Dodaj do ulubionych

Duży poziom enzymów wątr. a przerwanie leczenia

23.07.11, 14:05
Słuchajcie bardzo potrzebuję waszej pomocy! Dzisiaj robiłam badania krwi z których wynika,że mam uszkodzoną wątrobę. Enzymy wątrobowe ponad 160!!! Dostałam skierowanie od internisty do Szpitala Zakaźnego a tam natychmiast kazali mi odstawić wszystko,czyli rolicyn,tinidazol i biseptol. Jeśli tego nie zrobię padnie mi wątroba i możliwa jest żółtaczka.Poza tym mam kamienie w przewodzie żółciowym po biotraksonie,którego już nie biorę. Jestem załamana bo Pani dr.B jest na urlopie więc nie ma z nią żadnego kontaktu a ja nie wiem co robić i kogo słuchać.Sama boje się podejmować jakiekolwiek decyzję..BARDZO proszę osoby mające podobne doświadczenia bądź mogące cokolwiek doradzić w tej kwestii o pomoc.Czekam.Ania
Obserwuj wątek
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka