Dodaj do ulubionych

Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!!

12.10.06, 21:19
Dzisiaj kupilam ksiazeczke dzieciom czytalam im w poludnie jest sliczna
polecam,lezka mi sie zakrecila. Tytul: "Θα σαγαπω ο,τι κι αν γινει" ΕΚΔΟΣΕΙΣ
ΠΑΤΑΚΗ
Obserwuj wątek
    • bachula_gr Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 17.10.06, 09:32
      Sylwia, chodzi o "Nawet nie wiesz jak bardzo Cie kocham" Sam'a McBrtaney'a???
      Jesli tak to bardzo cieplutka opowiastka z moralem, z przeslicznymi
      ilustracjami Anity Jeram.

      Mamy polska wersje bo u nas w domu obowiazuje zasada OPOL (one parent one
      language) wiec ja czytam wylacznie po polsku a ojczulek (i reszta Grekow,
      ktorych tu od groma) po grecku. Poza tym wychodze z zalozenia, ze poniewaz
      szkola juz za kilka lat wiec starsza siostra sama bedzie czytac mlodszej.

      Swoja droga fajny pomysl na watek, moglybysmy sie tu dzielic recenzjami z
      ksiazek, niekoniecznie tylko dla dzieci, informowac o nowosciach etc.
      Co Wy na to?
      • sylwialew Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 18.10.06, 21:24
        bachula_gr napisała:

        > Sylwia, chodzi o "Nawet nie wiesz jak bardzo Cie kocham" Sam'a McBrtaney'a???
        > Jesli tak to bardzo cieplutka opowiastka z moralem, z przeslicznymi
        > ilustracjami Anity Jeram.
        Autorka tej ksiazeczki jest Debi Gliori to chyba nie ta o ktorej mowisz ale z
        tego co piszesz to w tym samym stylu.
        Ja tez staram sie czytac po polsku wlasnie dzisiaj czylam "O Grzesiu klamczuchu
        i jego cioci" Lence bardzo sie podobalo wiec czytalam chyba z 10 razy to samo smile
      • jeta0 Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 17.10.06, 21:33
        margarita6 napisał:

        > No,wlasnie moze ktoras poleci jakas fajna ksiazke?????

        Ostatnio przeczytałam "Alchemika" (Paulo Coelho) oraz "Gnój" Wojtka Kuczoka.
        Czytałaś je już?

        Jeżeli któraś z Was czyta już greckie książki, to proszę do mnie napisać,
        podzielimy się wrażeniami z lektury.
    • koxanaki Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 18.10.06, 12:31
      Jak się komuś Menkell podoba to powinien mu też odpowiadać Marek Krajewski
      (Widma w mieście Breslau, Koniec świata w Breslau, Śmierć w Breslau, Festung
      Breslau). Kryminały. Mroczne. Dużo się dzieje w głowie głównego bohatera. Acz
      powieść psychologiczna to to nie jest.
      Ale gorąco polecam moja miłość Arturo Perez - Reverte. zwłaszcza Królowa
      Południa. W ogóle w każdej jego książce jest i fabyła intrygująca i pojawia się
      postać silnej kobiety, która frabuje tajemnicą/niedomówieniem, jakie nosi w
      sobie, ale w Królowej Południa to jest mistrzostwo - przynajmniej dla mnie.
      Książka z pogranicza reportażu, ale reportażem jest takim więcej literackim.
      Fabuła wciągająca i widać jak zmienia się dojrzewa główna bohaterka na tych
      paruset stronicach - od prostej dziewczyny pilota-przewoźnika narkotyków do
      królowej brudnego biznesu. Tak we mnie ta książka wsiąkła, że zaczełam nosić
      bransoletki jak Teresa...ale już mi przeszło smile
      A dla całkowitego odprężenia Andrzeja Pilipiuka polecam. Uprzedzam, ze poczucie
      humoru ma specyficzne, ale po paru opowiadaniach nie sposób nie sprawdzić co
      więcej się przydażyło polskiemy cywilnemu egzorcyście Jakubowi Wedrowyczowi.
      • annielika Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 18.10.06, 14:25
        Ah, wiesz czytalam Krajewskiego, ale jednak Mankell jest niezrownany! Bez
        porownania lepszy. Ale po reszte bardzo chetnie siegnesmile

        Wogole to jeszcze Murakami jest moim faworytem. Nie lubie ksiazek za bardzo
        udziwnionych, no ale robi to w tak ciekawy sposob. Zwlaszcza ptak nakrecacz...
        gdy ktos pytal mnie o co chodzi w tej ksiazce, nie umialam powiedziec... bo w
        sumie nie dzieje sie az tak wiele, czy moze nie tak, jak w ksiazkach innych
        autorow, a nie moglam sie oderwac. Super! Teraz czeka juz na mnie kolejne.
      • bachula_gr Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 18.10.06, 22:35
        sylwialew napisała:
        > Bardzo lubie ksiazki Paulo Coelho ostanio czytalam "Zahir" jest swietna
        > polecam

        U mnie ZAHIR czeka w kolejce przywieziony w lecie z Krakowa. Natomiast
        JEDENASCIE MINUT, tez Coelho, bylo rewelacyjne. Dwa wieczory i z glowy.
    • olna Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 19.10.06, 18:05
      Sylwia,a moze znasz cos ciekawego dla 9-letniego chlopca?W szkole zadnych
      lektur nie maja,a zalezy mi ,zeby sam czytal po grecku(ortografia!)Na bajeczki
      juz za duzy a na przygodowe ksiazki jeszcze za maly.No naprawde nie wiem co mu
      podsuwac.A moze sa jakies sensowne gazetki dla takich chlopakow?Ty masz syna
      wiec chyba najpredzej bedziesz w temacie.

      A co do mnie to chwale sie,ze wlasnie czytam straszne romansidlo i to PO
      GRECKU!!!Tytul nie wazny,wazne ze rozumiem o co chodzi w zawilej akcji.
    • sylwialew Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 19.10.06, 21:28
      Ja czytam teraz tylko po grecku bo polskie ksiazki sie skonczyly winkostatnio
      czytalam "Anioly i Demony" Dan Brown tytl po grecku jest "Illuminaty" jakos tak.
      Margarita zaczne od tego ze moj syn wcale nie czyta ksiazek sad prosze i prosze
      ale nie dociera.Kupilam mu na wakacjach Malego ksiecia myslam ze moze go
      zainteresuje ale nie na sile czyta po dwie strony dziennie.Zmuszam go bo ma
      problemy z pisaniem wypracowan mam nadzieje ze jak zacznie czytac to moze lepiej
      mu bedzie szlo pisanie.W biblioteczce mamy taka fajna serie ksiazek pod tytulem
      "4 1/2 Φίλοι " Γιόαχιμ Φρίντριχ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Zapytam jutro w pracy
      kolezanke ktora dobrze sie zna to napisze
    • bachula_gr Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 20.10.06, 09:07
      dla nas:
      1/ Lisa See "Kwiat sniegu i sekretny wachlarz"
      Dla mnie absolutny hot, po ktorym od ladnych juz paru miesiecy zadna ksiazka mi
      sie nie podoba. Tu macie troche opinii:
      www.merlin.com.pl/frontend/towar/420328
      2/ Arthur Golden "Wyznania gejszy"
      Przeczytalam po angielsku a teraz sie przymierzam do polskiej wersji
      www.merlin.com.pl/frontend/towar/435531
    • jeta0 Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 20.10.06, 13:09
      Sylwio, Olna, podam Wam na początek kilka tytułów z biblioteczki moich
      chłopaków, może zainteresują Waszych synków. (Moi czytali te książki mniej
      więcej w ich wieku).
      I. Seria "ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΝΕΑΝΙΚΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ"
      Wydawnictwo ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ
      Autor ΓΑΛΑΤΕΙΑ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ-ΣΟΥΡΕΛΗ
      Tytuł: 1."ΝΤΟ-ΡΕ-ΜΙ ΚΙ ΕΝΑ ΣΚΥΛΙ"
      2."ΚΑΠΕΤΑΝ-ΚΩΤΤΑΣ"
      Obie książki otrzymały ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ

      Autor ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΦΑΕΛΛΟΥ
      Tytuł 1."ΜΙΚΡΟΙ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ"
      (Tę nawet przetłumaczyłam na j. polski na brudno, ale oczywiście "do
      szuflady", jak zawszesmile, nie wiem, czy się kiedykolwiek odważę
      przynajmniej spróbować coś wydać, telos pandon)
      2."ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΣΤΗ ΝΑΥΠΑΚΤΟ"
      Ta książka również otrzymała wyróżnienie - ΕΠΑΙΝΟΣ ΚΥΚΛΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΑΙΔΙΚΟΥ
      ΒΙΒΛΙΟΥ

      Autor ΡΟΑΛΝΤ ΝΤΑΛ
      Tytuł 4."Ο ΤΖΙΜΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΓΑΝΤΟΡΟΔΑΚΙΝΟ"

      Spróbujcie też, może ich "wciągną" przygody grupki przyjaciół.
      Jest to cała seria książek, tytuł zawsze rozpoczyna się od:
      "ΟΙ ΕΞΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ..."
      Np. 1."ΟΙ ΕΞΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΑΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΡΑ"
      2."ΟΙ ΕΞΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΑΛΛΑΣΣΑ"
      3."OI EΞΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΣΤΗ ΣΚΟΤΛΑΝΤ ΓΙΑΡΝΤ"
      4."ΟΙ ΕΞΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΚΑΙ Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΠΕΡΟΥΚΑ"
      Itd.
      Pozostałe tomy już wypożyczali z biblioteki miejskiej.

      Ciekawe, co ja zrobię teraz z moimi chłopakami, którzy właśnie zaczęli mniej
      czytać, bo bardziej ich ciągnie komputer itp.smile
      • jeta0 Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 20.10.06, 13:37
        Napisałam poprzedni tekst przejrzyście, żeby łatwo było przepisać jakiś tytuł,
        ale po wysłaniu na forum, zmienia się całkowicie układ postu. Niektóre zdania
        pozostają w całości w jednej linii, inne po 2-3 wyrazach przenoszone są do
        następnej (zwłaszcza, jeżeli wpisujemy po grecku), brak jest odstępów, itp. -
        wszystko ściągnięte jest do lewego marginesu.
        Sylwio, Bachulo - Wy zmacie się trochę lepiej na tych technicznych sprawach -
        można to jakoś zmienić czy jest to narzucone na forach przez serwis gazety.pl?
        • annielika Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 20.10.06, 16:41
          Jeta, a nie probowalas tlumaczyc jakis ambitnych greckich ksiazek? Jest tylu
          wielbicieli Grecji, ktorzy mysle bardzo chetnie by poczytali cos greckiego, o
          Grecji, widzianymi oczami wlasnie tubylcow. Sama chetnie siegam po takie
          ksiazki. Ostatnio czytalam ksiazke "Obys trzech mezow miala" Kosty Tachtsis-a...
          nie badz taka skromna, tylko dzialaj, skoro masz do tego drygsmile!!!!

        • bachula_gr Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!!- jeta0 20.10.06, 20:20
          jeta0 napisała:
          > Sylwio, Bachulo - Wy zmacie się trochę lepiej na tych technicznych sprawach -
          > można to jakoś zmienić czy jest to narzucone na forach przez serwis gazety.pl?

          No niestety JETA0, gazeta rzecz swieta, my nic nie mozemy zdzialac naszymi
          magicznymi guziczkami w kwestii ukladu strony czy adjustacji ;-(
          Ale nie wyglada tak zle, naprawde! Glowa do gory, kto chce wyczyta wszystkie
          cenne informacje.
          • jeta0 Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!!- jeta0 20.10.06, 21:46
            bachula_gr napisała:
            >>...nie wyglada tak zle... kto chce wyczyta...<<

            Thx. Nie miałam na myśli tylko tego konkretnego tekstu - wiem, że i tak jest
            czytelnysmile
            Mówisz o adiustacji - tylko na graficzną nie mamy na forach większego wpływu,
            pozostałe są w naszej gestii.
            Zastanawiało mnie po prostu, dlaczego (zwłaszcza po wpisie w jęz. obcym)tak
            bardzo zmienia się układ.
            Zobacz np. w poście Sylwii:
            >>Dzisiaj kupilam ksiazeczke dzieciom czytalam im w poludnie jest sliczna
            polecam,lezka mi sie zakrecila. Tytul: "Θα σαγαπω ο,τι κι
            αν γινει" ΕΚΔΟΣΕΙΣ
            ΠΑΤΑΚΗ <<
            Zdanie po grecku automatycznie zostaje tak dziwnie rozbite.
            Ale zakończę optymistyczniesmile - i tak fajnie, że w razie potrzeby możemy wpisać
            coś po grecku i jest to widoczne, a nie wszędzie w necie jest to możliwe.
            Φιλάκιαsmile
      • olna Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 20.10.06, 13:42
        Dzieki.Poszukam czegos w tym stylu.Moze tez zapiszemy sie do biblioteki?
        A Mikolajka to mamy juz przeczytanego-tyle,ze po polsku.Ale szczerze mowiac
        mojego syna nie zachwycil.Podsunelam mu teraz skrocona wersje "Tomka Sawyera"
        no i nawet,nawet sie wciagnal
    • sylwialew Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 20.10.06, 21:05
      BIBLIOTEKA hehehehehe nie wiem jak u Was ale w Kalamacie jest jedna biblioteka w
      ktorej sa stosy starych ksiazek podarowanch od roznych ludzi np.od adwokata
      ktory umarl 30 lat temu itp z nowych nie ma nic dzla dzieci nic.Ale najlepsze z
      tego jest to ze te ksiazki mozna czytac tylko na miejscu hahahahahaha do domu
      Bron Boze
      • bachula_gr Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 20.10.06, 21:36
        No cos Ty, Sylwia.
        To w naszej wsi jest specjalna biblioteka dla dzieci, czasami organizuja tez
        zajecia dla starszych dzieci (dimotiko) typu wspolne czytanie, jakies rysowanie
        do przeczytanych przez pania historii.
        Poza tym w przedszkolu juz 4-latki maja swoja wewnetrzna biblioteczke, ksiazki
        sa skatalogowane, maja fajne dzieciece naklejki, wypozycza rodzic w kazdy
        piatek. W tym roku skladalismy sie po 15 euro na uzupelnienie zapasow o nowosci
        wlasnie. A dzis Zoska wybrala jedna ksiazeczke o pociagach a druga o
        czarownicah. Bedzie tatus mial co robic do nastepnego piatku wink))
      • bachula_gr Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 08.11.06, 22:04
        A w ramach obowiazkow zawodowych nie masz przykazanej lektury??? No wiesz?!
        Pytam powaznie bo np ja swego czasu pracujac w pewnej powaznej hamerykanskiej
        instytucji finansowej mialam w obowiazku poranna lekture Rzeczpospolitej,
        Gazety Prawnej a nieobowiazkowo pracodawca sponsorowal nam jeszcze Wprost i
        Polityke wink
      • koxanaki Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 09.11.06, 12:44
        A może szewcowi będzie łatwiej przeczytać książkę, na która składają się
        opowiadania? Alberto Camilieri "Miesiac z Komisarzem Montalbano" na ten
        przykład. Inne przygody Komisarza są już raczej w wersji pełnometrażowej, a te
        szybciutko się czyta i daja Ci podstawy do podjęcia decyzji czy chcesz związać
        się z Komisarzem na dłużej wink
        • koukla Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 09.11.06, 22:56
          Ostatnio przeczytalam ksiazke Hanny Szymanderskiej "Dania z anegdotą". nie jest
          to typowa ksiazka kucharska, ale zbior opowiastek i anegdot mowiacych, skad
          wywodza sie znane potrawy i smakolyki,np. carpaccio,salatka Cezara czy np.
          sznycel po wiedeńsku. Do wszystkich hitoryjek dolaczone sa oczywiscie przepisy.
          Fajna, lekka ksiazeczka, nie tylko dla milosnikow gotowania, ale i smakoszy smile.
          Druga polecana przeze mnie lektura to powieść Nikosa Chadzinikolau "Greczynki",
          toczaca sie podczas II wojny swiatowej. Wzruszajaca,pieknie napisana, naprawde
          godna przeczytania...
    • flisvos Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 22.11.06, 17:19
      ja ogolnie lubuje sie w kryminalach i thirrelach wiec i takie ksiazki czytam.
      ostatnio, a dokladnie, wczoraj przeczytalan ksiazke Harlana Cobena "nie mow
      nikomu" podobno prawa filmowe sprzedali za milion dolarow. ksiazka super nie
      moglam sie oderwac zajelo mi to kilka godz,(ma 350str) ale musialam dowiedziec
      sie co sie tak na prawde satlo. ma nieoczekiwane zwroty akcji, pozornie
      niemozliwe do wyjasnienia zagadki i niezwykla zwiala intryge; zaskakujace
      zakonczenie ktorego nikt nie moglby sie domyslec. polecam.
      • annielika Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 22.11.06, 19:38
        a ja polecam wszystkie ksiazki mankella! watek kryminalny zawsze bardzo
        wciagajacy... do tego fantastycznie pokazana atmosfera szwecji, z problemami,
        pogoda itp.

        no, nie jestem dobra w recenzjach, ale ksiazki sa naprawde godne polecenia.
    • nagare Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 27.11.06, 20:45
      Dziewczyny tak a propos Mikołajka - czy jest Grecka wersja tych książeczek?
      Już się włoskiego uczyłam na Mikołajku to może i po Grecku jakoś pójdzie...wink
      Swoją drogą ciekawe jak jest po Grecku "fanga w nos" wink))
      • bachula_gr Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 04.12.06, 21:49
        sylwialew napisała:

        > No wlasnie sie zastanawialm czy sa Dzieci z Bulerbyn ale tutaj jak nie znasz
        > wydawcy to ksiazki nie znajdziesz

        eee... np w google.gr znajdziesz ksiazke, pod warunkiem, ze jest ona wydana po
        grecku wink
        A Dzieci-z-Bullerbyn nie ma, podobnie jak nikt nie wie co to sa Muminki ;-(((
        • jeta0 Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 03.01.07, 23:05
          bachula_gr napisała:
          > sylwialew napisała:
          > > No wlasnie sie zastanawialm czy sa Dzieci z Bulerbyn ale tutaj jak nie znasz
          > > wydawcy to ksiazki nie znajdziesz
          > eee... np w google.gr znajdziesz ksiazke, pod warunkiem, ze jest ona wydana
          po grecku wink
          > A Dzieci-z-Bullerbyn nie ma, podobnie jak nikt nie wie co to sa Muminki ;-(((
          >>

          Basiu, Sylwio, przepraszam, nie zauważyłam wcześniej tego posta, dopiero
          dzisiaj ,jak go "podciągnęłyście"smile.
          "Dzieci z Bullerbyn" są wydane w Grecji. Już Wam podaję dane:
          Wydawnictwo - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ
          Autor - ΑΣΤΡΙΝΤ ΛΙΝΤΓΚΡΕΝ
          Tytuł: "ΤΑ ΕΞΙ ΔΙΑΒΟΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΧΩΡΙΟΥ"
          "ΣΚΑΝΤΑΛΙΕΣ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΧΩΡΙΟ"
          "ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΧΩΡΙΟ"
          Tłumaczenie - Ντίνα Καμπά
    • sylwialew Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 03.01.07, 21:25
      Propozycja dla dzieciaczkow:
      "ΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ"-ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΒΑΡΕΛΑ εκδ.ΠΑΤΑΚΗ

      Fragmenty ksiazki:
      ....Ντλα πανι χερμπατα
      ντλα πανα χερμπατα
      χερμπατα ντλα σιοστρι
      χερμπατα ωτλα μπρατα......

      .....Πονταρουι μιλοστς
      τακ ποπροστου
      ιακμπις νταβαλ
      ιεδνο ιαμπλκο.....
    • koxanaki Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 05.01.07, 23:48
      Arturo Perez - Reverte "A w Madrycie nadal znakomicie" jego felietony, drugie
      wydanie, pierwsze to "Życie jak w Madrycie". Nie dość, że napisane soczystym,
      żywym, krwistym językiem, to jeszcze dowcipnie. A co ciekawe poziom absurdu
      opisywanych aspektów życia w Hiszpanii, pozwala się czasem zastanowić, czy aby
      on o Polsce nie pisze. Może znajdziecie podobieństwa do Grecji?
      • bachula_gr Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 06.01.07, 00:01
        koxanaki napisała:

        > Arturo Perez - Reverte "A w Madrycie nadal znakomicie" jego felietony, drugie
        > wydanie, pierwsze to "Życie jak w Madrycie".

        Wyglada niezle, juz nawet znalazlam w Merlin-ie i wrzucilam do przechowalni, na
        zas wink

        A czy ktos czytal to- historia stara i walkowana ale chodzi mi o te konkretna
        pozycje:
        www.merlin.com.pl/frontend/towar/491408
        • alponik Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 19.01.07, 10:45
          Hej,dziewczyny.Polecam ksiazki autorki: ΧΡΥΣΑ ΔΗΜΟΥΛΙΔΟΥ-np." Η γυναίκα της
          σοφίτας","Η σκοτεινή πλευρά του ήλιου" i... inne.Sa pisane "lekkim piorem",moze
          niezbyt wartosciowe pod wzgledem literackim,ale mozna sie przy nich odprezyc.U
          mnie na wyspie wreszcie otworzyli biblioteke,ale ksiegozbior jak za "krola
          Cwieczka",wiekszosc ksiazek pisana jeszcze w systemie dwuakcentowym i troche
          dziwnym jezyku.I jak ja sie mam nauczyc tej ortografii?!
    • bachula_gr Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 09.02.07, 22:40
      Dla odswiezenia lektur z dziecinstwa, sobie i wlasnym dzieciom, polecam tego
      bloga. Dziewczyna naprawde wie jak zachecic do lektury, a ma skrzywienie
      skandynawskie wiec Annielika, cos tez dla Ciebie wink))
      poczytajmi.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?168081
      • bachula_gr Re: Najnowsza Gretkowska 24.04.07, 14:46
        bachula_gr napisała:

        > Zamowilam i juz sie nie moge doczekac.
        > Ktos juz ma i przeczytal? Jak wrazenia?

        No i sie doczekalam. Chala jakich malo. Taka nie-gretkowska ta Gretkowska.
        Przeczytalm w dwa wieczory ale nie dlatego, ze taka dobra tylko zeby szybciej
        skonczyc. Ehhh... rozczarowalam sie potwornie.
        Macie cos na "zagryzienie" niesmaku?

        A WY?
        Czytal ktos jeszcze? Anniela- nie wierze, ze sobie odpuscilas???
    • bachula_gr Re: Polecam ksiazke !!! dla przedszkolakow 02.03.07, 14:06
      Ksiazka nie tyle do czytania dziecku co Z DZIECKIEM.
      Dla kilkulatkow zaintersowanych literkami, pisaniem, czytaniem etc. Zawiera
      krotkie opowiasti o kazdej literce polskiego alfabetu. Sek w tym, ze slowa na
      dana lterke sa zastapione obrazkami w teskcie. Tak wiec rodzic czyta tekst a
      dziecko "czyta" obrazki, przy okazji sledzac tekst slowo po slowie a wiec
      zapamietujac calosciowo wyrazy.

      REWELACJA.
      U nas od kilku dni na okraglo mamy historyjki o Delfinie Dareczku, Gasce Gosi,
      Smoku Stasiu etc.

      "Niesforny alfabet"- Grzegorz Kasdepke, wyd. Literatura
      www.merlin.com.pl/frontend/towar/458921
    • bob75rob1 Re: Polecam ksiazke !!!!!!!!!!!! 24.04.07, 19:44
      Polecam "Cień wiatru" - dostałam na Gwiazdkę, ale zabrałam się za nią i
      ostatnio i wprost nie mogę się doczekać wieczora, by znów po nią sięgnąć! Uwaga
      wciąga!!
      www.merlin.com.pl/frontend/browse/product/1,499716.html;jsessionid=897B9EEF86D71EBAC1A8D1F7B936F207.LB2?gclid=CI2w3vPy24sCFQnUlAodRWwWWw
      • bebiak Re: WYSPA- V. Hislop 13.01.08, 02:58
        bachula_gr napisała:

        > Czytal ktos? Warto?


        Dostałam od Mikołaja - naprawdę znalazłam pod choinkąsmile))
        Ale... poniewaz znalazłam kilka książek tak się zdarzyło, żem do tej
        nie siadła... Czytam "Wieczór" z tych znalezionych - ksiażka
        znacznie lepsza niż film, choć film kiepski wcale nie jest.
        Całuję. B.
        • bachula_gr WYSPA- V. Hislop - rewelacja 10.05.08, 16:17
          Wlasnie skonczylam. Juz dawno nie czytalo mi sie tak milo... czasami
          nawet chusteczki potrzebne aczkolwiek nie jest to romansidlo. Jak
          dla mnie obowiazkowa lektura dla wszystkich czasowo lub na stale
          zwiazanych z grecja, niekoniecznie Kreta.
          Zajawka dla chetnych tutaj:
          merlin.pl/Wyspa_Victoria-Hislop/browse/product/1,559603.html
          a takze w tym watku na wyspiarskim forum:
          forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=37196&w=37333402&a=37333402&wv.x=2
          • bachula_gr W OGRODZIE MIRANDY- K.Krenz 10.05.08, 16:23
            Dla tych, ktorym sie zycie zmienilo diametralnie ale i dla tych,
            ktorym ciezko sie zdobyc na odwage bo "co to bedzie jak mnie tam nie
            bedzie" wink))
            Na jakis kolejny dlugi weekeend. Przyjemna lekturka, pierwsza polowa
            znacznie szybsza niz druga ale...i tak warto.

            merlin.pl/W-ogrodzie-Mirandy-okladka-miekka_Katarzyna-Krenz/browse/product/1,576198.html
              • bachula_gr Czarownica z Portobello - Coelho 13.05.08, 20:51
                ikarinka napisała:

                > Po ostatniej lekturze uprzedziłam się do swojego ulubionego autora
                i czytania w ogóle....Mam na myśli "Czarownica z Portobello"-pewnie
                obiło się Wam o uszy....książka zdecydowanie przereklamowana!

                Nie tylko o uszy sie obilo ale i o rece. Kilka razy zabieralam sie
                do tej ksiazki i za kazdym...kicha. A autor mi podpadl od czasu
                kiedy zamieszcza felietony w PANI. Po przeczytaniu pierwszego rece
                mi opadly i juz nic Coelho mi nie podejdzie chyba. A kiedys czytalam
                pasjami....

                Ps- a ZAHIRa czytalas?
      • bachula_gr Re: Coben "Bez skrupulow" 12.01.08, 21:45
        Flis, a ja wlasnie skonczylam Cobena i innych "Az smierc nas
        rozlaczy" (wybor baaardzo zaskakaujacych opowiadan z cyklu
        milosc+zbrodnia=?).

        Ps- podeslesz mi "Bez skrupulow"? Odesle jak skoncze.

        PS/2/- wpisujmy w tytule postu tytul ksiazki, ktora polecamy lub
        odradzamy, bedzie latwiej przeszukiwac. Co Wy na to?

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka