Dodaj do ulubionych

Gra giełdowa na WIG20. W co inwestować? PILNE!

22.12.10, 13:58
Witam,
jestem studentką finansów i rachunkowości.
W ramach zaliczenia mamy grać w grę internetową dla studentów, w której możemy kupować i sprzedawać akcje spółek wchodzących w skład WIG20.
Mamy na to miesiąc (do końca semestru akademickiego). Zaliczenie dostaną osoby, które znajdą się w pierwszych 200 osobach w rankingu (grających jest ponad 4000), a ci któzy się nie dostaną będą pisać egzamin.
Stwierdziłam, że warto spróbować, chociaż jestem "zielona" w sprawach giełdy.
W jakie spółki (z WIGu 20) warto zainwestować, aby zyskać jak najwięcej ?
Jakie spółki mają największą stopę zwrotu?
W co nie inwestować?
Chodzi mi tylko o spółki wchodzące w skłąd wig20.

Dodam że na stracie dostaliśmy po 100 000zł (wirtualnych).
Bardzo proszę o pomoc :)
Pozdrawiam,
Asia.
Obserwuj wątek
    • radiotrwam Re: Gra giełdowa na WIG20. W co inwestować? PILN 22.12.10, 18:41

Jeśli moge wybierać to :
      Cyfrapolsat , TVN .
      - ale nie biore za to odpowiedzialności :)
      • bpos Re: Gra giełdowa na WIG20. W co inwestować? PILN 23.12.10, 13:54
        Czy nie wstydzisz się przyszła ekonomistko?
        Po pierwsze mnóstwo literówek, po drugie może taka wiedza nabyta osobiście, a nie poprzez podpowiedzi, kiedyś Ci się przyda.
        Ech, te płatne studia wieczorowe :(
        • misty_zwany_krawcem Re: Gra giełdowa na WIG20. W co inwestować? PILN 23.12.10, 16:58
          fakt, smutne podejście do problemu, wszystko na skróty, bez wysiłku, gdzieś skądś ściągnąć, ukraść prawie byle tylko zbytnio się nie wysilić.
          Samo sformułowanie pytania....w co zainwestować żeby zarobić jak najwięcej.....o boszeeee
          Czego oni uczą ich na tych studiach?
          • erg_samowzbudnik Re: Gra giełdowa na WIG20. W co inwestować? PILN 31.12.11, 15:23
            misty_zwany_krawcem napisał:

> fakt, smutne podejście do problemu, wszystko na skróty, bez wysiłku, gdzieś ską