Dodaj do ulubionych

Czy sa tu mieszkancy Czeczotek?

01.10.06, 20:08
W przyszlym roku chce wprowadzic sie do Czeczotek. Czy sa na tym forum
potencjalni sasiedzi? Co w ogole sadzicie o Czeczotkach? Moze jakies
porownanie do innych okolicznych miejscowosci?
Obserwuj wątek
    • maaciejkaa Re: Czy sa tu mieszkancy Czeczotek? 01.10.06, 22:41
      Czeczotki to bardzo popularna miejscowosc dla nowoosiedlencow. Wydaje mi sie ze kiedys bylo tam fajniej. Teraz kazdy kazdemu zaglada przez okno bo domy sa tak blisko. Nawet pod lasem robi sie juz ciasno. No i sklep tam jest beznadziejnie drogi, blee...
    • foremka7 Re: Czy sa tu mieszkancy Czeczotek? 03.10.06, 17:03
      w Czeczotkach jest fajnie, bo wójt nowy asfalt położył, czego nie można
      powiedzieć o innych miejscowościowach, ale tam nie mieszkam - mknę czasem na
      rowerze tylko, a swoją drogą to ciekawe od czego to zależy gdzie oni ten asfalt
      kładą...
        • maaciejkaa Re: Czy sa tu mieszkancy Czeczotek? 03.10.06, 20:03
          Smiech mnie ogarnia jak wjezdzam do ndm. Tam to odpiero wybory widac! Nowiutkie chodniczki z kostki na kazdym kroku, co ja mowie, na kazdym skrzyzowaniu. Ale nie o wyborach mialo byc, tylko o Czeczotkach, wiec wracamy do tematu. Mieszkancy Czeczotek, podawajcie plusy dodatnie i ujemnie życia "w kupie" :D
          • durnylka Re: Czy sa tu mieszkancy Czeczotek? 04.10.06, 22:21
            Wydaje mi sie, ze w Czeczotkach wcale 'na kupie' sie nie mieszka. W Sowiej Woli
            Folwarcznej jest chyba sporo ciasniej.

            Zauwazylem, ze zwlaszcza przy lesie jest sporo komarow.

            Co do sklepu, to przeciez moze powstac konkurencja, ktora przyciagnie klientow
            nizsza cena, wiec mam nadzieje, ze to sie moze zmieni.

            Poza tym polozenie wsi chyba nie ma sobie rownych. Wokol las, wies spokojna,
            sprawia wrazenie bardzo cichego zakatka. I ten zapach lasu, ktorego nie mozna
            pominac.

            Mysle, ze bedzie sie tam dobrze mieszkac:-)

            A propos, jak jest z telefonia w Czeczotkach? Dlugo trzeba czekac na podlaczenie
            linii i czy tylko TPSA wchodzi w gre? A jak z Internetem?

            Moze ktos wie, jak to jest z ochrona budynkow. Podobno jest to prawie wymuszenie
            i 'trzeba' sie na jakas agencje ochrony zdecydowac. Czy to prawda?
            • maaciejkaa Re: Czy sa tu mieszkancy Czeczotek? 04.10.06, 22:40
              A propos, jak jest z telefonia w Czeczotkach? Dlugo trzeba czekac na podlaczeni
              > e
              > linii i czy tylko TPSA wchodzi w gre? A jak z Internetem?
              TPSA zaklada telefony radiowe, ktore sa maksymalnie do d.... Na telefon z TPsy po kablu raczej nie doczekaja sie nawet twoje wnuki. Bez problemu mozna korzystac z telefonu i internetu radiowego z Netii. Ostatnio weszli z nowa technologia i zarowno telefon jak i stale lacze smiga jak tra lala. Co do netu mozesz tez skorzystac tez z firmy Radiolan, ktora rozprowadza necik w sporej czesci naszej gminy, sprawdz szybkosci - porownaj ceny ;).
      • amma6 Re: Czy sa tu mieszkancy Czeczotek? 04.10.06, 09:47
        Ponieważ w Czeczotkach droga jest gmina i wój ma na nia wpływ, a np. w
        Małocicach , czy Sowiej Woli to drogi powiatowe ( czyli baaardzo biedne) Powiat
        wystąpił o fundusze unijne na ich remont ( chodniki też ) ale projekt przepadł
        bo w tym roku preferowane są inwestycje wod - kan. Natomiast za wspaniały stan
        drogi ordona - Błonie odpowiada Wojewódzka Dyrekcja Dróg , ponoć miała być
        remontowana- coś tam dłudią .
        • foremka7 Re: Czy sa tu mieszkancy Czeczotek? 04.10.06, 12:19
          a jaka jest szansa coby takie drogi dojazdowe zrobiły się asfaltowe, tzn biegnie
          sobie asfalt i od niego dróżka prostopadle leci przy której stoją ze trzy
          chałupy, obecnie jest to droga prywatna, ale gdyby gmina była uprzejma wziąć i
          utrzymywać to proszę bardzo, są na to szanse? od czego to zależy?
      • maaciejkaa Re: Czy sa tu mieszkancy Czeczotek? 04.10.06, 15:15
        Przejecie drogi prywtaej na rzecz gminy to nie tylko polozenie na niej asfaltu, ale takze potem remontowanie jej, a zima odśniezanie. Wiec tu nie ma sie co dziwic ze osoby odpowiedzialne za to w gminie nie chca podejmowac sie takich wyzwan. Zapomnialem dodac jeszcze o tym ze zaraz po przejeciu mieszkancy oprocz asfaltu zycza sobie wykonanie oswietlenia.
        • xudys Re: Czy sa tu mieszkancy Czeczotek? 05.10.06, 10:11
          maaciejkaa napisał:

          > Przejecie drogi prywtaej na rzecz gminy to nie tylko polozenie na niej asfaltu,
          > ale takze potem remontowanie jej, a zima odśniezanie. Wiec tu nie ma sie co dz
          > iwic ze osoby odpowiedzialne za to w gminie nie chca podejmowac sie takich wyzw
          > an. Zapomnialem dodac jeszcze o tym ze zaraz po przejeciu mieszkancy oprocz asf
          > altu zycza sobie wykonanie oswietlenia.
          >
          To normalna relacja gmina-mieszkaniec, gmina jest dla mieszkańców a nie dla urzędu gminy.
          • amma6 Re: Czy sa tu mieszkancy Czeczotek? 05.10.06, 11:23
            xudys napisał:

            > maaciejkaa napisał:
            >
            > > Przejecie drogi prywtaej na rzecz gminy to nie tylko polozenie na niej as
            > faltu,
            > > ale takze potem remontowanie jej, a zima odśniezanie. Wiec tu nie ma sie
            > co dz
            > > iwic ze osoby odpowiedzialne za to w gminie nie chca podejmowac sie takic
            > h wyzw
            > > an. Zapomnialem dodac jeszcze o tym ze zaraz po przejeciu mieszkancy opro
            > cz asf
            > > altu zycza sobie wykonanie oswietlenia.
            > >
            > To normalna relacja gmina-mieszkaniec, gmina jest dla mieszkańców a nie dla
            urz
            > ędu gminy.


            Ale jak kupowali działki to zapewne w cenie było uwzględnione , że droga jest
            prywatna i nie asfaltowa. Gdyby kupili przy drodze gmninnej zapłacili by
            więcej. Kupili więc działke taniej ale z "dobrodziejstwem inwentarza".
            Zgadza się - gmina jest dla mieszkańców, ale nie ma tak idealnej gminy , która
            miała by środki finansowe na zabezpieczenie wszystkich potrzeb mieszkańców. Gdy
            ma do wyboru zabezpieczenie jakieś potrzeby całej wsi, a z drugiej strony - 3
            domów, zawsze wybierze to pierwsze. Inaczej zawsze można zarzucić wujtowi
            niegospodarność.
              • michall.m Re: Czy sa tu mieszkancy Czeczotek? 11.10.06, 23:17
                xudys napisał:

                > a. Gdy
                > >
                > > ma do wyboru zabezpieczenie jakieś potrzeby całej wsi, a z drugiej stron
                > y - 3
                > > domów, zawsze wybierze to pierwsze. Inaczej zawsze można zarzucić wujtowi
                >
                > > niegospodarność.
                o rany WÓjtowi!!!! ;(
                • amma6 Re: Czy sa tu mieszkancy Czeczotek? 12.10.06, 08:35
                  michall.m napisał:

                  > xudys napisał:
                  >
                  > > a. Gdy
                  > > >
                  > > > ma do wyboru zabezpieczenie jakieś potrzeby całej wsi, a z drugiej
                  > stron
                  > > y - 3
                  > > > domów, zawsze wybierze to pierwsze. Inaczej zawsze można zarzucić w
                  > ujtowi
                  > >
                  > > > niegospodarność.
                  > o rany WÓjtowi!!!! ;(
                  Masz rację, ale to mój błąd , kajam się, cóz zawsze miałam dwóje z ortografii
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka