
                        Jestem poszkodowana,a dowiedzalam sie o calej aferze kilka dni temu.Kiedy w
                        policja kazala natychmiast stawic sie w prokuraturze...Na temat spotkan tez
                        chcialabym wiedzic...Prosze o jakas wiadomosc
                        • Gość: mm Re: Spotkania IP: 217.98.28.* 06.11.01, 14:33
                          Dlaczego policja kazała Ci się stawić w prokuraturze ????
                          • eric_theodore_cartman Re: Spotkania 13.03.07, 15:29
                            Gość portalu: mm napisał:

                            > Dlaczego policja kazała Ci się stawić w prokuraturze ????

                            taka policja

                            Pompy ciepła
      • Gość: życzliwy Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: 195.94.206.* 06.11.01, 15:39
        Proszę o informacje dotyczące spotkania z pełnomocnikami firmy.
        Ciekaw jestem co nam klientom mogą w obecnej sytuacji zaproponować?
        Chyba nikt nie liczy, że negocjacje które odbywają sie pomiędzy War Inwestem a
        Mostostalem Gdańsk są w naszym interesie.
        Jeśli poczekamy dłużej to Syndyk nie ogłosi upadłości firmy bo nie będzie już
        co dzielić.
        Mój mały apel to wnioski do prokuratury. Niech oszuści odpowiedzą za to co
        zdrobili. Bo chyba nikt nie liczy że Pan Radziszewski i spółka martwi się
        naszym losem.
        Nie obudźmy sie z dwoma rękami w nocniku (jak pan prokurator go wypuści).

        Ps. Mniemam, że forum jest wnikliwie czytane przez wielu pełnomocników.
        Jeżeli boją się osobiście informować o tej sprawie to może zaproponują nam coś
        na forum.
        Dzisiaj jest wtorek daję im czas do piątku. A w piątek wysyłam swój wniosek i
        kilku przyjaciół do prokuratury.
        Mam nadzieję że za moim przykładem pójdą inni.
        Oszuści już raz nas oszukali, jeśli będziemy siedzieć cicho to bardzo możemy
        się zdziwić finałem tej sprawy (Złodziej bo nazywam sprawę po imieniu
        Radziszewski wynajął najlepszych adwokatów, chyba mama Interarti mu ich
        polecila).
        Ludzie nie dajcie do końca się wyrolować.
        • Gość: klient Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.acn.waw.pl 06.11.01, 15:43
          Panie życzliwy,
          Informuję Pana że jest już złożone kilkadziesiąt wniosków
          do prokuratury. Chyba że chce Pan wysłać do wszystkich
          prokuratorów w Polsce. A to co innego. Na pewno sie
          pełnomocnicy przestraszą...
          Pozostaje jeszcze UOP i Pan Prezedent. Pierwsza możliwość
          wydaje mi sie mieć jakieś logiczne wytłumaczenie.
          • Gość: życzliwy Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: 195.94.206.* 06.11.01, 16:34
            Nie wiem czy byłeś na ostatnim zebraniu, więc informuje Cię że pełnomocnik w
            rozmowie telefonicznej apelował i starszył o nie wysyłanie kolejnych wniosków
            do prokuratury do 16 bm. Postraszyć to my go możemy a nie on Nas.
            A ja pana pełnomocnika mam w głębokim poważaniu i mam nadzieję że pojawi się
            ich 10 razy więcej.
            Ciekawe dlaczego boi się kolejnych wniosków. Ja czekam tylko do piątku.
            • Gość: klient Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.acn.waw.pl 06.11.01, 16:54
              a to co innego...
              zatem zgodnie z logika nalezy wysylac kolejne wnioski
              jestem jak najbardziej za,
              a propos zamierzam 'zorganizowac' jeszcze telewizornę publiczną
              niech narod wie jak sie buduje w stolicy, a co!
              jakis ekspresik dla reportera lub cos w tym stylu
            • Gość: jacekm Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.poleczki.dialup.inetia.pl 06.11.01, 22:01
              Pozdrawiam!
              Do prokuratury wpłynęło 80 doniesień o popełnieniu przestępstwa( przed
              aresztowaniem).Jest to ok. 150 osób. Nie wiem czy coś to da, że złożymy
              następnych 200 czy 300. Jak napisała MS mamy czas do stycznia, więc odrobina
              cierpliwości w sytuacji dla nas krytycznej nie jest czymś złym. Mi osobiście w
              pierwszej kolejności zależy na pieniądzach, a dopiero później na ewentualnej
              satysfakcji z odpowiedzialności karnej prezesów. Na spotkaniu 18.11 spodziewamy
              się konkretów - może nie będzie tak źle. Nawiązując do Mostostalu, to za błędne
              decyzje zarządu odpowiadają jego członkowie, a uważam, że zrobią wszystko, żeby
              nie stracić swoich rewelacyjnie opłacanych stanowisk. Moim zdaniem nastąpi to
              wtedy, gdy syndyk przejmie majątek WI, a w tym i ich część, dlatego do tego nie
              dopuszczą. To byłoby dla nas najlepsze.
          • Gość: SG Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: 10.10.1.* 06.11.01, 18:07
            Podpisuje sie pod tym. ylko chce dodac ze to byla Pani i podaje sie jeszcze
            jako zyczliwy ? Idac za jej tokiem rozumowania : to my mamy stawiac warunki
            Radziszewskiemu bo jak nas nie poslucha to wysle list do prokuratury i wtedy na
            pewno poslucha. Taka to argumentacja
            • Gość: MS Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 06.11.01, 18:42
              Jestem poszkodowana osoba przez WARINVEST.
              Chcialam jednak zauwazyc, ze i tak wszystko rozegra sie poza nami.
              To czy zlodziej porozumie sie z Mostostalem tez nie od nas zalezy.
              To czy sad oglosi upadlosc tez nie od nas zalezy.
              Wysylanie zawiadomien do prokuratury - na pewno trzeba bedzie to zrobic.
              Na to jest jeszcze czas.
              3 miesiace tymczasowego aresztowania mijaja w styczniu.
              Pozdrawiam wszystkich poszkodowanych !
              • dota_t Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I 06.11.01, 19:21
                Tak sobie myślę, czy rzeczywiście nie powinniśmy rozdmuchać tej sprawy, w końcu
                są takie programy jak "Sprawa dla reportera", czy nawet "Pod napięciem" co
                prawda pod napięciem to my już od dawna jesteśmy ale tak sobie myślę co wy na
                to? Im więcej szumu tym lepiej, czy to może jeszcze pogorszyć naszą sytuację?
                Skoro i tak czekamy zawieszeni... to może warto by było...
                Umieśćcie swoje opinie na ten temat.
      • Gość: Zoja Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: 217.97.133.* 07.11.01, 12:19
        drogi obserwatorze
        przeczytalam twój dłuuuugi list dwukrotnie ale tak naprawde nie doszukalam sie
        w nim za wiele treści i logiki.
        Dziwi mnie też skąd sie bierze w Tobie tyle optymizmu co do możliwości
        kontynuowania inwestycji przez War-Inwest. Każdy, nawet średnio zainteresowany
        tematem człowiek zauważy, że od ponad roku sprawa inwestycji pod Laskiem nie
        ruszyła sie nawet o krok i trudno było dostrzec jakieś starania Warinwestu by
        cokolwiek zaczęło się dziać.
        Ja też uważam, że zamieszczane na forum pogróżki w stosunku do prezesa jak i
        jego rodziny nie świadczą zbyt dobrze o ich nadawcach, ale musisz zrozumieć że
        w sytacji gdy ludzie mają perspektywę utraty wszystkich swoich oszczędności
        kierują się w pierwszej kolejności emocjami.
        Uważam że w obecnej sytuacji najlepszym dla nas "inwestorow" rozwiązaniem
        byłoby przejęcie tematu przez Mostostal, ale niestety nie mamy wpływu na
        przebieg rozmów. Chyba powinniśmy zdobyć się na jeszcze odrobinę cierpliwości i
        poczekać do 16 listopada. Mam nadzieję, że wtedy pełnomocnicy prezesa będą na
        tyle uprzejmi ze nas poinformują o wynikach.
      • Gość: życzliwy Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: 195.94.206.* 07.11.01, 12:24
        W piątek na forum możecie spodziewać się "poradnika do prokuratury - jak
        wypełnić kolejne doniesienie".

        Ps. Nie wiem czego tu się obawiać skoro już 80 wniosków leży w prokuraturze i
        więkasza ich ilość "podobno" nie zmieni tej sprawy.
        Cisza w tej sprawie na pewno pomaga. A składane wnioski tak stresują OBSERWATA
        i OBSERWUJĄCYCH. Musimy się o nich zatroszczyć przecież tak się starają.
        Może dajmy im odpocząć tak się wszyscy męczą, spotykają tarcą swój cenny czas,
        żeby zadbać o nasz interes. Jestem pełen podziwu.
        Na "pewno" będziemy im dziękować.


        • Gość: ereno Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.chello.pl 07.11.01, 12:33
          Prosze o wyjasnienie!

          Niektórzy chcą czekać ze złożeniem wniosku do prokuratury do PIĄTKU (dlaczego
          ten dzień),inni przytaczają date 16 b.m.(wtedy mają oodezwać się pełnomocnicy
          WI)
        • Gość: Pablo Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: 213.241.35.* 07.11.01, 13:44
          Do zyczliwego
          Kim ty złamasie jestes i czego k. chcesz,
          • Gość: życzliwy Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: 195.94.206.* 07.11.01, 14:31
            Do Pablo.
            Jestem wrzodem na dupach wielu sk.synów.
            Jeśli chodzi o wygląd to podawanie swoich wymiarów chyba nie ma sensu.
            Jeśli nie przeczytałeś dokładnie to: CHODZI MI O WIĘCEJ WNIOSKÓW DO PROKURATURY.
            Chyba nie można wyrażać się prościej.
            • Gość: ereno Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.chello.pl 07.11.01, 14:38
              Jeśli możesz to wytłumacz co da składanie kolejnych wniosków i co stracimy
              jeśli powstrzymamy się do powiedzmy 16 b.m.
              ps. wytlumacz czemu pjątek
      • Gość: cru Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 07.11.01, 15:17
        wiecej wnioskow by nie wpłyneło na to czy wyjdzie wczesniej czy nie, bo
        wszystkie dotycza tej samej osoby i tych samych zarzutów. jak go maja wykrecic
        z paki to wykreca, niezaleznie od ilosci wniosków. a tak na marginesie, to te
        forum zamienia sie powoli w pyskówke i wzajemne obrzucanie sie błotem, nie
        sadze, zeby to było nam wszystkim potrzebne.
        • Gość: ereno Re: L A S E K B R Ó D N O W S K I IP: *.chello.pl 07.11.01, 15:21
          w takim razie co na daje zlozenie wniosku (poza tym ze robimy co kolwiek

          ps. tez uwazam iz wszelkie nie konstruktywne i agresywne wypowiedzi działają
          przeciw nam

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka