Dodaj do ulubionych

Piasek czy żwirek dla kota?

12.08.16, 21:14
Ratunku, jutro zamieszka u mnie w domu kot. Jestem kompletnie zielona w kwestii kociej. Doradźcie co lepsze do kuwety: żwirek sklepowy czy taki zwykły piasek, którego mam całą górę koło domu?? Zawsze mi się wydawało, że kamienisty żwir jest twardy dla miękkich kocich łapek, zwłaszcza dla malutkiego.
Obserwuj wątek
    • mitta Re: Piasek czy żwirek dla kota? 12.08.16, 23:40
      Kup żwirek, najlepiej drewniany, nazywa się cat's best eco plus. Żadnego bentonitowego, ani silikonowego. Zwykły piasek to nie jest dobry pomysł ponieważ nie można go wyprzątnąć - mocz wsiąka, ale nie zbryla piasku, więc za chwilę będzie ci cały śmierdzieć.

Ten polecany przeze mnie ładnie się zbryla, wyrzucasz zgrabną kulkę do kibelka, a reszta jest czysta. Oczywiście - musisz dokupić też łopatkę do żwirku, taką z dziurkami.

Gdybyś jutro nie znalazła w sklepie tego żwirku - to ostatecznie nasyp piasku, a żwirek zamów przez internet, będzie taniej.

Spisz sobie dobrze nazwę, bo są o podobnej gold - tego nie kupuj, bo nie zbryla.

Mysiulek poleca jeszcze kukurydziany, ale ja nie mam z nim doświadczeń i nie pamiętam, jak się nazywa. Ale ten, co ci polecam jest jednym z najlepszych.

Powodzenia z nowym domownikiem.
      • mysiulek08 Re: Piasek czy żwirek dla kota? 13.08.16, 01:30
        Mysiulek poleca jeszcze kukurydziany, ale ja nie mam z nim doświadczeń i nie pamiętam, jak się nazywa. Ale ten, co ci polecam jest jednym z najlepszych.

Mysiulek z calego serca smile popartego 7 kuwetami smile poleca Corn Cat Super Benek

www.zooplus.pl/shop/koty/zwirek_dla_kota/zwirek_drewniany/458982
        nie roznosi sie, zbryla bardzo dobrze (czasami az za dobrze, brylki potrafia byc spore jak szczacz solidny smile), dobrze pochlania zapachy, przy wymianie (dosc rzadkiej) kuweta niemal nie wymaga mycia. Nawet jak granulki zamienia sie make tez daje rade.

Na niemieckim zooplusie tez chwala smile