Dodaj do ulubionych

Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory Foam

19.11.11, 07:07
Witam, czy na tym forum znajdzie się choć jedna z 423 osób które zakupiły w Gruponie wyżej wymieniony materac ?
Moje pytanie jest takie czy ktoś w Polsce już dostał swój materac i może się wypowiedzieć na jego temat ?
Właściwie nic w google nie można znaleść odnośnie materaca i jakichkolwiek opini , więc pozwolę sobie zapytać tutaj.
Pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • yelahiah Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 25.11.11, 12:08
      Witam,

      ja jestem jedną z tych osób, dn. 19/09 zakupiłam materac 180 x 200 i .... NIE MAM GO DO TEJ PORY!!- opóźnienie wynosi miesiąc. Pisałam do Clouds, pisałam do Groupon- wszyscy przepraszają za opóźnienie i nic z tego nie wynika. Oto, co pisze mi Pan z Grouponu w odpowiedzi na zażalenie:

      Pani Emilio,

      Proszę mieć na uwadze, że groupon nie realizuje wysyłki zamówionego towaru. Za powyższy fakt odpowiedzialna jest firma z nami współpracująca, która zajmuje się sprzedażą Materacy. Mogę Panią zapewnić, że w momencie gdy otrzymujemy sygnały, że realizacja oferty może być opóźniona, niezwłocznie podejmujemy działania mające na celu wyjaśnienie całej sytuacji i jak najszybszą dostawę zamówionych przez użytkowników towarów.

      Po naszej interwencji otrzymałem informację w sprawie Pani zamówienia. Pani Materac zostanie dostarczony maksymalnie do końca przyszłego tygodnia. Chciałem serdecznie przeprosić za długi czas oczekiwania i mam nadzieje, że ta sytuacje nie wpłynie negatywnie na naszą dalszą współpracę.


      Pozdrawiam,
      ...
      Specjalista ds. Obsługi Klienta
      Groupon.pl

      ---------
      Niestety, Groupon nie broni interesów klienta i nie bierze sprawy w swoje ręce. Na producenta nie ma żadnej siły. Walczyłam z producentem 2 tygodnie temu i uzyskałam ten sam termin potencjalnej dostawy materaca, czyli groupon nie uzyskał nic więcej niż ja sama.
      Skoro Groupon jest platformą pośredniczącą pomiędzy klientami i sprzedającymi, powinien gwarantować klientom bezpieczeństwo i wsparcie. Ja z niego więcej nie skorzystam. Co powinnam uzyskać to obietnicę wysyłki materaca kurierem, a nie przesyłką, która będzie do mnie szła 4-5 dni.

      Dodatkowo powiem, że teraz kupiłabym materac w Polsce, czekałabym góra 3 tygodnie.
      Zaraz mój termin oczekiwania na materac z Clouds wyniesie kwartał!
      • mamanynka Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 25.11.11, 17:44
        yelahiah odezwij sie do mnie mój mail patiallegroo@interia.pl
      • j-u-s-t Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 25.11.11, 20:00
        Witam
        ja również zakupiłam tak materac 18/10/2011 , a miał dojść do 29/11/2011.
        Pisalam do firmy i tez mi odpisali ( ale to chyba utarta formułka ) ze sa opóźnienia .
        To wyglada na oszustwo .
        Napisalam dzis równiez do gruponu , ale nie mam jeszcze odpowiedzi .
        Wiem co mi odpiszą .
        Ponizej odpowiedź od firmy z maretacem ..........

        Witamy serdecznie,



        Niestety, ze względu na dużą ilość zamówień nie jesteśmy obecnie w stanie udzielić informacji, kiedy dokładnie Pani zamówienie NR ............... zostanie zrealizowane. Powinno to nastąpić w pierwszej połowie grudnia. Może to jednak nastąpić wcześniej. Gdy tylko Pani zamówienie zostanie zrealizowane prześlemy do Pani numer nadania, by mogła Pani śledzić dostawę oraz dokładną jej datę.



        Bardzo przepraszamy za opóźnienie. Zapewniamy, iż robimy wszystko, co tylko jest możliwe, by dostarczyć do Pani zamówienie jak najszybciej.



        Z poważaniem,

        Clouds Memory Foam

        To śmierdzaca sprawa .......
        Proszę o jakąś informacje , jeżeli dotarł do pani materac , albo posiadać będzie pani coś więcej .........
        mój mail: startrek@poczta.pl
        • yelahiah Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 25.11.11, 20:22
          Witam,

          dziś mimo zapewnień od clouds i groupon o przesyłce w następnym tygodniu, także otrzymałam mail o kolejnym przesunięciu terminu. Odpisałam im następująco i polecam zrobić to samo. Szukałam na forach angielskich- nie znalazłam tam ani jednej osoby, która otrzymała ten materac, piszą że mają problem z odzyskaniem pieniędzy. Ja im napisałam tak:

          Witam,

          nie zgadzam się na ponowne przesunięcie terminu przesłania mi materaca i żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy za moje zamówienie.
          Informuję, że już niemal miesiąc czekam na ten materac, na początku listopada upłynął termin jego dostawy. Wysyłałam listy do Clouds i Groupon z zażaleniami na ten temat. Dziś jeszcze otrzymałam od konsultanta Groupon informację o tym, że przesyłkę mam gwarantowaną na koniec następnego tygodnia- zgłoszenie 168485 oraz mail od konsultanta Clouds z dnia 15/11 wysłanej do mnie o godz. 16.39.

          Informuję, że nie przyjmuję do wiadomości żadnych kolejnych przesunięć terminu i jeśli moje żądanie nie zostanie przez Państwa rozpatrzone zamierzam poinformować o wszystkim Federację Konsumenta i wszystkie inne możliwe instytucje.

          Kod grouponu 319/3165
          Zamówienie w Clouds nr 900000198

          Pozdrawiam
          -------------------------------------
          Emilia ...
          • agiwda5 Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 30.11.11, 22:05
            Wydaje mi się ,że równiez zostałam oszukana przez firme Clodus i Groupon.3 pażdziernika zakupiłam poduszkę z pamięcia.Termin dostawy to 6 tygodni.Dostałam te same wiadomości co państwo w sprawie materacy .Ciekawi mnie czy ktokolwiek otrzymał juz poduszkę?
            • yelahiah Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 30.11.11, 22:34
              Odnośnie mojej sprawy...
              po informacji od Clouds parę dni temu o kolejnym przełożeniu dostawy - po raz trzeci i nie podano kolejnego, napisałam do Clouds żądanie zwrotu pieniędzy. Mąż w tym samym czasie dzwonił do Groupona i dowiedział się, że rezygnację trzeba złożyć do nich. Tak zrobiliśmy i Groupon nie stawiał przeszkód, przeczytawszy całą historię mojego zamówienia. Mam otrzymać zwrot w ciągu 10 dni.
              Zamówiłam już normalny materac- czas oczekiwania 2-3 tygodnie. Chciałam oszczędzić głupio kupując ten groupon. dołożyłam 1000 zł i będę miała ten sam, który służył mi wspaniale przez 5 lat (teraz potrzebowałam większy rozmiar). Polecam materac Relaks Memo Elastic, teraz w promocji na wielu portalach.

              PS. Po mojej rezygnacji w Grouponie, napisano do mnie z Clouds, że przepraszają, ale wkradł się chaos informacyjny i mój materac jest już na liście wysyłkowej. Odpisałam im, że teraz w mojej sprawie mają się kontaktować z Groupon, bo ja już tej farsy nie będę dłużej ciągnęła. Na to otrzymałam odpowiedź, że choć materac nie został mi jeszcze przesłany, to nie mogą już wysyłki zahamować (?!!!!) i bym jej nie odbierała. Szczerze wątpię, by kiedykolwiek do mnie ona doszła- podejrzewam, że to kolejne kłamstwo...
              • agiwda5 Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 01.12.11, 07:24
                Dziekuję za szybką odpowiedż.Czuje ,że przede mną taka sama droga przez mękę.Proszę jeszcze dac znać, czy odzyskała Pani pieniądze?
                • j-u-s-t Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 01.12.11, 10:29
                  ja również wojuje z tą firma .
                  Wczoraj złożyłam reklamację do grupona o zwrot kasy za nie wykonanie umowy ,
                  Kupiłam również materac w dniu 18/10/2011, Clouds nie pofatygowało się żeby powiadomić o opóxnbieniach , dopiero jak ja się zainteresowałam co z wysyłka , to jak u wszystkich tak i u mnie odpisuja ,że moze za jakies 15 dni roboczych dostane.
                  Zrezygnowałam od razu .
                  teraz czekam na jakąs odpowiedż z grupona , Nie będe czekac aż się okaze że firma nie istnieje , lub bankrutuje.


                  • yelahiah Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 01.12.11, 13:57
                    Witajcie wszyscy,

                    mam przyjemność napisać, że po 2 dniach od rozmowy z Groupon wpłynął mi zwrot pieniędzy za materac, zmarnowane 2,5 miesiąca, ale warto czekać na tą przyjemność. Życzę wszystkim powodzenia w odzyskiwaniu pieniędzy !!!!!!

                    Yelahiah
                    • mamanynka Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 01.12.11, 14:07
                      Też dostałam zwrot i mam już nowy extrawygodny materac ze sklepu stacjonarnego
                      widać, można bez większych kłopotów odzyskać pieniądze, i myślę że Ci którzy zgłoszą taką potrzebę do Grupon - zostana załatwieni pomyślnie.
                      Pozdrawiam
                      • j-u-s-t Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 01.12.11, 14:49
                        ja zgłosiłam o zwrot kasy wczoraj i teraz czekam co mi odpiszą bądź prześlą pieniążki .
                        • bako82 Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 01.12.11, 18:00
                          zamówiłem materac 19-09 do dzis brak
                          przekładali daty dostawy
                          dzis im napisałem,że uważam nasza umowe kupna sprzedaży za nie ważną
                          dzwoniłem do Groupon odpowiedzieli,że mam zgłosić mailem do nich reklamacje.
                          Napisałem,że nie intresuje mnie juz materac tylko chce zwrot kasy
                          20 min temu odezwali się z clouds,ze moje zam już zrealizowali i podali mi numer przesyłki.
                          trudna sprawa za bardzo nie wiem czy odbierać,chociaż mam prawo zrezygnowaći odesłać po 2 tyg.
                          Nie mam pojęcia co robić?Jest ktos kto odebrał ten materac już?
                          najchętniej widziałbym kesz na moim koncie i z dala od tej "firmy"
                          • yelahiah Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 01.12.11, 18:28
                            Do bako82,
                            moje zamówienie było z tego samego dnia- 19.09. Ja już mam pieniądze, tylko ostro kłócić zaczęłam się w poprzedni piątek, a w poniedziałek mąż cały dzień dzwonił do Groupona w tej sprawie. Jak pisałam wyżej- proszę prześledzić moje wpisy, przedwczoraj Clouds jeszcze próbował mnie zahamować w żądaniu zwrotu pieniędzy, ale już wszystko zaszło za daleko- mówili, że mój materac jest na liście wysyłkowej (niewysłane jeszcze), ale wysyłki już nie mogą odwołać...dziwne. W każdym razie dzień przed tym Clouds powiadomił mnie o kolejnym opóźnieniu na czas nieokreślony...Mi się wydaje, że teraz strasznie dużo osób zaczęło rezygnować z tych materacy i teraz obrali inny sposób przetrzymania ludzi- wmawiając im, że przesyłka już jest gotowa. Na Pana/Pani miejscu nie pisałabym już do Clouds, od razu trzeba kontaktować się ws. zwrotu z Grouponem, regulamin Clouds bardzo zabezpiecza firmę, klientów wcale. Ma Pan jeszcze szansę, ale trzeba działać szybko, jutro piątek- ostatni dzień roboczy. Ja próbowałam znaleźć nawet na angielskich forach, czy ktoś ten materac dostał...wszyscy czekają, ktoś snuje domysły, że to chińskie tanie powykręcane i krzywe pianki, że brzydko pachną. Może i chińskie, 2.5 miesiąca czekania na piankę z Europy byłoby dziwne, chyba że polskimi zamówieniami nikt się nie przejmuje...a współpraca z Chińczykami taka przecież jest- zamawia się, kontener przychodzi lub nie, na pewno nie na czas, a że tanie to nikt się nie przejmuje terminami. W każdym razie tyle, ile jest flag na stronie Clouds, na tylu Grouponach w Europie we wrześniu, w tych samych dniach ruszyła oferta Clouds. Sprawdzałam to wtedy upewniając się, że firma jest wiarygodna, ale jak widać taki wniosek był błędem.
                            Powodzenia!!
                            • bako82 Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 02.12.11, 12:53
                              Dzis dostałem materac.
                              Ciężko mi cos konkretego od razu napisać
                              pierwsze wrażenie to kiepsko zapakowany,brak gwarancji
                              materac wyglada dobrze,jest wygodny i ciagle rośnie po odpakowaniu
                              na okryciu sa napisy coolmax
                              dzis pierwsza noc,jutro napisze jak to wygląda
                              Cięzko mi powiedzieć czy wart tych pieniędzy,czekam na innych użytkowników
                              Kurier mówi,że bardzo dużo tego przyjechało
                              • yelahiah Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 02.12.11, 16:21
                                Ja również dziś otrzymałam, ale zgodnie z ustaleniami z Cluds/Groupon nie odebrałam go, ponieważ oddano mi już pieniądze. Pan powiedział, że materac jest ciężki i wielkości ok. 130 cm. Tyle wiem. Jestem ciekawa, jak Pan oceni swój materac. Czekam na relację. Pozdrawiam i życzę, by było okazał się to dobry produkt.
                                • j-u-s-t Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 07.12.11, 13:33
                                  moje zamówienie miało być zrealizowane do 29/11/2011 ( 6 tyg od zakupu) , ale dostałam info o opóźnieniach , dlatego od razu napisałam do Grupona o wyjaśnienie.
                                  Po lekturze różnego rodzaju informacji ( angielskie forum , kontakt z innymi kupującymi) zgłosiłam (do Grupona) odstąpienie od umowy z powodu nie wykonania tej umowy . Zażądałam natychmiastowego zwrotu pieniędzy za materac . moje zgłoszenie zaakceptowali i 2/12/2011 przesłali info ,ze w ciągu 10 dni roboczych dostane zwrot kasy na konto .
                                  A kasa jest już dziś na koncie .
                                  Trzeba być stanowczym w kontaktach z nimi .

                                  pozdrawiam
    • asiekjasiek Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 10.12.11, 10:52
      bako82 czy zadowolona jesteś z zakupu?

      Ja podobnie zakupiłam materac i otrzymałam go z 2tygodniowym opóźnieniem, ale odebrała, odpakowałam, odczekałam 2 dni aż się rozprostuje i co.....materac jest bardzo miękki, spać się nie da, trzeba sporo wysiłku włożyć aby przewrócić się na łóżku, reklamowałam do firmy Clouds w ciągu 7 dni że jestem niezadowolona z jakości i chciałabym go zwrócić na to otrzymałam najpierw odp od Clouds że odpakowanego oni odebrać nie mogą a po moich kilku e-mailach z żądaniem zwrotu odpisano mi że mogę go zwrócić ale na swój koszt. Proszę poradźcie czy jeśli kupuje się produkt w Polsce, na polskiej stronie to obowiązuje nas tutejszy regulamin czy też to co w regulaminie pisze firma Clouds z UK? Dodam że wstępnie zgodzilam się na to by na swój koszt zwrócić materac i odzyskać pieniądze, ale mam duży kłopot z jego złożeniem do rozmiarów aby kurier mógł go wogóle ode mnie odebrać.
      Może ktoś ma pomysł jak zwinąć taki materac, pewnie potrzebna byłaby jakaś specjalna maszyna.
      ODRADZAM WSZYSTKIM ZAKUP MATERACA W PRZYSZŁOŚCI
      • skiela1 Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 11.12.11, 03:11
        "ODRADZAM WSZYSTKIM ZAKUP MATERACA W PRZYSZŁOŚCI "

        To,ze Ty spac na nim nie mozesz nie znaczy,ze wszyscy maja tak samosmile
        • yelahiah Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 11.12.11, 08:46
          To nie było grzeczne. Takie zdanie o tych materacach ma większość internautów na świecie, wystarczy poczytać fora zagraniczne...ale zawsze się taki wpis trafi na każdym forum, od siebie nic, tylko żółci wylać na innych.
          Trzymaj się asiekjasiek. Sprawa naprawdę trudna teraz, bo o tym oni właśnie pisali w regulaminie. A tego, co napisałaś, właśnie bardzo się obawiałam- 2 miesiące czekania i okazałoby się niewygodnie. Na pewno jest sposób, by zapakować to próżniowo. Ten materac ma warstwę termoelastyczną- 7 cm, ja normalnie spałam na 7 cm na materacu firmy Relaks i było bardzo miękko, dla męża za miękko, dla mnie idealnie, ale tutaj liczy się też waga- mąż waży 2x więcej niż ja.
          Powodzenia
          • bako82 Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 13.12.11, 15:05
            Niezły dramatwink
            Mam serdecznie dosyć tej firmy i kontaktów z nimi.
            Ale bardzo sobie chwale ten materac.
            dla mnie rewelka.Jestem naprawde wyspany.
            Mimo wszystko firme oceniam ponizej krytyki
            yelahiah napisała:

            > To nie było grzeczne. Takie zdanie o tych materacach ma większość internautów n
            > a świecie, wystarczy poczytać fora zagraniczne...ale zawsze się taki wpis trafi
            > na każdym forum, od siebie nic, tylko żółci wylać na innych.
            > Trzymaj się asiekjasiek. Sprawa naprawdę trudna teraz, bo o tym oni właśnie pis
            > ali w regulaminie. A tego, co napisałaś, właśnie bardzo się obawiałam- 2 miesią
            > ce czekania i okazałoby się niewygodnie. Na pewno jest sposób, by zapakować to
            > próżniowo. Ten materac ma warstwę termoelastyczną- 7 cm, ja normalnie spałam na
            > 7 cm na materacu firmy Relaks i było bardzo miękko, dla męża za miękko, dla mn
            > ie idealnie, ale tutaj liczy się też waga- mąż waży 2x więcej niż ja.
            > Powodzenia
            • yelahiah Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 13.12.11, 15:25
              No to super smile)
          • skiela1 Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 13.12.11, 16:57
            O materacach czy o firmie wysylajacej te materace?bo to,ze dla kogos jest za miekki to sprawa indywidualna i wykrzykiwanie negatywnych opinii jest po prostu nie na miejscu.
            Wiesz...materac to nie stanik,ktory przymierzysz i ewentualnie bez problemu odeslesz.
            /chociaz ani jednego ani drugiego nie kupilabym ta droga/
            Nie czytacie opinii przed kupnem...?
      • aleksioana Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 19.12.11, 18:01
        do asiekjasiek
        Witam czy udalo Ci sie coś załatwic w sprawie zwrotu materaca ponieważ niestety ja równiez rozpakowałam ten materac! U mnie to wogóle jest jakas kpina bo kurier przyjechał zapytał o nazwisko rzucił i pojechał bez żadnych formalności, podpisywania czegokolwiek!


        • mamanynka Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 19.12.11, 18:42
          Czy ktoś już może się wypowiedzieć na temat jakości tego materaca i wygody lub jej braku ?
          • bako82 Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 19.12.11, 23:43
            mam go już ponad tydzień.
            jestem zadowolony
            materac wygodny jak dla mnie.
            dzis dostalem poduszke wiec pierwsza noc przedemna
            rozpakowalas materac i co dalej?
            u mnie kurier dal mi do podpisania odbior
            zapakowanie kiepskie nie ma sie co oszukiwac
            pozniej materac robil sie coraz wiekszy,jak juz pisalem ja jestem bardzo zadowolony
            ale nie ma co sie oszukiwac nie mam dosiadczenia z innymi bo na co dzien nie zmieniam ichwink
            wiem tylko ze jestem wyspany i o wiele lepiej mi sie na nim lezy niz na poprzednim lozku
            • experttopmaterace24.pl Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 20.12.11, 10:29
              ja kupiłam podobny z Perdormire na topmaterace24.pl i jestem zadowolona z szybkiej i DARMOWEJ dostawy big_grin
              • yelahiah Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 20.12.11, 10:46
                To chyba mamy reklamę ;O
                • experttopmaterace24.pl Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 20.12.11, 11:49
                  trudno coś polecić nie podając nazwy materaca czy producenta..jak napiszę np. lateksowy to bezsensu,bo nie każdy lateksowy jest dobry,zależy czy jest perforowany i w jakiej technologii robiony... tak samo z piankowymi czy sprężynowymi.. mogę uważać się za experta jeśli chodzi o materace, ponieważ wiele czasu upłynęło za nim znalazłam odpowiedni produkt i dowiedziałam się o co w tym wszyskim chodzi.. pozdrawiam

                  topmaterace24.pl i tak polecam tongue_out
            • aleksioana Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 20.12.11, 20:01
              Niestety nie moge się wypowiedzieć mam go pierwszą noc ale na nim nie spałam.obecnie spie na materacu spreżynowym kubełkowym (juz 6 lat nic sie znim nie dzieje i jest świetny) ten kupilam do nowego domu. narazie wiem tyle ze smierdzi jakimś klejem, chyba ta warstwa pianki jest przyklejona. A jesli moge spytać bako82
              ILE WAŻYSZ? PONIEWAŻ MÓJ MĄŻ JEST DOŚĆ CIEZKI POPRZEDNI MAMY SPECJALNEJ GRUBOŚCI H3.CZY MOCNO SIE UGINA POD TOBĄ?
        • asiekjasiek Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 03.02.12, 14:11
          Hej,
          pisałam z firmą Clouds długo i ostatecznie zgodzili się na zwrot pod warunkiem że na swój koszt odeślę materac do jakiegoś magazynu w Bristolu.
          Apropo kuriera to u mnie podobnie, rzucił paczką i w sekundzie był za drzwiami.

          Jeśli chodzi o wygodę to dla nas jest zdecydowanie za miękki, ciało wpada i trudno jest się przewrócić na drugi bok.
          • yelahiah Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 03.02.12, 17:31
            To dobrze, że się udało. Teraz widziałam na grouponie, że znów jest ich oferta. Dobrze, że na tym forum można trochę poczytać. Może kogoś to uczuli. My nie mieliśmy w połowie 2011 roku tyle szczęścia. Po tylu wpisach i takich treściach, nigdy nie zdecydowałabym się na skorzystanie z usług Clouds, dziwię się że groupon powinie wszedł we współpracę z nimi, ale może się już czegoś firma nauczyła.
            • luxbaby Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 09.03.12, 09:48
              włąśnie po pół roku otrzymałam poduszki. niestety moja radość nie trwała długo. jakieś perfidne oszustwo. z pewnością nie jest to produkt, który zamawiałam. niestety grupon nie odpowiada za to co zamawiamy. skoro nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za to w czym biorą udział i zostawiają klientów samych sobie a z pewnością dzięki nam zarabiają pieniądze to może powinniśmy sprawę nagłośnić żeby ludzie wiedzieli w co się pakują zamawiając coś przez grupon , wkońcu okazuje się że kupujesz kota w worku.
              Myślę że to dobry temat do telewizji lub jakiejś poczytnej gazetki
    • p_layon Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 22.08.12, 11:13
      Witam

      Tak ja w tamtym czasie kupiłem z Grupona ten materac i mój kolega też.
      Obaj je dostaliśmy co prawda chyba po 2 miesiącach ale jestem bardzo zadowolony.

      Natomiast kupiłem 23 maja drugi materac taki sam jak przez grupon ale bezpośrednio w firmie i do dziś dnia nie mam go u siebie.
      Mało tego zniknęło moje konto i nie mogę się zalogować i sprawdzać statusu.
      Nikt nie odpisuje na maile i nie odbiera tel.

      Na początku było wszystko spoko.
      Jakimś cudem za dużo pieniędzy poszło z mojej Karty Kredytowej i po napisaniu maila do nich odpisali że przepraszają i na drugi dzień kasa była zwrócona. i od 25 maja nie mam żadnej informacji co się dzieje z moim zamówieniem.

      Czy ktoś może kupował coś od nich bezpośrednio?

      Pozdrawiam p_layon
      • 58mm Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 29.08.12, 18:39
        Pierwsze moje zakupy załatwiałam przez grupon, po 2 miesiącach otrzymałam towar.
        W tym roku 24 czerwca złożyłam kolejne zamówienie bezpośrednio w firmie. Z karty pociągnęło mi również większą kwotę niż to jest na rachunku. Tak pozostało towaru nie mam do tej pory, czyli ponad 2 miesiące. Nie odpisują na maile, strona została zmieniona. Konta mojego już tam nie ma,towaru zamówionego również. Po prostu wzięli pieniądze i na tym koniec, pieniędzy nie mogę wycofać, bo minęło 45 dni od chwili złożenia zamówienia. Pozostało mi tylko utrzymanie kontaktu z memory clouds foam, a oni w ogóle nie są tym kontaktem zainteresowani. To jest OSZUSTWO . Ostrzegam wszystkich przed zakupem czegokolwiek w tej firmie. Pozdrawiam, proszę o informację czy udało się komuś uzyskac zwrot pieniędzy, jezeli robił zakupy bezpośrednio w firmie, nie przez grupon.
        • yelahiah Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 29.08.12, 19:15
          Gdzieś na necie znalazłam informację, że ktoś- kto zamówił poduszkę zaraz po realizacji grouponów jej nie otrzymał- to było jakoś w marcu i nie pamiętam gdzie. To tak wygląda, jakby ta firma powstała tylko dla realizacji grouponów, a potem się zawinęła. Sytuacja się komplikuje, bo siedzibę mają poza Polską. Można zgłosić na Policję po wykonaniu pewnych kroków prawnych. Proszę sprawdzić na necie. Trzeba wezwać sklep do wydania towaru lub zwrotu pieniędzy z ustawowymi odsetkami- wysyłając e-maila lub list polecony do Anglii. Normalnie daje się na to 7 dni. Już kilka razy miałam w Polsce taką sytuację, skutkowało po wezwaniu, bo obawiano się kroków prawnych. Proszę doczytać na internecie o nieuczciwych sprzedających i nie czekać za długo, bo jak się skutecznie zawiną, to po pieniądzach, mimo że już teraz ze względu na siedzibę, szanse są niewielkie...ja z grupona zrezygnowałam po ponad 2 miesiącach oczekiwania, zwrócono mi wtedy pieniądze, bałam się tej firmy.
          • yelahiah Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 29.08.12, 19:40
            Aha- i jeszcze parę słów o Groupon. Psioczyłam na nich wcześniej, ale oni przynajmniej zwracają pieniądze i podejmują jakieś kroki. W Mydeal to jest dopiero serwis...kupiłam portfel plastikowy na karty za 19,99 u nich, firma- partner to była Miniprice w Polsce. Portfel przyszedł do mnie pęknięty i wyglądał, jakby go ktoś ze śmietnika wyjął- porysowany, niedorobiony- chińskie badziewie z kontenera. Napisałam do Miniprice o tym, a oni na to, że oczywiście- mogę przesłać w ramach reklamacji, ale na swój koszt, bo oni mają taki regulamin...co oczywiście jest niezgodne z prawem. Napisałam o tym do Mydeal, a oni na to, że niestety są tylko pośrednikiem i nie odpowiadają za to, jak firma realizuje umowy, ale przepraszają i mają nadzieję, że to nie zaważy na mojej opinii- MASAKRA.
            Potem na internecie przeczytałam opinie o tej firmie. Znalazło się kilkudziesięciu oszukanych w ten sposób, same złe opinie, jedna pozytywna. To jest dla mnie nauczka- mimo wszystko za każdym razem sprawdzać opinie o sklepie zanim coś w nim kupię, nawet jak pośredniczą w tym serwisy zakupów grupowych, bo potem uciekają od odpowiedzialności. W przypadku Clouds nie było na to szansy, bo to była nowa firma.
          • 58mm Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 29.08.12, 19:44
            yelahiah napisała:

            > Gdzieś na necie znalazłam informację, że ktoś- kto zamówił poduszkę zaraz po re
            > alizacji grouponów jej nie otrzymał- to było jakoś w marcu i nie pamiętam gdzie
            > . To tak wygląda, jakby ta firma powstała tylko dla realizacji grouponów, a pot
            > em się zawinęła. Sytuacja się komplikuje, bo siedzibę mają poza Polską. Można z
            > głosić na Policję po wykonaniu pewnych kroków prawnych. Proszę sprawdzić na nec
            > ie. Trzeba wezwać sklep do wydania towaru lub zwrotu pieniędzy z ustawowymi ods
            > etkami- wysyłając e-maila lub list polecony do Anglii. Normalnie daje się na to
            > 7 dni. Już kilka razy miałam w Polsce taką sytuację, skutkowało po wezwaniu, b
            > o obawiano się kroków prawnych. Proszę doczytać na internecie o nieuczciwych sp
            > rzedających i nie czekać za długo, bo jak się skutecznie zawiną, to po pieniądz
            > ach, mimo że już teraz ze względu na siedzibę, szanse są niewielkie...ja z grup
            > ona zrezygnowałam po ponad 2 miesiącach oczekiwania, zwrócono mi wtedy pieniądz
            > e, bałam się tej firmy.
            Dziękuję za informację, na mail odpowiedziano 2 razy kiedy nie wiedzieli o jakie zamówienie się rozchodzi. Kiedy wysłałam maila potwierdzającego transakcje i potwierdzenie wpłaty pieniędzy - przestali odpowiadać .Spróbuję wersję z listem poleconym. Nie spodziewam się pozytywnego rozwiązania, Dlatego chciałabym ostrzec inne osoby przed zakupem w firmie memory clouds foam z siedzibą w Anglii.
            Pozdrawiam
            • 58mm Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 04.09.12, 18:14
              Memory clouds foam z Anglii to oszuści , ostrzegam przed zakupem bezpośrednio w firmie. Od czerwca nie mam zamówionego towaru. Kupowałam bez pośrednictwa gruponu. Pomimo moich licznych maili nie uzyskałam ani zwrotu towaru, ani pieniędzy.Po dziesiątkach maili otrzymałam taką odpowiedź.
              " Hi, these would need to be refunded by Groupon. Many thanks, James

              With best regards,
              Clouds English"

              Prawdopodobnie nie odzyskam pieniędzy, ale chce Państwa ostrzec przed zakupem na stronie
              www.cloudsmemoryfoam.com/en_/ to są oszuści, przyjmują op
              łatę za towar, a potem nie ma już kontaktu.
    • yelahiah Re: Zakupy Grupon - Materac firmy Clouds Memory 29.08.12, 19:45
      Wyżej są opinie na temat tego materaca. 2 negatywne, 1 pozytywna. Bako chwalił. Proszę prześledzić historię.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka