Dodaj do ulubionych

przestrzegam przed firma porta

IP: *.chello.pl 30.11.07, 13:47
witam
zamowilismy drzwi znanej firmy porta, miomo ze kosztowaly pare tys.
potraktowali nas okropnie. Mowili ze drzwi beda w danym terminie-
korego nie chcieli wpisac w umowie!!!!- okolo 6 tygodnie. Jak
przyjada to mieli sie z nami skontaktowac i umowic na montarz.
Tymczasem po 8 tygodniach dzwonimmy do nich i co slyszymy- pretensje
ze sie tym nie interesujemy i ze sami do nich nie dzwonimy a teraz
to oni nie wiedza kiedy moga je zamontowac bo nie maja terminow.wstyd
Obserwuj wątek
    • Gość: gość Re: przestrzegam przed firma porta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.12.07, 15:04
      Witam. Ja również chciałbym ostrzec wszystkich klientów
      zamierzających kupić drzwi por..., ponieważ firma ta jest tak
      chamska i nieodpowiedzialna, że nie da się tego opisać. Zakupiłem 5
      drzwi, z czego na 3 są pęcherze na laminacie, zgłosiłem reklamacje,
      przyjechał Pan samochodem zabrał drzwi nie dał żadnego dokumentu i
      pojechał mówiąc, że Por... nie robi problemu z reklamacją i
      wymieniają na nowe; obiecał, że drzwi będą za 4 dni. Minął miesiąc i
      przywieziono mi drzwi, oczywiście nie nowe tylko te z pęcherzami
      twierdząc, że drzwi nie podlegają reklamacji. Dzwoniąc w ciągu tego
      miesiąca do firmy Por.. nikt nic nie wie, nie wiedzą gdzie są drzwi,
      albo, że wysłali je do firmy... Albo, że już wracają... Nie mówiąc
      już o niemiłym zachowaniu. Mało tego drzwi zjeździły pół Polski
      obijając się w ciężarówce, bo nie raczyli ich zabezpieczyć i mam
      teraz drzwi porysane, pościerane i z pęcherzami. Sprawę kieruje do
      sądu, bo inaczej się z nimi nie da!
      • Gość: Gabriela Re: przestrzegam przed firma porta IP: 83.238.69.* 19.01.08, 18:34
        Ja rownież za pośrednictwem firmy PROGRES zakupiłam 4 drzwi Porty w naturalnej okleinie klon, z tego 2 drzwi dół ciemy klon środek dwa pasy, góra jasny klon.Drzwi sobie pojeździły no i zwrot reklamacji z adnotacją " zgłoszone wady stanowią naturalną specyfike drewna, wynikaja z naturalnej okleiny nie podlegaja reklamacji". Porta zastawiając się pośrednikami wypycha wszystko co przypomina drzwi. Do sądu tez kieruję sprawę tylko przeciwko firmie Progress,gdyz to oni wyidealizowali obraz sprzedawanych drzwi. Moje drzwi udostępniam znajomym aby wiedzieli , że drzwi nie muszą zdobić. pozdrawiam
        • sonos Re: przestrzegam przed firma porta 15.06.08, 23:34

          Ja także chciałabym przestrzec wszystkie osoby zainteresowane
          zakupem drzwi firmy PORTA przed produktami tej firmy. Z moich
          doświadczeń wynika, że drzwi fornirowane są fatalnej jakości.
          Zakupiłam 6 sztuk drzwi typu TOLEDO, z tego 5 sztuk reklamowałam z
          powodu licznych wad: zarysowania, ubytki w fornirze, odklejający się
          fornir, niedolakierowane fragmenty itd. Gdybym wiedziała, że drzwi
          będą tak marnej jakości, nigdy nie zdecydowałabym się na ich zakup.
          Naiwnie liczyłam, że wysoka cena drzwi łączyć się będzie z dobrą
          jakością. Co gorsza, pierwsza reklamacja nie przyniosła
          spodziewanych efektów. Obecnie czekam na rozpatrzenie kolejnej
          reklamacji. Mam tylko nadzieję, że przyniesie ona skutek. Dodam
          jeszcze, że na rozpatrzenie pierwszej reklamacji czekałam ponad 5
          tygodni. Moje zastrzeżenia budzi także sposób załatwiania reklamacji
          za pośrednictwem przedstawiciela handlowego firmy PORTA. Aby
          dowiedzieć się, co dzieje się z moimi drzwiami i kiedy drzwi będą
          naprawione, musiałam dzwonić do PORTY, bowiem przedstawiciele
          handlowi nie potrafili udzielić mi rzetelnej informacji. Nikomu nie
          życzę tak fatalnego zakupu i niekompetentnej obsługi ze strony
          handlowców!
            • 123iti Re: przestrzegam przed firma porta 01.07.08, 18:22
              To nie konkurencja to fakty kupiłem drzwi porta wewnątrzlokalowe i
              na 2-uch odkleiła się okładzina. Najpierw pod okładziną pojawiły się
              pęcherze. Przyznaję, że jest to już po okresie gwarancji. Byłem u
              sprzedawcy z prośbą aby naprawy dokonao na mój koszt, ale okazało
              się to nie możliwe. Przestrzegam.
              • majlo776 Re: przestrzegam przed firma porta 24.02.09, 21:40
                Witam,
                sprzedawca wprowadził Pana w błąd Porta za odpłatnościa naprawę może
                zawsze wykonac i nigdy nie maiłem w tym temacie problemów, czasami
                kiedy sprawa jest ewidentna naprawa jest za darmo, prosze wziąśc
                katalog Porta na kńcu jest lista regionalnych kierowników sprzedaży
                prosze zadzwonic do tego z Pana regionu napewno udzieli
                rzetelniejszych informacji.
                pozdrawiam
              • Gość: MARIO Re: przestrzegam przed firma porta IP: *.chello.pl 21.03.09, 21:04
                U MNIE TA SAMA SYTUACJA A CO NAJCIEKAWSZE TO ,TO IŻ WE WSZYSTKICH POKOJACH
                OKLEINA SIĘ ODKLEIŁA A, Z POKOJU ŁAZIENKOWEGO GDZIE WYSTĘPUJE DUŻA WILGOTNOŚĆ
                POWIETRZA OKLEINA JEST OK. DLACZEGO? ROK PROD.TO 2003R. A RESZTA BUBLI
                ODKLEJAJĄCYCH SIĘ TO 2004. I MAMY ODPOWIEDŹ.PORTA TO JEDEN Z WIELU BUBLI KTÓRY
                NIE MA ZA GROSZ ODWAGI PRZYZNAĆ SIĘ ŻE WYPUŚCIŁA WADLIWĄ SERIĘ.
                • Gość: TADEUSZ Re: przestrzegam przed firma porta IP: *.ists.pl 05.08.09, 20:00
                  KUPIŁEM W 2004R 10SZT DRZWI WEW.PORTA LONDYN KTÓRE ZAMONTOWANE ZOSTAŁY W NOWYM
                  DOMU (KOSZT Z MONTAŻEM OKOŁO 10 TYS.ZŁ).WSZYSTKO BYŁO DOBRZE DO CZERWCA 2009
                  KIEDY TO,DRZWI "RENOMOWANEJ" FIRMY PORTA Z DNIA NA DZIEŃ ZACZĘŁY SIĘ ROZPADAĆ.
                  AKTUALNIE Z CZTERECH SKRZYDEŁ ODKLEIŁA SIĘ OKLEINA (PIĄTE DRZWI W TRAKCIE
                  ROZKLEJANIA) I ZAMIAST DRZWI WISZĄ KOŁYSZĄCE SIĘ PŁACHTY OKLEINY-KOSZMAR.FIRMA
                  PORTA OFERUJE NAPRAWĘ POGWARANCYJNĄ PO 170 ZŁ ZA SKRZYDŁO, BEZ GWARANCJI ŻE PO
                  ROKU CZY DWÓCH OKLEINA POWTÓRNIE SIĘ NIE ODKLEI.UWAŻAM ŻE GDYBY TO BYŁ PRZYPADEK
                  JEDNOSTKOWY, TO SZANUJĄCA SIĘ FIRMA WYMIENIŁABY WADLIWY PRODUKT NA WŁASNY KOSZT
                  DYSKRETNIE I BEZ ROZGŁOSU. LECZ Z INFORMACJI KTÓRE DO TEJ PORY ZEBRAŁEM
                  WIĘKSZOŚĆ KLIENTÓW Z TEGO OKRESU MA TEN PROBLEM LUB NIEDŁUGO BĘDZIE GO MIAŁA.

                  PS.PROSZĘ OSOBY MAJĄCE TEN SAM PROBLEM O INFORMACJĘ CO Z TYM ZROBIĆ
                  MÓJ E MAIL tempest@vp.pl
        • z_zenek Re: przestrzegam przed firma porta 05.08.08, 11:40
          Witam. Też mam problem z kolorami w Porcie.
          Okleina obrzeżowa skrzydła dla koloru orzech 3 ma zupełnie
          inny wzór, odcień i kolor niż kolor frontu skrzydła. Wymieniam ten
          kolor bo w takim kupiłem drzwi, ale być może w innych kolorach PORTY
          też występuje taki problem. W salonach, na ekspozycjach różnica jest
          także widoczna, ale przy zielonych ścianach (nakaz Porty) i słabym
          oświetleniu, nie rzuca się w oczy. Tym bardziej że kupujący
          zastanawia się nad wzorem frontu drzwi i ościeżnicą, a
          żeby dostrzec babola wystarczy przyłożyć kawałek czegoś jasnego
          (kartka papieru, dłoń) z boku i popatrzeć...
          Przy jasnych, nie zielonych ścianach wygląda nieciekawie, a
          sprzedawca nie chce uznać reklamacji i wysłać do producenta bo "ten
          typ tak ma". W katalogu PORTY jest napisane: "taśma obrzeżowa w
          kolorze skrzydła" i wydaje się, że jest to oczywistość, a jednak
          nie:-(
          • majlo776 Re: przestrzegam przed firma porta 01.03.09, 19:17
            każda firma produkująca drzwi płytowe ma okleine na ramiaku w innym
            kolorze a to z bardzo prostego powodu w tym miejscu trzeba załozyc
            coś bardzo odpornego na ścieranie, dlatego na ramiaku jest mocny
            laminat i jest w kolorze drzwi nie jest klonem w przypadku orzecha
            tylko nadal jest orzechem niesstety delikatnie ma inny odcień ale na
            to sie nic nie poradzi, sa kolory przy których udało się lepiej to
            dopasowac ale to wynika z dostępności materiału na rynku.
            poozdrawiam
        • majlo776 Re: przestrzegam przed firma porta 24.02.09, 22:07
          Witam,
          bardzo mi przykro z powodu Pani sytuacji natomiast to co napisała
          Porta jest prawdą, a sprzedawca powinien poinformowac przed zakupem
          o mozliwościach przebarwień, normalnie takich reklamacji nie uznaje
          żadna firma nie tylko Porta przykładowo w Pol-Skone wystarczy
          podciąć drzwi i już sie nie ma gwarancji. W przypadku drastycznych
          różnic po ogledzinach regioanalnego kierownika sprzedaży jesli
          potwierdził drastyczne różnice raklamacja była uznawana. Tylko
          okleina naturalna modyfikowana nie ma przebarwień i jest w miarę
          jednolita.
          pozdrawiam
      • Gość: Aneta Dolaczam sie do Panstwa!!!!! IP: *.web.vodafone.de 16.09.08, 18:53
        Ja rowniez pragne przestrzec wszystkich potencjalnych klientow tej firmy przed
        ewentualnym kupnem drzwi.
        Podobnie jak inni zamowilismy drzwi w tejze firmie zaplacili pare tysiecy
        zlotych. Drzwi mialy miec specjalna, drozsza okleine, hartowane szyby etc....
        Drzwi sa B R Z Y D K I E!!!!Odksztalcone i juz odpryskujace okleiny na ramkach,
        ohydne, widoczne sztyfciki mocujace szyby!!! Szkarada.
        Przereklamowane badziewie, ktore zamiast dekorowac tylko oszpeca moj nowy dom!!!
        Oczywiscie, ze zlozylam reklamacje, czekam teraz na odpowiedz i jak trzeba
        bedzie, rowniez bedziemy sie procesowac albo podamy sprawe rzecznikowi praw
        konsumenta. Cos trzeba zrobic!!
        Aneta
      • Gość: MARIO Re: przestrzegam przed firma porta IP: *.chello.pl 21.03.09, 20:31
        jedna wielka BUJDA zamówiłem cztery szt. drzwi kol. wiśnia po rozpakowaniu
        okazało się iż jedna ościeżnica była w kolorze buk, oczywiście kiedy zwróciłem
        się o wymianę na właściwy kolor to pracownik zwrócił mi uwagę że nie może
        wymienić mi paczki z ościeżnicą dlaczego? ponieważ była otwierana. współczułem
        wtedy klientom Porty.
        Ale niestety sam dołączyłem do jego grona po trzech latach dosłownie odpadła z
        drzwi cała okleina tragedia po prostu PORTA.
        • Gość: jurek Re: przestrzegam przed firma porta IP: *.centertel.pl 20.09.10, 23:20
          Cała okleina odpada? chyba pies ci na te drzwi lał codziennie zamiast na trawnik...to jest śmiechu warte co ty wypisujesz...montuje drzwi od 20 lat i jeszcze nie spotkałem się z takim przypadkiem porty...owszem wszystko moze sie zepsuć, ale bez pomocy człowieka to naprawdę ciężko jest pewne rzeczy spaprać. ludzie, z tymi drzwiami to ja mam najmniej reklamacji ze wszystkich jakie montuje.
      • Gość: lawrens Re: przestrzegam przed firma porta IP: *.centertel.pl 26.09.10, 11:42
        No ciekaw jestem gdzie takie jaja odchodzą? Montuje od 20 lat drzwi różnych marek i czasem zdarzają się jakieś problemy, ale nie takie na litość boską! To nie te czasu, żeby tak ludzi robić w bambo. Powiem więcej, że z Portą nigdy się nie spotkałem z takimi wadami, ale cóż, może po prostu miałeś wielkiego pecha.
    • aldini Re: przestrzegam przed firma porta 15.07.08, 09:39
      Myślałam, że tylko ja dokonałam takiego fatalnego wyboru. Nie
      polecam zakupu drzwi fornirowanych tej firmy. Po ponad roku
      użytkowania drzwi zaczęły się rozklejać i powstały białe plamy na
      ciemnych drzwiach, odkleja się okleina. Złozyłam reklamację.
      Reklamacja została odrzucona. Kolejna reklamacja - firma może
      odpłatnie naprawić. Miła Pani z działu reklamacji powiedziała że jak
      zapłacę po 500 zł za szt. to może mi naprawią (to ponad 30% ceny
      jaką zapłaciłam za sztukę drzwi!!!!), a te drzwi są prawie nowe.
      Cały proces reklamacji i wożenia drzwi trwa już ponad 5 tygodni.
        • Gość: Aneta Re: przestrzegam przed firma porta IP: *.web.vodafone.de 16.09.08, 19:02
          Jezeli nie wplacil pan zaliczki to zrezygnowalabym bez zastanowienia. Szkoda
          pieniedzy na taki towar!!!Jezeli wplacil pan juz cos,to w przypadku odejscia od
          umowy pieniadze przepadaja:(
          Kazda podrzedna firma robi lepsze drzwi niz porta. Czesto szukamy daleko a
          solidna firma moze byc w poblizu.....no i z ewentualna reklamacja jest o wiele
          latwiej.
          Aneta
            • Gość: eMKa Re: przestrzegam przed firma porta IP: 195.117.255.* 07.10.08, 08:43
              witam!
              firma techno*** z łomianek też nie jest lepsza. nie wpisują terminu
              wykonania usługi na zamówieniu - trzeba ich do tego zmusić, ale też
              jest ciężko. żądają zapłaty całej kwoty za towar przed zakończeniem
              prac montażowych. nie znają wytycznych producenta odnośnie montażu
              i "obsługi" drzwi. a pan prezes jest wybitnie niekulturalną osobą.
              ciężko się z nim rozmawia, a poza tym ma swoje racje i nikt nie jest
              w stanie nic mu wytłumaczyć.
              z firmą walczę już dwa lata i nie wiem kiedy i jak to się skończy. a
              zamówienie było naprawdę duże - kilkadziesiąt sztuk. i wydawałoby
              się, że firmie powinno zależeć na takim kliencie jak ja... jednak
              myliłem się.
              pzdr
    • kataniera Re: przestrzegam przed firma porta 27.11.08, 11:53
      Muszę się dołączyć, bo mnie chyba krew zaleje... Chociaż nie wiem
      czy to, co się stało, jest winą Porty czy ich autoryzowanego
      przedstawiciela umieszczonego w katalogu. Przygotowując się do
      remontu zamówiliśmy sobie, zdawałoby się z wystarczającym zapasem,
      drzwi. Cena ostateczna - niemała. Drzwi ponoć niestandardowe, więc
      czas oczekiwania 4 - 6 tygodni, w zamówieniu adnotacja, że producent
      nie odpowiada za wydłużenie terminu niezależne od niego. Mijają 4
      tygodnie - mąż dzwoni i pyta. Nie ma, ale proszę się nie martwić,
      wszystko pod kontrolą. Mija 6 tygodni - mąż znowu dzwoni i pyta,
      oczywiście nie ma, ale spokojnie, trzeba czekać, proszę nie dzwonić,
      my się odezwiemy... Mija 8 tygodni, telefon - proszę państwa,
      przyszły drzwi, ale niestety w innym kolorze. Może państwo jednak
      zdecydują się na olchę? Ewentualnie mogli nam zaproponować coś
      otwieranego odwrotnie niż zamówiliśmy, nie wiem w jakim kolorze. Jak
      się potem okazało, najprawdopodobniej żadnej dostawy nie było, a
      przedsatwiciel miał chyba nadzieję, że trafił na jeleni i upchnie
      jakieś złogi z magazynu... Mąż chce wycofać zaliczkę i zamówienie -
      obiecują, że zrobią coś i przyspieszą. Z konieczności zaczynamy
      remont - zbliża się teraz ku końcowi, a drzwi wciąż nie ma. Ściana
      drzwiowa stoi odłogiem - nie można położyć gładzi, pomalować ścian,
      położyć płytek. Mąż ponownie domaga się anulowania zamówienia i
      zwrotu pieniędzy - kolejne trudności, szefa nie ma, szef będzie,
      szefa nie będzie, wyjechał, nieuchwytny, nieosiągalny, tylko on może
      wydać pieniądze. Mam dosyć wszystkiego. Nawet jeśli to akurat nie
      jest wina Porty, tylko dealera, to wniosek jest jeden: jaka firma,
      tacy współpracownicy...
      • majlo776 Re: przestrzegam przed firma porta 24.02.09, 21:30
        Witam,
        najprawdopodobnej wyglądało to tak ze firma zamawiająca w fabryce
        źle zrobiuła zamówienie Porta nie może zrobic innego koloru niz
        państwo zamówiliście poniważ do producenta trafia juz konktretne
        przetworzone zamówienie. Dziwi mnie tez ze diealer nie poinformował
        państaw że zgodnie ze sztuka budowlaną drzwi montuje sie na samym
        końcu nie wolno wcześniej bo sie rozkleja, lub spuchna jest to
        napisane w każdej karcie gwarancyjnej, zwłaszcza wszystkie mokre
        prace powinny byc zakończone, a ościeznica od spodu zasilikonowana
        przed wilgocią. Nieudolnemu sprzedawcy radzę wysłac pismo
        przedprocesowe z zaznaczeniem ze zamawiany towar nie został
        zrealizowany zgodnie z umową i bedą musieli oddać pieniądze zwykle
        po takim kroku jakość kontaktu z szefem drastycznie wzrasta.
        pozdrawiam
    • Gość: yoyo Re: przestrzegam przed firma porta IP: 217.144.243.* 19.01.09, 17:43
      Witam,
      To ja tez pare groszy tu wsadze.Nasze nieszczesne drzwi porta (zew.)
      byly kupione w 2006,w roku 2007 zostaly wymienione z powodu wad.W
      przeciagu niespelna 1 roku wypaczyly sie tak,ze nadaja sie tylko do
      wymiany,co zreszta stwierdzil serwisant.W tym momencie zaczynaja sie
      schody.Mamy tylko gwarancje na drzwi zakupione w roku 2006,i firma
      twierdzi,ze nie ma zadnej zmianki o wymienionych u nas drzwiach!!
      mam skolei kilku swiadkow ktorzy zaswiadcza,ze taka wymiana miala
      miejsce.Pozostaje mi chyba tylko droga sadowa,bo djalogu z firma
      brak!!
      • Gość: szpilka Re: przestrzegam przed firma porta IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.02.09, 12:13
        Witajcie.
        Nie miałam pojęcia, że tyle osób załatwiła ta PORTA!
        Mój mąż też uległ fascynacji drzwiami ten firmy. Tak więc 5 lat temu
        zakupiliśmy 8 szt. drzwi za ładna kaskę. Od 4 miesięcy w naszym
        nowym domu wybudownym za nasze ciężko zarobione pieniążki straszą
        powiewającą okleiną wszystkie drzwi super PORTA! Wyglądają jak
        upiory. Wszystkie reklamacje pozostały bez odzewu.
        Może tak zwrócić się do szanownego Pana Janysz Wajsa. Co WY na to?
      • majlo776 Re: przestrzegam przed firma porta 24.02.09, 22:01
        Witam,
        to ze nie ma wzmianki to bzdura ktos Pana xle informuje zeby
        wymienić drzwi trzeba złozyc reklamacje nikt tego "na twarz" nie
        robi Porta dawno temu (pare lat) stworzyła portal internetowy do
        obsługi reklamacji, a nikt z fabryki nie wysłałby sprzedawcy nowych
        drzwi bez zamieszczonej tam reklamacji, a jesli chodzi o gwrancje to
        na wymieniony towar liczy sie ona od nowa i trwa dwa lata zwłaszcza
        z montażem autoryzowanym.
        Pozdrawiam
    • Gość: gość Re: przestrzegam przed firma porta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.02.09, 10:34
      Jesteś niezadowolony z firmy dilerskiej, do niej masz pretensje. Źle
      napisane zdanie może wizerunek Porty. Ja kupiłam drzwi Porta u
      pożądnego przedstawiciela po 4 tyg miałam montaż. Co do jakości, to
      wiadomo żę im dłużej firma na rynku tym bardziej ma dopracowane
      detale, więc jestem zadowolona. Nie znasz się na specyfice sprzedaży
      nie pisz głupot....
      • Gość: anonim Re: przestrzegam przed firma porta IP: *.sosnowiec.sdi.tpnet.pl 04.03.09, 15:58
        chciałam dodać tu swoje trzy grosze o firmie porta i sposobie
        załatwiania dosłownie reklamacji taktyka firmy wygląda tak najpierw
        odmowa tak dla zasady a później jak sie klient odwołuje i sądem
        straszy bo nie w ciemie bity to ewentualnie zaczynają sie
        zastanawiać co by tu zrobić co do odbiegania fornirów od kolorystki
        wystawionej na ekspozycji to jeszcze nic a co państwo powiecie na
        odbieganie kolorystki ościeżnic od drzwi a prodycent twierdzi że
        klient ma zwidy i szuka dziury w całym :)
        • majlo776 Re: przestrzegam przed firma porta 09.03.09, 21:16
          fabryka nawet nie wie ze była strszona sądem, nawet gdyby to takie
          straszenie w stosunku do producenta byłoby bepodstawne ponieważ nie
          byłby strona w sporze drzwi były ku[ione u sprzedawcy anie w
          fabryce. Naturalan okleina ma to do siebie że potrafi sie różnić
          odcieniem nawet ościeznica od skrzydła to zawsze się różnic kwetia
          jak bardzo sa dopuszczlane odchyłki. Kontakt ma sie ze sprzedawca
          nie z fabryka, ja z powodu podejścia szefa do tych spraw zmieniłem
          prace i poszedłem do konkurencji i od tej pory nie mam problemów
          opisanych przez Ciebie, sam robie reklamacje i ma bezpośredni kontkt
          z działem, a takie rzeczy dzieja się kiedy sprzedawca nie chce z
          jakichś powodów pomóc, lub gdy reklamacja jest niuzasadniona a
          państwo odbiegacie od siebie diametralnie zdaniem na ten temat.
          Pozdrawiam
          • Gość: PSIAKOŚĆ Re: przestrzegam przed firma porta IP: *.aster.pl 16.03.09, 21:56
            miałem iść jutro i zadatek złożyć. szcześliwie wlazłem na to forum
            i juz nigdzie nie pójdę.
            W zyciu nie widziałem tylu narzekających na jakość produkcji.
            A takie ładne foldery i reklamy mają.

            a pan panie mailo 776 to broni Porty z przekonania czy tylko za
            gratyfikacje. Bo jakoś z tych postów to raczej na to drugie wygląda.
            • majlo776 Re: przestrzegam przed firma porta 22.03.09, 22:42
              zbyt szybkie wnioski Pan wyciąga, jestem ty ponieważ pomyslem ze uda
              mi sie coś uświadomić klientom, jest ty wiele wypowiedzi
              krytyklujących producenta chociaz winny jest sprzedawca, a także
              wypowiedzi ludzi którzy nie znają się na temacie typu inny kolor
              obrzeża etc. Wbrew temu co tu mozna przeczytać Porta wcale nie jset
              złym producentem, poczytaj opinie o Pol-skone na tym forum też wtedy
              nie kupisz ich drzwi. kolejna rzecz dlaczego ludzie nie odrużniaj
              producenta od sprzedawcy narzekaja na lepszych a potrafia napisać że
              classen dre czy temu podobne drzwi są dobre a jak dojdzie do
              szczegółow to sie okazuje że tyleje sa krzywo czy z konstrukcja sie
              coś dzieje ale jak cena jest nisak to chałam nikomu nie przeskadza.
              Pozdrawiam i niech się Pan zastanowi dlaczego Pan wybrał Portę
              napewno były jakieś powody.
              • Gość: mareczek Re: przestrzegam przed firma porta IP: 94.78.189.* 26.02.10, 17:56
                Super drzwi są antywłamaniowe bo normalnie ich się nie zamknie po prostu
                opadają.A opadają tak nisko że i spełniają warunki drzwi antywywarzeniowych a
                mowa odrzwiach Gdańsk PORTY oczywiście.
                Jak wracam do domu to mam skrupuły czy to drzwi się blokują czy małżonka mnie
                już ma dosyć.Miał to być dom otwarty a jest zamknięty a wczoraj jeszcze zawias
                się ułamał.A tak pięknie wyglądały w sklepie i takie ciepłe słowa o nich
                sprzedawca wypowiadał że jeszcze czasami jak na nie patrze to się uśmiecham .Ba
                to nie wszystko takie zawiasy to tylko ja jako jedyny na świecie mam oświadczył
                mi sprzedawca w sklepie ZUMI gdzie są wszystkie zawiasy świata oprócz mojego.Tak
                też było rok temu z zamkiem ale dopasowaliśmy z innych drzwi.Na pocieszenie nic
                się nie odkleja co bardzo mnie dziwi gdyż tak dmucha zimą przez uszczelki że
                uznać należy to za fenomen.
                Taka to właśnie firma...
      • Gość: BJ Re: przestrzegam przed firma porta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.08.11, 09:22
        Jest to niezmienny fakt! Firma PORTA niestety wypuściła bubel ! Jesteśmy Firmą Handlową sprzedającą różne skrzydła. Od 6-lat w naszym asortymencie nie ma wyrobów Porty!! i nie będzie !! Totalnie ignorują reklamacje. Wreszcie ktoś powinien podać ich do sądu - to jest niewiarygodne!! W tym przypadku chodzi o skrzydła z serii LONDYN.
      • Gość: gosc porta ok IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.03.09, 11:54
        Ciekawy wątek, sam się budowałem 3 lata temu i wszystkie drzwi poza
        antywłamaniowymi wstawiłem Porty, chociaż wtedy to był przypadek i rada
        fachowca. Po 3 latach nie mam problemu ani z drzwiami ani serwisem, bo z niego
        nie korzystałem. Nie będę chwalił producenta, bo w sumie po to płaciłem żeby być
        zadowolonym, więc zadowolenie traktuje jako coś normalnego i oczekiwanego.

        Powiem tak, najlepszym sposobem na ocenę drzwi czy innych materiałów do własnego
        domu jest popytać sąsiadów, pooglądać u znajomych, popytać ludzi
        (fachowców)którym ufamy. Ja portę polecam jeśli ktoś mnie pyta.
        • Gość: chris Re: porta ok IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.09.09, 12:25
          Jeszcze rok temu miałem te same odczucia. Drzwi kupione w 2005,
          problemy zaczeły się w styczniu br. z 9 zakupionych drzwi, w 3
          odchodzi laminat. Ze stoickim spokojem wykonałem telefon do działu
          reklamacji (marka zobowiązuje). Niestety odpowiedź była jedna,
          możliwość naprawy to koszt od 140-170 zł za sztukę. Jak widać nawet
          ISO 9001 nie pomaga w rzetelnej obsłudze klienta.Życzę dalszego
          zadowolenia, bez problemów. Cóż przyjdzie mi tylko walczyć dalej.
        • Gość: max997 Re: porta ok IP: *.chello.pl 21.10.09, 12:56
          ja też BYŁEM zadowolony przez 5 lat. drzwi łazienkowe nagle się rozkleiły, tzn
          okleina odpada na CAŁEJ POWIERZCHNI skrzydła !!!!
          z obu stron, postaram się wkleić linka z fotkami.
          Tylko proszę mi tu nie pisać że wilgoć, źle użytkowane bo zabijecie mnie śmiechem.

          I żeby nie było, kupiłem je nowe razem z mieszkaniem.


          Obecnie zastanawiam się co z nimi zrobić, może przekaże na cele wojskowe żeby
          nasi piloii nie musieli latać na drzwiach od stodoły ;-))))))))) jak się F16
          popsują !!!!!!!

          Tak na poważnie to ktoś naprawia/ł takie przypadki jakimiś klejami czy tylko
          wymiana całego skrzydła (= wymiana całych drzwi na inne, jakiego producenta
          polecacie ???)
      • majlo776 Re: przestrzegam przed firma porta 04.04.09, 20:17
        dokładnie przestrzegajcie się przed nieuczciwymi przedstawicielami
        lub wykonawcami producenci sami w sobie nie sa źli nikt poważny nie
        zakłada że da na rynek chałę oszuka paru klientów i gitara wręcz
        przeciwnie. Jełsi chodzi o długośc trwania na rynku to nie wiem co
        to ma do rzeczy chyba że gwarncję że jesteśmy długo to robimy dobry
        towar bo inaczej by nas nie było (porta jest 17 lat). a czy drzwi są
        na wymiar czy nie to zależy tylko od zasobności portfela klienta i
        fachowości lub jej braku u wykonawcy.
        pozdrawiam
    • Gość: daro Re: przestrzegam przed firma porta IP: *.nat.umts.dynamic.eranet.pl 24.06.09, 22:01
      To ja też troszkę dołożę
      Zakupiliśmy drzwi wraz z montażem 100 Gdynia we wrześniu 2008 w
      lutym zaczęły sie opuszcać (skrzydło) więc zgłosiłem do sprzedawcy
      problem. Przyjechali regulowali i za kilkanaście dni znów regulowali
      aż drzwi zaczęły pękać w miejscach wkrecania zawiasów i tak się
      zaczęło. Kilkakrotnie przyjeżdzali robili dokumentację a stanowiska
      brak. Zagroziłem (pisemko prawnika) no to przyjechali zdziwieni bo
      myśleli że się już pogodziłem z usterką. No i co standard Porta jest
      bez winy to mogło byc z powodu montażu tak też oznajmiono na
      miejscu. Ale już oficjalne pismo skierowane do dystrybutora jest
      treści: Drzwi uległy uszkodzeniu podczas eksploatacji- reklamacji
      Porta nie uwzglednia. No myślałem że mnie szlag trafi . Wstawić
      drzwi ale nie wolno ich eksploatować przynajmniej przez okres
      gwarancji. Jak dla mnie banda kompletnych nieuków. Reasumując
      chronimy siebie ,dystrybutora nieuków z ekipy montującej a winny
      jest zawsze użytkownik.
      W moim przypadku sprawa załatwiona pozytywnie drzwi zostaną
      wymienione (kilka pisemek z zastraszeniem rozprawy sądowej)
      POZDRAWIM i twardo szanowni Państwo nie dajmu im satysfakcji.
      • majlo776 Re: przestrzegam przed firma porta 06.07.09, 23:37
        z tego co piszesz to ci montażyści to najlepsi nie byli mogę jedynie podejrzewać
        że drzwi zostały wadliwie zamontowane i stąd ten problem u mnie w pawilonie
        bywało że ktoś celem sprawdzenia ich potrafił się powiesić na skrzydle mało
        ścianki nie wyrwał a opisywane przez ciebie usterki zwykle wynikają z braku
        zachowania katów prostych + mała odchyłka i zaczyna się wypaczanie a fabryka
        pisząc to co napisała maiła raczej to na myśli. Drzwi pewnie wymienia sprzedawca
        a nie fabryka gdyby nie był winny to by tego nie zrobił nie bałby się sądu.

        pozdrawiam

        p.s. ostatnio miałem klienta montażystę który stwierdził że jak zamontuje drzwi
        krzywo to też nie mają prawa się wypaczyć bo on sobie tak wymyślił i tacy ludzie
        drzwi montują porażka
        • Gość: marysia.3.3 Re: przestrzegam przed firma porta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.10.09, 13:25
          ysia.3.3Jestem sprzedawcą drzwi i prawo jest takie, że to my
          odpowiadamy
          przed klientem za bubel jaki wypuści producent.
          Proces reklamacyjny w Porcie - klient zgłosił nam reklamacje na
          odchodzacą okleinę (Porta decor) skrzydła, po niecałym roku
          użytkowania (pozostałe 10 sztuk, w tym łazienkowe, na razie są o.k.,
          wysłaliśmy zdjęcia. Po przeszło miesiącu otrzymaliśmy informacje od
          dealera Porty, że mamy przywieźć im skrzydło, odeślą do fabryki na
          wymianę taśmy brzegowej. Akurat klienci wyjeżdżali na urlop więc nie
          ma problemu (połowa sierpnia. Po ok. 2 tyg. informacja telefoniczna,
          że reklamacja odrzucona, -ale dlaczego? - to musimy, aż Porta je
          odeśle. W połowie września otrzymaliśmy pismo - "liczne uszkodzenia
          mechaniczne krawędzi, ramki, powierzchni. Wyrób montowany i
          uzytkowany". Kolejne pismo z naszej strony - reklamacja dotyczyła
          odchodzenia okleiny (a nie ewntualnych uszkodzeń ramki), wyrób
          montowany i użytkowany (widocznie Porta uważa, że ich drzwi kupuje
          się po to, aby magazynować). Kolejna odpowiedzieć, podrzymanie
          odrzucenia - "po oględzinach stwierdzono, że wadą nie jest
          odklejenie, ale oderwanie okleiny z powierzchni skzrydła, miejsce
          powstania wskazuje na jej charakter zużycia eksplatacyjnego". Porta
          jest zbyt tępa, żeby pojąć, że oderwanie było wynikiem odklejenia.
          Klient bez drzwi, zgodził się, żebyśmy my to podkleili. I teraz
          najlepsze, rozpakowujemy drzwi, a tam pod kartonem długa, głęboka
          rysa. Żeby nie było, że tylko Porta jest nic nie warta. Polskone -
          ostanio na 4 zamówienia JEDNO bez zastrzeżeń ( na razie),
          wczorajsze: 3 sztuki w okleinie naturalnej - pęcherze, na ramkach
          widoczne maskowania jakimś woskiem. No cóż, niech Sprzedawca się tym
          martwi,to nie problem Producentów.
          • majlo776 Re: przestrzegam przed firma porta 20.10.09, 23:51
            ludzie którzy oceniają reklamację w fabryce nie wizytują mieszkań klientów i nie
            wiedzą jak były użytkowane więc jeśli widzą uszczypanie okleiny to nie myślą
            "aha skopaliśmy robotę powstała purchla to se klient oderwał, zróbmy mu to w
            ramach reklamacji na nasz koszt to wszystkim będzie łatwiej". Nie wręcz
            przeciwnie jak jest purchla (odklejenie) a jak widza uszczypaną okleinę to jest
            to uszkodzenie mechaniczne i reklamacja jest niezasadna. Jak zweryfikować że
            była purchla skoro okleinę zerwano. Miałem prze te lata sporo takich reklamacji
            i nigdy s powodu odklejenia nie było ubytków w okleinie.
            • marysia.3.3 Re: przestrzegam przed firma porta 22.10.09, 16:32
              Problem w tym, że nie było ubytków w okleinie, miejscami była
              oderwana ( w wyniku odklejenia), wystarczyłoby ją tylko podkleić.
              Tylko mały problem, skrzydło wróciło z uszkodzeniem i to
              naprawdę "mechanicznym", bez użycia narzędzia tego nie udałoby się
              zrobić.
              • majlo776 Re: przestrzegam przed firma porta 30.11.09, 12:57
                ja akurat pracuję u diealera, mam i miałem różnych APS-ów, są tacy, którzy sporo
                ściemniają. Z tego co przeczytałem Porta odrzuciła tą reklamację na zasadzie
                mechanicznego oderwania (uszkodzenia) okleiny. Łatwo jest to stwierdzić, jeśli
                pod okleina nie ma kleju jest tylko goła płyta to sytuacja jest jasna klej się
                utlenił i się odkleiło, natomiast jeśli pod warstwą laminatu i na płycie jest
                zaschnięty klej to jest to wyraźna wskazówka, że laminat został oderwany. Co co
                uszkodzenia mechanicznego to mogło powstać w cyklu reklamacyjnym,ale nie w
                fabryce jeżeli już to w transporcie. Bardzo często APS-y przywożą mi gołe drzwi
                bez opakowania bez narożników u nas są pakowane i odsyłane do fabryki. Jak do
                tej pory wracały w takim stanie jak je zwrócono, lub oczywiście lepszym bo po
                naprawie. Ta rysa mogła powstać przede wszystkim w transporcie od klienta,
                mogliście jej po prostu nie zauważyć. Nie było mnie tam wieć trochę spekuluję,
                ale tak jak pisałem coś takiego nie zdarzyło mi się przez wiele lat.
    • ms607 Re: przestrzegam przed firma porta 04.11.09, 20:29
      potwierdzam kiepską jakość, kupiłem 11 skrzydeł i patrzę jak kolejno się odkleja
      okleina, wstawiłem je 5 lat temu (dom jest całoroczny) i jeszcze niedawno
      skłonny byłem polecić drzwi tej firmy, obecnie szczerze odradzam.
      Przy okazji może ktoś próbował skleić je samodzielnie? Jakim klejem?
      • majlo776 Re: przestrzegam przed firma porta 30.11.09, 13:00
        zamiast próbować kleić samemu lepiej zareklamować, jeśli to była wada fabryczna
        to Porta naprawi je za darmo, miałem dwie takie reklamacje i zostały załatwione
        po myśli klienta, no ale to rozklejenie musi być widą technologiczna, a nie
        warunkami użytkowania.
    • Gość: mario Re: przestrzegam przed firma porta IP: *.radom.vectranet.pl 18.12.09, 11:50
      Dołożę swoje parę groszy do tego komentarza.
      Lepiej nie mieć drzwi w domu, niż kupić portę. To duże pieniądze
      wyrzucone w błoto. Te drzwi (model LONDYN) są bardziej ekologiczne
      niż torebka jednorazowa, bo rozkładają się po 3-4 latach.
      W pierwszej kolejności odchodzi okleina, powiewając przy każdym
      zamknięciu i otworzeniu tego produktu.
      Rozmowa z działem reklamacji producenta to propozycja naprawy
      własnej fuszerki za drobne 150-180 zł/szt.
      Jeżeli chcesz kupić PORTĘ, to lepiej kup w markecie i wymień po 2
      latach na nowe (też z marketu)wyjdzie dużo taniej i bez nerwów.

      Do firmy PORTA:
      Doskonale wiecie, że wyprodukowaliście bubla, a w pogoni za kasą nie
      umiecie sie do tego przyznać.
      Tak nie postępuje uczciwa firma.

      JESZCZE RAZ !!!!!! NIE KUPUJCIE PORTY !!!!!! SZKODA KASY!!!!!
      • Gość: ojejej Re: przestrzegam przed firma porta IP: *.centertel.pl 19.09.10, 12:21
        No jakbym nie miał w domu 4 skrzydeł tej firmy, to bym w życiu bym nikomu nie polecił tych drzwi. Wasze komentarze są z kosmosu? Proszę się nie obrażać, ale naprawdę czytam z żoną i nie możemy wyjść z podziwu ilu skrzywdzonych jest przez tą firmę. Naprawdę może kupujecie u tego samego dystrybutora albo w jakiś podejrzanych sklepach? A może montujecie sami? Trzymacie 3 miesiące na zawilgoconym strychu? Naprawdę wam współczuje ale z drugiej strony Wasze opinie są tak skrajne, że aż nieprawdopodobne. Biorąc pod uwagę te drzwi, które mam u siebie. Inna sprawa, ciekaw jestem jakie są alternatywy dla Porty. Nie twierdze, że ich nie ma, ale mimo wszystko mnie one nie przekonują. Wiele osób które to czyta, może się zniechęcić do tej firmy, a szkoda. Ja nie mówię, żebyście koniecznie kupili PORTE ale żebyście się do niej nie zrażali. Kiedyś chciałem kupić używanego Jaguara z roku 94. Wszyscy mi to odradzali, że będę wydawał krocie na benzynę, naprawy i że mi zazdrośnicy porysują. Mimo wszystko pojechał, przejechałem się, pogadałem z właścicielem i kupiłem. Mam go 3 lata i opinie na NIE (stanowiące znaczną większość) okazały się jedną wielką pomyłką. Nie straszcie ludzi. Zachęćcie bardziej do samodzielności. pozdrawiam.
    • Gość: Kamil Re: przestrzegam przed firma porta IP: *.4web.pl 24.01.10, 23:36
      Bardzo ciekawy wątek. Internet jest ciekawym medium i wszelkie opinie należy
      traktować z przymrużeniem oka. Nie mniej jednak taka ilość wytykanych wad o
      czymś musi świadczyć.

      Jestem na etapie wyboru drzwi do mieszkania. Usłyszałem pozytywną opinię od wuja
      stolarza na temat firmy Porta. Podobno ładne i solidne drzwi. W katalogu
      faktycznie wyglądają ładnie a ceny wskazują na solidność. Z wątku wynika coś
      zupełnie innego.
      Na pewno udam się do salonu z czystej ciekawości ale faktycznie drzwi marki
      Porta nie zakupię. Wolę jak ktoś napisał kupować sobie nowe drzwi w np
      Castoramie co 2 lata i mieć spokój.

      Co do Pana majlo776 który tak usilnie próbuje bronić firmy i głosi dziwne
      poglądy i opinie (choć parę uwag było trafnych). Każda nawet najlepsza i
      najdroższa firma ma swoje wpadki i jedna się do tego przyznaje inna nie. Tutaj
      widać, że firma Porta się do nich nie przyznaje.
      Przedstawicielstwo to przedstawicielstwo. Oni mają sprzedać produkt, zainkasować
      pieniążki i NIC WIĘCEJ. Klienta zawsze będą odsyłać z kwitkiem. Niestety nie
      mają nic wspólnego z oklejaniem drzwi itp. Więc jeśli okleina odchodzi od drzwi
      to nie ich wina a WYŁĄCZNIE PRODUCENTA (FABRYKI). Pomijam tutaj kwestię montażu
      i fuszerki jaką mogą zrobić niedouczeni specjaliści od montażu. Nawet jeśli, to
      ich błędy nie wpłyną na to, że okleina zacznie się odklejać.

      Idąc dalej... wątpię aby większość wypowiadających się tu osób sama zdzierała
      sobie okleinę z drzwi (śmiech na sali).

      Nie jest problemem określi ogólne warunki panujące w domu. Tym samym są
      specjaliści którzy dobierają do danych warunków materiały i np kleje. Taka firma
      chyba powinna mieć takie osoby. Drzwi powinny być testowane w różnych warunkach
      zwłaszcza na wilgoć itd. Tłumaczenie, że drzwi były źle eksploatowane... hahaha.
      To co ja mam je trzymać w komorze klimatyczne w laboratoryjnych warunkach? To są
      drzwi do mieszkania. Pod tym względem firma to jedna wielka kpina. Oczywiście
      swoje opinie opieram wyłącznie na powyższych wypowiedziach.

      Kwestia sprzedawcy to inna sprawa...tutaj zawsze klient dostanie po dupie bo dla
      niego liczy się sprzedana sztuka.

      Na koniec do Osób które miały czy też będą miały problemy i coś będą chciały
      dodać. Bądźcie tak mili i napiszcie dokładniej jaki model drzwi w jakim terminie
      kupione bo nie wszyscy zamieszczają takie informacje. Mile widziane by byłyby
      również zdjęcia.
      ---
      Pozdrawiam,
      Kamil

      • Gość: zawiedziona Re: przestrzegam przed firma porta IP: *.223.38.84.otvk.pl 30.04.10, 22:32
        Na kompletny montaż zamówionych przeze mnie 3 skrzydeł Londyn z ościeżnicami regulowanymi i Opal Plus z klamką Porty klasy C czekałam 4 miesiące. Co prawda po raz pierwszy drzwi przyszły po 7 tygodniach, ale okazało się, że 2 skrzydła poszły od razu do reklamacji, bo w jednym był problem z farbą, a na drugim było jakieś wybrzuszenie. W drzwiach wyjściowych zaś od początku zacinał się górny zamek. Montażyści stwierdzili, że klamka nie pasuje do tego modelu drzwi (więc nie wiem po co mi ją zaoferowali) i że niezbędne jest usunięcie osłonki przykrywającej wkładkę. Tylko, że w komplecie Porta daje wkładki klasy B (o czy nie zostałam poinfirmowana przed zakupem). Te drzwi to totalny badziew. Gdyby nie to, że całość trochę mnie kosztowała, wypierdzieliłabym to gów..o na śmietnik. Skrzydło od łazienki (to dotąd niereklamowane) jest trochę wygięte i trzeba użyć nieco siły, żeby je domknąć. Według mnie szkoda kasy, czasu i nerwów na taki bubel.
    • Gość: kierki Re: przestrzegam przed firma porta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.05.10, 18:51
      PRZESTRZEGAM PRZEZD DRZWIAMI Z FIRMY PORTA.
      Po zamontowaniu wsyzstkie skrzydła górą i dołem wyją na przeszło 5mm, nie muszę pisać jak to wygląda? Kupiłem u nich 9 dzwii, to grubo ponad 9000 zł. Będę je reklamował do skutku choćby miało skończyć się w sądzie. Partactwo i informacyjna spychologia, bojkotujcie ich to może się nauczą , Porta i wielu innych liderów. Przy zakupie miałem nadzieję, że pewne opinie to mity i będe wspierał polską firmę. Mój błąd, ale firmie nie podaruję.
      • Gość: aaaaaaaaaa Re: przestrzegam przed firma porta IP: *.telpol.net.pl 23.06.10, 22:24
        Ja też w poprzednim mieszkaniu miałam problem z drzwiami
        wewnętrznymi firmy porta zgłosiłam reklamacje i je naszczeście
        wymienili. Teraz przeprowadziłam sie do nowego mieszkania i znowu
        kupiłam drzwi innej juz firmy i jak narazie jestem zdowolona. Piszę
        tu w innej sprawie chciałabym WSZYSTKICH PRZESTRZEC PRZED KUPOWANIEM
        DRZWI W SKLEPIE ARTE w SOSNOWCU NA ULICY ZWYCIESTWAJestem nie
        zadowolona z ich obsługi juz nigdy tam nic nie kupię. Po pierwsze
        miałam czekać na drzwi 4 tygodnie czekałam dłuzej nikt sie ze mna
        nie skontaktował w tej sprawie a jak zadzwoniłam sie spytać to pani
        była wręcz niezadowolona ze dzwonie i wogóle pytam,po drugie pani w
        sklepie doradzia na próg i oscieżnice przy zewnetrznych drzwiach
        metalowe, ale nie uprzedziła nas ze sie tak rysują i tzeba bardzo
        uważać, próg tych drzwi jest srebrny a drzwi brązowe co nam nie
        barzdo pasuje. W dzień montarzu też było 3 godzinne opóźnienie
        związane jak sie póżniej okazało z problemami w sklepie i sie
        jeszcze okazało ze zmówiła dla nas nie te ościeżnice co zamawialismy
        tlko inne droższe. Ogólnie to ta pani nie umie doradzić a tylko
        wszystko wciska co popadnie zeby tylko sprzedać. Trzeba bardzo
        uważać i tyle albo poszukać innego sklepu!!!!
    • Gość: super ktoś Re: przestrzegam przed firma porta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.09.10, 18:30
      Ja tam nie wiem o co wam chodzi, Porta jest zróżnicowana cenowo aby każdy mógł wybrać coś dla siebie, jeśli kupujecie najtańsze modele to nie oczekujcie cudów,zresztą ponad połowa problemów to wina tanich ekip montujących(jak wiadomo często na tzw. odwal). Od paru pięknych lat mam drzwi ze średniej cenowo półki właśnie firmy Porta i jestem bardzo zadowolony. Nic nie odpada, nic się nie odkleja, zamontowane fachowo to i czepiać się nie ma do czego. Drzwi mam eleganckie i nie mam na co narzekać. Mógłbym nawet głosić hasło: TYLKO PORTA!!!
    • Gość: tadeusz Re: przestrzegam przed firma porta IP: *.ists.pl 20.09.10, 23:30
      Panom z marketingu Porty, którzy na tym forum wykonjuą swoje obowiązki służbowe przypominam, że chodzi o drzwi londyn rok produkcji 2003-2004, a nie o wszystkie produkty Porty.Firma Porta dobrze wie,że w tym okresie wypuściła na rynek bubla i z uwagi na koniec gwarncji nie poczuwa się do odpowiedzialności.Dobrze że dachówka,stolarka okienna,płytki i inne materiały które zamontowałem w domu wytrzymują dłużej niż londyn Porty ponieważ po sześciu latach(gwarancja minęła prawie na wszystko) miałbym zamiast domu stertę gruzu.
      W/g Pory byłoby wszystko w porządku-gwarancję wytrzymało.

      z poważaniem

      właściciel tego co zostało z 10szt drzwi londyn rok produkcji 2004
      • Gość: elf Re: przestrzegam przed firma porta IP: *.lomza.vectranet.pl 26.09.10, 11:59
        No jakoś nie przypominam sobie, żebym pracował w marketingu porty :) A powiem Panu więcej, jak czytam różne opinie w tym wątku, to mam wrażenie, że bardzo często piszą tutaj "panowie" z marketingu pozostałych producentów. Nie chcę powiedzieć, że ma Pan urojony problem, ale większość z zamieszczonych tu opinii jest wielką pomyłką. Mam kontakt z tą i innymi markami drzwi i uważam, że Porta nie jest wcale taka zła jak się ją opisuje. Oczywiście błędy się zdarzają wszędzie, ale jeśli ten producent byłby aż tak słaby, to czy ludzie kupowali by tak duże ilości tych skrzydeł??? Ostatnia refleksja. Jeśli w danym miesiącu Portę kupiło 1000 osób, to odsetek niezadowolonych klientów na tym forum to może jakieś 0,1 %. A zresztą zachęcam do lektury innych wątków drzwiowych i zapoznania się ze statystykami. Proszę też zwrócić uwagę jak ludzie niedbale podchodzą do montażu. Tak jakby drzwi za 200 zł były pancerne i niezniszczalne.
        • Gość: tadeusz Re: przestrzegam przed firma porta IP: *.ists.pl 26.09.10, 19:00
          Proszę podać swojego mail-a,wyślę panu zdjęcia.Zobaczy pan jak wygląda urojony problem z drzwiami londyn porta w moim domu. Przypominam, że piszę o drzwiach londyn, a nie o wszystkich produktach Porty.W moim przypadku odklejenie się okleiny nie ma żadnego związku z montażem.Porta jest w pełni świadoma problemu z tymi drzwiami (moja rozmowa telefoniczna z zastępcą głównego technologa Porty-cytuję "mamy pewne problemy z przyczepnością okleiny tego typu").Jeżeli jest to usterka incydentalna, solidny szanujący się producent, w przypadku gdy jego produkt po czterech latach rozpada się powinien drzwi wymienić i przeprosić za kłopot (niezależnie od okresu gwarancji). Przykładem takiego podejścia do sprawy była wymiana uszczelek w oknach dachowych renomowanego producent, po trzech latach od zakończenia okresu gwarancji.
          Pozdrawiam
          właściciel pozostałości po drzwiach londyn
    • aniutka80_pl Re: czy komuś udało się wygrać z Portą w sądzie ?? 21.10.10, 21:53
      Kupiłam drzwi firmy Porta model Londyn w 2004r.
      7 szt. drzwi jest w stanie ogólnego rozklejenia, tak jak u większości forumowiczów tutaj.

      Jednak mam pytanie czy udało się komuś z Państwa wygrać w sądzie w przedmiotowej sprawie,
      mam tu na uwadze oczywiście nieodpłatną naprawę pogwarancyjną.
      Gdzieś wyczytałam tutaj że jest to wada produkcyjna, jednak czy jest już jakiś precedens w tej materii.

      Porta wyceniła naprawę drzwi na kwotę ok. 200 zł. brutto za sztukę.

      Dla zainteresowanych: obecnie produkowane drzwi model londyn mają mniejszą ramkę - plastikową.

      Proszę o info na PM

      Pozdrawiam
      Ania

      • Gość: Marcin Re: czy komuś udało się wygrać z Portą w sądzie ? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.11.10, 20:46
        Witam
        Jak czytam to wszystko, to troche mi się weselej robi że nie jestem sam.
        Rozmawiałem z kierownikiem działu reklamacji w centrali. Koszt "wymiany - naprawy" drzwi typu Londyn przy 6 szt to 120 zł netto/szt.
        Do najbliższego dealera należy dowieźć we własnym zakresie.
        I mam dylemat, czy po naprawie i roku gwarancji nie bedzie tego samego - paskudnie wyglądających drzwi.
        Jeśli Porta oficjalnie nie przyznaje sie do błedów produkcyjnych w latach 2003-04 to chyba nici z wygranej w sądzie.
        A tak w ogóle na koniec. Aż żal że taka firma tak ludzi traktuje, żal. Bandyci i tyle.
        Pozdrawiam

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka