Dodaj do ulubionych

Trasa Siekierkowska może się wydłużyć

IP: *.aster.pl 07.05.08, 05:20
To dobrze, wreszcie. Jeszcze pan Urbański jako V-Prezydent Warszawy tym się zajmował. Kto jednak sprawdził, dokąd ta inwestycja przesunie korki komunikacyjne. Bo to jest głównym problemem Warszawy. Niedawno oddane estakady koło tego samego skrzyżowania, są zatkane w szczytach, bo nie ma dostatecznej przepustowości na wschód i na zachód i tak w kółko.
Obserwuj wątek
    • Gość: freeman Re: Trasa Siekierkowska może się wydłużyć IP: *.chello.pl 07.05.08, 08:58
      Standard. Trasa jest tak przejezdna jak jej najsłabszy punkt. Trasa
      Siekierkowska korkuje sie przy skrzyżowaniu z Sobieskiego i dalej z
      Wilanowską, trasa Toruńska przy zachodnim, wylotówka na Gdańsk przy
      skrącie na Dawidy, a droga do piaseczna przez zastosowanie
      najtańszych świateł zamiast bezkolizyjnych kładek na całej długości.
      Jeszcze daleeeeeeeko nam do sprawdzonych i skutecznych rozwiązań z
      zachodu. Np. na potęge budowanie niewydajnych rond gdzie się da
      zarzucono tam juz dawno temu. U nas to szczyt mody, a nasz wynalazek
      zielona strzałka u nas znika na zachodzie świetnie się wprowadza i
      sprawdza. Taki to mammy pop....ny kraj.
    • Gość: Filip Trasa Siekierkowska a Wołoska IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.05.08, 12:08
      Czytam "Prace mają skończyć się nie wcześniej niż w 2010 r." Wolałbym wiedzieć
      kiedy na zasadzie "nie poźniej niż...". Nieróbstwo, dołęstwo, oraz
      koncentrowanie całego wysiłku na tym by wykazać, że piętrzące się trudności
      (jak nie brak pieniędzy to np. protesty) uniemożliwiają ZDM-owi jakiekolwiek
      osiągnięcia na rzecz poprawy infrastruktury drogowej. Każde przygotowanie
      inwestycji ślimaczy się długimi latami zaś realizacja projektu jest
      pokawałkowana. Przykładem tego jest niewielka przebudowa (poszerzenie) fragmentu
      ulicy Wołoskiej, której ZDM nie może zrobić od kilku lat. Nagminnym zjawiskiem
      jest brak bieżącej konserwacji urządzeń miejskich np. kładek dla pieszych co
      powoduje ich totalną destrukcje, zmuszającą ZDM do ich wymiany na nowe.
      Oczywiście przedtem zamyka się kładkę na lata, stawia sygnalizację, wyznacza
      przejście dla pieszych skutecznie tamujące ruch. Od ponad roku zamknięta jest
      kładka w al. Niepodległości na skutek interwencji nadzoru budowlanego z powodu
      stanu zagrażającego bezpieczeństwu pieszych. ZDM o jej fatalnym stanie wiedział
      znacznie wcześniej i do dziś nic nie jest zrobione by ją ponownie udostępnić
      pieszym.
    • Gość: stasi1 a może warto pomyśleć o zjeździe IP: *.ip.netia.com.pl 07.05.08, 19:13
      z wiaduktu z Płowieckiej w kierunku Ostrobramskiej? Koszt nie wielki
      a pożytek bardzo znaczny.
      A tak na marginesie czemu jadąc Płowiecką w kierunku Ostrobramskiej
      tak krzywa jezdnia jest? Tak że nawet pachołki postawiono aby ktoś
      nie wjechal na pas w przeciwną stronę. A przecież miejsce jest i
      było aby ruchu nie utrudniać. Dochodzi do tego że na światłach
      skrętu w stronę Ostrobramską jest duża kolejka samochodów ale na
      zielonym nie mogą dość szybko przejechać
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka