Dodaj do ulubionych

Kiedy decyzja o gigancie w Mszczonowie?

IP: *.aster.pl / 212.76.33.* 14.04.05, 01:59
Do końca 2005 Rada Ministrów i Mazowiecki Urząd Wojewódzki(Sejmik Województwa
Mazowieckiego) w porozumieniu z Radą Warszawy i Prezydentem Kaczyńskim miały
podjąć wiążącą decyzję o budowie transkontynentalnego "hubu" lotniczego -
centralnego portu lotniczego Polski, obsługującego perspektywicznie 100
milionów pasażerów i kilka milionów ton cargo lotniczego rocznie w
Mszczonowie pod Warszawą,lotniska obsługującego dwie aglomeracje - łódzką i
warszawską.Termin minął a decyzji żadnej do tej pory nie ma.
Obserwuj wątek
    • mmazurro Re: Kiedy decyzja o gigancie w Mszczonowie? 14.04.05, 13:25
      I decyzji nie będzie. Obecny rząd już jej nie podejmie, przejmujący władzę
      politycy PO kilkakrotnie mówili wprost, że w ciągu najbliższych kilku lat nie
      widzą sensu budowy nowego, wielkiego lotniska. A Modlin - wymieniany jako jeden
      z kandydatów - przygotowuje się do przejęcia ruchu tanich linii lotniczych, co
      raczej wyklucza wielkie inwestycje. Przynajmniej na razie.
      • Gość: el matador Re: Kiedy decyzja o gigancie w Mszczonowie? IP: *.aster.pl / *.aster.pl 16.04.05, 01:37
        chodziło oczywiście o 2004 rok.jest to nie rozstrzygnięta do tej pory decyzja
        strategiczna, wpisująca albo nie wpisująca Polskę do grona najważniejszych
        państw świata i stawiająca nasz kraj na równi na przykład z wzorcem rozwoju
        gospodarki w Korei Południowej jeśli chodzi o długookresowy kierunek zmian
        strukturalnych w gospodarce,ukierunkowany na internet i tak zwaną "Trzecią
        Falę"gwałtownych zmian społeczeństwa informacyjno-naukowego.chodziło przy tym o
        zainicjowanie łańcucha przyczynowo-skutkowego:
        wielki hub lotniczy(pasażerski) ale przy okazji>>>wzrost przeładunków cargo
        lotniczego>>>lokalizowanie w strefie przylotniskowej tysięcy nowych
        przedsiębiorstw ze sfery spedycji,transportu intermodalnego(samolot-kolej-
        ciężarówka-transport wodny)>>>lokalizowanie przede wszystkim ściśle związanych
        z przewozami lotniczymi przedsiębiorstw "high tech">>>tworzenie się pomiedzy
        aglomeracjami łodzką i warszawską nowego "clusteru" bioinzynierii
        genetycznej,software'u "trzeciej fali"przełomów
        informatycznych,nanarobotyki,robotyki przemysłowej,technologii fali rozwoju
        opartych o "błękitny laser',lekarstw genetycznych i mikroelektroniki spinowo-
        strunowo-quantovej co wpływałoby na zasadzie "booster'a" na zmianę zacofanej
        struktury polskiej gospodarki(porównywalnej do krajów Trzeciego Świata) i
        przerażająco niskiego poziomu obrotów polskiego handlu zagranicznego na głowę
        mieszkańca(ogólne wywodzące się jeszcze z czasów realnego socjalizmu
        długoletnie zacofanie gospodarcze)(przykładowo: obecny poziom obrotów w
        eksporcie jest na przykład 8-krotnie niższy niż osiagany w 2004 roku w
        Niemczech).
        nowe lotnisko przeciwdziałałoby skutkom prowadzonej juz obecnie forsownej
        rozbudowy lotnisk w Wiedniu,Pradze,Moskwie i Berlinie(n.p, Berlin Brandenburg
        International na 100 milionów pasażerów)i stanowiłoby dodatkowy impuls dla
        polskiego budownictwa(najniższy poziom produkcji budowlano-montażowej na głowę
        mieszkańca w Europie) i zmniejszenia się rekordowego bezrobocia w obu
        sąsiadujących ze sobą regionach centralnej Polski - w Łódzkiem i Mazowieckiem.
        niestety obecne kręgi kierownicze naszego kraju to wybrani przez nas
        skorumpowani i przepici ,zbrodniczy pod kazdym względem i" najgorsi z
        najgorszych" i skutki ich złych{zupełnie blędncyh} decyzji oraz ich niewiedzy i
        wrodzonego od lat już dziecięcych ukształtowanego w wiejskich rodzinach
        prymitywizmu i podłego pochodzenia społecznego(niskie morale spoleczne) idą
        potem w setki miliardów dolarów polskich strat gospodarczych w długim okresie
        czasu(na przykład w 20-letnim horyzoncie czasowym).
        • lubawa1 Re: Kiedy decyzja o gigancie w Mszczonowie? 16.04.05, 18:04
          Warto dodać iż obaj giganci produkujący samoloty - Airbus i Boeing - nie mogli
          nie przeoczyć niewiarygonego potencjału drzemiącego w Polskich Liniach
          Lotniczych LOT. Jak powiedział rzecznik Boeinga (nb. potomek polskich
          imigrantów) Andrew Bryzdula "Wiemy, że brak odpowiedniego lotniska jest dla LOT
          jedyną przeszkodą na drodze jego eskplozji na rynki świata lotniczych. Mając na
          uwadze szybkie oddanie Airport Mszczonów zaprojektowaliśmy dla Polish Airlines
          nowy samolot B797 Superultrahipernicesweetdreamliner. Z dumą możemy pochwalić
          się umową przedwstępną na dostawę ponad dwustu tego typu maszyn dla Polish
          Airlines". W podobnym tonie wypowiedział się Jean-Marrie Kashanka rzecznik
          Airbusa, zdaniem którego już niebawem światło dzienne ujrzy najnowszy
          trzypokładowy samolot rodem z Tuluzy o roboczym kodzie A3YY - zgodnie z planami
          LOT-u ma on służyć na trasach Mszczonów - Okęcie, Rębiechowo - Rędzikowo oraz
          Ławica - Babimost.
          • el_matador9 Re: Kiedy decyzja o gigancie w Mszczonowie? 17.04.05, 00:21
            drogi "lubawo_1",a co z należytą obsługą najnowszego 700 miejscowego "Aerobusa"
            A 380 właśnie w Warszawie(nowe Okęcie II)czy też pod Warszawą(nowy Centralny
            Port Lotniczy Polski MSZCZONÓW) i co drogi"lubawo_1"z bezpośrednimi lotami
            interkontynentalnymi i połączeniami bezpośrednimi cargo i pasażerskimi na
            następujących trasach Warszawa-Urumczi(Szenkiang turecki w Chinach)(2m,5
            miliona).Warszawa-Pekin(miasto liczy 12 mln),Warszawa-Szanghaj(15 milionów
            mieszkańcow),Warszawa-Chonquoing(50 milionowy Syczuan)(miasto liczy 17 milionów
            mieszkańców),Warszawa-Seoul(15 milionów mieszkańców),Warszawa-Tokio)konurbacja
            Tokio-Jokohama 35 milionów mieszkańcow),Warszawa-Kanton(Chiny południowe,inna
            nazwa tego miasta GUANGZHOU- tzw."fabryka świata"(10 milionów
            mieszkańcow),Warszawa-Osaka(konurbacja Kobe-Osaka 20 milionów
            mieszkańców).Warszawa-Novosibirsk(1,7 miliona),Warszawa-Wołgograd(1
            miliona,Warszawa-Samara-Togliatti(2 miliony),Warszawa-Ufa(Federacja Rosyjska -
            Baszkiria)-1,5 miliona,Warszawa-Jekatierinburg(1,5 miliona),Warszawa-OMSK(1,3
            miliona- Zachodnia Syberia),Warszawa-Donieck(1,5 mln),Warszawa-Czelabińsk(Ural)
            (1,2 miliona)Warszawa-Ałma - Ata(Kazachstan)(1,3 miliona),Warszawa-Taszkient
            (1,5 miliona),Warszawa-Perm(1,3 miliona),Warszawa-Teheran(13 milionów),Warszawa-
            Delhi(12 milionów),Warszawa-BOMBAY(17 milionów)
            Przecież takie połączenia także pod kątem lotniczego ryku polskiego i czeskiego
            słowackiego i ukraińskiego oraz węgierskiego ma już Wiedeń czy nawet
            Helsinki.Jak wyobrażasz sobie dalszą wielką ekspansję polskiego handlu
            zagranicznego i czynnych.,żywych i bezpośrednich kontaktów biznesowych mając
            takich koncertowych tępaków decydujących o kierunkach rozwoju polskiego
            lotnictwa jak jest to teraz?
            • el_matador9 Re: Kiedy decyzja o gigancie w Mszczonowie? 18.04.05, 12:44
              > drogi "lubawo_1",a co z należytą obsługą najnowszego 700
              miejscowego "Aerobusa"
              > IMPERATYWEM PRZYSZŁOŚCI POLSKI - BUDOWA TEGO GIGANTA!!!!!!
              > A 380 właśnie w Warszawie(nowe Okęcie II)czy też pod Warszawą(nowy Centralny
              > Port Lotniczy Polski MSZCZONÓW) i co drogi"lubawo_1"z bezpośrednimi lotami
              > interkontynentalnymi i połączeniami bezpośrednimi cargo i pasażerskimi na
              > następujących trasach Warszawa-Urumczi(Szenkiang turecki w Chinach)(2m,5
              > miliona).Warszawa-Pekin(miasto liczy 12 mln),Warszawa-Szanghaj(15 milionów
              > mieszkańcow),Warszawa-Chonquoing(50 milionowy Syczuan)(miasto liczy 17
              milionów
              >
              > mieszkańców),Warszawa-Seoul(15 milionów mieszkańców),Warszawa-Tokio)
              konurbacja
              > Tokio-Jokohama 35 milionów mieszkańcow),Warszawa-Kanton(Chiny południowe,inna
              > nazwa tego miasta GUANGZHOU- tzw."fabryka świata"(10 milionów
              > mieszkańcow),Warszawa-Osaka(konurbacja Kobe-Osaka 20 milionów
              > mieszkańców).Warszawa-Novosibirsk(1,7 miliona),Warszawa-Wołgograd(1
              > miliona,Warszawa-Samara-Togliatti(2 miliony),Warszawa-Ufa(Federacja Rosyjska -
              > Baszkiria)-1,5 miliona,Warszawa-Jekatierinburg(1,5 miliona),Warszawa-OMSK(1,3
              > miliona- Zachodnia Syberia),Warszawa-Donieck(1,5 mln),Warszawa-Czelabińsk
              (Ural)
              > (1,2 miliona)Warszawa-Ałma - Ata(Kazachstan)(1,3 miliona),Warszawa-Taszkient
              > (1,5 miliona),Warszawa-Perm(1,3 miliona),Warszawa-Teheran(13
              milionów),Warszawa
              > -POLSKO!WARSZAWO!PRZYSTĄP JAK NAJSZYBCIEJ DO BUDOWY GIGANTA LOTNICZEGO
              POMIĘDZY WARSZAWĄ I ŁODZIĄ!!!!!!!!!-
              > Delhi(12 milionów),Warszawa-BOMBAY(17 milionów)
              >-TO SPRAWA TWOJEJ PRZYSZŁOŚCI NA WIELE LAT!!!PRZED MSZCZONOWEM NIE MA ODWROTU!
              >-TO SPRAWA ZYCIA i śmierci naszej gospodarki PROGRAMOWANEJ WŁAŚNIE PRZEZ >- >-
              KRETYŃSKICH DECYDENTÓW i DYWERSANTÓW GOSPODARCZYCH!
              >-Notabene podejrzany jako wywrotowy szkodnik gospodarczy Wojewoda Mazowiecki
              nie wydał decyzji na użytkowanie Okęcia II ze względu na stwierdzone liczne
              błędy w dostarczonej dokumentacji(dotyczące między innymi pomiarów sonorycznych
              wokół płyty lotniska i wpływie rozbudowanego obiektu lotniczego na środowisko
              naturalne).Rozbudowywanemu lotnisku grozi więc to, iż nie będzie można z niego
              korzystać juz po oddaniu nowego terminalu do użytku.Widać więc jak na dłoni
              zamierzony perfidny sabotaż ,kamuflarz prawdopodobnie rosyjskich służb
              specjalnych i innych obcych wywiadów gospodarczych(w tym
              niemieckiego),bezczelny jawny trwający od lat i tlący się od lat sabotaż
              gospodarczy aż nadto widoczny nawet dla laika zarówno w wypadku
              rozbudowywanego "w mękach i trudach" i piętrzących się nie do pokonania
              barierach i poprzeczkach, Okęcia II jak i niemożliwej do podjęcia z uwagi na
              obstrukcje tajnych,wrogich Polsce złośliwych decydentów decyzji w sprawie
              Mszczonowa - Centralnego Portu Lotniczego Polski.Nowe lotnisko będzie ponadto
              magnesem ściągającym inwestorów zagranicznych w przyległej do niego strefie
              aktywności gospodarczej ale tego sabotażyści i kryptodywersanci gospodarczy
              obcych wywiadów gospodarczych świadomie i perfidnie i w sposób cyniczny nie
              biorą pod uwagę.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka