Dodaj do ulubionych

Grad: arabskie linie lotnicze mogą wziąć udział...

IP: *.chello.pl 20.03.09, 12:58
Jak firma istniejąca 80 lat może nie być rentowna? Oczywiście zaraz
ktoś powie że Państwo dopłacało , ale do wszystkiego dopłacało? To
skąd miało pieniądze? Nawet komuniści musieli jakoś Państwo Polskie
utrzymać a pieniądze nie mogły płynąc wciąż ze Związku Radzieckiego.
Podobnie jest ze stoczniami. Za komuny przemysłu lekkiego było mało
za to ciężki przynosił krocie a oni teraz twierdzą że to wszystko
jest nierentowne. To bzdura. Tu chodzi o to że specjalnie przez lata
doprowadzali to takiej sytuacji a teraz chcą prywatyzować pod
pretekstem, że ratują i że nie da się inaczej jak tylko oddać w ręce
prywatne. Rozkradają Polskę!
Obserwuj wątek
    • Gość: kr Re: Grad: arabskie linie lotnicze mogą wziąć udzi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.03.09, 13:42
      Dajże człowieku spokój i przestań ślepo powtarzać "Rozkradają majątek!". Sęk w tym, że ten majątek stał się państwowy przez grabież, zwaną nacjonalizacją. Co z tego że przedsiębiorstwo ma 80 lat, skroro działa jak w latach 30-tych XX w. Rynek lotniczy jest bardzo konkurencyjny i szansę mają tam tylko wielcy. Masz przykład Sabeny, SwissAir (nie mylić ze Swiss) i innych linii, które nie dały sobie rady na tym rynku. Warszawa nie jest portem przesiadkowym, LOT nie ma "longhaulowych" połączeń. Nie ma czym konkurować. Zarządzany jest fatalnie. Bez silnego partnera niedługo nie będzie go w ogóle. Czech Airlines jest w trakcie sprzedaży, węgierski Malev jest właśnością rosyjskiego koncernu, a nawet nie ma co porównywać konkurencyjności tamtych przedsiębiorstw z LOT-em. Malev otwiera nowe połączenia z Bliskim Wschodem, Czech Airlines jest jedną z najsilniejszych linii latających do byłych republik radzieckich. Kiedy zrozumiecie, że w gospodarce globalnej nie ma sentymentu do nacjonalizmu.
    • gregsmile Czy Emirates czy Lufthansa to LOT 20.03.09, 14:37
      będzie najwyżej dowoził pasażerów do/z głównych HUBów. poza tym
      jakością usług LOT będzie musiał trochę nadrobić do poziomu
      Lufthansy, i bardzo dużo do poziomu Emirates.
      geograficznie i strategicznie jestem bardziej za wyborem Lufthansy.
      LOT jest już w programie Star Aliance i połączenie z Lufthansą
      byłoby tańsze. Natomiast połączenie z Emirates wymagałoby wymiany 30-
      letnich samolotów LOT na Airbusy (Emirates ma tylko Beingi 777 na
      pozbycie się) i podwyższenia jakości załóg pokładowych (w tym
      odmłodzenia kadry żeńskiej stewardess). Jak ktoś kiedykolwiek leciał
      Emirates to jakoś do LOTu nie za bardzo jest co porównywać.
      • Gość: witek Re: Czy Emirates czy Lufthansa to LOT IP: 194.114.62.* 21.03.09, 03:10
        LOT nie ma ani jednego 20 letniego samolotu.Skad Pan wzial te 30 lat?
        Poza tym Drogi Panie samoloty konstruuje sie na 20-25 lat jako
        pasazerskie , potem mozna przerobic je na trasportowce, a Emirates
        nie wyzbywaja sie B777, tylko caly czas je dokupuja.
        Trzeba uwazac na to co sie pisze, bo czasem moze znalezc sie ktos
        kto tych bredni nie kupi.
        Dziękuję.
    • firstenburg LOT po gradobiciu 20.03.09, 19:53
      Niech pan minister nie opowiada dydrdymałów - Emirates nie są
      kompletnie zainteresowane LOtem, a raczej tym kadłubkiem linii
      lotniczej jaka została z LOtu po kilkunastu ostatnich miesiącach
      rządów PO. Tylko bankructwo, nie oszukujmy siebie nawzajem. Tak jak
      stocznie...
      • Gość: kr Re: LOT po gradobiciu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.03.09, 11:29
        No tak. Światową potęgę lotnictwa w ciągu 1,5 roku doprowadzili do ruiny :D :D :D Na pewno świetnym p.o. prezesa LOT z nadania PiS był Tomasz Dembski, mający ogromne doświadczenie... w handlu tonerami. Jego całe 3 miesiące prezesowania rozbiły doskonały dla spółki układ jakim był brak jakiegokolwiek prezesa.
        • Gość: gość Re: LOT po gradobiciu IP: *.elartnet.pl 23.04.09, 06:09
          Światowa potęga LOT-u skończyła się po tym jak agenci i ich rodziny z diaspory
          wsi (czyt. Litwiński, Belka, Grabarek, Kapis ich zarządy i
          współpracownicy)sprzedały ostatnie połączenia LOT-u na lewo biorąc do swoich
          kieszeni za to kasę. Sprzedali rynek dalekowschodni(od Japonii, Tajdandii,
          Singapuru po Australię) i wszystkie chartery amerykańskie. Przechandlowali na
          polecenie diaspory rynek LOT-u w całej Północnej Afrykce i bliski wsch. oprócz
          Telaviv-u. LOT miał więcej połączeń rozkładowych i charterowych za PRL-u niż po
          1990 r. jak zaczął działać wolny rynek, pomimo, że latał tylko na samolotach
          produkcji radzieckiej.
          Mafia z LOT-u i nie tylko utworzyła za państwową kasę i państwowe gwarancje
          Cassinos Poland i trzepie tam kasę do dziś.
          W/wym. wprowadzili do LOT-u szwajcarskiego syndyka, poprzez fikcyjną
          podstawioną spółkę i brali za to forsę. Nigdy nie ponieśli za to
          odpowiedzialności, gdyż cały czas działa tam ten sam układ.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka