Dodaj do ulubionych

Opinia o firmie Raben

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.05.14, 12:49
Współpraca z firmą Raben jest nieporozumieniem, pracują w dzisiejszych czasach jak w średniowieczu, jeżeli chodzi o odbiory za granicą to Raben zleca to podwykonawcom, z którymi nie ma żadnego kontaktu, nie wiadomo czy i kiedy towar odbiorą. Zdarza się, że przesyłki zostają na magazynach “bo ktoś zapomniał” załadować. Jedyną ich zaletą jest cena, ale to niestety wszystko co dobrego można o nich napisać.
Obserwuj wątek
    • Gość: Aga Re: Opinia o firmie Raben IP: 109.78.95.* 01.08.14, 08:32
      niestety to prawda. nierzetelność na 100%.
      dzwoni Pani z Polski i zarzeka, że dziś spóźniona o tydzień przesyłka dotrze, a wieczorem przeprasza i twierdzi, że nie ma trackingu i kontaktu z firmą podwykonawczą i nie wiem co się dzieje. mówimy o towarze wartym 2000euro.
      masakra.
    • Gość: karolcia Re: Opinia o firmie Raben IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 09.06.15, 22:09
      FIRMA RABEN to jedno wielkie oszustwo wykorzystują pracowników a najbardziej kierowców . nie dość ze zarabiają grosze to mają kary nie ze swojej winy . kary nieraz są wyższe niż pensje . ale dyrektor RABENA musi przecież żyć na jakimś poziomie i właśnie dlatego wymyślił kary dla kierowców . Samochody są w opłakanym stanie ale jak kierowca sie odezwie że auto powinno iść do serwisu to pada odpowiedz ....jezdzisz nim to płać za naprawę . takich pracodawców powinni zsyłać na przymusowe roboty . NIE POLECAM FIRMY RABEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UWAGA!!!!! środki chemiczne ADR od 1000punktów w zwyż stoją obok artykułów spożywczych . wszyscy pracownicy firmy raben poruszają sie po przesyłkach aby znależć swój towar . Jest to ukrywane podczas kontroli firm nadawających towar do odbiorców , jest to jedyny moment kiedy jest porządek na magazynie. W pracy panuje mobbing zaczynając od wysokich szczebli .Kierowcy są zmuszani do przeładowywania aut pod groźbą wejścia na obiekt czyli utratą pracy . towar jest bardzo czesto uszkodzony jeżeli kierowca nie napisze protokołu na magazynie nie zostawi sobie kopii protokołu to moze być pewien na 100% że nawet monitoring na magazynie w dziwny sposób nie zauważy takich uszkodzeń . Opiekunowie zmuszają kierowców do doworzenia towaru do odbiorców uszkodzonego i nie kompletnego , co powoduje wyżywanie sie odbiorcy na kierowcy a firma raben tłumaczy braki winą zapominalstwa sie kierowców , i w takim wypadku firma Raben umywa ręce . Więc zastanówcie sie kierowcy czy chcecie pracować w takich warunkach ........ o przepisach 3.5 tony, zakaz wjazdu, zakaz postoju musicie zapomnieć i wymazać z pamięci .Liczcie na dużo szczęścia zeby policja nie dobrała sie wam do skóry . praca w tej firmie równoważy sie z utratą uprawnień po takich wyskokach.........
    • Gość: kierowca Re: Opinia o firmie Raben IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 05.11.15, 20:00
      witam , aktualnie pracuje juz 3 miesiac w rabenie , wiec moge szczerze napisać jak się tam pracuje ,
      - ładowność auta ponad 5 ton , przewożony ładunek dziennie ponad 8 ton ,
      - przewożenie towarow niebezpiecznych bez uprawnień
      - czas pracy od 5:30 do 18 -19-20, czekanie 2 godziny na rampy rano i ponad 1-2 godzin wieczorem ,
      - stan aut? wciągu tygodnia 3 dowody rejestracyjne zabrane przez policje , niektóre nawet nie posiadaja podbitych przeglądów .
      - lista punktów do rozwożenia , zaczeło się od 8 do 10 , na ten czas to 15-18 pkt w tym 5 supermarketów ,
      - nie wspomnę o przerwach w pracy bo tego nie ma , tachograf pracuje .
      - w aucie mam 18 miejsc paletowych dostaje listy na 26 więc trzeba kombinować
      - dziennie dzwigam recznie ponad 800 kg , plus kilka ton na paleciaku
      - nie wspomnę o karach dla kierowcy bo nagrod nie ma , dzinnie odbiera się średnio 8 palet euro , za zlą jakość palety dostaje sie 40 zl kary a za brak WZ - 70 zł .

      pozdrawiam
    • Gość: agaa199 Re: Opinia o firmie Raben IP: *.interduo.pl 19.04.16, 08:30
      Ja również nie mam dobrego wspomnienia o firmie Raben. Zamawiałam kuriera w piątek rano, miła Pani z biura obsługo zapewniała że jeszcze tego samego dnia kurier pojawi się po przesyłkę. Oczywiście kuriera brak, a także brak jakiejkolwiek informacji na ten temat. W poniedziałek dzwonię ponownie aby zapytać co się stało że kurier paczki nie zabrał? Pani nawet nie wiedziała (bądź udawała że nie wie) o zaistniałej sytuacji, obiecała że oddzwoni w ciągu pół godziny. Nie oddzwoniła w ciągu 3 godzin. Ponowny telefon na infolinie: tak oczywiście kurier już wysłany będzie w ciągu godziny, ba nawet dostałam numer do kuriera, który również zapewnił ze za godzinę będzie. Minęły 2 godziny a kuriera brak, telefon milczy, a później okazuje się że auto Pana kierowcy rozkraczyło się na drodze i oni nie wiedzą czy w ogóle kurier dziś do nas dotrze. Po solidnym opierdzielu pani z biura obsługi nagle auto się znalazło i w ciągu 20 minut było pod firmą. Jednak się da... ale wątpię czy skorzystamy z usług tej firmy ponownie...
    • Gość: NIE BIERZ RABENA ! Re: Opinia o firmie Raben IP: *.2.5.213.multiplay.pl 22.06.16, 11:21
      Ja również nie mam dobrych doświadczeń i każdemu odradzam współpracę z tą firmą!!!
      Dlaczego?
      Powodów jest sporo..
      Zacznę od współpracy z zagranicą, gdzie jeszcze ani razu nie dotarło zamówienie w całości. Dziwnym trafem ginęła gdzieś po drodze jedna z palet, a na liście przewozowym kurier po prostu sobie wykreślał co chciał. Oczywiście po licznych telefonach i monitach miła Pani informuje, że....
      - że mają problem z podwykonawcą
      - że kurier coś źle zrobił
      - że....
      Straciliśmy przez ich niedbalstwo klienta, oczywiście firma Raben nie ponosi z tego tytułu ŻADNEJ odpowiedzialności!!!!
      Inna sytuacja:
      Zlecamy transport z Niemiec, pilny. System pokazuje, że odbiór będzie na drugi dzień, dostawa 2 dni później, więc doliczamy do tego tydzień biorąc poprawkę na działania Rabena i czekamy.
      Po tygodniu NIC.
      Sprawdzam na platformie, pokazuje, że towar odebrano, co prawda 3 dni później niż pokazał system, ale jednak. Tyle, że towaru nie ma.
      Dzwonię do miłej Pani. I co? Niespodzianka - towaru w ogóle nikt nie odebrał, bo mają problemy z podwykonawcami za granicą.
      NIKT O NICZYM NIE INFORMUJE!!!!
      Miła Pani przeprasza i teraz już będzie informowała o postępach.
      JAKICH POSTĘPACH?? Ta firma nie wie, co to jakość, a co dopiero postęp??
      Oczywiście jak dotychczas, żadnej odpowiedzialności po stronie firmy.
      Za nasze monity pewnie oberwało się komuś, najpewniej kierowcy, choć on w całym tym bałaganie jest chyba najmniej winny..
      Zero współpracy, starań i dbania o klienta i przesyłki.
      Żadnej gwarancji wykonania przewozu więc jeśli ktoś szuka przewoźnika, na którego może liczyć, to nie jest nim Raben.
      Nie warto ryzykować utratą klienta i dobrego imienia własnej firmy.
      Przesyłki krajowe są dostarczane z mniejszym opóźnieniem, ale rzadko trafiają do odbiorcy w całości..
      Brak słów!
    • Gość: Priorytet Re: Opinia o firmie Raben IP: *.96.164.100.ipv4.supernova.orange.pl 05.05.21, 09:00
      Z całym sercem NIE POLEAM tej firmy przewozowej !!! UNIKAĆ jak ognia !!!
      Duża i droga przesyłka została nadana w czwartek. Miała zostać dostarczona w piątek i tak było również przy śledzeniu przesyłki. Miało zostać zanotowane u Nich wewnętrznie, że maksymalnie do 15:00 w piątek, gdyż później mnie nie było (a przesyłka ważyła ponad 40kg) także mus konieczny, aby byli w momencie gdy jestem a nie, że mogą być w ciągu całego dnia a ja mam na nich czekać na stołku (czyli brać urlop bo Państwo ważni przyjeżdżają).

      Co się okazała w piątek do i po 15:00 żadnego telefonu. "Może nie uczą ich dzwonić do klientów bo się boją odpowiedzialności"
      Sam zadzwoniłem....okazało się (dziwne), że rano "najlepsi" pracownicy ustawili przesyłkę na złej platformie i nie wyjechała (k****) a miała do przebycia jeszcze ~40km.
      Fajnie nie ? xD TAKA FIRMA- NIE POLECAM
      To Pani co przekazała mi tą cudowną wiadomość, adnotowała (znowu niby), że ma być priorytetem w następny dzień roboczy... słyszałem jak Pani wpisywała...chyba że mają dwie klawiatury i ta druga służy do oszukańczego stukania w nią że niby coś wpisują.

      No i jest następny dzień roboczy....znowu dzwonię bo nie mam całego dnia na czekania na Nich a miało być "priorytetem"...a Pan kurier mówi że będzie po 14 bo ma inne rzeczy jeszcze wpierw do rozwiezienia (k****) - standard, tak Pani zapisała ... albo pisała w notatniku i zrobiła alt+f4.

      Gdy w końcu doczekałem się łaskawego kuriera (a raczej jego firmę bo kurier niczego winny) po rozładowaniu towaru spytałem czy ma coś zapisane, że ten towar miał być priorytetem ... to mówi i pokazuje na papierze, że nic takiego nie ma i nic nie słyszał, że mója przesyłka ma być wpierw/ najpierw/ priorytetem/ pierwsza.
      K****

      NIE POLECAM TEJ FIRMY KURIERSKIEJ - chyba, że chcecie wesprzeć niszę rynkową, która ma głęboko w w d.... uchu klienta i jego prośby. ​


      PS. Do kuriera nie mam złej opinii, ponieważ on wykonuje swoją pracę poprawnie...całą sprawę zawala logistyka, która minęła się z powołaniem lub przyjmują tam każdego z piaskownicy

      PS.2 Pan doradca z Wrocławia pomagał jak mógł...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka