Dodaj do ulubionych

UWAGA na rejs po Nilu ze Sky Club !!!

11.05.10, 20:48
Niestety bardzo się zawiodłam na Sky Clubie - rejs po nilu +
odpoczynek w Hurghadzie. Pani Ula jak się nazwała pilot na rejsie
nie umiała przekazywać podstawowych informacji tzn. nie informowała
o zmianach w programie a były one codziennością, nic nie realizowała
zgodnie z planem, wstawaliśmy między 5 a 6 rano bo tak sobie to pani
pilot poukładała i na dodatek kpiła sobie ze wszystkich uwag jakie
były jej zgłaszane. Cóż dziwne podejście do klientów zważywszy na
to, że jak udało nam się dowiedzieć to był jej 2 tydzień pracy na
statku więc nie można tego nawet nazwać rutyną. O statku nawet nie
będę się rozpisywać, niby remontowany w 2009 ale jakoś nie widać co
było remontowane. Pokoje od numeru 100 (najniższy pokład) pełne
atrakcji - woda w kajutach na podłodze wymagała czasem zbierania
żeby uniknąć zamoczenia walizek. Kolejny tydzień w hotelu - inny
rezydent Pani Iwona - i tu niespodzianka jak nie było pytań to było
ok, ale jak ostatniego dnia okazało się że doba kończy się o 12 a
wylot mamy dopiero o 1:30 w nocy to problem się pojawił, bo Pani
rezydent powiedział tylko że od 12 jesteśmy bez picia, jedzenia i
pokoi i tyle ją obchodziło. Skargę do biura piszemy bo tyle możemy.
Obserwuj wątek
    • asiaa8106 Re: UWAGA na rejs po Nilu ze Sky Club !!! 19.05.10, 14:28
      Z biurem Sky Club byliśmy już drugi raz w Egipcie. Tym razem wybraliśmy rejs po Nilu i pobyt w hotelu Albatros Garden. Wróciliśmy 14.05 i znowu było cudownie!!! Już tęsknimy.
      Pierwszy tydzień spędziliśmy na statku. Bardzo miła i uśmiechnięta obsługa , pyszne jedzenie, czysto!!!. Dzięki temu że nie jest to duży statek panuje tam rodzinna atmosfera. Jeśli kelnerzy zobaczą że niema cię w restauracji i okaże się że ktoś zachorował zaraz pytaja co się stało i zanoszą herbatę i jedzenie do kajuty. To było bardzo miłe!!! Nasi wspaniali piloci i opiekunowie Ula Kuklińska i Ahmed Fischawy których serdecznie pozdrawiamy byli zawsze pomocni i mili i wspaniale organizowali nam czas oraz ciekawie przedstawiali nam historię Egiptu podczas zwiedzania.
      Wieczorami odbywały się niezapomniane dyskoteki w barze, pokazy i galabija party na których bawili się wszyscy również nasi rezydenci. Zawsze była super atmosfera! Zwiedzanie zostało tak zorganizowane że był również czas na odpoczynek i opalanie. Polecam wycieczkę WIOSKA NUBIJSKA i LOT BALONEM, niestety nie starczyło nam czasu na ABU SIBEL ale to zostawiliśmy sobie na następny raz bo na pewno jeszcze wrócimy na rejs ze Sky Club bo było cudownie. Nigdy nie zapomnimy tych wspaniałych chwil na statku!!! To najlepsza forma poznawania Egiptu!!! Uważam że turyści którzy spędzają czas tylko w hotelu robią ogromny błąd!!! W ten sposób nie zobaczą w tym kraju to co najpiękniejsze i nie poznają prawdziwej atmosfery tego miejsca. Na statku było tak wspaniale że żal było wracać do Hurghady.
      Drugi tydzień spędziliśmy w hotelu Albatros Garden również było cudownie! Pyszne jedzenie, czyściutko , miła obsługa.
      Naszym rezydentem był Mohamed Nabil przemiły człowiek który nadaje się w 100% na to stanowisko. Był do naszej dyspozycji w każdej chwili. Można było do niego zadzwonić o każdej porze dnia i nocy i nigdy nie odmówił pomocy.
      Dzięki przewodnikom z Planet Tours firmy współpracującej ze Sky Club wycieczki fakultatywne bardzo dobrze zorganizowane. Zawsze było miło i wesoło. Tym razem byliśmy na wycieczce CZTERY WYSPY(z naszym wesołym przewodnikiem Mahmoudem zawsze gotowym uratować tonacą osobę ;), NURKOWANIE( wspaniałe podwodne widoki- to jest jeden z powód dlaczego wracamy tyle razy do Egiptu), SUPER SAFARI ( wspaniała wycieczka!) oraz CITY TOUR (Mahomed nasz rezydent bardzo ciekawie opowiadał nam o kulturze, religii i mieszkańcach Egiptu).
      Obsługa medyczna zarówno w czasie rejsu i w Hurghadzie na najwyższym poziomie!!! W Hurghadzie od telefonu do rezydenta minęło 15 minut i czekał na nas samochód który zawiózł nas do kliniki a potem do szpitala bo okazało się że to coś poważniejszego.W szpitalu bardzo profesjonalna i miła obsługa. Z powrotem również czekał na nas transport do hotelu. Nie musieliśmy pokrywać żadnych kosztów leczenia ani transportu. Dziękujemy za pomoc ze strony naszego rezydenta Mohameda który był do dyspozycji pod telefonem przez całą wizytę u lekarza czyli całą noc.
      Przeczytałam opinie jednego z turystów że \\\"udany wyjazd zależy od nas samych , od naszego nastawienia i oczekiwań\\\" zgadzam się z tym w 100%. Jeśli ktoś jedzie na urlop żeby szukać na siłę problemów to je znajdzie ale czy warto psuć sobie i innym czas który mieliśmy spędzić aby zrelaksować się i odpocząć?
      Jeśli jedziemy na wakacje uśmiechnięci i z pozytywną energią to również inni nas tak odbierają i odwdzięczają się tym samym.
      Życzę wszystkim udanych, wesołych wakacji i z całego serca polecam biuro Sky Club. Na następny urlop również wybieramy się z nimi:)
      Dziękujemy wszystkim naszym rezydentom i przewodnikom i serdecznie pozdrawiamy.Dzięki nim chce się wracać do Egiptu!!! Oni są wielkim plusem tego biura, bez nich nie było by to samo!!!
      Za każdym razem mówimy że to już nasz ostatni wyjazd a po przyjeździe planujemy następny. Myślę że zawitamy tam po raz czwarty:)
      Do zobaczenia:) mam nadzieję że już w najbliższym czasie!!!
    • saja1976 Re: UWAGA na rejs po Nilu ze Sky Club !!! 23.05.10, 11:47
      Niedozwolone zapisy w umowach można sobie sprawdzić pod tym linkiem

      www.uokik.gov.pl//rejestr_klauzul_niedozwolonych2.php





      Tabela Frankfurcka - dla niezadowolonych turystów
      Poradnik 2007-06-09
      Tabela Frankfurcka, choć jest to nieoficjalny dokument, to zyskuje coraz większą
      popularność. Określono w niej procentowo możliwości obniżenia ceny za
      poszczególne nieprawidłowości.

      Kolorem czerwonym zaznaczone są wartości w procentach.

      I. NOCLEG

      1) Różnica w odniesieniu do zarezerwowanego obiektu 10 – 25 (w zależności od
      odległości.)
      2) Różnica w miejscowym położeniu (odległość od plaży) 5 – 15
      3) Różnica w sposobie zakwaterowania w zarezerwowanym hotelu (hotel zamiast
      bungalowów, inne piętro) 5 – 10
      4) Różnica w rodzaju pokoi: (decyduje to, czy zostały umieszczone razem osoby z
      tej samej rezerwacji, czy osoby nieznane)
      a) 2-os. Zamiast 1-os. 20
      b) 3-os. Zamiast 1-os. 25
      c) 3-os. Zamiast 2-os. 20 – 25
      d) 4-os. Zamiast 2-os. 20 – 30
      5) Wady w wyposażeniu pokoju:
      a) za mała powierzchnia 5 – 10
      b) brak balkonu 5 – 10
      c) brak widoku na morze 5 – 10
      d) brak (własnej) łazienki / WC 15 – 25
      e) brak (własnego) WC 15
      f) brak (własnego) prysznica 10
      g) brak klimatyzacji 10 – 20
      h) brak radia / TV 5
      i) zbyt mała liczba mebli 5 – 15
      j ) uszkodzenia (pęknięcia, wilgoć, itp.) 10 - 50
      k) robactwo 10 - 50
      6) Awaria urządzeń zasilających:
      a) toaleta 15
      b) łazienka / bojler ciepłej wody 15
      c) awaria prądu / gazu 10 – 20
      d) woda 10
      e) klimatyzacja 10 – 20 (w zależności od pory roku)
      f) winda 5 – 10 (w zależności od piętra)
      7) Obsługa:
      a) całkowity brak 25
      b) złe sprzątanie 10 – 20
      c) niewystarczająca zmiana pościeli, ręczników 5 – 10
      8) Niedogodności:
      a) hałas w dzień 5 – 25
      b) hałas w nocy 10 – 40
      c) przykre zapachy 5 – 15
      9) Brak (potwierdzonych) czynników uzdrowiskowych (kąpiele termalne, masaże) 20
      – 40 / w zależności od rodzaju potwierdzenia projektu (np. urlop uzdrowiskowy).

      II. WYŻYWIENIE

      1) Całkowity brak 50
      2) Wady treściowe:
      a) monotonny jadłospis 5
      b) niewystarczająca liczba ciepłych posiłków 10
      c) zepsute (nie nadające się do spożycia) posiłki. 20 - 30
      3) Obsługa:
      a) samoobsługa (zamiast kelnera) 10 – 15
      b) długie czasy oczekiwania 5 – 15
      c) jedzenie zmianowe 10
      d) zabrudzone stoły 5 – 10
      e) zabrudzone naczynia, sztućce 10 – 15
      4) Brak klimatyzacji w stołówce 5 – 10 (w przypadku potwierdzenia).

      III. POZOSTAŁE

      1) Brak basenu lub zabrudzony basen odkryty 10 – 20 (w przypadku potwierdzenia.)
      2) Brak basenu krytego: (w przypadku potwierdzenia o ile korzystanie możliwe
      jest ze względu na porę roku)
      a) w przypadku istniejącego basenu odkrytego 10
      b) w przypadku braku basenu odkrytego 20
      3) Brak sauny 5 (w przypadku potwierdzenia)
      4) Brak kortu tenisowego 5 – 10 (w przypadku potwierdzenia)
      5) Brak pola do mini golfa 3 – 5 (w przypadku potwierdzenia)
      6) Brak szkoły żeglarskiej, szkoły surfingu,szkoły nurkowania 5 – 10 (w
      przypadku potwierdzenia)
      7) Brak możliwości jazdy konnej 5 – 10 (w przypadku potwierdzenia)
      8) Brak opieki nad dziećmi 5 – 10 (w przypadku potwierdzenia)
      9) Brak możliwości kąpieli w morzu 10 – 20 (w zależności od opisu projektu
      i przewidywalnych rozbieżności)
      10) Zanieczyszczona plaża 10 – 20
      11) Brak leżaków plażowych, parasoli
      przeciwsłonecznych 5 – 10 (w przypadku potwierdzenia)
      12) Brak snackbaru lub baru plażowego 0 – 5 (w zależności od zastępczych
      możliwości)
      13) Brak plaży dla naturystów 10 – 20 (w przypadku potwierdzenia)
      14) Brak restauracji lub supermarketu: (w przypadku potwierdzenia/ w zależności
      od możliwych rozbieżności)
      a) przy wyżywieniu w hotelu 0 – 5
      b) przy samodzielnym wyżywieniu 10 – 20
      c) przy podróżach studyjnych z naukowym przewodnictwem 20 – 30 (w przypadku
      potwierdzenia)
      15) Brak instytucji rozrywkowych
      (dyskoteka, klub nocny, kino, animatorzy) 5 – 15 (w przypadku potwierdzenia)
      16) Brak butików lub deptaków 0 – 5 (w zależności od możliwych rozbieżności.)
      17) Brak wycieczek na ląd przy podróżach statkiem 20 – 30 (udziałowej ceny
      podróży na dzień wycieczki na ląd)
      18) Brak pilota wycieczki:
      a) zwykła organizacja 0 – 15
      b) przy wycieczkach ze zwiedzaniem 10 – 20
      c) przy podróżach studyjnych z naukowym przewodnictwem 20 – 30 (w przypadku
      potwierdzenia)
      19) Strata czasu przez konieczną przeprowadzkę: (udziałowa cena podróży)
      a) w tym samym hotelu za 1/2 dnia
      b) do innego hotelu za 1 dzień.

      IV. TRANSPORT

      1) Odlot przesunięty w czasie o ponad 4 godziny 5 (udziałowej ceny podróży za jeden
      dzień za każdą kolejną godzinę)
      2) Wady wyposażenia:
      a) niższa klasa 10 – 15
      b) znaczna rozbieżność od normalnego stand. 5 – 10
      3) Obsługa:
      a ) wyżywienie 5
      b) brak powszechnej w danej klasie
      lotu rozrywki (radio, film, itd.) 5
      4) Zamiana środka transportu - udziałowa cena podróży przypadająca na opóźnienie
      w transporcie.
      5) Brak transferu z lotniska (dworca) do hotelu - koszty zastępczego środka
      transportu
      Tagi Tabela Frankfurcka nocleg Tabela Frankfurcka obsługa Tabela Frankfurcka
      wyżywienie
    • qkam Re: UWAGA na rejs po Nilu ze Sky Club !!! 23.05.10, 14:50
      ivi09 napisała:

      > Skargę do biura piszemy bo tyle możemy.

      Tyle, ze teraz skarga raczej nic nie da. Jesli na wyjezdzie cos bylo "nie tak",
      to nalezalo na pismie zglosic uwagi do rezydenta/przedstawiciela biura.
    • wesoly_frend Re: UWAGA na rejs po Nilu ze Sky Club !!! 11.09.10, 17:08
      Witam
      Właśnie wczoraj w nocy wróciliśmy z wakacji w Egipcie ze Sky Clubem do zimnej Polski i strasznie nam przykro że wakacje już się skończyły!! No ale po kolei. Byliśmy 7 dni na statku Nile Treasure, a drugi tydzień w hotelu Serenity Makadi Heights (30 km od Hurghady). Lecieliśmy 26 sierpnia 2010 z Krakowa, pierwotnie mieliśmy lecieć o 8.15 rano, jednak dwa dni przed odlotem zostaliśmy poinformowani że wylot mamy o 14.30 więc wyspaliśmy się przynajmniej. Dolecieliśmy planowo, powypełnialiśmy wszystkie papierki na lotnisku (jakieś egipskie kwestionariusze osobowe – polecam zabrać długopis) i szybciutko zostaliśmy przetransportowani do hotelu w samym centrum Hurghady (Sea Gull) na nocleg. Hotel był ładny, zjedliśmy smaczną kolację, pochodziliśmy po centrum, wymieniliśmy dolary na egipskie funty (kurs funta na dzień 26 sierpnia: 1 Dolar = 6,9 funta egipskiego). Trzeba przy wymianie uważnie przyjrzeć się banknotom czy na pewno wydali nam w funtach egipskich bo lubią oszukiwać i wydać część w Piastrach (czyli tak jakby w groszach). Na drugi dzień była wczesna pobudka o 5 rano, dostaliśmy suchy prowiant, zostaliśmy zapakowani w autokar z klimatyzacją i ruszyliśmy w drogę na statek. Jechaliśmy do Esny która jest 50 km od Luksoru, podróż zajęła 5 godzin. Zostaliśmy szybciutko zakwaterowani do kajut. Kajuty były losowane, czyli nie było rozdawania kajut po tym kto ile da w łapę. My wylosowaliśmy na przy samym wyjściu na górny pokład więc byliśmy bardzo zadowoleni. Pokoiki nie były duże ale tak rozplanowane że niczego nie brakowało (była nawet mała lodówka). Rejs trwał 6 dni, zobaczyliśmy wszystko co było w programie, jedzonko starali się urozmaicać jak mogli, każdy coś dla siebie znalazł, były sałatki, pieczywa, ciacha, owoce, warzywa, mięsa, ryż i ziemniaki pod różnymi postaciami, także było w czym wybierać. All inclusive z napojami bezalkoholowymi i alkoholowymi od 10-22. Basen nieduży ale chłodna woda więc fajnie że był bo można się było ochłodzić. Codziennie zmiana ręczników i pościeli, sprzątane kajuty nawet 2 razy dziennie, jak czegoś brakowało to wystarczyło powiedzieć to zaraz donosili. Na statku podobało mi się to że ludzie się z miarę integrowali i zawsze było do kogo zagadać. Co wieczór odbywały się w barze imprezy integracyjne i pokazy (taniec derwisza, wieczór nubijski, taniec brzucha). Polecam odwiedzenie bazaru w Asuanie i w Luksorze można za niewielkie pieniądze kupić dobre przyprawy, bawełniane stroje, chusty itp., papirusy, skórzane rzeczy a także biżuterię z naturalnych kamieni. Trzeba się mocno targować.
      Przed wyjazdem naczytałam się dużo opinii na forum i spotkałam się z negatywnymi uwagami na temat rejsu. Dlatego sama byłam lekko przerażona jak to będzie. Jedna osoba pisała że za wcześnie trzeba było wstawać na zwiedzanie, że rezydentka Pani Ula miała gdzieś problemy wczasowiczów, że nie informowała o zmianach w programie. Na miejscu okazało się, że wstać wcześnie (o 6 rano) trzeba 2 razy w czasie pobytu a to dlatego że temperatury im bliżej południa tym są mniej znośne, więc to dla naszego zdrowia fizycznego i psychicznego. Codziennie wieczorem przy wejściu do jadalni był wywieszany szczegółowy program na dzień następny, w którym było rozpisane dokładnie godzinowo co mamy zaplanowane. A Pani Ula okazała się miłą młodą dziewczyną, która na wycieczkach bardzo ciekawie opowiadała nam o historii Egiptu, zawsze była na nasze zawołanie, nie uchylała się od swoich obowiązków i najważniejsze gdy coś się działo ze zdrowiem przy następnym przystanku przyjeżdżał na statek lekarz i zajmował się chorym. Więc ja osobiście uważam, że niektórzy po prostu lubią narzekać.
      Jeśli chodzi o hotel to wybraliśmy Serenity Makadi Heights i też przed wyjazdem naczytaliśmy się wiele negatywnych opinii o nim. I kompletnie żadna z nich się nie potwierdziło. W hotelu śliczne ogromne klimatyzowane pokoje, nas przydzielono do takiego ze 180cm łożem małżeńskim i z racji tego że to była nasza podróż poślubna dodatkowo dostaliśmy tort do pokoju co było bardzo miłe. Pokój był z widokiem na baseny i morze, 50 m do głównej restauracji, 150 m do morza, 20 m do basenu. Nie musieliśmy dawać łapówki żeby dostać taki pokój. Łazienki przepiękne, duże gustownie urządzone i czyste, duży balkon, TV satelitarna, ogromna szafa, sejf, mała lodówka, zestaw do przygotowywania kawy i herbaty, . Codziennie wszystko ładnie posprzątane niezależnie czy dało się napiwek czy nie. Na korytarzach dystrybutory z wodą mineralną, nic nam się po niej nie działo więc było ok. Jedzenie dobre, codziennie starali się zrobić je trochę inaczej i nieprawdą jest że restauracje są zatłoczone i brakuje wolnych stolików bo nigdy nie szukaliśmy stolika dłużej niż 20 sekund. W razie czego można jeść śniadania i lunch w restauracji przy plaży bo tam jest spokój i dużo mniej ludzi. Raz na pobyt można zapisać się i pójść do restauracji włoskiej, chińskiej i orientalnej. My zdążyliśmy pójść tylko do włoskiej i chińskiej i bardzo nam smakowało jedzonko. Napoje bez ograniczeń ile się tylko chce: wino, piwo, gazowane, niegazowane, mocniejsze alkohole. Co prawda lokalne ale zawsze można coś wybrać. Bardzo dobre przekąski przy basenie głównym, pyszne pączki i placki!! Na plaży bez problemu można znaleźć pusty leżak. My przychodziliśmy na plaże około 9 rano i zawsze przy samym morzu znajdowaliśmy. Fajnym rozwiązaniem jest pomost z bezpośrednim zejściem na rafę koralową, nie trzeba iść 50 metrów żeby pooglądać podwodne życie. Rafa śliczna, żywa kwitnąca, z mnóstwem kolorowych ryb. Nie trzeba być wytrawnym pływakiem bo woda jest tak słona że utrzymuje bez problemu na powierzchni bez konieczności pływania, ale trzeba nie bać się wody bo jest głęboko  Podczas przypływów ryby wpływają bliżej lądu więc nawet przy brzegu można podziwiać ich kolory, podczas odpływu można z kolei pooglądać kraby, rozgwiazdy, jeżowce i inne wodne żyjątka. Konieczne są buty do chodzenia po wodzie ale to chyba nikogo nie dziwi. Co do rezydentki w hotelu, Pani Patrycji to bardzo mila osoba, która poważnie podchodzi do każdego problemu i pomaga go rozwiązać. Animatorka Emilia, bardzo miła dziewczyna mająca niesamowite podejście do dzieci. Ogólnie bardzo dużo animacji w różnych językach: poranna gimnastyka, taniec brzucha, aerobic, aquaerobic, siatkówka, bule, plus wieczorne pokazy w amfiteatrze na terenie hotelu no i zabawy dla dzieci w które się nie zagłębiałam bo takowych nie mam  Z wycieczek mogę polecić nurkowanie z butlą bo warto (można zobaczyć ośmiornice, płaszczki i inne zwierzęta które ciężko dojrzeć przy zwykłym snoorkowaniu). Kair zostawiliśmy sobie na następny raz.
      Moje jeszcze jedno spostrzeżenie, tym razem dotyczące naszych rodaków: nasz naród chyba taki już jest że jak nie ma prawdziwych problemów na urlopie to sobie je znajdzie. Non stop słyszeliśmy jak ktoś marudzi: a bo schabowego nie ma, a bo pan mu za mało piwa nalał, a bo Pan się do niego nie uśmiechnął, a bo jak All inclusive to alkohol powinni do pokoju dostarczać, a bo musimy iść zwiedzać, a bo to jedzenie takie egipskie, a bo ktoś mało zobaczył podczas rejsu i tak w kółko… Także może wystarczy trochę optymizmu i chęci wypoczęcia a nie rozglądanie się za problemami a każde wakacje będą udane. My jesteśmy bardzo zadowoleni i z czystym sumieniem możemy polecić zarówno pobyt na statku, hotel Serenity Makadi Heights jak i samą opiekę ze strony biura podróży Sky Club!!! W razie pytań podaje maila jaquin@wp.pl
      • morezu Re: UWAGA na rejs po Nilu ze Sky Club !!! 01.01.12, 23:46
        Witam. 17.12.2011r. wróciłam do Polski po pobycie w Egipcie. 7 dni byłam na rejsie po Nilu, kolejne 7 dni spędziłam w Lilly Land Beatch w Hurghadzie. Muszę powiedzieć, że po tym pobycie zakochałam się w Egipcie. Polecam bardzo gorąco rejs po Nilu ze Sky Club, było po prostu rewelacyjnie. Wiem, że dużo zależy od właściwej opieki i przekazu informacji a tą mieliśmy naprawdę dobrą. Naszym rezydentem na statku był Ahmed, bardzo miły i uczynny człowiek. Zawsze znalazł czas aby odpowiedzieć na pytania, nawet te najbardziej głupie. Ahmed posiada ogromną wiedzę, którą potrafi przekazać, a to bardzo cenna cecha. Na samym statku niesamowitą atmosferę tworzą sami pracownicy, zawsze chętni do pomocy, nawet w obliczu "zemsty faraona". Statek czysty, dwa razy dziennie sprzątany, jedzenie pyszne i fajna wieczorna atmosfera. Po dojeździe do hotelu i tygodniowym pobycie w nim, każdego dnia żałowałam (mój narzeczony również), że nie można spędzić 2 tygodni na statku. Fakt, że czasami musieliśmy wstawać wcześnie na zwiedzanie zabytków, ale docenialiśmy to zwłaszcza wtedy, gdy robiło się bardzo gorąco, bądź tłoczno od turystów (gdy my zwiedzaliśmy obiekt "prawie" sami). Każdemu życzę takiego wypoczynku i takiego rezydenta jak Ahmed :)))) Pozdrawiam
        • aqua_frigida Re: UWAGA na rejs po Nilu ze Sky Club !!! 12.02.12, 14:53
          W 2010 roku, w październiku byłam na takim rejsie z Triadą. Program został zrealizowany w 100 %, a wczesne pobudki były dwie, w tym jedna przy płatnym fakultecie do Abu Simbel. Jest rzeczą zrozumiała, że czasem trzeba wstać wcześniej aby np. uniknąć upałów.
          Ja akurat "załapałam" się na kabinę na dolnym pokładzie, korzystałam z niej jednak tylko w czasie snu i aby sie odświeżyć czy przebrać, dlatego tez nie narzekałam. Kabina była niewielka (to statek jednak) ale czysta, ręczniki wymieniane 2 x dziennie.

          Hotel pobytowy każdy wybiera sobie sam.

          Mam nadzieję wybrać się na taki rejs ponownie, w kwietniu tego roku. Sądzę, że bedzie równie udany jak poprzedni.

          pozdrawiam

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka