Dodaj do ulubionych

dobry ginekolog w Chelmie..?

21.02.07, 19:57
drogie Panie,czy moglybyscie kogos polecic? dziekuje z gory za info..pozdr
Obserwuj wątek
    • gojka23 Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 22.02.07, 13:28
      Baranowski jest raz wy tyg. przyjmuje na siedleckiej jest z Lublina - to prof.
      ponoć suuper...! albo mierzejski też z lublina przyjmuje w LUX-medzie
      • maluszek45 Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 23.02.07, 14:31
        A dlaczego akurat z Lublina??? Oni pewnie juz nie maja wzięcia w Lublinie więc przyjezdzaja do Chełma zabierać pacjentki....
        a chełmscy wcale nie są gorsi....
        Pozdrawiam wiem cos na ten temat.....
    • maluszek45 Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 23.02.07, 14:28
      Każdy jest dobry, tylko zalezy co odniego chcesz....
      Ja mam jednego faworyta- Piotr Bijak.... gab na Kolejowej 64....
      • marcelllina Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 27.02.07, 08:46
        Hej tego gościa akurat nie polecam...ponoć laska poszła do niego z bólem a on
        poweidział że na 100% bedzie maiła chłopaka...potem ból się nnasilał i poszła
        do innego lekarza...okazało sie że miała coś na jajkniku czy cos podobnego...!
        ;-)

    • rgar Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 24.02.07, 07:13
      Parę lat temu moja żona, chociaż nie - razem chodziliśmy:)- ale kobietki na
      poczekalni się mi przyglądały-co ja tam robię:) - gabinet prywatny, gdzieś
      boczna Rejowieckiej - qrde, nazwiska lekarza nie pamiętam (no ale jak to
      chłop:)). Była (byliśmy) zadowoleni, nawet bardzo.
      • agaj16 Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 01.03.07, 19:08
        Jesli hodzi o tego ginekologa "boczna rejowieckiej" to nie polecam miałam przykre doświadczenie
        • chw81 Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 24.07.14, 22:03
          A ja go baaaardzo polecam, zajal sie mna po poronieniu choc byla to moja pierwsza wizyta , i potem prowadzil ciaze z sukcesem:)
    • anna9957 Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 26.02.07, 18:08
      ja chodziłam do Mirosława Kleina i byłam bardzo zadowolona i z drugą ciążą też tam pójdę. Przyjmuje na ul. Szymanowskiego na słoneczku
      • pol_aroid Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 27.02.07, 14:53
        We wczorajszej gazecie czytałem, że Zbigniew W. i Dariusz G., tylko nie
        pamiętam co o nich pisali ;-) Ach ta skleroza!!!!!!!!!!
    • mama007 Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 27.02.07, 16:35
      polecam dra Bijaka
      • agnies_77 Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 03.03.07, 15:14
        dr Mierzejski z LUX-medu
        • drobnna Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 04.03.07, 13:06
          A jakim lekarzem jest dr. P. Warchoł ???
          • elyzabeth4 Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 24.03.07, 21:26
            jeśli chodzi o P. Warchoła to bardzo polecam prowadził moją ciąże i jestem
            bardzo zadowolona.
            Potrafi dobrze doradzić i o wszystko można pytać zawsze odpowie.
            Przyjmuje na Mickiewicza obok Bartosza!!!
            • princess27 Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 28.03.07, 12:50
              a czy ktos wie cokolwiek o Pani Chomickiej??
              • leniwy_wiesniak Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 28.03.07, 15:11
                princess27 napisała:

                > a czy ktos wie cokolwiek o Pani Chomickiej??

                ja wiem gdzie mieszka i znam jej syna ;)
              • elyzabeth4 Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 29.03.07, 14:49
                princess27 napisała:

                > a czy ktos wie cokolwiek o Pani Chomickiej??
                a ja jej nie polecam ;( jest nie miła i nie mam dobrych wspomnień ze spotkania z
                tą panią!
                Jak leżałam w szpitalu to totalnie olewała wszystkich pacjętów łącznie z kobieta
                która wyła z bólu bo po zabiegu nie mogła się załatwić a ta krowa spała
                Wrrrrrrrrrrrr
                • princess27 Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 30.03.07, 14:29
                  hmm..to powazny zarzut..dzieki za opinie...wlasnie bylam u tej lekarki i w sumie
                  nie wiem jak ocenic..wiadomo,ze prywatnie lekarze sie bardziej staraja, ale i
                  tak mam wrazenie,ze wszystko bylo na "odwal". Wszyscy polecaja mezczyzn, ale ja
                  jednak preferuje wizyte u kobiety - moze jeszcze ktos wie cos o Pani Osinskiej z
                  Luxmedu..dzieki z gory..pozdrawiam
                  • alija_2 Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 25.04.07, 12:52
                    Od trzech lat jestem pacjentką dr Osińskiej - Stępień i jestem bardzo
                    zadowolona. Bardzo rzeczowa kobieta. Denerwujące jest tylko to, że ma zwyczaj
                    mówienia "my" tzn. kiedy się badałyśmy, itd.:) Ale poza tym jest świetnym
                    położnikiem i potrafi leczyć trudne przypadki
    • gojka23 Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 30.04.07, 14:17
      Aha dr Janczarka z kolejowej nie polecam...przepisął mi leki które na mnie
      BARDZO źle wpływały i móił że tak ma być...a wiem że nie miał racji potem
      musiałam po tych lekach się leczyć u innego lekarza...własnie mierzejskiego z
      LUX-MEDU...a wiem że inne kobitki też tak załatwił...a Pan "dr" P.B. to
      ostatnio numer znajomej wyciął...nie zczaił się że lasce nerki przestały
      normalnie pracować...SZOK>>>>
    • asia.koziel Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 12.05.07, 11:06
      Ja też szukam "dobrego"! lekarza ginekologa, tylko mam już trochę latek i
      zamierzam zajść po raz pierwszy w ciążę, szukam lekarz który nie robi żadnych
      problemów gdy chce się cesarkę, dziewczyny może znacie takiego. Wiem że
      najlepsza prywatna klinika tylko do nich trochę daleko z naszego chełma. Może
      być w województwie lubelskim dzięki
      • zoselin Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 02.06.07, 23:43
        Wspomniany P.B brak słów. Nie polecam!!!
        Dr Wdowiak ale on przyjmuje w Lublinie ;) Bardzo kulturalny, uprzejmy, zawsze
        jest można zadzwonić < nieważne czy późna noc czy wczsny ranek>, ponoć
        cudotwórca jeśli chodzi o problemy z zajściem w ciąże ;)
        • gosia.gocha Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 07.07.14, 21:33
          Za spokojem mogę polecic dr Andrzeja Wróbla z top medu. Podejscie ma jak żaden inny... jest delikatny i miły. zna sie na rzeczy. no i jak będzie trzeba to i ciąże poprowadzi ;)
          • rebe-czka Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 12.07.14, 18:45
            Potwierdzam słowa poprzedniczki. Moje zaufanie do lekarzy było bardzo ograniczone przez wcześniejsze przezycia. Jednak przekonałam sie że są dobrzy lekarze na swiecie- tacy jak dr Wróbel. Rodziłam również u niego :)
          • chw81 Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 24.07.14, 22:00
            Dr wrobel byl ok do momentu az powiedzial mi ze jego tez rax w miesiacu boli brzuch a nie ma macicy. Bylam po poronieniu i lyzeczkowaniu, od roku staralismy sie z mezem o dziecko i skarzylam sie na silny bol brzucha w czasie owulacji.
            • mariamag.dalena Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 31.07.14, 15:35
              Poszłam do Wróbla i w sumie jestem z niego zadowolona. Naprawde miły człowiek. Aż cięzko mi sobie wyobrazić że mówi co takiego o czym pisze poprzedniczka. A pomógł coś na to chw81? Ja poszłam przez bolesne miesiączki. No i zaczynamy to leczyć. Bez żadnych problemów
              • lee2307 Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 29.09.14, 15:54
                witam, szukam lekarza w chełmie z którym da sie umówić na cesarkę. wie ktoś coś?
            • malw.inta Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 23.11.14, 09:03
              A ja Wróbla nie polecam. Przed wizytą nie zmienił podkładu higienicznego na fotelu jak się upomniałam to stwierdził że " w Chełmie kiły nie ma więc niema się czym przejmować" bezczelne i chamskie zachowanie, zupełny brak profesjonalizmu, więcej do niego nie pójdę.... Higiena to podstawa w pracy lekarza!!! Odradzam
    • edytacwir1 Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 15.02.15, 14:03
      tessa w chelmie to brak profesjonalizmu ze strony ginekologa ktory tam pracuje,
    • sabka85 Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 13.05.15, 13:13
      A zna ktoś dr Edytę Unkiewicz? Przyjmuje w przychodni przy szpitalu. Może ktoś był u niej i podzieli się opinią.
      • ba.1 Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 06.07.15, 13:45
        dr Unkiewicz jest ok, a jezeli chodzi o Wrobla to szczerze odradzam naprawde, moj pierwszy ginekolog i strasznie sie zrazilam bagatelizuje ciaze, brak mu delikatnosci i jest bezczelny!!
        Jak dla mnie super jest dr Ewa Molas DOMAGAŁA (przyjmuje przy szpitalu), kobieta ma powolanie do swojej pracy, Polecam
    • paulkrakow21 Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 05.03.17, 23:00
      Wychodząc na przeciw oczekiwaniom pacjentów uprzejmie informujemy, iż w naszej klinice możecie skorzystać z usług z dziedziny ginekologii.
      Posiadamy wysoce wykwalifikowaną kadrę specjalistów z Warszawy i Lublina wykonujących szeroką gamę zabiegów. Między innymi: badanie ultrasonograficzne USG, płynna cytologia z pobraniem, usuwanie nadżerek, polipów.
      Lata praktyk i doświadczenia w prowadzeniu ciąży.

      Zapewniamy Państwu całkowicie BEZKOLEJKOWY system przyjęć przez naszych lekarzy ginekologów.
      Zapisy na wizyty i zabiegi przyjmujemy pod numerem (81) 477-57-96


      pc-ginekolog.pl/usg-ginekolog-lublin/

      Zapraszamy również w dni powszednie do naszego centrum w Lublinie!

      Klinika Stomatologii Lublin

      pure-clinic.pl/
      Kosmetologia i Medycyna Estetyczna Lublin

      ckime.pl/
    • insto Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 24.08.17, 13:11
      Dobry ginekolog to Waldemar Dziki, ale on przyjmuje w Zamościu
    • natka-kowalska Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 25.03.18, 13:16
      Witam , Serdecznie polecam Pure Clinic w Lublinie bardzo dobrzy ginekolodzy oraz profesjonalne podejście do pacjenta :)

      pure-clinic.pl/oferta/poradnia-lekarska-pure-clinic/ginekolog-lublin/
    • insto Re: dobry ginekolog w Chelmie..? 03.10.18, 14:38
      Witam ja polecam ginekolog Zamość
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka