akademia.magii
03.05.22, 14:47
Poglądy to rzecz wtórna, najważniejsze jest to jakim się jest człowiekiem!
Poglądy można głosić rożne, ale relacja do Miłości i Nienawiści decyduje o poziomie Człowieczeństwa.
Zgodnie ze sztuka Wyższej Magii Alchemii najtrudniej jest przekształcać paskudnych klientów we wspaniałych oraz nie psuć pereł i zamieniać je w śmieci!
Łatwo też przypisywać sobie zasługi za pracę z już gotowymi klientami perłami.
Łatwe też jest zwalać winę za własne niepowodzenia na paskudnych klientów, którzy mogą wcale nie okazać się paskudnymi.
Paskudnym klientom przypisuje się często takie miano za to, że myślą inaczej. Przekonać można jedynie własnym przykładem, a nie teoretyzowaniem i napadami na klienta. Nie ma paskudnych klientów są tylko trudni i łatwiejsi.
Trzeba mieć dobry praktyczny warsztat pracy z klientami, żeby sobie radzić ze wszystkimi, a nie pracować wybiórczo gdy nie wystarcza kompetencji, to braki i dziury w warsztacie pracy wyłażą!
Jeżeli ktoś uważa się za specjalistę to on jest winien za wszelkie niepowodzenia i błędy w pracy z klientami, żaden klient nie jest temu winien, to wina specjalisty, który ponoć wziął na siebie odpowiedzialność za sukces, wziął też pieniądze. Klient płaci i wymaga i ma do tego prawo. Specjalista nie ma prawa do marudzenia, takie prawo ma Klient z uwagi na to, że nie wszystko może rozumieć. Kto tego nie pojmuje, to nic nie rozumie i nie nadaje się do pomagania ludziom.
Przecież to specjalista ma wiedzę i umiejętności, a klient ma problemy, może być chory, osłabiony, zagubiony, jak można nazywać klientów paskudnymi i psychopatami, w marketingu profesjonalnym, takich menedżerów się natychmiast zwalnia, którzy nie potrafią być życzliwi wobec klienta, bo to bije natychmiast w finanse firmy.
Specjalista: wróżka, jasnowidz, uzdrawiacz muszą być przede wszystkim na pierwszym miejscu ludzcy i nie wolno im wylewać swoich problemów oraz swojej nerwicy na klienta, to jest karygodne ze wszech miar jeżeli tak robią, tzn, że nie są kompetentni w niczym.
Specjalista nie ma prawa na tego typu błędy, może się pomylić merytorycznie, ale w okazywaniu nienawiści klientowi za to, że czegoś nie rozumie mu nie wolno.
Nazywanie klientów paskudnymi jest niedopuszczalne ze wszech miar i świadczy o wielkiej słabości pseudo specjalisty ezoteryka!
Specjalista ma obowiązek najpierw wymagać od siebie a dopiero potem od klienta.
Niech ktoś nam napisze, że nie mamy racji! Mamy absolutną!
Poruszamy ten temat, bo niestety wielu klientów skarży się na jakość pracy specjalistów ezoteryków.
Są wspaniali specjaliści oddani całym sercem swoim klientom, którzy robią to z pełnym zaangażowaniem i Miłością, ale niestety zdarzają się pseudospecjaliści niedokształceni i bez wewnętrznej etyki!