Dodaj do ulubionych

A2 przez Ursynów: Zero informacji

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.08.07, 01:43
No i po co to jątrzenie? Teraz znowu się zacznie...
Obserwuj wątek
    • Gość: K0pytko Ja proponuję nic nie budować IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.08.07, 07:14
      Będziemy z dumą mówić - Polska była murowana, a teraz jest drewniana.
      • Gość: kretyni rzadza kretynski plan _autostraty_ IP: *.acn.waw.pl 06.08.07, 00:48
        To jest tak kretynski plan, ze przechodzi ludzkie pojecie. OBWODNICA ma isc
        OBWODem miasta, nie przez jedna z najgesciej zaludnionych dzielnic (i obok
        szpitala onkologii).

        KRETYNI jestescie jezeli to popieracie, lub mieszkacie daleko od autostrady, i
        sie boicie ze inaczej ja WAM pod oknami wybuduja.
        .
    • Gość: natolińczyk Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.08.07, 08:00
      Po to -szanowny Palancie- by ochronić nasza zdrowie i uniknąć drugiej afery z
      Rospudą
      • Gość: K2 Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji IP: *.chello.pl 04.08.07, 08:21
        I po co ten Palant? Ten tekst faktycznie jest napisany od czapy.
        Nerwosol zalecam
      • Gość: corgan Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji IP: *.chello.pl 04.08.07, 08:44
        > Po to - szanowny Palancie - by ochronić nasza zdrowie i uniknąć drugiej afery
        > z Rospudą.

        Sugerujesz że Natolin to bagno? >:)))))
        Poza tym - S2 będzie w tunelu a planowana była od zawsze. I będzie.
        • Gość: misiek Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji IP: *.aster.pl 04.08.07, 09:12
          Otóż to. Czas najwyższy przyzwyczaić ludzi, że plan to nie świstek
          bezwartościowego papieru, ale pierwszy krok w inwestycji. Protestować trzeba
          było na etapie planowania / koncepcji, a nie w trakcie projektowania.
          • Gość: Janusz S.W. Za Gireka planowano Wecie sie do roboty! IP: *.multimo.gtsenergis.pl 04.08.07, 23:52
            Za Gireka planowano.
            Więc my tu i tyraz po kilkudziesięciu latach mamy obowiązek to zrealizowac. Bez
            dyskusji do robotry. TERAZ !!!

            Procedure realizcdaji planów Girekowskich opracowal Święcicki a udoskonalil
            Pisklorski. Przestancie dyskutowac i tracic czas i zasoby /gazety.pl/ i
            zacznijcie wreszcie realizowac socjalistyczne załozenia.
            I tak jestescie kilkadziesiat lat spoznieni. Unia ewropejska Wam tego /bez
            miliardowych kar/ nigdy nie daruje. My potrebujemy wygodnej drogi dojazdowej z
            Berlia nach Moskwa.

            • Gość: płyń z Wisłą! Re: Za Gireka planowano Wecie sie do roboty! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.08.07, 10:36
              A co, nowocześniej jest, wzorem warszawskich ekologów przesunąć trasy do okolicznych lasów oraz pod okna sąsiadów?
              To taki wsiowy 'postemp': tam się właśnie pozbywa śmieci sruuuu do lasy albo pod płot sąsiada.
              A w mieście jest PLANOWANIE URBANISTYCZNE i trasy się realizuje tam gdzie zaplanowano, niezależnie ilu pieniaczy się przy niej osiedli.
              • Gość: wa02793 Re: Za Gireka planowano Wecie sie do roboty! IP: *.multimo.gtsenergis.pl 07.08.07, 22:12
                Kolego, powtarzasz swoją mantrę o "przesuwaniu autostrady pod okna sąsiadów" w
                zaskakująco przekonujący sposób. Przekonujący o tym, że dobrze rozumiesz swój
                argument. Jednocześnie nie rozumiesz, że widać jak na dłoni Twoje zamierzenia.
                My tymczasem rozumiemy, że Stowarzyszenie mieszkańców
                Jelonki-Chomiczówka-Tarchomin tak się sprytnie zawiązało, żeby pod argumentami
                Integracji Komunikacji Warszawskiej zapewnić sobie wygodny dojazd autostradą w
                okolice dawnej wsi Konotopa a nastepnie, w bezpiecznej odległości, cały ruch
                skierowąć pod okna sąsiadom z Ursynowa.
                Macie Kolego ograniczoną, bardzo ograniczoną ilość argumentów a żaden nie jest
                zasadny za tym, żeby autostradę kierować przez miasto. Dodatkowo gdybyście
                faktycznie działali na rzecz Integracji Komunikacji Miejskiej i jakby Wasze
                zamiary dogodzenia mieszkańcom i ochrony przyrody były prawdziwe to razem z
                mieszkańcami Ochoty, Ursynowa, Wiązownej działali tak, aby cięzki ruch
                transportowy ominął Warszawę.
                Tymczasem widać - wiem, że się powtarzam - że z jednej strony chcecie żeby
                autostrada nie biegła pod waszymi domami, a z drugiej strony macie silny
                interes, aby ta koszmarnie droga oraz uciążliwa dla mieszkańców oraz mordercza
                dla środowiska naturtalnego oraz dziedzictwa kulturowego inwestycja
                infrastrukturalna powstała.

                Jeśli idzie o argumenty "wsiowy 'postemp" i "pieniacze" to nie zniżam się do
                Twojego Kolego poziomu, żeby na nie odpowiadać.
                • Gość: płyń z Wisłą! Argument jest jeden ale prosty IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.08.07, 11:04
                  Tylko ty chyba masz problemy z czytaniem.
                  Po prostu 90% ruchu wali do Warszawy więc autostada omijająca W-wę jest zbędna. Za to niezbędne są nowe wlotówki rozprowdzające ruch.
                  Poza tym ruch wewnątrzmiejski jest jeszcze większy więc powinny powstawać nowe trasy do obsługi tego ruchu i do odciążenia centrum. One powinny biec prze miasto bo tam jest ruch, tak jak metro buduje się w mieście a nie obok.
                  A skoro dzisiątki lat temu wyznaczono korytarze pod te trasy to naturalne jest puszczenie tych tras tymi korytarzami. NIE MA ZAPASOWYCH KORYTARZY!!! Każde przesunicie trasy = puszczenie jej pod oknm sąsiada (czyli draństwo i świństwo) albo przesunięcie jej poza miasto (czyli wywalenie kasy w błoto).
                  • Gość: płyń do Czajki Re: Argument jest jeden ale prosty IP: *.gprsbal.plusgsm.pl 08.08.07, 19:16
                    Może wa02793 ma problemy z czytaniem, ale nawet jak ktoś mu przeczytał, to
                    widać, że zrozumiał sedno problemu. Ty tymczasem masz problem z rozumieniem
                    przeczytanej treści.
                    Bzdurą wierutną, lecz powtarzaną z konsekwencją goebelsowskiej propagandy jest,
                    że 90% ruchu wali do Warszawy.

                    Chcesz wprowadzić tysiące niepotrzebnych ciężarówek i ruchu osobowego w gęsto
                    zaludnione dzielnice miasta jednocześnie myląc ten ruch z wylotówką
                    rozprowadzającą ruch odciążający centrum.
                    Rozumiesz problem komunikacyjny w ten sposób, że wprowadzony do centrum miasta
                    ruch obwodnicowy chcesz rozładować w ten sposób, że mieszkańcom jednej dzielnicy
                    obrzeżnej pokazać drogę do Śródmieścia przez Puławską i Dolinę Służewiecką
                    obwodnicą przez Wiązownę. Po prostu genialne! Wygląda na sen pijanego planisty
                    peerelowskiego.

                    Dziesiątki lat temu wyznaczono miejsce na wiele kretyńskich, choć uzasadnionych
                    tamtytm modelem gospodarczym, inwestycji przemysłowych i infrastrukturalnych.
                    Nie wiem gdzie masz korzenie, lecz obecne pokolenia nie czują się specjalnie
                    odpowiedzialne za realizację testamentów po PRL.

                    Jak Ty chcesz się sprawdzić to jest lepsze wyzwanie - spróbuj z kolegami
                    reaktywować budowę Żarnowca. Może być pod nazwą Stowarzyswzenie Integracji
                    Energetyki. Zacznijcie od wmawiania mieszkańcom okolic Żarnowca jakie mają
                    szczęście, że tak wspaniała technologia koło nich powstanie i jakie przepłyną
                    koło nich wraz z prądem możliwości.

                    Powiedz wprost jaki macie interes, żeby zbudować autostradę przez środek miasta!
                    Gdzie leży kasa?

                    • plyn_z_wisla Re: Argument jest jeden ale prosty 08.08.07, 21:54
                      > Bzdurą wierutną, lecz powtarzaną z konsekwencją goebelsowskiej propagandy jest,
                      > że 90% ruchu wali do Warszawy.
                      Tak mówią wszystkie analizy, dokuemnty, badania.
                      Zakłamani pieniacze temu zaprzeczają ale nie mają nic, tylko własne WYDAJEMISIE. I na podstawie tego WYDAJEMISIE chcą zmieniać lokalizacje miliardowych inwestycji. Żenada, buhahaha!!!
                      > Chcesz wprowadzić tysiące niepotrzebnych ciężarówek i ruchu osobowego w gęsto
                      > zaludnione dzielnice miasta
                      On już tam jest, bo to ci mieszkańcy jeżdżą samochodami a nie łosie, buhahaha!!!
                      > Dziesiątki lat temu wyznaczono miejsce na wiele kretyńskich, choć uzasadnionych
                      > tamtytm modelem gospodarczym, inwestycji przemysłowych i infrastrukturalnych.
                      > Nie wiem gdzie masz korzenie, lecz obecne pokolenia nie czują się specjalnie
                      > odpowiedzialne za realizację testamentów po PRL.
                      Ok, chcesz zmieniać lokalizacje tras, podsuwć je pod okno komuś - zapłać mu cenę rynkową. Ty, ZE SWOJEJ KIESZENI, a nie z moich podatków - pasi?
                      > Powiedz wprost jaki macie interes, żeby zbudować autostradę przez środek miasta
                      Ursynów to nie środek miasta, buhahaha!!!
        • fagusp Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji 04.08.07, 11:49
          Spoko, już ekolodzy znajdą jakieś torfowisko. Czekam tylko na sformułowania
          typu "unikalne, niepowtarzalne w skali europejskiej i światowej siedlisko
          pizdziszki bzdetnej" (lub innej swołoczy).
      • Gość: Nie-natolińczyk Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji IP: 83.143.161.* 04.08.07, 10:06
        Metro tak - bo jest tylko dla was, autostrada nie - bo ktoś inny mógłby
        przejechać. Klasyczna mentalność Kaal'ego: Kaali ukraść rower dobra uczynek,
        Kaal'emu ukraść rower zły uczynek. Jeszcze wam tramwaj powietrzny powinni
        zafundować, byleby uciążliwośći z nim związane zostały w innej dzielnicy.
        • Gość: Henry Sienkievitz mentalność Kaal'ego IP: *.halleracaffe.broadband.pl 04.08.07, 15:04
          Za tę pisownię uduszę cię najbliższej nocy dziełem "V desercie & v foreście".
    • Gość: tomcat Kominy muszą mieć filtry węglowe i być niskie IP: *.aster.pl 04.08.07, 09:38
      Filtry węglowe jak w np. w Austrii. Nie pozwolimy się zatruć. wysokie kominy są
      bzdurą. Koniec kropka.
      • Gość: wobo1704 Re: Kominy muszą mieć filtry węglowe i być niskie IP: *.chello.pl 04.08.07, 09:57
        tomcat napisał(a):

        > Filtry węglowe jak w np. w Austrii. Nie pozwolimy się zatruć. wysokie kominy

        >
        > bzdurą. Koniec kropka.

        Na zrobienie węgla aktywowanego dla tych filtrów wycinać systematycznie
        okoliczne lasy.
        To jest sposób myślenia 'ekologów'.
    • jama.314 Zero informacji???...Aaaa, Ziobro !!!!!! 04.08.07, 10:55
    • Gość: kierowca Natilin to bagno tyle, że innego rodzaju... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.08.07, 11:14
      I chyba leży w górach, bo same barany na widoku
    • magister11 Ursynów - nie_jest pępkiem świata! 04.08.07, 11:29
      Macie metro - cała Polska się wam składała,
      będzie tunel z kominami za miliard
      chcą wam jeszcze lotnisko przbudować, żeby samoloty nie przeszkadzały

      a teraz nagle okazuj się, że CAŁY Ursynó (123 tysiące) będzie się znajdował nad
      autostradą

      tak jak CAŁY ursynów znajduje się100m od metra....

      innym peryferyjnym dzielnicom Warszawy też się coś od życia należy!!!!
      • Gość: terry Co za idioci popierają autostradę przez miasto. IP: *.chello.pl 04.08.07, 11:53
        Wytłumaczcie mi zwolennicy autostrady w jakis sposób przejazd TiR-ów przez
        Ursynów usprawni ruch np. na Bemowie? Jeśli TiR jedzie do Warszawy, to i tak
        wjedzie do miasta. Jesli jedzie np. z Berlina do Moskwy, to równie dobrze może
        przejechać pare km. na południe, trasą koło Góry Kalawarii (tam jej chcą, bo
        zarobią na barach, motelach itp.).

        Poza tym kominy na Ursynowie? Jak Wy to sobie wyobrażacie? Niskie nie
        spełniałyby swojej funckji, a wysokich np. 30-metrowych sobie nie wyobrażam.

        Plany budowy autostrady w tej lokalizacji powstały w 30 lat temu. Skoro
        jesteście tacy legaliści, to wyciągamy WSZYSTKIE plany z tamtych lat, burzymy
        Rondo 1, Intercontinental i inne wieżowce i robimy tam tereny zielone dla
        mieszkańców. Tak miało przecież być ;-))

        • Gość: Jacek - Ursynów Re: Co za idioci popierają autostradę przez miast IP: *.acn.waw.pl 04.08.07, 12:11
          A co z innymi pojazdami - nie tirami, których spora ilość chce wjechać do
          miasta? Mają się tłoczyć zakorkowanymi uliczkami? W wielu miastach Europy
          autostrady przebiegają tunelem przez miasto i nikt nie robi z tego powodu
          histerii. Wyobraź sobie, że ktoś potrzebuje dostać się na Pragę, jadąc od strony
          np. Poznania. Doradzisz mu, aby zrobił sobie objazd przez Górę Kalwarię?

          Tunel przez Ursynów musi powstać, podobnie jak i inne planowane trasy. I warto,
          aby mieszkańcy przestali przeciwko temu protestować, bo w ten sposób w Polsce
          nigdy nic się nie wybuduje. To, o co trzeba walczyć, to wszystkie możliwe
          rozwiązania neutralizujące wpływ takiej drogi. Na świecie są znane różne
          rozwiązania - a więc trzeba ZMUSIĆ odpowiednie instytucje, aby takie same
          pomysły zostały zastosowane w Polsce.
          • Gość: terry Re: Co za idioci popierają autostradę przez miast IP: *.chello.pl 04.08.07, 12:46
            A jaka to będzie różnica dla kogoś z Poznania, by na Pragę dostał się szeroką,
            porządną autostradą przez Górę Kalwarię (nadłoży całe 5 km), zamiast drogą
            ekspresową (tak, tak, już mienili warunki - będzie wężej dlatego droga
            ekspessowa) przez Ursynów? Budują taką trasę trzeba myśleć w perpektywie
            kilkudziesięciu lat. W roku 2037 Warszawa będzie o wiele większa i trasa przez
            Ursynów też będzie wiodła przez środek miasta. Popatrz jak to rozwiązują inne
            kraje - autostrada omija taki Budapeszt z daleka, nigdzie na świecie poza
            miastami amerykańskimi (ale one z zasady powstały dla samochodów, nie dla
            ludzi) nie buduje się tras międzynarodowych przez metropolie! Zawsze obok nich!

            Co proponujesz z kominami? Las niskich, które będą cały smród wyrzucać na
            okoliczne bloki, czy 30-metrowe, jak w fabryce XIX wieku?

            Trasa będzie miała wylot prawie na Pałac w Wilanowie. Ekstra, prawda?
            • plyn_z_wisla Re: Co za idioci popierają autostradę przez miast 04.08.07, 16:38
              5 km???
              Buhahaha! Buhahaha! Buhahaha!!!
            • Gość: Franek Sz. Re: Co za idioci popierają autostradę przez miast IP: *.multimo.gtsenergis.pl 05.08.07, 00:06
              Racja. Jednym z miast, które potrafię wymienić to Wiedeń. Ale oni mają pewne
              zboczenie bo sądzą, ze pozostrają centrum Europy i każdy jedzie do Wiednia lub
              ma przynajmniej przyjemność tamtędy jechać.
              Tymczasem prawda jest inna. Jadąc do Chorwacji na łódki lub Tyrolu na narty
              trzeba STRACIĆ minimum 45 minut (w nocy) aby przejechjać przez ten cholerny Wiedeń.

              Obwodnice miasta, które prowadzą przez środek miasta, to wymysł
              skompromitowanych planów epoki gierkowskiej. Wymyślone zapewne dlatego by
              porównywać się (natężeniem ruchu) z miastami zachodniej europy lub stworzyć
              (nowej huty) wiedeń pnocy.

              Moim zdaniem próby realizacji planów Girerkja przez ekipę prawicową (PiS i
              przystawki) zakrawa na wywoływanie duchów zmarłych.
              Raczej plany Gierka należy przybić osikowym kołekiem i zacząć realizować
              założenia nowoczesnej gospodarki.
              • Gość: płyń z Wisłą! Re: Co za idioci popierają autostradę przez miast IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.08.07, 10:32
                > Obwodnice miasta, które prowadzą przez środek miasta, to wymysł
                > skompromitowanych planów epoki gierkowskiej.
                Ursynów, Okęcie, Ursus, Wawer to środek miasta? Buhahahahahaha!!!
                > Raczej plany Gierka należy przybić osikowym kołekiem i zacząć realizować
                > założenia nowoczesnej gospodarki.
                Czytaj: podrzucić trasę niewinnemu sąsiadowi. Ale to taka wsiowa nowoczesność, rzekłłbym.
                • Gość: jajo czy twoja pamieć popłynęła tez z wisłą IP: *.acn.waw.pl 05.08.07, 22:32
                  przecież ta autostrada miała biec przez Górę kalwarię. I miejscowi zacierali
                  łapy w oczekiwaniu na spory biznes. Ale to zmieniono, i poszło przez warszawę.

                  Gdzie są idioci z tamtych lat? Ktos chyba powinien zapłacić za durne
                  decyzje.
                  • koszatek Re: czy twoja pamieć popłynęła tez z wisłą 05.08.07, 23:57
                    > przecież ta autostrada miała biec przez Górę kalwarię. I miejscowi zacierali
                    > łapy w oczekiwaniu na spory biznes. Ale to zmieniono, i poszło przez warszawę.
                    O! To jakaś nowość, możesz dać namiar na jakieś materiały na ten temat? :)))
                  • Gość: wa02793 Re: czy twoja pamieć popłynęła tez z wisłą IP: *.multimo.gtsenergis.pl 07.08.07, 22:35
                    Dużo za przebiegiem koło G.Kalwarii robił Kazio Marcinkiewicz. Ale Kazio
                    przegrał i najwyraźniej obowiązują uzgodnienia z czasów Piskorskiego.
                    Zlecenie na budowę tunelu i mostu autostradowego to wspaniały kąsek.
                    Szczególnioe, że wszelkie kosztorysy i oferty bedą teoretyczne, bo w praktyce -
                    wicie, rozumicie - zaplanowano za Gierka. Teraz - wicie, rozumicie - wyszły
                    dodatkowe okoliczności i trudności w realizacji planu.
                    Takiej inwestycji jeszcze w Polsce nie było. Nie zdziwię się jak będzie
                    kosztowała budżet Państwa 5x więcej, aby na koniec, ze wzglkędow bezpieczeństwa,
                    oddano do użytku jedną z dwóch jezdni.
                    Nie ma tego złego, powtórzymy sukces budowy metra pod Wisłą - w drugiej będzie
                    składnica wina.
                    • Gość: płyń z Wisła! Re: czy twoja pamieć popłynęła tez z wisłą IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.08.07, 11:07
                      Co więc proponujesz, wywalenie miliardów na pustą autostradę dla garstki tirów tranzytowych??
                      Warszawa ma się dusić w korkach, a tiry mają śmigać spec-autostradą za nasze podatki??
                      Polska ma na tranzycie zarabiać a nie wywalać miliardy na puste spec-autostrady!!
          • 1europejczyk Budowac zeby pozniej neutralizowac: abstrahujac 04.08.07, 15:58
            od samej istoty rzeczy, to brzmi dosyc zabawnie.
            Fakt,ze inni popelnili bledy budujac autostrady przecinajace miasto nie oznacza,
            ze musimy sie na nich wzorowac. Polskie copiowanie najgorszych wzorcow i bledow
            glownie tych zachodnich, ktore propaguje swoim bezmyslnym przykladem polska
            sfora dzienniarska porownujac najczesciej to co jest nieporownywalne.
            W wiekszosci autostrady przez miasto byly wynikiem kolejnych ulepszen systemu
            drogowego. (Ciekawe zreszta kiedy i gdzie zbudowano ostatnio calkowicie nowa
            autostrade prowadzaca przez miasto) Ten polski nieomal nieistniejacy wymaga nie
            tyle ulepszen co calkowicie nowych rozwiazan systemowych. Celowe i kosztowne
            wlaczanie ruchu tranzytowego w obszar wielkomiejski niezaleznie od tego kto i
            gdzie to robi jest swiadectwem braku zrozumienia elementarnych potrzeb tak
            transportowych jak i miejskich nie wspominajac o tych rownie waznych jakim sa
            wymagania bezpieczenstwa: ktoredy beda jezdzic samochody ciezarowe z
            niebezpiecznym ladunkiem, cysterny !


            Re: Co za idioci popierają autostradę przez miast
            • Gość: kriis Re: Budowac zeby pozniej neutralizowac: abstrahuj IP: *.aster.pl 04.08.07, 17:45
              np. autostrada pod Madrytem.
              • 1europejczyk Nie znam, ale nie piszesz w Madrycie ale pod 04.08.07, 18:06
                pod Madrytem: znaczy, ze nie jest w samym miescie jak ta co planuja na Ursynowie.
                Z drugiej strony za Hiszpania jest tylko Portugalia no i kraje afrykanskie.
                Za Polska, krajem ze wszech miar w najblizszej przyszlosci tranzytowym jest
                trudny do wyobrazenia sobie olbrzymi rosyjski rynek niezwykle dla Europy wazny.
                Zgoda na tranzyt ciezarowy przez Warszawe jest kolosalnym bledem.
                Re: Budowac zeby pozniej neutralizowac: abstrahuj
                • Gość: płyń z Wisłą! Re: Nie znam, ale nie piszesz w Madrycie ale pod IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.08.07, 18:16
                  Madryt? Buhahaha!!! maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=madrid&ie=UTF8&ll=40.395849,-3.646431&spn=0.053863,0.166168&t=k&z=13&om=1
          • Gość: Roma Re: Co za idioci popierają autostradę przez miast IP: *.multimo.gtsenergis.pl 04.08.07, 23:58
            A w konkretnie ilu miastach europejskich tunele biegną pod miastami?
            Może jakieś przykłady?

            Podasz przykłady, czy ściemniasz, bo masz w tym interes?
          • Gość: Z gupia Frant Znowu mityczna Europa IP: *.osprey.ie 06.08.07, 03:29
            Gość portalu: Jacek - Ursynów napisał(a):

            > W wielu miastach Europy
            > autostrady przebiegają tunelem przez miasto i nikt nie robi z tego powodu
            > histerii.

            Prosze zatem wymienic miasta Europy, w ktorych autostrady przebiegaja tunelem
            przez miasto.
        • Gość: corgan autostrady w mieście już są IP: *.chello.pl 04.08.07, 15:01
          i jeżdżą po nich tiry czy to się Tobie podoba czy nie i jest gigantyczny ruch
          czy chcesz tego czy nie.

          > Plany budowy autostrady w tej lokalizacji powstały w 30 lat temu. Skoro
          > jesteście tacy legaliści, to wyciągamy WSZYSTKIE plany z tamtych lat, burzymy
          > Rondo 1, Intercontinental i inne wieżowce i robimy tam tereny zielone dla
          > mieszkańców. Tak miało przecież być ;-))

          30 lat temu zaplanowano tam drogę. Droga i tak będzie. Jeśli nie S2 w tunelu to
          zwykła miejska. Taka jak Puławska albo Dolina Służewiecka. 30 lat temu tam
          rosła kapusta i marchewka, były tylko pola. To że dziś są bloki... no przecież
          miasto musi się rozrastać.

          30 lat temu przy Rondzie ONZ nikt nie planował zieleni tylko wieżowce. Podobne
          do powstałego jako pierwszy Mariotta. Rodno1 jest zbudowane w 100% zgodnie z
          planem i jest ozdobą naszego miasta. Czego o niektorych ursynowsko-natolińskich
          klocach powiedzieć nie mozna....
          • Gość: terry Re: autostrady w mieście już są IP: *.chello.pl 04.08.07, 15:30
            Corgan, teksty w stylu "droga i tak tam powstanie" mnie rozbrajają. Ludzie dla
            prawa, czy prawo dla ludzi, hę? Ma powstać bo Ty tak chcesz? Argumenty proszę,
            a nie "powstanie i basta".

            Wokół ronda ONZ 30 lat temu NIE PLANOWANO wieżowców, miały powstać jeszcze dwa
            na wzór Mariotta i LiM-a, ale w okolicach Dworca Centralnego. Wokół bloków Za
            Żelazną Bramą miały pozostać place zabaw dla dzieci itp.

            Ursynowsko-natolińskie kloce? To są ostatnie bloki budowane w PRL-u, w okolicy
            autostrady wiele z nich ma po 3 piętra, są zadbane i skonstruowane lepiej niż
            dzisiejsze "apartamentowce" na Kabatach (nie ma grzyba w łazience, ściany są
            grube a nie z gipsu, po wyburzeniu ścian działowych można zrobić większe
            pokoje, a za oknami z obydwu stron budynku mam duże tereny zielone, a nie
            sąsiedni budenk w odległości 10 metrów - jak to na w nowoczensym budownictwie
            bywa). Ale nie o tym chciałem...

            Wracając do drogi ekspresowej przez Ursynów. Wciąż nie słyszę od Was
            przekonywującego argumentu. Dlaczego nie zbudować tej trasy 5km dalej na
            południe? Tam jest rzadka zabudowa, a miejscowa społeczność wstępnie
            akceptowała pomysł, licząć na zarobek z barów i moteli przydrożnych. Dlaczego
            więc Ursynów? Wiem, bo "tak ma być i już". Tupnijcie jeszcze nogą, dla
            podkreślenia wagi słów ;-))

            Aha, co z kominami? 30-metrowe? Proszę o pomysł jak je zbudować.

            • Gość: JA Re: autostrady w mieście już są IP: *.ptim.net.pl 04.08.07, 15:52
              Gość portalu: terry napisał(a):

              > Corgan, teksty w stylu "droga i tak tam powstanie" mnie rozbrajają. Ludzie
              dla
              > prawa, czy prawo dla ludzi, hę?


              PRawo dla ludzi - i dlatego nie będzie CAŁA POLSKA I EUROPA oglądać się na
              grupę jeleni, którzy kupili mieszkania przy planowanej autostradzie. :-)
              prawo musi być róne dla wszystkich, a wam nikt nie zabraniał MYŚLENIA :-)
            • Gość: JA Re: autostrady w mieście już są IP: *.ptim.net.pl 04.08.07, 15:54
              > Wracając do drogi ekspresowej przez Ursynów. Wciąż nie słyszę od Was
              > przekonywującego argumentu. Dlaczego nie zbudować tej trasy 5km dalej na
              > południe?

              Przekonywujące argumenty:

              1/ Cena - dużo drożej
              2/ Czas - przerabianie projektów i dokumentacji, wykupy to 4-5 lat w plecy

              I już więcej nie głosuj, bo jak się nie wie takich podstawowych faktów to jak
              się chce w ogóle o czymś rozmawiać, jak się pojęcia nie ma??!
              • Gość: terry Re: autostrady w mieście już są IP: *.chello.pl 04.08.07, 16:12
                Aha, czyli uważasz że w Warszawie przez 30 lat nic się nie zmieniło i wciąż
                mają być aktualne plany z lat 70-tych? Bo szkoda pieniędzy i czasu na nowy
                projekt? GENIALNE ;-)))) A tak powaznie, budowa tej trasy i nie zacznie się
                przez najbliżesz 4-5 lat, więc akurat jest czas na zmiany.

                Mam prawo dyskutować bo piszę te słowa z miejsca oddalonego kilkaset metrów od
                ewentualnego przebiegu przyszłej drogi ekspresowej na Ursynowie, i od wielu
                wielu lat żywo się tym prolemem interesuję. Jeśli zaś zarzucisz mi że mogłem
                przewidzeć taką budowę i tu nie mieszkać, to inforumuję że wprowadziłem się tu
                w roku 1982, a wtedy w PRL człowiek był szczęśliwy że w ogóle dostał
                mieszkanie. Jak rozumiem, Ty na moim miejscu szlachetnie zrezygnowałbyś z
                lokalu, prawda?

                Droga przez Ursynów nie ma uzasadnienia. Proszę nie pisać że "szkoda czasu na
                nowe plany", bo nie szkoda. Prowadzenie trasy Berlin-Moskwa przez 160 tysięczną
                sypialnię Warszawy mija się z celem.

                I co z kominami? Co z neutralizacją śmierdzących wyziewów z tunelu? Wciąż
                czekam na pomysł co z nimi zrobić? Inwestycja już jest okrajana - zamiast
                autostrady planują drogę ekspresową. Może się okazać że zamiast tunelu zrobią
                wąwóz a'la Trasa Łazienkowska. I co wtedy?

                Co do ceny. Budowa skomplikowanego 3-kilometrowego tunelu przez miasto JEST
                PORÓWNYWALNA CENOWO z przesunięciem trasy na południe i nadrobieniem
                dodatkowych 5 km. Więc ten argument upada.
                • plyn_z_wisla Re: autostrady w mieście już są 04.08.07, 16:40
                  5 km?
                  Tzn. którędy, przez las kabacki chcesz puszczać???
                  > Prowadzenie trasy Berlin-Moskwa
                  Madryt - Pekin, buhahaha!!
                  • Gość: terry Re: autostrady w mieście już są IP: *.chello.pl 04.08.07, 16:50
                    Trasa ma byc częścia olbrzymiego międzynarodowego ciągu komunikacyjnego zachód-
                    wschód. Czyli np. z Berlina do Moskwy. Nie sil się na dowcipy z Pekinem, bo Ci
                    słabo wychodzą.

                    Do lasu kabackiego od planowanej trasy jest w od 800 metrów (okolice Reala,
                    dawnego Geanta), do około 2,5 km (okolice ul. Rosoła). Sam las ma 3-4 km
                    szerokości, za nim jest Konstancin i dalej juz Góra Kalwaria. Tam jest miejsce
                    na tak dużą trasę.

                    Podawaj argumenty, jeśli potrafisz. Konkretnie.
                    • plyn_z_wisla Re: autostrady w mieście już są 04.08.07, 17:02
                      Gość portalu: terry napisał(a):

                      > Trasa ma byc częścia olbrzymiego międzynarodowego ciągu komunikacyjnego zachód-
                      > wschód. Czyli np. z Berlina do Moskwy. Nie sil się na dowcipy z Pekinem, bo Ci
                      > słabo wychodzą.
                      Buhahaha, luknij na te mapki siskom.waw.pl/nauka-gpr.htm i powiez dlaczego więc te kreski są przy miastach takie grube a przy granicach państwa takie cienkie?
                      >
                      > Do lasu kabackiego od planowanej trasy jest w od 800 metrów (okolice Reala,
                      > dawnego Geanta), do około 2,5 km (okolice ul. Rosoła). Sam las ma 3-4 km
                      > szerokości, za nim jest Konstancin i dalej juz Góra Kalwaria. Tam jest miejsce
                      > na tak dużą trasę.
                      Aha, czyli to co mi nie pasi, to sruuuuu do lasu albo pod płot sąsiada? Typowo wsiowa mentalność.
                    • Gość: Ciekawy Re: autostrady w mieście już są IP: *.sbmec.pl 04.08.07, 20:32
                      Takie pytanie - a którędy jeżdżą obecnie pomiędzy Berlinem a Moskwą tiry - nie
                      przez Warszawę czasem ???
                      • Gość: terry Re: autostrady w mieście już są IP: *.chello.pl 04.08.07, 21:34
                        Gość portalu: Ciekawy napisał(a):

                        > Takie pytanie - a którędy jeżdżą obecnie pomiędzy Berlinem a Moskwą tiry - nie
                        > przez Warszawę czasem ???

                        No właśnie przez Warszawę. Dlatego trzeba je wyrzucić POZA miasto, a nie puścić
                        ponownie przez Warszawę, ale w innym miejscu. Jaki jest sens robienia drogi
                        przez Ursynów??
                        • tarantula01 Re: autostrady w mieście już są 06.08.07, 22:46
                          Gość portalu: terry napisał(a):

                          > Dlatego trzeba je wyrzucić POZA miasto, a nie puścić ponownie
                          > przez Warszawę, ale w innym miejscu. Jaki jest sens robienia drogi
                          > przez Ursynów??

                          Każdy wypadek na Dolince Służewieckiej da odpowiedź na pytanie
                          dlaczego pod Ursynowem.
                          A transport towarów Berlin - Moskwa odbywa się z wykorzystaniem
                          kolei. Im dłuższą drogę towar ma przebyć, tym bardziej opłaca się
                          kolej, droga morska, zamiast delegacja dla kierowcy(ów).
                          Sam A-2 w okolicy GK byłaby też nie 5 km od Warszawy, ale 25 km.
                          Trasa pod Ursynowem pozwoli też na przejazd nią do/z Ursynowa z/do
                          innych dzielnic z pominięciem Doliny Służewieckiej i wogóle jazdy w
                          kierunku centrum.
                          • Gość: wa02793 Re: autostrady w mieście już są IP: *.multimo.gtsenergis.pl 07.08.07, 22:51
                            Ale bzdury pleciesz!
                            > Każdy wypadek na Dolince Służewieckiej da odpowiedź na pytanie
                            > dlaczego pod Ursynowem.
                            Trzeba nie mieć za grosz wyobraźni, żeby wypadki z doliny służewieckiej, z
                            odkrytego terenu rozdzielonego trtawnikiem przenosić do tunelu!
                            Czy za te pomysły płacą ci teroryści, czy grabarze?

                            > A transport towarów Berlin - Moskwa odbywa się z wykorzystaniem
                            > kolei. Im dłuższą drogę towar ma przebyć, tym bardziej opłaca się
                            > kolej, droga morska, zamiast delegacja dla kierowcy(ów).
                            > Sam A-2 w okolicy GK byłaby też nie 5 km od Warszawy, ale 25 km.

                            Czy ci to powiedził ten pseudoekspert od transportu z SISKOM co jest
                            rzecznikiem, który ponoć pracuje w PKP?
                            Nawet okna, gdzie pracuje nie wychodzą na tory tylko na zewnętrzne patio, a o
                            przewozie towarow i pasażerow na kolei to on wie tyle co z rozkładu jazdy.
                            A@ w okolicach GKalwarii jest idealnym miejscem przeładunkowym, z którego
                            poprzez centra logistyczne można zaopatrywać południe Warszawy.

                            > Trasa pod Ursynowem pozwoli też na przejazd nią do/z Ursynowa z/do
                            > innych dzielnic z pominięciem Doliny Służewieckiej i wogóle jazdy w
                            > kierunku centrum.

                            Jak kulą w płot. Co za bzdury! Trasa autostradowa przez PIASTÓW, URSYNÓW,
                            WILANÓW i WIĄZOWNĘ jest tak samo potrzebna mieszkańcom Warszawy jak most
                            Siekierkowski mieszkańcom Ursynowa, do codziennych dojazdów do Śródmieścia.

                            Chłopie przestańcie się kompromitować, żadne argumenty mieszkańców CHOMICZÓWKI
                            za budową obwodnicy autostradowej miasta przez URSYNÓW nie mają sensu.
                            Powiedzcie wreszcie jaki macie prawdziwy interes lub zamilknijcie.
                    • Gość: PMu. Re: autostrady w mieście już są IP: *.multimo.gtsenergis.pl 05.08.07, 00:20
                      Rezerwat Las Kabacki, podobnie jak wiele innych wrażliwie cennych użytków
                      ekologicznych, znajdują się w bezpośrednim oddziaływaniu na wody gruntowe oraz
                      rozprzestrzenianie się zanieczyszczeń oraz oddziaływanie akustyczne planowanej
                      trasy i tunelu.
                      Zapoznaj się proszę z ekspertyzami zanim zaczniesz wkurzać ludzi błędnymi
                      wypowiedziami. Jak nie wieezsz gdzie szukać to podaję żródło: Strona SISkom.pl.

                      Jeżeli masz problemy aby samemu to znaleźć to podaję: Trasa i tunel POW są
                      planowane w odległości ok 100m od Rezerwatu Las Kabacki. Oddziałwywnaie leja
                      depresyjnego związanego z ubytkiem wód grunowtuch wynosi ok. 300m.

                      • Gość: płyń z Wisłą! Re: autostrady w mieście już są IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.08.07, 10:27
                        > Jeżeli masz problemy aby samemu to znaleźć to podaję: Trasa i tunel POW są
                        > planowane w odległości ok 100m od Rezerwatu Las Kabacki. Oddziałwywnaie leja
                        > depresyjnego związanego z ubytkiem wód grunowtuch wynosi ok. 300m.
                        Jak to było, '3 rodzaje prawdy: prawda, święta prawda i ekologiczna prawda'?
                        s2 ma biec śladem Płaskowickiej a każdy ursynowiak wie że to nie jest 100m od lasu. 100 metrów będzie tylko w 1 mejscu, koło Geanta, gdzie las ma taki 'cypel' ku północy. Tyle że tam tunel już się kończy...
            • plyn_z_wisla Re: autostrady w mieście już są 04.08.07, 16:46
              Gość portalu: terry napisał(a):

              > Dlaczego nie zbudować tej trasy 5km dalej na
              > południe? Tam jest rzadka zabudowa, a miejscowa społeczność wstępnie
              > akceptowała pomysł
              Józefosław i Konstancin akceptują?
              Łżesz jak pies, zakłamany pieniaczu!
              • Gość: terry Re: autostrady w mieście już są IP: *.chello.pl 04.08.07, 16:55
                Józefosław i Konstancin akceptują?
                > Łżesz jak pies, zakłamany pieniaczu!

                No i wyszło z Ciebie całe chamstwo. Bez odbioru.

                p.s. Akceptuje Góra Kalwaria.


                • plyn_z_wisla Re: autostrady w mieście już są 04.08.07, 17:12
                  Gość portalu: terry napisał(a):
                  > No i wyszło z Ciebie całe chamstwo.
                  Jam jest cham z Bemowa!
                  > p.s. Akceptuje Góra Kalwaria.
                  Tyle że ona ni leży 5 km od obcnego przebiegu, ale jakieś 30. Taka 'drobna' różnica, zakłamany pieniaczu.
                  • Gość: 26 Re: autostrady w mieście już są IP: *.aster.pl 05.08.07, 15:57
                    To dlaczego Bemowo i Chomiczowka protestuja tak zaciekle przeciwko budowie
                    wylotu z Warszawy na Gdańsk :)?
                  • buffy7 Re: autostrady w mieście już są 07.08.07, 08:35
                    plyn_z_wisla napisał:
                    > Jam jest cham z Bemowa!

                    Płyniu, podobno jesteś z Nadarzyna. Co tu zawiniło Bemowo?
                • tarantula01 Re: autostrady w mieście już są 06.08.07, 22:50
                  Gość portalu: terry napisał(a):

                  > p.s. Akceptuje Góra Kalwaria.

                  Ale nie akceptuje już np. Tarczyn, a te tereny trzeba pozyskać, aby
                  dotrzeć z autostradą do Góry K.
          • 1europejczyk Ciekawe ze Niemcy nie puscili swojej autostrady 04.08.07, 16:08
            wschod zachod przez Berlin tylko omineli miasto o blisko 60 km zostawiajac
            wystarczajaco "miejsca" na rozwoj miasta. Zupelnie niepotrzebne, a w powyzszym
            przypadku z tego co zrozumialem bardzo drogie, wlaczanie ruchu tranzytowego w
            ruch miejski nadziei na polepszenie przepustowosci w ruchu miejskim jest bledem
            przedszkolakow a nie specjalistow od ruchu drogowego. Stosowanie zalozen
            projektowych sprzed 30 do rozwiazywania dzisiejszych problemow komunikacyjnych
            trudno juz w ogole nazwac bledem. Jest swiadectwem skrajnej glupoty!
            Re: autostrady w mieście już są
            • plyn_z_wisla Re: Ciekawe ze Niemcy nie puscili swojej autostra 04.08.07, 16:43
              > Stosowanie zalozen
              > projektowych sprzed 30 do rozwiazywania dzisiejszych problemow
              > komunikacyjnych
              Czyli co proponujesz, powrót do planu Breżniewa?
              forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=51&w=53729747&a=53729747
              • 1europejczyk Re: Ciekawe ze Niemcy nie puscili swojej autostra 04.08.07, 18:27
                W dzisiejszym wywiadzie z Andrzejem Waltzem (mężem HGW i specjlistą od
                komunikacji, zajmującym się autostradami):
                <<- To wersja a la Breżniew. Pomysł z czasów moskiewskiej olimpiady w 1980 r.
                Wtedy ZSRR starał się wmówić Polakom, że Warszawa jest nic nieznaczącą dziurą,
                którą nie warto się zajmować, i powinna być z boku. Im dalej autostrada będzie
                od Warszawy, tym mniej tam Polaków, więc Niemcy i Rosjanie, którzy będą
                podróżować do Moskwy, będą mieli swobodny ruch. Druga teza: im autostrada dalej
                od Warszawy, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że Niemcy jadący do Moskwy będą u
                nas wydawać dewizy." >>
                -------------------------------------------

                Jest On to mniej wiecej taki samym "specjalista" jak ci co zajmowali sie w
                okresie szabrowniczej wladzy SLD prywatyzacja: uzywanie argumentow politycznych
                zerujacych na polskim szowinizmie swiadczy o ich prawadziwej wartosci.
                Liczenie na polskie antyrosyjskie fobie i schizofrenie (bo czymze innym jest
                wspominanie o Brezniewie i o "radzieckich pomyslach z czasow moskiewskiej
                olimpiady 80") by przeforsowanac pomysl autostrady przez Warszawe jest zenujacym
                swiadectwem braku jakichkolwiek innych argumentow. Jest rowniez swiadectwem
                braku elementarnej znajomosci prawa jakie obowiazuje w transporcie. Polski nie
                da sie przejechac,z zachodu na wschod tranzytem ciezarowym, (a taki bedzie
                dominujacym na tej azutostradzie o czym powinien wiedziec "specjalista") bez
                noclegu. Tranzyt osobowy w dobie coraz tanszych lini lotniczych bedzie sie
                zmniejszal. Do tego nie potrzeba nazywac sie "specjalista". To wie kazdy mniej
                wiecej srednio zorientowany.
                Uchowaj mnie Boze przed takimi "specjalistami" z madrymi wrogami poradze sobie sam.
            • tarantula01 Re: Ciekawe ze Niemcy nie puscili swojej autostra 06.08.07, 22:55
              1europejczyk napisał:

              > wschod zachod przez Berlin tylko omineli miasto o blisko 60 km
              > zostawiajac wystarczajaco "miejsca" na rozwoj miasta.

              To wynikało przede wszystkim ze względów militarnych - możliwość
              przerzucania wielkich ilości wojsk z dala od oczu ludzi. Poza tym
              ówcześni inżynierowie wywodzący się z Rasy Panów wierzyli, że
              stolica Niemiec będzie największa na świecie. Stąd też taki ring.
      • Gość: tomcat Biedny prowincjonalny idioto IP: *.aster.pl 04.08.07, 13:30
        Warszawa jak większość dużych miast dostaje z powrotem 12% z wpłacanych
        podatków. To stanowi podstawę naszego budżetu. Tak że de facto od wielu tj. (od
        upadku komunizmu) lat utrzymujemy Polskę. Tak zwane dotacje celowe ( np. metro)
        dla Warszawy są w stosunku do wpłacanych pieniedzy śmiesznie małe.
        • Gość: ja Re: Biedny prowincjonalny idioto IP: *.ptim.net.pl 04.08.07, 15:49
          > Warszawa jak większość dużych miast dostaje z powrotem 12% z wpłacanych
          > podatków. To stanowi podstawę naszego budżetu. Tak że de facto od wielu tj.
          (od
          >
          > upadku komunizmu) lat utrzymujemy Polskę. Tak zwane dotacje celowe ( np.
          metro)
          > dla Warszawy są w stosunku do wpłacanych pieniedzy śmiesznie małe.

          Ty jesteś idiotą jeśli uważasz, że na metrze sprawa się kończy...a pamiętasz
          takie hasło: "cała Polska buduje stolicę"? Trochę pokory IDIOTO
          • 1europejczyk "a pamiętasz takie hasło:" Boze zlituj sie........ 04.08.07, 16:13
            Prze nieomal dwadziescia lat klamliwe, komunistyczne hasla propagandowe ostaly
            sie w glowach rodakow by dzisiaj jeszcze straszyc jak argumenty na forum GW !

            Re: Biedny prowincjonalny idioto
            • Gość: ja Re: "a pamiętasz takie hasło:" Boze zlituj sie... IP: *.ptim.net.pl 04.08.07, 16:22
              1europejczyk napisał:

              > Prze nieomal dwadziescia lat klamliwe, komunistyczne hasla propagandowe ostaly
              > sie w glowach rodakow by dzisiaj jeszcze straszyc jak argumenty na forum GW !
              >
              > Re: Biedny prowincjonalny idioto

              Na szczęście nas - którzy myślimy przeciwnie jak ty - jest WIĘCEJ, a mamy
              demokrację :-) więc twoje wsiowe obelgi są tylko wyrazem bezsilności

              Ps. W każdym systemie trafiają się ofiary...losu :-)
              • 1europejczyk "Na szczęście nas-którzy myślimy przeciwnie jak ty 04.08.07, 16:42
                - jest WIĘCEJ"
                "Myslimy" nie jest najwlasciwszym wyrazem w tym miejscu.
                Zaleta demokracji w Polsce, w odniesieniu do tego co istnialo za czasow
                radzieckiego namiestnictwa i co dumnie nazywano "dyktatura proletariatu", jest
                to, ze ci co nie maja racji maja szanse sie o tym "na wlasnej skorze", wczesniej
                czy pozniej w zaleznosci od wyborcow, przekonac.

                Re: "a pamiętasz takie hasło:" Boze zlituj sie...
    • Gość: Sidamo Zieloni rezerwujcie drzewa ! IP: *.baf.pppool.de 04.08.07, 13:33
      Te do ktorych sie bedziecie przykowac bo moze zabraknac miejsc.
      A moze udacie sie tak do lasu i posprzatacie troche smieci!
      Da wam to troche zaprawy...
    • maremarmar Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji 04.08.07, 14:02
      Jak się nie odróżnia inwestycji miejskich od rządowych, to nic dziwnego, że
      ciężko znaleźć informacje.
      • dorsai68 Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji 04.08.07, 15:10
        Co chcesz, Grażyna Magdziarz, jest "specjalistką" inżynierii środowiska. Jej specjalność nazywała się onegdaj "Przyjazne Miasto".
        • Gość: Wyborca z dworca Re: Znowu atak na Naszą Panią Prezydent!!! IP: *.MAN.atcom.net.pl 04.08.07, 15:20
          Redaktorzy GW wszystkiego sie czepiają. Nawet autostrady przez Ursynów!
          A wystarczy uwierzyc Naszej Pani Prezydent by wiedziec, że ona zrobi wszystko
          dla dobra mieszkańców m.st. Warszawy.
          Mieszkańcy Białołęki już sie o tym przekonali!
    • Gość: Barnabiszon A2 przez Ursynów IP: *.aster.pl 04.08.07, 15:59
      Jako mieszkaniec Ursynowa { ul. Okaryny }jestem wdzięczny za przeniesienie tej
      trasy dalej od mojego mieszkania. Obecna trasa tranzytowa przebiegająca Dolinką
      Służewiecką też ma wpływ na środowisko & ekologię. Ja i moja rodzina na tym
      zyskamy, gdy trasa w tunelu zostanie poprowadzona praktycznie środkiem
      Ursynowa. Co prawda rodzą się pytania. Co z tego będzie miał Ursynów? Czy nie
      można przeprowadzić tej trasy polami za Piasecznem ? Czy do takiej trasy poza
      miastem nie doprowadzić sieci dróg dojazdowych i stworzyć nowe osiedla,
      przedsiębiorstwa itp.? Tylko jedna prośba! Zróbcie w końcu cokolwiek z tą
      drogą, zamiast tylko gdybać jak by było lepiej!
      • plyn_z_wisla Re: A2 przez Ursynów 04.08.07, 16:32
        Ursynów dzięki s2 będzie miał dobry dojazd w każdą stronę a nie tylko Puławską.
        A za Piaseczno nie ma co przenosić bo po pierwsze lasy Chojnowskigo Parku Krajobrazowego a po drugie - i tak 90% ruchu wali do Warszawy, więc główne obciążenie poszłoby w te 'zjazdy', Puławską itp.
    • 1europejczyk Droga A2 powinna omijac Wraszawe w odleglosci 04.08.07, 16:25
      conajmniej 30 km. W sumie nie chodzi o droge tylko o wyodrebnienie ruchu
      tranzytowego od tego miejskiego. Do Wraszawy wystarczy zbudowac kilka "zjazdow"
      z autostrady. Laczenie ruchu tranzytowego z miejskim jest szkolnym bledem
      zalozen projektowych i bedzie w przyszlosci zrodlem wielu problemow tak
      bezpieczenstwa ruchu jak i zanieczyszczenia srodowiska z tych najwazniejszych.
      Takie "oszczedzanie" beda nas w sumie kosztowac dwa razy wiecej: wczesniej czy
      pozniej potrzebne beda conajmniej trzy pasy (jesli nie wiecej) w jedna strone.
      Co wtedy ?
      Co nie oznacza, ze nie mozna w miescie zbudowac w tunelu drogi szybkiego ruchu
      przeznaczona do ruchu miejskiego z ograniczeniem szybkosci do 90 km/godzine i z
      zakazem wjazdu samochodow powyzej dajmy na to 10 ton.
      • plyn_z_wisla Re: Droga A2 powinna omijac Wraszawe w odleglosci 04.08.07, 16:29
        To jest przykładem wiejskiego myślenia. Na wsi obwodnicą jedzie 99% tranzytu więc na logikę powinna ona z dala omijać wieś/miasteczko.
        Ale W-wa to stolica, do stolicy się jedzie a nie omija! 90% ruchu wali do Warszawy więc obwodnica poza miastem nikomu by nie służyła. Rolą obowdnicy w W-wie ma być rozprowadzenie ruchu po dzielnicach a nie obsługa tranzytu. I dlatego obwodnica przez skrajne dzielnice jest najlepszym wyjściem.
        • Gość: terry Re: Droga A2 powinna omijac Wraszawe w odleglosci IP: *.chello.pl 04.08.07, 16:32
          Planowana trasa nie będzie drogą DO MIASTA, ale częścią trasy BERLIN-MOSKWA.
          Dla TiR-ów jadących do Warszawy nie trzeba robić obwodnic. Jak sama nazwa
          wskazuje, OBWODNICA
          • Gość: terry Re: Droga A2 powinna omijac Wraszawe w odleglosci IP: *.chello.pl 04.08.07, 16:32
            Jak sama nazwa wskazuje, OBWODNICA prowadzi po OBWODZIE miasta.
            • plyn_z_wisla Re: Droga A2 powinna omijac Wraszawe w odleglosci 04.08.07, 16:36
              Gość portalu: terry napisał(a):

              > Jak sama nazwa wskazuje, OBWODNICA prowadzi po OBWODZIE miasta.
              co ty nie powiesz?
              pl.wikipedia.org/wiki/Obwodnica
          • plyn_z_wisla Re: Droga A2 powinna omijac Wraszawe w odleglosci 04.08.07, 16:34
            Dla tirów wystarczy droga nr 50, nie trzeba ładować miliardów w dogadzanie tej garstce.
            To przestarzały plan Breżniewa zakładał ominięcie W-wy.
            Autostrada dla Warszawy i do Warszawy!
            • Gość: terry Re: Droga A2 powinna omijac Wraszawe w odleglosci IP: *.chello.pl 04.08.07, 16:44
              Haha, powołujesz się na Breżniewa? Wyczuwam elektorat PiS-u ;-)))

              Wytłumacz mi spokojnie (nie cytując swoich sowieckich klasyków) w jakim celu
              droga eksresowa ma iść przez sypialnię miasta. Na Ursynowie nie ma fabryk,
              magazynów, niewiele tu firm i TiR-y nie mają po co tu wjeżdżać. Te z towarami
              do Warszawy wjeżdżają w inne dzielnice, tam gdzie mają odbiorców. Te jadące
              dalej swobodnie mogą ominąć miasto, nawet pojadą wtedy szybciej i sprawniej.
              • plyn_z_wisla Re: Droga A2 powinna omijac Wraszawe w odleglosci 04.08.07, 16:47
                Gość portalu: terry napisał(a):

                > Haha, powołujesz się na Breżniewa? Wyczuwam elektorat PiS-u ;-)))
                >
                > Wytłumacz mi spokojnie (nie cytując swoich sowieckich klasyków) w jakim celu
                > droga eksresowa ma iść przez sypialnię miasta. Na Ursynowie nie ma fabryk,
                > magazynów, niewiele tu firm i TiR-y nie mają po co tu wjeżdżać. Te z towarami
                > do Warszawy wjeżdżają w inne dzielnice, tam gdzie mają odbiorców. Te jadące
                > dalej swobodnie mogą ominąć miasto, nawet pojadą wtedy szybciej i sprawniej.
              • Gość: wyborca z dworca Re: Droga A2 powinna iś przez Las Kabacki! IP: *.MAN.atcom.net.pl 04.08.07, 16:48
                Czyś ty zwariował, chlopie!?
                Toż Nasza Pani Prezydent mysli za ciebie, i mysli dobrze.
                A ty masz kłopoty.
                Zanim nie skończysdz jakiejś zawodówki, nie siadaj przed klawiaturą
              • plyn_z_wisla Re: Droga A2 powinna omijac Wraszawe w odleglosci 04.08.07, 16:49
                Gość portalu: terry napisał(a):

                > Wytłumacz mi spokojnie (nie cytując swoich sowieckich klasyków) w jakim celu
                > droga eksresowa ma iść przez sypialnię miasta.
                A po co w swojej sypialni masz drzwi? Przecież wystarczyłby lufik, co nie?
                > Te jadące
                > dalej swobodnie mogą ominąć miasto, nawet pojadą wtedy szybciej i sprawniej.
                No to niech omijają, kto im broni?
                • Gość: wyboirca z dworca Re: Droga A2 powinna omijac Wraszawe w odleglosci IP: *.MAN.atcom.net.pl 04.08.07, 16:51
                  Czyś ty zwariował, chlopie!?
                  Toż Nasza Pani Prezydent mysli za ciebie, i mysli dobrze.
                  A ty masz kłopoty.
                  Zanim nie skończysdz jakiejś zawodówki, nie siadaj przed klawiaturą

          • Gość: Bolo Re: Droga A2 powinna omijac Wraszawe w odleglosci IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.08.07, 23:37
            >Planowana trasa nie będzie drogą DO MIASTA, ale częścią trasy BERLIN-MOSKWA.
            Uff, a ja myślałem, że to trasa Władywostok - Lizbona.

            >Jak sama nazwa wskazuje, OBWODNICA.
            Jak ci to pomoże to nazywaj ją drogą do kościoła.

    • Gość: Rychu Lepiej za duzo nie mowic. IP: *.spray.net.pl 04.08.07, 23:38
      Zaraz bandy roszczeniowych pseudoekologow sie uaktywnia.
    • ambush Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji 05.08.07, 08:41
      Panowie i Panie , proszę kliknąc na link www.siskom.waw.pl/europa.htm
      i znaleźć kilka różnic między warszawą (dół strony)a np. Madrytem, lub innym
      miastem europejskim. Na białołęce rozbudowują czajkę (tego się nie da zrobić w
      tunelu). Jak nie pasuje to sprzedać mieszkanko i zapraszamy do zielonej Wesołej.
      Teraz należy dopilnować aby ta trasa miała zabezpieczenia takie jakie zstały
      wywalczone itd, i pogodzić się z myślą że powstanie. Uwierzcie że mieszkańcy
      Białołęki z przyjemnośćią by przyjęli ta trasę, pomimo uciążliwośći Czajki,
      nawet bez tunelu (bo na most północny to się nie doczeka).
      • Gość: terry Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji IP: *.chello.pl 05.08.07, 13:11
        ambush napisał:

        > Jak nie pasuje to sprzedać mieszkanko i zapraszamy do zielonej Wesołej.

        Odpowiem Ci tym samym: jak się ni podoba, czytaj TiR-y Ci przeszkadzają,
        to "sprzedać mieszkanko" i wyprowadzić się do lasu. Wtedy nie będziesz musiał
        przynudzac z kolegami-idiotami z siskomu na temat planowanej trasy. NIE MA
        UZASADNIENIA DLA PUSZCZANIA DROGI EKSPRESOWEJ PRZEZ URSYNÓW.

      • Gość: jajo to sie świetnie składa IP: *.acn.waw.pl 05.08.07, 22:11
        zróbmy PREZENT tym z Białołęki. I piekny gest, i autostrada z głowy.
    • Gość: jajo a gdzie superspece z siskomu IP: *.acn.waw.pl 05.08.07, 22:08
      a gdzie superspece z siskomu ?
      gdzie jasioo,vampir i radna-zaradna ?
      taki temat i brak "takich specjalistów" !!!

      A swoją drogą to skąd sie bierze to durne wyliczenie za tunel na Ursynowie?
      Raptem 1 mld. Znajomy z biura projektów twierdzi ,że przy dzisiejszych
      cenach , to i na 3 mld się może skończyć. A znając warszawską korupcję.....to
      pewnie i więcej.
    • koszatek A2 przez Ursynów - nie ma takiej trasy 06.08.07, 00:00
      Nic dziwnego, że niesposób znaleźć informacji na temat "A2 przez Ursynów". Wszak
      od wielu lat planowana jest zamiast niej trasa ekspresowa S2.
      Ja nie chcę być złośliwy wobec autora, ale wypadałoby sprawdzić takie rzeczy.
    • Gość: kretyni rzadza kretynski plan _autostraty_ IP: *.acn.waw.pl 06.08.07, 00:48
      To jest tak kretynski plan, ze przechodzi ludzkie pojecie. OBWODNICA ma isc
      OBWODem miasta, nie przez jedna z najgesciej zaludnionych dzielnic (i obok
      szpitala onkologii).

      KRETYNI jestescie jezeli to popieracie, lub mieszkacie daleko od autostrady, i
      sie boicie ze inaczej ja WAM pod oknami wybuduja.
    • Gość: KKE tunel pod metrem - spaliny, drgania, odwodnienie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.08.07, 04:30
      Mieszkam prawie ze na rogu Plaskowickiej i Dereniowej, konsekwentnie od lat
      protestuje przeciw takiej lokalizacji A2 (lub pod nazwa "trasa ekspresowa", co
      ma formalnie mniejsze wymagania objazdow itp.), czyli na dlugo, nim sie wzieto
      za realizacje odcinka Strykow-Konotopa, by postawic wobec faktow dokonanych, ze
      i tak u granic W-wy juz tiry sa i musza jakos jechac dalej, choc od dawna, ze
      szczegolami i lokalnym poparciem proponowano alternatywna trase przez gmine
      Gora Kalwaria, bo tranzyt Berlin-Moskwa, Gibraltar-Kamczatka nie musi isc przez
      srodek najwiekszego w Polsce osiedla, w dodatku z ryzykiem osuszenia pobliskich
      laskow, zrodel tlenu dla miasta, a tez juz teraz sciany bloku mi pekaja (widac
      roznice po farbie, w pare lat od malowania), prawdopodobnie nie bez zwiazku z
      przelatywaniem mi nad blokiem samolotow, co roku, gdy na Okeciu remont glownego
      pasa ladowan.

      Prosilbym, przede wszystkim, spojrzec na mape: trasa ma sie krzyzowac z ul.
      KEN, czyli tunel mialby biec pod linia metra? - koszty i wytrzymalosc jak np.
      pod kanalem La Manche? Ile trwala budowa i bylo problemow z ukonczeniem tunelu
      przy Moscie Syrenki, a krotszy i wielokroc plytszy. Jakie gwarancje? A jak
      rozkopia, po czym okaze sie, ze (swiadomie, by dostac kontrakt i zaczac)
      zanizyli koszty i "jako mniejsze zlo" musza dokonczyc jak najtaniej, czyli po
      powierzchni? Skad w ogole pomysl, by nieoczyszczone spaliny szly gdziekolwiek?
      Co z drganiami od ruchu? - miejscami trasa bedzie szla doslownie pod oknem, czy
      wprowadzic tam np. ograniczenie wagi pojazdow, by sie od drgan domy nie walily?
      Jak ma sie wiercenie tam do stanu wod? - Las Kabacki, Jeziorko Imielinski, Park
      Natolin, Skarpa Wislana, przedpole Wilanowa (gdzie skadinad tez pozwolono na
      budowy - skandal) Gdzie miejsce na lokalne drogi rownolegle (co by wymuszala
      autostrada, a formalnie nie "droga szybkiego ruchu")? Jak mialy byc finansowane
      budowy autostrad, gdy pojawial sie 1. pomysl drog w platnych w Polsce, a na co
      wyszlo (tj. mialy inwestowac pozniejsze firmy pobierajace oplaty za przejazd, a
      wyszlo, ze musi budzet panstwa)? Rozkopia, zniszcza wokol wszystko, a pozniej
      byle szybciej skonczyc, a przy okazji ile tam w miedzyczasie okazji do korupcji.

      Czym innym jest dojazd samochodow osobowych i lokalnie dostawczych do W-wy, a
      czym innym ciezki tranzyt miedzykontynentalny - kontenery na pociagi, a trasy
      nie przez rezerwaty przyrody i centra miast! Dosc faktow dokonanych i klamstw,
      najpierw sprawdzic, podliczyc, udowodnic, rozpatrzyc alternatywy! (4 niedaleko
      krecono) Zatrzymac to juz (za malo drzew, by sie przywiazac, ale z kolei blisko
      z domu, gdyby trzeba znow siadac na drodze)! No pasaran! Won z A2 z Imielina!
      • Gość: m229 Re: tunel pod metrem - spaliny, drgania, odwodnie IP: *.escom.net.pl 06.08.07, 09:11
        Właśnie a czy aby nie mieszkasz w nowych budynkach, które jak gzrzyby po
        deszczu wyrastają tuż przy plabowanej trasie.
        Jest bum mieszkaniowy i ludzie kupują wszystko tylko nie biorą pod uwagę planów
        odnośnie autostardy.
        Potem lament że mają pod oknem ulicę.
        Mieszkam na Natolinie od 22 lat i od zawsze jestem za autosradą w planowanym
        miejscu.
        Trzeba tylko dopilnować prawidłowo wybudowanego tunelu, ekranów i wszystkich
        zabezpieczeń.
        Teraz i tak w tym miejscu przewalają się samochody od Puławskiej do Rosoła.
        Autostrada w tunelu i tylko w tunelu bo ekspresówka na powierzchni rzeczywiście
        będzie upiorna.
        Wśród otatnio protestujących byli w większości emeryci i "ekolody".
        TUNEL i władze dzielnicy powinny się o to bić.
        Miłośnicy ciszy mogą się przeprowadzić na drugą stronę lasu kabackiego.
        Ale niestety wszyscy z tego raju ekologicznego protesują, że nie moga się
        wydostać swoimi samochodzikami do Pułwawskiej i Rosoła.
        To taka hipokryzja.
        • dean08 Re: tunel pod metrem - spaliny, drgania, odwodnie 06.08.07, 13:52
          Ponad 90 % ruchu i tak jedzie do Warszawy: Tiry tranzytowe jadą DK 50 przez G.
          Kalwarię. Czy sądzicie, że towar do supermarketów dowożą Nyski czy inne
          półciężarówki ?

          Dalej: gdzie wybrażacie sobie zjazdy z autostrady/ekspresówki (niepotrzebne
          skreślić) i ile mają mieć pasów drogi dośrodkowe ? Po jednym ? Czy raczej
          miałyby wyglądać tak jak Dolinka Służewiecka czy Czerniakowska ? A może cały
          ruch do Warszawy ma pchać się Puławską bo nie ma gdzie ich wybudować ? Trasa
          bezkolizyjna śmierdzi mniej i jest cichsza niż taka Dolinka...

          W układzie autostrada/ekspresówka poza Warszawą rozumiem, że budowa obwodnic
          jest zbędna i nadal z Pragi na Ursynów będziemy korkować Śródmieście ? Jakoś
          nikt nie zwraca uwagi na ten maleńki problem.

          • Gość: KKE Re: tunel pod metrem - spaliny, drgania, odwodnie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.08.07, 21:16
            Co to za pomysly, by wzywac ludzi do przeprowadzek i co ze zmiana
            warunkow zycia, kosztu mieszkania tam. Porownywanie dostaw do tych
            kilku hipermarketow z miedzykontynentalnym tranzytem to demagogia.
            Slowem sie nie odniesliscie do pytania o realnosc tunelu pod linia
            metra, z ktora ten przebieg sie krzyzuje, i wiarygodnoscia obietnic.
            • mozdzins Re: tunel pod metrem - spaliny, drgania, odwodnie 06.08.07, 23:50
              Zapraszam do Żyrardowa na skrzyżowanie drogi 50 z drogą Warszawa - Skierniewice.
              Znajdziesz tam niemal CAŁY "międzykontynentalny" tranzyt . Tak swoją drogą
              trzeba tam zagonić Augustowian - to co mają u siebie to małe miki. Po
              wybudowaniu A2 powstanie w końcu obwodnica Żyrardowa Wiskitki - Mszczonów po
              której nadal cały tranzyt się będzie przemieszczał.
              • Gość: Dean08 Re: tunel pod metrem - spaliny, drgania, odwodnie IP: *.sbmec.pl 08.08.07, 23:10
                Czy nie zastanowiło przeciwników tras ekspresowcych/autostrad w
                granicach Warszawy, gdzie obecnie jest ten ruch ? Dlaczego tworzą
                się gigantyczne korki na takiej Al. Krakowskiej na ten przykład ?
                Może dlatego (mea culpa - noe sprawdziłem dokładnie), że: 80 % ruchu
                w Warszawie to ruch lokalny, 17 % to wewnątrzwojewódzki a tylko 3 %
                to tranzyt ? Gdzie te tłumy TIR-ów ? A ataki na Chomiczówkę itp też
                coś nie bardzo - tamtędy idzie warszawska część S-8 i też będzie
                podłączona do węzła Konotopa. Ja naprawdę nie mam nic przeciw
                autostradzie w śladzie DK 50 - jak nas stać aby TIR-y mogły sobie
                pojeździć. Tylko co z Warszawą ? Którędy doprowdzisz ruch z
                autostrady ? Gdzie i jaką zbudujesz obwodnicę (wewnętrzną) - chyabże
                wierzysz, że ludzie z Ursusa pojadą od Konotopy, przez GK i potem 30
                km zjazdem będą chcieli na Pragę.. - prędzej zrobią to co dziś,
                czyli uderzą przez centrum. Będzie lepiej ?
    • Gość: wa02793 A2 przez Ursynów: Zero informacji - NIE DZIWI IP: *.multimo.gtsenergis.pl 07.08.07, 22:25
      Nic dziwnego. Zrobili takiego babola, że się już boją. Będą kombinowali jak
      najdłużej chować głowę w piasku i jak schować się za "odgórnymi decyzjami", jak
      zrzucić na następców, aby uniknąć odpowiedzialności.
      Mały przykład. Strażacy długo zwlekali z wydaniem pozwolenia na eksploatację
      tunelu cztery razy krótszego i dwa razy węższego, w którym obowiązuje 50km/h.
      Równie dużo uwag mieli do wyremontowanego kolejowego tunelu średnicowego. A
      tynel autostradowy będzie najdłuższym tunelem drogowym w Polsce. W Polsce nie
      mamy żadnego doświaczenia w budowie i eksploatacji takich obiektów. Już można
      obstawiać jakie będą hece przy oddawaniu do eksploatacji tunelu autostradowego.
      Wprawdzie mam niezłą wyobraźnię, ale szukanie kozłów ofiarnych do rozliczenia
      tej inwestycji będzie jatką, której wyobrazić sobie nie potrafię.
      Należy przy tym pamiętać, że ryzyko katastrofy w tym tumelu, w skali
      9-punktowej, oceniono na DZIEWIĘć, zaś skalę następstw, w skali 5-punktowej, na
      PIĘĆ.
      Że ten tunel zyska miano TUNELU ŚMIERCI jest niemal pewne, to że będą szukani
      winni i ciągani po śądach pewne jest.
      • Gość: płyń z Wisłą! Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji - NIE DZIWI IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.08.07, 11:10
        To co proponujesz? Wariant Ekostrady czyli wszystko wali wierzchem między blokami a kasa zamiast na tunel, to na spec-autostradę dla tej garstki tranzytowych tirów?
        Musimy działać w interesie Polski czyli polskich kierowców a nie ruskich!! Budujmy dobre drogi DLA NAS a nie dla tranzytu!! Zwłaszcza że to z naszych podatków.
        • Gość: płyń do Czajki Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji - NIE DZIWI IP: *.gprsbal.plusgsm.pl 08.08.07, 19:27
          To zbuduj sobie, z naszych podatków, droge autostradową na Jelonkach Chomiczówce
          i Tarchominie.

          A co się czepisz "ruskich" a jednoczesnie idziesz im na rękę. Berlin ma
          obwodnice, Moskwa ma obwodnice a przez Warszawę miasto, którego miało nie być,
          "Gdzie Hitler i Stalin zrobili, co swoje/ Gdzie wiosna spaliną oddycha..."
          chcesz autostradę puścić środkiem?

          Czyje plany realizujesz? Znalazłeś wskazówki Gierka, które przywiózł z Kremla?
          Po czyjej stronie gracie?
          • plyn_z_wisla Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji - NIE DZIWI 08.08.07, 22:01
            > Czyje plany realizujesz? Znalazłeś wskazówki Gierka, które przywiózł z Kremla?
            Plany wynikające z WSZYSTKICH analiz i pomiarów: skoro 90% ruchu wali do W-wy to i główna nitka powinna prowadzić do W-wy.
            > Po czyjej stronie gracie?
            Nie jestem królem więc nie musisz mnie tytułować w liczbie mnogiej, buhahaha!!!
          • taak1 Re: A2 przez Ursynów: Zero informacji - NIE DZIWI 09.08.07, 11:10
            Przez jaki środek miasta?
            Ursynów, Kabaty, Wilanów to przecież przedmieścia Wa-wy!
            Intelygencja z wszelkiego zadupia posiciągała do tych dzielnic i
            teraz im się we łbach poprzewracało!
    • Gość: greg Za PRLu bylo lepiej, nikt nie protestowal i dzieki IP: *.stat.gov.pl 09.08.07, 12:19
      temu powstalo sporo inwestycji drogowych, dzisiaj jest to
      niemozliwe, protestuja na zmiane mieszkancy i ekolodzy
      • Gość: teolog Re: Za PRLu bylo lepiej, nikt nie protestowal i d IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.08.07, 18:51
        Bardzo słuszne spostrzeżenie.A
        Ale ja mam inne.
        Jak wszelkie dane pokazują w Polsce żyje ok. 90% katolików.
        A jak trzeba zbudować droge to się okazuje, że większość to sami
        protestanci.
        Dwuwiara czy co?

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka