Dodaj do ulubionych

Parada Równości: Jest negatywna decyzja

03.06.05, 14:48
Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
Obserwuj wątek
    • ronlen2 Parada Równości: Jest negatywna decyzj. 03.06.05, 14:50
      A po co nam parada gejow?????? To nie jest zadna parada rownosci, tylko
      perwersyjnosci. Dziwne pojecie slowa "rownosc" w lewicowym kontekscie.
      • m635 BRAWO KACZYŃSKI! Dość lewackich prowokacji!!! 03.06.05, 14:58
        Brawa za odwagę przeciwstawienia się tej nawale propagandowej lewackich mediów
        i lobby homoseksualnego!
        • twprezydent Re: BRAWO KACZYŃSKI! Dość lewackich prowokacji!!! 03.06.05, 15:45
          m635 napisał:

          > Brawa za odwagę przeciwstawienia się tej nawale propagandowej lewackich
          mediów
          > i lobby homoseksualnego!

          Im głośniej ujadają te różne "Wybiórcze" tym efekt będzie lepszy!
          Niedobrze tylko, że ci lewaccy aktywiści prowokują w ten sposób konflikty
          między nieagresywnymi, zwyczajnymi homoseksualistami a normalną większością. W
          ten sposób uzasadniają swoje istnienie i mogą ściągnąć od "braci" z Zachodu
          niemałą kasę, która ląduje w ich kieszeniach.
          • holyboy_666 Re: dziecko drogie, 03.06.05, 16:45
            a ty nie w szkole?
            • skipper_ Re: dziecko drogie, 03.06.05, 17:13
              holyboy_666 napisał:

              > a ty nie w szkole?

              ale wysililes sie... moze sprobowalbys odniesc sie jakos do argumentow
              przedmowcy... ale to zapewne za trodne, skoro nie ma sie nic logicznego do
              powiedzenia... typowa lewacka postawa...
              • sclavus Re: dziecko drogie, 03.06.05, 17:23
                skipper_ napisał:

                > holyboy_666 napisał:
                >
                > > a ty nie w szkole?
                >
                > ale wysililes sie... moze sprobowalbys odniesc sie jakos do argumentow
                > przedmowcy... ale to zapewne za trodne, skoro nie ma sie nic logicznego do
                > powiedzenia... typowa lewacka postawa...

                Argumentów, logiki i logicznych argumentów przedstawiono tutaj dość, ale ani
                jeden nie dotarł to skatoliczonych mózgów...
                Pozostaje system p. Urbana - chyba też nie pomoże... może jednak...
                • js23 [...] 03.06.05, 17:57
                  Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
                  • werter-6 Uwaga Antysemita!!!!!!!!!!!!!!Lebensgefahr 03.06.05, 18:00
                    • js23 [...] 03.06.05, 21:29
                      Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
                  • eurypides77 Odezwa pedofila Jankowskiego 03.06.05, 18:09
                    Może mają rację ci co piszą, że dziś geje, a jutro pedofile. ;-)
                    • sclavus Re: Odezwa pedofila Jankowskiego 03.06.05, 18:13
                      eurypides77 napisał:

                      > Może mają rację ci co piszą, że dziś geje, a jutro pedofile. ;-)

                      Sorry, dziś geje, JUTRO NA POWRÓT KATOLICY W SWOICH NIE KOŃCZĄCYCH SIĘ
                      PARADACH... pardon: PROCESJACH...
                    • sclavus Re: Odezwa pedofila Jankowskiego 03.06.05, 18:14
                      eurypides77 napisał:

                      > Może mają rację ci co piszą, że dziś geje, a jutro pedofile. ;-)

                      Jeszcze sorry: na jedno wyjdzie przecież...
                  • kroczak Re: ODEZWA do Narodu Polskiego ks. Jankowskiego 03.06.05, 21:03

              • nemo123 wlasciwie co to znaczy 'lewacka'? 03.06.05, 17:24
                pytam dla sportu, bo niezbyt mnie interesuje ta Wasza nowomowa
                • pandada Re: wlasciwie co to znaczy 'lewacka'? 03.06.05, 23:52
                  Lewacki to tyle co "inaczej myślący", "nie podzielający fobii ciemnogrodu" itp.
                  Tak z forumowego kontekstu wynika.
                  Lewacka jest zatem prawie cała Europa.
                  • piotr228 co to znaczy 'lewacka'? 04.06.05, 10:01
                    Idea lewacka to marksistowska. Wykreowana za pomoca NKWD zadra w swiadomosci
                    spolecznej ze komunizm jest dobry a trudnosci sa przejsciowe. Cala Europa i
                    Ameryka Poludniowa dawala sie na to nabrac. Oszustwo komunistyczne obecnie
                    wspiera sie homoseksualistami aby (troche) odswiezyc ideologie.
                    • sclavus Re: co to znaczy 'lewacka'? 04.06.05, 10:12
                      piotr228 napisał:

                      > Idea lewacka to marksistowska. Wykreowana za pomoca NKWD zadra w swiadomosci
                      > spolecznej ze komunizm jest dobry a trudnosci sa przejsciowe. Cala Europa i
                      > Ameryka Poludniowa dawala sie na to nabrac. Oszustwo komunistyczne obecnie
                      > wspiera sie homoseksualistami aby (troche) odswiezyc ideologie.

                      Jest to ciekawa a nawet bardzo ciekawa teoria...
                      Warto by powołać parlamentarną komisję, jednakże, żeby nie zaciemniać, należy z
                      góry wykluczyć posłów lewackich. W ten sposób czystość komisji byłaby
                      zagwarantowana... No i żeby przypadkiem nie było przeniknięć, należy ograniczyć
                      liczbę członków (sic!) tejże komisji do trzech...
                      Proponowany skład: Kaczory oba i Giertych...
            • werter-6 Kaniec pańskiej kariery!! 03.06.05, 17:36
              Przestal być Pan prezydentem Tego miasta!!!Niezależnie od moich preferencji
              sexualnych,nie mial Pan prawa zakazać mi manifestowania. Basta,Panie Kaczyński
              proszę opuścic swój urząd, i wynieśc z Warszawy, nie jest Pan już prezydentem,
              to nie jest Iran!!Przyjdziemy wszyscy, Geje Lesbijki,czarni,Lewica.To jest
              bląd!!! Panu się epoki pomylily!!Werter
              • kraq Re: Kaniec pańskiej kariery!! 04.06.05, 10:18
                przyjedziecie jednym autobusem?:)
        • werter-6 Powtarzasz!!! Rydzykowe frazy!!! 03.06.05, 17:44
          Przestal być Pan prezydentem Tego miasta!!!Niezależnie od moich preferencji
          sexualnych,nie mial Pan prawa zakazać mi manifestowania. Basta,Panie Kaczyński
          proszę opuścic swój urząd, i wynieśc z Warszawy, nie jest Pan już prezydentem,
          to nie jest Iran!!Przyjdziemy wszyscy, Geje Lesbijki,czarni,Lewica.To jest
          bląd!!! Panu się epoki pomylily!!Werter
        • mirgehtsgut Re: BRAWO KACZYŃSKI! Dość lewackich prowokacji!!! 03.06.05, 21:28
          Dokładnie,
          Ks Oko z Krakowa też dużo pomógł, i Dominikanie!

          poczytać sobie można jak komuś umknęło co napisał w sobotniej gazecie - o dziwo
          Wyborcza nie umiesciła tego on-line, pewnie sie boi ze to "nie w jej stylu' a na
          papierze to moze nie wszyscy kupią i zobaczą ;)
          www.da-delfin.org/files/art08_28.05.2005_dziesiec.argumentow.przeciw.pdf
          www.da-delfin.org/index.php?page=homilys
          • fartur78 Re: BRAWO KACZYŃSKI! Dość lewackich prowokacji!!! 04.06.05, 09:08
            Zdecydowałem sie przebrnąć przez ten tekst. Juz wiem dlaczego gazeta go nie
            opublikowała - po prostu fakty są wyssane z palca o ile jestem w stanie zgodzić
            się z odniesieniem w religii to te pseudo naukowe wywody wywołały jedynie
            niesmak - to skandal ks. Oko ma tytuł doktora!!!- taka ignorancja dla faktów u
            naukowca!!! - ale cóż już chyba przyzwyczailiśmy się do tego że na tych
            uczelnich tytuły naukowe otrzymuje się za znajomośc tabliczki mnożenia...
        • makrebs Re: BRAWO KACZYŃSKI! Dość lewackich prowokacji!!! 04.06.05, 08:03
          Gdzie cholera jest ta WOLNOSC w POLSCE?? Zyję juz dlugo, ale jak dotąd
          obserwuję politykę wyłącznie koscielną!nIE CHCE TAKIEJ! Wiara, to co innego, a
          co innego narzucanie ludziom w ponoć wolnym kraju tego, co chcą politycy.
          Nie idę na tę paradę i proponuję świętoszkom nosa z domu nie wytykać tylko
          modlić się. Nie mysleć o seksie!? On i tak jest udziałem mieszkańców Polski w
          tym i polityków. Jeśli chca się ludzie idiotycznie bawić, niech sie bawia o ile
          nie wyrządzaja szkód publicznych. Martwi mnie braK tolerancji naszych
          polityków, mieszkaćów. Zgroza mnie to napawa na przyszłość. Chcę aby moje
          dzieci wyjechały z tego zakłamanego kraju, w dodatku naprawdę rasistowskiego
          i...nie tylko. Wciskanie kitu i czynienie dobra dla Polaków i nie tylko
          mieszkających poza granicami, to nietakt wobec Polakow mieszkających w kraju,
          gdzie szerzy sie bieda i ubustwo, bezrobocie. Politycy jednak tego nie widzą,
          ale widzą co innego. To jest nawet ciekawe! Czyńmy dobro najpierw we własnym
          kraju, bądżmy tolerancyjni dla innych ras. narodowości i wolnosci seksualnej
          takze. Nie bedę ogladać ani fascynowac się paradą w Warszawie, ale... NIECH IDĄ
          I SIĘ BAWIĄ!!!!! Co mi do tego??
          • zibi1604 [...] 07.06.05, 12:15
            Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
        • makrebs DOSC LIGII POLSKICH RODZIN W POLSCEji!!! 04.06.05, 08:09
        • austria2 Re: BRAWO KACZYŃSKI! Dość lewackich prowokacji!!! 05.06.05, 21:19
          m635 napisał:

          > Brawa za odwagę przeciwstawienia się tej nawale propagandowej lewackich
          mediów
          > i lobby homoseksualnego!
      • qurche Re: Parada Równości: Jest negatywna decyzj. 03.06.05, 15:03
        Wam... czyli komu???
      • kk_ss Kyczynski ma racje. A moze parada onanistow? 03.06.05, 15:06
        • mangold A Ty w pierwszym szeregu ???? 03.06.05, 15:06

          • ronlen2 Nie, sadzac po twoich postach to raczej ty! 03.06.05, 15:15
            • mangold Re: Nie, sadzac po twoich postach to raczej ty! 03.06.05, 15:17
              To co sądzić po Twoich postach ?/ Tfuj...
              • ronlen2 Re: Nie, sadzac po twoich postach to raczej ty! 03.06.05, 15:27
                A to, ze ja nie chce ogladac tych "normalnych" gejow itd. Twoje posty to pfuj,
                to ty chcesz przepchnac na sile ten syf i uzasadnic demokracja. Demokracja jest
                prawem do sensownej wolnosci, bez wartosci jest pozbawiona esencji.

                Wolnosc jednego sie tam konczy, gdzie drugiego zaczyna.
                • mangold Re: Nie, sadzac po twoich postach to raczej ty! 03.06.05, 15:30
                  Ale ja próbuje zrozumieć innych, nawet Ciebie...A Ty nie chcesz... Wyjdziesz na
                  ulice w legalnej manifestacji-prosze bardzo... To juz nawet młodzieży
                  Weszpolskiej łatwiej demonstrować swoje chore poglądy...
                  • ronlen2 Re: Nie, sadzac po twoich postach to raczej ty! 03.06.05, 15:51
                    To juz zalezy od tego, JAK demonstruja. Jesli prawdopodobienstwo jest duze, ze
                    bedzie zadyma, to lepiej do demonstracji nie dopuscic.
                    To samo dotyczy gejow: jesli sie beda eksponowac, to nalezy dla dobra
                    publicznego demo ograniczyc, albo jeszcze lepiej nie dopuscic. Tak samo, jak ze
                    sprzedaza alkoholu czy pornografii dla nieletnich.
                    • mangold Re: Nie, sadzac po twoich postach to raczej ty! 03.06.05, 15:54
                      ronlen2 napisał:

                      > To juz zalezy od tego, JAK demonstruja. Jesli prawdopodobienstwo jest duze, ze
                      > bedzie zadyma, to lepiej do demonstracji nie dopuscic.

                      Manifestacja gejów, ale zadyma Weszpolaków-czyli geje won ..hehe pokretna logika...


                      > To samo dotyczy gejow: jesli sie beda eksponowac, to nalezy dla dobra
                      > publicznego demo ograniczyc, albo jeszcze lepiej nie dopuscic.

                      Skąd wiesz, że będą się eksponować ?? To wtedy za rok im się odmówi powołując na
                      wczesniejsze wydarzenia, a nie tak jak Kaczor : nie, bo nie....
                    • pandada Re: Nie, sadzac po twoich postach to raczej ty! 04.06.05, 00:10
                      Sprzedaż alkoholu nieletnich czy epatowanie ich pornografią są zakazane ustawowo. Poza tym obiektywnie są to czyny złe, społecznie niekorzystne i krzywdzące dzieci.

                      Homoseksualizm i jego publiczne wyjawienie nie są zakazane przez prawo.
                • meth.p Re: Nie, sadzac po twoich postach to raczej ty! 03.06.05, 18:22
                  Ani Ciebie, ani mnie na szczescie nikt nie zmusza do zmiany orientacji
                  seksualnej. Odmowa Kaczynskiego to pogwalcenie praw obywatelski, atak na
                  konstytucje. A jezeli widok geja czy lesbijki Ciebie brzydzi, to nie patrz.
                  Jezeli ktos Ciebie brzydzi, to nie znaczy, ze zaraz trzeba go zabic/chowac w
                  piwnicy.
                  • kbengi Re: Nie, sadzac po twoich postach to raczej ty! 03.06.05, 20:04
                    no tak, ale po co ta cala demonstracja? W ogole demonstracje to zupelna
                    glupota... gejow czy kogokolwie innego... nie wiem po co zawracac sobie tym dupe
                    • pandada Re: Nie, sadzac po twoich postach to raczej ty! 04.06.05, 00:12
                      "Po co demonstracja" to już sprawa manifestantów i ich środowiska. To oni decydują, czy mają potrzebę takiej formy wyrazu.
                • pandada Re: Nie, sadzac po twoich postach to raczej ty! 04.06.05, 00:02
                  > Wolnosc jednego sie tam konczy, gdzie drugiego zaczyna.

                  Dobre zdanie, ale nie bardzo je rozumiesz. Czy pedzie coś ci narzucają, czy czegoś zakazują? Nie.
                  Natomiast im się zakazuje.

                  Wolność do wyrażania swego zdania jest podstawą demokracji. Potem jest wolność innych do aprobaty czy dezaprobaty wobec wyrażonego zdania.

                  Natomiast "wolność zakazywania komuś głoszenia zdań, które mi się nie podobają, a nie godzą w prawo" jest już rodzajem swobody dyktatury. Jej sztandarowym przejawem jest cenzura i policyjne zwalczanie opozycji.

                  Wiadomo, że dyktator jest dużo bardziej "wolny" niż szef demokratycznego państwa. Tyle, że dyktator swoją samowolę zyskuje dzięki niewoleniu obywateli.
                • fartur78 Re: Nie, sadzac po twoich postach to raczej ty! 04.06.05, 09:11
                  no i sam sobie przeczysz - czy homoseksualiści nastają na Twoją wolność? to
                  raczej ty nastajesz na ich
                • austria2 [...] 05.06.05, 21:24
                  Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
            • fartur78 Re: Nie, sadzac po twoich postach to raczej ty! 04.06.05, 09:10
              hihihi - rozumiem że kolaga ma jakiś problem i nigdy sie nie onanizował?
          • amdrzej11 Re: A Ty w pierwszym szeregu ???? 03.06.05, 15:18
            To: ije.oupjournals.org/cgi/content/abstract/26/3/657?

        • cziriklo Doczekasz sie malutki! Jak obalimy Kaczora! 03.06.05, 15:12
          • amdrzej11 Re: Doczekasz sie malutki! Jak obalimy Kaczora! 03.06.05, 15:19
            To znaczy kto to zrobi?
            • mangold Re: Doczekasz sie malutki! Jak obalimy Kaczora! 03.06.05, 15:22
              Wkurzony naród ..po-góra- pół roku rządów tego gościa... hehe...
              • amdrzej11 Re: Doczekasz sie malutki! Jak obalimy Kaczora! 03.06.05, 15:25
                Wkurzony na was narod wybierze tak, ze dzieki wam jeden Kaczynski bedzie
                prezydentem, drugi premierem, a PiS bedzie mogl rzadzic sam! O to wam chodzi?

                ije.oupjournals.org/cgi/content/abstract/26/3/657?
          • skipper_ Re: Doczekasz sie malutki! Jak obalimy Kaczora! 03.06.05, 17:14
            prosze bardzo... juz lewactwo rewolucyjny zapal podgrzewa...

            do lukaszenki wypieprzac!!!!
          • werter-6 Panie Kaczyński proszę opuścic Urząd!!!!!!!!!!!!!! 03.06.05, 18:02
            Przestal być Pan prezydentem Tego miasta!!!Niezależnie od moich preferencji
            sexualnych,nie mial Pan prawa zakazać mi manifestowania. Basta,Panie Kaczyński
            proszę opuścic swój urząd, i wynieśc z Warszawy, nie jest Pan już prezydentem,
            to nie jest Iran!!Przyjdziemy wszyscy, Geje Lesbijki,czarni,Lewica.To jest
            bląd!!! Panu się epoki pomylily!!Werter
            • wicurpix Re: Panie Kaczyński proszę opuścic Urząd!!!!!!!!! 03.06.05, 23:50
              Zacznij sie leczyc na głowe facet.
        • bbmm2 Re: Kyczynski ma racje. A moze parada onanistow? 03.06.05, 15:17
          A czemu nie gdyby ma to mieli ochote?
        • jawu A czemu nie? 03.06.05, 15:33
          Ominę ją z daleka, ale jak chcą?
        • qurche Re: Kyczynski ma racje. A moze parada onanistow? 03.06.05, 15:57
          A Ty rozumiem nigdy się nie onanizowałeś... pewnie ksiądz powiedział, że nie
          wolno :P
          • sclavus Re: Kyczynski ma racje. A moze parada onanistow? 03.06.05, 15:59
            qurche napisał:

            > A Ty rozumiem nigdy się nie onanizowałeś... pewnie ksiądz powiedział, że nie
            > wolno :P

            Dodając: jak już musisz, to pobaw się "moim"...
        • nemo123 Re: Kyczynski ma racje. A moze parada onanistow? 03.06.05, 17:29
          a beda salwy honorowe? ;)
          • mangold Re: Kyczynski ma racje. A moze parada onanistow? 03.06.05, 17:36
            i stanie na baczność.... ;-))
        • meth.p Re: Kyczynski ma racje. A moze parada onanistow? 03.06.05, 18:19
          Coz, zabawny pomysl z parada onanistow, ale demokracja na tym polega, zeby kazdy
          mogl manifestowac swoje poglady...
          • pandada Re: Kyczynski ma racje. A moze parada onanistow? 04.06.05, 00:18
            Moim zdaniem parada onanistów już nie jest do zaakceptowania (pod tą nazwą), ponieważ bezpośrednio przywołuje temat dla aktu samogwałtu, a zatem niesie ze sobą treść pornograficzną.

            Co innego homosie, póki nie nazwą się sodomitami czy obciągaczami.
      • johanna11 Re: Parada Równości: Jest negatywna decyzj. 03.06.05, 16:27
        cieszę się z decyzji, chociaż ten powód to tylko marny pretekst. równośc tak,
        ale nie jest równością demonstrowanie kto w jaki sposób i z kim. to
        prowokowanie i obrażanie
        • mangold Re: Parada Równości: Jest negatywna decyzj. 03.06.05, 16:29
          johanna11 napisała:

          > cieszę się z decyzji, chociaż ten powód to tylko marny pretekst...


          Masz rację- marny...bo nic innego ten ptasi mózg nie mógł wymyślić...


          równośc tak,
          > ale nie jest równością demonstrowanie kto w jaki sposób i z kim. to
          > prowokowanie i obrażanie


          To Kaczka prowokuje i obraża...
        • sclavus Re: Parada Równości: Jest negatywna decyzj. 03.06.05, 16:35
          johanna11 napisała:

          > cieszę się z decyzji, chociaż ten powód to tylko marny pretekst. równośc tak,
          > ale nie jest równością demonstrowanie kto w jaki sposób i z kim. to
          > prowokowanie i obrażanie

          Nie ma żadnego przymusu podziwiania - wystarczy, że się odwrócisz a oni sobie
          przejdą...
        • pandada Oj biedni erotomani 04.06.05, 00:23
          To jak widzisz małżeństwo (kobieta i mężczyzna), które w dodatku posiada dziecko, to już sobie wyobrażasz ich spółkowanie, sapanie, penetrację, wytrysk?

          A kto wie - może pieszczą się oralnie, może uprawiają seks analny? Może bawią się w przebieranki, albo urządzają orgietki.
      • meth.p Re: Parada Równości: Jest negatywna decyzj. 03.06.05, 18:16
        Ksenofob, jakich niestety jest wiele...

        Parada nie jest dla Ciebie. Pewna grupa obywateli z pewnego powodu chce
        zorganizowac przemarsz, do czego maja prawo, o ile nie bede prezentowac tresci
        niezgodnych z prawem (np. promowac faszystowskie hasla).

        Kazdy ma prawo do swojej orientacji seksualnej, kazdy ma prawo zorganizowac
        przemarsz w obronie tych praw (niezaleznie od tego czy ma ku temu naprawde
        powod), a jedynie wzgledy bezpieczenstwa moga byc powodem odmowy.

        Nie rozumiem dlaczego szef ugrupowania "*Prawo* i Sprawiedliwosc" nie pozwala na
        to tym ludziom, zaslaniajac sie jakimis dziwnymi wynuzeniami (ze niby protestuja
        tutaj nie obywatele, tylko homoseksualisci - co tworzy jak dla mnie wrazenie ze
        homoseksualisci zdaniem pana K. nie maja praw obywatelskich...).

        Nienawidze szczerze Kaczynskich, pieniaczy bez pomyslu na Polske, bez
        poszanowania dla Prawa, bez checi szerzenia Sprawiedliwosci, mimo iz to sa ich
        dwa jedyne hasla...
      • mike-great [...] 03.06.05, 21:40
        Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
      • ladne_sny Re: kaczor to kryptogej 04.06.05, 01:22
        przeciez to tajemnica poliszynela , ze kaczor lubi chlopcow.... to jego starokawalerstwo nie jest bez
        przyczyny ;)
        • eurypides77 To ten drugi 04.06.05, 01:35
      • pedrek_wyrzutek Wesolki a nie geje 04.06.05, 03:13
        ronlen2 napisał:

        > A po co nam parada gejow?

        Gay znaczy po polsku wesoly/wesolek.
        Fudge packer znaczy upychacz kakalka.
        • werter-6 Wyrzutku spoleczny może wódki??której w Polsce 04.06.05, 22:30
          nie brak???
      • bladaantypolonosemitka NIech ida do Puszczy Bialowieskiej 04.06.05, 05:18
        ronlen2 napisał:

        > A po co nam parada gejow?????? To nie jest zadna parada rownosci, tylko
        > perwersyjnosci. Dziwne pojecie slowa "rownosc" w lewicowym kontekscie.

        Zubry to tez dzieci Boze!
    • mangold Parada Równości: Jest negatywna decyzja 03.06.05, 14:50
      Homoseksualni zwolennicy PiS tez go zweryfikuja negatywnie.... w czasie
      wyborów... :-DD
      • qurche Re: Parada Równości: Jest negatywna decyzja 03.06.05, 15:04
        Myśle, że nie tylko homoseksualni, ale wszyscy którym bliskie są demokratyczne
        reguły gry.
        • mangold PiS i demokracja ??? buahahaha 03.06.05, 15:09
          qurche napisał:

          > Myśle, że nie tylko homoseksualni, ale wszyscy którym bliskie są demokratyczne
          > reguły gry.

          PiSklątka i demokracja... hehe.. to ma być taki półfaszyzm jak za Piłsudskiego !!!
          • amdrzej11 Re: PiS i demokracja ??? buahahaha 03.06.05, 15:22
            Ewentualnoscia moze byc Republika Weimarska.

            ije.oupjournals.org/cgi/content/abstract/26/3/657?
            • jawu Re: PiS i demokracja ??? buahahaha 03.06.05, 15:36
              A po niej IV RP. Tysiącletnia.
              • amdrzej11 Re: PiS i demokracja ??? buahahaha 03.06.05, 15:39
                Ku chwale ojczyzny!


                ije.oupjournals.org/cgi/content/abstract/26/3/657?
                • jawu Re: PiS i demokracja ??? buahahaha 03.06.05, 15:54
                  "Na pohybel pedałom i cyklistom."
                  • sclavus Jak się chce... 03.06.05, 15:58
                    Jak się chce psa uderzyć, to się zawsze Kaczor znajdzie...
                    Jak mu się uda "wielki szlem" (prezydent+prezydent+prezydent), to ja wam
                    serdecznie współczuję - odczuwam niejaki komfort psychiczny, że mnie to nie
                    dotyczy, choć od bólu opędzić się nie potrafię...
              • mangold Re: PiS i demokracja ??? buahahaha 03.06.05, 15:40
                jawu napisał:

                > A po niej IV RP. Tysiącletnia.

                Oł, fak !!!!
        • skipper_ Re: Parada Równości: Jest negatywna decyzja 03.06.05, 17:17
          qurche napisał:

          > Myśle, że nie tylko homoseksualni, ale wszyscy którym bliskie są demokratyczne
          > reguły gry.

          kretynku - demokracja oznacza rzady wiekszosci, a nie uchylanie sie pod
          rzadaniami skrajnej mniejszosci... ktora jeszcze do tego ma w dupie regoly
          gry... jakby organizatorom tej demonstracji rzeczywiscie zalezalo na jej
          urzadzeniu, to przygotowaliby wniosek poprawnie, a sk***** poprostu chca
          urzadzic zadyme...
          • sclavus skipper to brzmi dumnie 03.06.05, 17:26
            skipper_ napisał:

            > qurche napisał:
            >
            > > Myśle, że nie tylko homoseksualni, ale wszyscy którym bliskie są demokrat
            > yczne
            > > reguły gry.
            >
            > kretynku - demokracja oznacza rzady wiekszosci, a nie uchylanie sie pod
            > rzadaniami skrajnej mniejszosci... ktora jeszcze do tego ma w dupie regoly
            > gry... jakby organizatorom tej demonstracji rzeczywiscie zalezalo na jej
            > urzadzeniu, to przygotowaliby wniosek poprawnie, a sk***** poprostu chca
            > urzadzic zadyme...

            Pijanego szypra kutra
            wielka chandra dziś trapiła
            Biedak myślał, że ma trypra
            A to była zwykła kiła...
          • katmoso Re: Parada Równości: Jest negatywna decyzja 03.06.05, 18:52
            demokracja to nie rządy wiekszości tylko rządy ludu. ludu czyli wszystkich
            obywateli. mylisz ideę demokracji z mechanizmem podejmowania decyzji za pomocą
            wiekszości głosów. z demokracją wiąże sie poszanowanie dla przekonań i działań
            każdego, o ile nie narusza to praw innych. w tym praypadku naruszono prawo do
            demonstrowania swoich przekonan, czyli WOLNOŚĆ SŁOWA!! dlatego dezyzja urzędu
            miasta jest niedemokratyczna.
      • amdrzej11 Re: Parada Równości: Jest negatywna decyzja 03.06.05, 15:21
        Dzieki wam, jeden Kaczynski bedzie prezydentem a drugi premierem! Na dodatek
        PiS bedzie mogla rzadzic sama! O to wam chodzi?

        ije.oupjournals.org/cgi/content/abstract/26/3/657?
    • screwball Parada Równości: Jest negatywna decyzja 03.06.05, 14:51
      Ciekawe czemu "burmistrz" nie zakazal parady opzz i innych proletariackich
      swoloczy... oni najwyrazniej nie zaklocali nikomu spokoju... pzdr.
      • sceptyk40 Re: Parada Równości: Jest negatywna decyzja 03.06.05, 15:33
        Mam rozumieć, że Ty to jesteś błękitna krew a swołoczą nazywasz ludzi
        pracujących ? Nie dziwię się, tylko nierobom w głowie rozmyślania na temat jak
        by tu sobie urozmaicić życie seksualne i jeszcze żądać usankcjonowania dla
        swoich chorych wizji.
        • screwball Re: Parada Równości: Jest negatywna decyzja 03.06.05, 15:52
          prawde mowiac w nosie mam parady kogokolwiek, ale homoseksyalisci przynajmniej
          nie klada lapy na moich podatkach tak jak to robi opzz i inne pasozyty. Skoro
          zakazuje sie parady jednych, nalezaloby byc konsekwentnym i zakazac
          jakichkolwiek "parad" a zwlaszcza zadymiarskich- wtedy bylbym za, biorac pod
          uwage rozwiazania komunikacyjne nadwislanskiej "metropolii"... pzdr

          sceptyk40 napisała:

          > Mam rozumieć, że Ty to jesteś błękitna krew a swołoczą nazywasz ludzi
          > pracujących ? Nie dziwię się, tylko nierobom w głowie rozmyślania na temat
          jak
          > by tu sobie urozmaicić życie seksualne i jeszcze żądać usankcjonowania dla
          > swoich chorych wizji.
    • bartekwl Parada Równości: Jest negatywna decyzja 03.06.05, 14:51
      Bardzo dobrze, dzisiaj parada a jutro może adopcja dzieci.
      Takie egzemplarze się leczy. A zdrowy organizm/społeczeństwo ciała obce
      wydala.
      • inny_a_taki_jak_ty Uważaj 03.06.05, 14:57
        zostałeś wydalony. Nie dziś to jutro.

        Jednak na Twoje szczęście świat jest bardziej skomplikowany. Np. w Twoich
        komórkach mających jednakowe DNA są obcego pochodzenia mitochondria z własnym
        innym kodem genetycznym i jakoś to wszystko funkcjonuje. I zdrowe komórki ich
        nie wydalają tylko korzystają z ich obecności z wzajemnością
        • bydgosc Re: Uważaj 03.06.05, 15:00
          bardzo dobre porownanie - podoba mi sie, ale nie przemawia niestety do idiotow

          To, ze W-wa odmowila to jest tylko dowod na to, ze Kaczynski nie powinien byc "prezydentem
          wszystkich Polakow".

          MALE JEST CZESTO BARDZO MALODUSZNE !!! - kingsajz
          • luigi22 Re: Uważaj 03.06.05, 15:05
            O tym czy powinien być prezydentem Polski okaże się po wyborach. A z jego
            poparcia wnioskować można, że większości Polaków nie podobają się takie parady.
            • jawu Re: Uważaj 03.06.05, 15:40
              Skąd wiesz, że większości? Mnie się też nie podobają, ale maja do tego
              konstytucyjne prawo. Kaczyński też mi się nie podoba (i inni faceci również),
              ale ma prawo kandydować. Trudno.
        • bartekwl Re: Uważaj 03.06.05, 15:05
          to DNA pochodzi od mojej mamy/kobiety i wcale nie jest obce.
          Obce ciało ropieje i boli, to dla mnie jest definicja Was.
          • inny_a_taki_jak_ty A wiesz skąd się wzieło? 03.06.05, 15:08
            Jest właśnie ciałem obcym.
            O kim myślisz pisząc "definicja Was"?
            • bartekwl Re: A wiesz skąd się wzieło? 03.06.05, 15:23
              Was czyli homo
              mitochodria to według teorii Darwina zfagocytowane inne komórki, a raczej ich
              pozostałość
              i mam nadzieję, że homo to ślepy tor ewolucji
              • inny_a_taki_jak_ty Śliczna ślepa uliczka 03.06.05, 15:24
                Pamietaj że ma długość kilku miliarów lat. Potrafisz to sobie wyobrazić?
              • epiphany23 Re: A wiesz skąd się wzieło? 03.06.05, 16:36
                jak na slepy twor ewolucji calkiem dobrze sie trzyma. od poczatku ludzkosci...
                we wszystkich rejonach swiata... we wszystkich kulturach... i caly czas taki sam
                procent...

                ot, zagwozdka
              • szary_czlowiek Re: A wiesz skąd się wzieło? 04.06.05, 09:38
                A ja mam nadzieję, że to tacy jak ty są ślepym torem ewolucji.
                • wojtekhh pomyłka w pojęciach. 04.06.05, 12:07
                  Ja mogę być tolerancyjny wobec innych wyznań, ateistów, koloru skóry, innego
                  ubrania ale nie wobec zboczeńców. To jest nie to pojęcie. A ponadto dlaczego
                  mam tolerować zboków? Niech faceci się całują fuj fuj fuj w domciu nikt im nie
                  zabrania, ale nie na ulicy fuj. Już o zmianie przeznaczenia przełyku i odbytu
                  nie wspomnę
                  • wiewiorzasta Re: pomyłka w pojęciach. 04.06.05, 23:12
                    a co z kobietami homoseksualnymi? hę?
          • sdh_h Re: Uważaj 03.06.05, 15:10
            przy zgodnosci MHC nic nie ropieje, nawet obca nerka ;-)

            • bartekwl Re: Uważaj 03.06.05, 15:19
              al homo nie mają tego samego MHC co hetero
              • inny_a_taki_jak_ty Chyba się gubisz 03.06.05, 15:21
              • sdh_h Re: Uważaj 04.06.05, 08:34
                to sa zdarzenia niezalezne
                pozdr
      • qurche Re: Parada Równości: Jest negatywna decyzja 03.06.05, 15:08
        Tak... homostrach naprawdę można leczyć. Radzę zadzwoń do Żółtego Telefonu, albo
        gdzie indziej... powiedzą Ci gdzie jest najliższa placówkę, gdzie możesz się z
        tego wyleczyć. To musi być straszne żyć w takim strachu przed swoją
        sekualnością. Nic dziwnego, że boisz się parady - jeszcze podziała na Ciebie
        "promocja homoseksualizmu" i zostaniesz pedałem.
        • jethrox A gdzie leczą homoseksualizm ? Zainteresuj się ! 03.06.05, 15:42
      • rwerp Re: Parada Równości: Jest negatywna decyzja 03.06.05, 20:01
        Powiedział Hitler.
    • giani77 Parada Równości: Jest negatywna decyzja 03.06.05, 14:51
      Jakos nie znalazlam w ustawie - Prawo o zgromadzeniach koniecznosci zlozenia
      takiego dokumentu...
      No ale "cos" musieli przeciez znalezc
      • maciej48 BRAWO KACZYŃSKI 03.06.05, 14:54
        KACZYZMOWI TAK I TO PO WIELEKROĆ, A POLITPOPRAWNI PROWOKATORZY NIECH SPADAJĄ NA
        SZCZAW!
        • eurypides77 Maciej48, te 48 to wiek czy IQ? 03.06.05, 15:03
          • amdrzej11 Re: Maciej48, te 48 to wiek czy IQ? 03.06.05, 15:27
            Eurypides 77! Te 77 to wiek czy IQ?
            • eurypides77 Wiek 03.06.05, 16:20
            • werter-6 Re: Maciej48, te 48 to wiek czy IQ? 03.06.05, 19:53
              do Amdrzeja, dlaczego obrażasz ludzi??? masz kompleksy,a moze sny zakazane przez
              Twoj kościól!!!
            • pandada Re: Maciej48, te 48 to wiek czy IQ? 04.06.05, 00:32
              Andrzej, nie szalej, ty masz przecież 11.
        • mangold Re: BRAWO KACZYŃSKI 03.06.05, 15:05
          Uważaj !! Twoje dziecko też może być homoseksualistą....
          • amdrzej11 Re: BRAWO KACZYŃSKI 03.06.05, 15:28
            I co z tego? Jak bedzie mialo olej w glowie, to napewno nie pojdzie na zadna
            Parade!

            ije.oupjournals.org/cgi/content/abstract/26/3/657?
            • mangold Re: BRAWO KACZYŃSKI 03.06.05, 15:31
              Ale się nerwicy nabawi ukrywając swe ciągoty przed ojcem...A stary jak się dowie
              to i tak je zabije..
              • amdrzej11 Re: BRAWO KACZYŃSKI 03.06.05, 15:33
                Znasz duzo takich przypadkow, ze ojciec zabil syna za jego ciagoty?
                • mangold Re: BRAWO KACZYŃSKI 03.06.05, 15:35
                  Ironizuję, a Ty to łykasz... Ale wyobraź sobie jaki to nietakt w prawdzimym,
                  katolickim, polskim domu....
                  • ronlen2 Re: BRAWO KACZYŃSKI 03.06.05, 15:38
                    Twoj problem polega na tym, ze umiesz tylko ironizowac, nic konkretnego nie
                    powiedziales.

                    Co w tym zlego? DUZO. Poczytaj sobie moje posty, juz pisalem, co w tym zlego.
                    Nie chce mi sie powtarzac.
                    • mangold Re: BRAWO KACZYŃSKI 03.06.05, 15:43
                      ronlen2 napisał:

                      > Twoj problem polega na tym, ze umiesz tylko ironizowac,
                      >
                      .
                      To mam sie zacietrzewić jak większość oszołomków tutaj...?? Po co ?? I tak Was
                      nie przekonam, to się chociaż ponabijam...hehehe.. i ciśnienie Wam podniosę, a
                      tego raczej nie lubicie...
                      • ronlen2 Re: BRAWO KACZYŃSKI 03.06.05, 15:46
                        Nie martw sie, mi nie podniesiesz. A swoim "normalnym" "braciom" wielka
                        przysluge oddajesz. Skonczy sie na tym, ze publczne parki zostana doprowadzone
                        do porzadku.

                        Hehe.
                        • mangold Re: BRAWO KACZYŃSKI 03.06.05, 15:48
                          ronlen2 napisał:
                          Skonczy sie na tym, ze publczne parki zostana doprowadzone
                          > do porzadku.
                          >

                          A jak ?? Mogę się dowiedzieć ?? Bejsbolem, kwasem...czym ??
                          • ronlen2 Re: BRAWO KACZYŃSKI 03.06.05, 15:53
                            Jesli pedalki sie beda bic, to w koncu po co jest policja???
                            • mangold Re: BRAWO KACZYŃSKI 03.06.05, 15:57
                              ronlen2 napisał:

                              > Jesli pedalki sie beda bic, to w koncu po co jest policja???


                              Pamiętaj, że oni pierwsi z agresją nie wyjeżdżają.. zreszta przekonasz się w
                              czsie parady kto pierwszy zacznie....
                              • ronlen2 Re: BRAWO KACZYŃSKI 03.06.05, 16:04
                                Nie??? Moze nie z taka agresja, jak alkoholicy. Prowokuja na swoj wlasny
                                sposob, w koncu uda im sie sprowokowac, a potem wyja, ze sa pokrzywdzeni. Tylko
                                mi nie pisz, jak prowokuja, wiesz znakomicie, a jak nie wiesz, to nie masz
                                pojecia o problematyce i nie powinienes sie wypowiadac.
                                • mangold A Ty co czujesz...?? 03.06.05, 16:08
                                  W moim mieście wystarczy krzywo spojrzć na łysego młodzieńca i też się czuje
                                  sprowokowany....
                                  Naprawdę Cię prowokują ?? I co czujesz w związku z tym ?/ Złośc, podniecenie,
                                  złość,że czujesz się podniecony... :-))
                                  • ronlen2 Obrzydzenie 03.06.05, 16:09
                                    • sclavus Re: Obrzydzenie 03.06.05, 16:12
                                      Czy to właśnie czujesz spoglądając na swojego penisa, czy też jest to reakcja
                                      kiedy patrzysz w lustro???
                        • jawu Re: BRAWO KACZYŃSKI 03.06.05, 15:52
                          Publiczne parki są pełne pijaczków (przynajmniej w Warszawie) i rzeczywiście
                          trzeba je uporządkować. Tylko co do tego mają homo?
                          • ronlen2 Re: BRAWO KACZYŃSKI 03.06.05, 15:55
                            Teraz pelno obydwu. Najpierw byly dla kazdego. Potem sie pojawily moczymordy i
                            ludzie normalni juz nie ida. W tych, co sie uchowaly, zaczely sie
                            zbierac "kochajacy inaczej". A normalny czlowiek teraz na serio nie ma gdzie
                            isc.
                            • jawu Re: BRAWO KACZYŃSKI 03.06.05, 15:57
                              Ja tam widze pełno parek hetero, ale się nie przypatruję dokładnie.
                              Podgladactwo zostawiam innym.
                              • kbengi Re: BRAWO KACZYŃSKI 03.06.05, 20:25
                                Nie ma sie co obawiac parady gejow... przeciez to nie jest zarazliwe. W ogole
                                nie wiem po co tyle dyskusji i zamieszania na tak malo istotny temat.
                                Demokracja na to pozwala i musimy to uszanowac. Jak stowarzyszenie robienia na
                                drutach zechce robic parade to tez niech robia i z pewnoscia nikt sie tym nie
                                bedzie interesowal... skad ta fobia wobec pedalow... chca niech sobie polaza po
                                miescie, komu to przeszkadza? Jest to tak malo istotne, ze nie ma sensu
                                zawracac sobie tym dupy.
                    • jawu Re: BRAWO KACZYŃSKI 03.06.05, 15:43
                      A może poczytać trochę książek. Ciekawe, że WHO nie uznaje homosekualizmu za
                      chorobę. Ale w Polsce wiedzą lepiej.
                      • mangold Re: BRAWO KACZYŃSKI 03.06.05, 15:45
                        Bo się papieża nasłuchali...
                        • ronlen2 Re: BRAWO KACZYŃSKI 03.06.05, 15:47
                          No jasne, a papiez tez byl wielkim promotorem gejow i ich wybrykow.

                          Pewne rzeczy sa niemoralne, ale do gejow to nie dociera.
                          • jawu Re: BRAWO KACZYŃSKI 03.06.05, 15:49
                            Jak do tej pory, to słychać było tylko hasło: "bij pedałów". o czyich wybrykach
                            więc piszesz?
                          • mangold Re: BRAWO KACZYŃSKI 03.06.05, 15:50
                            ronlen2 napisał:


                            >
                            > Pewne rzeczy sa niemoralne, ale do gejow to nie dociera.

                            Dla niektórych niemoralne moga być pozycje w jakich uprawisz seks, ale przecież
                            to nie powód, żeby Cię leczyć....
                          • pandada Re: BRAWO KACZYŃSKI 04.06.05, 00:38
                            Bo czy to normalne, że faceci nie tulą się do kobiet i nie zakładają rodzin? Jak te pedały, księża i część wspólna?
                  • amdrzej11 Re: BRAWO KACZYŃSKI 03.06.05, 15:41
                    Na pewno zmartwienie dla rodzicow! Podobne jak w przypadku cukrzycy albo astmy!
                    • mangold Re: BRAWO KACZYŃSKI 03.06.05, 15:44
                      amdrzej11 napisała:

                      > Na pewno zmartwienie dla rodzicow! Podobne jak w przypadku cukrzycy albo astmy!

                      A nawet gorsze.. taki już polski zaścianek...
                  • pedro_ny [...] 03.06.05, 17:37
                    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
                    • mangold Re: to dlaczego twoj stary ciebie nie zaje..al? 03.06.05, 17:38
                      pedro_ny napisał:

                      > jestes chyba wyjatkowy ananas

                      jestem...
                      • pedro_ny Re: to dlaczego twoj stary ciebie nie zaje..al? 03.06.05, 17:43
                        ...a wiesz, ze pojdziesz do piekla,
                        a tam juz ma zartow, nie ma scian ani dzwi zeby sie chowac.
                        A wiez,ze oprocz twojej duszy beda inny kryminalsci, skinheadzi, mordercy i
                        inni "killerzy".
                        • mangold [...] 03.06.05, 17:46
                          Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.