Dodaj do ulubionych

Alfa Star - czy ktoś wrócił zadowolony z Egiptu?

15.07.05, 20:39
Mam tylko jedno pyatnko, bo wybieram sie z Alfa Star do Egiptu, po
przeczytaniu kilku informacji na forum mam co raz mniej ochoty na te wakacje,
czy sa jacyś zadowloni klienci z pobytu w Egipcie z Alfą?
Odpiszcie prosze nim im zapłace!!!
Obserwuj wątek
        • sarana Re: Alfa Star - czy ktoś wrócił zadowolony z Egip 14.01.06, 00:09
          My bylismy dwa lata temu właśnie w hotelu Megawish. Hotel był naprawdę dobry,
          bardzo oryginalny, przy plazy i blisko centrum. Co do biura, to zrobiło nam
          przykrą niezpodziankę, bo skrócili nasz pobyt o jeden dzień. O tym, że
          wylatujem w sobotę wieczorem ( na voucherze mieliśmy pobyt do niedzieli),
          dowiedzielismy sie z kartki wsuniętej pod drzwi pokoju trzy godziny przed
          wyjazdem. Przypuszczam, że mieli wtedy kłopoty z Air Polonią, ale forma zmiany
          była nie do zaakceptowania. No i bez jednego słowa wyjasnienia, czy przeprosin.
          Złozylismy reklamację, biuro uznalo, ale rekompensata była znikoma
          (kilkadziesiąt zł). A więc biura nie polecam, hotel - tak.
    • poganka_m Re: Alfa Star - czy ktoś wrócił zadowolony z Egip 12.12.05, 09:31
      W II połowie listopada byłam z Alfą w Egipcie w hotelu Alibaba. Nie mam żadnych
      zastrzeżeń do biura, również rezydenci to mili i kompetentni ludzie. W moim
      hotelu rezydentką była Pani Agnieszka Tartir - bardzo sympatyczna osoba, zawsze
      chętnie udzielająca pomocy turystom. Podróżowałam już z wieloma biurami (z Alfa
      Star byłam po raz pierwszy) i muszę stwierdzić, że Alfa wypadła na ich tle
      bardzo dobrze.
    • efilo Re: Alfa Star - czy ktoś wrócił zadowolony z Egip 21.03.06, 09:09
      Ja wróciłam zadowolona :)
      Byłam we wrześniu 2005 w Palmyrze. Było super. Żadnych absolutnie zastrzeżeń do
      biura, choć muszę przyznać że miałam pietra, bo też się naczytałam. Najbardziej
      się bałam że mi zmienią hotel. Nic takiego nikomu się nie przytrafiło. Było
      super. Złego słowa nie mogę powiedzieć. Swoją drogą - od biura nie zależy zbyt
      wiele, a przynajmniej ja niewiele w całej wycieczce oceniam. Najważniejszy jest
      dla mnie sam hotel, a to już sama wybieram. Jeśli go tylko nie zmieniają to
      udział biura jest tu żaden. Jeszcze transport się liczy. Z tym też nie było
      problemów, jedyne zastrzeżenie to to że nas nie poinformowano o tym, że
      będziemy mieć międzylądowanie. Ale to raczej nie wpłynęło by na zmianę biura
      podróży. Rezydentka była miła i kompetentna. Zostawiła swój numer komórki i
      odbierała w razie potrzeby. Wycieczki wykupiliśmy u niej i w sumie byliśmy z
      tego zadowoleni. Mieliśmy polską opiekę, budzenie i prowiant bez żadnego
      wysiłku z naszej strony. A ceny na mieście były takie same. Tylko wycieczkę na
      nurkowanie statkiem mogliśmy wykupić sami - to i tak jest kupowane przez biuro
      w biurach na mieście.

      Pozdrawiam i życzę wszystkim udanego urlopu
    • jakapoki Re: Alfa Star - czy ktoś wrócił zadowolony z Egip 24.04.06, 11:16
      ja wrocilam 22 04 2006 w sobote i TRAGEDIA to co spotkalo mnie i znajomych
      nadaje sie do prgramu tvn "uwaga" i zapewne tak tez zrobimy - szkoda slow
      jezeli chodzi o rezydentow przewodników

      nigdy wiecej nie polece z alfa na wakacje mialam 14 dni "odpoczynku" a raczej
      użerania sie i telefony do polski - ODRADZAM
        • malczpau wróciłam z Cypru 06.05.06, 12:36
          Właśnie wróciłam z wyprawy na Cypr z Alfa Star i nie mam żadnych uwag.
          Zameldowanie w dokładnie w tym hotelu,który był zarezerwowany, dostęp do plaży
          taki jak w opisie, rezydentka cały czas dostępna i służąca pomocą. Naprawdę
          wszystko O.K. Polecam.
        • tajga1009 Re: Alfa Star - czy ktoś wrócił zadowolony z Egip 03.05.07, 23:10
          Odradzam wyjazdy z alfa Star. Bylam z nimi w Dahab. Miejscowosc godna polecenia
          ale wlasciwie nie oferowana przez inne biura podrozy. dlatego ten genialny
          pomysl pod tytulem AF. Po krotce:na lotnisku nie odebral nas rezydent a tylko
          kierowca autokaru. w drodze z lotniska zapomniano nas wysadzic w Dahab poniewaz
          pan nas nie mial na liscie. nic nie dalo tlumaczenia rekami poniewaz pan nie
          mowil po angielsku a my po arabski nie bardzo. dojechalismy do Taby - to jakies
          100 km dalej. na recepcji jakiegos hotelu spedzilismy jakies 7 h (w srodku
          nocy) poniewaz byl problem z kontaktem z rezydentem. nad ranem podeslano po nas
          taksowke. uwaga rezydenta dalej brak. hotel - wywalony poza centrum Dahab o
          jakies 15 km.pusto dookola i w srodku poniewaz wlasnie jest remont 75%
          powierzchni. kazdy dojazd dokadkolwiek to taksowka. rezydent nie pojawil sie
          podczas naszego 9 dniowego pobytu ani RAZU!!!! nie odpowiadal na telefony. aby
          sprawdzic czy nie zapomna nas odebrac przed wylotem - dzwonilismy do Polski.
          Dodam ze w Egipcie jest to koszt jakies 8-10 pln za minute. Takze rachunek
          telefoniczny na jakies 500 pln. Najfajniejsze bylo zakonczenie. Oczywiscie
          reklamacja i co? odpowiedz ze nie bedzie rozpatrzona bo .. BRAK PODPISU
          REZYDENTA. Przeciez nawet nie wiem jak wyglada...
      • asu81 Re: Alfa Star - czy ktoś wrócił zadowolony z Egip 12.03.07, 15:37
        Hmm... Moi Rodzice byli kilka razy w Egupcie z Alfa Star, na pobytowkach i
        zawsze wracali bardzo zadowoleni.
        Tymczasem ja z mezem wybralismy sie wlasnie z Alfa Staru na nasza podroz
        poslubna, na wycieczke objazdowa, z rejsem po nilu.
        Coz, albo mielismy niesamowitego pecha, albo biuro sobie odpuszcza wycieczki
        objazdowe...
        Po pierwsze skrocono nam pobyt w Sharmie o jeden dzien. Wlasciwie to nawet o 2,
        gdyz do Sharmu dojechalismy o 3 nad ranem, a powinnismy okolo 22... Poza tym w
        Sharmie o tej 3 nad ranem mielismy problem, gdyz okazalo sie, ze hotel do
        ktorego nas dowieziono nie byl naszym i telepalismy sie jeszcze przez godzine
        do innego hotelu. Hotelu w ktorym po wielkiej awanturze zmienialismy pokoj,
        gdyz w naszym bylo mrowisko...
        Hotel w Egipcie byl ponizej krytyki (mielismy wykupione opcje 4*). Odpadajacy
        tynk z sufitu, brudna posciel, grzyb w lazience...
        W Hurgadzie trafilismy do hotelu Roma, w ktorym mielismy kosmiczne jazdy ;)
        Ciepla wode wlaczono nam po 24 godzinach, nie chciano dac nam recznikow, na
        stolowce stalo sie w giantycznych kolejkach do czegokolwiek (np na sniadanie do
        nalesnikow, bo nic innego nie bylo :/). Gdy chcialismy przedluzyc sobie pokoj,
        aby nie koczowac od 12 do 22 w holu, okazalo sie, ze cena za pokoj to 40$ od
        osoby... Trzeba przyznac, ze cena byla mocno naciagana, poza tym w recepcji
        mowili nam, abysmy zalatwiali to przez biuro, ale rezydentki nie bylo...
        Rezydenci w hotelach byli praktycznie nie uchwytni. Po wielkiej awanturze
        zalatwiono nam wycieczke na gore Mojzesza, choc na poczatku stwierdzono, ze
        nie, gdyz wycieczki sa tylko w niedziele i czwartek (my bylismy w sharmie od
        poniedzialku rana do czwartku 12)...
        Nie poinformowano nas o zmianie godziny wylotu, skutkiem czego spedzilismy
        ponad 5 godzin na lotnisku... Na pewno rezydent musial o tym wiedziec, gdyz
        najpierw obiecywal, ze ktos bedzie z nami po odprawie, po czym sie ulotnil...
        Gdy jechalismy do Abu Simbel podstawiono nam malutki busik bez toalety.
        Zakladajac, ze podroz trwala 5 godzin bez przerwy, bylo to uciazliwe (coz,
        szczegolnie dla mnie, gdyz zaczynaly mi sie poczatki zemsty, ale i inni sie
        skarzyli...)

        Wlasciwie jedyne co bylo plusem to sam rejs po Nilu. I przewodnik, ale to
        rzeczy troche od biura niezalezne ;)

        Niemniej na pobytowkach spisuja sie ponoc bardzo dobrze :)
        • saja1976 Re: Alfa Star - niedozwolone zapisy w umowach 23.05.10, 11:55
          Niedozwolone zapisy w umowach można sobie sprawdzić pod tym linkiem

          www.uokik.gov.pl//rejestr_klauzul_niedozwolonych2.php





          Tabela Frankfurcka - dla niezadowolonych turystów
          Poradnik 2007-06-09
          Tabela Frankfurcka, choć jest to nieoficjalny dokument, to zyskuje coraz większą
          popularność. Określono w niej procentowo możliwości obniżenia ceny za
          poszczególne nieprawidłowości.

          Kolorem czerwonym zaznaczone są wartości w procentach.

          I. NOCLEG

          1) Różnica w odniesieniu do zarezerwowanego obiektu 10 – 25 (w zależności od
          odległości.)
          2) Różnica w miejscowym położeniu (odległość od plaży) 5 – 15
          3) Różnica w sposobie zakwaterowania w zarezerwowanym hotelu (hotel zamiast
          bungalowów, inne piętro) 5 – 10
          4) Różnica w rodzaju pokoi: (decyduje to, czy zostały umieszczone razem osoby z
          tej samej rezerwacji, czy osoby nieznane)
          a) 2-os. Zamiast 1-os. 20
          b) 3-os. Zamiast 1-os. 25
          c) 3-os. Zamiast 2-os. 20 – 25
          d) 4-os. Zamiast 2-os. 20 – 30
          5) Wady w wyposażeniu pokoju:
          a) za mała powierzchnia 5 – 10
          b) brak balkonu 5 – 10
          c) brak widoku na morze 5 – 10
          d) brak (własnej) łazienki / WC 15 – 25
          e) brak (własnego) WC 15
          f) brak (własnego) prysznica 10
          g) brak klimatyzacji 10 – 20
          h) brak radia / TV 5
          i) zbyt mała liczba mebli 5 – 15
          j ) uszkodzenia (pęknięcia, wilgoć, itp.) 10 - 50
          k) robactwo 10 - 50
          6) Awaria urządzeń zasilających:
          a) toaleta 15
          b) łazienka / bojler ciepłej wody 15
          c) awaria prądu / gazu 10 – 20
          d) woda 10
          e) klimatyzacja 10 – 20 (w zależności od pory roku)
          f) winda 5 – 10 (w zależności od piętra)
          7) Obsługa:
          a) całkowity brak 25
          b) złe sprzątanie 10 – 20
          c) niewystarczająca zmiana pościeli, ręczników 5 – 10
          8) Niedogodności:
          a) hałas w dzień 5 – 25
          b) hałas w nocy 10 – 40
          c) przykre zapachy 5 – 15
          9) Brak (potwierdzonych) czynników uzdrowiskowych (kąpiele termalne, masaże) 20
          – 40 / w zależności od rodzaju potwierdzenia projektu (np. urlop uzdrowiskowy).

          II. WYŻYWIENIE

          1) Całkowity brak 50
          2) Wady treściowe:
          a) monotonny jadłospis 5
          b) niewystarczająca liczba ciepłych posiłków 10
          c) zepsute (nie nadające się do spożycia) posiłki. 20 - 30
          3) Obsługa:
          a) samoobsługa (zamiast kelnera) 10 – 15
          b) długie czasy oczekiwania 5 – 15
          c) jedzenie zmianowe 10
          d) zabrudzone stoły 5 – 10
          e) zabrudzone naczynia, sztućce 10 – 15
          4) Brak klimatyzacji w stołówce 5 – 10 (w przypadku potwierdzenia).

          III. POZOSTAŁE

          1) Brak basenu lub zabrudzony basen odkryty 10 – 20 (w przypadku potwierdzenia.)
          2) Brak basenu krytego: (w przypadku potwierdzenia o ile korzystanie możliwe
          jest ze względu na porę roku)
          a) w przypadku istniejącego basenu odkrytego 10
          b) w przypadku braku basenu odkrytego 20
          3) Brak sauny 5 (w przypadku potwierdzenia)
          4) Brak kortu tenisowego 5 – 10 (w przypadku potwierdzenia)
          5) Brak pola do mini golfa 3 – 5 (w przypadku potwierdzenia)
          6) Brak szkoły żeglarskiej, szkoły surfingu,szkoły nurkowania 5 – 10 (w
          przypadku potwierdzenia)
          7) Brak możliwości jazdy konnej 5 – 10 (w przypadku potwierdzenia)
          8) Brak opieki nad dziećmi 5 – 10 (w przypadku potwierdzenia)
          9) Brak możliwości kąpieli w morzu 10 – 20 (w zależności od opisu projektu
          i przewidywalnych rozbieżności)
          10) Zanieczyszczona plaża 10 – 20
          11) Brak leżaków plażowych, parasoli
          przeciwsłonecznych 5 – 10 (w przypadku potwierdzenia)
          12) Brak snackbaru lub baru plażowego 0 – 5 (w zależności od zastępczych
          możliwości)
          13) Brak plaży dla naturystów 10 – 20 (w przypadku potwierdzenia)
          14) Brak restauracji lub supermarketu: (w przypadku potwierdzenia/ w zależności
          od możliwych rozbieżności)
          a) przy wyżywieniu w hotelu 0 – 5
          b) przy samodzielnym wyżywieniu 10 – 20
          c) przy podróżach studyjnych z naukowym przewodnictwem 20 – 30 (w przypadku
          potwierdzenia)
          15) Brak instytucji rozrywkowych
          (dyskoteka, klub nocny, kino, animatorzy) 5 – 15 (w przypadku potwierdzenia)
          16) Brak butików lub deptaków 0 – 5 (w zależności od możliwych rozbieżności.)
          17) Brak wycieczek na ląd przy podróżach statkiem 20 – 30 (udziałowej ceny
          podróży na dzień wycieczki na ląd)
          18) Brak pilota wycieczki:
          a) zwykła organizacja 0 – 15
          b) przy wycieczkach ze zwiedzaniem 10 – 20
          c) przy podróżach studyjnych z naukowym przewodnictwem 20 – 30 (w przypadku
          potwierdzenia)
          19) Strata czasu przez konieczną przeprowadzkę: (udziałowa cena podróży)
          a) w tym samym hotelu za 1/2 dnia
          b) do innego hotelu za 1 dzień.

          IV. TRANSPORT

          1) Odlot przesunięty w czasie o ponad 4 godziny 5 (udziałowej ceny podróży za jeden
          dzień za każdą kolejną godzinę)
          2) Wady wyposażenia:
          a) niższa klasa 10 – 15
          b) znaczna rozbieżność od normalnego stand. 5 – 10
          3) Obsługa:
          a ) wyżywienie 5
          b) brak powszechnej w danej klasie
          lotu rozrywki (radio, film, itd.) 5
          4) Zamiana środka transportu - udziałowa cena podróży przypadająca na opóźnienie
          w transporcie.
          5) Brak transferu z lotniska (dworca) do hotelu - koszty zastępczego środka
          transportu
          Tagi Tabela Frankfurcka nocleg Tabela Frankfurcka obsługa Tabela Frankfurcka
          wyżywienie
    • martini81 Re: Alfa Star - czy ktoś wrócił zadowolony z Egip 02.06.07, 20:00
      My wróciliśmy z naszej podróży poślubnej :)
      Było cudownie, transfer do hotelu ok, wycieczka do Kairu również. Mieliśmy
      wykupioną też na Górę Mojżesza, ale dopadła moją szanowną małżonkę "zemsta" więc
      z wycieczki nici, ale kontakt z rezdydentką (Lucyna chyba) błyskawiczny i nawet
      udało nam się odzyskać 50% wpłaconej sumy - a ponoć nie ma szans na zwrot :)a
      wszystko działo się na 4 godziny przed wyjazdem.
      Sharm el Sheik hotel El Farana Club
      • kylie789 Re: Alfa Star - czy ktoś wrócił zadowolony z Egip 14.10.07, 15:22
        AJ w tym roku byłam w Hurgadzie. Wszystko bylo bardzo dobrze. Jedzienie, obsluga
        w hotelu profesjonalna Awaria w pokoju została naprawiona praktycznie od razu.
        Pokój natychmiast został posprzątany.
        (Miałam zalany cały pokój) Jedyna rzeczą do której mogłam przyczepic to postawa
        rezydenta. mogliśmy na niego czekać nawet 30 min. wycieczki tez były opóznione
        (chociaz nei wszystkie). Wróciłam zadowolona.
    • mancewa Re: Alfa Star - czy ktoś wrócił zadowolony z Egip 18.11.07, 06:54
      OMiJAJ TO BIURO SZEROKIM ŁUKIEM !!!! Wróciłam wczoraj z rodziną z 7
      dniowego pobytu z Hurgady - piekne krajobrazy, ale organizacja do
      kitu. Ile nerwów myśmy zjedli to nie masz pojęcia. Ciagali nas stale
      po hotelach, bo miejsc nie bylo. Podkreslam, ze zapłacilismy ponad
      2,5 tys /os za wakacje w wybranym przez nas hotelu "Ali Baba" -
      któtego nawet na oczy nie wiedzielismy. Na lotnisku w Egipcie juz
      nam oznajmili, ze 4 osoby z naszej rodziny jada do innego hotelu zas
      2 do zupełnie innego hotelu. z miejsca się nie zgodzilismy - kpina
      jakas!!!!W zwiazkuz z powyzszym 7 dni wakacji zamienily sie w 4 dni,
      bo te 3 spedilismy na walizkach. Brak profesjonalizmu-
      kombinatorstwo, opinie w Egipcie Alfa Star ma fatalna- zreszta jak
      wszystkie Polskie Biura. Nigdy nie skorzystam juz z ich oferty i
      szczerze odradzam to biuro. Malo tego bedziemy wszyscy rzadac zwrotu
      pieniedzy za wycieczke. Podczas drogi autokarem na lotnisko,
      pozostali uczestnicy wycieczki z tego samego biura równiez beda
      rzadac rekompensat za starcone dni, poniewaz zgadnij co???!! Równiez
      nie zostali zakwaterowani tam gdzie chcieli...pewna rodzina z
      dziecmi trafila do hotelu gdzie na korytarzach szczury
      chodziły..fuj...PORAŻKA!! Inni młodzi ludzie nagrali kamera warunki
      w jakich przebywali, przeprowadzili wywiady, zadali potwierdzen z
      hoteli w ktorych zamieszkiwali również beda zadac rekompensat albo
      w ostatecznosci tak jak my - wytoczymy im sprawe cywilna. Ja im
      pynajmniej nie popuszcze...Odradzam odradzam odradzam!!!!!! Zamiast
      odpoczywac to non stop sie złościliśmy i denerwowalismy. Malo tego,
      nie placa przelewami z gory - my mielismy wykupiona wycieczke na 2
      miesiace przed wyjazdem.Na miejscu okazuje sie, ze gdy czekamay na
      przydzielony nam pokoj- recepcja nie chce nas puscic , bo AlFa star
      nie zapłaciła za nasz pobyt!!!!!!! Po 3 godz przyjechal jakis arab z
      plikiem pieniedzy i łaskawie zapłacił. Szok!!!!!Wiec mozesz sobie
      wyobrazic jakie to "cudowne" mielismy wakacje . Nawet rzadnej szansy
      na wycieczke do raf nie mielismy, czy na nurkowanie, bo nie
      wiedzielismy gdzie nastepnego dnia wyladujemy :-). Oszuści i
      kombinatorzy. Kiedy opinia o Polakach bedzie w końcu dobra??? Na
      pewno nie za szybko :-)
    • marocaine Re: Alfa Star - czy ktoś wrócił zadowolony z Egip 18.11.07, 19:51
      Ja bylam bardzo zadowolona:)) Bylam z kolezanka na 12-dniowej imprezie "Sharm (a
      wlasciwie Taba) + prom + Hurghada + Jerozolima gratis". Wybralysmy 2 hotele - 1
      w Tabie (Sol y Mar Sea Star) i 1 w Hurghadzie (Alf Leila Wa Leia). Hotel w Tabie
      boski, hotel w Hurghadzie nieco kiczowaty z wyglądu, ale obsługa i jedzenie ok.
      Jedyne zastrzezenia mamy do rezydenta w Tabie, ktory mial miec dyzur w
      wyznaczonych godzinach i oczywiscie w polowie dyzuru poszedl sobie. Ale na
      szczecie wszystko dalo sie zalatwic telefonicznie z recepcji hotelowej. Ze
      szczerym sercem polecam:)
    • jappa Re: Alfa Star - czy ktoś wrócił zadowolony z Egip 29.08.08, 17:49
      Byłem w tym roku w lipcu w Egipcie w miejscowości Dahab. Tata z 12
      letnim dzieckiem. To był mój trzeci wyjazd wakacyjny z tym biurem i
      po raz trzeci miałem udane wakacje. W tej firmie znalazłem fachowego
      doradcę, który jest pasjonatem i profesjonalistom. Na miejscu
      trafiłem dokładnie na takie warunki jakie chciałem i jakie opisywał
      mi przedstawiciel biura. Skorzystałem z wszystkich rad, które
      przekazał mi przed wyjazdem. W biurze spędziłem kilka godzin
      wybierając ofertę dla mnie. Podziwiam cierpliwość pracownika Alfa
      Star. Polecam to biuro!
      • anetkaaa71 Re: Alfa Star - czy ktoś wrócił zadowolony z Egip 21.09.08, 22:27
        ja wrocilam:) w biurze(Sz-n) - usluga profesjonalna. Sam wyjazd-bez
        zarzutow,wszystko praktycznie na czas,wycieczka do Kairu-bomba:)
        Rejs na Ras M..(cos tam;) ) byl cudny,najlepszy ze wszystkich.
        Jedyne,co moge odradzic-calodniowe safari jeepem-za duzo jazdy,za
        malo wolnego czasu i atrakcji...Ogolnie-bylismy zadowoleni.Czytajac
        tyle negatywnych opinii o tym biurze jechalam bardzo zestresowana
        (zwlaszcze,ze wybralismy opcje fortuna****),ale nie bylo warto-hotel
        super,jedzenie megapyszne(byly 4 posilki dziennie,a my ledwo
        jedlismy 2 dziennie),obsluga ok,wycieczki fakultatywne bardzo fajne
        i naprawde warto...Jedyny wielki minus Egiptu-mentalnos Egipcjan,ale
        to juz nie od biura zalezy:)
        • sanjasin Re: Alfa Star - czy ktoś wrócił zadowolony z Egip 22.09.08, 21:33
          Ja nie twierdzę że nie ma zadowolonych klientów Alfa Star twierdzę tylko że takich nie spotkałem bowiem ci których spotykałem byli ludźmi przy zdrowych zmysłach a zadowolenie z poziomu usług Alfa Star musi się wiązać z poważną chorobą psychiczną lub intensywnym nadużywaniem narkotyków lub podobnie działających środków.
          • midasek0 Re: Alfa Star - czy ktoś wrócił zadowolony z Egip 02.10.08, 16:22
            Buahhaa. Bo nie kupuje się najgorszego hotelu a na miejscu oczekuje
            się 5 gwiazdek:PP Widzę, że rozmówca z tych narzekających:P Zawsze
            jakiś pajac się znajdzie więc w 100% polecam ALfestar i nie
            przejmujcie się takimi głupimi opiniami. Wróciłam wczoraj z Egiptu w
            przekroju + pobyt w Sindbad Aquapark i jestem strasznie zadowolona.
            Pociąg ekstra, hotele ekstra a statek to bajka:) O przewodniku nie
            wspoimne bo lepszego nie moglismy sobie wyobrazic:) Pozdrowienia dla
            MINY:)
    • bettina28 Re: Alfa Star - czy ktoś wrócił zadowolony z Egip 07.10.08, 13:29
      Wrociłam kilka dni temu z egiptu. NIe mam zadnych zastrzezen do Alfa
      Star :) zawsze znajda sie złe opinie na temat jakiegolwiek z biur.
      Niektorzy sa bardzo wymagajacy i lecac za dwa tysiace, oczekuja
      luksusow i indywidualnej opieki.POza tym zycie przynosi rozne
      niespodzianki i faktycznie czasem mozna trafic na jakas przeszkode.
      Ja jestem bardzo zadowolona i napewno jeszcze skorzystam z uslug
      tego biura. Z mojej strony jak i ekpiy ktora ze mna byla POLECAM!
    • niezapo_minajka Re: Alfa Star - czy ktoś wrócił zadowolony z Egip 27.11.08, 10:49
      Może nie na temat Egiptu ale samego biura..Byłam z nimi w Turcji
      2miesiące temu. NIGDY WIĘCEJ z Alfa Star nie pojadę. Oszuści,
      naciągacze, bezczelni. Pomimo zdjęć i filmu przedstawiającego 5*
      pokój z brudem, grzybem, wilgocią i odpadającymi tynkami
      stwierdzili, że to moja subiektywna ocena!!!! Nie dostałam ani
      złotówki odszkodowania, pomimo tego, że również inne rzeczy nie
      zgadzały sie z ofertą i rezydentka na miejscu sama powiedziała, że
      ona wielokrotnie zgłaszała to w firmie ale Alfa Star nic z tym nie
      robi. TAK WIĘC ALFA STAR ŚWIADOMIE WPROWADZA LUDZI W BŁĄD PISZĄC W
      SWOJEJ OFERCIE RZECZY, O KTÓRYCH Z GÓRY WIE, ZE SĄ NIEPRAWDĄ. I W
      DODATKU NIE UZNAJE REKLAMACJI CO JEST JUŻ SZCZYTEM CHAMSTWA I
      BEZCZELNOŚCI.Pierwszy raz w życiu ktoś mi zepsuł wakacje i
      pozostawił po sobie niesmak na zawsze.
      • wiktoria.wu Re: Alfa Star - czy ktoś wrócił zadowolony z Egip 28.11.08, 10:32
        a mnie sie wydaje, że chyba jednak przesadzasz. Wielu moich kolegow i kolezanek
        lata z tym biurem na wycieczki zagraniczne i nigdy czegoś takiego od nich nie
        słyszałam. Nie mówili nic o problemach o brzydkich hotelach itp, wprost
        przeciwnie - opowiadali, że czysto, bo pokoje były codziennie sprzątane,
        komfortowo i elegancko. ja bylam raz w Bułgarii i tez miło wspominam calą
        wyprawe. Paru znajomych leci z nimi na sylwestra ( chwalili sobie gwarancje
        niezmienności ceny) bo podobno w wielu biurach cena zmienia się z powodu kryzysu
        finansowego.
        • julitak27 Re: Alfa Star - czy ktoś wrócił zadowolony z Egip 27.01.09, 11:56
          a ja wróciłam z Turcji z Alfa Starem i od razu kroki skierowałam do Rzecznika
          Praw Konsumenta, bo warunki w jakich miałam nieprzyjemność spędzić 10 rocznicę
          ślubu uwłaczały mojej godności. Bród smród i ubóstwo. Niegrzeczny rezydent,
          pijani kelnerzy, odmawianie drinków przy all inclusive w godzinach wyznaczonych.
          Plaża kamienisto-skalista a nie piaszczysta jak obiecywała oferta biura podróży
          na zdjęciach w folderze. Brudna lepka podłoga przy basenie, drinki podawane w
          kubeczkach jednorazowych płukanych przez barmana pod kranem... to tylko niektóre
          "rozrywki". brrrrr odzyskałam w ramach ugody (żeby nie iść do sądu) 15% kosztów
          wycieczki :( wolałam jednak wczasy przeżyć przyjemniej i nie odzyskiwać ani
          grosza. Pomijam, że prawnik Alfa Staru najpierw mnie obrażał, ze jestem oszustką
          i naciągarą, a potem zadzwonił z podkurczonym ogonem i zaproponował zwrot części
          kosztów. NIE POLECAM TEGO BIURA!!!
    • ewabinias1 Re: Alfa Star - czy ktoś wrócił zadowolony z Egip 16.01.09, 19:48
      Moja rodzinka wróciła bardzo zadowolona z pobytu w Egipcie właśnie z
      alfa starem. Wszystko dopięte na ostatni guzik. Zadnej wpadki,
      wszystko zgodne z planem, rezydencji bardzo pomocni, uczynni. Nasi
      znajomi byli z nami wtedy w hotelu Aqua Blu w Hurghadzie ale oni
      byli ze scan holiday tylko, że ich rezydentka była okropna i
      jeździli z nami z alfa na wycieczki fakultatywne i stwierdzili, że
      na każdą nastepną wycieczkę jada tylko z alfa star, my też. Świętna
      obsługa i wszystko bez zarzutu
      Ewa
    • globtrotterka75 Re: Alfa Star - czy ktoś wrócił zadowolony z Egip 24.01.09, 19:06
      Tak, byłam rok temu i gorąco polecam.
      Taba- hotel Moevenpick- 10 dni.
      W przerwach wycieczki fakultatywne- jeep safari i wielbłądy, Dahab
      (rewelacja!!! inne niż standardowe z Hurghady), Jerozolima, Morze
      Martwe (Pani Maja pilotka- beznadzieja, na kociec się nawaliła, ale
      i tak wyprawy nie zepsuła), Petra (Miras- rewelacyjny pilot),
      Kair/Giza- OK.
      Alfa Star spisało się bez zarzutu...
      Pozdrawiam,

      Globtrotterka
      • hi_ola Re: Alfa Star - czy ktoś wrócił zadowolony z Egip 02.03.09, 15:29
        Polecam GRAND AZUR TROPICANA - rewelacja . Alfa star - dno
        Znasz angielski głowa do góry nie potrzebujesz pomocnej ręki jakiego
        kolwiek biura.Wybierasz najkorzystniejszą ofertę finansową i
        jedziesz do tego hotelu jak do raju. Wakacje rodzinne -tylko tam .
        dla dzieci od 6 -mca do ....... Super. Polska animatorka Iza
        rewelacyjnie organizuje czas pociechom . Jedzenie bardzo dobre po
        1,5 tyg monotonne ale smaczne. Obsługa kelnerska , medyczna itp na
        najwyższym poziomie. szczeże polecam wróciłam 24.02.09 w 100 %
        zadowolona z pobytu nie z obsługi Alfa Star. Myślę , że to biuro nie
        ogarnia ilości swoich klientów i z tąd problemy organizacyjne.
    • sierpniowa_julka Re: Alfa Star - czy ktoś wrócił zadowolony z Egip 20.06.09, 21:56
      Byłam z Alfą w Tabie w 2005 roku i wszystko było zgodnie z ofertą. Do tego mieli całkiem dobrze zorganizowane wycieczki do Jerozolimy i Petry, tylko droższe niż u innych touroperatorów. I jadę z Alfą w tym roku znowu. Tym razem do Marsa el Alam. Tylko, że różne opinie słyszałam o tym biurze w ostatnich latach... I z tego powodu chodzę po forach i sprawdzam wszystkie wpisy n/t biura. Najbardziej obawiam się zmiany hotelu - wybrałam Iberotel Coraya i tam chciałabym trafić. Nigdzie jednak nie natrafiłam na żadną opinię dotyczącą wyjazdu do tego hotelu z AS i tak się zastanawiam... czy istnieje realne ryzyko, że będą chcieli mnie gdzie indziej zakwaterować?
      • majamichalska Re: 20.07.09, 10:30
        witaj,tez sie wybieram z AS i tez na Marsa:) co do biura - nie
        pierwszy raz i nie narzekam:) co do zamian hoteli - myslę,ze w Marsa
        to akurat nie bedzie wielki problem,bo wszytskie hotele tam są
        praktycznie nowe,moze jedynie ustawienie niektórych wzgledem morza
        moze powodowac dyskomfort. ale życzę nam obu udanych wakacji:)
    • sierpniowa_julka Wróciłam zadowolona 06.09.09, 20:33
      Biuro wywiązało się z umowy w stu procentach - żadnych opóźnień lotów czy transferów, hotel i wszelkie w nim udogodnienia zgodnie z ofertą, rezydent pomocny (załatwił lekarza przed 6 rano, od razu po otrzymaniu sms'a z prośbą o zorganizowanie wizyty lekarskiej). Wycieczkę kupiłam przez stronę Alfy - osoba zajmująca się moją rezerwacją pomocna i kompetentna, dobry kontakt mailowy. Tak więc z czystym sumieniem mogę polecić Alfastar. Byłam tydzień w Marsa el Alam w Coraya Beach Resort - w razie pytań zapraszam na maila. :)
      • doiwony12 Re: Wróciłam zadowolona 04.11.09, 12:52
        ja bylam z alfa starem dwa razy w egipcie i jestem zadowolona
        mysle ze jak zawsze trzeba miec troche szcaescia .jesli hodzi o
        hotel nie polecam regency plaza amatorom nurkowania .okolo 600 m w
        glab morza plycizna do kolan .za rok tez wybiore alfa star

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka