Dodaj do ulubionych

Pytanie o reakcję na flukonazol...

05.09.10, 17:01
Też mnie to interesuje,dlatego przenoszę dyskusję do osobnego wątku.

Paweł 96 b napisał:
1) dziala na bb bakteriostatycznie przez zahamowanie cytochromu P450 (dr Schardt, dr Kurkiewicz)
2) rozbja cysty bb (borelioza.sk i chyba fionka to pisala na forum)
3) zwieksza stezenie innych abx w OUN (dr Kurkiewicz).

Odnoszę wrażenie,że u mnie fluko nie działa na grzyba,tylko na bakterie.

Leczenie abx zaczęłam od dawki fluko 200mg raz w tygodniu.
Od pierwszej dawki nasilenie dolegliwości bólowych( z reguły kilka godzin po fluko ).
Druga dawka fluko(200)po tygodniu i masakra.Silne bóle ,spadek ciśnienia,bezsenność,gorączka,
mdłości,zasłabnięcie-więc nie biorę abx i o dziwo trochę lepiej.Z tym,ze czuję się lepiej dopiero po dwóch dniach. Po konsultacji z lekarzem zmniejszam dawkę fluko do 100,co drugi dzień i incydent z podwyższoną temperaturą i spadkiem ciśnienia,już sie nie powtórzył.
Natomiast obserwuję,że dwie godziny po fluko pieczenia,uderzenia gorąca i bóle nasilają się.
Co wg mnie potwierdza pkt 3.
Obserwuj wątek
    • dartom.www Re: Pytanie o reakcję na flukonazol... 05.09.10, 19:02
      Po 3-4 tygodniach fluko, znacznie zmniejszył się u mnie tzw. brainfog (takie
      zamulenie umysłowe). Czy dzięki temu że wybiłem grzybicę? (nie miałem jej chyba)

      Czy jakbym miał grzyba w centralnym układzie nerwowym, to przypadkiem nie leżał
      bym teraz 2 metry pod ziemią i wąchał kwiatki od spodu?

      pozdro

      • szila2008 Re: Pytanie o reakcję na flukonazol... 05.09.10, 19:13
        Fluko prawdopodobnie działa i na bb i na grzyba dlatego ciężko czasami jest odróżnić co od czego
        ale jeśli masz takie reakcje na fluko to sądzę,że powinieneś je brać bo coś wybija a i jedno i drugie
        jest nieporządane więc niech daje mu kopa.
      • mab62 Re: Pytanie o reakcję na flukonazol... 05.09.10, 19:20
        Ja też przed leczeniem blo,rozważałam możliwość grzyba.Ale neurolog też mi
        powiedział,że jak bym miała grzybice układową,to nie byłabym w stanie przyjść do
        niego.U mnie objawy też wskazują na infekcję układu nerwowego.Poza tym grzybica
        nie wywołuje zapalenia mięśnia sercowego i bloku,natomiast odkleszczówki tak.
        Sądzę,że wszyscy z przewlekłą bb mają problem z grzybem,bo ich układ
        odpornościowy zajęty jest walką z bakteriami i nie ma siły na walkę z grzybem.
        Sądzę,że u mnie tak jest i tylko mogę starć się,aby grzyb nie rozpanoszył się za
        bardzo.
        Natomiast czuję,że fluko w tych staraniach mi nie pomaga.
        Ale to tylko moje domysły.
    • pawel96b Re: Pytanie o reakcję na flukonazol... 05.09.10, 20:27
      Dzieki mab62 za wyciagniecie tych info do osobnego watku - moze wiecej osob sie zainteresuje...

      Ja tez nie sadze, zeby u mnie te reakcje wynikaly z grzyba. One dotycza w zasadzie tylko glowy -
      jakbym mial grzyba w mozgu to i musialbym go miec w cholere gdzie indziej, a gdzie indziej nic sie
      po fluko nie dzieje. I tez mi sie wydaje, ze z grzybem w mozgu nie czulbym sie specjalnie dobrze, a
      w sumie jest calkiem niezle.

      Probowalem jeszcze potem fluko, np tydzien temu - pierwsza dawka spowodowala duzo szmerow
      w glowie (takie jakby "banieczki" powietrza w plynie), klopoty ze spaniem, nastepnego dnia
      paskudne samopoczucie ("spuchnieta glowa") i po kolejnej dawce fluko - wszystko przeszlo. Od
      razu jasny umysl, malo tikow miesni, zero szmerow w glowie, idealna koncentracja, po prostu super.

      Mysle, ze pogadam z dr Beata i moze wprowadzimy fluko raz na tydzien - 1-2 dawki po 200mg zeby
      nie obciazac za bardzo watroby.

      Pawel
        • fantastica.nusia Re: Pytanie o reakcję na flukonazol... 05.09.10, 23:30
          U mnie delikatny herxik po fluco występował ale to co działo sie po ketokonazolu to juz
          masakra.Pytałam dr.Beatę czy fluco działa na bb,ponoc tak.
          Po ketokonazolu osłabienie totalne,ból głowy jak na kacu,migrena,ból karku,gorączka.Po 5 dniach
          przeszło i weszłam na abx znowu.Niestety na mnie fluco nie działała juz chyba poniewaz złe
          samopoczucie nie przechodziło,potem herxów juz tez nie miałam.Fajnie tłucze grzyba ten keto ale po
          wątróbce daje ostro.
          • szila2008 Re: Pytanie o reakcję na flukonazol... 06.09.10, 08:38
            U każdego działa co innego.
            Ja też wolę keto od kiedy wyszło mi z posiewu ,że mam opornośc na fluko a wątroba po keto jak
            malowana za to leukocyty niziutkie ale to po abx.
            A co do grzyba i serca ostatnio wyczytałam ,że grzybica może się przyczynić do zapalenia mięśnia
            sercowego.
            • mab62 Re: Pytanie o reakcję na flukonazol... 06.09.10, 09:33
              Dzięki szila2008 za informację.

              Ja jednak myślę,że to nie grzybica u mnie tak miesza.Grzyb atakuje mnie po
              zmianie zestawu abx i od połowy pulsu metronidazolu.Zwłaszcza pod koniec pulsu i
              kilka dni po,mam niezłe jazdy.

              Myślę też,że gdyby grzybica przyczyniła się do zapalenia mięśnia sercowego, to
              nie miałabym spektakularnej poprawy dolegliwości sercowych po debecylinie.

              Wracając do tematy fluko...
              Sprawdziłam,że wtedy gdy miałam to silne pogorszenie,to nie brałam jeszcze metro .
              W dalszym ciągu uważam, spostrzeżenia Pawła 966 są trafne i u mnie może on
              rozbijać cysty,jak również zwiekszać stężenie innych abx.
              Zresztą zamierzam to przedyskutować pojutrze z moim lekarzem.

              Pozdrawiam.
              • fantastica.nusia Re: Pytanie o reakcję na flukonazol... 06.09.10, 16:58
                No tak rozbija cysty,moja lekarka to potwierdziła.Tylko coś mówiła o formie rozbijania i o jakiejś części ale sorry nie pamiętam.
                Wiesz co sobie jeszcze pomyśałam,że grzybek jak Ci się robi od połowy pulsu to przecież nie pozbędziesz sie go odrazu,gdzieś w organiźmie się zbiera.Przynajmniej moja wiedza jest taka,że grzyba nie pokonasz w całości zaleczając jego objawy.Musiałabyś dość długo się nad tym napracować.Pewnie jak to w tej chorobie bywa wszystko się nakłada na siebie-co mnie osobiście denerwujeuncertain
                • mab62 Re: Pytanie o reakcję na flukonazol... 06.09.10, 19:09
                  Jak pisałam,o mieszaniu przez grzyba,to miałam na myśli przerost candidy.
                  Drożdżaki stanowią naturalną florę bakteryjną jamy ustnej.My stosując abx w takich ilościach,a dodatkowo odpuszczając sobie czasem w diecie(niekiedy nieświadomie),doprowadzamy do nadmiernego namnażania się tych grzybów.Skutkuje to białym nalotem na języku,czasem aftami.
                  U mnie bywa to sprawą przejściową,po zdyscyplinowaniu się mija.
                  Na szczęście innych objawów grzybicy u siebie nie widzę.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka