Dodaj do ulubionych

Specjalista ds. Obsługi Klienta

26.11.05, 17:05
Wirtualny Turysta ogłasza możliwość podjęcia pracy na stanowisku:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
miejsce pracy: Kraków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie korespondencji z klientami firmy. Obsługa rezerwacji turystów
odwiedzających strony internetowe firmy.

Wymagania stawiane wobec kandydatów/kandydatek:
- dobra znajomość języka angielskiego
- dobra znajomość zagadnień związanych z Internetem
- podstawowa znajomość Microsoft EXCEL
- podstawowa znajomość Microsoft WORD
- 4 lub 5 rok studiów
- dobra organizacja pracy

O nas:
System rezerwacji Wirtualny Turysta to unikalne narzędzie dające dostęp do
informacji o potencjalnych klientach poszukujących noclegu w Krakowie. Wraz
ze stronami CracowOnline.com, HoteleWKrakowie.pl, AllKrakowHotels.com i
KrakowLife.pl tworzy największą platformę służącą nawiązywaniu kontaktów
między internautami a branżą hotelarską w Krakowie.

Oferty zawierające list motywacyjny i CV prosimy przesyłać na adres:
praca@cracowonline.com

Prosimy również o załączenie w CV oświadczenia, że kandydat wyraża zgodę na
przetwarzanie danych osobowych, niezbędne dla celów rekrutacyjnych.
Obserwuj wątek
    • magiama Re: Specjalista ds. Obsługi Klienta 24.01.06, 18:10
      Witam!

      Na poczatku chcialabym zapytac czy oferta ta jest nadal aktualna?
      Panstwa ogloszenie bardzo mnie zainteresowalo i chcialabym dodac, iz spelniam
      wszystkie kryteria stawiane przez Panstwa firme.
      W przypadku zainteresowania moja osoba prosilabym o kontakt na adres:
      magiama@gazeta.pl

      Z wyrazami szacunku,
      Magdalena Mroz

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka