Dodaj do ulubionych

Centrum Medycyny Estetycznej Sunrise Medica -

22.02.13, 15:43
czy ktoś korzystał z usług tego gabinetu w Warszawie na ul.Nowogrodzkiej? jestem ciekawa opinii na ich temat? mam umówiąną wizytę na początku marca, pakiet wykupiony na gruponie, depilacja laserem Light Sheer.
Obserwuj wątek
      • torcix Re: Centrum Medycyny Estetycznej Sunrise Medica - 28.02.13, 22:04
        to lipa, też kupiłam grupon zapisałam się na poranne godziny, przed zakupem zadzwoniłam i poinformowano mnie, że klient z grupona jest traktowany jak ten z ulicy i nie ma różnicy... W sumie mam w nosie czy będą mili czy nie oby usługa została wykonana poprawnie (mam porównanie więc będę pilnować :). Nie rozumiem jedynie podejścia do idei takiej formy promocji firmy- klient powinien czuć się dobrze bo przecież po to się tam firmy zgłaszają!!!po klienta, który tym razem zaoszczędzi ale potem wróci a nie stroić fochy i jak ostatnio usłyszałam "nie mam już siły być miła dla klientów z grupona" no ludzie padłam na miejscu!!!! Szkoda, polski biznes i tyle.
    • requiem01 Re: Centrum Medycyny Estetycznej Sunrise Medica - 11.04.13, 09:56
      Bardzo odradzam ten gabinet - wydawanie pieniedzy w błoto.
      Sprzedają bardzo dużo grupponów a potem nie mogą wywiązać się z umowy, nie ma terminów, nie można się umówić. Obsługa miła, ale co z tego skoro nie można wykorzystać wykupionego grupponu.
      Dodatkowo - proszę uważać - Panie mogą "przypalić" i będą uciekać od konsekwencji.
    • mala-yka nie polecam sunrise medica 28.06.13, 13:43
      Ten salon to kpina, a nie salon, zabiegi wykonują Panie które nawet nie założą fartuszka do zabiegu i nie zwiążą wcześniej włosów! Rezultat jest taki ze obca kobieta- mówię konkretnie o Pani Paulinie, smyra mnie włosami po ciele podczas zabiegu...
      Pierwszy raz byłam w lokalizacji na Złotej, gdzie wystrój koszmarny, ale Pani wykonująca zabieg sympatyczna i profesjonalna. Nie przychodzę na relaks tylko na usuwanie owłosienia więc atmosfera nie musi być relaksująca, choć "boksy" w których są wykonywane zabiegi pozostawiają wiele do życzenia...
      Później przenieśli się na Nowogrodzka, gdzie jak trafisz na Panią Paulinę to kasa wywalona w błoto, zabiegi wykonuje na odwal się, widać ze byle szybciej skończyć..... Bardzo nie miłą sytuację miałam przy wykupywaniu pakietu na zabieg: Pani wykonująca poprzedni zabieg podała mi cenę 229zł za pakiet. Zapisałam to sobie w kalendarzu przy następnej wizycie. Po zabiegu Pani mi stwierdziła (wykonywała inna osoba) że pakiet kosztuje u nich 299zł, nie należę do awanturnic, więc afery nie robiłam, ale jak się umawiamy na konretną cenę takiej sytuacji być nie powinno. Gruba Pani recepcjonistka, z tego co wiem siostra właściciela (wpominam o tym tylko dlatego że za dobrze nie reprezentuje salonu) wypaliła mi z tekstem że mogę zapłacić mniej, to potrącą z pensji Pani która mi taką cenę powiedziała ! Nigdy jeszcze z czymś takim się nie spotkałam ! Jak można coś takiego powiedzieć klientowi ? Takie rzeczy załatwia się z pracownikami, na boku... Nie kłóciłam się, więc musiałam zapłacić więcej- koleżanka była świadkiem jak inna Pani robiła aferę z tego samego powodu, to zapłaciła mniej.

      Niestety nie można się umówić na zabieg do konkretnej Pani, bo grafik jest ustalany na bieżąco- widać tez ze zadowolone osoby zdarzają się rzadko, skoro umawianie się do konkretnej osoby nie jest tam praktykowane...

      Ani razu nie zdarzyło się żeby Pani przed zabiegiem znalazła na czas moją kartę... Dzisiaj przyszłam na ostatni zabieg, szczęśliwa że następnym razem już pójdę do konkurencji :) 10minut czekałam w bieliźnie, aż Pani Paulina znajdzie moją kartę, co oczywiście jej się nie udało i jeszcze dopytywała, czy aby na pewno te 2 zabiegi mi się należą, czy karnet mi się nie skończył wcześniej- Klientce nie wystawiają karnetu, więc w razie czego nie ma jak ustalić która strona ma racje... Po odwaleniu nieprzyjemnego dla Pani wykonującej zabiegu miałam dopłacić do niego 75zł, Pani Paulina nie miała mi wydać i zapytała czy JA BYM NIE PODSKOCZYŁA do spożywczego obok żeby rozmienić pieniądze !
      Pierwszy raz spotkałam się z tym żeby klient miał iść rozmieniać pieniądze, kiedy Pani kosmetyczce nie chce się ruszyć i jest to wina salonu że nie mają pieniędzy żeby wydawać, a nie klienta....

      Na rolce jednorazowej na łóżko tak oszczędzają że pod głowę już jej nie rozwijają, co jest według mnie obrzydliwe, bo też nie dezynfekują łóżka po każdej osobie.


    • ewelajnap Re: Centrum Medycyny Estetycznej Sunrise Medica - 18.04.14, 23:13
      PRZESTRZEGAM!!! Naprawdę! Stracilam pieniądze! Wydalam 500zł i mialam wykonany zabieg tylko 2 razy! A powinno byc 6 razy! Nie moglam sie umowic na wizyte bo nie odbieraja telefonu. Nagrywalam sie na poczte i nic. Po miesiacu prob napisalam do grouponu czy oni jeszcze istnieja. Groupon odpisal ze tak, ze maja za duzo klientow ale przedluza czas trwania karnetu. W koncu sie dodzwonilam i umowilam na wizyte po przeterminowaniu sie juz kuponu. Czekalam pol godziny rozebrana na lezance, bo Pani rozmawiala z "szefem" ze moj karnet stracil waznosc i czy ma mi wykonac zabieg. Szef oczywiscie powiedzial ze nie wiec ja porozmawialam ze wspomnianym Panem, Powiedzialam, ze dostalam informacje pisemna od Groupona ze przedluzą mi termin waznosci. Pan sie upieral zebym mu wyslala tego maila, wiec wyslalam z telefonu caly czas czekajac na lezance. Nic to nie dalo. Musialam sie ubrac i isc do domu, tracac pieniadze na dojazd , moj cenny czas i nerwy! Czlowiek nie ma pojecia o prowadzeniu biznesu, bo traci w ten sposob klientow. Poaz tym chcialam tez zrobic depilacje calych nog, co jest dodatkowo platne, bo groupon tego nie obejmuje, ale oczywiscie po takim potraktowaniu nie zrobie. Poczulam sie strasznie i nikomu tego nie zycze. Zaplacilam za cos co bylo niemozliwe do wykorzystania. Groupon tez przestrzegam przed tego typu kontrahentami!!!! Nie licza sie z klientem. Na koniec Pani powiedziala ze tak to wlasnie jest z klientami z Grouponu. A co to 500 zł to malo?
    • ewcia_1311 Re: Centrum Medycyny Estetycznej Sunrise Medica - 30.06.14, 14:42
      Nie polecam!! Kupiłam karnet open co jak sama nazwa wskazuje nie ma określonej ilości zabiegów limitu itp. Początkowo wszystko było w porządku do momentu gdy pojawiła się pracownica skutecznie dbająca o interesy szefa. Korzystam z depilacji od wielu lat i nigdy nie miałam komplikacji po wykonywaniu depilacji w odstępach np.3 tygodni. niestety Pracownica poinformowała mnie, że powinnam je wykonywać w ostępie 4-5 tyg. Co uznałam za sprzeczne z ich ofertą. Zresztą to są tylko zalecenia, których nie było opisanych na kuponie. Ostatecznie doszło do tego, że po konsultacji z szefem Pani poinformowała mnie, że zabiegi powinny być wykonywane w odstępie 6-8 tygodni, co już było dużą przesadą. Oczywiście jakikolwiek kontakt z szefem był niemożliwy, pracownica skutecznie to utrudniała. Także zamiast karnetu open można wykonać 4 zabiegi depilacji licząc odstępy 8 tygodniowe.
    • takajedyna Re: Centrum Medycyny Estetycznej Sunrise Medica - 25.04.21, 13:29
      Co prawda korzystałam z ich usług lata temu, ale może to i lepiej bo po latach wiadomo co to za Light Sheer.
      Moja depilacja po jakichś siedmiu latach dalej się trzyma. Od dawna nie chce mi się jeździć na co roczne poprawki, ale też nie mam potrzeby. Jakieś nieliczne włoski powoli sobie rosną - pewnie po poprawkach by nie rosły - jednak nie ma to nic wspólnego z codziennym goleniem sprzed serii zabiegów w Sunrise Medica. O ile się nie mylę robiłam też u nich botox i choć nie jestem z Wawy, wracałam co roku, zdaje się, że na Nowogrodzką. Obsługa miła, ceny fenomenalne, poziom usług dobry, żadnych problemów z poprawkami po botoksie. Polecam.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka