Dodaj do ulubionych

Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk p...

IP: *.dc.dc.cox.net 23.02.05, 00:38
Skoro lepsza jest trasa przez Bemowo, to na 95% zostanie wybrany inny wariant!
Wygraja jak zwykle populisci.
Obserwuj wątek
    • Gość: pkin Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk IP: *.acn.waw.pl 23.02.05, 00:50
      ""Teraz obiecują, że będzie tunel, a potem okaże się, że nie starczyło pieniędzy
      - twierdzi Zuzanna Mycielska, która właśnie kupiła mieszkanie na osiedlu
      spółdzielni Wola.""

      to po co kupowało się mieszkanie obok pasa zarezerwowanego pod szeroką
      trzypasmową w obie strony arterię??? Jeszcze na dodatek niedawno i teraz się
      krzyczy... Troche to bezczelne zwalać problemy na innych, podczas gdy samemu
      zawczasu nie potrafiło się zadbac o własne interesy, chociażby udając się do
      urzędu i przeglądając plany zagospodarowania, albo po prostu pytając kogoś, czy
      coś uciążliwego nie jest w okolicy planowane, albo czy nie jest zarezerwowana na
      coś takego ziemia
      • Gość: karroten Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk IP: *.chello.pl 23.02.05, 02:43
        w pelni zgadzam sie z pkin'em kupowanie mieszkania w warszawie, a zwlaszcza na
        jej obrzezach wiaze sie z ryzykiem takich inwestycji, i to jest normalne bo
        wawa to metropolia ktora wciaz sie rozwija bo takie jest jej naturalne
        prawo...drazni mnie jak zasciankowi "warszawiacy" robia blokady i sie odwoluja
        w przypadku kazdego metra kladzionego asfaltu na potrzebne nowe arterie...jak
        sie chcialo miec spokoj i cisze to trzeba sie bylo na wies wyprowadzic!
        • yasioo7 Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk 23.02.05, 08:17
          "Teraz obiecują, że będzie tunel, a potem okaże się, że nie starczyło pieniędzy
          - twierdzi Zuzanna Mycielska, która właśnie kupiła mieszkanie na osiedlu
          spółdzielni Wola."

          Pod Ursynowem będzie najnowocześniejszy w Polsce tunel za 1,2 mld zł. Tunel pod
          Bemowem będzie kosztował góra 600 mln zł. Zakładam, że będzie zaczynał się za
          Trasą AK, a kończył za Powstańców Śląskich na terenach lotniska. Na pewno nie
          braknie na niego pieniędzy. Unia popiera takie inwestycje i chętnie się do nich
          dokłada. Nawet do 83% wartości inwestycji!
          • Gość: Boogie Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk IP: 212.189.1.* 23.02.05, 08:59
            Skad ta roznica? Nie chce mi sie wierzyc w te szacunki, szczegolnie gdy tunel
            pod Wislostrada (bez mozliwosci wjazdu dla TIRow) kosztowal 300 milionow PLN.
            Tu zarowno wysokosc, jak i przede wszystkim dlugosc jest nieporownywalnie
            wieksza. Choc z drugiej strony tunel zaczyna byc kuszaca opcja - zatrudniloby
            sie te sama firme, ktora modernizowala Rondo Zeslancow Syb. Zaden TIR sie nie
            przecisnie przez ich tunel, wiec moze i tu by spartaczyli
            • yasioo7 Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk 23.02.05, 10:09
              Tunel pod Ursynowem:
              - przekrój 2x4,
              - długość 2655 m,
              - skrajna dla klasy S,
              - głębokość posadowienia 8 - 20 m,
              - budowany metodą stropową,
              - koszt około 1,2 mld zł

              Założenia tunelu pod Bemowem:
              - przekrój 2x3,
              - długość około 1500 m,
              - skrajnia dla klasy S,
              - głębokość posadowienia 8 - 10 m,
              - budowany metodą odkrywkową (tańszą) lub stropową
              - koszt oszacowałem na 600 mln zł

              Jak sama nazwa "Przekręt" wskazuje tunel Wisłostrady nie jest miarodajnym
              narzędziem porównań. Dlatego do porównania przyjąłem dane z kosztorysu tunelu
              pod Ursynowem.
              Wysokość skrajni dla klasy S to 4,70 m. Założę się, że tunel Wisłostrady różni
              się od tej wartości o góra kilkadziesiąt cm.
            • Gość: ursynowiak w Polsce działa mafia tunelowa IP: *.aster.pl / *.aster.pl 24.02.05, 09:29
              są to bodajże dwie firmy mogace i umiejące wybudować tunele drogowe. A roboty
              jest jakby mało. Co pewien czas pojawia się info,ze gdzieś tam tunel wybuduja.
              Środki nie przyznane,z planami się to nie zgadza,ale news jest. Najwiekszym
              hitem była wieść o budowie aż 5 tuneli w Warszawie. Potem zapadła cisza.
              Masz rację z tymi cenami. Najpierw się wygrywa przetarg,a potem mnoży
              trudności i koszty, a frajerzy płacą. Ja podejrzewam ,ze prof Suchorzewski
              jest "miłosnikiem" jednego z dwóch budowlańców. A niejaki yasio to student
              prof. Suchorzewskiego. To pewnie taka forma zaliczenia przedmiotu. Tenże
              yasio robił najwiecej szumu w sprawie autostrady przez Ursynów. Jest
              specjalistą od wyciagania danych technicznych potrzebnych w danej chwili
              zwolennikom budowy. I zawsze wyciaga te "własciwe dane". Słynie ponadto z
              nowomowy - ileż to on wymyslił nazw na tę autostradę przez Ursynów !!!
              Najlepsze - ta autostrada to tylko pas zieleni z poboczem drogowym. Miejscami
              w tunelu.

              Teraz na tapecie jest droga przez Bemowo. Wiec dyspozycyjni już są w akcji.
              Pojawił się yasio, przybedzie wkrótce spec od perswazji -vampir. Zrobią
              wam ,drodzy Bemowianie taką wodę z mózgu jak mieszkańcom Ursynowa.
              Odwagi!!!
              W końcu sprawa autostrady przez Ursynów upadła ,a yasie i vampiry poszły za
              chlebem gdzie indziej. Czego wam życzę
              • yasioo7 Re: w Polsce działa mafia tunelowa 24.02.05, 10:04
                Tunel pod Ursynowem będą budować firmy zagraniczna DHV Holland wybrana w
                przetargu. Żadna z polskich firm nie spełniała warunków przetargu, więc nawet
                nie mogła w nim wystartować.
                Chciałbym, żeby prof. Suchorzewski był choć moim wykładowcą. Niestety nie jest.
                Masz całkowitą rację pisząc, że sprawa autostrady przez Ursynów upadła. Pod
                Ursynowem będzie tunel prowadzący drogę ekspresową. Do zobaczenia na
                konsultacjach w lecie 2005 :)
        • Gość: S Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.02.05, 09:40
          > Tak sie smiesznie sklada, ze najbardziej pokrzywdzeni beda ludzie z mieszkan
          > komunalnych - odleglosc ok 20 metrow od okien blokow na Widawskiej. Ciezko im
          > zarzycic, ze "widzialy galy co braly". Wprowadzali sie w latach 70 do
          > wymarzonych mieszkan, nie majac bladego pojecia co im sie szykuje

          O, "komunalnych" to mi zupełnie nie żal. Zważywszy na to ile alkoholu w siebie
          wlewają, trochę spalin niewiele zmieni stan ich zdrowia :)

          S
      • raf4 Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk 23.02.05, 09:58
        ......moze pogadajmy o liczbach na Bemowie mieszka okolo 150-200 tys.
        mieszkancow a trasa bedzie dokladnie wzdluz ich mieszkan....+ plus kolejne 200
        tys. mieszkoncow Jelonek i Gorce gdzie oprocz tej trasy N-S z przed 40 lat
        bedzie przedluzenie trasy AK tez z przed kilku dziesieciu lat w
        planach.....wiec dla porownania to tak ze ktos wymyslil na kreslic skrzyzowanie
        tras w srodku osiedla!!! poprostu to cudownie wyglada / na planach z lat 70 tam
        jest jedno wielkie lotnisko a teraz jakby nikt nie widzial tych osiedli tylko
        trzymal sie tego ze dalej jest tam lotnisko!!! to jest chore!!!!/

        ja niewiem skad sa ludzie tutaj sie wypowiadajacy....ale wyobrazcie sobie dwie
        3pasmowki jedna 20 metrow od okien /nawet z ekranami itd./ a druga okolo 500
        metrow od was i idac do szkoly czy sklepu przechodzicie przez dwie kladki nad
        tymi arteriami ;)))
        milusio co????

        pomyslcie chwile a pozniej sie wypowiadajcie czy mieszakncy Bemowa marudza i
        narzekaja na "kolejny metr asfaltu"!!!!.....czy poprostu niewidza sensu
        budowania obwodnicy /bo to bedzie wlasnie zachodnia czesc obwodnicy/srodkiem
        osiedla!!!
        pod oknami!!!!
        • Gość: ok Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk IP: *.dip.t-dialin.net 23.02.05, 10:23
          jka ktos tam poszedl mieszkac w latach 70 czy 80 to moze miec zal do miasta, ale jak ktos dal sie wydymac developerowi, to moze mic zal:
          1 do siebie - bo nie sprawdzil
          2 do developera, bo jak to czesto bywa okazal sie k...sem, ktory za lapowki zalatwil sobie loklizacje i naciagnal klientow - no ale tu troche sie klani punkt pierwszy, bo to jakby miec pretensje, ze wzielo sie z polki sok w supermarkecie nie patrzac czy nie ma dziury w kartonie, bo akurat zajeci bylismy rozmowa z koleznaka - ja juz mialem paru kolegow co sie ze mnie smiali jak sie wynioslem 30 km od Warszawy - w miejsce, gdzie przed inwestycjami choni puszacz i nie ma zadnych planow. 7 lat sie ze mnie nasmiewali, ze ja ze wsi jestem i to kiepsko tak daleko jezdzic do roboety, no to teraz ja sie bede z nich smial.
          3 do wladz miasta, ktore daly sie skorumpowac - tu tez trzeba troche miec pretensji do siebie, bo to od wyborow loklanych zalezy, na co jednak jakis wplyw mamy - moze nie pelny, ale jest. Jak dwa miesiace temu wojt w naszej gmninie powiedzial, ze jego nie interesuje problem smieci w lesie, to sasiedzi zagrozili, ze wywiesza zdjecia w sieci tego co tu sie dzieje, a ze chlopina dealuje tu dzialakmi - co jest dosc czeste dla podmiejskich samoradowcow, to rura mu torche zmiekla - wiec jakis wplyw jednka mamy.

          I to na tyle
      • Gość: Klata Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk IP: 213.241.28.* 23.02.05, 13:59
        Tunel jest Oki, mozna by w niego puszczać łosie z Łosiowych Błot jak sie
        zagubia. Około 10 lat temu straż miejska odstrzeliła 2 łosie błąkające sie po
        działkach przy Obrańcach Tobruku. Teraz łosie sa ważniejsze od zwykłych ludzi.
        To mam propozycje dla mieszkańców osiedli przyległych do proponowanej trasy.
        Niech wydzierżawią kilka lokali od właścicieli budynków i założą agencje
        towarzyskie dla gejów i lesbijek.Wtedy Unia Europejska na pewno ich ochroni
        przed spalinami.
    • Gość: matts Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk IP: *.aster.pl / *.aster.pl 23.02.05, 09:49
      Ciekawe kto widział Periferique w Paryżu? Ta wewnętrzna obwodnica miasta (o
      wiele gęsciej i liczniej zaludnionego niż Warszawa) przebiega w naprawdę
      niewielkiej odległości od kamienic od strony centrum Paryża i bloków z lat 70
      (wtedy ją budowano) w stronę obrzeży. Jej zachodnia część (najbardziej
      ruchliwa) jest własnie w trakcie przebudowy wartej 2.23 billiona € - jest po
      prostu chowana w tunel:
      - dwu piętrowy o długości 10km dla lekkich samochodów
      - i jedno poziomowy o długości 7,5km dla samochodów cięższych (w tym ciężarówek)
      (dla zainteresowanych - www.roadtraffic-technology.com/projects/a86/)

      Ogólnie droga ta wygląda troche jak nasza Łazienkowska tylko cały czas biegnie
      w zagłębieniu i tylko przy rozjazdach jest możliwość wyjechania "na górę". Kto
      mieszka przy samej Łazienkowskiej i potrafi ocenić poziom hałasu przy samej
      ulicy i wgłębi. Znam pare osób, które mieszkają trochę w głąb na Filtrach i
      byłem zdziwiony, że nie słychać u nich ulicy... i od razu uprzedzam - nie, nie
      maja szyb dzwiękoszczelnych ;)
      • raf4 Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk 23.02.05, 10:03
        a moze zamiast wywalac 2,23 "Biliona" euro na tunel jak w Paryzu.....od razu
        wybudwac obwodnice miasta ....poza miastem????

        pozatym Wawa jest okolo 10 razy mniejsza od Paryza i ich "wewnetrzna" obowdnica
        jest gdzies w okolicach naszego Piaseczna ;)

        myslenie nie kosztuje.....a tunele tak ;)
        • Gość: Wierzba Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 23.02.05, 12:36
          Masz racje, tylko ze myslenie takze nie boli nie boli. Wiec pomysl po co komu
          obwodnica poza miastem? Obwodnica jest po to abys szybko przejechal z np Bemowa
          na Ursynow omijajac centrum miasta, czyli musi miec powiazania z ukladem ulic
          zbiorczych! oraz ullic ktore pozwalaja na wyjazd z Warszawy! I bez sensu jest
          budowanie obwodnicy poza miastem bo Ty jako jej mieszkaniec nie bedziesz mogl/
          nie bedziesz widzial potrzeby aby z niej korzystac! I spowodujesz wieksze
          natezenie ruchu w centrum miasta!
          • raf4 Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk 23.02.05, 21:59
            wedlug twojego pomyslu Bemoeo z ursynowem powinna polaczyc 4 pasmowa autostrada
            zeby mozna bylo tam dojechac.....a moim zdaniem wystarczy dobra komunikacja
            miejska zebys nie pchal sie samochodem 10 km do ursynowa ....choc moze potej 4
            pasmowce maja pomykac autobusy ?? ;)

            "Wierzba" gadasz glupoty obwodnica jest po to zeby jechac z masta a do c bez
            przejazdu przez centrun b...a nie zby dojechac z bemowa do kina na
            zoliborzu....to jest domena komunikacji miejskiej!!!

            pozdrawiam!

            • yasioo7 Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk 24.02.05, 08:45
              Po pierwsze planowana jest ekspresówka 2x3.
              Po drugie przekroje 2x4 stosuje się w PL bardzo rzadko.
              Po 3 ekspresówka dlatego, że po niej mogą jeździć autobusy komunikacji
              zbiorowej. Po autostradzie jest zakaz takiego ruchu.
              Po 4 - SISKOM wymienił kilka pism z ZTM. Są oni zainteresowani wprowadzeniem
              ekspresowych autobusów na ekspresowe trasy. Wyobrażacie sobie E-6 Bemowo -
              Wawer przejeżdżające trasę w pół godziny?
              Po 5 - obwodnice dzielą się na 3 rodzaje:
              - śródmiejskie - w centrum miasta, np. Trasa Ł
              - miejskie - takie jak np. Trasa AK, POW, WOW
              - pozamiejskie - takie jak np. drogi krajowe DK50 i DK 62 okrążające
              aglomerację warszawską
        • Gość: matts Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk IP: 193.0.125.* 23.02.05, 13:08
          Napisalem ze to wewnetrzna obwodnica Paryża. Budowana w latach 70 i od tamtego
          czasu nie modernizowana, a dwa tunele z czego jeden dwu poziomowy troche
          kosztuja, poza tym zostaną dosc szybko wybudowane i to innowacyjna metoda - nie
          wspomne ile u nas trwaja inwestycje miejskie, bo nikt nie bierze pod uwage
          kosztów alternatywnych: wg naszych urzednikow lepiej wydac mniej kasy na
          przebudowe skrzyzowania chocby trwala dwa lata niz wydac dwa razy wiecej kasy i
          skonczyc budowe w rok.

          Paryż ma jeszcze zewnętrzne obwodnice dla ruchu przelotowego.

          Peiferique jest żeby szybciej niż przez Centrum przemieszczać się po Paryżu.

          Warszawa też powinna mieć dwie obwodnice - wewnętrzną bliżej Centrum i drugą
          dalej od Wawy dla ruchu przelotowego.

          Co do tych 2,23 Biliona=Miliarda Euro to wystarczy porównać ile u nas kosztował
          tunel na Wisłostradzie i ile ma metrów i porównać z tymi dwoma tunelami w Paryżu
          • Gość: qwertz Paryż, Londyn IP: 217.8.161.* 24.02.05, 11:10
            Paryż jest doskonałym przykładem! Koszmarny ruch, gigantyczne korki, mimo (a
            może raczej przez) posiadania 2 obwodnic.

            Londyn wydał wielokrotnie mniej kasy na system Congestion Charge i w mieście
            nie ma korków. A M25 zakorkowana.

            Ciekawostka.
      • Gość: Gość Re: A jak się kupowało mieszkanko... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.03.05, 19:06
        łatwo jest mówić: jak się kupowało mieszkanko..... niedobrze się robi od takich
        tekstów.dobrze jest się wypowiadać kiedy osobiście sprawa nie
        dotyczy...mieszkam na bemowie i jestem z tego powodu happy! i nawet expresówka
        mi humoru nie popsuje. bardziej wkurzają mnie ci wszyscy mądralińscy!!!
        oczywiście pomysł ekspresówki mi się nie podoba, ale jak będzie to
        będzie,bowiem nie zamierzam tu mieszkać do końca życia. może kiedyś się
        przeniosę na wieś, sprzedam samochód (bo przecież człowiekowi nie jest
        potrzebny (buuuu), podobnie jak drzewka itp:) będę hodować świnki,krówki, siać
        zboże, uprawiać "jedzonko", i to wszystko ku chwale tym "śmiałkom" którzy to
        twierdzą jak się nie podoba życie w spalinach, bez zieleni, bez samochodu o
        wypad poza miasto.PARANOJA !!!!
        oczywiście gdzieś drogi muszą budować i dobrze że w końcu zacznie się coś
        dziać, a ta wielka panika "ło jezu co to będzie co to będzie" jest jak zwykle
        niepotrzebna.
      • raf4 Re: Jestem z zachodniej Chomiczówki i CHCĘ TRASY! 23.02.05, 11:32
        to sie napewno kolo cieszysz ze wzdlu Conrada bedziesz mial po 3 pasy w kazda
        strone do ogladania bo nanie nie wjedziesz...... nie bedzie tam wjazdu i
        zjazdu bo za chwile zacznie sie cudny tunel ;)

        jak z bajki co???

        to jest chore!!!

        moim zadniem takie wloty i zjazdy na polnoc powinny byc poza miastem zeby
        wlasnie nie blokowac jego rozwoju.... przeciez TIR woli sobie spokojnie skrecic
        gdzies przed Wawa za sochaczewem czy za Bloniem lub od poludnia w Gorze
        Kalwarii/ zamiast pchac sie do Wawy ;(
                  • mozdzins Re: A ja jestem z Bemowa Łotnisko i NIE chę S7! 23.02.05, 13:57
                    > SUPER czyli uważasz że S7 może być zamknięta dla TIR-ów? Ciekawe kto uwierzy
                    w
                    > takie cudy? Czyżby nowy sposób mieszania w głowach - tunel już był, teraz S 7
                    > nie dla tirów. Ha ha A.

                    Nie widzę żadnego problemu w administracyjnym ograniczeniu ruchu tranzytowego
                    (takiego który nie ma interesów w Warszawie) na terenie całego miasta poprzez
                    wyznaczenie alternatywnego szlaku DK50 i DK62 do objazdu Warszawy. Każdy TIR ma
                    kartę przewozową bardzo łatwą do skontrolowania i przywalenia solidnego mandatu.
                    Nie wiem czy się orientujecie, ale w chwili obecnej kary za przekrocznie
                    nacisku na oś w przypadku kontroli sięgają kilkudziesięciu tysięcy złotych i są
                    mi znane przypadki skutecznego wyegzekwowania ich zapłaty przez Inspekcję
                    Drogową po której firmę trzeba było zamknąć.
                    Zresztą taki system funkcjonuje już w tej chili kierując tranzyt WE na odcinek
                    50 Sochaczew-Mińsk Mazowiecki. Ja codzinnie jeżdżę Połczyńską i TIRy na
                    wschodnich tablicach są tam równie rzadkie jak Rollce-Royce na ulicach Warszawy.
        • Gość: heniek Re: Jestem z zachodniej Chomiczówki i CHCĘ TRASY! IP: *.pse.pl / *.pse.pl 23.02.05, 16:02
          No nie zupełnie wzdłuz Conrada tylko przedłużenie Maczka i będzie tam gdzie
          zachowały się ogródki działkowe a potem stoją domki, w których już od dawna nie
          pozwalają nic inwestować. A potem pod oknami całkiem niedawno wybudowanych
          bloków i ładnej szeregówki. Tam też mniej więcej będzie węzeł trasy S7,
          przedłużenie Maczka i trasy Mostu Północnego. Estakady itp. Mieszkańcy tych
          bloków przy Bogusławskiego, Rodziny Połanieckich, Księżycowej powinny zażądać
          zakopania wszystkiego w tunelu. Dzięki temu Kwitnącą nadal będzie można dojść
          do lasu.

          Ciekawe czy UE da kase na zakopywanie wszystkich tras w tunelach?
    • Gość: kris Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.02.05, 13:18
      Panowie specjalisci- czym chcecie mnie przekonać, by wpuszczać ruch tranzytowy
      z Gdańska Etc. do miasta stołecznego. Nie mieszkam na Bemowie i rzadko tam
      bywam, ale mieszkańcy z Bemowa mają racje w 100%. RUch z Łomianek należy
      skierować jak najdalej od centrow dzielnic Warszawy. Wykręty ekologią puszczy
      itp. są Waszym lipnym niestety pretekstem!!! Innych argumentów nie macie. Ruch
      na lotnisko także należy poporowadzić od planowanej autostrady od południa na
      lotnisko, a nie zaprojektowaną dawno temu trasą N-S, która nie ma sensu
      powstania, bo także wpuszcza ruch tranzytoway poprzez nasze miasto!!! I to jest
      główny argument. Chyba, że Wy chcecie puścić tranzyt tą planowaną trasą N-S i
      przez Ursynów. W TUNELACH - pełne oszołomstwo - Warszawa w tunelach!!!!
    • Gość: Piotr Czy prof. Suchorzewski mieszka na Bemowie? IP: *.lot.pl 23.02.05, 13:34
      Prof. Suchorzewski jest taki mądry, bo najprawdopodobniej nie mieszka na Bemowie.
      Trasa bedzie przebiegała obok dużych osiedli na Bemowie, potem między blokami na
      Bielanach. I co to ma być k... najlepsze rozwiązanie? Dla kogo? Dlaczego kilku
      idiotów podejmuje decyzje, szkodliwe dla kilkudziesięciu tysięcy mieszkańców?
      Czy w tym kraju można już zrealizować nawet najbardziej chory pomysł????????
      • mozdzins Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk 23.02.05, 14:22
        > A może tak autostrada przez Kampinos ale w tunelu???
        > MOże byłoby taniej niż budowanie przez środek miasta przez kłębowisko rur,
        > kanalizacji, przewodów ???
        Autostrada przez puszczę w tunelu wymagałaby zmeliorowania jeszcze większego
        pasa wzdłuż tunelu, wybudowania tunelu długości co najmniej 5 kilometrów i
        spowodowałaby wysuszenie tamtejszych terenów podmokłych a w konsekwencji
        uschnięcie i śmierć lasu. Nie mówiąc już o tym że sama budowa zniszczyłaby
        bezpowrotnie tamtejszy ekosystem.
    • Gość: Mieszkaniec Bemowa Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk IP: *.aster.pl 23.02.05, 18:18
      Mieszkam w bloku,ktory będzie oddalony 300 m od proponowanej trasy i nie chce
      widzieć żadnej autostrady badz jak ja nazywają "drogi ekspresowej" czy
      jakkolwiek inaczej by się nie nazywala!!! Przeciez to czysty absurd,zeby
      budować ją tak blisko i przecinać Bemowo na pól...pewnie dopiero za
      kilkadziesiąt lat ktos sie zreflektuje jak wzrosnie liczba zachorowan np. na
      raka. Bemowo jak dotad bylo raczej spokojnym,zielonym i przyjaznym miejscem,a
      teraz ktos chce to zniszczyc...na pochybel jemu i jego kolegom!!!
    • Gość: asia JESTEM ZDECYDOWANIE PRZECIW TRASIE S7 PRZEZ BEMOWO IP: 213.241.41.* 23.02.05, 18:51
      witam, niedawno kupiłam mieszkanie w odległości około 300 m od S7. oburzaja
      mnie opinie, które czytam w tym wątku, bo są pełne zawiści. "skoro sobie kupili
      mieszkanie, to niech teraz cierpia. a co ma im bać za fajnie".Czy myslicie, ze
      ja to mieszkanie dostałam w prezencie? Otóż nie, pracuję na nie cięzko i tak
      będzie jeszcze przez 20 lat:-(.Podejrzewam, że co starsi forumowicze wiedza co
      znaczy własne lokum. Kiedyś wy przezywaliście moment odbioru swojego lokum.
      Pozwólcie innym.
      Dla mnie pomysł trasy jest absurdalny, poniewaz zepsuje kompletnie komunikację
      w dzielnicy, podzieli ją, będzie hałas i smród (od spalin). poza tym nasze
      mieszkania straca na wartości. a dodatkowo my z trasy nie bedziemy mieli nic,
      skoro nie bedziemy mogli na nia wjechac wczesniej niż od Powązkowskiej.
      Jestem zdecydowanie na nie i podpiszę się pod kazdym protestem, nawet tym,
      który jest przygotowywany przez mieszkańców do UE.
      Ten projekt trasy może ochroni drzewka, ale będzie truł ludzi, zwłaszcza małe
      dzieci. przecież większośc mieszkańców nowych osiedli to młode małżeństwa. Ta
      trasa jest po prostu bez sensu.
      • Gość: AA JESTEM ZDECYDOWANIE ZA TRASA PRZEZ BEMOWO!!! IP: *.MAN.atcom.net.pl 23.02.05, 20:37
        ja tez kupilam niedawno mieszkanie, ktore w perspektywie byl moze zostanie
        otoczone siateczka drog ekspresowych z kazdej strony! I tez na nie dluuuugo
        odkladalam pieniadze a w planach nie bylo nawet wariantu przez Babice i Blizne!
        Kupujac mieszkanie na Bemowie, mogla sie Pani dowiedziec, ze trasa S-7 od ok.
        30 lat planowana byla pod taka alterie i nie powinno Pani dziwic, ze moze
        budowa dojsc do skutku! Moje dzieci i ja tez mozemy zachorowac na raka i
        wdychac spaliny!!! Dodam, ze MY tez bedziemy protestowac! W PL i do Unii
        pojdziemy jak trzeba! To miasto wydalo pozwolenie na budowe osiedli przy
        planowanej ekspresowce na Bemowie i niech Pani ich oskarza o
        przyszle "zepsucie" otoczenia! Ciekawe, ile za to dostali? A burmistrz ma ponoc
        mieszkanie przy planowanej trasie i dlatego czepia sie wariantu alternatywnego,
        na ktory nikt rozsadny nie chce sie zgodzic!!! I nie chodzi tylko i drzewka!!!
        I moje mieszkanie tez straci na wartosci!
      • yasioo7 JESTEM ZDECYDOWANIE ZA TRASĄ S7 PRZEZ BEMOWO 23.02.05, 21:16
        W obrębie Bemowa na trasie S7 w wariancie 2 planowane są następujące węzły:
        - z ul. gen. Maczka umożliwiający wyjazd z Bemowa w kierunku Łomianek i
        Tarchomina (Trasa Mostu Północnego) i na odwrót,
        - z ul. Powstańców Śląskich umożliwiający wyjazd z Bemowa w kierunku Trasy NS
        oraz Trasy AK (S8) i na odwrót,
        Dodatkowo na przedłużeniu S7 na południe (Trasa NS) powstanie węzeł z ul.
        Górczewską umożliwiający relacje we wszystkich kierunkach.

        W obrębie Bemowa na Trasie AK (S8) planowane są następujące węzły:
        - z ul. Górczewską umożliwiający relacje we wszystkich kierunkach,
        - z ul. Lazurową umożliwiający relacje we wszystkich kierunkach,
        - z al. Prymasa Tysiąclecia umożliwiający relacje we wszystkich kierunkach,
        - z ul. Powązkowską umożliwiający relacje we wszystkich kierunkach (istniejący
        węzeł do modernizacji)
        Istnieje jeszcze możliwość budowy węzła z ul. Powstańców Śląskich
        umożliwiającego relacje we wszystkich kierunkach.

        Oprócz tego planuje się budowę węzła na skrzyżowaniu Trasy AK (S8) i S7
        umożliwiającego relacje we wszystkich kierunkach.
    • Gość: warszawianka Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.02.05, 20:31
      należałoby się zastanowić czy lepiej jest chronić,z całym szacunkiem,kilka
      budynków,drzew w lesie czy wilotysięczne osiedle pelne małych dzieci????????
      trasa przelotowa jest konieczna ale nie tak wielkiego skupiska mieszkającego
      społeczeństwa.A cóż z propozycją wzdłuż wału wiślanego.Może jestjeszcze szansa
      logicznego myślenia i rozwiązania tego sporu?????!!!!!!?????/
    • Gość: krzysztofp Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.02.05, 22:02
      Szanowni Państwo
      nie wiem co zozstanie wybrane natomiast niepokoi mnie konkluzja , ktora
      widnieje pod artykulem w gazecie stolecznej gdzie autor artykulu Pan Smietana
      napisal iz 3 marca odbedzie sie dyskusja radnych dzielnicy w szkole przy ulicy
      olawskiej 3. Skad ma Pan takie informacje?
      2 tygodnie temu na stronach internetowych-bemowo.waw.pl zapoznalem sie z
      wypowiedzia Pana przewodniczacego Rady Dzielnicy Marcina Bonieckiego ktory w
      swojej wypowiedzi jednoznacznie potwierdzil iz sprawa autostrady przez srodek
      bemowa jest tematem przesadzonym i zamknietym,.
      Czy ktokolwiek to sie zmieni i nie bedziemy stawiani przed faktem dokonanym?
      Moze ktos by sie zainteresowal dlaczego.
    • Gość: adko Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk IP: *.aster.pl / *.aster.pl 24.02.05, 09:10
      Jestem mieszkańcem Bemowa autostrada będzie przebiegała jakieś 200m od budynku
      w którym mieszkam ale palcem nie kiwnę żeby zaprotestować bowiem prawie każde
      wezwanie do protestu jest podpisane przez Spółdzielnie WOLA. Jak każdy wie na
      Bemowie autostrada będzie przebiegała tuż obok budynku gdzie mieszkania wykupił
      sobie zarząd spółdzielni. Pytam się od kiedy to władzę spółdzielni dbają o
      interesy spółdzielców podnosząc n.p. ostatnio opłatę remontową o 50% bowiem
      wymyślili sobie ocieplanie budynków które nic nie da bowiem są tak nieszczelne
      okna, że w odległości 2m od okna wiatr hula w mieszkaniu. Ludzie podpisywali
      protesty przeciw podwyżce remontowego i co i nic.
      • Gość: pepeg S 7 IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 24.02.05, 09:59
        Uchylam berecik

        Nie wkurzaj się Lilka, S 7 będzie tak czy inaczej. Teraz biega o to, którędy.
        O to cały cyrk. Tak wesoło sobie tańcują, bo jest naprawdę gorąco. A Dyr.
        Dąbrowski z GDDKiA, który podpisuje decyzję lokalizacyjną, oddał ten cały
        pasztet w rączki rządu... Belce dał pasztecik. Choć sam tchórzliwy nie jest,
        stawia ścieżki gdzie chce i jak chce - poszukaj w necie artykułów o obwodnicy
        Sochaczewa.

        Teraz idzie naprawdę o to, jak technicznie będzie ta trasa zrealizowana. Bo jak
        spieprzą - a spieprzą na pewno - to prawnuki będą to g.. wąchać.

        Skoro już pracujesz na Wacie, zwołaj koleżanki i kolegów, bo trzeba zacząć tej
        sprawy pilnować. Prostesty nic nie dadzą. Trzeba Dąbrowskich trzymać za rączkę i
        gardło.

        pozdro
      • vin7 Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk 25.02.05, 22:40
        Większość argumentów to niestety prymitywne pierdoły!
        Wyobrażcie sobie taką sytuację:
        do waszego mieszkania prowadzi jedyna wentylacja przez długi korytarz.
        Na środku tego korytarza ktoś z administracji stawia śmierdzący kibel z otwartym
        szambem.
        Smród na całe mieszkanie, bo to jedyna droga wentylacji!
        85 % wiatrów nawiewa świeże powietrze z zachodu (Kampinos)korytarzem Lasu
        Bemowskiego na całe Bemowo. Trasa która przetnie ten korytarz zapełni całe
        Bemowo rakotwórczymi pyłami, które hamowane blokami Bemowskimi będą opadały na
        nas i nasze dzieci.
        To przy puszczeniu trasy w wariancie 4 przez las.
        Ja jestem za wariantem 2 (w tzw. rezerwie) przeprowadzonym w T U N E L U !
        Czyli owszem, kibelek w sąsiednim pokoju, ale zamykany i skanalizowany!
        Mam nadzieję, że przemówi to do wyobrażni różnym demagogom i paniusiom!



        • rosebud68 Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk 25.02.05, 23:09
          vin7 napisał:


          > Ja jestem za wariantem 2 (w tzw. rezerwie) przeprowadzonym w T U N E L U !
          > Czyli owszem, kibelek w sąsiednim pokoju, ale zamykany i skanalizowany!
          > Mam nadzieję, że przemówi to do wyobrażni różnym demagogom i paniusiom!

          jak sie ma bujna wyobraznie to rozne rzeczy mozna zobaczyc, np. losie na
          rowerach na bocznicy popijajace piwo
          a wracajac do tematu to ja jestem za wariantem 0 zeby wszyscy byli piekni,
          mlodzi i bogaci
    • Gość: PW Niech powstanie zgodnie z panem zagospodarowania IP: 195.245.217.* 24.02.05, 10:02
      Jeżeli w tym miejscu (czyli przez Bemowo) był rezerwowany korytarz pod trasę
      szybkiego ruchu, to nie ma o czym mówić tylko tu ją budować. Niech sie ludzie
      nauczą, że kupując mieszkanie trzeba się dowiedzieć, jakie niespodzianki kryje
      miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Nie może byc tak, że paniusia
      kupuje mieszkanie ciesząc się, że ma duuuży trawnik dla pieska przed oknem, a
      potem protestuje jak ktoś tam chce planowaną od dawna drogę zbudować.
      • Gość: AA Re: Niech powstanie zgodnie z panem zagospodarowa IP: *.MAN.atcom.net.pl 24.02.05, 10:44
        AMEN! plan byl i niech taki zostanie! A nie niespodzianki dla tych, ktorzy
        innych planow nie znali, bo ich nie bylo! DO urzedu trzeba bylo isc, dowiedziec
        sie, zastanowic, innego miejsca poszukac, bez obciazen, blisko zieleni dla
        dzieci i siebie! A jak pojdzie przez Lasek Bemowo i Puszcze Kampinowska to
        ciekawe, czy brak zieleni (warszawkie pluca od tej strony)(bo zostanie wycieta,
        a rezerwaty zniszczone) podziala zbawiennie na plucka! I gdzie bedzie Pani/Pan
        wypoczywac, na rowerze jezdzic, grila rozpalac, na spacerki z dziecmi chodzic?
        Nawet dostepu do puszczy nie bedzie! A moze droge sru przez srodek puszczy a na
        spacerki na betonowy deptak " uroczysko Powstancow Slaskich" i "rezerwat
        lotnisko"??
        • Gość: pepeg gospodarowanie IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 24.02.05, 12:16
          Berecik chylę

          zagospodarowanie tak!
          tylko zauważcie, jak ciężka jest demokracja. już niby się na nią zgadzają, ale
          jak przyjdzie co do czego, zgodnie z przepisami, to GDDKiA znalazła bodajże w
          listopadzie 2004 alternatywną (!) lokalizację przy (czy też przez) rezerwat z
          listy UNESCO. Z listy, bo występują tam jedyne, unikalne w okolicy siedliska
          chronionych gatunków. Mniejsza o to, czy będą je rozjeżdżać truckami, ważne że
          odetną od ekosystemu i skażą na zagładę. Nawet się Pan Dyrektor nie zapytał
          Dyrektora KPN o opinię, chociaż musi, bo tak naprawdę nie chodziło mu o
          załatwienie sprawy, ale się przestraszył burmistrza Bemowa z jego protestami. W
          odpowiedzi wójt/Burmistrz Babic, przez którego teren ta alternatywa nr 4 ma
          przebiegać, taki mu dym na święta zrobił, założył stowarzyszenia itp, że
          Dyrektor Dąbrowski przekazał decyzję lokalizacji w ręce rządu (czytaj ministra
          infrastruktury - piszę z małej bo ostatnio widziałem tam M.Pola). Przestraszył
          się protestów. Decyzja ma zapaść 15 marca. Teraz Burmistrz Bemowa pan Całka
          zorganizował drugą turę konsultacji. Co po prostu oznacza, że szykuje
          tyłkochron, bo wie, że przez łosie się nie da, że nikomu innemu tego g.. nie
          podsunie.
          A w tym wszystkim jest tylko jeden morał: dziś każdy pajac może sobie
          organizować dowolne protesty - w obronie samotnych sójek, albo przeciwko, i nic
          z tego nie wynika. Zwolennicy i przeciwnicy jakiejkowiek lokalizacji posługują
          się do syta demagogią i manipulacją.
          A powołane do działania instytucje robią szpagaty na linie. Dlaczego np. p.dyr.
          Dąbrowski nie konsultował się z KPN, albo min.ochr.środ? A p. Burmistrz Bemowa
          Całka robi pokazowe konsultacje, z których nic nie wynika? Zamiast wszystkim
          inwestorom w chwili oddawania decyzji o warunkach zabudowy dawać do rączki
          kartkę z wykreśloną na czerwono linią trasy? Dziś zamiast podburzać mieszkańców
          powinien pokłonić się przed prawem - bo plan zagospodarowania to prawo gminne -
          a nie chować swojej cwanej główki w bagienko. Jeśli był, albo jest przeciwko -
          niech zmienia plan zagospodarowania, są na to procedury. A jak taki plan sobie
          uchwalili, to mają - kobyłkę u płotu.
          Teraz powinni szybciorem zacząć zbierać pieniążki na tunele ochronne itp, a to
          słono kosztuje. Tyle tylko, że p.Dąbrowski jest mistrzem oszczędności. Taką
          trasę pobuduje, że prawnukom winszuję.
          Żal mi mieszkańców bloków na Bemowie, żal mi nowych nabywców z Górczewskiej -
          Ogrody Bema itp. Ale komuna się skończyła. I dziś artykuły w gazetce nie
          wystarczą, żeby kogoś zmusić do zjedzenia własnej żaby. A panu Całce gratuluję i
          zycze sukcesów na scenie. Nadaje się na gospodarza, jak ja na Dalajlamę. Matka
          mojego kolegi mawiała, że do pewnych rzeczy trza chłopa, a nie troków od
          kaleson. Święte słowa.

          Pozdro
          • Gość: kicia Re: gospodarowanie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.02.05, 00:06
            to prawda, ze p. Dabrowski kasa nie szasta. Naobiecywali p. Calce a on
            protestujacym mieszkancom. ze S-8 pobiegnie czesciowo w tunelu i co - przykryja
            kawalek betonowa plyta bo pieniazkow brakuje (wystarczy za to na dluzszy
            odcinek tunelu niz planowano pierwotnie na Ursynowie). Po co dawac inwestorom
            plany z przebiegiem tras, a jesli nawet to przy okazji zapewniajac ze nie
            bedzie zle bo tunel, bo zmiana lokalizacji, etc. wazne, ze wlasciciele nowych
            mieszkan zaczna uiszczac podatki do gminnej kasy. Ciekawe, ze najwiecej terenow
            pod inwestycje mieszkaniowe znajduje sie tuz obok planowanych na polach kapusty
            tras ekspresowych
            • yasioo7 Re: gospodarowanie 25.02.05, 10:17
              Dąbrowski niczego nie obiecywał Całce. Całka z Radą uchwalili sobie, że tunel
              na S8 ma być, naopowiadali o tym mieszkańcom, dziennikarzom. Nawet SISKOM się
              nabrał na te gadki. Teraz radni udają wielce pokrzywdzonych. Takie uchwały nie
              są wiążące dla GDDKiA. One są tylko pod publikę.
              • Gość: Kicia Re: gospodarowanie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.02.05, 21:42
                na Ursynowie poczatkowo tunel nie byl planowany a teraz ma byc. Dlaczego wiec
                na Bemowie nie. Od czasu planowania trasy wiele sie zmienilo, powstalo duzo
                nowych ladnych osiedli.Dlaczego mieszkancy maja zyc w spalinach i halasie.
                Kupili tu mieszkania bo musza gdzies mieszkac a wlasnie tu sie buduje. Nikt nie
                neguje konicznosci budowy tras ale jesli tak to niech beda jak najmniej
                uciazliwe. Biednych nie stac na prowizorki tym bardziej ze tunel wg
                niezaleznych ekspertow jest najlepszym rozwiazaniem.
                A tak na marginesie czy prof. Sucharzewski ma monopol na wydawanie opinii w
                sprawie rozwiazan komunikacyjnych dla miasta. Moze do glosu nalezaloby dopuscic
                kolejne pokolenia specjalistow od komunikacji.
    • ajcek1 Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk 24.02.05, 12:34
      Protestujący na Bemowie wiedzieli, że tam planowana jest droga ekspresowa. Nikt
      ich do mieszkania tam nie zmuszał. Pewnie liczyli, że w odległej przyszłości,
      jak zwykle będzie znaczyło nigdy. A teraz swoje zgniłe jajo chcą podrzucić
      innym. Widziały gały, co brały i niech biorą teraz do końca.
    • Gość: emulec TO CHORY KRAJ IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.02.05, 18:11
      Tu nic nie zostanie wybudowane bo wszyscy protestuja, dla samego protestu,
      wszystko wszystkim przeszkadza, nawet jak trasa bedzie w tunelu, a stacja metra
      bedzie pod ziemia, a najgorsi sa ekolodzy ktorym ciagle brakuje kasy nie
      wiadomo na co. To chyba nieliczny kraj w swiecie, gdzie dzieja sie takie cyrki.
      Chcecie oddychac czystym powietrzem albo nie slyszec ruchu ulicznego to sie
      wyprowadzcie na wies. Kazdy widzi tylko czubek wlasnego nosa. Brak slow.
    • Gość: Jarek Re: Skrót między autostradą a wylotówką na Gdańsk IP: *.crt.warszawa.supermedia.pl 01.03.05, 16:16
      Kto normalny buduje trasę, którą będą jeździły tysiące ciężarówek w środku
      osiedla. Jest to chore. Argument, że przebieg trasy planowano 30 lat temu jest
      pozbawiony sensu. 30 lat temu, rzeczywiście były to peryferie. teraz jest
      inaczej i plany należy zmodyfikować. Argument, że trasa będzie biegła w tunelu
      jest raczej mało istotny, ponieważ dotyczy tylko bardzo małego fragmentu. Poza
      tym, czy tunel będzie czy nie, koncentracja spalin będzie olbrzymia.

      Należy zadać sobie pytanie czy lepiej aby mieszkańcy Bemowa wdychali tony
      spalin, czy też aby trasę poprowadzić obrzeżami, gdzie nie będzie ona uciazliwa
      dla tysięcy mieszkańców. Dla mnie osobiście odpowiedź na to pytanie jest
      prosta. Trasa nie będzie słuzyła w żaden sposób mieszkańcom, za to będzie wręcz
      w rzeczywistości i w przenośni zatruwała im życie. Dlatego nie powinna biec
      przez Bemowo. Jest to czysta paranoja.

      Jarek
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka