Dodaj do ulubionych

szukam pomyslu na biznes

IP: *.nas5-asd2.dial.wanadoo.nl 29.01.04, 21:41
mam okolo 400tys zl.wydawalo mi sie ze posiadajac tyle gotowki mozna
zainwestowac we wszystko .ciezko na te kase zap... i teraz-nie wiem w co ja
zainwestowac. Jesli masz jakis ciekawy pomysl na biznes
(handel,uslugi,produkcja,itp) napisz. nedpo@buziaczk.pl
Obserwuj wątek
      • gaperr Re: szukam pomyslu na biznes 03.02.04, 16:22
        altu napisała:

        > Zainwestuj w stacje benzynowa, lub paliwowo-gazowa.
        > Zwrot z inwestycji ok. 12 -15 miesiecy,
        > obrot miesieczny juz ok. 150 tys. litrow, w zaleznosci od lokalizacji..
        >
        Witam,
        w temacie wątku jest podane 400tyz zł to wg. ciebie jest to wystarczające na
        tak wielką inwestycje? a może przykład wyliczenia na tak szybki zwrot-15
        miesięcy.
        pozdr.
        • altu Re: szukam pomyslu na biznes 04.02.04, 11:42
          Jeżeli ma sie własny grunt (działkę) i chce się postawić małą kompaktową stacje
          paliw, to można się zmiescic w kwocie 400 tys. zl. Pod warunkiem, oczywiscie,
          ze nie bedzie sie wkladalo kasy w inne gadżety (klimatyzacja, podświetlane
          sufity, szyby ze szkla zbrojonego) ale w materiały standardowe, ktore także są
          odpowiednio wysokiej jakości.
          Oczywiście proponowalabym przystąpienie do jakiejś grupy firm i uzywanie
          wspolnego logo, co w znacznym stopniu ułatwia kontakty z wykonawcami (rabaty i
          zniżki).

          Poza tym, w przypadku 400 tys.zl, mozna jeszcze dobrać kredyt...
          Pracuję w branży i znam stacje, które sprzedają ok. 350 tys. litrów miesięcznie
          (3 paliwa + gaz), oprocz tego marza na sklepie, a w bliskiej odległości jest
          stacja konkurencyjna majaca 150 tys. litrow miesiecznie (4 paliwa + gaz).
          wszystko zależy od lokalizacji, a także jakosci paliw. cena też gra rolę, ale
          klient woli zatankowac paliwo, a nie tanie badziewie.
          • gaperr Re: szukam pomyslu na biznes 04.02.04, 13:24
            altu napisała:
            " Jeżeli ma sie własny grunt (działkę)"
            >no właśnie, dobry punkt poza miastem to kwota wystarczy na grunt, w centrum
            miasta to już mln.
            "Oczywiście proponowalabym przystąpienie do jakiejś grupy firm i uzywanie
            wspolnego logo"
            > to już wydatek ca.1,5-2 mln, bo musi odpowiadać założonym standartom sieci.
            "Poza tym, w przypadku 400 tys.zl, mozna jeszcze dobrać kredyt"
            >zgadza się, sieci też udzielają kredyt tylko te warunki..
            "Pracuję w branży i znam stacje, które sprzedają ok. 350 tys. litrów
            miesięcznie"
            >tak samo znam ale które sprzedają ca. 200 i 150 tys.l.Myślę że 350 to margines.
            "wszystko zależy od lokalizacji, a także jakosci paliw. cena też gra rolę, ale
            klient woli zatankowac paliwo, a nie tanie badziewie."
            Dobrej lokalizacji nie kupisz za 400 tys. tak samo jak dobrą stację nie
            wybudujesz za 400 tys.(kontenerowe to już przeżytek). Jezeli stacja nie będzie
            odpowiadać pewnym standartom to i nawet tanie paliwo nie przyciągnie klienta.
            Orlen np.założył na budowę 1 stacji śrenio ca.6,7 mln(prawdopodobnie z gruntem).
            pozdr.
            • altu Re: szukam pomyslu na biznes 04.02.04, 15:04
              Kto Ci każe kupować?
              Dzierżawa też jest rozwiązaniem. Wiadomo - koszty rozkładają sie na lat wiele,
              ale jest to ceną za to, że nie trzeba kupować ziemi. (Pisałam o tym, że jezeli
              ktoś dysponuje działką na zasadach prawa własnosci, to nie ponosi tych kosztów.)
              Znam grupę, do której przystąpienie kosztuje 2,5 tys, projekt tej stacji
              (kompaktowej, nie kontenerowej) to 5,0 tys <ceny netto>. I spokojnie za 300
              tys. stacje sie wybuduje. Grunt to jakość paliwa.
              Najdrozsza stacja w naszej grupie to 1,3 mln zl (w tym cena gruntu,
              klimatyzacja, szyby zbrojone i mnostwo niepotrzebnych elementow i gadzetow, bez
              ktorych stacja moze istniec.)
          • gaperr Re: szukam pomyslu na biznes 04.02.04, 13:26
            altu napisała:
            " Jeżeli ma sie własny grunt (działkę)"
            >no właśnie, dobry punkt poza miastem to kwota wystarczy na grunt, w centrum
            miasta to już w mln.
            "Oczywiście proponowalabym przystąpienie do jakiejś grupy firm i uzywanie
            wspolnego logo"
            > to już wydatek ca.1,5-2 mln, bo musi odpowiadać założonym standartom sieci.
            "Poza tym, w przypadku 400 tys.zl, mozna jeszcze dobrać kredyt"
            >zgadza się, sieci też udzielają kredyt tylko te warunki..
            "Pracuję w branży i znam stacje, które sprzedają ok. 350 tys. litrów
            miesięcznie"
            >tak samo znam ale które sprzedają ca. 200 i 150 tys.l.Myślę że 350 to margines.
            "wszystko zależy od lokalizacji, a także jakosci paliw. cena też gra rolę, ale
            klient woli zatankowac paliwo, a nie tanie badziewie."
            Dobrej lokalizacji nie kupisz za 400 tys. tak samo jak dobrą stację nie
            wybudujesz za 400 tys.(kontenerowe to już przeżytek). Jezeli stacja nie będzie
            odpowiadać pewnym standartom to i nawet tanie paliwo nie przyciągnie klienta.
            Orlen np.założył na budowę 1 stacji śrenio ca.6,7 mln(prawdopodobnie z gruntem).
            pozdr.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka