Dodaj do ulubionych

Jest zgoda na 130-metrowy wieżowiec Poczty przy...

IP: 89.108.203.* 07.12.09, 08:21
To już wiem, dlaczego moja mama nie dostanie w tym roku 13-stki. Albo dlaczego
im każą wykonywać plan sprzedaży proszków, gazet, papierosów i cholera wie
czego jeszcze. Bo urzędasom zachciało się wieżowca. Nie dość że mało im płacą,
to zmuszają do błagania klienta by kupił proszek o 5 zł drożej niż w lokalnym
supermarkecie - PARANOJA!
Obserwuj wątek
      • Gość: tamka Znów pchanie biur do centrum- jeszcze mało korków? IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 13.01.10, 12:52
        Te wieżowce w ciasnym starym Śródmieściu to idiotyzm, który powoduje totalne
        zakorkowanie komunikacyjne centrum w godzinach dojazdu do pracy i wyjazdu.
        Dowodem na to pustka na ulicach w dni wolne od pracy.
        Takie molochy powinny byc lokalizowane jako business parki na peryferiach.
        W Warszawie bedzie coraz gorzej, bo takiej ilości samochodów dowożących ludzi do
        pracy nie pomieszczą żadne parkingi.
        Te wieże powstają tylko dla prestiżu instytucji.
      • josef_miejski Re: no zobacz no, 13 miesięcy sobie wymyślili 07.12.09, 19:45
        Gość portalu: hlsng napisał(a):

        > a ja i miliony innych pracujących nigdy w życiu nie miało 13. pensji i jakoś
        > nikt nie płacze.
        To po co tam siedzisz?
        Przyjedz do Wiednia, tu placa wszystkim 13-ke i 14-ke. Od tych obu dodatkowych
        pensji (w lipcu na urlop, w grudniu na Gwiazdke) podatki sa znacznie mniejsze,
        niz od normalnych, tak ze w sumie dostaniesz tu 15 pensji, liczac netto.
        Po to przeciez sie pracuje, zeby cos miec? Czy wy sobie tam buraki u siebie
        odwrotny swiat zbudowali?
    • Gość: cubikon I to jest totalnie chore... IP: *.171.114.178.static.crowley.pl 07.12.09, 08:55
      41 000m2 powierzchni i 225 miejsc parkingowych, w budynku w którym będzie
      pracowało pewnie z 5000 ludzi ... brawoooo... kolejny świetny pomysł nasi
      urzędnicy, brawo ...
      że niby ludzie będą jeździli komunikacją miejską? pewnie większość tak, nie
      będzie miała wyjścia ... ale zrozumcie debile że przy takie ilości miejsc
      parkingowych nie będzie szans na to by któreś z nich było dostępne dla ludzi
      przyjeżdżających tam na pojedyncze spotkania, z których spora część z różnych
      względów nie będzie mogła sobie pozwolić na jazdę tramwajem.
      No ale nic to, łapóweczka poszła, paru ludzi się wzbogaciło, świat się kręci,
      powstanie kolejny obrzydliwiec w tym rejonie zapewne świetnie się wpisujący w
      otoczenie ToiToi'a czy Czarnego Obelisku.
      • Gość: 13 Re: I to jest totalnie chore... IP: 217.8.161.* 07.12.09, 11:13
        Gość portalu: cubikon napisał(a):

        > 41 000m2 powierzchni i 225 miejsc parkingowych, w budynku w którym
        będzie
        > pracowało pewnie z 5000 ludzi

        To normalne w budynkach znajdyjacych się w centrach miast nie buduje
        się parkingów dla pracowników - tylko parę miejsc dla dostaw,
        prezia, itp.

        > przyjeżdżających tam na pojedyncze spotkania, z których spora
        część z różnych
        > względów nie będzie mogła sobie pozwolić na jazdę tramwajem

        Istnieją taksówki.
        • Gość: pazdzioch Re: I to jest totalnie chore... IP: *.devs.futuro.pl 07.12.09, 13:24
          Gość portalu: 13 napisał(a):

          > Gość portalu: cubikon napisał(a):
          >
          > > 41 000m2 powierzchni i 225 miejsc parkingowych, w budynku w którym
          > będzie
          > > pracowało pewnie z 5000 ludzi
          >
          > To normalne w budynkach znajdyjacych się w centrach miast nie buduje
          > się parkingów dla pracowników - tylko parę miejsc dla dostaw,
          > prezia, itp.

          tak tak , a pozniej wszystko wokol takiego popierd* biurowca jest obsrane parkujacymi gdzie sie da samochodami

          liczba miejsc parkingowych powinna byc adekwatna do liczby osob, ktore potencjalnie moga przebywac w budynku - jesli sie nie oplaca to nie budujcie tylu pietr i szlus

          no ale tu jest republika bananowa - prezesik d* dowiezie, pracownicy niech kombinuja, a wokol wsio obsrane i rozjezdzone

          > > przyjeżdżających tam na pojedyncze spotkania, z których spora
          > część z różnych
          > > względów nie będzie mogła sobie pozwolić na jazdę tramwajem
          >
          > Istnieją taksówki.

          tak tak i zeby zalatwic sprawe za X zlotych trzeba dolozyc kilka razy wiecej na dojazd
          • Gość: . Re: I to jest totalnie chore... IP: 217.8.161.* 07.12.09, 16:49
            Gość portalu: pazdzioch napisał(a):


            > > > 41 000m2 powierzchni
            > liczba miejsc parkingowych powinna byc adekwatna do liczby osob,
            ktore potencja
            > lnie moga przebywac w budynku - jesli sie nie oplaca to nie
            budujcie tylu pietr
            > i szlus

            Adekwatna - czyli zeby było sprawiedliwie dla każdego
            pracującego/interesanta.
            Czyli parking będzie musiał mieć ok 80000m2 powierzchni - dwa razy
            więcej niż biura.

            Pomyśl zanim coś napiszesz.
      • Gość: mial Re: I to jest totalnie chore... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.12.09, 19:27
        > 41 000m2 powierzchni i 225 miejsc parkingowych, w budynku w którym będzie
        > pracowało pewnie z 5000 ludzi ... brawoooo... kolejny świetny pomysł nasi
        > urzędnicy, brawo ...

        raczej tak z 8 tysięcy

        > że niby ludzie będą jeździli komunikacją miejską? pewnie większość tak, nie
        > będzie miała wyjścia
        no i dobrze, w okolica jest b.dobrze skomunikowana

        > No ale nic to, łapóweczka poszła, paru ludzi się wzbogaciło, ble ble ble...
        Chore jest to, że cała masa ludzi wszędzie widzi łapówki
    • Gość: Buncol Kolejny wirtualny wiezowiec w wawie IP: *.chello.pl 07.12.09, 10:31
      Saytuacja zaczyna przypominać tez sprzed dwóch, trzech lat kiedy to
      wszyscy lada chwila mieli budowac coraz to wyższe wiezowce w
      stolicy. Wszystkie te plany skończyły się jednym kilkunastopiętrowym
      szkieletorem. Teraz sytuacja się powtarza, co kilka dni słychac o
      planach kolejnej wiezy: Hines, Poczta, Liberty, Skanska
      Czy to kolejne bicie piany? Czy z tych wszytkich projektów wyłoni
      się choć jeden porządny budynek?
    • Gość: 4U Weźcie się do roboty w centrali Poczty Polskiej IP: *.scansafe.net 07.12.09, 11:04
      Tu jest cały deficyt budżetowy. ZUS buduje nowe siedziby, NFI to
      samo, Poczta Polska też. Skoro zamykają oddziały w całej Polsce i
      spada zatrudnienia to dlaczego ma rosnąć centrala?

      Przecież wiadomo że chodzi o niekończące się budowy z wielokrotnie
      przekraczanymi budżetami.

      Po co Poczcie tak ogromny biurowiec? Za 2-3 lata upadnie bo
      konkurencja już jej odbiera rynek.

      Taki jest efekt ustawy kominowej. Próba dorobienia sobie na boku
      przy zleceniach.

    • bronimir Koszt przesyłek wzrośnie 4 krotnie. 07.12.09, 11:19
      Kiedy ta nasza poczta traci monopol? Chyba panowie już o tym
      zapomnieli, albo wystawiają sobie okazały nagrobek. Jeszcze po latach
      będzie się mówiło, oto budynek byłej Poczty Polskiej. Jak Bóg chce
      kogoś ukarać to wpierw mu rozum odbiera.
        • lmblmb Re: Kolejny światły byznesmen 07.12.09, 20:35
          Gość portalu: pocztowiec napisał(a):

          > A znaczenie słowa "inwestycja" znasz? Po co poczta miałaby po prostu sprzedać
          > ten grunt skoro wywalczyła prawo do budowy budynku? Wybuduje budynek i wynajmie
          > jego powierzchnię albo go sprzeda. Poczta nie zarabia tylko na paczkach.

          A powinna trzymać się rzeczki, zamiast uprawiać piesze wycieczki, bo jest firmą
          państwową, na wiele sposobów wspomaganą. Jej konkurencja będzie dla normalnych
          podmiotów nieuczciwa.
          • Gość: pocztowiec Och błagam... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.12.09, 21:10
            > A powinna trzymać się rzeczki, zamiast uprawiać
            > piesze wycieczki, bo jest firmą państwową, na
            > wiele sposobów wspomaganą.

            1. Poczta jest spółką akcyjną z większościowym udziałem Skarbu Państwa. Co w
            żaden sposób nie zabrania jej inwestować.

            2. Na jakie sposoby jest niby wspomagana? Proszę wymień trzy (to nadal nie
            będzie wiele, ale udowodnisz, że wiesz o czym piszesz - bo moim zdaniem nie
            wiesz). Nie jest na pewno wspomagana z budżetu. Na jakie inne sposoby jest
            wspomagana?

            > Jej konkurencja będzie dla normalnych podmiotów
            > nieuczciwa.

            Konkurencja? Jaka konkurencja błaaaagam... Ten rzekomy monopol PP to:
            - przesyłki listowe do 50g - z tym sobie jak wiadomo poradzono blaszkami ale
            jakoś Ci prywaciarze nie palą się do doręczania (chociażby z blaszkami) na
            prowincji;
            - specjalne rodzaje doręczeń - do wykonywania tego nikt inny nie ma ustawowego
            prawa, ale to jest malutki promil doręczeń i również nieatrakcyjny dla prywatnych;

            No więc wyjaśnij teraz na czym polega ta nieuczciwa konkurencja i monopol PP
            biorąc pod uwagę FAKT, że PP już konkuruje na normalnych rynkowych zasadach w
            przypadku paczek (tutaj ma się cały czas nieźle, jakoś nie zauważyłem aby
            wszyscy słali UPS) i usług finansowych - tutaj cały czas w dupę dostajemy np.
            mocno bije polecenie zapłaty, jeszcze kilka lat temu ludzie płacili w okienkach
            pocztowych - obecnie to anachronizm.

            Więc co masz na myśli z tą uczciwą konkurencją?
            • lmblmb Próbujesz zaciemniać. 09.12.09, 09:22
              Gość portalu: pocztowiec napisał(a):

              > > A powinna trzymać się rzeczki, zamiast uprawiać
              > > piesze wycieczki, bo jest firmą państwową, na
              > > wiele sposobów wspomaganą.
              >
              > > Jej konkurencja będzie dla normalnych podmiotów
              > > nieuczciwa.
              >
              > Konkurencja? Jaka konkurencja błaaaagam...

              Budowa budynku na sprzedaż lub wynajem.

              > Ten rzekomy monopol PP to:
              > - przesyłki listowe do 50g

              Dokładnie, to jest monopol.

              > - specjalne rodzaje doręczeń - do wykonywania tego nikt inny nie
              > ma ustawowego prawa

              Proszę bardzo, kolejny monopol.

              > No więc wyjaśnij teraz na czym polega ta nieuczciwa konkurencja

              Jeśli firma, która nie operuje na całkowicie liberalny rynku, blokowanym przez
              państwo (czyli ma lepiej), pcha się na rynek wolny, to na tym drugim rynku
              tworzy nieuczciwą konkurencję, bo w razie wtopy państwo i tak musi ją wyciągnąć
              z problemów.

              Wystarczająco jasno? Udajesz przedszkolaka, żeby zaciemniać sytuację, czy
              rzeczywiście nie masz pojęcia jak rynek wygląda?
    • ulanzalasem Jest zgoda na 130-metrowy wieżowiec Poczty przy... 07.12.09, 11:32
      Poczta zła tralala.
      Wystarczy wejść na fora internetowe i poczytać tematy o kurierach. UPS, DHL,
      Siódemka, DPD, GLS itd. - paczki zniszczone, zawartość uszkodzona. Paczki w
      halach latają miotane przez pracowników, samochody upychane z buta. Ważne żeby
      się zmieściło i dojechało, większość przeżyje, a straty są na tyle niskie że
      nikt się specjalnei nie przejmuje.
      Pocztą mogę coś przesłać za 5-10zł, u kuriera wybulę 15-20zł. Gdyby poczta za
      zwykły list brała zamiast 5, 10zł a zamiast 10, 15 czy 20 to mieliby więcej
      kasy na inwestycje w sortownie, ludzi, system itd.
      Paczki na czas? Dzwonię do firmy X dowiedzieć się kiedy będzie kurier...nawet
      z nim rozmawiam i dostaję informację, że pomiędzy 14, a 15. Poniedziałek rano
      7:20 człowieka wychodzi już z domu i nagle słyszy dzwonek...Kurier! Kogo
      interesuje, że umawiał się na 14?! Kogo interesuje, że człowiek się spieszy?
      Przykład z życia: Zamówione perfumy, odbiera starsza osoba, której kurier
      chyba w obawie przed tym, że coś z paczką jest nie tak odmawia możliwości
      sprawdzenia paczki - WTF?! Myślał pajac, że można sobie ze starszą osobą tak
      pogrywać?
      Zapytajcie ludzie pracujących czy nie ma tam zapie...rzu, lania na jakość, a
      jedynie statystyki i słupki/normę.
      P.s. Poczta to moloch i trzeba zmienić sposób zarządzania tą firmą, a nie mieć
      jedynie pretensje. Oby nie dostała się w łapska ludzi, którzy mają w polityce
      silne plecy i zapłacimy za to wszystko dwa razy('prywatyzację').
    • moritani Jest zgoda na 130-metrowy wieżowiec Poczty przy... 07.12.09, 12:04
      Toż to cyrk. Prywatni, zgraniczni nie maja kasy,zatrzymja bydowe
      wysokościowców a poczta polska, firma prawie upadła podejmuje taką
      inwestycję? Toz to afera, a raczej jej poczatki. Juz wkrótce nastapi
      jej pryatyzacja, i X przejmie całą pulę, gruntów, praw zabudowy, itd
      itd płacac grosze. Niech zyję prwatyna inicjatywa, tylko dlaczego
      moim kosztem???.
        • Gość: pawel Re: tory kolejowe IP: 212.69.78.* 07.12.09, 12:48
          albert napisał(a):
          > W wykopie linii kolejowej miały yć budowane dodatkowe tory dla Kolei
          > Dużych Prędkosci

          hmmm... słyszałem że te nasz TGV mają dojeżdżać tylko do dw. zachodniego...
          Ale znając kolej i PKP PLK to zrobią wielkie plany na tunel pod wszystkimi
          budynkami, na kolej w całej Polsce a i tak nic z tego nie wyjdzie i za 20 lat
          wciąż jeździć będziemy 60 km/h
    • warzaw_bike_killerz 40tys metrow powierzchni i 225 miejsc parkingowych 07.12.09, 14:29
      No to okolica zastawiona bedzie niemilosiernie.
      Jak chce sie ograniczac ruch w cetrum, to trzeba zaczac od ograniczania
      powierzchni biurowych! W centrum ludzie maja zyc i mieszkac. Chodzic po
      deptakach, wykladac sie na kocykach, a nie siedziec w wiezowcach! Takie wiezowce
      zacieniaja dzialki, uniemozliwiaja odpowiednie naslonecznienie roslinom,
      zabijaja sielski spokoj cetrum stolicy!
    • kewiz a to młotki właśnie 07.12.09, 15:19
      myślicie, że jak zbudują drugi Dubai World to tak samo poprawi się obsługa
      klienta w tym relikcie komuny? Bo ja tylko czekam na konkurencje i otwarty
      rynek w 2012, będę pierwszym klientem, który ustawi się do okienka lub
      pocztomatu jakiejkolwiek innej firmy. Więc budujcie, budujcie...
    • Gość: spacemarine Do histeryków! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.12.09, 16:22
      Zwracam się do histeryków, którzy opanowali ten wątek:
      1. Nauczcie się czytać ze zrozumieniem. List intencyjny w sprawie budowy
      podpisała poczta i deweloper. Oznacza to że zapewne powstanie spółka która
      zbuduje budynek, a do której aportem grunt wprowadzi poczta. Wiem że wasze
      serduszka drżą o ten jakże atrakcyjny kawałek gruntu, ale deweloperem nie jest
      jakiś pan Zenek, tylko bank. Podobnie nie zmienią się opłaty za babcine renty
      i znaczki. Przynajmniej nie z powodu budowy wieżowca.
      2. Od budowy parkingów jest miasto. To że np. Emilii Plater wygląda jak ulica
      w Kabulu to wina miasta, które nie potrafi zbudować tam parkingu podziemnego.
      Gdyby miasto miało rozsądny plan budowy parkingów rozpisany na lata, to by się
      samochody zmieściły i nie stawały gdzie popadnie. Podobnie też, gdyby
      komunikacja miejska była na europejskim poziomie to zapewniam że duża część
      pracowników takiego wieżowca jechałaby tam SKM. Warunkiem jest jednak remont
      dworca ochota i otoczenia, które aktualnie przypomina Bombaj.
      3. Nie widzę powodu dla którego nie miałby tam powstać wieżowiec. Wiem że dla
      wielu każda parcela powinna być parkiem, najlepiej niezamykanym na noc ale to
      nierealne. Podobnie jak odbudowa czegokolwiek przedwojennego w tym rejonie.
      • warzaw_bike_killerz Re: Do histeryków! 07.12.09, 16:41
        Ad2

        Skoro juz chce sie zrzucac odpowiedzialnosc za brak parkingow na miasto, to
        miasto owinno zabezpieczyc w poczet przyszlych dojezdzajacych klientow, ze np.
        wyda zezwolenie na budowe powierzchni 40 tys m2, o ile bedzie 2 tys miejsc
        parkingowych. Dev widzi interes, to miasto tez powinno widziec interes przy
        wydawaniu zezwolenia, tak aby wybudowanie 40 tys m2 nie mialo efektow ubocznych
        w postaci zawalenia samochodami calej okolicy. Estymowac - poczta calodobowa, to
        klienci calodobowi, jesli biuro ma obsluzyc 1000 petentow dziennie, to
        przynajmniej 20% miejsc parkingowych winno byc dla samych klientow - czyli juz
        nie 275 miejsc, tylko 475 miejsc. Ktos kto wyda zezwolenie na budowe takiego
        wiezowca w takim miejscu z taka skromna ilosci miejsc parkingowych, w przypadku
        zwiekszenia oblozenia samochodami okolicy powinien zostac publicznie przywiazany
        do pregierza. Pierwszy rzucilbym kamyczkiem.

        Pod byle blokiem jest 200 miejsc parkingowych. Pod 140 mietrowym wiezowcem o
        komercyjnym charakterze powinno byc znacznie wiecej.
        • Gość: . cudo architektury IP: 217.8.161.* 07.12.09, 17:23
          warzaw_bike_killerz napisał:

          >budowe powierzchni 40 tys m2, o ile bedzie 2 tys miejsc
          > parkingowych.

          Ale fajny będzie wtedy biurowiec:
          40 tyś m2 biur + parking na 2 tyś samochodów czyli ok 40 tyś metrów
          kwadratowych. Powierzchnia parkingu będzie równa powierzchni biur -
          to chore!
            • warzaw_bike_killerz miljard pincset metrow 07.12.09, 21:19
              parking.lotnisko-chopina.pl/katalog/p1/pl/parkingi_p1.php
              szesciopoziomowy parking przy PLL Okecie zabiera 1200 samochodow. Cos te wasze
              wyliczenia o kant potluc. Tak jak nie zwrociliscie uwagi, ze 130 metrow
              wysokosci i biorac 3 metry na pietro wychodzi niecaly 1000 metrow2 powierzchni
              na poziomie. Jestem ciekaw jak 130 metrowa wieza z powierzchnia jednego
              solidnego czworaka bedzie sie opierac prawom fizyki.
        • Gość: spacemarine podstawowy błąd w myśleniu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.12.09, 18:11
          Zakładasz że ludzie będą przyjeżdżać do pracy samochodem. O ile zrozumiałe jest
          że pod blokiem mieszkalnym musi być tyle miejsc ile mieszkańców, o tyle do pracy
          zwłaszcza w centrum można dojechać komunikacją miejską. W miastach, w których
          jest wiele wieżowców jest świetna komunikacja miejska (Nowy Jork, Singapur
          itp.). Tyle że w Warszawie miasto nie dba o rozwój komunikacji miejskiej. A
          efekty uboczne nie są dla miasta kłopotem: parkujący i tak wrzuci do parkomatu,
          a pieszy nic nie płaci za chodnik, więc jest niczym.
      • Gość: w Do mądralińskich IP: 217.8.161.* 07.12.09, 16:45
        Gość portalu: spacemarine napisał(a):

        > 2. Od budowy parkingów jest miasto. To że np. Emilii Plater
        wygląda jak ulica
        > w Kabulu to wina miasta, które nie potrafi zbudować tam parkingu
        podziemnego.
        > Gdyby miasto miało rozsądny plan budowy parkingów rozpisany na
        lata, to by się
        > samochody zmieściły i nie stawały gdzie popadnie.

        Złote Tarasy - 2 godziny temu: 723 wolne miejsca na parkingu
        podziemnym. A dookoła samochody stoją gdzie popadnie. Co da
        wybudowanie tam kolejnego parkingu podziemnego?
        • szabo Re: Do mądralińskich 07.12.09, 17:16
          Niestety żadna niespodzianka. Dla Warszawskiego kierowcy 5 zeta za godzinę (2.5
          więcej niż na chodniku) i parę metrów więcej do przejścia to za dużo, lepiej
          zaparkować na trawie, albo na chodniku zostawiając pieszym 20 cm do elewacji
          budynku.


          Gość portalu: w napisał(a):

          > Gość portalu: spacemarine napisał(a):
          >
          > > 2. Od budowy parkingów jest miasto. To że np. Emilii Plater
          > wygląda jak ulica
          > > w Kabulu to wina miasta, które nie potrafi zbudować tam parkingu
          > podziemnego.
          > > Gdyby miasto miało rozsądny plan budowy parkingów rozpisany na
          > lata, to by się
          > > samochody zmieściły i nie stawały gdzie popadnie.
          >
          > Złote Tarasy - 2 godziny temu: 723 wolne miejsca na parkingu
          > podziemnym. A dookoła samochody stoją gdzie popadnie. Co da
          > wybudowanie tam kolejnego parkingu podziemnego?
      • szabo Re: Do histeryków! 07.12.09, 17:18
        Dworzec Ochota jest po remoncie akurat. Komunikacja też jest w porządku.

        Gość portalu: spacemarine napisał(a):

        > 2. Od budowy parkingów jest miasto. To że np. Emilii Plater wygląda jak ulica
        > w Kabulu to wina miasta, które nie potrafi zbudować tam parkingu podziemnego.
        > Gdyby miasto miało rozsądny plan budowy parkingów rozpisany na lata, to by się
        > samochody zmieściły i nie stawały gdzie popadnie. Podobnie też, gdyby
        > komunikacja miejska była na europejskim poziomie to zapewniam że duża część
        > pracowników takiego wieżowca jechałaby tam SKM. Warunkiem jest jednak remont
        > dworca ochota i otoczenia, które aktualnie przypomina Bombaj.
        > 3. Nie widzę powodu dla którego nie miałby tam powstać wieżowiec. Wiem że dla
        > wielu każda parcela powinna być parkiem, najlepiej niezamykanym na noc ale to
        > nierealne. Podobnie jak odbudowa czegokolwiek przedwojennego w tym rejonie.
        • Gość: spacemarine nie jest IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.12.09, 18:37
          po remoncie jest tylko pawilon od stron placu Zawiszy. Na peronie jest bazar
          przeniesiony z Bombaju. Wejście od strony wschodniej wygląda jak wielki szalet.
          Nie ma schodów ruchomych i wind. To jednak za mało jak na stolicę europejskiego
          kraju.
          Jeśli chodzi o komunikację to jest ona w porządku jeśli chodzi o Warszawę. Jeśli
          chodzi o standardy europejskie to już nie bardzo.
      • wuetend Re:i bedzie piknie 07.12.09, 17:41
        Pocztodeweloper SA bedzie mial n-set milionowy kapital wyceniony wg wartosci
        wniesionego gruntu, a wiadomo nie od dzis, ze grunt to pieniadz!
        Zatem tenże sam grunt weznie sie w garść i wybuduje Naszej Poczcie SA
        wylepistego Drapacza Chmur za darmoche. I za darmoche go utrzyma.

        w KRL-D tyz sa piekne palace.

        PS. Apel do pracownikow Naszej Poczty SA: przechodzcie do prywatnej konkurencji!!




        1. Nauczcie się czytać ze zrozumieniem. List intencyjny w sprawie budowy
        > podpisała poczta i deweloper. Oznacza to że zapewne powstanie spółka która
        > zbuduje budynek, a do której aportem grunt wprowadzi poczta. Wiem że wasze
        > serduszka drżą o ten jakże atrakcyjny kawałek gruntu, ale deweloperem nie jest
        > jakiś pan Zenek, tylko bank. Podobnie nie zmienią się opłaty za babcine renty
        > i znaczki. Przynajmniej nie z powodu budowy wieżowca.
      • Gość: mial Re: Do histeryków! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.12.09, 19:39
        > Gdyby miasto miało rozsądny plan budowy parkingów rozpisany na lata, to by się
        > samochody zmieściły i nie stawały gdzie popadnie. Podobnie też, gdyby
        obok stoi pusty parking w Złotych Tarasach

        > pracowników takiego wieżowca jechałaby tam SKM. Warunkiem jest jednak remont
        > dworca ochota i otoczenia
        sam dworzec został niedawno wyremontowany

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka