Dodaj do ulubionych

zioła dziwna reakcja- miał tak ktoś???Pomocy

17.06.12, 08:29
@ tyg stosowałam zioła Buchnera tj andrographis, resveratrol, koci pazur, sarsaparilla, liść oliwny, oregano plus magnez plus wapno
Doszłam do dawek podstawowych ziól 3 x 2 kaps i po kilku dniach budzę się rano ze spuchniętymi palcami u rąk niektóre były zaczerwienione, wnętrze obu dłoni piekące okresowo palące i dziwne małe płaskie plamy- kilka, najwięcej zmian na przedramionach tj takie wyraźnie odgraniczone plamy od podłoża niektóre płaskie , niektóre nieco wypukłe- ciepłe okresowo swędzące, po podaniu hydrocortisonu i włączeniu clemastinu nieco zbladły pojawiły się nowe na stopach- płaskie, kolanach- nieco wypukłe i podudziach- płaskie. po kolejnej dawce hydrocortisonu- 200 mg ustąpiły. Czekam co dalej, zioła na razie odstawiłam. Jak myślicie to reakcja na zioła czy az tak dobrze zadziałały że ta reakcja ma związek z boreliozą i bartonellą( mam dodatnie PCR) Miał tak ktoś?????/
Obserwuj wątek
    • qwerty090 Re: zioła dziwna reakcja- miał tak ktoś???Pomocy 17.06.12, 12:50
      madziasm napisała:

      > @ tyg stosowałam zioła Buchnera tj andrographis, resveratrol, koci pazur, sarsa
      > parilla, liść oliwny, oregano plus magnez plus wapno

      Przez ile tygodni stosowałaś zioła?
      Wprowadzałaś stopniowo jak zaleca w książce?


      Buhner wspomina, że wysypkę może spowodować andrographis - przypominającą pokrzywkę, tzn. ze wzniesionymi różowymi zmianami, które mogą pokryć dość dużą powierzchnię ciała i wolno schodzą, pamiętam że w (chyba) dziale z pytaniami na jego stronie ktoś pytał o reakcje alergiczne na andrographis bo miał jakieś plamki a on odpowiedział, że na andro zwykle wysypka jest dość rozległa, trudna do przegapienia.

      Tutaj pisze, że przy reakcji na ziołach w pierwszej kolejności należy podejrzewać andrographis - www.gaianstudies.org/Lyme.html pod "Andrographis adverse reaction"

      Czy te sterydy był doustne? Nie wiem jak z maścią ale doustne sterydy to nie jest dobry pomysł przy boreliozie
      • madziasm Re: zioła dziwna reakcja- miał tak ktoś???Pomocy 17.06.12, 14:41
        MIAŁO BYĆ MINĘŁY JUŻ DWA TYG NA ZIOŁACH.
        W pierwszym tyg zgodnie z zaleceniami stosowałam podstawowych ziół 3 x 1 kaps, w drugim tyg 3 x 2 kaps, za dwa dni miałam zaczynać trzeci tydzień.
        Też podejrzewałam andrographis.
        Wiem że sterydy to zły pomysł ale i tak lepszy Hydrocortison dwukrotnie dożylnie niż jak początkowo na izbie przyjęć chciano mi włączyć na dłużej doustny encorton.... z którego schodzi się powoli. Hydrocortison być choc tylko doraźnie wzięty.
        Nie wiem co teraz chcę jeszcze spróbować z ziołami ale może w tej sytuacji będę je włączała pojedyńczo?? Zeby wiedzieć które tak zadziałało.
        Na andrographis bardzo liczyłam bo działa też p/wirusowo a ja mam problem z wirusami...
        Wysypka rzeczywiście rozległa i trochę jak pokrzywka.
        • qwerty090 Re: zioła dziwna reakcja- miał tak ktoś???Pomocy 17.06.12, 15:47
          OK DZIĘKI wink

          Wg książki należy 1 tydzień brać 1 zioło 3x1, w 2 tyg. zwiększyć je do 3x2 i dorzucić kolejne znowu w dawce 3x1, w trzecim pierwsze zwiększyć do 3x3, drugie do 3x2 i dołączyć trzecie w ilości 3x1, i tak dalej.

          Bardzo szybko włączałaś te zioła. Wiem, że niektórym udaje się bez problemu wejść na pełen protokół szybciej niż zaleca Buhner, ale lepiej dodawać po jednym i obserwować ze względu na takie właśnie reakcje. U mnie np. andrographis powodował silne nudności, dlatego zwiększałam dawki znacznie wolniej i nadal biorę tylko 3x2 choć leci mi 4-ty miesiąc protokołu. Miewałam też różne sensacje żołądkowe po wzięciu ziół na początku ale bez tragedii, zostałam dłużej na niższych dawkach i się uspokoiło. Kto ci tak zalecił?

          Może teraz spróbuj od nowa ale powoli, po jednym, z andrographisem włączonym na końcu, o ile w ogóle się na niego zdecydujesz. Co do wirusów, inne zioła też pomogą np. cat's claw jest dobry na odporność.
          • qwerty090 Re: zioła dziwna reakcja- miał tak ktoś???Pomocy 17.06.12, 16:00
            Szczerze mówiąc, w ogóle nie jestem pewna czy to dobry pomysł żebyś brała andographis. Jeśli to uczulenie to chyba następna reakcja może być jeszcze cięższa? Na pewno nie zaczynaj od takich dawek jak teraz, tutaj ktoś pisze że miał wysypkę i Buhner zaleca próbować włączyć go od nowa na końcu ale "BARDZO WOLNO" i w dużo niższych dawkach buhnerhealinglyme.com/herbs/andrographis-allergic-reaction/
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka