Dodaj do ulubionych

Skrzypek: Wzrost PKB będzie stabilny kilka lat

14.03.07, 13:51
A co jak w Stanach pier@#$e bomba atomowa na Wall Street i rynek
nieruchomości zaliczy glebę?! Wziąłeś pod uwagę globalne spowolnienie
Prezesie Nikodem Dyzma!?!

I gdzie żeś podpi@#$ł dane M3 Skrzypek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

www.economagic.com/em-cgi/charter.exe/fedstl/m3sl
Obserwuj wątek
    • uncle_sam Skrzypek: Wzrost PKB będzie stabilny kilka lat 14.03.07, 13:52
      A co jak w Stanach pier@#$e bomba atomowa na Wall Street i rynek
      nieruchomości zaliczy glebę?! Wziąłeś pod uwagę globalne spowolnienie
      Prezesie Nikodem Dyzma!?!

      I gdzie żeś podpi@#$ł dane M3 Skrzypek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      www.economagic.com/em-cgi/charter.exe/fedstl/m3sl
    • olex5 wypowiedział sie fachowiec od mostow heheeh 14.03.07, 14:16
      wypowiedział sie fachowiec od mostow heheeh.Ciekawe kto mu dyktował tą wypowiedz.
      PKP bedzie tak długo stabilne jak długo bedą dotacje z EU i te 3 mln ludzi,ktorzy pracują za granicą bedzie wysyłac pieniądze.
      Juz głosno mowi sie o przykreceniu kurka Polsce i moze stac sie to niemiłym zaskoczeniem dla kaczystow gdyz budzet do 2013 nie jest w pełni zobowiazujący i moze ulec zmianie.Po 2013 nie wroze nic dobrego o ile wczesniej nie bedzie w Polsce II Argentyny przy tak ogromnym zadłuzeniu panstwa i odpływie pracownikow.
    • yool jaaaasne 14.03.07, 16:22
      mysle, ze nawet Skrzypek slyszal o czyms takim jak cykl koniunkturalny...

      a moze uwaza jak znaczna naszego czesc spoleczenstwa, ze teraz to juz zawsze
      bedzie 5-6 proc. rocznie?
    • perro69 Skrzypek? a kto to qrwa jest Skrzypek? 14.03.07, 17:28
      smiechy warte, inzynier budownictwa lądowego wypowiada się na tematy, o których
      nie ma pojęcia! jest tak samo wiarygodny jak pies pluto albo myszka miki tylko
      mu sie bajki po..y! dzisiaj słyszałem, że do NBP przyszedł kolejny fachowiec
      niejaki Sokal ... z PECu czy czegoś podobnego :))) fajnie się chłopaki bawicie?
      i bardzo dobrze :)
    • m-kow Tak naprawdę to powtarzanie w kółko 14.03.07, 18:40
      w kółko tego samego zapewnienia od długoletnim 6-7 % procentowym poziomie
      wzrostu Produktu Krajowego Brutto ma uzasadnić dwie nadchodzące wiadomości:
      1) Reforma finansów publicznych jest oczywiście potrzebna ale nie ma się co z
      nią tak spieszyć panicznie, bo mamy parę lat wzrostu
      2) owocami niezwykłego rozwoju należy podzielić się z mniej zaradnymi i tymi,
      którzy w przeszłości zostali skrzywdzeni ( tu dowolna definicja polityczna ),
      bo się później te pieniądze odrobi, bo mamy parę lat wzrostu...
    • ppo Wiadomo, że musi wzrastać. 14.03.07, 18:42
      Aż do osiągnięcia poziomu "starej" UE (przy obecnym tempie za ok. 30 lat).
      Żadna sensacja. Wzrost PKB Polski jest pewny jak Słońce na niebie. A dlaczego?
      Nie chce mi się tłumaczyć. Kto się zna na ekonomii, to wie. Kto się nie zna, to
      i tak mojego wyjaśnienia nie zrozumie. :)
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka