Dodaj do ulubionych

Technologie wojskowe USA - > UE

IP: *.ebrnsw01.nj.comcast.net 04.02.02, 19:00
Jako podatnik amerykanski nie zycze sobie, by Europa roscila sobie prawo do
naszych wysoko rozwinietych technologii wojskowych. W Europie w stosunku do
USA jest rozwiniety wysoki i BARDZO KOSZTOWNY socjal, daleki od swiadczen
amerykanskich - nam Wam pozazdroscic. I jeszcze placic na wasze zbrojenia za
darmo, by zrownac poziomy? Najpierw zrownajmy poziomy socjalne , bo to nie USA
placi za zbrojenia , tylko tacy mali podatnicy, jak ja. Chcecie miec super
socjal , wspaniale uzbrojenie, a my za to mamy placic?????. My nie mamy tych
oslon socjalnych, co Wy w Europie( one kosztuja od h...ja pieniedzy - na tym
tez polozyly sie gospodarczo kraje socjalistyczne -procz mocy gospodarczej)
Nie zycze sobie, placic kupe forsy na obronnosc Europy,ktorej obywatele maja
wszelkie zaslony, przez co ogranicza sie wydatki na obronnosc, a my tu z nikla
oslona socjalna mamy jeszcze Wam dokladac luksusy. Terroryzm? Damy sobie rade
bez Was - Wasza "sile" oreza zademonstrowaliscie juz nie jednokrotnie, ze bez
tych fucking Amerykanow jestescie w stanie spacyfikowac najdalej stado wrobli.
Wiec jeszcze raz i dobitnie: Nasz niski socjal ma tez odbicie w funduszach na
zbrojenia, a Wy chcecie wszystko: duzy socjal (ZAJEBISCIE KOSZTOWNY - NAWET
WIECEJ, NIZ ZBROJENIA), silna obrone na poziomie USA i za nasze PODATNIKOW
pieniadze, nie rzadu USA, bo ten jest tylko depozytariuszem naszych skladek.
Z terroryzmem damy sobie rade sami. Chcialbym miec Wasze oslony socjalne i
zadac oslony zbrojnej. Jest sojusz NATO, ale to nie znaczy, ze jeden ponosi
koszta. Pisze te dla Was bzdury jako podatnik, a nie jako polityk, bo glownie
takie dupki jak ja placa na to wszystko, a ogolnie w polityce miedzynarodowej
nazywa sie to dzialalnoscia danego rzadu.Niech wiec Europa skasuje swoj
nadrosniety socjal, daleki od USA i niech sie zbroi, a wtedy mozemy rozmawiac
jako rownozedni partnerzy - NIE JAKO POLITYCY, TYLKO PODATNICY tacy, jak ja,
czy Ty.Chcecie wszelkich zaslon; my ich nie mamy, bo to drogie, ale chcecie
naszych technologii wojskowych - placcie .A jak nie-damy sobie rade sami
Wiec nie stawiajcie warunkow. Wiec jeszcze raz powtarzam:chcecie miec armie
rownie silna, jak USA, miec swoje zaslony socjalne dalekie od USA; sami za to
zaplaccie z WLASNYCH PODATKOW i sie odpidolcie, bo ja i mi podobne podatkowe
dupki na Was placic nie bedziemy!!!!!!Kurwa, chce sie wszystko: super sosjal +
zajebista armia......POWODZENIA
Jacal
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka