lisa2
18.01.06, 16:11
Otrzymałem wraz z Fakturą za telefon reklamę usług TP SA dotyczącą ułatwienia
zamówienia Neostrady:
otóż mając już zainstalowaną Neostradę 128, reklama namawia do bebezpłatnej
zmiany opcji 128 na 256 po cenie 128. Jedną z form tej zmiany jest
reklamowana bezpłatna możliwość dokonania takiej zmiany przy użyciu
formularza wypełnionego poprzez Internet.
I wszystyko byłoby w porządku, gdyby nie fakt, że na końcu tego działania,
trzeba wydrukować formularz i wysłać go pocztą do Katowic.
A więc, żadne ułatwienie. Muszę posiadać drukarkę, muszę zapłacić za papier,
kopertę i znaczek (poza opłatą za samą Neostradę). A wystarczyłoby wysłać
wypełniony formularz drogą elektroniczną, tak samo bezpieczną, jak
bezpiecznie są przesyłane hasła dostępowe do innych danych osobistych, do
których dostęp jest szczególnie chroniony przez usługodawcę (TP SA).
Żeby skorzystać z reklamowanej możliwości zmiany Neostrady 128 na 256 i nie
wydawać na tą czynność ani grosza, poszedłem do Telepunktu i tam
zrealizowałem zamówienie.
Dobrze, że mam blisko.
Ale, po co to kłamstwo?