Gość: kocisz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.04.08, 21:42 i po co gadać z takimi kmiotami żoliborskimi???? ja chcą mieć ciszę i spokój to na wieś wynocha...tu jest miasto a nie sołectwo. Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
stoova Bródno do Żoliborza: przestańcie blokować most! 11.04.08, 21:43 Ja pierniczę - Polska! To tylko tutaj możliwe. Żuliborz zafinkolony. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: qwa Re: Bródno do Żoliborza: przestańcie blokować mos IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.04.08, 21:52 no sory nie oceniajcie żoliborza po zachowaniu jednego matoła. a blokowanie tego mostu to jest skandal Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: hegemon® teraz wiadomo gdzie KACZOR sie wychował IP: *.skynet.net.pl 11.04.08, 22:48 nic dodac nic ujac Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: zoliborzanin Re: teraz wiadomo gdzie KACZOR sie wychował IP: *.npgo.pl 12.04.08, 12:16 a odwalcie sie kmioty :D sie znalezli wielcy metropolitalni medrcy... spadowa do swoich sypialni, blokerskich imprez z urynalami na przystankach i blaskiem dresow Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: kkk Bródno to dzielnica-mix dresów i flanc ze wsi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.08, 17:23 wie to każdy warszawiak nic dziwnego, że Żoliborz stara się uchronić przed najazdem tego towarzystwa Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Muniek S. Re: Bródno do Żoliborza: przestańcie blokować mos IP: *.derby.waw.pl 11.04.08, 22:01 Zielony Żoliborz, pieprzony Żoliborz ... ;-) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: as Bródno do Żoliborza: przestańcie blokować most! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.04.08, 21:52 baltazar dobrze rzekł. mam nadzieje ze most zwali sie do wisły. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Jaś Re: Bródno do Żoliborza: przestańcie blokować mos IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.04.08, 22:00 Jak go Brukalski zaprojektuje, to ma szansę ;) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Żoliborz Re: Bródno do Żoliborza: przestańcie blokować mos IP: *.merinet.pl 11.04.08, 22:05 Skąd pochodzisz burasie? Bo ja z Żoliborza i nie mam ochoty abyś codziennie pojawiał się ze swoim pszenno - buraczanym ry.jem w rozklekotanym Golfie II w mojej dzielnicy. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: bródno pozdrawia;) Re: Bródno do Żoliborza: przestańcie blokować mos IP: *.acn.waw.pl 11.04.08, 22:15 Brawo! Widzę, że tak wygląda właśnie popis inteligencji w wykonaniu słynnych żoliborskich intelektualistów. Co najmniej 5 pokolenie. Pamiętaj, że 100 lat temu, twój pradziadek na Żoliborzu za stodołę chadzał, a krowy przed domem wypasał. 5 pokoleń dziedzictwa kulturowego;) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: herkules Re: Bródno do Żoliborza: przestańcie blokować mos IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.04.08, 22:54 Mieszkalem na broodway;u 24 lata.Moi rodzice pod koniec lat 70 - tych majac do wyboru ursynow wybrali to osiedle, gdzie juz wtedy byla tam pelna infrastruktura a po paierosy z ursynowa trzeba bylo jechac na mokotow.Osiedle jak kazde inne z wadami i zaletami.Nazwa brodno pochodzi od brodu na wisle i jest to najstarsza czesc dzisiejszej warszawy a uszczypliwe komentarze dotyczace akurat nazwy sa wyrazem zakompleksienia lub flustracji. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: ej Re: Bródno do Żoliborza: przestańcie blokować mos IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.04.08, 23:04 akurat tak sie sklada, ze na zoliborzu nie bylo zadnej wsi wczesniej, wiec troche chybiona uwaga. a baltazar brukalski pochodzi z rodziny ktorej wplyw na zoliborz byl ogromny i akurat ma pelne prawo do takich opinii. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: lewy brzeg dlaczego tylko jedna strona wisły chce tego mostu? IP: *.chello.pl 11.04.08, 23:09 przecież mają tam super i w ogóle stara dzielnica z tradycjami Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: herkules Re: Bródno do Żoliborza: przestańcie blokować mos IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.04.08, 23:09 Gość portalu: ej napisał(a): > akurat tak sie sklada, ze na zoliborzu nie bylo zadnej wsi wczesniej, > wiec troche chybiona uwaga. > a baltazar brukalski pochodzi z rodziny ktorej wplyw na zoliborz byl > ogromny i akurat ma pelne prawo do takich opinii. a co ma piernik do wiatraka?wytlumacz? Odpowiedz Link Zgłoś
dorsai68 Ma prawo, bo przodkowie "zasłużeni"? 11.04.08, 23:23 kolejny genetyczny patriota? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: ej Re: Ma prawo, bo przodkowie "zasłużeni"? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.08, 01:36 gdyby Twoi rodzice zaprojektowali wiele waznych dla historii architektury polskiej budynkow na zoliborzu, to chyba bys czul sie mocno zwiazany ze swoja dzielnica? juz pomijam ze brukalski jest architektem. Odpowiedz Link Zgłoś
dorsai68 Re: Ma prawo, bo przodkowie "zasłużeni"? 12.04.08, 11:02 Czuć się związanym to jedno, "być zasłużonym" to drugie. Jakoś nie widzę związku pomiędzy, nawet najznamieniszymi, dokonaniami rodziców, tak jak nie karze się dzieci za grzechy rodziców, tak nie nagradza się dzieci za ich dobre uczynki. I nic do tego nie ma fakt, że Brukalski jest architektem. Zwłaszcza nie upowaznia go do obelżywych opinii wobec warszawiaków z Bródna. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: ej Re: Ma prawo, bo przodkowie "zasłużeni"? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.08, 11:21 widzisz, problem polega na tym, ze wyborcza lobbuje za budowa mostu. i brukalski wcale nie mial zamiaru obrazic mieszkancow brodna. wyrywanie slow z kontekstu to banalny trick. Odpowiedz Link Zgłoś
dorsai68 Re: Ma prawo, bo przodkowie "zasłużeni"? 12.04.08, 12:24 Być może było to tylko nieszczęśliwe sformułoanie, ale przecież trzeba myśleć co się mówi a nie mówić co się myśli. Chlapnął jęzorem i zbudował taki a nie inny klimat spotkania, to wystarczyło. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: A Re: Ma prawo, bo przodkowie "zasłużeni"? IP: *.chello.pl 13.04.08, 13:42 Byłem na tych konsultacja więc wiem. Facet był tak arogancki i chamski, że aż wołało to o pomstę do nieba! A już ten tekst o rowerze, który mu ukradną to było mistrzostwo świata. Tak, jakby na Żoliborzu nie kradli rowerów i nie moza było dostać w.p.i.e.r.d.o.l. Można, jak najbardziej, a złodziejstwo większe niż w Śródmieściu. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: bródno pozdrawia;) Re: Bródno do Żoliborza: przestańcie blokować mos IP: *.acn.waw.pl 11.04.08, 23:26 Wszędzie gdzie buduje się miejską zabudowę, coś już było. Zazwyczaj domki, chałupki, łąki. Oczywiście Żoliborz, jako dzielnica nad dzielnicami wyrósł spod ziemi, nagle oczom kolonizatorów ukazały sie nowiutkie kamienice, w których ich potomkowie mieszkają po dziś dzień. Np. wymieniony przez Ciebie radny Burkalski, z rodziny mającej ogromny wpływ na Żoliborz. Potomek wspaniałej razy Żoliborzan, ma chyba jednak alternatywną kulturę: (wyp. o przyjeździe na Bródno) " Bałem się zabrać rowerem, żeby go tu nie ukradli - radny Brukalski". To jest kultura Żoliborskiej inteligencji? Wymyślanie nieznajomym ludziom od złodziei? Wspaniale. A co do mostu - niech się radny Burkalski nie obawia najazdu samochodów na plac Wilsona. To jakiś wymysł pana radnego. Po co auta z Pragi, Bródna miałyby się tam pchać? Żeby postać czekając na zmianę świateł? Wspaniałe inteligentne światła spowolniły przejazd w niektórych kierunkach dwukrotnie (np. od strony Krasińskiego), a ruch pieszych jest udziwniony do potęgi. Większość samochodów wybrałaby Wisłostradę, bo po cóż mają jechać na ten plac Wilsona? No po co? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek waskie uliczki Zoliborza zastawione samochodami IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.08, 13:52 darmowy parking - parkuj i jedz cudzym kosztem miejsca pracy na prawej stronie - po co mosty ???? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: bródno pozdrawia;) Re: waskie uliczki Zoliborza zastawione samochoda IP: *.acn.waw.pl 13.04.08, 02:13 Co do tego się zgadzam, powinno się wyrównać ilość miejsc pracy i urzędów po obu stronach wisły. Jednak nie sądzę że ludzie po budowie tego mostu nagle zaparkują cały Żoliborz. Dotąd tego nie zrobili, a przecież mogliby. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek waskie uliczki Zoliborza zastawione samochodami IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.08, 09:02 szkoda, ze w drugiej czesci swojej wypowiedzi celowo twierdzisz nieprawde Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: bródno pozdrawia;) Re: waskie uliczki Zoliborza zastawione samochoda IP: *.acn.waw.pl 13.04.08, 11:40 Bywam na Żoliborzu w okolicach metra (pl. Wilsona, Marymont, Słowackiego, Mickiewicza) od poniedziałku do piątku, w godzinach szczytu i jakoś nie zauważyłem niczego, czego nie widać w innych dzielnicach. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek waskie uliczki Zoliborza zastawione samochoda IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.08, 12:23 i znowu napisales o niczym Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: bródno pozdrawia;) Re: waskie uliczki Zoliborza zastawione samochoda IP: *.acn.waw.pl 13.04.08, 21:04 O niczym? O tym, że na razie nikt nie zaparkował całego Żoliborza. Teraz uważaj, powtórzę to w prostych słowach. Podane liczby są przypadkowe. Codziennie rano 10000 mieszkańców Bródna musi się dostać samochodem do lewobrzeżnej Warszawy. Obecnie wszyscy jadą mostem Grota. Nie zaparkowali jeszcze całego placu Wilsona. Nie zapchali wąskich Żoliborskich uliczek. Nie niszczą Żoliborskiej przyrody, parków, zabytków. Dlaczego? Może jadą trasą AK, może wybierają Wisłostradę, może jadą do parkingów Park & Ride. Dlaczego? Bo tak jest szybciej/wygodniej, niż pchać się na Żoliborz. Załóżmy że zbudowano most Krasińskiego. Czemu teraz 10000 mieszkańców Bródna miałoby parkować na placu Wilsona, zakorkować wasze wąskie uliczki? Bo przejechali się nowym mostem? Taka magia nowego mostu? Dalej pojadą tak jak wcześniej - tak jak im wygodniej, szybciej. A ja dalej pojadę autobusem. Tyle że sporo szybciej. A samochodu i tak nie kupię. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek waskie uliczki Zoliborza zastawione samochodami IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.08, 21:22 1. nowy most nowa trasa nowe zwyczaje nowi kierowcy - przy czym ty wmawiasz ze czegos nie - a co kazdy moze zauwazyc 2. lawina samochodow przewalajacych sie przez Warszawe i parkjacych na dziko poza platnymi strefami jest faktem 3. moze ty i jezdzisz autobusem - niemniej jednak udzial korzystajacych z KM jest zastraszajco niski 4. co roku przybywa w Warszawie kilkadzisiat tysiecy samochodow Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: bródno pozdrawia;) Re: waskie uliczki Zoliborza zastawione samochoda IP: *.acn.waw.pl 13.04.08, 23:06 1. 4. Piszesz "co roku przybywa kilkadziesiąt tys kierowców". Przybywa kierowcow niezaleznie od budowy mostow! Czy kupujesz samochod zaleznie od tego czy budują most w Warszawie? Samochod kupuje się w zaleznosci od upodoban, a nie czy istniej most na Wisle. Czyli niezaleznie czy zbudują ten most, to i tak kierowcow przybedzie i zastawią (lub nie) caly Żoliborz. "nowy most nowa trasa nowe zwyczaje nowi kierowcy" - nowa trasa nie oznacza nowych kierowcow tylko ze kierowcy jadacy dotąd inna trasą (tak samo dotyczącą Żoliborza) przeniosą się na nową! Nikt nie kupuje samochodu z powodu mostu. Część kierowcow z mostu Grota przeniesie się na most Krasinskiego, co nic nie zmieni. Jesli parkowali nielegalnie - to dalej będą to robić. Jeśli jechali wislostradą to dalej będą to robić. Nie wmowisz mi ze po przejazdzce nowym mostem zachce im się parkować na placu Wilsona. Będzie blizej do Żoliborza, ale tez blizej do centrum. 2. Dzikie parkowanie - to juz inna sprawa. Ja jakos mimo częstych wizyt na Żoliborzu tragedii nie widzę. Ot, zwykła polska mentalność. Niezalezna od ilości mostow na rzece. 3. Nie dziwię się ludziom wybierającym samochod. Czasem oszalec mozna stojąc 10 minut na podjezdzie do mostu grota (200-300 metrow, korek niezalezny od budowy mostu Polnocnego - to korek samochodow z Targowka). Czasmi jak ucieknie mi autobus, to doganiam go idąc spacerkiem dwa przystanki dalej. Moze to jest powod? Jak stac w korku, to chociaz we wlasnym wygodnym samochodzie? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek waskie uliczki Zoliborza zastawione samochoda IP: *.dsl.sil.at 15.04.08, 18:14 ja na ten most patrze z innej perspektywy - czyli nie z pozycji wlasnej wygody kosztem innych - tylko z perspektywy mieszkania w miescie w sytuacji gdy kazdy patrzy na swoja wygode - fura i komora - wygody nie ma nikt wszyscy stoja w korku i dra sie w swoje komorki nie zwazajac na innych - nie mogac skojarzyc coraz wiekszej nie wygody z wlasnym dazeniem do wygody - kosztem innych efekt - wszyscy traca i tyle Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: bródno pozdrawia;) Re: waskie uliczki Zoliborza zastawione samochoda IP: *.acn.waw.pl 15.04.08, 20:55 Odpowiedź od czapki. Nie wygoda - a zysk dla jak największej liczby ludzi. Żoliborz też będzie miał z tego zysk - most na drugą stronę - a nie zagładę, czy miliony samochodów na chodnikach. Teraz samochody z Targówka jeżdżą na drugą stronę i jakoś nie parkują wszędzie (dziś jadąc 181 przez Mickiewicza nie zauważyłem żadnej rejestracji WJ), jeśli zbudujemy most, to dalej będą jeździć tak samo, tylko szybciej przejadą przez Wisłę, nagle nie zaczną parkować na Wilsonie. Więc nie pisz, że "czyimś kosztem". Most Krasińskiego to nie jest wygoda kosztem innych. Nie powstaje na plecach Żoliborzan, ma ułatwić przeprawę przez Wisłę. Żadna fura i komóra. Jakby ten most miał zwiększyć korki to by go nie budowano. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek waskie uliczki Zoliborza zastawione samochoda IP: *.dsl.sil.at 16.04.08, 20:23 bzdury gadasz az wstyd - zadnych argumentow same zaklecia to ze przy tej wielkiej inwestycji zarobi twoja firma i twojego szwagra nie jest zadnym powodem dla wydawania publicznych pieniedzy Zoliborz nie potrzebuje jezdzic na Brodno - bo i po co nawet cmentarz maja u siebie Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Kmicic Serce ma się po lewej stronie. IP: *.chello.pl 13.04.08, 19:34 Mnie Twoja dzielnica nie interesuje, tak jak Ciebie mój Żoliborz i to co się z nim stanie po wybudowaniu Mostu Krasińskiego. Tak się składa, że mieszkam przy ulicy Krasińskiego w starych zasobach dawnego WSM, historycznie jednej z najstarszych spółdzielni mieszkaniowych w Warszawie. To mieszkańców ulicy Krasińskiego dotknie wzrost liczby jadących autobusów i samochodów z Pragi, hałas i smród aut zjeżdżających z mostu i dodatkowo jeszcze "cukierek" w postaci tramwaju, który nie wiadomo w którą stronę na Pl. Wilsona będzie skręcał. To mieszkańców Żoliborza dotkną uciążliwości komunikacyjne, bo jest to pierwszy etap większego projektu drogowego, docelowo łączącego przedmiotowy most ulicą Krasińskiego, przecinając Stołeczną i Broniewskiego z Trasą Armii Krajowej, dzieląc nieodwracalnie dzielnicę na dwie części. Dlatego Panie Brukalski, czapki z głów, popieram Pana i jestem z Panem. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: malgosia Re: Bródno do Żoliborza: przestańcie blokować mos IP: *.aster.pl 12.04.08, 06:27 > a baltazar brukalski pochodzi z rodziny ktorej wplyw na zoliborz byl > ogromny i akurat ma pelne prawo do takich opinii. ze co, ma prawo?!!!!? chyba kpisz!!!!!!! jakis palant porabany ma blokowac inwestycje? wypad z miasta!!!!!!! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek jezyk typowo miejski - buraczane pola IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.08, 13:50 sprzed 10 lat maja dyktowac cos miastu ??? naplywowi nie potrafia sie zachowac ??? zawsze moga wrocic do siebie i tak sobi stawiac mosty za swoje pieniadze - tym bardziej ze podatki placa nie w Warszawie Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: r2d2k Re: Bródno do Żoliborza: przestańcie blokować mos IP: *.elpos.net 13.04.08, 11:18 Wsi może nie było, jednak przed i pare lat po wojnie to na Broniewskiego i okolicach się krowy pasły. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: marcin Re: Bródno do Żoliborza: przestańcie blokować mos IP: *.chello.pl 12.04.08, 15:23 proponuje, postaw 5-metrowy plot w okol zoliborza, zeby zadna obca morda sie w nim nie pojawila. na pewno poczujesz sie wyjatkowo komfortowo i bezpiecznie. sam rowniez pamietaj, zeby za ten plot nosa nie wychylac, bo jeszcze doznasz kontaktu z takimi kreaturami w tych golfach II i ten szok cie zabije. pozdrawiam goraco z prawej strony wisly (pamietaj - to na dalekiej syberii albo nawet dalej). Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: płyń z Wisłą! Bródno powinno też zadziałać w kierunku... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.04.08, 23:29 ...w kierunku odebrania dotacji pseudo-ekologom pokroju Zielonego Mazowsza. W przeciwnym wypadku ta szkodliwa organizacja będzie blokować wam most i to jeszcze za nasze pieniądze!!! Zobaczcie co robi ZM z walącym się wiaduktem na Andersa. Ktoś może zginąć? Nieważne, ważne to poblokować, poopóźniać. A w sprawie tego mostu już ZM maczało raz paluchy, więc pewnie nie odpuści. Działajcie póki czas. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: herkules Re: Bródno powinno też zadziałać w kierunku... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.04.08, 23:40 Tak na marginesie, zeby uwczesna wladza Ludowa nie zablokowala buduowy Metra /gdzie dis jest Teatr Rampa/ zaraz po wojnie to praga mialaby pierwszy odcinek podziemnej koleki w warszawie.Zablokowala, poniewaz Praga /wlasnie ta zaniedbana i nie doinwestowana/ jakos dziwnie zle kojarzyla sie z Cudem Nad Wisla pod Radzyminem...ciekawe dlaczego...? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: olek Wschód i Zachód IP: *.aster.pl 12.04.08, 08:49 Mostów w Warszawie może i jest za mało. Proszę tylko zwrócić uwagę, że są to mosty jednokierunkowe. Rano kierunek jazdy na zachód (zawsze był taki kierunek wyjazdów zarobkowych Polaków), a wieczorem powrót na smutny wschód, gdzie pracy nie ma. W tej sytuacji wystarczy, aby rano istniejące mosty pozwalały poruszać się tylko w kierunku zachodnim, a wieczorem w kierunku wschodnim. Jest jeszcze drugie rozwiązanie, trochę ambitniejsze. Polega ono na stworzeniu nowych miejsc pracy na wschodzie, tak żeby ludzie stamtąd nie musieli wyjeżdżać za chlebem na zachód. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: herkules Re: Wschód i Zachód IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.08, 08:58 Przypomne tylko, ze po wojnie wszystkie urzedy, ministerstwa znajdowaly sie na pradze Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek i tak powinno byc - czesc urzedow na Pradze IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.08, 10:04 i zachety podatkowe dla firm przenoszacych sie na prawa strone Wisly zamiast krzyczec o mosty - zadbajcie o miejsca pracy i szkoly po prawej stronie - jak na razie 90 pct miejsc pracy w aglomeracji po lewej stronie Wisly Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: AW Re: i tak powinno byc - czesc urzedow na Pradze IP: *.aster.pl 12.04.08, 10:54 Dokładnie tak. Można też wstrzymać rozpoczynanie budowy nowych biurowców po stronie lewobrzeżnej i udostępnić tereny pod biura po prawej stronie Wisły. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: ef14 Re: Wschód i Zachód IP: *.dtz.nl 14.04.08, 15:39 popieram! w kijowie sa takie pasy jazdy (na srodku), ktorych kierunek ruchu zmienia sie w zaleznosci od natezenia ruchu. wytyczyc takie na mostach i rano puscic na zachod a po poludniu nabarot! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: kamil Bródno do Żoliborza: przestańcie blokować most! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.08, 09:55 gdyby wprowadzić zakaz używania samochodów przez radnych (do poruszania się po mieście) to komunikacja publiczna wyglądała by zupełnie inaczej Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jerzy Bródno do Żoliborza: przestańcie blokować most! IP: *.flashnet.pl 12.04.08, 09:57 nie dosc ze mostow malo to wiele ulic sa za waskie Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: =t= Niefortunne... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.08, 10:21 Szkoda że pan Brukalski nie potrafi zapanować nad nerwami, ale patrząc na wasze zachowanie po trosze go rozumiem. Tacy jak kezmo powinni pomyśleć trochę, w sieci też was można znaleźć a takie wypowiedzi mogą się skończyć w sądzie. Niefortunne jest też że mieszkańcy Bródna najwyraźniej nie rozumieją że ta chybiona inwestycja absolutnie niczego im nie da, a korki nie zmniejszą się ani odrobinę. Na Żoliborzu już nie ma gdzie parkować, więc nadzieje na parkowanie aut tutaj mogą porzucić. A jeśli problem się nasili, to mieszkańcy zaczną się grodzić na potęgę, albo bronić innymi jeszcze metodami. Pewna mieszkanka pl.Wilsona już teraz krąży po ulicach z cyfrówką, uwiecznia po chamsku i wbrew przepisom poparkowane auta... pewnie niedługo uzbiera dość na duży donos i posypią się mandaty. I obym się mylił, ale mogą też dewastować pojazdy z innych dzielnic stojące wszak bez opieki cały dzień. Od zbudowania mostu nie przybędzie też miejsc postoju i dojazdów do centrum... a korzystający z nowej przeprawy mogą tam jechać tylko trzema trasami. Najkrótsza wisłostradą jest regularnie zakorkowana aż po PWPW; przez Mickiewicza i Andersa również (jeden pas i brak koniecznego poszerzenia, plus walący się wiadukt). Najbardziej okrężna przez Rondo Babka i Stołeczną też jest zakorkowana ruchem docierającym z mostu Grota. Niezbyt efektywne będzie też nowa trasa tramwajowa. Zwyczajnie dlatego że już istniejące w rejonie Budowlanej tory pozwalają dojechać w zbliżony rejon w niewiele dłuższym czasie... tu akurat możnaby się spierać, jednak istotna jest inna kwestia. Za te kilkaset milionów zł możnaby przedłużyć linię tramwajową wzdłuż Budowlanej/Głębockiej do centrum handlowego, które stałoby się DE FACTO parkingiem park&ride, zmodernizować istniejące torowiska i kupić kilkadziesiąt nowoczesnych, pojemnych niskopodłogowców które dowoziłyby pasażerów z Bródna do przesiadki na Dworcu Gdańskim. Eleganckie, czyste, często i szybko kursujące tramwaje i potężny parking w centrum handlowym (plus opcja zostawienia auta u siebie w garażu) poprawiłyby komunikację mieszkańców Bródna z centrum o wiele lepiej niż jakikolwiek most... Oczywiście, tą przeprawę należy i tak z czasem zbudować. Jednak w sytuacji gdy nasze ubogie i jeszcze rabowane przez rząd centralny miasto nie może robić wszystkiego na raz, powinno najpierw robić to, co przynosi najwięcej efektów. Mosty są medialne, ale akurat ten wiele efektów nie da. Odnoszę zresztą wrażenie że pani Prezydent ma kompleks w stosunku do pana Piskorskiego i jego dwóch mostów, więc marzy jej się dogonienie konkurenta w tej kategorii... i zupełnie nie dostrzega że mosty jakoś o wygranej w wyborach nie przesądziły... Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: raskolnikov Re: Niefortunne... IP: *.chello.pl 12.04.08, 10:48 "Niefortunne jest też że mieszkańcy Bródna najwyraźniej nie rozumieją że ta chybiona inwestycja absolutnie niczego im nie da, a korki nie zmniejszą się ani odrobinę" Tak może pisać tylko ktoś kto dojeżdża do centrum z Żoliborza czy Bielan i dla którego pierwszy napotkany korek zaczyna się na Wisłostradzie czy na Popiełuszki. Gdyby przyszło Ci dojeżdżać z prawego brzegu, wiedziałbyś że największe korki tworzą się na wjazdach na mosty i na samych mostach. To tam stoi się najdłużej, a potem korek na Wisłostradzie to już naprawdę tylko "deser" ;) Nikt nie oczekuje, że jeden most Krasińskiego zlikwiduje korki do samego centrum, ani że rozwiąże problemy komunikacyjne całego miasta. Celem mostu jest ułatwienie i skrócenie czasu przejazdu przez Wisłę, który dzisiaj odbywa się w skandalicznych warunkach. Odpowiedz Link Zgłoś
citizen67 Re: Niefortunne... 12.04.08, 11:26 Celem mostu (podobnie jak wszelkich inwestycji komunikacyjnych) powinno być rzeczywiste "ułatwienie i skrócenie czasu przejazdu" np. do centrum. "t" ma rację - zlikwidowanie "wąskiego gardła" na początku szlaku komunikacyjnego nic nie da, jeśli przepustowość kolejnych skrzyżowań pozostanie ta sama - zamiast dwóch korków o długości 1 km + 1 km będzie jeden korek 2km. Czas dojazdu dla mieszkańca Bródna i Targówka pozostanie ten sam, mimo że z kasy miejskiej wypłynie miliard zł. Ja też lubię jeżdzić po mieście samochodem, ale już wiem, że obecnie w Warszawie na wielu szlakach jest to nieopłacalne. Przypominam, że Warszawa wśród dużych miast europejskich ma jedna z najniższych efektywnych średnich prędkości jazdy (23 km/h)- taka samą jak tramwaje! Odpowiedz Link Zgłoś
golf1980 Każdy most jest potrzebny! 12.04.08, 11:54 Ten most jest potrzebny przede wszystkim mieszkańcom korzystającym z komunikacji miejskiej, a nie jeżdzącym samochodami.Skoro ma jeżdzic tramwaj,który dowziłby do metra i innych połączeń tramwajowych to wiadomo,że wielu kierowców wybierze komunikację, niż stanie w korkach. Tyle się mówi by rezygnowac z jazdy samochodami na rzecz przyjaznej komunikacji, a gdy pojawia się jakaś rozsądna alternatywa związna z dogodnym połączeniem bez konieczności stania w korkach i możliwośc rezygnacji z dojazdu samochodem to ludzie protestują. Nie rozumiem też dlaczego mieszkańcy lewej strony twierdzą, że z mostów korzystają tylko "prawobrzeżni" mieszkańcy Warszawy?To jest prawie połowa miasta dlaczego więc lewa strona może miec przywileje w postaci bardziej rozbudowanej sieci tramwajowjej czy metra, a prawa gzie mieszka ponad 600 tysięcy ludzi(nie mówiąc już o miejscowściach ościennych takich jak np.Marki,Ząbki,Zielonka czy Jabłonna) musi byc ta gorszą i niedoinwestowaną????Dlaczego? To jest niesprawiedliwe i uważam,że trzeba walczyc o ten i każdy kolejny most.Życie należy sobie ułatwiac, a nie utrudniac, tym bardziej jeśli żyjemy w stolicy europejskiego państwa. Odpowiedz Link Zgłoś
citizen67 Re: Każdy most jest potrzebny! 12.04.08, 12:16 Jeśli chcesz, żeby ten most był przede wszystkim mostem tramwajowym, to przekaż to burmistrzowi Targówka i Bródna!! Po ty moście żaden tramwaj nie przejedzie przez najbliższe 10 lat po jego wybudowaniu!!!. Żeby powstała linia tramwajowa potrzeba znacznie więcej niż tylko 1 km trasy na moście. A poza tym, niektórzy twierdzą, że ta linia tramwajowa nigdy nie powstanie, bo po wybudowaniu drugiej linii metra po prostu bedzie zbędna. Odpowiedz Link Zgłoś
ssen Re: Każdy most jest potrzebny! 12.04.08, 13:56 citizen67 napisał: > Jeśli chcesz, żeby ten most był przede wszystkim mostem tramwajowym, > to przekaż to burmistrzowi Targówka i Bródna!! > Po ty moście żaden tramwaj nie przejedzie przez najbliższe 10 lat po > jego wybudowaniu!!!. Żeby powstała linia tramwajowa potrzeba > znacznie więcej niż tylko 1 km trasy na moście. czytajac takie bzdury po prostu rece opadaja. masz tutaj trollu zapisy umowy wieloletniej pomiedzy miastem (ZTM) a Tramwajami Warszawskimi. tramwar.republika.pl/tw-umowa2008.html pierwsza pozycja w tabelce 52.8 mln na budowe torow dojazdowych na ul Krasinskiego rok 2010. czyli miedzy wilsonem a jagiellonska (via most) tory beda zbudowane od razu. Pytanie jest tylko kiedy zostana dociagniete do budowlanej. citizen67 napisał: > A poza tym, > niektórzy twierdzą, że ta linia tramwajowa nigdy nie powstanie z tego co napisalem wyzej wynika ze powstanie. swoja droga ciekawe co to za 'niektorzy'? Moze przedstawisz jakos blizej tych 'eskpertow'. citizen67 napisał: > bo po wybudowaniu drugiej linii metra po prostu bedzie zbędna. po wybudowaniu drugiej linii metra... czyli kiedy? :> Bedzie zbedna gdyz? pomiedzy brodnem/targowkiem a bielanami/zoliborzem nikt sie nie przemieszczac? Czy moze beda jezdzic metrem z przesiadka w centrum? ;o pozdrowienia ze starej ochoty. Odpowiedz Link Zgłoś
citizen67 Re: Każdy most jest potrzebny! 12.04.08, 14:19 "masz tutaj trollu zapisy umowy wieloletniej pomiedzy miastem (ZTM) a Tramwajami Warszawskimi" ... Gratuluję optymizmu. Wpadnij do mnie kiedyś to pozwole ci skserować wszystkie zebrane przeze mnie przez kilkanaście lat "plany wieloletnie" rozwoju komunikacji miejskiej w Warszawie. Pytanie za 3 pkt: Kiedy po raz pierwszy "na pewno" miała rozpocząć się budowa trasy N-S? Pamiętasz? Jak nie zbudują mostu i trasy tamwajowej przed końcem kadencji obecnych władz (a nie zbudują) to z dużym prawdopodobieństwem ta inwestycja nie będzie kontynuowana. Odpowiedz Link Zgłoś
ssen Re: Każdy most jest potrzebny! 12.04.08, 14:56 > Jak nie zbudują mostu i trasy tamwajowej przed końcem kadencji > obecnych władz (a nie zbudują) to z dużym prawdopodobieństwem ta > inwestycja nie będzie kontynuowana. Mniejsza o to czy zbuduja most czy go nie zbuduja wcale. Na jakiej postawie twierdzisz ze "Po ty moście żaden tramwaj nie przejedzie przez najbliższe 10 lat po jego wybudowaniu!!!" konkrety prosze, a nie swoje 'widzimisie'. Juz pomijam detal w postaci tego ze duzo wskazuje na to iz przyszle wladze (nastepna kadencja) MOGA BYC takie same lub nawet bardziej jednobiegunowe niz obecne. Czy to oznacza, ze most tym bardziej powstanie? :> PS: Z tego co wiem zakonczenie budowy nie ma tu nic do rzeczy. Liczy sie rozstrzygniecie przetargow na wykonawcow. Jak juz bedzie wszystko przyklepane to praktycznie nie ma odwrotu (gigantyczne odszkodowania). PS2: jesli chodzi o trama to imo powinien jak najpredzej powstac. Od Budowlanej az do Broniewskiego. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: =t= Re: Każdy most jest potrzebny! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.08, 12:33 > Ten most jest potrzebny przede wszystkim mieszkańcom korzystającym z > komunikacji miejskiej, a nie jeżdzącym samochodami.Skoro ma jeżdzic > tramwaj,który dowziłby do metra i innych połączeń tramwajowych golf1980, obawiam się że mnie nie rozumiesz. Bródno JUŻ jest połączone linią tramwajową ze stacją metra Dw.Gdański. Problem w tym że ta linia nie obsługuje całego Bródna, tory na niej się sypią, a tramwaje to wraki kursujące w długich odstępach. Ja naprawdę rozumiem że przy TAKIEJ alternatywie, mieszkańcy Bródna wolą korki w komforcie własnego auta... I dlatego też właśnie mówię - pieniądze które tu planuje się wydać na nowy most, byłyby dużo bardziej odczuwalne, jako poprawa czasu i warunków podrózy, gdyby wydać je na modernizację i wydłużenie istniejących torowisk oraz zakup nowego taboru. Gdyby miasto mogło to zrobić w tym samym czasie, nie miałbym nic do tego nowego mostu. Ale miasto nie może! Nie remontuje się nawet grożącego zawaleniem wiaduktu na Mickiewicza o którym mówiłem. W tej chwili zwiększa się odstępy między kursami tramwajów, bo stary tabor się wykrusza. Jak tak dalej pójdzie, Bródno połączą z Żoliborzem dwa mosty, na obu będzie trasa tramwajowa, ale nie będzie tramwajów które mogłyby tu jeździć. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek Każdy most jest potrzebny jak dziura w moscie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.08, 14:34 jakos nic nie slysze o projekcie mostu tramwajowego a przy okazji - ile to km torow tramwajowych powstalo w Warszawie w ciagu ostatnich 20 lat ???? Odpowiedz Link Zgłoś
ssen Re: Każdy most jest potrzebny jak dziura w moscie 12.04.08, 14:58 torow powstalo o wiele za malo wszystko przez to ze sa o 2 za duzo stacje metra na zoliborzu. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek Każdy most jest potrzebny jak dziura w moscie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.08, 09:37 nie za duzo - tylko za drogo nie potrafie zrozumiec czemu kazda stacja metra musi byc bizantyjska swiatynia za kupe kasy wolalbym pomalowany na czarno beton i 10 nowych stacji co roku - niz jedna bizantyjska swiatynie raz na 3 lata Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Glonojad Re: Niefortunne... IP: *.chello.pl 13.04.08, 22:26 Co do tramwaju - a teraz policz, ile przy powiedzmy 2-minutowej częstotliwości oszczędzisz tramwajów, wożąc Bródno do metra na Placu Wilsona (pętla najbliższa: Potocka /Merto Marymont lub Marymont/Potok), zamiast do metra na Dworcu Gdańskim (najbliższa pętla: ... Potocka / Metro Marymont). Odpowiedz Link Zgłoś
robert_c Radni Żoliborza 12.04.08, 12:48 Na radnych Żoliborza duży wpływ ma Zielone Mazowsze, które protestuje przeciwko wszystkiemu, co nie nazywa się ścieżką rowerową. Radny Brukalski strzelił sobie w stopę i pokazał, że argumenty Żoliborza to tylko i wyłącznie typowe NIMBY. Po stwierdzeniu Brukalskiego, że bał się przyjechać rowerem, gdyż mogli by mu ukraść, padło z sali pytanie, czy w takim razie nie bał się przyjechać samochodem. Przeanalizujmy czego domagają się radni z tej dzielnicy. 1. By Most Krasińskiego powstał po Północnym i po modernizacji Grota 2. Ale jak będzie Północny i zmodernizowany Grota, to wg nich most Krasińskiego nie jest już potrzebny. Z innych kwiatków rady Żoliborza: STANOWISKO Nr 03 / 07 podjęte na VII Sesji Rady Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy w dniu 04 kwietnia 2007 r. § 1 Rada Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy zwraca się z apelem do Prezydenta m.st. Warszawy o spowodowanie właściwej koordynacji i kolejności prowadzenia inwestycji, takich jak: budowa mostu Północnego, remont mostu gen. Grota-Roweckiego wraz z trasą AK i budowa mostu Krasińskiego oraz zapewnienia lokalnego charakteru mostu Krasińskiego. STANOWISKO Nr 09 / 07 podjęte na XIII Sesji Rady Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy w dniu 29 sierpnia 2007 r. Rada Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy zwraca się z apelem do Prezydenta m.st. Warszawy o zmianę priorytetów inwestycyjnych dla tej części miasta st. Warszawy służących nadrzędnemu celowi jakim jest sprawne przygotowanie się miasta do mistrzostw Europy w roku 2012 i wnioskuje o: 1. przesunięcie w czasie inwestycji „most Krasińskiego” ze względu na to, iż będzie to tylko most lokalny o małym znaczeniu komunikacyjnym . Hello!!! Wpierw domagają się, by Trasa Krasińskiego miała charakter lokalny, a potem wnioskują o przesunięcie budowy, bo trasa ma małe znaczenie komunikacyjne, bo jest tylko lokalna. Z kolei na październikowych konsultacjach w 2008 w UD Żoliborz ci sami radni zarzucali, że trasa Krasińskiego to trasa przelotowa i oznacza tranzyt tirów. No cóż... mamy taką władzę, jaką sami sobie wybraliśmy. Wielka szkoda tylko, że radni PO w tej dzielnicy siedzieli cichutko w czasie ostatnich wyborów samorządowych, gdy kandydatka na stanowisko prezydenta Warszawy przedstawiała swoje palny i wizje co do budowy Trasy Krasińskiego. Kandydatka została wybrana, a więc ludzie zaakceptowali te wizje i plany. To, co obecnie czynią radni Żoliborza nie jest niczym innym, jak zwykłym bałaganiarstwem. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach RobertaC IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.08, 12:58 radny Zoliborza ma obowiazek dbac o zapewnienie godziwych warunkow zycia mieszkancow swojej dzielnicy ma prawo i obowiazek domagania sie by interes mieszkancow Zoliborza uwzgledniany byl jako pelnoprawny argument w procesie podejmowania dyskusji problemy wynikajace z szalenczego rozwoju zabudowy mieszkalnej po prawej stronie Wisly - bez infrastruktury lokalnej, bez miejsc pracy i szkol nie moze byc rozwiazany poprzez masowe przemieszczanie rano i wieczorem przez kolejne mosty i dzielnice w oparciu o samochody osobowe (a w srodku wylacznie kierowca) i zastawione samochodami uliczki na osiedlach przy stacjach metra (darmowe parkowanie pod cudza brama) ale od Roberta C. nie mozna sie spodziewac rozumienia system - on jest ekspertem od quick fixes a to jak wiadomo droga do nikad Odpowiedz Link Zgłoś
robert_c Re: bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Rober 12.04.08, 13:27 Żoliborz nie jest państwem w państwie lecz częścią miasta stołecznego. Gdyby polityka każdej dzielnicy miała się opierać na "wszędzie, tylko nie u mnie", to powinniśmy uczynić wszystkie dzielnice strefami zamkniętymi, z których mieszkańcy nie mają prawa wyjeżdżać. Warszawa to nie tylko Żoliborz. Warszawa składa się z części lewo- i prawobrzeżnej. By Wisła przestała dzielić nasze miasto, potrzebne są kolejne mosty. Most Krasińskiego ma mieć charakter lokalny. Dalszą kwestią jest organizacja ruchu i ograniczanie miejsc parkingowych, przy jednoczesnym rozwoju i promocji środków masowej komunikacji. I w tym kierunku powinny iść działania radnych z Żoliborza. W przypadku trasy Krasińskiego brakuje argumentów ruskich tirów (choć niektórzy usiłowali też straszyć tranzytem Lisbona - Władywostok), więc w zasadzie argumentów nie ma, co widać dokładnie po stanowiskach rady Żoliborza. Tak jak radny Brukalski jedzie samochodem na konsultacje na praską stronę stolicy (a konsultacje były o 17:00, więc w godzinie szczytu), tak samo mieszkanieć Bródna ma prawo pojechać autem na Żoliborz. Mówienie wprost przez radnego dzielnicy, że nie chce u siebie mieszkańców z dzielnicy sąsiedniej, a sam jedzie do sąsiadów swoją bryką, świadczy jedynie o tym, że działania swoje opiera jedynie o prywatę. A to radnemu już nie przystoi. Godziwe warunki życia w Warszawie, to między innymi możliwość swobodnego poruszania się, a nie tracenie godzin na dojechanie z pracy i do pracy. Miejsce pracy wybiera się ze względu na warunki płacowe i posiadane kompetencje, a nie na lokalizację. Przypominam też, że po prawej stronie Wisły znajduje się Żerań FSO. Niewykluczone, że wielu mieszkańców Żoliborza tam pracuje. Odpowiedz Link Zgłoś
robert_c Re: bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Rober 12.04.08, 13:37 Przy okazji chciałem sie dowiedzieć jakie i ile miejsc pracy daje Żoliborz. Jakie są w tej dzielnicy biurowce, jakie firmy mają swoją siedzibę, jakie są zakłady przemysłowe, ile jest centrów handlowych? Ile w tej dzielnicy jest wyższych uczelni? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach RobertaC IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.08, 13:48 kolega nie z Warszawy znowu zapomnialem - a powinienem pamietac Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Admiral Re: bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Rober IP: *.chello.pl 13.04.08, 13:58 Jacuś - wiesz dobrze, że Robert jest z Mokotowa. A to co powiedział to święta prawda i dlatego Cię to tak boli. Więc przestań farmazonić, bo Cię znowu zaczą w nocy białe boeingi startujące z III pasa Okęcia ścigać po nocy. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Roberta C IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.08, 15:46 raz z Mokotowa - raz z Bemowa w zaleznosci od watku a znajomosc Warszawy typowa dla ludnosci naplywowej nie dalej niz 7 lat temu stukal z Wroclawia Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: elmo Re: bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Rober IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.08, 23:47 Padło dość ścisłe pytanie, ile to miejsc pracy generuje Żoliborz, ile tam Szkół Wyższych? Bo wygląda na to, że mieszkańcy Żoliborza też muszą jeździć do pracy gdzie indziej np. do Centrum. A może mieszkańcom Muranowa się to nie podoba? Nie chcą mieć codziennego tranzytu ludzi z Żoliborza do Centrum? Może lepiej wybudować wielki zakład pracy na środku Żoliborza, żeby mieszkańcy ościennych dzielnic nie musieli codziennych karawan ludzi z Żoliborza? Takie same argumenty jak Twoje, więc musisz się z nimi zgodzić. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Rober IP: *.dsl.sil.at 16.04.08, 20:24 a co mnie obchodza twoje glupie pytania ???? jestes ciekawy - latwo znajdziesz za nauke sie placi Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: elmo Re: bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Robe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.04.08, 13:38 Czyli chcesz dyskutować nie odpowiadając na żadne pytania? Ciekawe. Pomijam już sprawę, że sam zadajesz pełno pytań i żądasz na nie odpowiedzi. A na pytanie niewygodne dla siebie albo nie odpowiadasz albo piszesz jakieś bzdury. A jak już nawet tego nie możesz to zaczynasz pisać, że rozmówca to z pewnością dziecko. Szczyt finezji. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Robe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.04.08, 10:51 tak to juz sie przyjelo - chcesz inwestycji - uzasadnij nie potrafisz, nie masz danych, nie rozumiesz problemu - to ja nie musze sie na nia zgadzac jestem podatnikiem i mieszkam w dzielnicy o najwyzszych wplywach na glowe i najnizszych wydatkach na glowe i nie musze niczego udowadniac Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: elmo Re: bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Robe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.04.08, 18:41 Akurat uzasadnienie inwestycji zostało już dość dobrze tu wyjaśnione. A to gdzie mieszkasz nie ma nic do rzeczy, czy byłby to wielki pałac w najbogatszym państwie świata, czy lepianka w Afryce. Prawa dyskusji są wszędzie takie same. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Roberta C IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.04.08, 19:43 akurat nie i dlatego zadaje pytania - ktore pomoga wam zrozumiec jak bardzo nie pasuja do rzeczywistosci i to pomoglo - tylko ty jeden jeszcze nie rozumiesz - masz duzy klopot w zrozumieniu prostego postu i jedziesz z jakas A Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach RobertaC IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.08, 13:47 klepiesz klepiesz i jak zwykle niczego nie rozumiesza Zoliborz jest czescia miasta - a przewalanie sie tlumow z sypialni wybudowanej na buraczanych polach nie jest funkcja miasta budowanie kolejnych mostow by tysiace samochodow (1 kierowca plus powietrze) moglo zablokowac waski uliczki Zoliborza nie placac za parkowanie (w jakim innym miescie UE jest to mozliwe ????) lacznie z wyjazdami z poseji jest typowym absurdem w stylu Roberta C. co to znaczy lokalny charakter mostu ??? w szczegolnosci, gdy sto tysiecy ludzi koniecznie musi co rano przez niego przejechac - i to w jedna strone ??? radny Brukalski - podobnie jak i 99% mieszkancow Zoliborza nie ma zadnego interesu by jechac na Brodno, nie zna najlepszych polaczen i nic sie nie stalo ze pojechal samochodem zamiast eksperymentowac tracac czas natomiast po zbudowaniu mostu - tysiace samochodow mieszkancow Brodna pojawi sie na Zoliborzu - parkujac na waskich uliczkach Zoliborza w okolicach stacji metra - albo blokujac dojazd do centrum jesli urzedy, biura i banki beda mialy swoje siedziby po prawej stronie Wisly wiele osob w lewej strony chetnie sie przeniesie i z mieszkaniem wystarczy porownac ceny dzialek i domow - po obu stronach Wisly - w odleglosci 15 km od centrum ceny sa o polowe nizsze - i tego nie zmieni kolejny most tylko planowanie i poszanowanie interesow wszystkich zapewnia rozwiazywanie problemow - a ty znowu wciskasz latanie, cerowanie i obrazanie porzadnych ludzi zenada Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: bródno pozdrawia;) Re: bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Rober IP: *.acn.waw.pl 12.04.08, 14:09 Aha, ty nie masz nic do roboty po prawej stronie miasta, to należy wysadzić wszystkie mosty. Bo zjadą się i specjalnie zablokują ci wjazd na podwórko. Codziennie jeżdżę przez Żoliborz i jakoś nie zauważyłem tego strasznego procederu. Wiem, że Żoliborz, jako naddzielnica, chce mieć większe prawa od innych i uszczuplać komunikację innych części miasta pod pretekstem własnych interesów i inwektyw wobec prawej strony Wisły (buraczane pola, złodzieje). Niestety, Żoliborz nie jest pępkiem miasta. Nie zwalą się tam tysiące samochodów, tak jak nie ma ich tam teraz. Bo po co? Stać w korku, oglądając beznadziejną "inteligentną" sygnalizację pl. Wilsona? Pchać się w zakorkowane wąskie uliczki? NIE. Mieszkańcy Bródna nie są tak głupi. Czy teraz masa aut z mostu Grota jedzie np. na pl. Wilsona? Nie. Wiem bo widzę codziennie. A most będzie lokalny, nie będzie najazdu tirów, ani setek tysięcy samochodów. Wystarczy spojrzeć na ulice przy Budowlanej. Czy to przypomina w czymś Trasę Toruńską i ul. Modlińską z których jadą masy samochodów na lewy brzeg Wisły? To ulice lokalne. Ja osobiście liczę na jakąś sensowną linię autobusową z Bródna nowym mostem na pl. Wilsona. Bo tramwaj i tak mi się nie przyda, tak, jak nie przydaje się teraz. Po prostu nie opłaca mi się dojeżdżać do tramwaju. I tyle. "Zielony Żoliborz, pieprzony Żoliborz" Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach RobertaC IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.08, 14:24 1. i w postach i w rzeczywistosci widzisz tylko co tobie pasuje 2. a przy okazji - sam wykazales ze ten most jest niepotrzebny 3. co roslo na Bialolece 20 lat temu - zanim wyrosly ogromne osiedla sypialnie ?????? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: bródno pozdrawia;) Re: bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Rober IP: *.acn.waw.pl 12.04.08, 14:49 To ty widzisz tylko to co chcesz. Sumując twoje opnie: -most jest zły bo setki samochodów zniszczą Żoliborz -most jest niepotrzebny bo setki samochodów nie zniszczą Żoliborza -Żoliborz to pępek miasta, każda droga prowadzi przez Żoliborz Napiszę prościej: Straszycie, że most zły bo Żoliborz rozjadą setki pędzących samochodów, tirów, będą parkować wam na dachach, chodnikach, podjazdach. Mówimy wam, że tak nie będzie, to twierdzisz, że udowodniłem, że most jest niepotrzebny. Ja tylko piszę, że samochody nie najadą Żoliborza. POWTARZAM: ŻOLIBORZ TO NIE PĘPEK MIASTA. To, że samochody nie rozjadą twojego pięknego Żoliborza nie znaczy że most jest niepotrzebny. Nie rozjadą Żoliborza. Powtórzę moje pytanie: BO PO CO? Dostać się do tych żoliborskich centrów handlowych/uczelni/biurowców? Nie. Bo centrów handlowych/uczelni/biurowców tam nie ma. Pojadą wisłostradą, tak jak teraz, lub autobusem/tramwajem do metra. Most Grota już teraz nie wystarcza ( a dochodzą rozpadające się wiadukty nad koleją które mają być wyburzone - czym Targówek przekroczy Wisłę, jeśli mostu się nie zbuduje?) żeby komfortowo dostać się komunikacją miejską do metra, do centrum. A tramwaj mostem Gdańskim się po prostu nie opłaca dużej części mieszkańców Targówka. Most Krasińskiego nie będzie mostem do Żoliborza. Będzie mostem na drugą stronę Wisły. Co do punktu 3. Nie obchodzi mnie to. I tyle. Grodzisko na Bródnie jest od 900 lat. A na Żoliborzu od ilu? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Rober IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.08, 09:11 dlaczego pod moj post podpinasz jaki bzdurny komentarz odnoszacy sie do tez przez ciebei samego wymyslonych ??? nie wiesz co to znaczy dyskusja ??? czy wy wszyscy z betonowego lobby musicie klamac i manipulowac - prawda, analiza, argumenty wam nie wsytarcza ??? to sa moje podatki i moje miasto - wiec spadajcie ze swoimi bzdurami i teoriami skompromitowanymi juz dawno Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: bródno pozdrawia;) Re: bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Rober IP: *.acn.waw.pl 13.04.08, 12:04 Widzę, że most trzeba zbudować. Choćby po to, żebyś mógł zobaczyć na własne oczy jak bardzo popadłeś w lęki przed resztą miasta. Czy na Żoliborzu żyją tylko idealni ludzie niczym w rajskim ogrodzie, wśród idealnie zbudowanych, delikatnych szklanych domów? Żadna dzielnica jeszcze nie została zniszczona z powodu mostu. Przypominam, że trochę mostów w Warszawie już mamy i jakoś wszyscy żyjemy. Można dojechać na Żoliborz, nie ma rogatek, a Żoliborz wciąż istnieje! Nikt nie zjedzie się nagle na Żoliborz. To nie jest niesamowita, wyjątkowa dzielnica którą każdy chce najechać swoim ohydnym VW Golfem II. Mi wystarczy jeden biedny, wysokopodłogowy autobus miejski, który pojedzie mostem Krasińskiego i zatrzyma się na Placu Wilsona, (bez tych chorych nowych świateł, bez których ruch był dużo płynniejszy) omijając korek przy wjeździe na wiadukty do mostu Grota. Tramwaj mi nie pasuje, dojazd do niego się nie opłaca. Tramwaj jest rozwiązaniem dla innej części Bródna, którą most Krasińskiego ucieszy jeszcze bardziej. Uwierz, że Bródno to nie rozszalała banda samochodziarzy chcąca tylko zniszczyć Żoliborz, ot tak, dla samego zniszczenia, czy też z zazdrości. Ja chcę po prostu dojechać do centrum w godziwych warunkach, w rozsądnym czasie i komunikacją miejską. Samochodem będzie za drogo i za wolno. Mam nadzieję, że ten most powstanie. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Rober IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.08, 12:22 po pierwsze - nie mieszkam na Zoliborzu po drugie - takiego niskiego udzialu KM jak wWarszawie nie ma zadna stolica starej Unii wiec daruj sobie glodne kawalki o swoim autobusie nowy most - nowe korki i coroz wiecej samochodow na waskich uliczkach i trawnikach w strefach darmowego parkowania Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: bródno pozdrawia;) Re: bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Rober IP: *.acn.waw.pl 13.04.08, 20:51 jakie kur... głodne kawałki o autobusie? czy ten "zielony Żoliborz" robi źle na mózg? Nie mam samochodu. Nie kupię go jeśli zbudują most Krasińskiego. Chcę tego pieprzonego mostu żeby kulturalnie tam dojechać autobusem. Jakie kur... głodne kawałki? Jeden kurna autobus! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Robera C IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.08, 21:23 poznaj statystyki i jak bladziutko wypada KM w Warszawie na tle innych stolic UE glodne kawalki powtarzasz i tyle - z niewiedzy Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: brodno pozdrawia;) Re: bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Robe IP: *.acn.waw.pl 13.04.08, 23:10 Jakie glodne kawalki? Jakas statystyka (istotna dla miasta) nie spowoduje ze ja i mi podobni kupią samochod! Sam fakt statystyki nic nie zmienia - znajac ją mozna przeprowadzic jakies dzialania ktore cos zmienią. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Robe IP: *.dsl.sil.at 15.04.08, 18:15 i dlatego kolejne miasta w UE wporawdzaj ograniczenia dla ruchu samochodow i buduja sicezki rowerowe i rozwijaja siec KM Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: bródno pozdrawia;) Re: bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Robe IP: *.acn.waw.pl 15.04.08, 20:44 Prawda, opłata np. za wjazd do centrum to ciekawy pomysł. Czy może coś innego, nie znam się na tym akurat. Ale znajdziesz polityka który odważy się to uchwalić? Przecież konieczna podwyżka biletów, pierwsza po 7 latach, była problemem który prawie rozwalił koalicję. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Robe IP: *.dsl.sil.at 16.04.08, 20:26 kazdy polityk poprzez budowe niepotrzebnego mostu nawet jesli przegra nastepne wybory - to juz i tak nie bedzie musial pracowac ani on ani jego rodzina Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Glonojad Re: bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Rober IP: 217.17.35.* 14.04.08, 09:10 Ad "po drugie" - kłamiesz. Udział KM w okolicach 60% jest bardzo wysoki jak na miasto tej wielkości i Warszawa może być z niego dumna. A na Żoliborzu po prostu trzeba wprowadzić płatne parkowanie. I tyle. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Rober IP: *.dsl.sil.at 14.04.08, 21:09 udzial KM w Warszawie jest bardzo daleko do 60 pct dodatkowo w calym miescie 200 km sciezek rowerowych daleko w tyle za porownywalnymi miastami UE za to lawina blachy z jednososobowym wypelnieniem - plus bezladne parkowanie na chodnikach i trawnikach - takie praktyki sa nie do pomyslenia w starej unii Odpowiedz Link Zgłoś
robert_c Re: bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Rober 12.04.08, 17:09 Gość portalu: jacek napisał(a): > Zoliborz jest czescia miasta - a przewalanie sie tlumow z sypialni > wybudowanej na buraczanych polach nie jest funkcja miasta Podstawowe pytanie, skąd dokąd miałyby się te tłumy przewalać? > budowanie kolejnych mostow by tysiace samochodow (1 kierowca plus > powietrze) moglo zablokowac waski uliczki Zoliborza nie placac za > parkowanie (w jakim innym miescie UE jest to mozliwe ????) lacznie z > wyjazdami z poseji jest typowym absurdem w stylu Roberta C. Czysta demagogia. Możesz napisać w jakież to uliczki Żoliborza miałyby wjechać te auta z Bródna i w jakim celu? > co to znaczy lokalny charakter mostu ??? w szczegolnosci, gdy sto > tysiecy ludzi koniecznie musi co rano przez niego przejechac - i to > w jedna strone ??? Kolejna demagogia. Znasz chociaż prognozowane natężenie ruchu na Moście Krasińskiego? Jest tam po 100 tys, pojazdów na dobę? > natomiast po zbudowaniu mostu - tysiace samochodow mieszkancow > Brodna pojawi sie na Zoliborzu - parkujac na waskich uliczkach > Zoliborza w okolicach stacji metra - albo blokujac dojazd do > centrum Czy w chwili obecnej są w ciągu dnia jakieś wolne miejsca parkingowe w okolicy Pl. Wilsona? Nie ma. Wytłumacz więc waść gdzie miałby ów mieszkaniec Bródna zaparkować, skoro nie ma miejsc? Poza tym zadałem konkretne pytanie i oczekuję konkretnej odpowiedzi. Ile na Żoliborzu jest miejsc pracy, ile biur, siedzib firm, zakładów przemysłowych, wyższych uczelni, centrów handlowych? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Rober IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.08, 09:14 jak zwykle Robert C. zaprzecza faktom i placze sie w zeznaniach oredownik niszczenia miasta i integracji komunikacji w miescie w jeden wielki korek samochodowy slepy i zaklamany brzydal, obronca pirata drogowego - macie szczescie, ze go nie widziliscie w realu Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Admiral Re: bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Rober IP: *.chello.pl 13.04.08, 14:12 Wobec stałego i ewidentnego mijania się Jacka z prawdą i narastającą w związku z tym moją irytacją po lekturze jego postów, poniższe będzie chamskie,obraźliwe i ad personam. Jacuś! Ty to masz głowę chyba wyłącznie po to, zeby nie padało do środka! A nie rozumiesz tego, bo w tej chwili nie pada! Bez wyrazów szacunku ... Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek bzdurna koncepcja NIMBY - czyli obciach Rober IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.08, 15:44 typowe zachowanie dla betonowego lobbysty Odpowiedz Link Zgłoś
citizen67 lepsza komunikacja-TAK, mosty-?? 12.04.08, 14:03 1. To nie radni żoliborza mieszają, tylko władze Warszawy co chwila mówią co innego na temat tego mostu. Myśleli, że jak zaproponują kolejny most, to wszyscy będą skakali z radości, a tu proszę, mieszkańcy patrzą władzy na ręce i pytają, czy ta inwestycja jest rzeczywiście najpilniejsza? 2. Piszesz, że "Warszawie potrzebne są kolejne mosty", a na stronie SISKOM jest analiza, z której wynika, że wcale niekoniecznie (za wyjątkiem Północnego, który na pewno jest potrzebny) 3. "Warszawa to nie tylko Żoliborz" - i nie tylko Targówek czy Bródno. W korkach stoją wszyscy: Ursus, Włochy, Piaseczno, Bemowo, .... Dlaczego ze wspólnej kasy mamy finansować równocześnie dwa mosty na północy? Ja nie wiem. Czy za ten 1 mld zł nie byłoby efektywniej zbudować kilka wiaduktów na obwodnicy śródmiejskiej, żebyś przejechał bezkolizyjnie mostem Gdańskim aż do Filtrów? Albo tak jak pisze "t" czy nie lepiej wydać tą kasą na komunikację zbiorową? Niech władze Warszawy pokażą, że zrobiły analizę kilku wariantów, i że ten jest najbardziej efektywny dla szybkiego przemieszczania sie mieszkańców Warszawy po mieście. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek swiete slowa - ale Robert C. juz wie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.08, 14:07 on jest znany z posiadania wiedzy objawionej i jedynej slusznej Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: bródno pozdrawia;) Re: lepsza komunikacja-TAK, mosty-?? IP: *.acn.waw.pl 12.04.08, 14:32 3. Dlatego budujemy 2 mosty na północy, bo na południu już są. Koniec wywodu. Most Grota jest obecnie najmocniej wykorzystywanym mostem w Warszawie, a dojazdowe wiadukty do niego są w tragicznym stanie. Zostały zawężone do jednego pasa w stronę centrum i są wspomagane przez postawioną obok konstrukcję dawnego mostu Syrenki (nie zostały zamknięte ponieważ jednego wjazdu nie da się skierować na dawny most Syrenki, może tylko prowadzić na walący się wiadukt). Plany mówią o wyburzeniu wiaduktów i zbudowaniu ich od nowa. Co to znaczy - nie wiesz. Nie jeździsz codziennie mostem. Oznacza to paraliż komunikacyjny Bródna i okolic. Jeśli powstanie most Północny to Białołęka sobie poradzi, ale Bródno nie będzie jechało specjalnie na Białołękę żeby przeprawić się przez Wisłę, dojechać do Wisłostray, metra itd. Most Krasińskiego powstać musi. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek lepsza komunikacja-TAK, mosty-?? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.08, 14:37 ale nadal nie wytluczyles czemu Brodno musi koniecznie miec most zeby nie bylo paraliu komunikacyjnego - to jakas rzeka dzieli Brodno na pol ???? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: bródno pozdrawia;) Re: lepsza komunikacja-TAK, mosty-?? IP: *.acn.waw.pl 12.04.08, 15:13 Mniej więcej o to chodzi. Bródno jest oddzielone od reszty świata z 4 stron. Co powoduje że w każdą ze stron nie ma więcej możliwości przejazdu niż 1 lub 2 ulice. Północ - trasa Toruńska. Wschód - lasek Bródnowski. Południe - cmentarz Bródnowski. Od strony Wisły najgorzej: rozjezdnia kolejowa szeroka na kilkaset metrów + jeszcze trochę: fabryki, hale, budynki-nieużytki na Żeraniu. Ich też nie da się ominąć - nie ma tam żadnych ulic. Jedyny sposób aby przedostać się w kierunku Wisły to wiaduktami do Mostu Grota. Wiadukty rozpadają się - jak już pisałem jeden jest już praktycznie zamknięty. Mają zostać poszerzone - wyburzone i zbudowane od nowa. To będzie właśnie ten paraliż komunikacyjny. Wiadukty nad koleją to kwestia czasu, kiedy miasto zostanie zmuszone do ich zamknięcia. Wtedy cały ruch z Bródna chcesz skierować na most Gdański? Czy może mamy jechać z Bródna na Białołękę i przeprawić się mostem Północnym? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek lepsza komunikacja-TAK, mosty-?? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.08, 09:28 zadajcie miejsc pracy u siebie - meczcie urzedy, poslow, radnych, prezydenta, biznesmenow - waszym problemem nie jest brak mostu - tylko brak miejsc pracy na miejscu, w waszej dzielnicy most nie jest rozwiazaniem waszych problemow - za to bedzie powodem nowych problemow innych osob chyba ze o to wam chodzi - zeby inni nie mieli za dobrze Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek lepsza komunikacja-TAK, mosty-?? IP: *.dsl.sil.at 15.04.08, 18:17 to jak niby dojedziecie do tego mostu ??? przez cmentarz ??? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: bródno pozdrawia;) Re: lepsza komunikacja-TAK, mosty-?? IP: *.acn.waw.pl 15.04.08, 20:46 Budowlaną. Potem estakadami nad koleją. Cmentarz, blokuje drogę na południe, są do wyboru aż 2 ulice. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek lepsza komunikacja-TAK, mosty-?? IP: *.dsl.sil.at 16.04.08, 20:27 makabra most wam nic nie pomoze Odpowiedz Link Zgłoś
citizen67 Re: lepsza komunikacja-TAK, mosty-?? 12.04.08, 15:07 1. Władze Warszawy stanowczo zaprzeczają, że powodem budowy tego mostu jest remont mostu Grota. "potrzeba wybudowania mostu wynika z analizy lokalnych potrzeb komunikacyjnych pomiędzy Targówkiem i Żoliborzem" Czy masz jakieś tajne wieści że jest innaczej? 2. Same wiadukty można już teraz bezkolizyjnie wybudować, władze Warszawy nie robią tego chyba tylko dlatego, że czekaja na pieniadze z budżetu centralnego; 3 Jesli dla wyremontowania jednego mostu trzeba wybudować drugi za 0.5 - 1 mld zł to to jest mistrzostwo świata w niegospodarności Odpowiedz Link Zgłoś
robert_c Re: lepsza komunikacja-TAK, mosty-?? 12.04.08, 17:12 citizen67 napisał: > 2. Piszesz, że "Warszawie potrzebne są kolejne mosty", a na stronie > SISKOM jest analiza, z której wynika, że wcale niekoniecznie (za > wyjątkiem Północnego, który na pewno jest potrzebny) Poproszę o wskazanie tej analizy. Poaz tym zastanówcie się i ustalcie wspólną wersję. Jacek pisze o setce tysiecy aut na dobę (i to w jedną stronę), Ty z kolei piszesz, że most Krasińskiego jest niepotrzebny. Przepraszam, ale albo jedno, albo drugie.' Albo po trasie i moście jeździ sto tysięcy aut (co pokazuje, ze jest potrzebny), albo jest niepotrzebny. Pozdrawiam. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek lepsza komunikacja-TAK, mosty-?? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.08, 09:35 nie musze z nikim ustalac wersji a co do prognoz ruchu drogowego - ich sprawdzalnosc jest zadna, w szczegolnosci tych od twoich mocodawcow w 2007 ruch TIRow przez Austrie wzrosl o ponad 60 pct od poprzedniego roku - po znaczacej podwyzce oplat za przejazd przez Czechy i uaktywnieniu sie przewoznikow z Rumunii i Bulgarii Odpowiedz Link Zgłoś
golf1980 Każdy most jest potrzebny! 12.04.08, 13:49 "Bródno JUŻ jest połączone linią tramwajową ze stacją metra Dw.Gdański." Co to za argument? Warszawie potrzeba mostów,to nie byłby most tylko dla mieszkańców bródna, ale również targówka, tarchomina, zielonej białołęki i okolic. Poza tym byłoby znacznie bliżej niż do Gdańskiego. Dlaczego Żoliborz, który jest teraz małą dzielnicą ma metro, tramwaje,dostęp do Wisłostrady i obwodnicy(trudno to nazwac obwodnicą,ale mimo wszytsko jest) a bródno bedące drugim pod względem ilości mieszkańców osiedlem w Warszawie nie może miec nowego ułatwiającego życie mostu? Zaraz ktoś powie, że jak będzie metro to nikt nie będzie korzystał z tego mostu, ale po pierwsze metro na bródnie pojawi sie za wiele wiele lat, a poza tym na zoliborzu i mokotowie jakoś wciąż ludzie korzystają z tramwajów, mimo że mają metro! Odpowiedz Link Zgłoś
golf1980 Re: Każdy most jest potrzebny!Parkometry! 12.04.08, 13:52 Skoro tak się boicie by mieszkancy innych dzielnic nie parkowali u was to zróbcie parkometry!Zobaczycie jak lawino zmnijeszy się liczba parkowanych aut. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek Parkometry! i most zbedny - swiete slowa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.08, 13:58 wprowadzenie oplat za parkowanie na terenie calej Warszawy to koniecznosc nie potrzeba zadnych mostow i tyle Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek czemu interesy nowych dzielnic bez infrastruktury IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.08, 13:57 maja dyktowac inwestycje w Warszawie ??? przypomnijmy - kiedy powstawaly nowe dzielnice - bez infrastruktury z mieszkaniami o polowe tanszymi niz w calej Warszawie wladze Bialoleki, Tarchomina kasowaly lapowy od deweloperow nie pytaly sie nikogo o zdanie nowi mieszkancy nadal placa podatki w swoich miastach a teraz placz - ze mosty potrzebne ??? zrzuccie sie i sobie zbudujcie - tylko z poszanowaniem interesow m in Zoliborza stare dzielnice od lat placily za infrstrukture i placa podatki w Warszawie - a nie gdzie indziej Odpowiedz Link Zgłoś
golf1980 Re: czemu interesy nowych dzielnic bez infrastruk 12.04.08, 14:00 Teraz to się usmiałam:-)od keidy to bródno i targówek są nowymi dzielnicami w Warszawie??? Odpowiedz Link Zgłoś
golf1980 Trochę historii! 12.04.08, 14:03 Historia IX/X w. – gród na terenach Starego Bródna XV w. – pierwsza historyczna wzmianka o wsi Targowe Małe 1740 – nadanie nazwy Targówek przez właściciela marszałka Lubomirskiego 1780 – założenie cmentarza żydowskiego 1794 – Bródno i Targówek spalone podczas rzezi Pragi 1884 – powstanie Cmentarza Bródnowskiego 7 kwietnia 1916 – włączenie terenów Targówka i Bródna w granice Warszawy 1951 – włączenie terenu osiedla Zacisze w granice Warszawy od 1965 – budowa osiedli mieszkaniowych na Bródnie i Targówku 1982 – powołanie Koła Miłośników Bródna, obecnie Oddziału Bródno Towarzystwa Przyjaciół Warszawy. Pierwszym prezesem zostaje Ryszard Szołwiński. Dziś funkcję tę sprawuje Lechosław Zakrzewski. 1994 – utworzenie Gminy Warszawa-Targówek składającej się z: Bródna, Targówka i Zacisza 2002 – likwidacja gminy i przekształcenie jej w dzielnicę Warszawy Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek troche liczb - jakbys laskawie podala liczbe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.08, 14:06 mieszkancow przy kazdej wspomnianej dacie i liczbe miejsc pracy Odpowiedz Link Zgłoś
golf1980 Re: troche liczb - jakbys laskawie podala liczbe 12.04.08, 14:13 W sprawie danych ststystycznych to odsyłam do fachowych źródeł-są np. roczniki statystyczne.Można odezwac się do Koła Miłośników Bródna, jest wiele możliwości. A most to zupełnie osobna kwestia i jest po prostu potzrebny a jak ktoś się nie zgadza to już jego problem! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek troche liczb - jakbys laskawie podala liczbe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.08, 14:17 po prostu nie znasz ... tak samo jak wiesz ze most jest potrzebny nie potrzebujesz zadnych argumentow, analiz - ty juz wiesz gwaltowny przyrost liczby mieszkancow Brodna i Targowka w ostatnich 19 latach z jednej przyczyny - niskiej ceny z zaoszczedzonych pieniedzy mozecie sobie zbudowac nowa linie metra - most jest wiec calkowicie niepotrzebny Odpowiedz Link Zgłoś
golf1980 Re: troche liczb - jakbys laskawie podala liczbe 12.04.08, 14:23 Wymień mi miejsca pracy na Zoliborzu, bo obecnie jest to mała dzielnica(raptem 50 tys.mieszkańców), zamieszkała głównie przez emerytów nięchytnych jakimkolwiek zmianom. Warszawa to metropolia a nie wioska odcięta od świata. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek troche liczb - jakbys laskawie podala liczbe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.08, 14:29 nie znasz danych o swojej dzielnicy ty wszystko wiesz i decydujesz bez informacji i danych miasto rozjezdzane samochodami, nie sznujace jakosci zycia obywateli to gorzej niz wioska - to wysypisko odciete intelektualnie od nowoczesnego swiata to nie metropolia - mogaca sie poszczycic poziomem zycia mieszkancow twoja inspiracja jest Kair, Kalkuta, Mexico City, Sao Paulo - a moja Wieden i Vancouver Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: raskolnikov Re: troche liczb - jakbys laskawie podala liczbe IP: *.chello.pl 12.04.08, 20:40 Zamiast wytykać w każdym kolejnym poście, że na prawym brzegu Wisły nie ma wystarczającej ilości miejsc pracy, zastanów się DLACZEGO ich nie ma. Czy nie właśnie z racji złego skomunikowania prawego brzegu z lewym? Wszyscy którzy protestują przeciw budowie mostów, w gruncie rzeczy działają przeciw sobie, utrudniając rozwój gospodarczy prawej strony Wisły i tym samym skazując tysiące jej mieszkańców na codzienne podróżowanie do pracy na lewy brzeg. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek troche liczb - jakbys laskawie podala liczbe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.08, 09:08 ja nie wytykam, ze nie ma - ja oskarzam osoby odpowiedzialne - w tym kolejnych burmistrzow gminy Bialoleka - ale nie tylko - o bezmyslnosc polegajaca na dopuszczeniu do zabudowania pol bez infrastruktury - to pozowlilo nabic kabze chciwym deweloperom - a dzis wymusza koljne nieracjonalne i kosztowne prowizorki trwalajace balagan i chaos lewy brzeg jest swietnie skomunikowany z prawym - pod warunkiem, ze infrstruktura po obu stronach jest zrownowazona wlodarze miasta i gmin/dzielnic dopuscili do skrajnego zaburzenia rownowagi - i tego nie zmieni budowa kolejnych pieciu mostow leczenie odry cholera doprowadza do pogorszenia stanu zdrowia pacjenta - i raskolnikove (zabiles juz czy dopiero na natsepnej stronie ?) zaklinanie rzeczywistosci tego nie zmieni Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: raskolnikov Re: troche liczb - jakbys laskawie podala liczbe IP: *.chello.pl 13.04.08, 09:47 "lewy brzeg jest świetnie skomunikowany z prawym" Jak można pisać takie pierdoły. 7 mostów łączących ponadmilionowy lewy z 600-tysięcznym prawym brzegiem. Bez komentarza. A odnośnie pretensji do władz Białołęki... (pomijam fakt, że most Krasińskiego ma się do Białołęki jak piernik do wiatraka) - właściwie o co te Twoje żale? Za to że pozwolili developerom budować i osiedlać się u siebie? Może nie zauważyłeś, ale miasto rozrasta się na wszystkie strony, nie tylko na północny-wschód. Prawo rynku - na kupno mieszkania w centrum niewielu dziś stać. I jest to naturalne, że najpierw ludzie się gdzieś osiedlają, a infrastruktura powstaje potem, jako odpowiedź na potrzeby nowych mieszkańców. Trudno żeby było odwrotnie. Dla odmiany nie jest ani trochę normalne, żeby w odwecie za (wyimaginowane) przewiny władz Białołęki, mścić się na mieszkańcach Bródna, torpedując ważne dla nich inwestycje. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek troche liczb - jakbys laskawie podala liczbe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.08, 10:08 jak mozna pisac takie pierdoly ???? wazne inwestycje dla Brodna - najlepiej umiescic na Brodnie 7 mostow - to bardzo duzo - tym bardziej ze wykorzystywana jest tylko polnocna strona rano i poludniowa wieczorem dopuszczenie do bezladnej zabudowy Bialoleki, Tarchomina, Zacisza i Brodna - bez infrastruktury na miejscu - to dowod glupoty i najprawdopodobniej korupcji na wielka skale nie jest naturalnym (poza republikami bananowymi lub buraczanymi) wydawanie pozwolen deweloperom - bez wczesniejszego zapewnienia infrastruktury - lub co najmniej uwarunkowania pozwolenia na budowa partycypacja w inwestycjach infrastrukturalnych mozesz sam sprawdzic - mieszkania na prawej stronie u deweloperow kosztowaly od 20 pct - do 40 pct taniej niz po lewej stronie zaoszczedzone pieniadze - to wlasnie BRAK INFRASTRUKTURY i krzyk o nowe mosty Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: raskolnikov Re: troche liczb - jakbys laskawie podala liczbe IP: *.chello.pl 13.04.08, 10:41 Nie porównuj sytuacji na Białołęce, która rozbudowała się w ostatnich 10 latach, z Bródnem, które zaludniło się w latach 70-tych i początku 80-tych. Jeżeli chodzi o partycypację developerów w kosztach budowy infrastruktury, masz tu zapewne sporo racji. Ale nie do końca. Developer może zostać włączony w koszta organizacji infry takiej jak szkoły, przedszkola, czy boiska podwórkowe. Nie widzę natomiast wielkich możliwości udziału developera w tworzeniu miejsc pracy w danej dzielnicy. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek troche liczb - jakbys laskawie podala liczbe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.08, 12:31 a ja moge bez problemu wskazac kilkadziesiat nowych blokow na Brodnie i Zaciszu > Nie widzę natomiast wielkich możliwości udziału developera w > tworzeniu miejsc pracy w danej dzielnicy. ty w ogole strasznie malo widzisz 1. deweloper moze budowac obiekty mieszkalne wraz z powierzchni uslugowo biurowej - w czym przeszkadzac mu moze wylacznie wrodzona pazernosc 2. decyzje lokalizacyjne powinny byc poprzedzone planami - a nie lapowka jak to zwykle Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: raskolnikov Re: troche liczb - jakbys laskawie podala liczbe IP: *.chello.pl 13.04.08, 12:43 > a ja moge bez problemu wskazac kilkadziesiat nowych blokow na > Brodnie i Zaciszu Raczej kilkanaście. Kilkadziesiąt nawet by się nie zmieściło. > 1. deweloper moze budowac obiekty mieszkalne wraz z powierzchni > uslugowo biurowej - w czym przeszkadzac mu moze wylacznie wrodzona > pazernosc Akurat te domy budowane w ostatnich latach na Bródnie prawie wszystkie posiadają kompleksy usługowe na parterach (patrz okolice urzędu dzielnicy - praktycznie tylko tam się buduje). Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek troche liczb - jakbys laskawie podala liczbe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.08, 13:28 i znowu spor o fakty liczby - sprawdz poza tym uslugowy parter - to kropla na goraca skale biura biura biura Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: tot Re: troche liczb - jakbys laskawie podala liczbe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.08, 18:02 Oj czytam te wypociny i leżę na ziemi ze śmiechu. Gdzie Ty żyjesz? 7 mostów dla takiego miasta to dużo? Przyczepiłeś się do tej Białołęki, jakby to ona miała tu coś do rzeczy, w połączeniu Bródno - Żoliborz. Ciągle jęczysz o jakieś liczby, a sam nie prezentujesz żadnych faktów liczbowych. Bródno zaludniło się pod koniec lat 70, a te powstałe w przeciągu ostatnich la budynki to góra 10% całej populacji Bródna. Więc nie jest ot żadne wykupywanie tanich gruntów przez deweloperów. I na koniec, w czym przeszkadza Ci most? Bo jak myślisz po co nagle tłumy samochodów z Bródna miały by walić przez środek Placu Wilsona? Gdzie dalej niby miały by tam jechać? Dla Bródna most przyda się, by móc wygodnie dojechać do Wisłostrady, tam w nią skręcić i pojechać do centrum. Jedynie tramwaj będzie miał duże wykorzystanie na Placu Wilsona bo będzie dobrym dowozem do metra. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek troche liczb - jakbys laskawie podala liczbe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.08, 19:31 otoz 7 mostow to dla takiego miasta jak Warszawa to duzo 90 pct miejsc pracy jest po lewej stronie Wisly - a liczba mieszkancow na prawym brzegu rosnie - bowiem deweloperzy ruszyli juz na Radzymin, Marki i inne romantyczne miejsca nowy most - to zacheta dla kolejnych tysiecy do zasiedlania kolejnej prawobrzeznej sypialni i kolejnych tysiecy pojazdow w drodze do pracy w Centrum, Mokotowie, Ochocie, Wlochach upieranie sie przy nowym moscie jako rozwiazaniem problemu jest absurdem - to kolejna droga prowizorka Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: tot Re: troche liczb - jakbys laskawie podala liczbe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.08, 20:16 Kraków - 11 drogowych i 2 kolejowe, Praga - 13 drogowych i 3 kolejowe, Poznań - 6 drogowych i 3 kolejowe, Budapeszt - 8 drogowych 1 kolejowy. Nantes w którym ostatnio byłem - 9 drogowych 1 kolejowy. A są to miasta mniejsze/porównywalne z Warszawą. Więc nie mów, że 7 mostów jak na prawie dwumilionowe miasto to dużo. W czym widzisz problem, że centra finansowe w wieżowcach, urzędy które też generują wielu pracowników mieszczą się w Centrum? Tak jest na całym świecie i tego się nie zmieni. Bo Warszawa nie posiada wielkiego przemysłu tylko jest miastem bardziej biznesowym, a on zawsze gromadzi się w Centrum. Jeśli jesteś przeciwko zachęcie do budowy nowych osiedli to powinieneś bardziej interesować się o zablokowanie Mostu Północnego, tam jest pole do popisu dla inwestorów, a nie na wypełnionym już Bródnie. To będzie most lokalny, więc nie ukazuj tu wizji tysięcy samochodów z Marek i Wołomina, bo one będą korzystać z mostu Grota, albo Śląsko Dąbrowskiego. Nie wiem skąd ten strach przed tysiącami samochodów parkującymi na Placu Wilsona, napisz proszę po co miały by one tam stać? Nagle wszyscy mieszkańcy Bródna doznali by potrzeby zaparkowania tam i pobytu? Bo nie chodzi o dojazd do metra, bo Ci którzy korzystają z metra generalnie korzystają z komunikacji wiec będą używać nowopowstałego tramwaju. A Ci którzy będą dojeżdżać do pracy, będą dojeżdżać pod bramę firmy, a na Żoliborzu takich miejsc nie ma. Tak samo jadąc do centrum nie będą się pchać, przez Żoliborz, tylko skręcą od razu na Wisłostradę. Piszesz również, że to nieprzemyślana drogowa prowizorka. No cóż już przed wojną był plan na most tu, i widać już wtedy był potrzebny. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek troche liczb - jakbys laskawie podala liczbe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.08, 21:31 bzdury gadasz koles wzdluz al Jerozolimskich, Kasprzaka powstaja kolejne biurowce inwestorzy forsuja budowe biurowcow na terenie Skry cala masa firm osiedla sie z dala od centrum - ciekawe czemu nie po prawej stronie ??? a jesli powolujesz sie na przyklady innych miast - to wez pod uwage tez setki roznic pomiedzy nimi i rozniace sie uwarunkowania - nie mozna dodawac jablek do arbuzow a pracownicy mieszkaja na prawym brzegu Wisly Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: tot Re: troche liczb - jakbys laskawie podala liczbe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.08, 22:03 Jeżeli dla Ciebie Al. Jerozolimskie to nie jest Centrum to ja nie wiem co nim jest. Tak samo jak teren Skry, będący idealnie na osi lotnisko - Centrum. Pomijam już fakt, że większość tej inwestycji to mieszkaniówka. Co do przykładów z innych miast to ja Ci tu pokazałem konkretne liczby których tak pragniesz. Teraz powiedz mi na jakiej podstawie Ty twierdzisz, ze 7 mostów wystarczy. Albo pokaż przykład miasta które ma podobne warunki jak Warszawa i ma ich zaledwie 7. Oczywiście pokażesz pewnie Wiedeń, tylko że tam rozkład miasta jest taki, że po jeden stronie jest ponad 3/4 miasta. Jakiś problem natury psychicznej tu widzę, że jakim prawem mieszkańcy miasta chcą jeździć z jednej strony miasta na drugą. Bo teraz ciągniesz tą sprawę. A dalej nie napisałeś mi czemu niby tłumy mieszkańców Bródna miały by zacząć parkować na Placu Wilsona. Bo to o tym jest cała debata apropo budowy Mostu. Z chęcią bym się z tobą spotkał na jakiś kolejnych konsultacjach społecznych, żeby na żywo zobaczyć jak to będziesz argumentował. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacke troche liczb - jakbys laskawie podala liczbe IP: *.dsl.sil.at 15.04.08, 18:18 jak juz przyjechales do Warszawy - to kup sobie plan Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: tot Re: troche liczb - jakbys laskawie podala liczbe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.04.08, 20:00 Uhuhu aleś pojechał. Normalnie trampki mi spadły. Bardzo się również ciesze, że w tym rzeczowym i popartym wieloma dowodami i przemyśleniami zawarłeś tyle treści. Pozdrawiam i życzę owocnego pisania kolejnej setki postów, gul musi Ci skakać niesamowicie skoro tak Cie to wciąga. A co do map to tak się składa, że nie potrzebuję kolejnej, mam ich już wystarczająco nazbieranych przez ostatnie 5 pokoleń. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek troche liczb - jakbys laskawie podala liczbe IP: *.dsl.sil.at 16.04.08, 20:28 trampki ... odrobiles juz lekcje ??? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: dżekiczan o co ci chodzi ? IP: *.chello.pl 13.04.08, 22:05 > Gość portalu: jacek napisał(a): > bzdury gadasz koles Skończ sie już udzielać pajacu, bo żal czytać te twoje puste i złośliwe wypociny, negujesz fakty, żadasz od innych argumentów a sam nie jesteś w stanie odpowiedzieć na zadane ci pytania. Jedyne co potrafisz to krytykować - to potrafi każdy głupiec ! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek a ty nawet nie potrafisz krytykowac IP: *.dsl.sil.at 15.04.08, 18:18 oj .... Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek czemu interesy nowych dzielnic bez infrastruktury IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.08, 14:04 zazdroszcze swietnego humoru (a w ktorym roku zbudowano twoj blok ???) a z braku infrastruktury tez sie posmialas i z niewielka iloscia miejsc pracy w porownaniu z liczba mieszkancow ??? baranim glosem Odpowiedz Link Zgłoś
golf1980 Re: czemu interesy nowych dzielnic bez infrastruk 12.04.08, 14:08 W 1976 i infrastruktura była od początku, tramwaje zaczęły jeździc na bródno na początku XX wieku.A Warszawa jest metropolia, więc nie dziwne,że zwiększa się ilośc jej mieszkańców zwłaszcza, że zjeżdza się tu cała Polska.A to właśnie po prawej stronie Wisły mieszkają rdzenni Warszawiacy! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek czemu interesy nowych dzielnic bez infrastruk IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.08, 14:20 jaka infrastruktura ??? to po co jezdzicie na lewy brzeg do pracy ??? w druga strone korkow rano nie ma ciezko dyskutowac z kims kto sam sobie zaprzecza i nie widzi zadnej smiesznosci w niepasujacych do tezy argumentach Odpowiedz Link Zgłoś
golf1980 Re: czemu interesy nowych dzielnic bez infrastruk 12.04.08, 14:26 Najlepiej zamknąc się w swojej dzielnicy i nigdzie się z niej nie ruszac.Ja sobie zaprzeczam a megagłupota, że targówek i bródno to nowe dzielnice???? Szkoda mi czasu na jałowe dyskusje z kimś kto tu nigdy nie mieszkał i nic nie wie. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek czemu interesy nowych dzielnic bez infrastruk IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.04.08, 14:31 cala Polska sie tu zjezdza a rdzenni mieszkancy maja im zapewnic prace i mosty i wygodne parkowanie na trawniku lub chodniku w trzech rzedach (np. Chlodna) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: raskolnikov Re: czemu interesy nowych dzielnic bez infrastruk IP: *.chello.pl 12.04.08, 20:03 A więc jeszcze raz napiszę to co już ktoś wyżej zasugerował - zamiast blokować inwestycje, postarajcie się lepiej o włączenie Żoliborza do płatnej strefy parkowania - i problem zastawionych chodników będziecie mieli z głowy. Bo w tej chwili Wasze (Żoliborzan) nastawienie zaczyna przypominać słynnego jakiś czas temu pana Kononowicza - "żeby nie było niczego". Specyficzne pojmowanie rozwoju miasta. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jacek czemu interesy nowych dzielnic bez infrastruktury IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.08, 09:09 wlaczenie Zoliborza do platnej strefy parkowania = pusty most co bylo do udowodnienia