Dodaj do ulubionych

Czy dostanę pracę po podyplomówce???

28.12.09, 14:19
Witam. Jestem nauczycielką wychowania przedszkolnego. Od jakiegoś czasu myślę
o zmianie zawodu i o rozpoczęciu studiów podyplomowych w kierunku logopedii.
Proszę o informację, czy łatwo jest dostać pracę,w jakich placówkach mogę
pracować, adresy stron do poczytania, dziękuję i pozdrawiam Magda.
Obserwuj wątek
    • zielonazielona1 Re: Czy dostanę pracę po podyplomówce??? 30.01.10, 10:08
      trzeba próbować. nadal jest zapotrzebowanie na dobrych, podkreślam
      dobrych logopedów. dla papieru nie warto sie męczyć . Niestety wielu
      tak robi i później nie mogą sprostać trudom praktyki.Są po prostu
      kiepskimi logopedami. wybierz dobrą uczelnię , taką która
      przygotowuje teoretycznie bardzo dobrze , a praktycznie dobrze.
      najwięcej nauczysz się już w pracy, jeśli oczywiście założysz , że
      chcesz być dobrym logopedą.powodzenia.
          • nailty1 Re: Czy dostanę pracę po podyplomówce??? 02.01.11, 21:20
            Mnie też śmieszy fakt, że osoby po podyplomowej logopedii mogą otwierać i otwierają prywatne gabinety. Spójrzmy obiektywnie na sprawę kształcenia podyplomowego: na studiach podyplomowych niczego nie można się nauczyć. Realizujcie się w swoich zawodach, które zdobyłyście na studiach 5-letnich magisterskich, a nie parajcie się naciąganiem biednych rodziców na koszty i pogłębianiem zaburzeń dzieci, bo przecież wielcy z Was logopedzi!
            • my_kalimba Re: Czy dostanę pracę po podyplomówce??? 02.01.11, 21:58
              Jakie doświadczenie ma osoba, która chce otwierać samodzielny gabinet zaraz po studiach?????? Podyplomowych? Z tym będziemy walczyć i nie wygramy. Z takimi logopedami-bez doświadczenia. Z opinią o takich logopedach. Na pewno będzie świetna w tym, co robi - ale za jakieś 2 lata doświadczenia, najlepiej w placówce z innymi specjalistami.
              To jest śmieszne, że myśli, że logopeda zajmuje się wyłącznie seplenieniem.