Gość: Arek IP: 87.204.120.* 05.03.10, 15:00 A co z numerem 0800?Firmy podają ten numer gdy tymczasem nikt nie może się z tym połączyć,bo większość używa komórek i trzeba po internencie szukać normalnego numeru by się połączyć. Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
myslacyszaryczlowiek1 To jest wyższość prywatnego nad państwowym 05.03.10, 16:44 Jak najmniej ludzi zatrudnić, dać im robotę za 1000zł taką,że wysrać nie mają się kiedy. A kasę przeznaczyć na ogłupianie ludzi w postaci reklam. Media się odwdzięczają poprzez promowanie Tusków i tym podobnych polityków, aby cały interes się kręcił bez zakłóceń, i np. można tak zagmatwać cennik że sam diabeł się nie połapie. Odpowiedz Link Zgłoś
piggy1 Re: To jest wyższość prywatnego nad państwowym 08.03.10, 21:58 Gdzie ty widzisz związek między promowaniem polityków a zyskami lub stratami poszczególnych firm? Czy np. firma komórkowa zyskuje lub traci, dlatego że w mediach pojawi sie/ lub nie jakiś polityk????? Prawdą jest natomiast, że pracownikom infolinii/callcenter płaci się po 1000 zł i harówa straszna. Nic więc dziwnego, że pracują w tym ludzie niekompetentni - kazdy szuka lepszej pracy, traktując swoje zajęcie jako chwilowe. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: IVR 13 minut średnio na IVR??? bez jaj IP: *.chello.pl 05.03.10, 16:53 juz to pokazuje jakość tych badań. i do tego średnio, co znaczy że ktoś na tym spędził np. godzinę??? na logikę to jest bzdura. ludzie się o wiele szybciej rozłączają jeśli nie ma kontaktu z konsultantem. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: ja Era ma najtragiczniej IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.03.10, 18:09 ile razy zadzwonię w jakiejś sprawie to mam ochotę zmienić operatora - co zresztą uczynię za 2 miechy jak umowa wygaśnie Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Jacek Re: Era ma najtragiczniej IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.03.10, 11:31 To jeszcze nie dzwoniłeś do Netii. Tu nikt nic nie wie. A jak powiedziałem Panience aby się doinformowała i oddzwoniła to mi rzekła, aby się rozłaczył i wybrał numer infolinii jeszcze raz. Złożyłem skargę - nawet nie dostałem odpowiedzi. Netia to tragedia. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: hmm Re: Na słabej obsłudze klienta polskie firmy trac IP: *.chello.pl 05.03.10, 18:16 Nawet jesli kliet polaczy sie z tym samym konsultantem, to ten ostatni nie bedzie pewnie pamietal sprawy klienta. Pracuje na infolinii i w ciagu dnia zdarza mi sie odebrac do 100 telefonow, i jak slysze "o, z Panem rozmawialem wczoraj" to prosze mi wierzyc, naprawde nie pamietam. Inna sprawa - ze rzeczywiscie notatki pod nazwiskiem klienta to wazna rzecz. Mnie samego najbardziej denerwuje niekompetencja wspolpracownikow i nierzadko przelozonych, bo jak w callcenter w ktorym pracuje ponad 100 osob, i do ktorego dzwonia (z racji branzy firmy do ktorej to callcenter nalezy) nierzadko ludzie z zagranicy, pracowaly tylko DWIE osoby mowiace komunikatywnie po angielsku (o innym jezyku nie wspomne)? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: goscUSA Re: Na słabej obsłudze klienta polskie firmy trac IP: *.itt.com 05.03.10, 18:57 smieszne sa dane z USA, tu nie ma nawet co polemizowac z autorem ktory sie osmiesza przytaczajac ze USA traci 80 mld wskutek niekompetencji call centers, daj boze taki customer service we wszystkich krajch jak w USA. Francja, Anglia, Niemcy czy Szwajcaria nie umywaja sie do jakosci customer service w USA, to z mojego doswiadczenia. Odpowiedz Link Zgłoś
miliarder polskie firmy tracą co najwyżej PLN a nie euro! 05.03.10, 18:47 Polskie firmy tracą co najwyżej PLN a nie ojro! Prawnym środkiem płatniczym jest i będzie złotówka! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: H Ludzie od obsługi klienta zarabiają po 1200zł IP: *.multi-play.net.pl 05.03.10, 18:58 i maja się starać? Przez słabe płace Polska traci miliardy. Odpowiedz Link Zgłoś