Dodaj do ulubionych

Afera na zgrupowaniu siatkarek. Bonitta wyrzuci...

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.06.08, 17:56
Oczywiście puszczanie bączka, a puszczenie bąka to dwie różne sprawy.
Obserwuj wątek
    • dyszel2 Afera na zgrupowaniu siatkarek. Bonitta wyrzuci... 10.06.08, 17:57
      Niemczyk musi wrócić !
      • olias Re: Afera na zgrupowaniu siatkarek. Bonitta wyrzu 10.06.08, 23:43
        też tak uważam. Niemczyk sklnie, obsobaczy, ale postawi na nogi.
        potrafi zmobilizować, jak trzeba to i pogłaska. Bonita nie potrafi
        wykrzesać żadnego zaangażowania w złotkach. to dlatego przy
        Niemczyku wygrywały z rosją, przy Bonicie wychodzą by jakoś przejść
        grę z Rosją. Na pewno Bonita jest fachowcem, ale to tylko obojętny
        technokrata. Mężczyźni mają podobnie - Wyjdą, wygrają dwa sety,
        położą resztę - a trener ... nic.
      • Gość: Ania Az szkoda czytac co piszecie... IP: *.chello.pl 11.06.08, 00:10
        Chyba nikt z Was nie uprawial sportu. Druzyna to druzyna, a
        zgrupowanie to SWIETOSC....nie ma znaczenia czy ma sie lat 10 czy
        30... Obowiazuja REGULY. To jest oboz, maja jasno wytyczony cel.
        Dzis te 3 nie przyszly na kolacje..jutro nastepne na sniadanie, bo
        skoro tamte mogly nie byc na kolacji...itd
        My nie wiemy jak naprawde bylo. Moze Baranska ze Skorupa (bo One
        chyba nie przyjaznily sie z Agata, najwyzej znaly) poszly sobie
        posiedziec w ramach rozrywki w jakiejs kawiarni...Moze cos takiego
        nie dziala dobrze na morale zespolu...Moze jestem niesprawiedliwa i
        moze siedzialy i przezywaly w samotnosci... NIE WIEM i dlatego nie
        oceniem przyczyn..natomiast wyobrazam sobie ze mogl je wyrzucic..i
        tyle..
        Kwestia tego nowego kiera...no coz...On wie jak bylo...nie chodzi o
        szukanie kozla ofiarnego...ale jesli gosc jest w ekipie od 2
        tygodni...to jak moze podejmowac decyzje o tym w czym maja
        uczestniczyc zawodniczki, ktorym On ma pomagac..i...ORGANIZOWAC
        BAZE...nie zas odpowiadac za ich obecnosc na zajeciach itp.. On jest
        od ustalenia menu, transportu, hali do treningu itp...

        Mam nadzieje, ze dziewczyny zwarte i gotowe beda trenowac na
        calego...A do kadry trafi np...Godos i ...Kosmatka...albo Aska
        Mirek..
    • Gość: clifford cliff jr Mamy juz wtorek wieczorem? IP: *.compower.pl 10.06.08, 18:03
      Ja rozumiem, ze to prawdopodobnie tekst z jutrzejszej wyborczej, ale to idiotyzm
      o 18 mowic o wieczorze. Skoro Pan Dziennikarz dzownil poznym popoludniem co
      najwyzej, a nie wieczorem

      Nowy menedzer to jakis podejrzany typ.

      Ktos tu chyba robi sensacje.
      • robertw18 Austriak załatwił p. Małysza, p. Bonitta załatwia 10.06.08, 19:20
        polską drużynę narodową.
        Jednak zawodniczki powinny być na tyle odpowiedzialne, żeby przewidywać, iż p. Bonitta lubi przybierać wygląd Mussoliniego. I okazywać swoją władzę.
        Z tym że p. Barańska to jakby chciała się urwać z drużyny narodowej od samego początku.
        Pozdr.
    • Gość: xxx Afera na zgrupowaniu siatkarek. Bonitta wyrzuci... IP: *.toya.net.pl 10.06.08, 18:05
      sitkarki powinny pokazać palec trenerowi i nie wracać, skoro on ich nie chce
      to jego problem, widać jak wspaniale buduje dobrą atmosferę w kadrze, mogę
      sobie tylko wyobrażać co się tam potem działo

      jeśli zawodniczki ustalały z menadżerem godzinę powrotu to kto jak kto ale
      właśnie menadżer powinien wylecieć nie one
      • Gość: huhu Re: Afera na zgrupowaniu siatkarek. Bonitta wyrzu IP: *.netcorp.pl 10.06.08, 18:12
        a czemu z 2 nie gada a z 1 gada. Jak robi pokazówę, , ot niesumiennie
        • Gość: anula Re: Afera na zgrupowaniu siatkarek. Bonitta wyrzu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.06.08, 22:02
          Pewnie temu, że Skowrońska zna włoski a Barańska ze Skorupą-nie. No
          to ja się mają dogadać?
    • Gość: szara Afera na zgrupowaniu siatkarek. Bonitta wyrzuci.. IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.06.08, 18:10
      Coś tu śmierdzi. Siatkarki ponoć miały wolne do godziny 22 i nikt ich nie
      poinformował o kolacji. Poza tym Skowrońska z Dziękiewicz były w hotelu w
      Szczyrku jeszcze przed autokarem z kadrą tzn. ok 19.
      • Gość: wac Re: Afera na zgrupowaniu siatkarek. Bonitta wyrzu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.06.08, 18:24
        Myślałem, ze kumpele Agaty Mróz były na pogrzebie. A widać że nie
        były. Skowrońska przeciez grała razem z nią!
    • Gość: ono Afera na zgrupowaniu siatkarek. Bonitta wyrzuci.. IP: 217.98.58.* 10.06.08, 18:11
      A może trenerowi zależy aby osłabić naszą drużynę
    • Gość: x Tietianiec nie zna wloskiego?:) a jaki zna? IP: *.crowley.pl 10.06.08, 18:13
      Tietianiec nie zna wloskiego?:) a jaki zna?.

      Przez jakiegos nowego kolesia laski wylatuja z kadry?
      To jakies jaja!!!!!!!!!

      ...a tak na marginesie to tez plakalem z powodu smiercia Agaty ale
      wszyscy nie mozemy polozyc sie w grobie!!!
      jeszcze nie teraz!
    • Gość: azyt troche dziwny ten Bonitta IP: *.fbx.proxad.net 10.06.08, 18:14
      najpierw tak namawial Baranska, by grala w kadrze, a teraz ja wyrzucil za nic
      jeszcze sie dziewczyna wkurzy i po ptokach, a szkoda by bylo, bo dobra jest
      cos ten trener za nerwowy i honorowy sie wydaje
      • Gość: kacperek Re: troche dziwny ten Bonitta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.06.08, 20:00
        Normalny trener a nie taki dupek jak połowa naszych.
        • Gość: poganin Re: troche dziwny ten Bonitta IP: *.rcb.vectranet.pl 10.06.08, 20:47
          jaki normalny trener??? wywalić kogoś za nieobecność na kolacji? te dziewczyny
          są od tego, żeby dobrze grać, trener to skończony dupek
          • Gość: BL Re: troche dziwny ten Bonitta IP: *.cpe.net.cable.rogers.com 10.06.08, 21:59
            Co jak co ,ale trener musi byc dobry.
            Wspomnij sw. pamieci Huberta Wagnera ,to byl kat.No i efekty byly
    • Gość: gajowy Afera na zgrupowaniu siatkarek. Bonitta wyrzuci.. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.06.08, 18:15
      a może wy wszyscy macie marne pojęcie co tam sie dzieje ??!! A opinii
      "fachowcoof" co nie miara !! A ten Adamski to kto ?? działaczyna !!?? hehehe
      zarząd ustala skład kadry !!! od i pomysł z minionej epoki !! :)
      • ko_menta_tors Re: Afera na zgrupowaniu siatkarek. Bonitta wyrzu 10.06.08, 20:21
        > a może wy wszyscy macie marne pojęcie co tam sie dzieje ??!! A
        opinii
        > "fachowcoof" co nie miara !! A ten Adamski to kto ??
        działaczyna !!?? hehehe
        > zarząd ustala skład kadry !!! od i pomysł z minionej epoki !! :)

        No, ałto-rytet z siebie zrobiłeś!! Na razie Bonitta dołuje jako
        trener! Zawsze pisałem: won z nim!
        • Gość: gajowy Re: Afera na zgrupowaniu siatkarek. Bonitta wyrzu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.06.08, 09:35
          Nie mówię że wiem coś lepiej od innych !! Dołuje mówisz ?? a to ciekawe biorąc
          pod uwagę awans na Olimpiadę !! Straszny dół dla polskiej siatkówki !! Won z
          olimpiadą !!
    • Gość: WWWojtko Afera na zgrupowaniu siatkarek. Bonitta wyrzuci... IP: *.broker.com.pl 10.06.08, 18:18
      Tietianiec MUSI odejsc !!!!
      A dziewczyny powinny wrocic
      Kto jest za niech sie wpisuje
    • Gość: tojakamil Afera na zgrupowaniu siatkarek. Bonitta wyrzuci.. IP: *.chello.pl 10.06.08, 18:19
      "- Tak strategiczne decyzje powinien podejmować zarząd, a nie selekcjoner -
      stwierdził z kolei Adamski."

      to zarząd może niech trenuje nasze Złotka, ustawia strategie i zmienia
      zawodniczki w trakcie meczu . . .

      a sprawę niech trener Bonitta szybko wyjaśni. teraz nie jest odpowiedni czas na
      strzelanie focha czy to przez selekcjonera czy też przez zawodniczki
    • Gość: m Podstawowa znajomość włoskiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.06.08, 18:25
      być może by się jednak przydała... Bez niej nie wiadomo, że
      włoskie "colazione" to śniadanie, a nie kolacja ;)
    • Gość: x Zal za Agata ale nie mozemy wszyscy sie polozyc i IP: *.crowley.pl 10.06.08, 18:28
      Zal za Agata ale nie mozemy wszyscy sie polozyc i umrzec!!!!!!!
      Zycie toczy sie dalej!!!!!!!!!!!
      na jakis czas...i trzeba go wykorzystac.
    • Gość: yenna66 Afera na zgrupowaniu siatkarek. Bonitta wyrzuci.. IP: *.uni.lodz.pl 10.06.08, 18:29
      Tietianiec zna niemiecki :)
      • Gość: endrju Chłopa im się chciało! IP: *.chello.pl 10.06.08, 18:49
        Inaczej powiariowałyby .
    • szymek_50 Afera na zgrupowaniu siatkarek. Bonitta wyrzuci.. 10.06.08, 18:46
      Może nie wyrzucił, tylko zdyscyplinował nasze kapryśne panie.
    • Gość: Lider Afera na zgrupowaniu siatkarek. Bonitta wyrzuci... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.06.08, 19:00
      Kim kur.. jest Tietaniec i co to za nazwisko??? Ja bym wzial Wspanialego zatrudnil jako dziewczyne do gry bo on jest taki wspanialy. Jakas przesada wyniknela ale jak ktos rekomendowany przez ten beton z wodki zawodzi w 12 dni to sio.
    • Gość: mieczyslaw Re: Afera na zgrupowaniu siatkarek. Bonitta wyrzu IP: 213.17.223.* 10.06.08, 19:00
      Jak to zwykle w Polsce: kowal zawinił, Cygana powiesili. Panie
      Tietianiec, bierz pan winę na siebie, bij się w piersi publicznie,
      potem leć pan do Bonitty przepraszać i błagać o wybaczenie własnej
      niekompetencji, a potem do kwiaciarni i do dziewczyn po kolei z
      kwiatkiem i przeprosinami i uniżoną prośbą i powrót.
      • kazimierzp Może takie "coś" jest potrzebne? 10.06.08, 19:10
        Śmierć i pogrzeb Agaty Mróz wstrząsnął wszystkimi, po nim długo wszystkie byłyby rozklejone! Ta sytuacja z "wyrzucaniem" nagle zmienia "optykę" i może pozwoli Złotkom skupić się od razu na treningu i turnieju w Pekinie, a nie tragedii Agaty!?!
        • Gość: pol54 Re: Może takie "coś" jest potrzebne? IP: *.gdynia.mm.pl 10.06.08, 22:18
          ale bez bonity!!! dla niego nie ma już miejsca!!!!!!!!
    • Gość: lern Wloski durny samiec IP: *.katowice.n4a.pl 10.06.08, 19:20
      chce pokornych kobiet nich wraca do Wloch
      • Gość: pol54 Re: Wloski durny samiec IP: *.gdynia.mm.pl 10.06.08, 22:19
        i to natychmiast!!! nie wiem na co jeszcze czeka ten zerowy
        trener!!!!!
        • Gość: piotr Re: Wloski durny samiec IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.06.08, 23:06
          Lozano , Bonita , Benhaker
          tym panom już dziękujemy .
          Kiedy ja to pisałem - skutki widzimy .
    • Gość: Jędrzej Cymbał IP: *.chello.pl 10.06.08, 19:21
      mam dość tych obrażalskich trenerów. nawet nie chciał dziewczyn wysłuchać.
      • Gość: pol54 Re: Cymbał IP: *.gdynia.mm.pl 10.06.08, 22:20
        zero trenerskie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • Gość: racheela Afera na zgrupowaniu siatkarek. Bonitta wyrzuci.. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.06.08, 19:26
      rozumiem, ze mozna je wyrzucić, gdyby nie przyszły na trening...ale
      na kolację? bez przesady.
    • Gość: molski Komu tez sie wydaje ze koles ma nierowno???? IP: *.icpnet.pl 10.06.08, 19:30
      Bez jaj, mozna kogos wywalic za alkohol, za pyskowanie czy pokazywanie fakolca.
      Ale nie za to....
      Czy ten kraj bedzie kiedys normalny czy taka komedia bedzie do konca swiata :)?
      To sie nawet do opowiadania nie nadaje - wywalic najlepsza rozgrywającą i
      zawodniczkę bez ktorej błysku geniuszu nie da się przejsc nawet słabego
      zespołu... Parodia jakaś, ja w to nie wierze...
      • Gość: Kosa Re: Sądzę jednak, że coś było IP: *.centertel.pl 10.06.08, 20:02
        Bonitta nigdy Wam się nie podobał ale to nie wariat.
        Akurat te zawodniczki lubił szczególnie. To nie mogło być
        zwykłe spóźnienie. Wyobrażam sobie, że po takiej tragedii
        jak śmierć Agaty, dziewczyny mogły(?) odreagować i nie
        udawajcie dzieciaków. Po chwilowym(?) gniewaniu, dojdzie
        do porozumienia. No bo niby jak grać bez Sadurek i Skowrońskiej?
    • Gość: Emigrant zarobkowy A teraz wloch zalatwi polska reprezentacje. IP: *.dip.t-dialin.net 10.06.08, 19:54
      Tak jak to zrobil Holender.
    • Gość: wowo Afera na zgrupowaniu siatkarek. Bonitta wyrzuci.. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.06.08, 20:03
      po pierwsze: świństwo tłumaczyć nieporozumienie śmiercą agaty; po
      drugie: nasz nowy manager zachował się nieprofesjonalnie; po
      trzecie: co za głupota, wyrzucać dwie kaśki i ankę z drużyny, tylko
      dlatego, że nie postawiły się na kolację; po czwarte: dajmy sobie
      spokój, bo ostatnio nasza siatkówka i tak już dużo przeżyła i nie
      potrzebuje kolejnych peturbacji...
    • Gość: Katowiczanin Afera na zgrupowaniu siatkarek. Bonitta wyrzuci... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.06.08, 20:03
      Dyscyplina, dyscypliną ale ten Pan Bonita, to jest niezrównoważony
      psychicznie.
    • Gość: olek Może nie były głodne IP: *.aster.pl 10.06.08, 20:16
      albo chciały iść spać po ciężkim dniu, albo myślami były z Agata Mróz. Różne
      myśli ma człowiek po pogrzebie kogos bliskiego, czasem potrzebuje wyciszenia i
      samotności.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka