Dodaj do ulubionych

przeszkadzaja Ci samoloty? przeczytaj

07.06.11, 22:46
1. W gminie Włochy (ratusz przy Al. Krakowskiej) dnia 14 czerwca o godzinie 16.30 odbędzie się posiedzenie Komisji Ładu Przestrzennego i Ochrony Środowiska głównie na temat uciążliwości hałasu samolotów. Będą przedstawiciele lotniska, Ministerstwa Infrastruktury i Ministerstwa Ochrony Środowiska, Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska, zarząd dzielnicy i oczywiście mieszkańcy. Jak każde takie spotkanie, jest ono otwarte dla mieszkańców, którzy mogą zadawać także pytana. Celem tego posiedzenia jest głownie sprawa zakończenia nocnych nalotów i chyba ogólnie samolotów.

Ci, którzy chcą i mogą przyjść, proszeni są o sformułowanie konkretnych pytań do oficjeli. Ci, którzy nie mogą przyjść, mogą przesłać swoje pytania, a także istotne informacje na adres przewodniczącej tej komisji, Pani radnej Piecuch – piecuch@um.warszawa.pl


Można też wejść na stronę Stowarzyszenia Sąsiedzkiego Włochy i tam przeczytać dokładniejsze informacje – mam nadzieję, że niczego nie poplątałam (naloty wczoraj skończyły się po dwunastej w nocy, a zaczęły o piątej, więc trochę niewyspana jestem).
Adres stowarzyszenia www.wlochy.org.pl/
Bardzo proszę odrzucić choć na chwilę wszelkie podziały polityczne tego chorego kraju, choć z mojego rozeznania stowarzyszenie nie reprezentuje żadnej partii, oprócz partii zdrowego rozsądku i pracy na rzecz lokalnej społeczności (np. głośna ostatnio wycinka we włochowskim forcie starych drzew, zajęcia Nordic walking dla mieszkańców Włoch, itd.). Nie jest mi znana żadna inna organizacja społeczna we Włochach, która tyle by robiła i zrobiła, więc ja się podpinam.

2. Zawiązała się grupa mieszkańców, o różnych poglądach politycznych (bo jednak można działać razem), która będzie występowała przeciwko Lotniskowi Chopina (dawne PPL) z pozwem zbiorowym (jest już wymagana liczba, czyli ponad 10) w związku z nieustannym ponad rocznym, zakłócaniem prawa do snu i odpoczynku przez samoloty.
Kiedy wybrana zostanie kancelaria adwokacka (mamy nadzieję, że w części pro bono), wyślę informacje na to forum.
Obserwuj wątek
    • kasia_mm Re: przeszkadzaja Ci samoloty? przeczytaj 08.06.11, 18:58
      Inicjatywa ok - wyeliminowanie hałasu... ale czy myslicie ze uda się zlikwidować największe polskie lotnisko w ktore dopiero co zainwestowali miliony złotych? Wyrok w takiej sprawie bedzie tylko jeden - oddalenie pozwu. No chyba ze walczycie tylko o $ w ramach odszkodowań za uciążliwość a nie walczycie o eliminację hałasu.... A to już zupelnie inna bajka, intencje też...
      • Gość: zBemowa Re: przeszkadzaja Ci samoloty? przeczytaj IP: *.dynamic.chello.pl 08.06.11, 19:55
        > Inicjatywa ok - wyeliminowanie hałasu... ale czy myslicie ze uda się zlikwidowa
        > ć największe polskie lotnisko w ktore dopiero co zainwestowali miliony złotych?

        jeżeli pieniądze są głupio inwestowane to mądrzej zaprzestać inwestycji niż topić kolejną kasę bez sensu

        > Wyrok w takiej sprawie bedzie tylko jeden - oddalenie pozwu. No chyba ze walcz
        > ycie tylko o $ w ramach odszkodowań za uciążliwość a nie walczycie o eliminację
        > hałasu.... A to już zupelnie inna bajka, intencje też...

        o jejku, czyli jeżeli nie mogę wykonywać pracy zarobkowej z powodu hałasu, którego nie było a jest, sprawca hałasu trzepie na tym ecie pecie, nieruchomość utraciła na wartości to brzydko się domagać rekompensaty z tego tytułu?

        Sądzę, że dla dotkniętych hałasem mieszkańców kasa jest najmniej istotną w tym wszystkim sprawą - to moje podejście oraz moich sąsiadów, może gdzieś indziej jest inaczej, nie wiem, nie badałem.

        Kasiu, w krótkim terminie chodzi o to, żeby samoloty nie latały w nocy a w dzień latały w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców oraz gdy kolejny spadnie, to w miejscu minimalizującym straty ludzkie a nie np. na osiedle mieszkaniowe. W dłuższym terminie chodzi o to, żeby lotnisko na Okęciu wygasić i zastąpić portem z daleka od terenów zurbanizowanych.
        • kasia_mm Re: przeszkadzaja Ci samoloty? przeczytaj 08.06.11, 20:09
          słuchaj mi tez latają nad głową co 3 minuty nawet... jednak pamiętam takiego gościa z co prawda bajek ale latał z mieczem na wiatraki... dlatego skupiłabym się na zbieraniu podpisów nad szybkim zbudowaniem Modlina i odciazeniem Okęcia.... walka o odszkodowania trwa latami a moim zdaniem czasem warto wybrac jeden cel i do niego dązyć niz rozdrabniac się na kilka... byc moze się mylę ale opieszalosc tych polskich sądów jest znana wszem i wobec, boję sie sytuacji kiedy latami ciągnące się procesy odwrócą uwagę ludzi na cel Modlin...
          • Gość: zBemowa Re: przeszkadzaja Ci samoloty? przeczytaj IP: *.dynamic.chello.pl 08.06.11, 20:31
            a/ zbieranie podpisów nic nie daje, to nie ma "mocy", podobnie jak "świadomość problemu" urzędników w Gminie
            b/ Modlin oprócz przejęcia części ruchu nic nie da, za kilka lat będzie na Okęciu taka sam sytuacja jak dziś
            c/ żona ma takie podejście, że to walka z wiatrakami. Póki co nie potrafię się do tego odnieść, bo mój próg odporności został przekroczony dwa dni temu i dopiero jestem po rozmowach z policją, strażą miejską i gminą, w trakcie studiowania metodyki pomiarów oraz aktów prawnych związanych z tematem a przed spotkaniem z adwokatem - jeżeli do końca wakacji sytuacja się nie zmieni a adwokat uświadomi, że nic nie da się zrobić (kolega, prawdę powie) to po prostu spadamy z Bemowo gdzieś, gdzie ciszej. Wprawdzie starszy chłopak (8) oswojony ze szkołą (no kurcze koledzy...), córka oswojona z przedszkolem (4), ale cóż, żyć się już na Bemowie nie da - mieszkam tu od 25 lat.
        • Gość: Bemovvi@k Re: przeszkadzaja Ci samoloty? przeczytaj IP: *.acn.waw.pl 09.06.11, 00:11
          Nie ma mowy o żadnym wygaszaniu ruchu na Okęciu, które DOPIERO CO zostało za ciężkie pieniądze rozbudowane po to, aby służyło przez następne dwadzieścia i więcej lat obsługując CORAZ WIĘKSZY ruch pasażerski i towarowy. Rozbudowano Terminal 2, całkowicie od nowa zbudowano pasy startowe, więc nawet nie ma żadnego cienia szans, aby ten ciężki szmalec poszedł w błoto i lotnisko zostało wygaszone. Ono po to zostało rozbudowane, aby pracowało całodobowo, obsługiwało cięższe maszyny i usprawnić obsługę pasażerów.
          Więc zapomnij definitywnie o jakimś wygaszaniu ruchu. Co najwyżej możesz się wyprowadzić stąd, skoro popełniłeś życiowy błąd wprowadzając się tam, gdzie latają samoloty.
          Pieniactwo sądowe też nic tutaj nie da, bo inna grupa próbująca oprotestować Obszar Ograniczonego Użytkowania boksuje się z PPL w sądzie kolejny już rok i nic nie wskórała, bo PPL koniec końców i tak wygrywa, więc i tym razem nic nie wskóracie a w razie czego, ja ze swej strony, jeszcze lotnisku w rozwoju pomogę.
      • Gość: Zibi Re: ku... mać! zapie... jeden za drugim IP: 193.110.99.* 08.07.11, 12:29
        Zmartwie cie - nie skonczy sie
        Porownywalem ostatnio stary projekt OOU z tym swiezo uchwalonym.
        W poprzednim strefa OOU konczyla sie w okolicach linii kolejowej we Wlochach.
        Obecny zas zaklada spory jezor na Jelonkach.
        IMHO PPL dzieki wprowadzeniu P-NAV moze precyzjniej pokierowac samolotami i dzieki temu nie musi sie juz tak przejmowac strefa nad lotniskiem Babice.
          • Gość: Zibi Re: ku... mać! zapie... jeden za drugim IP: *.102.211.91.static.bait.pl 08.07.11, 19:58
            Witaj w klubie
            Myslisz, ze ja do Ursusa sie wprowadzilem wiedzac, ze przed wejsciem do UE PPL zmieni organizacje operacji lotniczych ?
            Dla przypomnienia przed 2004 ruch na lotnisku byl o wiele mniejszy, krotszy pas uzywany byl rzadziej, a loty wieczorno-nocne to byla taka ciekawostka na kilka wakacyjnych wieczorow.
            Potem sie nagle okazalo, ze ILS dziala calkiem niezle i krotszy pas stal sie podstawowym pasem do ladowania.
            Cieszcie sie, ze raczej nie ma szans na trzeci pas rownolegly do pierwszego - wylot z tego pasa to by dopiero centralnie przeoral Bemowo
                • Gość: Zibi Re: ku... mać! zapie... jeden za drugim IP: *.102.211.91.static.bait.pl 09.07.11, 04:52
                  Pod pewnymi wzgledami nie jest (hint: wieziennictwo)
                  Poza tym jestesmy w Europie i powinnismy sie raczej trzymac blizszych i bardziej zblizonych do nas kulturowo standardow.
                  Slyszales moze o takim lotnisku jak Le Bourget ?
                  Takie dosyc slynne - jeszcze Charles Lindbergh na nim ladowal.
                  Co roku odbywaja sie na nim slynne pokazy lotnicze i jest na nim duze muzeum lotnictwa.
                  A poza tym to laduja na nim jedynie biznes jety - reszte ruchu przejelo lotnisko Charles de Gaulle.
                    • Gość: Zibi Re: ku... mać! zapie... jeden za drugim IP: *.102.211.91.static.bait.pl 11.07.11, 07:09
                      O wlasnie Tegel !
                      Dzieki za kolejny i jakze aktualny przyklad.
                      Tegel ma zostac zamkniete w 2012, a caly ruch ma byc przeniesiony na BBI.
                      A przeciez to tez bardzo slynne i zasluzone historycznie lotnisko.
                      Tylko, ze jakies 15 lat temu ktos podsumowal wszystkie za i przeciw, podjal decyzje i tej decyzji sie konsekwentnie trzymal.
                      Prowizoryczne terminale, zero podziemnych stacji i nie odpuszczanie przewoznikom.
                      Godziny operowania Tegel to 6-23, sa one bezwglednie przestrzegane, a dzieki odpowiedniemu poziomowi oplat przewoznicy sami ograniczaja swoje okolonocne loty.
                      Mimo, ze Tegel jest ok. 2 razy popularniejsze niz Okecie dzisiaj przed 7-ma i po 22-ej bedzie operowalo na nim o wiele mniej samolotow.

                      Jeszcze raz dzieki za przyklad, czy moge prosic o kolejny, tylko tym razem tak bardziej potwierdzajacy twoje uwielbienie dla miedzynarodowego lotniska jako niezbednego ozdobnika przestrzeni miejskiej.
                      Moim zdaniem bowiem przestrzen miejska, zwlaszcza ta, ktora bedzie wewnatrz ringu obwodnicy jest w dluzszej perspektywie po prostu zbyt cenna by ja marnowac na pastwisko dla samolotow.
                      • Gość: Bemovvi@k Re: ku... mać! zapie... jeden za drugim IP: *.acn.waw.pl 11.07.11, 21:54
                        Wiedziałem, że dobry przykład podam! Jednak znam trochę ten świat i sporo latam.
                        Jeśli prosisz o następny, niech będzie właśnie BBI, lotnisko na ukończeniu, gdzie przeniesie się duża część ruchu z Frankfurtu z 747 przede wszystkim. I właśnie ścieżki podejścia wiodą bezpośrednią nad gęstą zabudową Mahlow i rekreacyjnymi terenami Gruenau. Trudno o lepszy przykład doprawdy. A ile protestów! Ho ho! Sam widziałem całą manifestację pod ratuszem w Poczdamie przeciwko rozbudowie Schoenefeld. Krzykacze permanentnie robią manifestacje, zbierają podpisy, mają stronę w necie i profil na FB. Krzyczą sobie, ile tylko starczy sił. I coś wskórali? Nie, lotnisko budują w najlepsze i wielkie A380 i B747 będą przelatywały nad ogródkami. BBI to wprost idealny przykład lotniska ze ścieżkami podejścia nad zabudową mieszkalną. I tym przykładem należy zamykać usta warszawskim krzykaczom. Tym z Bemowa przede wszystkim.
                        • Gość: jacek kolejny kiepski przyklad IP: *.speed.planet.nl 12.07.11, 07:36
                          najpierw podales Tegel - lotnisko zbudowane w czasie, gdy Berlin Zachodni byl otoczony murem - wstyd chlopie nie znac historii

                          a teraz dawne BBI - czyli obecnie BER, bo nawet entuzjastom juz wstyd przywolywac BBI - lotnisko powstale w kiepskim miejscu, kosztem wysiedlania za 400 mln EUR calej miejscowosci, z zakazem nocnych lotow wpisanym w planie zagospodarowania, budowane lotnisko juz zapowiada sie na ekonomiczna klape - nie bylo chetnych na kilka przetargow na grunty w okolicy i kolejne linie lotnicze bardzo zdawkowo deklaruja rozpoczecie operacji - bez nocnych lotow nie ma szans osiagniecie wymaganej elastycznosci i zapelnienie duzych samolotow

                          a moze popatrz na Azje - tam sie buduje LOTNISKA, a nie kurniki jak BER - nawet ubozuchna Tajlandia postawila nowe lotnisko daleko poza Bangkokiem i zbudowala kolejke na estakadzie !!!

                          • Gość: Bemovvi@k Re: kolejny kiepski przyklad IP: *.acn.waw.pl 13.07.11, 00:10
                            Pleciesz bzdury z brakiem zainteresowania nowym lotniskiem Berlina. Linie lotnicze obiecują sobie spore dochody, bo jak może być inaczej, gdy mówimy o stolicy najsilniejszego państwa Europy. Jak niby ma się ten interes nie opłacić? Właśnie po to kupuje się te wszystkie A380, aby obsługiwać międzykontynentalną siatkę z BBI.
                            Ech, nie ma to jak roztropkowanie ludzi uważających się za specjalistów...
                            • Gość: jacek kolejny kiepski przyklad IP: *.speed.planet.nl 13.07.11, 07:31
                              > Pleciesz bzdury z brakiem zainteresowania nowym lotniskiem Berlina.

                              zapisz sie do zespolu Maciarawicza - on ma taki sam stosunek do faktow jak ty

                              > Linie lotni
                              > cze obiecują sobie spore dochody, bo jak może być inaczej, gdy mówimy o stolicy
                              > najsilniejszego państwa Europy.

                              tak premie dla prezesow - bo jak wiadomo bizes lotniczy jest od lat bardzo deficytowy i bez dotacji panstwowych i zowlnien podatkowycch dawno bys sie skurczyl, magia Berlina nie uratuje NRD-owskiego Schoenefeld - a bliskosc miasta wprowadza zbyt wiele ograniczen, przy okazji Berlin stoi na granicy bankructwa i nie ma siedziby ani jednej firmy z DAX 50 - wiec na czym bizned robic ??

                              > Jak niby ma się ten interes nie opłacić? Właśn
                              > ie po to kupuje się te wszystkie A380, aby obsługiwać międzykontynentalną siatk
                              > ę z BBI.

                              nie umiesz czytac ??? juz nie BBI - tylko BER !!! nowe zycie Schonefeld zapowiada sia jako spoleczna i ekonimiczna klapa

                              > Ech, nie ma to jak roztropkowanie ludzi uważających się za specjalistów...

                              swietnia podsumowales swoje wypociny - roztropokowanie na zlecenie
                              • Gość: Bemovvi@k Re: kolejny kiepski przyklad IP: *.aster.pl 13.07.11, 13:57
                                Znowu błąd. Lokalizacja BBI jest bardzo dobra z punktu widzenia komunikacji lotniczej i dojazdowej. Kolej, s-bahn,autostrady z węzłem, brak gór i przeszkód geologicznych. Z punktu widzenia logistyki jest to doskonała lokalizacja, tylko krzykaczom się nie podoba, bo hałas będzie. Ale Berlin to prawdziwa metropolia i trzeba się dostosować do realiów metropolii, więc krzykaczami nie należy się przejmować. Lotnisko ważniejsze od wrzeszczącej hałastry. Jeśli występuje jakiś jedyny minus tej właśnie lokalizacji lotniska w Berlinie, to tym minusem są krzykacze. Poza tym jest ok.

                                • Gość: jacek nawet na zdjeciu masz BER - nie ma zadnego BBI IP: *.speed.planet.nl 13.07.11, 18:41
                                  > Znowu błąd.

                                  twoj jak zwykle

                                  > Lokalizacja BBI jest bardzo dobra z punktu widzenia komunikacji lot
                                  > niczej i dojazdowej.

                                  to dlaczego obowiazuje tam zakaz nocnych lotow i kolejne przetargi na tereny wokol lotniska koncza sie fiaskiem ???

                                  > Kolej, s-bahn,autostrady z węzłem, brak gór i przeszkód ge
                                  > ologicznych.

                                  za wyjatkiem miasta

                                  > Z punktu widzenia logistyki jest to doskonała lokalizacja, tylko k
                                  > rzykaczom się nie podoba, bo hałas będzie.

                                  dla przypomnienia - nos dla tabakiery czy raczej odwrotnie ?????????

                                  > Ale Berlin to prawdziwa metropolia i
                                  > trzeba się dostosować do realiów metropolii, więc krzykaczami nie należy się p
                                  > rzejmować.

                                  metropolia - to oznacza, ze obowiazuje zasada zrownowazonego rozwoju - albo powolny upadek i bankructwo

                                  > Lotnisko ważniejsze od wrzeszczącej hałastry.

                                  lotnisko musi byc na wlasciwym miejscu - zwroc uwage - lokalizacja 18 km od centrum, przy znacznei korzystniejszym ksztalcie miasta wzbudza kontrowersje i opor - to jak obronic lotnisk0 8 km od centrum miasta o kompletnie niepasujacym ksztalcie ???

                                  > Jeśli występuje jakiś
                                  > jedyny minus tej właśnie lokalizacji lotniska w Berlinie, to tym minusem są krz
                                  > ykacze. Poza tym jest ok.

                                  bo tak orzeklo plenum POP PZPR w PPL
                                    • Gość: jacek nawet na zdjeciu masz BER - nie ma zadnego BB IP: *.speed.planet.nl 14.07.11, 07:23
                                      > Ekonomiczne interesy są najważniejsze

                                      twojej mafii z PPL ??? a niby czemu ?? od 10 lat nie moge zobaczyc analizy porownawczej kosztow skansenu na Okeciu i budowy CPL

                                      > i czyjeś krzyki o zachowanie ciszy muszą
                                      > im ustąpić miejsca. Możesz się zapluć z wściekłości a rozbudowa Okęcia zostanie
                                      > ukończona i dopóki Modlin nie przejmie tanich linii i charterów, będą one star
                                      > tować i lądować na Okęciu w godzinach nocnych. Dla mnie to sama radość. :)

                                      tak samo mowili komunisci o trwalosci ZSRR i ukladu warszawskiego - ta sama mentalnosc nimi kierowala
                            • Gość: zulus Re: kolejny kiepski przyklad IP: *.xdsl.centertel.pl 13.07.11, 23:25
                              > Ech, nie ma to jak roztropkowanie ludzi uważających się za specjalistów...

                              tak tak wiemy, ty Bemowiak przeciez jestes najmadrzejszy i wiesz najlepiej, no i taki swiatowy a tu ciemny lud i w dodatku porąbany,bo nie znosi huku, co za debile...

                              hehe...tylko, ze juz nieraz udowodniony,ze farmazony piszesz

                              >Linie lotnicze obiecują sobie spore dochody,

                              obiecanki ...cacanki
                              • Gość: Bemovvi@k Re: kolejny kiepski przyklad IP: *.aster.pl 14.07.11, 03:39
                                Protesty przeciwko budowie tego czy tamtego są wszędzie, więc trudno spodziewać się, aby ich nie było. Jednak sprawna władza ma w nosie krzykaczy i ROBI SWOJE bez względu na darcie nawet tysięcy gęb.
                                Polska nie może popełniać błędów, jakich popełniono na świecie, lecz uczyć się na nich. Błędem tym jest społeczny dialog i uleganie NIMBIE. I w Warszawie i w Berlinie lotniska należy rozbudowywać bez względu na krzyki. Należy zachować zupełną głuchotę i pancerną odporność. Owszem, taka postawa może podgrzać atmosferę i w takim wypadku, gdy tłum krzykaczy wylegnie na ulice w te upalne dni, należy go schłodzić przy użyciu armatki wodnej.
                                Najważniejsze są sprawy ekonomiczne stolicy czyli jest to transport. Dopiero daleko potem są widzimisie egoistów, którym zawsze coś tam się nie podoba. Nie musi się podobać.
                                • Gość: jacek dalsza eksploatacja skansenu na Okeciu i odkladani IP: *.speed.planet.nl 14.07.11, 07:26
                                  odkladanie decyzji o budowie nowoczesnego lotniska sluzy tylko i wylacznie interesom mafii z Okecia i paru macherom z betonowego lobby - lanie betonu w okeckie blota daje im najszybsze i nawieksze profity - nawet jak nie potrafia przez dwa lata zrobic remontu jednego pasa - im wieksze koszty tym wieksza maja marze

                                  blokowanie budowy CPL to marnowanie cywilizacyjnej szansy dla Polski

                                  lotnisko w miescie = drogie bilety + drogie mieszkania + korki
            • Gość: Bemovvi@k Re: ku... mać! zapie... jeden za drugim IP: *.acn.waw.pl 09.07.11, 03:12
              Kiedyś sami to zrozumieją, jak ileś razy uderzą grochem o ścianę. Myśli jeden z drugim, że jego widzimisie spowoduje ograniczenie pracy portu, w którego rozbudowa kosztuje ponad 350 melonów baksów. Niech się wyprowadzą na wieś, skoro im tu za głośno! Ich skrzeczenie nie niesie żadnych skutków. Tamten komitecik z Włoch i Ursusa od wielu lat próbuje się mocować sądownie z PPL i nic nie wskórali. :-)
              • 0ffka Re: ku... mać! zapie... jeden za drugim 09.07.11, 16:26
                Bemowiak ale forumowiczom chodzi o to, aby lotnisko przenieść na pipidówkę pod Warszawę. Wybudować nowoczesne lux lotnisko a nie pudrować trupa w sercu osiedli mieszkaniowych.
                Sam chyba dostrzegasz, że to dobry pomysł!
                Ja też mam trochę dość tych nocnych lądowań i startowań, kiedy mnie budzą, gdy zasypiam :) Nie dziwie się ludziom, że świrują już od tego hałasu. Chyba bym zwariowała, gdybym mieszkała na najwyższym pietrze np 12... Ci ludzie to dopiero mają dyskotekę ;(
          • Gość: Zibi Re: ku... mać! zapie... jeden za drugim IP: *.102.211.91.static.bait.pl 09.07.11, 05:03
            Wiesz w momencie kiedy ani sad, ani samorzad, ani prasa, ani lokalna aktywnosc sasiedzka nie wydaja sie byc w stanie pomoc, to ludzie zaczna siegac po wlasne srodki.

            www.zw.com.pl/artykul/614248-Ladowanie-z-laserem.html
            Jak myslisz czy ilosc takich incydentow bedzie rosnac czy malec ?
            Ja na przyklad mam wielka ochote zorganizowac sasiadow na wspolnego grilla polaczonego z puszczaniem lampionow szczescia. One kosztuja zaledwie 25 PLN / 10 szt.
            Jak myslisz ile ich bede musial puscic, zeby spotkalo mnie to szczescie i ktos w PPL zrozumie, ze nie wkurzanie blizszego i dalszego sasiedztwa jest na dluzsza mete o wiele bardziej oplacalne dla ich biznesu niz podnoszenie ilosci operacji lotniczych na godzine.

            BTW. Zbudzil mnie o tej nieludzkiej porze samolot. Wszedlem sobie na tablice przylotow i odlotow i wyobraz sobie, ze jakis balwan wypuscil o 4.00 charter do Heraklionu.
            Oprocz tego miedzy 5-ta a 6-ta jest 12 operacji lotniczych, a miedzy 6-ta a 7-ma 22 operacje.
            Biorac pod uwage, ze na lotnisku to trzeba byc te 2 h przed startem to nadal ktos uwaza, ze takie pory operowania sa dla dobra pasazerow ?
          • Gość: jacek niczyich geb OOU nie zamnknie tepy urzedasie IP: *.speed.planet.nl 09.07.11, 18:39
            pracujacy umyslowo w stanie spiaczki mozgowej

            obecny OOU to szczyt absurdu i zaparzeczenie idei ochrony srodowiska - jak mozna wpasc na pomysl tworzenia OOU w miescie, w dodatku na obszarze ZAMIESZKALYM przez ponad 300 000 ludzi ???

            idea OOU to stworzenie strefy zamknietej i doprowadzenia do zmiany uzytkowania, tak by poprzez wykupy i wysiedlenia zminimalizowac szkodliwy wplyw na ludzi

            mieszkancom OOU zostaje masowo wystepowanie o odszkodowania i wykupy oraz kierowanie spraw do sadow w przypadku oczekiwanych odmow - tylko MASOWY ruch egzekwowania obywatelskich i konstytucyjnych praw moze doprowadzic okecka mafie do porzadku

            tylko poprzez uswiadomienie kacykom z PPL i MI, ze musza uwzglednic koszt odszkodowan w swoich business planach - do tej pory tego nie robili, w analizach

            nawet koszt wymiany okien na dziekoszczelne to kilkaset milionow PLN - a to minimum, tego co powinno byc zrobione - w przypadku Schiphol sredni koszt izolacji akustycznej wyniosl 10 000 EUR na mieszkanie i dotyczyl 17 000 obiektow !!!
            w przypadku Warszawy liczba obiektow bedzie znacznie wieksza
              • calun_torunski niczyich geb OOU nie zamnknie tepy urzedasie 11.07.11, 07:29
                > Krzycz sobie krzycz, nic więcej zrobić nie możesz. Sejmik wojewódzki granice ob
                > szaru uchwalił i krzykacze z Włochów znowu dostali po nosie.

                po nosie to dostal zdrowy rozsadek, procedury demokratyczne i budzet RP - osoby zmieszkale w OOU maja prawo do odszkodowan i pod ciezarem tychze padni grzbiet ostanca PRL - niestety ze szkoda dla pasazerow - ale o ich dobro bynajmniej ani PPL ani PLL nie dba

                > Okęcie będzie się
                > rozwijać. :)
                > W razie czego, wiesz już gdzie możesz wyjechać. Amsterdam.

                i tam tez place podatki jakby co - prosty rachunek, moje podatki nie zasilaja kasy panstwa lamiacego prawa obywateli

                  • Gość: jacek niczyich geb OOU nie zamnknie tepy urzedasie IP: *.speed.planet.nl 12.07.11, 07:26
                    > Jesteś w błędzie, bo oni nie mają prawa do odszkodowań, których właśnie chcieli
                    > , ale nsa stwierdził inaczej.

                    a moze bys najpierw sprawdzil o czym klepiesz ???

                    jasne jest, ze jako funsetter wynajety przez PPL jestes tu by dezinformowac, pomawiac i klamac - na szczescie ludzie maja swoj rozum, potrafia czytac i potrafia walczyc o swoje prawa i twoje zalosne ujadanie niczego tu nie zmieni
                    • Gość: Bemovvi@k Re: niczyich geb OOU nie zamnknie tepy urzedasie IP: *.acn.waw.pl 13.07.11, 00:07
                      Spóźniłeś się z tym podejrzeniem mnie o pracę w PPL. Przed kilku laty, gdy krytykowałem protestujących przeciwko budowie szosy S8, twierdzono tu, że jestem opłacany przez siskom, gddkia i wykonawcę szosy. Parę miesięcy temu pisano, że jestem opłacany przez burmistrza Bemowa. Musisz wymyślić coś bardziej spiskowego, bo zarzucanie mnie bycia opłaconym klakierem ppl czy innej agencji już się obeszło.
                      Aż dziwne, jak ludzie są ograniczeni w pojmowaniu świata. Myślą, że każdy, kto ma inne zdanie niż oni i jasno wyraża je, jest opłaconym propagandzistą. Warto się czasem zastanowić, że na Bemowie mieszkają ludzie autentycznie kochający samoloty przelatujące nad osiedlem. Wiem, że wyobrażenie sobie czegoś takiego może leżeć poza pułapem umysłowym, ale jednak warto się postarać, aby poszerzyć swą wąską wizję świata, gdzie istnieją tylko dwie grupy - my i oni, czyli opłaceni przez wroga.
                      • Gość: jacek niczyich geb OOU nie zamnknie tepy urzedasie IP: *.speed.planet.nl 13.07.11, 07:25
                        > Spóźniłeś się z tym podejrzeniem mnie o pracę w PPL.

                        w jakim sensie sie spoznilem ??? ile napisales juz postow na ten temat ??? tak normalnie od siebie, z obywatelskiej potrzeby - buahhahahahaaha

                        > Przed kilku laty, gdy kryt
                        > ykowałem protestujących przeciwko budowie szosy S8, twierdzono tu, że jestem op
                        > łacany przez siskom, gddkia i wykonawcę szosy.

                        szkoda, ze za pereel nie bylo internetu - krytykowalbys wtedy KOR

                        > Parę miesięcy temu pisano, że je
                        > stem opłacany przez burmistrza Bemowa. Musisz wymyślić coś bardziej spiskowego,
                        > bo zarzucanie mnie bycia opłaconym klakierem ppl czy innej agencji już się obe
                        > szło.

                        nie ma zadnego znaczenia - wiadomo, ze przy okazji chwalonych przez ciebie inwestycji dobre interesy robi betonowe lobby, nic dziwnego, ze maja z czego oplacac klakierow

                        > Aż dziwne, jak ludzie są ograniczeni w pojmowaniu świata.

                        coz - niewiele wiecej mozna wyczytac z twoich postow, nic ograniczenie w pojmowaniu swiata

                        > Myślą, że każdy, kto ma inne zdanie niż oni i jasno wyraża je,

                        ale ty nie masz wiedzy, na temat o ktorym piszesz i poslugujesz sie oklepanymi argumentami betonowego lobby - to ani twoje zdanie, ani jasno wyrazone

                        >jest opłaconym propagandzistą.

                        sprobuj zmienic to wrazenie - bedzie ci trudno, biorac pod uwage twoj upor i mala wiedze

                        > Warto
                        > się czasem zastanowić, że na Bemowie mieszkają ludzie autentycznie kochający sa
                        > moloty przelatujące nad osiedlem.

                        i to jest twoje zdanie w ktore kazesz nam wierzyc ??? pomijajac juz bezsens ekonimiczno - organizacyjny lotniska w miescie - to halas lotniczy po prostu szkodzi

                        > Wiem, że wyobrażenie sobie czegoś takiego moż
                        > e leżeć poza pułapem umysłowym,

                        tak to juz strefa zarezerwowana dla wariatow !!!!

                        > ale jednak warto się postarać, aby poszerzyć sw
                        > ą wąską wizję świata, gdzie istnieją tylko dwie grupy - my i oni, czyli opłacen
                        > i przez wroga.

                        to ciekawe - bo ja jestem w stanie wykazac istnienie 10 innych grup - dlaczego ty dzielisz swiat na 2 ??? tak ci kaze zleceniodawca ???
                        • Gość: Bemovvi@k Re: niczyich geb OOU nie zamnknie tepy urzedasie IP: *.aster.pl 13.07.11, 13:58
                          Ponieważ nie dotarło, to wyłożę jaśniej: musisz się ustawić na końcu dosyć długiej kolejki ludzi zarzucających mi bycie płatnym klakierem takiej czy innej firmy, organizacji czy urzędu. Znajdź swoje miejsce w kolejce i postaw ptaszka w odpowiedniej rubryce wskazującej na mojego rzekomego chlebodawcę. W tym wypadku będzie to znowu PPL. Wcześniej była GDDKIA, Dromex, Strabag, Urząd Dzielnicy Bemowo, Platforma Obywatelska. Tu chodzi o PPL. Tam już jest dużo ptaszków, więc znajdziesz, ale będziesz stał na miejscu odległym. Jeśli masz ochotę czymś zabłysnąć na początku kolejki, to za jakieś pół roku ruszy sprawa decyzyjna z S7 przez Bemowo i Chomiczówkę. Bez wątpienia będą ogromne protesty, również na tym forum. Oczywiście jako mieszkaniec Bemowa i kierowca jestem zainteresowany powstaniem tej drogi, czemu będę dawał tutaj wyraz równie długotrwale jak przypadku Okęcia. Na pewno będą głosy, że jestem opłacany przez GDDKIA i wykonawcę. W tym przypadku możesz sobie zarezerwować pierwsze miejsce w kolejce krzykaczy będących absolutnie pewnymi, że biorę za swoje wpisy pieniądze. Sprawa lotów nad Bemowem wraca lotem bumerangu rokrocznie i rokrocznie pojawiają się tutaj ludzie absolutnie pewni, że jestem pracownikiem Okęcia i działam na zlecenie. Dopisałeś się do tej listy odgrzewanej co lato, niestety na odległej pozycji. W przypadku S7 masz szansę być tym pierwszym, który ogłosi mnie płatnym klakierem. Na mnie wrażenia to nie zrobi, bo zdążyłem być klakierem wszystkich ważniejszych inwestycji na Bemowie, ale będziesz miał najlepsze miejsce w kolejce.
                            • Gość: Bemovvi@k Re: niczyich geb OOU nie zamnknie tepy urzedasie IP: *.aster.pl 14.07.11, 03:42
                              Linia ataku załamała się zupełnie, więc przyszła pora na bezsilne wskazywanie pogrążenia się. :)
                              Do wielu główek najzwyczajniej nie dotrze, że ktoś może pisać to wszystko nie za pieniądze, ale z własnego szczerego przekonania. Jestem zainteresowany lotami nad Bemowem, rozbudową Okęcia, trasą S7 i S8 przez Bemowo. Owszem, to się może w pewnych główkach najzwyczajniej nie mieścić, ale to już nie jest mój problem.
                              • Gość: jacek niczyich geb OOU nie zamnknie tepy urzedasie IP: *.speed.planet.nl 14.07.11, 07:32
                                > Linia ataku załamała się zupełnie, więc przyszła pora na bezsilne wskazywanie p
                                > ogrążenia się. :)

                                jak widac po wieloletnich opoznieniach w budowie T2 na Okeciu, remontow pasow startowych i A2 przez Warszawe nie mozna nie zauwazyc zalamania sie strategi wydawania jak najwiekszych pieniedzy w jak najbardziej absurdalny sposob - budujac prowizorki i blokujac rozwoj miasta

                                > Do wielu główek najzwyczajniej nie dotrze, że ktoś może pisać to wszystko nie z
                                > a pieniądze, ale z własnego szczerego przekonania. Jestem zainteresowany lotami
                                > nad Bemowem, rozbudową Okęcia, trasą S7 i S8 przez Bemowo. Owszem, to się może
                                > w pewnych główkach najzwyczajniej nie mieścić, ale to już nie jest mój problem

                                jak mieszkancy doprowadza do zamkniecia A2 przez Warszawe z powodu przekroczenia norm jakosci powietrza oraz wymusza ograniczenie dzialalnosci lotniska w miescie bedziesz beczal baranim glosem i tlukl w sciane swoja betonowa glowa

                                im wiecej takich postow jak twoj - tym wieksza determianacja do dzialania twoich sasiadow

                                pisz wiecej Majakowski betonowego lobby


                      • Gość: Zibi Re: niczyich geb OOU nie zamnknie tepy urzedasie IP: *.102.211.91.static.bait.pl 13.07.11, 08:10
                        Wiesz
                        Ja rozumiem, ze sa osoby ktore sa autentycznie zadowolone, ze maja blizej do lotniska.
                        Ludzie z PPL, LOT-u, itd. oraz planespotterzy pewnie maja slabo na sama mysl, ze im miejsce pracy (hobby) moze wywedrowac 20-30 km dalej.
                        Mi jednak lotnisko, a wlasciwie sposob w jaki PPL wyznaczylo trasy prowadzenia samolotow autentycznie przeszkadza spac i wypoczywac.
                        Nie mieszkam kolo sciezki podejscia, mieszkam dokladnie pod nia - samoloty przelatuja nad moim blokiem.
                        Jak sam wiesz w momencie kupna mojego mieszkania tak nie bylo - ILS byl uszkodzony od niewiadomo kiedy. Znajomi, ktorzy tu mieszkali wczesniej pare lat mowili, ze jest OK.
                        Naprawiono ILS, zmieniono priorytety podejscia i przestalo byc OK.
                        Wyobraz sobie co moze czuc osoba pielgrzymujaca co wieczor z malutkim dzieckiem na reku w celu jego uspienia do wtoru ladujacych co 3-4 min samolotow, lacznie z tym jeb... MDD-11 z UPC od ktorego drza szyby w oknach.
                        Mieszkam w Ursusie, pracuje we Wlochach - dlaczego mam sie niby wyprowadzac i niby gdzie.
                        Do Ozarowa jak rodzicie kolegi syna z zerowki - OOU wlasnie tam dotarlo.
                        Do Pruszkowa - PPL wlasnie tam wyprowadzilo czesc startow.
                        Czy ktos z PPL moze mi wskazac jakies miejsce w poludniowo-zachodniej W-wie i okolicach i zagwarantowac, ze przez najblizsze 20 lat nie zobacze tam samolotu nizej niz 1500 m ?
                        Chyba nie da rady - dla wladz PPL teren poza plotem lotniska nie istnieje.
                        Totalnie nie zwracaja uwagi na to, ze prowadza swoja dzialalnosc kosztem mieszkancow W-wy. Wszelkie swoje starania nakierowuja wrecz na powiekszanie tego kosztu i ilosci dotknietych nim mieszkancow.
                        Jak to jest, ze mimo CDA strefy oddzialywania halasu sie wydluzyly.
                        Jak to jest, ze P-NAV zostal tak naprawde wykorzystany do objecia halasem kolejnej dzielnicy.
                        Przeciez skoro pozwala na tak precyzyjne prowadzenie samolotow to moznaby je wyprowadzic nad tereny naprawde mniej zaludnione.
                        Mysle, ze osoby, ktorym przeszkadza dzialalnosc PPL powinny sie postarac, by wladze PPL dostrzegly teren poza swoim plotem.
                        Jak wiadomo do tej pory nie robili sobie nic z dzialalnosci sadow, samorzadow i ekologow.
                        Dostrzegaja jednak lampiony szczescia - ktos ma ochote zawstydzic Poznan
                        Skoro ich bylo stac na Wianki, to nas tez powinno byc stac na podobna impreze.
                        Powinno wyjsc taniej niz sad i prawnicy.