Dodaj do ulubionych

Na słabej obsłudze klienta polskie firmy tracą ...

IP: 87.204.120.* 05.03.10, 15:00
A co z numerem 0800?Firmy podają ten numer gdy tymczasem nikt nie może się z
tym połączyć,bo większość używa komórek i trzeba po internencie szukać
normalnego numeru by się połączyć.
Obserwuj wątek
    • myslacyszaryczlowiek1 To jest wyższość prywatnego nad państwowym 05.03.10, 16:44
      Jak najmniej ludzi zatrudnić, dać im robotę za 1000zł taką,że wysrać nie mają
      się kiedy. A kasę przeznaczyć na ogłupianie ludzi w postaci reklam. Media się
      odwdzięczają poprzez promowanie Tusków i tym podobnych polityków, aby cały
      interes się kręcił bez zakłóceń, i np. można tak zagmatwać cennik że sam diabeł
      się nie połapie.
      • piggy1 Re: To jest wyższość prywatnego nad państwowym 08.03.10, 21:58
        Gdzie ty widzisz związek między promowaniem polityków a zyskami lub
        stratami poszczególnych firm? Czy np. firma komórkowa zyskuje lub
        traci, dlatego że w mediach pojawi sie/ lub nie jakiś polityk?????
        Prawdą jest natomiast, że pracownikom infolinii/callcenter płaci się
        po 1000 zł i harówa straszna. Nic więc dziwnego, że pracują w tym
        ludzie niekompetentni - kazdy szuka lepszej pracy, traktując swoje
        zajęcie jako chwilowe.
    • Gość: IVR 13 minut średnio na IVR??? bez jaj IP: *.chello.pl 05.03.10, 16:53
      juz to pokazuje jakość tych badań. i do tego średnio, co znaczy że
      ktoś na tym spędził np. godzinę??? na logikę to jest bzdura. ludzie
      się o wiele szybciej rozłączają jeśli nie ma kontaktu z konsultantem.
    • Gość: ja Era ma najtragiczniej IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.03.10, 18:09
      ile razy zadzwonię w jakiejś sprawie to mam ochotę zmienić operatora - co
      zresztą uczynię za 2 miechy jak umowa wygaśnie
      • Gość: Jacek Re: Era ma najtragiczniej IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.03.10, 11:31
        To jeszcze nie dzwoniłeś do Netii. Tu nikt nic nie wie. A jak powiedziałem
        Panience aby się doinformowała i oddzwoniła to mi rzekła, aby się rozłaczył i
        wybrał numer infolinii jeszcze raz. Złożyłem skargę - nawet nie dostałem
        odpowiedzi. Netia to tragedia.
    • Gość: hmm Re: Na słabej obsłudze klienta polskie firmy trac IP: *.chello.pl 05.03.10, 18:16
      Nawet jesli kliet polaczy sie z tym samym konsultantem, to ten ostatni nie
      bedzie pewnie pamietal sprawy klienta.
      Pracuje na infolinii i w ciagu dnia zdarza mi sie odebrac do 100 telefonow, i
      jak slysze "o, z Panem rozmawialem wczoraj" to prosze mi wierzyc, naprawde nie
      pamietam.
      Inna sprawa - ze rzeczywiscie notatki pod nazwiskiem klienta to wazna rzecz.
      Mnie samego najbardziej denerwuje niekompetencja wspolpracownikow i nierzadko
      przelozonych, bo jak w callcenter w ktorym pracuje ponad 100 osob, i do ktorego
      dzwonia (z racji branzy firmy do ktorej to callcenter nalezy) nierzadko ludzie z
      zagranicy, pracowaly tylko DWIE osoby mowiace komunikatywnie po angielsku (o
      innym jezyku nie wspomne)?
      • Gość: goscUSA Re: Na słabej obsłudze klienta polskie firmy trac IP: *.itt.com 05.03.10, 18:57
        smieszne sa dane z USA, tu nie ma nawet co polemizowac z autorem
        ktory sie osmiesza przytaczajac ze USA traci 80 mld wskutek
        niekompetencji call centers, daj boze taki customer service we
        wszystkich krajch jak w USA. Francja, Anglia, Niemcy czy Szwajcaria
        nie umywaja sie do jakosci customer service w USA, to z mojego
        doswiadczenia.
    • miliarder polskie firmy tracą co najwyżej PLN a nie euro! 05.03.10, 18:47
      Polskie firmy tracą co najwyżej PLN a nie ojro!

      Prawnym środkiem płatniczym jest i będzie złotówka!
    • Gość: H Ludzie od obsługi klienta zarabiają po 1200zł IP: *.multi-play.net.pl 05.03.10, 18:58
      i maja się starać? Przez słabe płace Polska traci miliardy.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka