Dodaj do ulubionych

nieszczelnosc powoduje przeciekanie

30.10.09, 18:32
Mysle sobie tak. Za kazdym razem scenariusz jest dokladnie taki
sam. Wazna organizacja, sluzba albo ktos znaczacy posiada jakies
informacje. Dzieli sie nimi z innymi , ale najistoniejsze dla czasu
przecieku jest to, ze dzieli sie nimi z kims z obozu roznego.
najczesciej nastepnego dnia , przeciek gotowy.
Ale dalej mysle tak, komu ten przeciek sluzy i kyto o nim
najwczesniej wie? jak dotychczas praktyka pokazuje, ze o tym, ze
jest przeciek wie ten kto na poczatku posiadal informacje.
Wydaje sie, ze to nie sa przecieki tylko niemal rownolegle
przekazywana informacja , w kolejnosci wskazanie jednoznaczne,
ze ...i tu juz stary i zgrany scenariusz.
Mariusz K. do niedawna szef waznej sluzby, sam w wielu wystapieniach
dopuscil sie przeciekow, pomowien i ...z zapalem opowidal o tym jak
mial dalej wygladac sceaniusz. To samo opowiadal skazany Zbigniew Z.
Oni posluguja sie dokladnie tymi samymi zasadami budowania
scenariuszy. Aparat scigania zdaniem Zbigniewa Z. w pewnej sytuacji
odnalazlby zrodlo przecieku. No dobrze, ale dlaczego mialby szukac
skoro je znal? tylko nie podawal do wiadomosci rzeczywistego
zrodla , a jedynie usilowal wpisac w scenariusz osoby , ktore uznal
za nadajace sie do takiej roli.
Praktyki Zbigniewa Z. sa podobnie jak byly przestepcze, podobnie
przestepcze sa praktyki podejrzanego co to byl szefem...no a jesli
naprawde w regulaminie tej instytucji zostalo zawarte bodaj slowo na
temat ewentualnych alimentow...panowie, nawet najgenialniejszy agent
i nawet najpiekniej pachnacy Tomasz, niepokalanie nie poczyna...a
wiec jesli zakladacie praktyka wykorzystywania w obszarze
seksualnym...no wiem , ze z takim przyglupem to chyba tylko po
tabletce gwaltu...albo kolo piesdziesiatki...ale to wszystko
wyczerpaliscie.
Tfu.
alicja:)
Najczesciej przecioki sa na rurach... ale bywa , ze cieknacy kran
naprawi hydraulik. Hydraulik musi wiedziec co i jak uszczelniac, no
ale tez powinien jakos wygladac ...i musi umiec porozmawiac:)))
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka