Gość: mzb IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.08.07, 01:43 No i po co to jątrzenie? Teraz znowu się zacznie... Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: K0pytko Ja proponuję nic nie budować IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.08.07, 07:14 Będziemy z dumą mówić - Polska była murowana, a teraz jest drewniana. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: kretyni rzadza kretynski plan _autostraty_ IP: *.acn.waw.pl 06.08.07, 00:48 To jest tak kretynski plan, ze przechodzi ludzkie pojecie. OBWODNICA ma isc OBWODem miasta, nie przez jedna z najgesciej zaludnionych dzielnic (i obok szpitala onkologii). KRETYNI jestescie jezeli to popieracie, lub mieszkacie daleko od autostrady, i sie boicie ze inaczej ja WAM pod oknami wybuduja. . Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: natolińczyk Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.08.07, 08:00 Po to -szanowny Palancie- by ochronić nasza zdrowie i uniknąć drugiej afery z Rospudą Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: K2 Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji IP: *.chello.pl 04.08.07, 08:21 I po co ten Palant? Ten tekst faktycznie jest napisany od czapy. Nerwosol zalecam Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: corgan Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji IP: *.chello.pl 04.08.07, 08:44 > Po to - szanowny Palancie - by ochronić nasza zdrowie i uniknąć drugiej afery > z Rospudą. Sugerujesz że Natolin to bagno? >:))))) Poza tym - S2 będzie w tunelu a planowana była od zawsze. I będzie. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: misiek Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji IP: *.aster.pl 04.08.07, 09:12 Otóż to. Czas najwyższy przyzwyczaić ludzi, że plan to nie świstek bezwartościowego papieru, ale pierwszy krok w inwestycji. Protestować trzeba było na etapie planowania / koncepcji, a nie w trakcie projektowania. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Janusz S.W. Za Gireka planowano Wecie sie do roboty! IP: *.multimo.gtsenergis.pl 04.08.07, 23:52 Za Gireka planowano. Więc my tu i tyraz po kilkudziesięciu latach mamy obowiązek to zrealizowac. Bez dyskusji do robotry. TERAZ !!! Procedure realizcdaji planów Girekowskich opracowal Święcicki a udoskonalil Pisklorski. Przestancie dyskutowac i tracic czas i zasoby /gazety.pl/ i zacznijcie wreszcie realizowac socjalistyczne załozenia. I tak jestescie kilkadziesiat lat spoznieni. Unia ewropejska Wam tego /bez miliardowych kar/ nigdy nie daruje. My potrebujemy wygodnej drogi dojazdowej z Berlia nach Moskwa. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: płyń z Wisłą! Re: Za Gireka planowano Wecie sie do roboty! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.08.07, 10:36 A co, nowocześniej jest, wzorem warszawskich ekologów przesunąć trasy do okolicznych lasów oraz pod okna sąsiadów? To taki wsiowy 'postemp': tam się właśnie pozbywa śmieci sruuuu do lasy albo pod płot sąsiada. A w mieście jest PLANOWANIE URBANISTYCZNE i trasy się realizuje tam gdzie zaplanowano, niezależnie ilu pieniaczy się przy niej osiedli. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: wa02793 Re: Za Gireka planowano Wecie sie do roboty! IP: *.multimo.gtsenergis.pl 07.08.07, 22:12 Kolego, powtarzasz swoją mantrę o "przesuwaniu autostrady pod okna sąsiadów" w zaskakująco przekonujący sposób. Przekonujący o tym, że dobrze rozumiesz swój argument. Jednocześnie nie rozumiesz, że widać jak na dłoni Twoje zamierzenia. My tymczasem rozumiemy, że Stowarzyszenie mieszkańców Jelonki-Chomiczówka-Tarchomin tak się sprytnie zawiązało, żeby pod argumentami Integracji Komunikacji Warszawskiej zapewnić sobie wygodny dojazd autostradą w okolice dawnej wsi Konotopa a nastepnie, w bezpiecznej odległości, cały ruch skierowąć pod okna sąsiadom z Ursynowa. Macie Kolego ograniczoną, bardzo ograniczoną ilość argumentów a żaden nie jest zasadny za tym, żeby autostradę kierować przez miasto. Dodatkowo gdybyście faktycznie działali na rzecz Integracji Komunikacji Miejskiej i jakby Wasze zamiary dogodzenia mieszkańcom i ochrony przyrody były prawdziwe to razem z mieszkańcami Ochoty, Ursynowa, Wiązownej działali tak, aby cięzki ruch transportowy ominął Warszawę. Tymczasem widać - wiem, że się powtarzam - że z jednej strony chcecie żeby autostrada nie biegła pod waszymi domami, a z drugiej strony macie silny interes, aby ta koszmarnie droga oraz uciążliwa dla mieszkańców oraz mordercza dla środowiska naturtalnego oraz dziedzictwa kulturowego inwestycja infrastrukturalna powstała. Jeśli idzie o argumenty "wsiowy 'postemp" i "pieniacze" to nie zniżam się do Twojego Kolego poziomu, żeby na nie odpowiadać. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: płyń z Wisłą! Argument jest jeden ale prosty IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.08.07, 11:04 Tylko ty chyba masz problemy z czytaniem. Po prostu 90% ruchu wali do Warszawy więc autostada omijająca W-wę jest zbędna. Za to niezbędne są nowe wlotówki rozprowdzające ruch. Poza tym ruch wewnątrzmiejski jest jeszcze większy więc powinny powstawać nowe trasy do obsługi tego ruchu i do odciążenia centrum. One powinny biec prze miasto bo tam jest ruch, tak jak metro buduje się w mieście a nie obok. A skoro dzisiątki lat temu wyznaczono korytarze pod te trasy to naturalne jest puszczenie tych tras tymi korytarzami. NIE MA ZAPASOWYCH KORYTARZY!!! Każde przesunicie trasy = puszczenie jej pod oknm sąsiada (czyli draństwo i świństwo) albo przesunięcie jej poza miasto (czyli wywalenie kasy w błoto). Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: płyń do Czajki Re: Argument jest jeden ale prosty IP: *.gprsbal.plusgsm.pl 08.08.07, 19:16 Może wa02793 ma problemy z czytaniem, ale nawet jak ktoś mu przeczytał, to widać, że zrozumiał sedno problemu. Ty tymczasem masz problem z rozumieniem przeczytanej treści. Bzdurą wierutną, lecz powtarzaną z konsekwencją goebelsowskiej propagandy jest, że 90% ruchu wali do Warszawy. Chcesz wprowadzić tysiące niepotrzebnych ciężarówek i ruchu osobowego w gęsto zaludnione dzielnice miasta jednocześnie myląc ten ruch z wylotówką rozprowadzającą ruch odciążający centrum. Rozumiesz problem komunikacyjny w ten sposób, że wprowadzony do centrum miasta ruch obwodnicowy chcesz rozładować w ten sposób, że mieszkańcom jednej dzielnicy obrzeżnej pokazać drogę do Śródmieścia przez Puławską i Dolinę Służewiecką obwodnicą przez Wiązownę. Po prostu genialne! Wygląda na sen pijanego planisty peerelowskiego. Dziesiątki lat temu wyznaczono miejsce na wiele kretyńskich, choć uzasadnionych tamtytm modelem gospodarczym, inwestycji przemysłowych i infrastrukturalnych. Nie wiem gdzie masz korzenie, lecz obecne pokolenia nie czują się specjalnie odpowiedzialne za realizację testamentów po PRL. Jak Ty chcesz się sprawdzić to jest lepsze wyzwanie - spróbuj z kolegami reaktywować budowę Żarnowca. Może być pod nazwą Stowarzyswzenie Integracji Energetyki. Zacznijcie od wmawiania mieszkańcom okolic Żarnowca jakie mają szczęście, że tak wspaniała technologia koło nich powstanie i jakie przepłyną koło nich wraz z prądem możliwości. Powiedz wprost jaki macie interes, żeby zbudować autostradę przez środek miasta! Gdzie leży kasa? Odpowiedz Link Zgłoś
plyn_z_wisla Re: Argument jest jeden ale prosty 08.08.07, 21:54 > Bzdurą wierutną, lecz powtarzaną z konsekwencją goebelsowskiej propagandy jest, > że 90% ruchu wali do Warszawy. Tak mówią wszystkie analizy, dokuemnty, badania. Zakłamani pieniacze temu zaprzeczają ale nie mają nic, tylko własne WYDAJEMISIE. I na podstawie tego WYDAJEMISIE chcą zmieniać lokalizacje miliardowych inwestycji. Żenada, buhahaha!!! > Chcesz wprowadzić tysiące niepotrzebnych ciężarówek i ruchu osobowego w gęsto > zaludnione dzielnice miasta On już tam jest, bo to ci mieszkańcy jeżdżą samochodami a nie łosie, buhahaha!!! > Dziesiątki lat temu wyznaczono miejsce na wiele kretyńskich, choć uzasadnionych > tamtytm modelem gospodarczym, inwestycji przemysłowych i infrastrukturalnych. > Nie wiem gdzie masz korzenie, lecz obecne pokolenia nie czują się specjalnie > odpowiedzialne za realizację testamentów po PRL. Ok, chcesz zmieniać lokalizacje tras, podsuwć je pod okno komuś - zapłać mu cenę rynkową. Ty, ZE SWOJEJ KIESZENI, a nie z moich podatków - pasi? > Powiedz wprost jaki macie interes, żeby zbudować autostradę przez środek miasta Ursynów to nie środek miasta, buhahaha!!! Odpowiedz Link Zgłoś
fagusp Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji 04.08.07, 11:49 Spoko, już ekolodzy znajdą jakieś torfowisko. Czekam tylko na sformułowania typu "unikalne, niepowtarzalne w skali europejskiej i światowej siedlisko pizdziszki bzdetnej" (lub innej swołoczy). Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Nie-natolińczyk Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji IP: 83.143.161.* 04.08.07, 10:06 Metro tak - bo jest tylko dla was, autostrada nie - bo ktoś inny mógłby przejechać. Klasyczna mentalność Kaal'ego: Kaali ukraść rower dobra uczynek, Kaal'emu ukraść rower zły uczynek. Jeszcze wam tramwaj powietrzny powinni zafundować, byleby uciążliwośći z nim związane zostały w innej dzielnicy. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Henry Sienkievitz mentalność Kaal'ego IP: *.halleracaffe.broadband.pl 04.08.07, 15:04 Za tę pisownię uduszę cię najbliższej nocy dziełem "V desercie & v foreście". Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: tomcat Kominy muszą mieć filtry węglowe i być niskie IP: *.aster.pl 04.08.07, 09:38 Filtry węglowe jak w np. w Austrii. Nie pozwolimy się zatruć. wysokie kominy są bzdurą. Koniec kropka. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: wobo1704 Re: Kominy muszą mieć filtry węglowe i być niskie IP: *.chello.pl 04.08.07, 09:57 tomcat napisał(a): > Filtry węglowe jak w np. w Austrii. Nie pozwolimy się zatruć. wysokie kominy są > > bzdurą. Koniec kropka. Na zrobienie węgla aktywowanego dla tych filtrów wycinać systematycznie okoliczne lasy. To jest sposób myślenia 'ekologów'. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: kierowca Natilin to bagno tyle, że innego rodzaju... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.08.07, 11:14 I chyba leży w górach, bo same barany na widoku Odpowiedz Link Zgłoś
magister11 Ursynów - nie_jest pępkiem świata! 04.08.07, 11:29 Macie metro - cała Polska się wam składała, będzie tunel z kominami za miliard chcą wam jeszcze lotnisko przbudować, żeby samoloty nie przeszkadzały a teraz nagle okazuj się, że CAŁY Ursynó (123 tysiące) będzie się znajdował nad autostradą tak jak CAŁY ursynów znajduje się100m od metra.... innym peryferyjnym dzielnicom Warszawy też się coś od życia należy!!!! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: terry Co za idioci popierają autostradę przez miasto. IP: *.chello.pl 04.08.07, 11:53 Wytłumaczcie mi zwolennicy autostrady w jakis sposób przejazd TiR-ów przez Ursynów usprawni ruch np. na Bemowie? Jeśli TiR jedzie do Warszawy, to i tak wjedzie do miasta. Jesli jedzie np. z Berlina do Moskwy, to równie dobrze może przejechać pare km. na południe, trasą koło Góry Kalawarii (tam jej chcą, bo zarobią na barach, motelach itp.). Poza tym kominy na Ursynowie? Jak Wy to sobie wyobrażacie? Niskie nie spełniałyby swojej funckji, a wysokich np. 30-metrowych sobie nie wyobrażam. Plany budowy autostrady w tej lokalizacji powstały w 30 lat temu. Skoro jesteście tacy legaliści, to wyciągamy WSZYSTKIE plany z tamtych lat, burzymy Rondo 1, Intercontinental i inne wieżowce i robimy tam tereny zielone dla mieszkańców. Tak miało przecież być ;-)) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Jacek - Ursynów Re: Co za idioci popierają autostradę przez miast IP: *.acn.waw.pl 04.08.07, 12:11 A co z innymi pojazdami - nie tirami, których spora ilość chce wjechać do miasta? Mają się tłoczyć zakorkowanymi uliczkami? W wielu miastach Europy autostrady przebiegają tunelem przez miasto i nikt nie robi z tego powodu histerii. Wyobraź sobie, że ktoś potrzebuje dostać się na Pragę, jadąc od strony np. Poznania. Doradzisz mu, aby zrobił sobie objazd przez Górę Kalwarię? Tunel przez Ursynów musi powstać, podobnie jak i inne planowane trasy. I warto, aby mieszkańcy przestali przeciwko temu protestować, bo w ten sposób w Polsce nigdy nic się nie wybuduje. To, o co trzeba walczyć, to wszystkie możliwe rozwiązania neutralizujące wpływ takiej drogi. Na świecie są znane różne rozwiązania - a więc trzeba ZMUSIĆ odpowiednie instytucje, aby takie same pomysły zostały zastosowane w Polsce. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: terry Re: Co za idioci popierają autostradę przez miast IP: *.chello.pl 04.08.07, 12:46 A jaka to będzie różnica dla kogoś z Poznania, by na Pragę dostał się szeroką, porządną autostradą przez Górę Kalwarię (nadłoży całe 5 km), zamiast drogą ekspresową (tak, tak, już mienili warunki - będzie wężej dlatego droga ekspessowa) przez Ursynów? Budują taką trasę trzeba myśleć w perpektywie kilkudziesięciu lat. W roku 2037 Warszawa będzie o wiele większa i trasa przez Ursynów też będzie wiodła przez środek miasta. Popatrz jak to rozwiązują inne kraje - autostrada omija taki Budapeszt z daleka, nigdzie na świecie poza miastami amerykańskimi (ale one z zasady powstały dla samochodów, nie dla ludzi) nie buduje się tras międzynarodowych przez metropolie! Zawsze obok nich! Co proponujesz z kominami? Las niskich, które będą cały smród wyrzucać na okoliczne bloki, czy 30-metrowe, jak w fabryce XIX wieku? Trasa będzie miała wylot prawie na Pałac w Wilanowie. Ekstra, prawda? Odpowiedz Link Zgłoś
plyn_z_wisla Re: Co za idioci popierają autostradę przez miast 04.08.07, 16:38 5 km??? Buhahaha! Buhahaha! Buhahaha!!! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Franek Sz. Re: Co za idioci popierają autostradę przez miast IP: *.multimo.gtsenergis.pl 05.08.07, 00:06 Racja. Jednym z miast, które potrafię wymienić to Wiedeń. Ale oni mają pewne zboczenie bo sądzą, ze pozostrają centrum Europy i każdy jedzie do Wiednia lub ma przynajmniej przyjemność tamtędy jechać. Tymczasem prawda jest inna. Jadąc do Chorwacji na łódki lub Tyrolu na narty trzeba STRACIĆ minimum 45 minut (w nocy) aby przejechjać przez ten cholerny Wiedeń. Obwodnice miasta, które prowadzą przez środek miasta, to wymysł skompromitowanych planów epoki gierkowskiej. Wymyślone zapewne dlatego by porównywać się (natężeniem ruchu) z miastami zachodniej europy lub stworzyć (nowej huty) wiedeń pnocy. Moim zdaniem próby realizacji planów Girerkja przez ekipę prawicową (PiS i przystawki) zakrawa na wywoływanie duchów zmarłych. Raczej plany Gierka należy przybić osikowym kołekiem i zacząć realizować założenia nowoczesnej gospodarki. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: płyń z Wisłą! Re: Co za idioci popierają autostradę przez miast IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.08.07, 10:32 > Obwodnice miasta, które prowadzą przez środek miasta, to wymysł > skompromitowanych planów epoki gierkowskiej. Ursynów, Okęcie, Ursus, Wawer to środek miasta? Buhahahahahaha!!! > Raczej plany Gierka należy przybić osikowym kołekiem i zacząć realizować > założenia nowoczesnej gospodarki. Czytaj: podrzucić trasę niewinnemu sąsiadowi. Ale to taka wsiowa nowoczesność, rzekłłbym. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jajo czy twoja pamieć popłynęła tez z wisłą IP: *.acn.waw.pl 05.08.07, 22:32 przecież ta autostrada miała biec przez Górę kalwarię. I miejscowi zacierali łapy w oczekiwaniu na spory biznes. Ale to zmieniono, i poszło przez warszawę. Gdzie są idioci z tamtych lat? Ktos chyba powinien zapłacić za durne decyzje. Odpowiedz Link Zgłoś
koszatek Re: czy twoja pamieć popłynęła tez z wisłą 05.08.07, 23:57 > przecież ta autostrada miała biec przez Górę kalwarię. I miejscowi zacierali > łapy w oczekiwaniu na spory biznes. Ale to zmieniono, i poszło przez warszawę. O! To jakaś nowość, możesz dać namiar na jakieś materiały na ten temat? :))) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: wa02793 Re: czy twoja pamieć popłynęła tez z wisłą IP: *.multimo.gtsenergis.pl 07.08.07, 22:35 Dużo za przebiegiem koło G.Kalwarii robił Kazio Marcinkiewicz. Ale Kazio przegrał i najwyraźniej obowiązują uzgodnienia z czasów Piskorskiego. Zlecenie na budowę tunelu i mostu autostradowego to wspaniały kąsek. Szczególnioe, że wszelkie kosztorysy i oferty bedą teoretyczne, bo w praktyce - wicie, rozumicie - zaplanowano za Gierka. Teraz - wicie, rozumicie - wyszły dodatkowe okoliczności i trudności w realizacji planu. Takiej inwestycji jeszcze w Polsce nie było. Nie zdziwię się jak będzie kosztowała budżet Państwa 5x więcej, aby na koniec, ze wzglkędow bezpieczeństwa, oddano do użytku jedną z dwóch jezdni. Nie ma tego złego, powtórzymy sukces budowy metra pod Wisłą - w drugiej będzie składnica wina. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: płyń z Wisła! Re: czy twoja pamieć popłynęła tez z wisłą IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.08.07, 11:07 Co więc proponujesz, wywalenie miliardów na pustą autostradę dla garstki tirów tranzytowych?? Warszawa ma się dusić w korkach, a tiry mają śmigać spec-autostradą za nasze podatki?? Polska ma na tranzycie zarabiać a nie wywalać miliardy na puste spec-autostrady!! Odpowiedz Link Zgłoś
1europejczyk Budowac zeby pozniej neutralizowac: abstrahujac 04.08.07, 15:58 od samej istoty rzeczy, to brzmi dosyc zabawnie. Fakt,ze inni popelnili bledy budujac autostrady przecinajace miasto nie oznacza, ze musimy sie na nich wzorowac. Polskie copiowanie najgorszych wzorcow i bledow glownie tych zachodnich, ktore propaguje swoim bezmyslnym przykladem polska sfora dzienniarska porownujac najczesciej to co jest nieporownywalne. W wiekszosci autostrady przez miasto byly wynikiem kolejnych ulepszen systemu drogowego. (Ciekawe zreszta kiedy i gdzie zbudowano ostatnio calkowicie nowa autostrade prowadzaca przez miasto) Ten polski nieomal nieistniejacy wymaga nie tyle ulepszen co calkowicie nowych rozwiazan systemowych. Celowe i kosztowne wlaczanie ruchu tranzytowego w obszar wielkomiejski niezaleznie od tego kto i gdzie to robi jest swiadectwem braku zrozumienia elementarnych potrzeb tak transportowych jak i miejskich nie wspominajac o tych rownie waznych jakim sa wymagania bezpieczenstwa: ktoredy beda jezdzic samochody ciezarowe z niebezpiecznym ladunkiem, cysterny ! Re: Co za idioci popierają autostradę przez miast Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: kriis Re: Budowac zeby pozniej neutralizowac: abstrahuj IP: *.aster.pl 04.08.07, 17:45 np. autostrada pod Madrytem. Odpowiedz Link Zgłoś
1europejczyk Nie znam, ale nie piszesz w Madrycie ale pod 04.08.07, 18:06 pod Madrytem: znaczy, ze nie jest w samym miescie jak ta co planuja na Ursynowie. Z drugiej strony za Hiszpania jest tylko Portugalia no i kraje afrykanskie. Za Polska, krajem ze wszech miar w najblizszej przyszlosci tranzytowym jest trudny do wyobrazenia sobie olbrzymi rosyjski rynek niezwykle dla Europy wazny. Zgoda na tranzyt ciezarowy przez Warszawe jest kolosalnym bledem. Re: Budowac zeby pozniej neutralizowac: abstrahuj Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: płyń z Wisłą! Re: Nie znam, ale nie piszesz w Madrycie ale pod IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.08.07, 18:16 Madryt? Buhahaha!!! maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=madrid&ie=UTF8&ll=40.395849,-3.646431&spn=0.053863,0.166168&t=k&z=13&om=1 Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Roma Re: Co za idioci popierają autostradę przez miast IP: *.multimo.gtsenergis.pl 04.08.07, 23:58 A w konkretnie ilu miastach europejskich tunele biegną pod miastami? Może jakieś przykłady? Podasz przykłady, czy ściemniasz, bo masz w tym interes? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Z gupia Frant Znowu mityczna Europa IP: *.osprey.ie 06.08.07, 03:29 Gość portalu: Jacek - Ursynów napisał(a): > W wielu miastach Europy > autostrady przebiegają tunelem przez miasto i nikt nie robi z tego powodu > histerii. Prosze zatem wymienic miasta Europy, w ktorych autostrady przebiegaja tunelem przez miasto. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: corgan autostrady w mieście już są IP: *.chello.pl 04.08.07, 15:01 i jeżdżą po nich tiry czy to się Tobie podoba czy nie i jest gigantyczny ruch czy chcesz tego czy nie. > Plany budowy autostrady w tej lokalizacji powstały w 30 lat temu. Skoro > jesteście tacy legaliści, to wyciągamy WSZYSTKIE plany z tamtych lat, burzymy > Rondo 1, Intercontinental i inne wieżowce i robimy tam tereny zielone dla > mieszkańców. Tak miało przecież być ;-)) 30 lat temu zaplanowano tam drogę. Droga i tak będzie. Jeśli nie S2 w tunelu to zwykła miejska. Taka jak Puławska albo Dolina Służewiecka. 30 lat temu tam rosła kapusta i marchewka, były tylko pola. To że dziś są bloki... no przecież miasto musi się rozrastać. 30 lat temu przy Rondzie ONZ nikt nie planował zieleni tylko wieżowce. Podobne do powstałego jako pierwszy Mariotta. Rodno1 jest zbudowane w 100% zgodnie z planem i jest ozdobą naszego miasta. Czego o niektorych ursynowsko-natolińskich klocach powiedzieć nie mozna.... Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: terry Re: autostrady w mieście już są IP: *.chello.pl 04.08.07, 15:30 Corgan, teksty w stylu "droga i tak tam powstanie" mnie rozbrajają. Ludzie dla prawa, czy prawo dla ludzi, hę? Ma powstać bo Ty tak chcesz? Argumenty proszę, a nie "powstanie i basta". Wokół ronda ONZ 30 lat temu NIE PLANOWANO wieżowców, miały powstać jeszcze dwa na wzór Mariotta i LiM-a, ale w okolicach Dworca Centralnego. Wokół bloków Za Żelazną Bramą miały pozostać place zabaw dla dzieci itp. Ursynowsko-natolińskie kloce? To są ostatnie bloki budowane w PRL-u, w okolicy autostrady wiele z nich ma po 3 piętra, są zadbane i skonstruowane lepiej niż dzisiejsze "apartamentowce" na Kabatach (nie ma grzyba w łazience, ściany są grube a nie z gipsu, po wyburzeniu ścian działowych można zrobić większe pokoje, a za oknami z obydwu stron budynku mam duże tereny zielone, a nie sąsiedni budenk w odległości 10 metrów - jak to na w nowoczensym budownictwie bywa). Ale nie o tym chciałem... Wracając do drogi ekspresowej przez Ursynów. Wciąż nie słyszę od Was przekonywującego argumentu. Dlaczego nie zbudować tej trasy 5km dalej na południe? Tam jest rzadka zabudowa, a miejscowa społeczność wstępnie akceptowała pomysł, licząć na zarobek z barów i moteli przydrożnych. Dlaczego więc Ursynów? Wiem, bo "tak ma być i już". Tupnijcie jeszcze nogą, dla podkreślenia wagi słów ;-)) Aha, co z kominami? 30-metrowe? Proszę o pomysł jak je zbudować. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: JA Re: autostrady w mieście już są IP: *.ptim.net.pl 04.08.07, 15:52 Gość portalu: terry napisał(a): > Corgan, teksty w stylu "droga i tak tam powstanie" mnie rozbrajają. Ludzie dla > prawa, czy prawo dla ludzi, hę? PRawo dla ludzi - i dlatego nie będzie CAŁA POLSKA I EUROPA oglądać się na grupę jeleni, którzy kupili mieszkania przy planowanej autostradzie. :-) prawo musi być róne dla wszystkich, a wam nikt nie zabraniał MYŚLENIA :-) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: JA Re: autostrady w mieście już są IP: *.ptim.net.pl 04.08.07, 15:54 > Wracając do drogi ekspresowej przez Ursynów. Wciąż nie słyszę od Was > przekonywującego argumentu. Dlaczego nie zbudować tej trasy 5km dalej na > południe? Przekonywujące argumenty: 1/ Cena - dużo drożej 2/ Czas - przerabianie projektów i dokumentacji, wykupy to 4-5 lat w plecy I już więcej nie głosuj, bo jak się nie wie takich podstawowych faktów to jak się chce w ogóle o czymś rozmawiać, jak się pojęcia nie ma??! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: terry Re: autostrady w mieście już są IP: *.chello.pl 04.08.07, 16:12 Aha, czyli uważasz że w Warszawie przez 30 lat nic się nie zmieniło i wciąż mają być aktualne plany z lat 70-tych? Bo szkoda pieniędzy i czasu na nowy projekt? GENIALNE ;-)))) A tak powaznie, budowa tej trasy i nie zacznie się przez najbliżesz 4-5 lat, więc akurat jest czas na zmiany. Mam prawo dyskutować bo piszę te słowa z miejsca oddalonego kilkaset metrów od ewentualnego przebiegu przyszłej drogi ekspresowej na Ursynowie, i od wielu wielu lat żywo się tym prolemem interesuję. Jeśli zaś zarzucisz mi że mogłem przewidzeć taką budowę i tu nie mieszkać, to inforumuję że wprowadziłem się tu w roku 1982, a wtedy w PRL człowiek był szczęśliwy że w ogóle dostał mieszkanie. Jak rozumiem, Ty na moim miejscu szlachetnie zrezygnowałbyś z lokalu, prawda? Droga przez Ursynów nie ma uzasadnienia. Proszę nie pisać że "szkoda czasu na nowe plany", bo nie szkoda. Prowadzenie trasy Berlin-Moskwa przez 160 tysięczną sypialnię Warszawy mija się z celem. I co z kominami? Co z neutralizacją śmierdzących wyziewów z tunelu? Wciąż czekam na pomysł co z nimi zrobić? Inwestycja już jest okrajana - zamiast autostrady planują drogę ekspresową. Może się okazać że zamiast tunelu zrobią wąwóz a'la Trasa Łazienkowska. I co wtedy? Co do ceny. Budowa skomplikowanego 3-kilometrowego tunelu przez miasto JEST PORÓWNYWALNA CENOWO z przesunięciem trasy na południe i nadrobieniem dodatkowych 5 km. Więc ten argument upada. Odpowiedz Link Zgłoś
plyn_z_wisla Re: autostrady w mieście już są 04.08.07, 16:40 5 km? Tzn. którędy, przez las kabacki chcesz puszczać??? > Prowadzenie trasy Berlin-Moskwa Madryt - Pekin, buhahaha!! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: terry Re: autostrady w mieście już są IP: *.chello.pl 04.08.07, 16:50 Trasa ma byc częścia olbrzymiego międzynarodowego ciągu komunikacyjnego zachód- wschód. Czyli np. z Berlina do Moskwy. Nie sil się na dowcipy z Pekinem, bo Ci słabo wychodzą. Do lasu kabackiego od planowanej trasy jest w od 800 metrów (okolice Reala, dawnego Geanta), do około 2,5 km (okolice ul. Rosoła). Sam las ma 3-4 km szerokości, za nim jest Konstancin i dalej juz Góra Kalwaria. Tam jest miejsce na tak dużą trasę. Podawaj argumenty, jeśli potrafisz. Konkretnie. Odpowiedz Link Zgłoś
plyn_z_wisla Re: autostrady w mieście już są 04.08.07, 17:02 Gość portalu: terry napisał(a): > Trasa ma byc częścia olbrzymiego międzynarodowego ciągu komunikacyjnego zachód- > wschód. Czyli np. z Berlina do Moskwy. Nie sil się na dowcipy z Pekinem, bo Ci > słabo wychodzą. Buhahaha, luknij na te mapki siskom.waw.pl/nauka-gpr.htm i powiez dlaczego więc te kreski są przy miastach takie grube a przy granicach państwa takie cienkie? > > Do lasu kabackiego od planowanej trasy jest w od 800 metrów (okolice Reala, > dawnego Geanta), do około 2,5 km (okolice ul. Rosoła). Sam las ma 3-4 km > szerokości, za nim jest Konstancin i dalej juz Góra Kalwaria. Tam jest miejsce > na tak dużą trasę. Aha, czyli to co mi nie pasi, to sruuuuu do lasu albo pod płot sąsiada? Typowo wsiowa mentalność. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Ciekawy Re: autostrady w mieście już są IP: *.sbmec.pl 04.08.07, 20:32 Takie pytanie - a którędy jeżdżą obecnie pomiędzy Berlinem a Moskwą tiry - nie przez Warszawę czasem ??? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: terry Re: autostrady w mieście już są IP: *.chello.pl 04.08.07, 21:34 Gość portalu: Ciekawy napisał(a): > Takie pytanie - a którędy jeżdżą obecnie pomiędzy Berlinem a Moskwą tiry - nie > przez Warszawę czasem ??? No właśnie przez Warszawę. Dlatego trzeba je wyrzucić POZA miasto, a nie puścić ponownie przez Warszawę, ale w innym miejscu. Jaki jest sens robienia drogi przez Ursynów?? Odpowiedz Link Zgłoś
tarantula01 Re: autostrady w mieście już są 06.08.07, 22:46 Gość portalu: terry napisał(a): > Dlatego trzeba je wyrzucić POZA miasto, a nie puścić ponownie > przez Warszawę, ale w innym miejscu. Jaki jest sens robienia drogi > przez Ursynów?? Każdy wypadek na Dolince Służewieckiej da odpowiedź na pytanie dlaczego pod Ursynowem. A transport towarów Berlin - Moskwa odbywa się z wykorzystaniem kolei. Im dłuższą drogę towar ma przebyć, tym bardziej opłaca się kolej, droga morska, zamiast delegacja dla kierowcy(ów). Sam A-2 w okolicy GK byłaby też nie 5 km od Warszawy, ale 25 km. Trasa pod Ursynowem pozwoli też na przejazd nią do/z Ursynowa z/do innych dzielnic z pominięciem Doliny Służewieckiej i wogóle jazdy w kierunku centrum. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: wa02793 Re: autostrady w mieście już są IP: *.multimo.gtsenergis.pl 07.08.07, 22:51 Ale bzdury pleciesz! > Każdy wypadek na Dolince Służewieckiej da odpowiedź na pytanie > dlaczego pod Ursynowem. Trzeba nie mieć za grosz wyobraźni, żeby wypadki z doliny służewieckiej, z odkrytego terenu rozdzielonego trtawnikiem przenosić do tunelu! Czy za te pomysły płacą ci teroryści, czy grabarze? > A transport towarów Berlin - Moskwa odbywa się z wykorzystaniem > kolei. Im dłuższą drogę towar ma przebyć, tym bardziej opłaca się > kolej, droga morska, zamiast delegacja dla kierowcy(ów). > Sam A-2 w okolicy GK byłaby też nie 5 km od Warszawy, ale 25 km. Czy ci to powiedził ten pseudoekspert od transportu z SISKOM co jest rzecznikiem, który ponoć pracuje w PKP? Nawet okna, gdzie pracuje nie wychodzą na tory tylko na zewnętrzne patio, a o przewozie towarow i pasażerow na kolei to on wie tyle co z rozkładu jazdy. A@ w okolicach GKalwarii jest idealnym miejscem przeładunkowym, z którego poprzez centra logistyczne można zaopatrywać południe Warszawy. > Trasa pod Ursynowem pozwoli też na przejazd nią do/z Ursynowa z/do > innych dzielnic z pominięciem Doliny Służewieckiej i wogóle jazdy w > kierunku centrum. Jak kulą w płot. Co za bzdury! Trasa autostradowa przez PIASTÓW, URSYNÓW, WILANÓW i WIĄZOWNĘ jest tak samo potrzebna mieszkańcom Warszawy jak most Siekierkowski mieszkańcom Ursynowa, do codziennych dojazdów do Śródmieścia. Chłopie przestańcie się kompromitować, żadne argumenty mieszkańców CHOMICZÓWKI za budową obwodnicy autostradowej miasta przez URSYNÓW nie mają sensu. Powiedzcie wreszcie jaki macie prawdziwy interes lub zamilknijcie. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: PMu. Re: autostrady w mieście już są IP: *.multimo.gtsenergis.pl 05.08.07, 00:20 Rezerwat Las Kabacki, podobnie jak wiele innych wrażliwie cennych użytków ekologicznych, znajdują się w bezpośrednim oddziaływaniu na wody gruntowe oraz rozprzestrzenianie się zanieczyszczeń oraz oddziaływanie akustyczne planowanej trasy i tunelu. Zapoznaj się proszę z ekspertyzami zanim zaczniesz wkurzać ludzi błędnymi wypowiedziami. Jak nie wieezsz gdzie szukać to podaję żródło: Strona SISkom.pl. Jeżeli masz problemy aby samemu to znaleźć to podaję: Trasa i tunel POW są planowane w odległości ok 100m od Rezerwatu Las Kabacki. Oddziałwywnaie leja depresyjnego związanego z ubytkiem wód grunowtuch wynosi ok. 300m. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: płyń z Wisłą! Re: autostrady w mieście już są IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.08.07, 10:27 > Jeżeli masz problemy aby samemu to znaleźć to podaję: Trasa i tunel POW są > planowane w odległości ok 100m od Rezerwatu Las Kabacki. Oddziałwywnaie leja > depresyjnego związanego z ubytkiem wód grunowtuch wynosi ok. 300m. Jak to było, '3 rodzaje prawdy: prawda, święta prawda i ekologiczna prawda'? s2 ma biec śladem Płaskowickiej a każdy ursynowiak wie że to nie jest 100m od lasu. 100 metrów będzie tylko w 1 mejscu, koło Geanta, gdzie las ma taki 'cypel' ku północy. Tyle że tam tunel już się kończy... Odpowiedz Link Zgłoś
plyn_z_wisla Re: autostrady w mieście już są 04.08.07, 16:46 Gość portalu: terry napisał(a): > Dlaczego nie zbudować tej trasy 5km dalej na > południe? Tam jest rzadka zabudowa, a miejscowa społeczność wstępnie > akceptowała pomysł Józefosław i Konstancin akceptują? Łżesz jak pies, zakłamany pieniaczu! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: terry Re: autostrady w mieście już są IP: *.chello.pl 04.08.07, 16:55 Józefosław i Konstancin akceptują? > Łżesz jak pies, zakłamany pieniaczu! No i wyszło z Ciebie całe chamstwo. Bez odbioru. p.s. Akceptuje Góra Kalwaria. Odpowiedz Link Zgłoś
plyn_z_wisla Re: autostrady w mieście już są 04.08.07, 17:12 Gość portalu: terry napisał(a): > No i wyszło z Ciebie całe chamstwo. Jam jest cham z Bemowa! > p.s. Akceptuje Góra Kalwaria. Tyle że ona ni leży 5 km od obcnego przebiegu, ale jakieś 30. Taka 'drobna' różnica, zakłamany pieniaczu. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: 26 Re: autostrady w mieście już są IP: *.aster.pl 05.08.07, 15:57 To dlaczego Bemowo i Chomiczowka protestuja tak zaciekle przeciwko budowie wylotu z Warszawy na Gdańsk :)? Odpowiedz Link Zgłoś
buffy7 Re: autostrady w mieście już są 07.08.07, 08:35 plyn_z_wisla napisał: > Jam jest cham z Bemowa! Płyniu, podobno jesteś z Nadarzyna. Co tu zawiniło Bemowo? Odpowiedz Link Zgłoś
tarantula01 Re: autostrady w mieście już są 06.08.07, 22:50 Gość portalu: terry napisał(a): > p.s. Akceptuje Góra Kalwaria. Ale nie akceptuje już np. Tarczyn, a te tereny trzeba pozyskać, aby dotrzeć z autostradą do Góry K. Odpowiedz Link Zgłoś
1europejczyk Ciekawe ze Niemcy nie puscili swojej autostrady 04.08.07, 16:08 wschod zachod przez Berlin tylko omineli miasto o blisko 60 km zostawiajac wystarczajaco "miejsca" na rozwoj miasta. Zupelnie niepotrzebne, a w powyzszym przypadku z tego co zrozumialem bardzo drogie, wlaczanie ruchu tranzytowego w ruch miejski nadziei na polepszenie przepustowosci w ruchu miejskim jest bledem przedszkolakow a nie specjalistow od ruchu drogowego. Stosowanie zalozen projektowych sprzed 30 do rozwiazywania dzisiejszych problemow komunikacyjnych trudno juz w ogole nazwac bledem. Jest swiadectwem skrajnej glupoty! Re: autostrady w mieście już są Odpowiedz Link Zgłoś
plyn_z_wisla Re: Ciekawe ze Niemcy nie puscili swojej autostra 04.08.07, 16:43 > Stosowanie zalozen > projektowych sprzed 30 do rozwiazywania dzisiejszych problemow > komunikacyjnych Czyli co proponujesz, powrót do planu Breżniewa? forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=51&w=53729747&a=53729747 Odpowiedz Link Zgłoś
1europejczyk Re: Ciekawe ze Niemcy nie puscili swojej autostra 04.08.07, 18:27 W dzisiejszym wywiadzie z Andrzejem Waltzem (mężem HGW i specjlistą od komunikacji, zajmującym się autostradami): <<- To wersja a la Breżniew. Pomysł z czasów moskiewskiej olimpiady w 1980 r. Wtedy ZSRR starał się wmówić Polakom, że Warszawa jest nic nieznaczącą dziurą, którą nie warto się zajmować, i powinna być z boku. Im dalej autostrada będzie od Warszawy, tym mniej tam Polaków, więc Niemcy i Rosjanie, którzy będą podróżować do Moskwy, będą mieli swobodny ruch. Druga teza: im autostrada dalej od Warszawy, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że Niemcy jadący do Moskwy będą u nas wydawać dewizy." >> ------------------------------------------- Jest On to mniej wiecej taki samym "specjalista" jak ci co zajmowali sie w okresie szabrowniczej wladzy SLD prywatyzacja: uzywanie argumentow politycznych zerujacych na polskim szowinizmie swiadczy o ich prawadziwej wartosci. Liczenie na polskie antyrosyjskie fobie i schizofrenie (bo czymze innym jest wspominanie o Brezniewie i o "radzieckich pomyslach z czasow moskiewskiej olimpiady 80") by przeforsowanac pomysl autostrady przez Warszawe jest zenujacym swiadectwem braku jakichkolwiek innych argumentow. Jest rowniez swiadectwem braku elementarnej znajomosci prawa jakie obowiazuje w transporcie. Polski nie da sie przejechac,z zachodu na wschod tranzytem ciezarowym, (a taki bedzie dominujacym na tej azutostradzie o czym powinien wiedziec "specjalista") bez noclegu. Tranzyt osobowy w dobie coraz tanszych lini lotniczych bedzie sie zmniejszal. Do tego nie potrzeba nazywac sie "specjalista". To wie kazdy mniej wiecej srednio zorientowany. Uchowaj mnie Boze przed takimi "specjalistami" z madrymi wrogami poradze sobie sam. Odpowiedz Link Zgłoś
tarantula01 Re: Ciekawe ze Niemcy nie puscili swojej autostra 06.08.07, 22:55 1europejczyk napisał: > wschod zachod przez Berlin tylko omineli miasto o blisko 60 km > zostawiajac wystarczajaco "miejsca" na rozwoj miasta. To wynikało przede wszystkim ze względów militarnych - możliwość przerzucania wielkich ilości wojsk z dala od oczu ludzi. Poza tym ówcześni inżynierowie wywodzący się z Rasy Panów wierzyli, że stolica Niemiec będzie największa na świecie. Stąd też taki ring. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: tomcat Biedny prowincjonalny idioto IP: *.aster.pl 04.08.07, 13:30 Warszawa jak większość dużych miast dostaje z powrotem 12% z wpłacanych podatków. To stanowi podstawę naszego budżetu. Tak że de facto od wielu tj. (od upadku komunizmu) lat utrzymujemy Polskę. Tak zwane dotacje celowe ( np. metro) dla Warszawy są w stosunku do wpłacanych pieniedzy śmiesznie małe. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: ja Re: Biedny prowincjonalny idioto IP: *.ptim.net.pl 04.08.07, 15:49 > Warszawa jak większość dużych miast dostaje z powrotem 12% z wpłacanych > podatków. To stanowi podstawę naszego budżetu. Tak że de facto od wielu tj. (od > > upadku komunizmu) lat utrzymujemy Polskę. Tak zwane dotacje celowe ( np. metro) > dla Warszawy są w stosunku do wpłacanych pieniedzy śmiesznie małe. Ty jesteś idiotą jeśli uważasz, że na metrze sprawa się kończy...a pamiętasz takie hasło: "cała Polska buduje stolicę"? Trochę pokory IDIOTO Odpowiedz Link Zgłoś
1europejczyk "a pamiętasz takie hasło:" Boze zlituj sie........ 04.08.07, 16:13 Prze nieomal dwadziescia lat klamliwe, komunistyczne hasla propagandowe ostaly sie w glowach rodakow by dzisiaj jeszcze straszyc jak argumenty na forum GW ! Re: Biedny prowincjonalny idioto Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: ja Re: "a pamiętasz takie hasło:" Boze zlituj sie... IP: *.ptim.net.pl 04.08.07, 16:22 1europejczyk napisał: > Prze nieomal dwadziescia lat klamliwe, komunistyczne hasla propagandowe ostaly > sie w glowach rodakow by dzisiaj jeszcze straszyc jak argumenty na forum GW ! > > Re: Biedny prowincjonalny idioto Na szczęście nas - którzy myślimy przeciwnie jak ty - jest WIĘCEJ, a mamy demokrację :-) więc twoje wsiowe obelgi są tylko wyrazem bezsilności Ps. W każdym systemie trafiają się ofiary...losu :-) Odpowiedz Link Zgłoś
1europejczyk "Na szczęście nas-którzy myślimy przeciwnie jak ty 04.08.07, 16:42 - jest WIĘCEJ" "Myslimy" nie jest najwlasciwszym wyrazem w tym miejscu. Zaleta demokracji w Polsce, w odniesieniu do tego co istnialo za czasow radzieckiego namiestnictwa i co dumnie nazywano "dyktatura proletariatu", jest to, ze ci co nie maja racji maja szanse sie o tym "na wlasnej skorze", wczesniej czy pozniej w zaleznosci od wyborcow, przekonac. Re: "a pamiętasz takie hasło:" Boze zlituj sie... Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Sidamo Zieloni rezerwujcie drzewa ! IP: *.baf.pppool.de 04.08.07, 13:33 Te do ktorych sie bedziecie przykowac bo moze zabraknac miejsc. A moze udacie sie tak do lasu i posprzatacie troche smieci! Da wam to troche zaprawy... Odpowiedz Link Zgłoś
maremarmar Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji 04.08.07, 14:02 Jak się nie odróżnia inwestycji miejskich od rządowych, to nic dziwnego, że ciężko znaleźć informacje. Odpowiedz Link Zgłoś
dorsai68 Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji 04.08.07, 15:10 Co chcesz, Grażyna Magdziarz, jest "specjalistką" inżynierii środowiska. Jej specjalność nazywała się onegdaj "Przyjazne Miasto". Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Wyborca z dworca Re: Znowu atak na Naszą Panią Prezydent!!! IP: *.MAN.atcom.net.pl 04.08.07, 15:20 Redaktorzy GW wszystkiego sie czepiają. Nawet autostrady przez Ursynów! A wystarczy uwierzyc Naszej Pani Prezydent by wiedziec, że ona zrobi wszystko dla dobra mieszkańców m.st. Warszawy. Mieszkańcy Białołęki już sie o tym przekonali! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Barnabiszon A2 przez Ursynów IP: *.aster.pl 04.08.07, 15:59 Jako mieszkaniec Ursynowa { ul. Okaryny }jestem wdzięczny za przeniesienie tej trasy dalej od mojego mieszkania. Obecna trasa tranzytowa przebiegająca Dolinką Służewiecką też ma wpływ na środowisko & ekologię. Ja i moja rodzina na tym zyskamy, gdy trasa w tunelu zostanie poprowadzona praktycznie środkiem Ursynowa. Co prawda rodzą się pytania. Co z tego będzie miał Ursynów? Czy nie można przeprowadzić tej trasy polami za Piasecznem ? Czy do takiej trasy poza miastem nie doprowadzić sieci dróg dojazdowych i stworzyć nowe osiedla, przedsiębiorstwa itp.? Tylko jedna prośba! Zróbcie w końcu cokolwiek z tą drogą, zamiast tylko gdybać jak by było lepiej! Odpowiedz Link Zgłoś
plyn_z_wisla Re: A2 przez Ursynów 04.08.07, 16:32 Ursynów dzięki s2 będzie miał dobry dojazd w każdą stronę a nie tylko Puławską. A za Piaseczno nie ma co przenosić bo po pierwsze lasy Chojnowskigo Parku Krajobrazowego a po drugie - i tak 90% ruchu wali do Warszawy, więc główne obciążenie poszłoby w te 'zjazdy', Puławską itp. Odpowiedz Link Zgłoś
1europejczyk Droga A2 powinna omijac Wraszawe w odleglosci 04.08.07, 16:25 conajmniej 30 km. W sumie nie chodzi o droge tylko o wyodrebnienie ruchu tranzytowego od tego miejskiego. Do Wraszawy wystarczy zbudowac kilka "zjazdow" z autostrady. Laczenie ruchu tranzytowego z miejskim jest szkolnym bledem zalozen projektowych i bedzie w przyszlosci zrodlem wielu problemow tak bezpieczenstwa ruchu jak i zanieczyszczenia srodowiska z tych najwazniejszych. Takie "oszczedzanie" beda nas w sumie kosztowac dwa razy wiecej: wczesniej czy pozniej potrzebne beda conajmniej trzy pasy (jesli nie wiecej) w jedna strone. Co wtedy ? Co nie oznacza, ze nie mozna w miescie zbudowac w tunelu drogi szybkiego ruchu przeznaczona do ruchu miejskiego z ograniczeniem szybkosci do 90 km/godzine i z zakazem wjazdu samochodow powyzej dajmy na to 10 ton. Odpowiedz Link Zgłoś
plyn_z_wisla Re: Droga A2 powinna omijac Wraszawe w odleglosci 04.08.07, 16:29 To jest przykładem wiejskiego myślenia. Na wsi obwodnicą jedzie 99% tranzytu więc na logikę powinna ona z dala omijać wieś/miasteczko. Ale W-wa to stolica, do stolicy się jedzie a nie omija! 90% ruchu wali do Warszawy więc obwodnica poza miastem nikomu by nie służyła. Rolą obowdnicy w W-wie ma być rozprowadzenie ruchu po dzielnicach a nie obsługa tranzytu. I dlatego obwodnica przez skrajne dzielnice jest najlepszym wyjściem. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: terry Re: Droga A2 powinna omijac Wraszawe w odleglosci IP: *.chello.pl 04.08.07, 16:32 Planowana trasa nie będzie drogą DO MIASTA, ale częścią trasy BERLIN-MOSKWA. Dla TiR-ów jadących do Warszawy nie trzeba robić obwodnic. Jak sama nazwa wskazuje, OBWODNICA Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: terry Re: Droga A2 powinna omijac Wraszawe w odleglosci IP: *.chello.pl 04.08.07, 16:32 Jak sama nazwa wskazuje, OBWODNICA prowadzi po OBWODZIE miasta. Odpowiedz Link Zgłoś
plyn_z_wisla Re: Droga A2 powinna omijac Wraszawe w odleglosci 04.08.07, 16:36 Gość portalu: terry napisał(a): > Jak sama nazwa wskazuje, OBWODNICA prowadzi po OBWODZIE miasta. co ty nie powiesz? pl.wikipedia.org/wiki/Obwodnica Odpowiedz Link Zgłoś
plyn_z_wisla Re: Droga A2 powinna omijac Wraszawe w odleglosci 04.08.07, 16:34 Dla tirów wystarczy droga nr 50, nie trzeba ładować miliardów w dogadzanie tej garstce. To przestarzały plan Breżniewa zakładał ominięcie W-wy. Autostrada dla Warszawy i do Warszawy! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: terry Re: Droga A2 powinna omijac Wraszawe w odleglosci IP: *.chello.pl 04.08.07, 16:44 Haha, powołujesz się na Breżniewa? Wyczuwam elektorat PiS-u ;-))) Wytłumacz mi spokojnie (nie cytując swoich sowieckich klasyków) w jakim celu droga eksresowa ma iść przez sypialnię miasta. Na Ursynowie nie ma fabryk, magazynów, niewiele tu firm i TiR-y nie mają po co tu wjeżdżać. Te z towarami do Warszawy wjeżdżają w inne dzielnice, tam gdzie mają odbiorców. Te jadące dalej swobodnie mogą ominąć miasto, nawet pojadą wtedy szybciej i sprawniej. Odpowiedz Link Zgłoś
plyn_z_wisla Re: Droga A2 powinna omijac Wraszawe w odleglosci 04.08.07, 16:47 Gość portalu: terry napisał(a): > Haha, powołujesz się na Breżniewa? Wyczuwam elektorat PiS-u ;-))) > > Wytłumacz mi spokojnie (nie cytując swoich sowieckich klasyków) w jakim celu > droga eksresowa ma iść przez sypialnię miasta. Na Ursynowie nie ma fabryk, > magazynów, niewiele tu firm i TiR-y nie mają po co tu wjeżdżać. Te z towarami > do Warszawy wjeżdżają w inne dzielnice, tam gdzie mają odbiorców. Te jadące > dalej swobodnie mogą ominąć miasto, nawet pojadą wtedy szybciej i sprawniej. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: wyborca z dworca Re: Droga A2 powinna iś przez Las Kabacki! IP: *.MAN.atcom.net.pl 04.08.07, 16:48 Czyś ty zwariował, chlopie!? Toż Nasza Pani Prezydent mysli za ciebie, i mysli dobrze. A ty masz kłopoty. Zanim nie skończysdz jakiejś zawodówki, nie siadaj przed klawiaturą Odpowiedz Link Zgłoś
plyn_z_wisla Re: Droga A2 powinna omijac Wraszawe w odleglosci 04.08.07, 16:49 Gość portalu: terry napisał(a): > Wytłumacz mi spokojnie (nie cytując swoich sowieckich klasyków) w jakim celu > droga eksresowa ma iść przez sypialnię miasta. A po co w swojej sypialni masz drzwi? Przecież wystarczyłby lufik, co nie? > Te jadące > dalej swobodnie mogą ominąć miasto, nawet pojadą wtedy szybciej i sprawniej. No to niech omijają, kto im broni? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: wyboirca z dworca Re: Droga A2 powinna omijac Wraszawe w odleglosci IP: *.MAN.atcom.net.pl 04.08.07, 16:51 Czyś ty zwariował, chlopie!? Toż Nasza Pani Prezydent mysli za ciebie, i mysli dobrze. A ty masz kłopoty. Zanim nie skończysdz jakiejś zawodówki, nie siadaj przed klawiaturą Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Bolo Re: Droga A2 powinna omijac Wraszawe w odleglosci IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.08.07, 23:37 >Planowana trasa nie będzie drogą DO MIASTA, ale częścią trasy BERLIN-MOSKWA. Uff, a ja myślałem, że to trasa Władywostok - Lizbona. >Jak sama nazwa wskazuje, OBWODNICA. Jak ci to pomoże to nazywaj ją drogą do kościoła. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Rychu Lepiej za duzo nie mowic. IP: *.spray.net.pl 04.08.07, 23:38 Zaraz bandy roszczeniowych pseudoekologow sie uaktywnia. Odpowiedz Link Zgłoś
ambush Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji 05.08.07, 08:41 Panowie i Panie , proszę kliknąc na link www.siskom.waw.pl/europa.htm i znaleźć kilka różnic między warszawą (dół strony)a np. Madrytem, lub innym miastem europejskim. Na białołęce rozbudowują czajkę (tego się nie da zrobić w tunelu). Jak nie pasuje to sprzedać mieszkanko i zapraszamy do zielonej Wesołej. Teraz należy dopilnować aby ta trasa miała zabezpieczenia takie jakie zstały wywalczone itd, i pogodzić się z myślą że powstanie. Uwierzcie że mieszkańcy Białołęki z przyjemnośćią by przyjęli ta trasę, pomimo uciążliwośći Czajki, nawet bez tunelu (bo na most północny to się nie doczeka). Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: terry Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji IP: *.chello.pl 05.08.07, 13:11 ambush napisał: > Jak nie pasuje to sprzedać mieszkanko i zapraszamy do zielonej Wesołej. Odpowiem Ci tym samym: jak się ni podoba, czytaj TiR-y Ci przeszkadzają, to "sprzedać mieszkanko" i wyprowadzić się do lasu. Wtedy nie będziesz musiał przynudzac z kolegami-idiotami z siskomu na temat planowanej trasy. NIE MA UZASADNIENIA DLA PUSZCZANIA DROGI EKSPRESOWEJ PRZEZ URSYNÓW. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jajo to sie świetnie składa IP: *.acn.waw.pl 05.08.07, 22:11 zróbmy PREZENT tym z Białołęki. I piekny gest, i autostrada z głowy. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jajo a gdzie superspece z siskomu IP: *.acn.waw.pl 05.08.07, 22:08 a gdzie superspece z siskomu ? gdzie jasioo,vampir i radna-zaradna ? taki temat i brak "takich specjalistów" !!! A swoją drogą to skąd sie bierze to durne wyliczenie za tunel na Ursynowie? Raptem 1 mld. Znajomy z biura projektów twierdzi ,że przy dzisiejszych cenach , to i na 3 mld się może skończyć. A znając warszawską korupcję.....to pewnie i więcej. Odpowiedz Link Zgłoś
koszatek A2 przez Ursynów - nie ma takiej trasy 06.08.07, 00:00 Nic dziwnego, że niesposób znaleźć informacji na temat "A2 przez Ursynów". Wszak od wielu lat planowana jest zamiast niej trasa ekspresowa S2. Ja nie chcę być złośliwy wobec autora, ale wypadałoby sprawdzić takie rzeczy. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: kretyni rzadza kretynski plan _autostraty_ IP: *.acn.waw.pl 06.08.07, 00:48 To jest tak kretynski plan, ze przechodzi ludzkie pojecie. OBWODNICA ma isc OBWODem miasta, nie przez jedna z najgesciej zaludnionych dzielnic (i obok szpitala onkologii). KRETYNI jestescie jezeli to popieracie, lub mieszkacie daleko od autostrady, i sie boicie ze inaczej ja WAM pod oknami wybuduja. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: KKE tunel pod metrem - spaliny, drgania, odwodnienie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.08.07, 04:30 Mieszkam prawie ze na rogu Plaskowickiej i Dereniowej, konsekwentnie od lat protestuje przeciw takiej lokalizacji A2 (lub pod nazwa "trasa ekspresowa", co ma formalnie mniejsze wymagania objazdow itp.), czyli na dlugo, nim sie wzieto za realizacje odcinka Strykow-Konotopa, by postawic wobec faktow dokonanych, ze i tak u granic W-wy juz tiry sa i musza jakos jechac dalej, choc od dawna, ze szczegolami i lokalnym poparciem proponowano alternatywna trase przez gmine Gora Kalwaria, bo tranzyt Berlin-Moskwa, Gibraltar-Kamczatka nie musi isc przez srodek najwiekszego w Polsce osiedla, w dodatku z ryzykiem osuszenia pobliskich laskow, zrodel tlenu dla miasta, a tez juz teraz sciany bloku mi pekaja (widac roznice po farbie, w pare lat od malowania), prawdopodobnie nie bez zwiazku z przelatywaniem mi nad blokiem samolotow, co roku, gdy na Okeciu remont glownego pasa ladowan. Prosilbym, przede wszystkim, spojrzec na mape: trasa ma sie krzyzowac z ul. KEN, czyli tunel mialby biec pod linia metra? - koszty i wytrzymalosc jak np. pod kanalem La Manche? Ile trwala budowa i bylo problemow z ukonczeniem tunelu przy Moscie Syrenki, a krotszy i wielokroc plytszy. Jakie gwarancje? A jak rozkopia, po czym okaze sie, ze (swiadomie, by dostac kontrakt i zaczac) zanizyli koszty i "jako mniejsze zlo" musza dokonczyc jak najtaniej, czyli po powierzchni? Skad w ogole pomysl, by nieoczyszczone spaliny szly gdziekolwiek? Co z drganiami od ruchu? - miejscami trasa bedzie szla doslownie pod oknem, czy wprowadzic tam np. ograniczenie wagi pojazdow, by sie od drgan domy nie walily? Jak ma sie wiercenie tam do stanu wod? - Las Kabacki, Jeziorko Imielinski, Park Natolin, Skarpa Wislana, przedpole Wilanowa (gdzie skadinad tez pozwolono na budowy - skandal) Gdzie miejsce na lokalne drogi rownolegle (co by wymuszala autostrada, a formalnie nie "droga szybkiego ruchu")? Jak mialy byc finansowane budowy autostrad, gdy pojawial sie 1. pomysl drog w platnych w Polsce, a na co wyszlo (tj. mialy inwestowac pozniejsze firmy pobierajace oplaty za przejazd, a wyszlo, ze musi budzet panstwa)? Rozkopia, zniszcza wokol wszystko, a pozniej byle szybciej skonczyc, a przy okazji ile tam w miedzyczasie okazji do korupcji. Czym innym jest dojazd samochodow osobowych i lokalnie dostawczych do W-wy, a czym innym ciezki tranzyt miedzykontynentalny - kontenery na pociagi, a trasy nie przez rezerwaty przyrody i centra miast! Dosc faktow dokonanych i klamstw, najpierw sprawdzic, podliczyc, udowodnic, rozpatrzyc alternatywy! (4 niedaleko krecono) Zatrzymac to juz (za malo drzew, by sie przywiazac, ale z kolei blisko z domu, gdyby trzeba znow siadac na drodze)! No pasaran! Won z A2 z Imielina! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: m229 Re: tunel pod metrem - spaliny, drgania, odwodnie IP: *.escom.net.pl 06.08.07, 09:11 Właśnie a czy aby nie mieszkasz w nowych budynkach, które jak gzrzyby po deszczu wyrastają tuż przy plabowanej trasie. Jest bum mieszkaniowy i ludzie kupują wszystko tylko nie biorą pod uwagę planów odnośnie autostardy. Potem lament że mają pod oknem ulicę. Mieszkam na Natolinie od 22 lat i od zawsze jestem za autosradą w planowanym miejscu. Trzeba tylko dopilnować prawidłowo wybudowanego tunelu, ekranów i wszystkich zabezpieczeń. Teraz i tak w tym miejscu przewalają się samochody od Puławskiej do Rosoła. Autostrada w tunelu i tylko w tunelu bo ekspresówka na powierzchni rzeczywiście będzie upiorna. Wśród otatnio protestujących byli w większości emeryci i "ekolody". TUNEL i władze dzielnicy powinny się o to bić. Miłośnicy ciszy mogą się przeprowadzić na drugą stronę lasu kabackiego. Ale niestety wszyscy z tego raju ekologicznego protesują, że nie moga się wydostać swoimi samochodzikami do Pułwawskiej i Rosoła. To taka hipokryzja. Odpowiedz Link Zgłoś
dean08 Re: tunel pod metrem - spaliny, drgania, odwodnie 06.08.07, 13:52 Ponad 90 % ruchu i tak jedzie do Warszawy: Tiry tranzytowe jadą DK 50 przez G. Kalwarię. Czy sądzicie, że towar do supermarketów dowożą Nyski czy inne półciężarówki ? Dalej: gdzie wybrażacie sobie zjazdy z autostrady/ekspresówki (niepotrzebne skreślić) i ile mają mieć pasów drogi dośrodkowe ? Po jednym ? Czy raczej miałyby wyglądać tak jak Dolinka Służewiecka czy Czerniakowska ? A może cały ruch do Warszawy ma pchać się Puławską bo nie ma gdzie ich wybudować ? Trasa bezkolizyjna śmierdzi mniej i jest cichsza niż taka Dolinka... W układzie autostrada/ekspresówka poza Warszawą rozumiem, że budowa obwodnic jest zbędna i nadal z Pragi na Ursynów będziemy korkować Śródmieście ? Jakoś nikt nie zwraca uwagi na ten maleńki problem. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: KKE Re: tunel pod metrem - spaliny, drgania, odwodnie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.08.07, 21:16 Co to za pomysly, by wzywac ludzi do przeprowadzek i co ze zmiana warunkow zycia, kosztu mieszkania tam. Porownywanie dostaw do tych kilku hipermarketow z miedzykontynentalnym tranzytem to demagogia. Slowem sie nie odniesliscie do pytania o realnosc tunelu pod linia metra, z ktora ten przebieg sie krzyzuje, i wiarygodnoscia obietnic. Odpowiedz Link Zgłoś
mozdzins Re: tunel pod metrem - spaliny, drgania, odwodnie 06.08.07, 23:50 Zapraszam do Żyrardowa na skrzyżowanie drogi 50 z drogą Warszawa - Skierniewice. Znajdziesz tam niemal CAŁY "międzykontynentalny" tranzyt . Tak swoją drogą trzeba tam zagonić Augustowian - to co mają u siebie to małe miki. Po wybudowaniu A2 powstanie w końcu obwodnica Żyrardowa Wiskitki - Mszczonów po której nadal cały tranzyt się będzie przemieszczał. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Dean08 Re: tunel pod metrem - spaliny, drgania, odwodnie IP: *.sbmec.pl 08.08.07, 23:10 Czy nie zastanowiło przeciwników tras ekspresowcych/autostrad w granicach Warszawy, gdzie obecnie jest ten ruch ? Dlaczego tworzą się gigantyczne korki na takiej Al. Krakowskiej na ten przykład ? Może dlatego (mea culpa - noe sprawdziłem dokładnie), że: 80 % ruchu w Warszawie to ruch lokalny, 17 % to wewnątrzwojewódzki a tylko 3 % to tranzyt ? Gdzie te tłumy TIR-ów ? A ataki na Chomiczówkę itp też coś nie bardzo - tamtędy idzie warszawska część S-8 i też będzie podłączona do węzła Konotopa. Ja naprawdę nie mam nic przeciw autostradzie w śladzie DK 50 - jak nas stać aby TIR-y mogły sobie pojeździć. Tylko co z Warszawą ? Którędy doprowdzisz ruch z autostrady ? Gdzie i jaką zbudujesz obwodnicę (wewnętrzną) - chyabże wierzysz, że ludzie z Ursusa pojadą od Konotopy, przez GK i potem 30 km zjazdem będą chcieli na Pragę.. - prędzej zrobią to co dziś, czyli uderzą przez centrum. Będzie lepiej ? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: wa02793 A2 przez Ursynów: Zero informacji - NIE DZIWI IP: *.multimo.gtsenergis.pl 07.08.07, 22:25 Nic dziwnego. Zrobili takiego babola, że się już boją. Będą kombinowali jak najdłużej chować głowę w piasku i jak schować się za "odgórnymi decyzjami", jak zrzucić na następców, aby uniknąć odpowiedzialności. Mały przykład. Strażacy długo zwlekali z wydaniem pozwolenia na eksploatację tunelu cztery razy krótszego i dwa razy węższego, w którym obowiązuje 50km/h. Równie dużo uwag mieli do wyremontowanego kolejowego tunelu średnicowego. A tynel autostradowy będzie najdłuższym tunelem drogowym w Polsce. W Polsce nie mamy żadnego doświaczenia w budowie i eksploatacji takich obiektów. Już można obstawiać jakie będą hece przy oddawaniu do eksploatacji tunelu autostradowego. Wprawdzie mam niezłą wyobraźnię, ale szukanie kozłów ofiarnych do rozliczenia tej inwestycji będzie jatką, której wyobrazić sobie nie potrafię. Należy przy tym pamiętać, że ryzyko katastrofy w tym tumelu, w skali 9-punktowej, oceniono na DZIEWIĘć, zaś skalę następstw, w skali 5-punktowej, na PIĘĆ. Że ten tunel zyska miano TUNELU ŚMIERCI jest niemal pewne, to że będą szukani winni i ciągani po śądach pewne jest. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: płyń z Wisłą! Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji - NIE DZIWI IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.08.07, 11:10 To co proponujesz? Wariant Ekostrady czyli wszystko wali wierzchem między blokami a kasa zamiast na tunel, to na spec-autostradę dla tej garstki tranzytowych tirów? Musimy działać w interesie Polski czyli polskich kierowców a nie ruskich!! Budujmy dobre drogi DLA NAS a nie dla tranzytu!! Zwłaszcza że to z naszych podatków. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: płyń do Czajki Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji - NIE DZIWI IP: *.gprsbal.plusgsm.pl 08.08.07, 19:27 To zbuduj sobie, z naszych podatków, droge autostradową na Jelonkach Chomiczówce i Tarchominie. A co się czepisz "ruskich" a jednoczesnie idziesz im na rękę. Berlin ma obwodnice, Moskwa ma obwodnice a przez Warszawę miasto, którego miało nie być, "Gdzie Hitler i Stalin zrobili, co swoje/ Gdzie wiosna spaliną oddycha..." chcesz autostradę puścić środkiem? Czyje plany realizujesz? Znalazłeś wskazówki Gierka, które przywiózł z Kremla? Po czyjej stronie gracie? Odpowiedz Link Zgłoś
plyn_z_wisla Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji - NIE DZIWI 08.08.07, 22:01 > Czyje plany realizujesz? Znalazłeś wskazówki Gierka, które przywiózł z Kremla? Plany wynikające z WSZYSTKICH analiz i pomiarów: skoro 90% ruchu wali do W-wy to i główna nitka powinna prowadzić do W-wy. > Po czyjej stronie gracie? Nie jestem królem więc nie musisz mnie tytułować w liczbie mnogiej, buhahaha!!! Odpowiedz Link Zgłoś
taak1 Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji - NIE DZIWI 09.08.07, 11:10 Przez jaki środek miasta? Ursynów, Kabaty, Wilanów to przecież przedmieścia Wa-wy! Intelygencja z wszelkiego zadupia posiciągała do tych dzielnic i teraz im się we łbach poprzewracało! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: greg Za PRLu bylo lepiej, nikt nie protestowal i dzieki IP: *.stat.gov.pl 09.08.07, 12:19 temu powstalo sporo inwestycji drogowych, dzisiaj jest to niemozliwe, protestuja na zmiane mieszkancy i ekolodzy Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: teolog Re: Za PRLu bylo lepiej, nikt nie protestowal i d IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.08.07, 18:51 Bardzo słuszne spostrzeżenie.A Ale ja mam inne. Jak wszelkie dane pokazują w Polsce żyje ok. 90% katolików. A jak trzeba zbudować droge to się okazuje, że większość to sami protestanci. Dwuwiara czy co? Odpowiedz Link Zgłoś