Dodaj do ulubionych

Batalia o zmianę trasy autobusu linii 507

IP: *.chello.pl 09.10.04, 08:37
Ciekawe co na to mieszkańcy okolicy, którędy teraz przejeżdża 507?
Jak studenci chcą skrótu to niech przesiądą się do tramwaju albo na rower.
Obserwuj wątek
      • Gość: ELA z Bemowa Re: Batalia o zmianę trasy autobusu linii 507 IP: *.crowley.pl 12.10.04, 14:56
        Popieram studentów
        Tylko trasę 507 proponuję poprowadzić ul.Dywizjonu 303,Obozową
        przynajmniej do ul.Płockiej.
        Już nieraz rano i po południu jak jest awaria tramwaju lub wypadek
        to z Obozowej nie ma innej możliwości dostania się do Centrum
        lub na Bemowo jak pieszo ,ewentualnie pokornie czekać,aż
        wszystko wróci "do normy",czyli zaczną jeździć tramwaje.
        A jeśli chodzi o rower to owszem można by jeździć,bo to izdrowo i taniej,
        ale tylko wtedy , gdy ścieżki rowerowe będą w miejscach dostępnych dla
        wszystkich tzn.nie trzeba będzie dojeżdżać do takiej ścieżki
        niewiadomo czym np.przez wiadukt na Dywizjonu 303 itp.
        nie wspomnę już o tym,że owe ścieżki potrafią się kończyć na płocie,
        na murzelub innym niewybrednym miejscu.
        Serdecznie pozdrawiam całe Forum.
        lubię czytać wasze opinie.
        Ela
      • jerzy-j Pomysł godny ZTM czyli... do bani 09.10.04, 13:06
        507 nie zyska pasażerów, będzie tylko większym muchowozem. Ponieważ jedzie "do
        nikąd", nie jest alternatywą dla 12 na Centralny z uwagi na kiepską
        częstotliwość.
        A stracą pasażerowie na Górczeskiej, tam i tak jest duży tłok, a 507 przejmuje
        część ruchu lokalnego, bez rekompensaty w postaci wydłużenia 410 na Os.
        Górczewska taka zmiana to kpina z mieszkańców Górców...
        • Gość: pasażerka Re: Pomysł godny ZTM czyli... do bani IP: *.aster.pl / *.aster.pl 09.10.04, 14:23
          Zgadzam się. Pomysł jest do niczego! Znacznie pogorszy się sytuacja na Górcach,
          gdzie i tak często nie da rady zmieścić się do autobusów! Poza tym 507
          zatrzymuje się przy Dywizjonu 303, które omija 523 (chociaż nie wiadomo
          dlaczego). Do tego studenci wsiadający przy Konarskiego w 507 stracą dobre
          połączenie z centrum (E-2 przy Konarskiego się nie zatrzymuje). Studenci-
          autorzy projektu niech się może jeszcze trochę poduczą tego transportu, zamiast
          pchać linię na Koło, gdzie są tramwaje, które często jeżdżą i nie stoją w
          korkach.
            • zubil Re: Pomysł godny ZTM czyli... do bani 09.10.04, 16:07
              Czy masz jeszcze jakiś argument za utrzymaniem starej trasy poza swoim
              związkiem? A może ktoś mieszka na Bemowie i ma partnera przy Centralnym i chce
              do niego jak najszybciej dojechać? 171 ma naprawdę niezłą częstotliwość, lepszą
              niż większość stołecznych linii... A jak ktoś chce, może wysiąść z 507 na
              Górczewskiej i przesiąść się w 171/190/E-2
          • Gość: 7690 Re: Pomysł godny ZTM czyli... do bani IP: *.wlop.ppp.polbox.pl 09.10.04, 15:26
            1. Skoro nie może się Pani wcisnąć do autobusów, to proszę skorzystać z 8, 10,
            26 (i wkrótce 46). A może jednak nie, bo naokoło?
            2. Na Dywizjonu 303 nie wsiada PRAWIE NIKT i stamtąd powinny zniknąć WSZYSTKIE
            linie czerwone.
            3. Pewien przykład:

            Jak dojechać z Wrocławskiej na Dw. Centralny o godzinie 7:30?

            12 -> 30 minut
            105 -> 41 minut
            507 -> 34 minuty

            W praktyce 105 jest pomijalne.

            Jak dojechać z Górc na Dw. Centralny o tej samej godzinie?

            8 -> 30 minut
            10 -> 30 minut
            109 -> 29 minut
            501 -> 26 minut
            507 -> 25 minut
            523 -> 30 minut

            W czym Górce są lepsze, skoro musi mieć aż 6 linii do DWC? Czy to zazdrość? Czy
            przyzwyczajenie do luksusu?
        • Gość: 7690 Re: Pomysł godny ZTM czyli... do bani IP: *.wlop.ppp.polbox.pl 09.10.04, 14:40
          Po pierwsze, linia 507 od zawsze byla linia laczaca odlegle Bemowo z Centrum.
          Po drugie, jest to linia czerwona, a wiec w miare szybko ma laczyc odlegle
          osiedle z centrum, a nie obslugiwac ruch lokalny - od tego sa linie 1xx. Po
          trzecie, do nowego 507 przesiadzie sie wiekszosc pasazerow jadacych na Nowe
          Bemowo, tym samym w linii 171 bedzie luzniej. Po czwarte, po dokonaniu zmiany
          raz, ze 507 mialoby wieksza czestotliwosc (sa szanse nawet na 10 minut w
          szczycie), dwa, ze mozna wzmocnic 171. Madrzejsi od Pana robili te obliczenia,
          wiec opinie, ze ta linia bedzie muchowozem, moze Pan sobie wsadzic... miedzy
          ksiazki :) Milego dnia zycze i wiecej optymizmu.

          Pozdrawiam
        • Gość: gosc Re: Pomysł godny ZTM czyli... do bani IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 09.10.04, 23:04
          bez rekompenstaty... a co jeszcze ci malo???
          no to w takim razie ja mam takie postulaty: w zamian za NIE-zmienienie trasy
          lini 507 na taka z przystankiem przy petli tramwajowej na kole zadam, aby:
          1) 520 zatrzymywalo sie na przystanku Andersena w obu kierunkach, tak samo E-1
          i 409 na przystanku Przybyszewskiego
          2) zwiekszenie kursow lini 184, 508, 510 i 515 bo sa za ciasne
          3) wycofania 110 z kranca Cmentarz Polnocny i puszczenie na taka trase jaka
          mial dawniej, tzn z petla na obrzezach Puszczy Kampinowskiej
          4) powroty lini 508 i 701 na trasy jakie obowiazywaly przed rozpoczeciem
          wykopkow na Slowackiego, czyli przywrocenie ich na przystanek Potocka

          a to wcale duzo nie jest i kazdy na tym zyska ( a oporni to buraki wiec niech
          jada do siebie na wiec i tam glosuja...)
      • Gość: Franz Re: Batalia o zmianę trasy autobusu linii 507 IP: *.ustronie.pw.edu.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 10.10.04, 05:38
        Mieszkam w akademiku na Księcia Janusza od 4 lat, dodatkowo interesuję się
        komunikacją miejskę i na podstawie obserwacji mogę wyciągnąć następujące wnioski:
        - Jest możliwość przyspieszenia dojazdu z Bemowa w stronę Centrum ze względu na
        odcinek Dywizjonu 303 - Koło i mnogości lini łączących Bemowo z Centrum przez
        Górce i dlatego trzeba dokonać zmiany.
        - Optymalnym rozwiązaniem jest puszczenie przez Koło lini E-2. Dlaczego:
        * jest to linia ekspresowa czyli jej największym piorytetem jest minimalizacja
        czasu przejazdu między przystankami krańcowymi, a nie obsługa lokalnych
        przystanków jednej dzielnicy.
        * E-2 kursuje w godzinach szczytu, czyli do nadmiarowych kilometrow dochodzi
        czas zużyty na korki
        * wielokrotnie przejezdzam tą trasą i obserwuje, że ze wzgledu na korki i
        mnogość sygnalizatorów świetlnych czas przejazdu E-2 do Jana Olbrachta niewiele
        się różni od 171.
        * od Jana Olbrachta w kierunku Centrum (lub okolic) najszybciej dojechać
        trasą: Górczewkska -> AL. Solidarności -> Pl. Bankowy -> Marszałkowska. Na tej
        trasie (do Bankowego, gdzie jest wiele lini jadacych do Centrum) kursuje E-2 -
        trasa doskonale sprawdzona przez studentów wydz. Elektroniki i Technik
        Informacyjnych PW z mojego akademika i zdecydowanie szybsza niż trasa 507.
        * największe znaczenie przyspieszenia połączenia jest dla osób często
        jeżdzących komunikacją, czyli mających bilet długookresowy. Dla nich
        przesiadanie nie robi dużego problemu, stąd przystanek Jana Olbrachta może być
        punktem dokonywania przesiadek w innych kierunkach niż Centrum.
        - W celu zachowania szybszego połączenia w godzinach pozaszczytowych należałoby
        poprowadzić linię 167 trasą Księcia Janusza a nie jak dotąd Ciołka aby była
        możliwość przesiadki na przystanku Jana Olbrachta.

        Jeszcze jedna uwaga - ZTM układając schematy lini powinien się głównie kierować
        interesem pasażerów najczęsciej korzystających z komunikacji miejskiej dla
        ktorych przesiadanie nie jest problemem (bilety długookresowe). Czyli drogami
        najkrótszymi i najrzadziej obleganymi przez samochody powinny jeździć szybkie
        przelotowe linie zasilane dopływami zwykłych lokalnych lini a zwykłe linie o
        długich trasach powinny zostać zredukowane do minimum (dla jednorazowiczów
        rzadko jeżdzących). Zachęciłoby to ludzi do kupowania biletów długookersowych i
        ograniczyłoby liczbe gapowiczów, utrudniłoby dublowanie się lini i
        przyjeżdzaniu na przystanek "na raz" kilku podobnych autobusow.
        Pozdro dla wszystkich
        Franz.
        • Gość: :/ Re: Batalia o zmianę trasy autobusu linii 507 IP: *.chello.pl 10.10.04, 09:00
          Ty jestes jakis ....... nienormalny ty chcesz zeby 507 i E2 jechalo przez
          dywizjonow hahaha najlepiej to woule przniesc tak: 109 zamiast jechac lazurowa
          niech pojedzie radiowa do dywizjonu zeby bylo szybciej. 171 tez skrocic
          dywizjonow zeby ludzie z bemowa (nie mowie o górcach, jelonkach) jezdzili bez
          tloku. 501 najlepiej niech jedzie polczynska i kasprzaka zeby górce omijal z
          daleka. I w ten sposob gorcom by zostalo 154 310 i 190 pasuje?? a ty bys mial
          panie dobry i szybki dojazd byle gdzie z pod tego swojego akademiku :/. A co do
          niejakiego hermandeza niech sobie przyjdzie PRZYNAJMNIEJ na przystanek
          konarskiego w godzinach rannych i niech zobaczy ile osob czeka. Ja sie zgadzam
          zeby 507 jezdzilo krocej ale : E2 musi sie zatrzymywac na przystanku
          konarskiego i zeby jezdzilo przynajmniej w godzinach 6.30 - 10 i 13-19,20
            • Gość: 7690 Re: Batalia o zmianę trasy autobusu linii 507 IP: *.wlop.ppp.polbox.pl 11.10.04, 11:12
              Nie jest za wąska. Czemu tak uważam? Jeśli tam mieszkasz to pewnie zauważyłaś,
              że tą ulicą realizowane są wyjazdy z R-6 na Bielany, chociaż powinny jeździć
              właśnie przez Górce (bo szerzej). Wniosek - kierowcy autobusów już dawno
              odkryli, którędy jedzie się szybciej na północ, omijając fatalne skrzyżowanie
              pod Ratuszem. Po drugie, na równoległej ulicy E. Ciołka również samochody
              parkują po obu stronach, a kierowcy autobusów muszą nieźle główkować, jeśli
              chcą się wyminąć. Mimo to jeżdżą tam 3 linie. Zawsze można skierować 507 w
              jedną stronę Ks. Janusza (na Bemowo), a do Centrum przez Ciołka. Czemu tak?
              Dzięki temu 507 w obie strony zatrzyma się na Górczewskiej, a ludzie będą mogli
              wygodnie się przesiąść. Kiedyś 167 zatrzymywało się na przystanku przed
              Elekcyjną i dziwnym trafem z przesiadki korzystało nieporównywalnie więcej
              ludzi, niż dzisiaj. Zobaczcie, ile ludzi jedzie z Ciołka na Bemowo Lotnisko. Po
              zmianie trasy 507 właśnie o tylu ludzi będzie luźniej w 171 i E-2...
          • Gość: Franz Re: Batalia o zmianę trasy autobusu linii 507 IP: *.ustronie.pw.edu.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 10.10.04, 13:31
            > najlepiej to woule przniesc tak: 109 zamiast jechac lazurowa
            > niech pojedzie radiowa do dywizjonu zeby bylo szybciej. 171 tez skrocic
            > dywizjonow zeby ludzie z bemowa (nie mowie o górcach, jelonkach) jezdzili bez
            > tloku. 501 najlepiej niech jedzie polczynska i kasprzaka zeby górce omijal z
            > daleka. I w ten sposob gorcom by zostalo 154 310 i 190 pasuje?? a ty bys mial
            > panie dobry i szybki dojazd byle gdzie z pod tego swojego akademiku
            Ja pisałem wyraźnie o puszczeniu tym skrótem lini E-2 a nic nie wspominalem o
            zmianach lini 109,171,501. Jak widze, że pan tu chce je zmieniać więc
            konsekwentnie proszę siebie nazwać "NIENORMALNYM". Dla mnie to jest bez
            znaczenia poniewaz nie przewiduje przystankow na Ksiecia Janusza a z perspektywy
            Jana Olbrachta nic sie nie zmienia (za wyjatkiem 167).
            > E2 musi sie zatrzymywac na przystanku konarskiego
            To jest niepoprawne ze względu na charakter lini E-2 - proszę przeczytać moją
            argumentacje uważnie. Prosze nie przedkładać swojego interesu nad dobrem ogółu.
            Pan ma i tak wystarczająco dużo lini (109,154,171(jeździ co 10 min), 190 (jeździ
            co 15 min), 310, 501, 523) jeżeli nie będzie sobie ich Pan zmieniał jak chce :)
            A ten skrót znacznie by poprawił czas przejazdu z Bemowa do Centrum.
            Licze na odpowiedz.
            Pozdrawiam
          • Gość: Franz Re: Batalia o zmianę trasy autobusu linii 507 IP: *.ustronie.pw.edu.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 10.10.04, 13:32
            > najlepiej to woule przniesc tak: 109 zamiast jechac lazurowa
            > niech pojedzie radiowa do dywizjonu zeby bylo szybciej. 171 tez skrocic
            > dywizjonow zeby ludzie z bemowa (nie mowie o górcach, jelonkach) jezdzili bez
            > tloku. 501 najlepiej niech jedzie polczynska i kasprzaka zeby górce omijal z
            > daleka. I w ten sposob gorcom by zostalo 154 310 i 190 pasuje?? a ty bys mial
            > panie dobry i szybki dojazd byle gdzie z pod tego swojego akademiku
            Ja pisałem wyraźnie o puszczeniu tym skrótem lini E-2 a nic nie wspominalem o
            zmianach lini 109,171,501. Jak widze, że pan tu chce je zmieniać więc
            konsekwentnie proszę siebie nazwać "NIENORMALNYM". Dla mnie to jest bez
            znaczenia poniewaz nie przewiduje przystankow na Ksiecia Janusza a z perspektywy
            Jana Olbrachta nic sie nie zmienia (za wyjatkiem 167).
            > E2 musi sie zatrzymywac na przystanku konarskiego
            To jest niepoprawne ze względu na charakter lini E-2 - proszę przeczytać moją
            argumentacje uważnie. Prosze nie przedkładać swojego interesu nad dobrem ogółu.
            Pan ma i tak wystarczająco dużo lini (109,154,171(jeździ co 10 min), 190 (jeździ
            co 15 min), 310, 501, 523) jeżeli nie będzie sobie ich Pan zmieniał jak chce :)
            A ten skrót znacznie by poprawił czas przejazdu z Bemowa do Centrum.
            Licze na odpowiedz.
            Pozdrawiam
            • Gość: :/ Re: Batalia o zmianę trasy autobusu linii 507 IP: *.chello.pl 10.10.04, 13:57
              Ok fakt przesadzilem z tym nie normalnym ok soryy ale wkurza mnie to czytaj tu
              i na forum ztm ze E2 i 507 powinno jezdzic dywizjonu. Moim zdaniem albo to albo
              to. hmmm do lini ktore pan wymienil to: 109 - rzadko jezdzi i akurat tą linią
              jezdze tylko po to aby przesiasc sie na jana olbrachta, 154 - co 30 min i juz
              wogule ta linia to badziewie, 171 - i co z tego ze jezdzi co 10 min skoro w 80%
              jego kursach nie mozna wejsc do srodka, 190 - fakt dobra linia do niej nic nie
              mam tylko jakby nie przyjezdzalo razem z 171 i 310 byloby ok, 310 - to samo co
              190 i mogloby jezdzic gdzies dalej a nie tylko do pl. bankowego, 501 i 523
              skoro nie bedzie 507 powinno jezdzic czesciej hmmm teraz prosze o krytyke z
              pana strony ;)
              • Gość: Franz Re: Batalia o zmianę trasy autobusu linii 507 IP: *.babilon.ds.pw.edu.pl 10.10.04, 18:05
                Szczerze mowiąc to nie jestem za zmianą lini 507.
                Ma na tyle lokalny charakter, że nie odgrywa większej
                roli w dojazdach do reszty miasta - nie wiem dlaczego
                skoncentrowali się akurat na 507, a nie na E-2.
                Wymienił Pan kilka lini przejeżdzających przez Konarskiego
                i z tego co Pan mowił wyłaniają się następujące problemy:
                - dublowanie się lini
                - zatłoczone autobusy
                Pierwsze pojawia się ze względu na źle dopasowane rozkłady.
                Drugie najprosciej w wyniku nie dopasowania taboru do popytu.
                Pański oproblem należy rozwiązać rozwiązując powyższe problemy,
                ale nie należy chwytać się za linie ekspresowe, które nie powinny
                się martwić lokalnością.
                Propozycja rozwiązania problemu: dążenie do ograniczenia różnorodności
                lini z jednoczesnym zwiekszeniem częstotliwości kursowania, wprowadzenie
                architektury zespołów lini na wzór dopływów do rzek, czyli linie lokalne
                stanowią "dopływ" pasażerów do lini ekspresowych, uprzywilejowanych, jeżdzących
                najkrótszymi i najmniej obleganymi drogami.
                Sądze ze obecna architektura lini komunikacyjnych jest po prostu przestażała,
                dużo lini sięga swoją historia lat 50 i 60, a przeciez miasto sie rozsrasta.
                Protesty pasażerów można rozwiązać wprowadzajac większą atrakcyjnosc biletow
                długookresowych.
                Czekam na pańskie sugestie.
                Pozdrowienia
                Franz
      • gacus2 Re: Zmiana potrzebna 11.10.04, 11:07
        Zmiana warta zachodu. 109 i 507- nierozerwalna para a czasy przejazu 507
        obecnie to raptem 5 minut dłuzej. I to ma być pośpiech?
        Górce mają bdb 171,E2, na Nowe Bemowo. Wiec o co chodzi? Żal sie podzielić.
        Takie typowo polskie: Panie Boże, nie chce żeby mnie było lepiej- chce tylko
        zeby sąsiadowi wszystkie krowy zdechły.....
    • Gość: Kazimierz Bardzo dobry pomysł IP: 193.41.113.* 11.10.04, 14:55
      Mieszkańcy Bemowa chcąc dojechać do Śródmieścia muszą przjezdżać przez Wolę
      (cała Górczewska) i nie mają ani jednego dobrego i szybkiego połączenia.
      Mieszkańcy Górczewskiej mają bardzo dużo linii, ponieważ tamtędy idą trasy
      autobusów obsługujacych zarówno Bemowo-lotnisko, jak i os. Górczewska (za
      Powstańców Śl.), jak i Jelonki. Jezeli ubędzie im jedna linia nic się nie
      stanie, po prostu z 10 linii będą mieli do dyspozycji 9. Wielka szkoda, że z
      Bemowa nie idzie do Śródmieścia żadna linia autobusowa ul Maczka - to jest
      najszybsze połączenie.
      • Gość: 7690 Re: 171, 507, 523 i E-2 IP: *.wlop.ppp.polbox.pl 12.10.04, 19:56
        Takie zestawienia robi się trochę uczciwiej, jeśli się chce zachować resztki
        wiarygodności:

        Górce, przedział godzinowy 7-8, kierunek zachód (bardzo chcesz liczyć 154):
        8 - 4 kursy na godzinę
        10 - 7/h
        26 - 8/h
        109 - 3/h
        154 - 3/h
        171 - 7/h
        190 - 6/h
        310 - 4/h
        501 - 6/h
        507 - 3/h
        523 - 3/h
        E-2 - 8/h
        razem: 62 pojazdy na godzinę;
        udział 507: 4,8%

        To samo wyliczenie dla Góralskiej:
        109 - 3/h
        154 - 3/h
        171 - 7/h
        190 - 6/h
        310 - 4/h
        410 - 5/h
        501 - 6/h
        507 - 3/h
        523 - 3/h
        razem: 40 kursów;
        udział 507: 7,5%

        Dla porównania - czas przejazdu 507 - 35 minut. 7 minut to 20%. Przy założeniu,
        że autobus stoi 5 minut w korku, 12/40=30%.

        Czy 3 kursy 507 robią Ci taką różnicę, jak 7 minut krótszy dojazd do centrum
        dla mieszkańców Bemowa? Czy zdajesz sobie sprawę, że ile ludzi przesiądzie się
        do szybkiego 507, tyle ludzi odciąży Górczewską? Próbujesz sobie to liczyć po
        swojemu, czy po prostu starasz się udowodnić, że wszyscy Polacy są
        specjalistami od prawa, medycyny i transportu? :)
        • Gość: Wasyl Bardzo dobrze mu odpisałeś - to był oszust IP: 193.41.113.* 13.10.04, 12:20
          Mieszkancy Górczewskiej po prostu przyzwyczaili się do bardzo dużej liczby
          linii autobusowych na tej ulicy. ZTM zaś zdaje się nie dostrzegać, że od kilku
          lat Górczewska nie jest jedyna trasą, jaką mozna dojechac na Bemowo-lotnisko.
          Jest to na pewno trasa najwolniejsza. Bemowo -lotnisko ma właściwie tylko 2
          linie autobusowe całodniowe i calotygodniowe docierajace do Śródmieścia. Jest
          to 171 (zgroza, jeżeli chodzi o czas przejazdu) oraz 507. Proponuje zostawić
          linie 171 dla mieszkanców ulicy Górczewskiej.
        • Gość: gecko Re: 171, 507, 523 i E-2 IP: *.ptp.waw.pl 13.10.04, 14:25
          Widzisz, ja po prostu bardzo długi czas mieszkałem na odcinku Górczewskiej
          między Lazurową a Powstańców i twoje wyliczenia mogę skonforntować z
          rzeczywistością. Po pierwsze proponuję wybrać inne godziny, niż porannego
          szczytu, bo wbrew pozorom to podróżowanie poza nimi jest najupierdliwsze. I nie
          brac pod uwagę 154, bo nie komunikuje niczego z niczym (chyba, że komus spieszno
          na MDL Cargo).

          A 3 kursy 507 na godzinę (kiedyś jeżdziło co 10-15 minut... ech...) naprawdę
          ROBIŁY mi różnicę, i często szedłem na przystanek na Górcach, bo jest to jedyny
          nieślimaczący się autobus, docierający z tamtej części gminy Bemowo do
          Śródmieścia!!!
    • Gość: bemo Re: Batalia o zmianę trasy autobusu linii 507 IP: *.aster.pl / *.aster.pl 13.10.04, 11:07
      A co z mieszkańcami Bemowa 3 w rejonie skrzyżowania Radiowa/Powstańców
      Śląskich. Dlaczego chcecie zabrać im jedną linię? Pozostałe jeżdżą dość rzadko,
      a pozatym tabunami. 105 na Kasprzaka przez Stare Bemowo, Jelonki to trochę za
      długo. 507 przez Koło tak, ale z jednoczesną korektą trasy: Dywizjonu 303,
      Radiowa, Powstańców Śląskich, Wrocławska....
      A tak w ogóle to muszą poszerzyć Górczewską przy Ratuszu
    • guenterek Re: Batalia o zmianę trasy autobusu linii 507 14.10.04, 12:03
      to jest egoistyczna inicjatywa reprezentujaca interesy jedynie pewnej grupy.
      mieszkam na Gorcach i korzystam z tej linii. Nie jest prawda, ze podane w
      artykule line linie maja pokrywajace sie trasy. Jedynie linia 109 ma podobna
      trase, lecz nie jest linia pospieszna i podroz ta linia trwa znacznie dluzej.
      Szybkie polaczenie ze Srodmiesciem a dokladnie z Dworcem Centralnym jest bardzo
      wazne takze dla mieszkancow Gorc i Jelonek.
      • Gość: joe Re: Batalia o zmianę trasy autobusu linii 507 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.10.04, 14:02
        Pomysl z zalozenia jest bardzo dobry i logiczny. Ja, jezeli mam okazje, jezdze
        samochodem wlasnie Dywizjonu, potem w Olbrachta. Przez mysl by mi nie przeszlo,
        zeby te trase pokonywac przez Gorce. Czemu ludziom z Bemowa ma sie nie nalezec
        troche wygody? Przeciez z Gorc prawie wszystkie autobusy jezdza optymalna
        trasa, a z Bemowa tylko 167, ale ono nie jedzie do centrum!! Zdecydowanie
        bardzo dobry pomysl, nie bardzo jest sie nad czym zastanawiac. A Gorce tak duzo
        by nie stracily, wystarczyloby kilka dodatkowych kursow innych linii. Chyba
        ludzie stamtad na sile bronia czegos bo im sie chce to "zabrac", mimo, ze
        konsekwencje tego beda raczej znikome. Wiecej rozumu zycze...
        • shalai Re: Batalia o zmianę trasy autobusu linii 507 19.10.04, 10:03
          Właściwie wszystkie głosy krytyczne zdaja sie pochodzic od mieszkańców okolic
          ul Górczewskiej... I chyba dużo w tym krzykactwa, ludzie po prostu nie chcą,
          żeby im cokolwiek odbierać, choćby z tego niegdy nie korzystali... takie
          poczucie straty... syndrom psa ogrodnika tak powszechny w Polsce..

          No ale: Ja osobiście uważam pomysł puszczenia JAKIEGOKOLWIEK przyśpieszonego
          (expresowego) autobusu Dywizjonu 303 za świetny pomysł. Proponuję też aby ZTM
          rozważyło zmianę linii 406 na 50X z uwagi na to, iż paranoją jest obecny stan,
          kiedy to do NAJBLIŻSZEJ stacji metra, NAJKRÓTSZĄ droga można dojechać tylko
          rano lub po południu w dni powszednie.....

          Czy nikt tego nie widzi?? Ale mnie wkurza ta niereformowalność... Kiedyś
          Górczewska była jedyną droga prowadzącą z BMW do Centrum, teraz to się
          zmieniło.. Są inne, ewidentnie krótsze... i co z tego..
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka