GoĹÄ: MMm IP: *.crowley.pl 04.02.04, 20:21 Makabryczna firma... Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
GoĹÄ: Janosik Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" IP: *.tac.net 04.02.04, 21:03 "Po drugie, zapchał się system komputerowy. Nie radził sobie z liczbą zleceń, a niektóre zlecenia "gubiły" się w czeluściach serwerów." - Co za bzdury. Na bruk wszystkich kierownikow! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: ... PARAGRAF 22 + KORUPCJA + STOEN następny... IP: 81.18.220.* 05.02.04, 07:15 Odpowiedz Link Zgłoś
jacek.erazmus Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" 05.02.04, 18:25 Problemy z systemem sa rodzinne. Bekarcik Idea tez ma problemy z niewydolnym serwisem idea.pl . www.gsmonline.pl/news/?link=show_details.php?id=8441 Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: dark Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" IP: *.crowley.pl 04.02.04, 21:04 Typowy francuski burdel. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: jac Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" IP: *.icpnet.pl 04.02.04, 23:47 Burdek jest polski - zyski są francuskie. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: dark Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" IP: *.crowley.pl 05.02.04, 10:26 Mylisz się. Za burdel odpowiada właściciel. Odpowiedz Link Zgłoś
jacek.erazmus Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" 05.02.04, 18:30 Gość portalu: dark napisał(a): > Mylisz się. Za burdel odpowiada właściciel. To on zatrudnia kadre zarzadzajaca wiec tak. Odpowiedz Link Zgłoś
karmarys Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" 04.02.04, 21:20 a nie można ich po prostu pozwać do sądu za wyłudzenie? Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: abonentka Miałam to samo!!! IP: 195.245.213.* 04.02.04, 21:27 Pomimo kilku telefonów na BL, nic się nie zmieniło. Teraz wysłałam pismo listem poleconym na dodatek z potwierdzeniem odbioru - i dalej czekam... Najprostszej rzeczy nie potrafią załatwić przez tę swoją błękitną linię Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: veterano Re: Mam to samo już 15-ty miesiąc!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.02.04, 23:45 Jestem jednym z pierwszych użytkowników NEOSTRADY. Początkowo ta przyjemność kosztowała 266,43 miesięcznie. Potem przesiadłem się na NEOSTRADĘ PLUS, która w/g cennika miała mnie kosztować 212,93/mies. Ale TPSA nadal pobierała 266,43. Następnie, po podpisaniu aneksu, czyli 12-miesięcznej "lojalki" - cena abonamentu miała być obniżona do 149 zł/mies. A TPSA - wciąż żąda 266,43. Tak więc, ode mnie TPSA już wyłudziła nadpłaty za abonament NEOSTRADY - dokładnie - za 14 miesięcy i 5 dni. Początkowo zawyżali faktury o 53zł 50gr miesięcznie. Razem (za 10 miesięcy i 5 dni) - skubnęli mnie na 543,84 zł. Od października 2003, czyli przez ostatnie 4 miesiące, zawyżają o 117zł 43gr miesięcznie (zebrało się dodatkowo 469zł 72gr) Czyli ŁĄCZNIE WYMUSILI JUŻ 1013zł 56gr (pod grożbą wyłączenia telefonu) ! Wyczerpałem wszystkie dostępne sposoby składania reklamacji: Telefonowałem pod 0 800 102 102; chodziłem do BOK (kiedy jeszcze był); złożyłem pismo (z poświadczeniem na kopii) w TELEPUNKCIE; telefonowałem wielokrotnie do BŁĘKITNEJ LINII, gdzie każdorazowo przyjmowano reklamację "po raz pierwszy" i informowano mnie, że to chwilowe kłopoty techniczne, żebym był cierpliwy, przy następnym rachunku otrzymam fakturę wyrównującą; wysłałem odwołanie do Regionu PKZK (cokolwiek to znaczy) w Warszawie, Barbary 2 (listem poleconym, z potwierdzeniem odbioru); złożyłem kolejną reklamację w POK przy Jarosławskiej (z potwierdzeniem na kopii). I co? Co miesiąc dostaję kolejną zawyżoną fakturę. I płacę. Bo jak nie zapłacę, to mi wyłączą telefon. Żadnej odpowiedzi na reklamacje i odwołania. Tak, jaby praw klientów TPSA nie chroniła ustawa "Prawo Telekomunikacyjne" ani "Rozporządzenie Ministra Gospodarki w sprawie reklamacji usług telekomunikacyjnych". Ale w drugą stronę - "prawa TPSA" są egzekwowane, a jakże! Przed kilkoma dniami dostałem list polecony od pana Mariusza Gacy, dyrektora Pionu Multimediów TPSA, informujący mnie, że "Obecnie obowiazująca umowa abonamentowa na usługi internetowe, zawarta z Panem przez TP zgodnie z prawem telekomunikacyjnym, zostaje rozwiązana ze skutkiem na dzień 1.03.2004 r." I do tego prospekcik usług TP SA, z miłą zachętą, żebym sobie zainstalował ich nowy produkt - "NEOSTRADĘ TP". Czemu rząd sprzedał polską telekomunikację France Telecom i Kulczykowi nie upewniwszy się, czy oni będą chcieli i potrafili w cywilizowany sposób prowadzić tego monopolistycznego kolosa? Tyle się pisze o różnych firmach, wprowadzajacych "rozwiązania przyjazne dla klienta". To co wyprawia TPSA jest nie tylko wrogie, to jest permanentny "stan wojenny" przeciwko klientom... Dzięki za namiary, spróbuję poszukac pomocy w Federacji Konsumentów. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: sceptyk finansujemy cudze biznesy IP: *.icpnet.pl 04.02.04, 23:58 Gdyby taki numer odwalił któryś z operatorów komórkowych to w pół roku poszedł by z rynku z torbami, po wszyscy by przeszli do konkurencji. Do Tepsy konkurencji nie wpuścili. Teoretycznie bo to "narodowy operator" w praktyce bo obniżyło by to zyski kogoś kto kupi TPSA (Franca Telefon), co z kolei obniżyło by cene transkacji a więc i prowizje kogoś kto całą transkację kręcił W rezultacie ty biedny kliencie zbieraj w dupę, łykaj łzy upokorzenia i płac najwyższe rachunki w Europie za najniższy standard usług po to żeby Franca telekom mogła przetrwać na swoim francuskim rynku. A jakby któś pytał to Pan pośrednik ma jeszcze na oku jakąś grupę G-8 ciekawe jaki tam cyrk wybuchnie z energetyką ? Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: darek Re: Mam to samo już 15-ty miesiąc!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.04, 09:18 Nóż się w kieszeni otwiera. Sam też miałem ciekawy przypadek z Neostradą. Pewnego dnia przestała wogóle działać. Zgłosiłem to na infolinię. Powiedzieli że naprawią i za 3-4 godziny będzie OK. Oczywiście nic z tego nie wyszło. Ile czasu straciłem na telefony na infolinię tego chyba nie zliczę. W końcu jakiś nietypowy konsultant naprawdę się przejął. Godzinę szperał w systemie, na 20 minut odszedł od stanowiska na kosultacje. Po powrocie stwierdził, iż on nie ma mojej umowy w systemie i że muszę jechać do BOKu od nowa zamówić usługę. Na moment zbaraniałem i zgodziłem się na taki wariant. Po ponad 4 miesiącach opłacania i korzystania te barany nagle nie miały mojej umowy. Pojechałem z kopią umowy do BOKu. Oczywiście tam nic nie wskórałem. Zamówienie nowej usługi było niemożliwe gdyż na moim numerze była już zainstalowana Neostrada. W BOKu dali mi adres do jakiegoś dyrektora. Pod podanym adresem od ponad tygodnia już nie było tego dyrektora, a nowego adresu nikomu nie zostawił ;). Znowu złapałem za telefon. Poinformowałem konsultanta o tym co mi się przydarzyło. Ten przyjął to do wiadomości, ale chyba stwierdził, że się z choinki urwałem bo umówił wizytę montera stwierdzając, że napewno mam źle ustawiony komputer. Łącznie w tej sprawie konsultanci umówili 2 wizyty montera. Monter ani razu się nie pojawił - 2 dniu urlopu w plecy. Po kolejnych rozmowach z BL i infolinią Neostrady wylądowałem na Jarosławskiej (POK). Jeżeli chcecie zobaczyć najbardziej zdenerwowane 5 osób w Warszawie. Jedźcie na Jarosławską i obserwujcie właśnie obsługiwane osoby. Złożyłem reklamację pisemną (w sumie trzecią). Obsługująca mnie pani przecztała i zbaraniała. Chwyciła za telefon. Siedziałem godzinę. Nic nie mogła załatwić. Dowiedziała się za to że 1-2 miesiące wcześniej W Telekomunikacji mieli awarię systemu. Dzięki tej awarii moja umowa została przeniesiona do elektronicznego archiwum i generalnie DUPA. Nic się nie dało zrobić. Trochę się zdenerwowałem bo tak naprawdę to co mnie interesuje ich archiwum jak ja mam umowę w ręku podpisaną i opieczentowaną. Z wizyty na Jarosławskiej wyniosłem jednak coś ciekawego. Nigdzie nie publikowane numery do pionu multimediów (pomogły mi w tym: desperacja, dobra pamięć do numerów, uważne obserwowanie klawiatury telefonu obsługującej mnie pani). Zadzwoniłem do pionu multimediów. Udało się. Po 2 tygodniach szarpaniny ktoś mi powiedział, że nie ma problemu umowę z archiwum można wyciągnąć. Po 3 dniach neostrada działała... calutkie 2 godziny. Idioci z pionu sieci podłączyli mnie pod uszkodzony port. Znowu dwa tygodnie szarpania, umawiania monterów, słuchania idiotów na infolinii itp. Łącznie miesiąc bezsilności, walki z głupotą, opowiadania powyższej historii ~50 różnym konsultantom. To był październik. Do tej pory nie uwzględnili mi tego na rachunku. Z utesknieniem czekam na konkurencję dla Neostrady w Warszawie. Pozdrawiam Odpowiedz Link Zgłoś
bodziaw Re: Mam to samo już 15-ty miesiąc!!! 05.02.04, 10:39 Chyba się za bardzo rozmarzyłam, ale może ze dwa "tajne" telefony do pionu medialnego? Czekam trochę krócej bo 5 miesięcy, ale może? Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Ewa Re: Mam to samo już 15-ty miesiąc!!! IP: 150.254.153.* 05.02.04, 11:44 Podziwiam Pana za wytrwałość, Ja jestem tylko pracującą żoną, która wszystko musi obsługiwać w domu tzn.wiedzieć o sprawach rozliczeń i opłacać rachunki, stąd dla TPSA jestem nikim. Po zmianie adresu zamieszkania i 3-miesięcznym oczekiwaniem na przeniesienie tego samego numeru telefonu (zresztą dwa bloki dalej), wielu telefonach na BL, w końcu spłakałam się jak bóbr czując głębokie upokorzenie. Przecież nigdy nie zalegaliśmy z płatnościami a jesteśmy "dobrym finansowo" klientem TPSA. Obecnie telefon działa ale rachunki wysyłane są wciąż (od roku) na stary adres mimo wielu interwencji. Widząc reklamy BL w telewizji odczuwam jedynie złość i zastanawiam się jak można być tak ironicznym i zakłamanym wobec społeczeństwa i płacic za reklamy z naszych opłat! Trzymajmy się dzielnie! Pozdrawiam Ewa Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: błękitna Re: Mam to samo już 15-ty miesiąc!!! IP: *.olsztyn.sdi.tpnet.pl 05.02.04, 13:43 Do Pana Darka. Bardzo mi przykro, że ma Pan takie problemy. Jestem jedną z tych Doradców i należę do tych " nietypowych ". Proszę mi wierzyć, że współczuję Panu i Panu podobnym. Codziennie mam podobne telefony, mam nadzieję, że w końcu się to skończy..i niebawem nie będzie już niezadowolonych klientów. Mam też telefony bardzo miłe i z pochwałami, i to mnie bardzo cieszy. Pozdrawiam. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: al Re:15-ty miesiąc?, czas do prokuratury zglosic IP: *.broker.com.pl 05.02.04, 09:56 wyludzenie i spowodowanie niekorzystnego rozporzzadzenia swoim majatkiem nie ma co czekac i szwendac sie po urzednikach rzecznikach a nastepnie po umorzeniu do strasburga skarge na brak dostepu do ralizacji uprawnien z uregulowan ustawowych obowiazujacych w prawie krajowym co lamie prawo do ochrony wlasnosci prywatnej i prawa obywatelskie Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: desperat Re: Mam to samo już 15-ty miesiąc!!! JA TEŻ :) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.02.04, 21:34 Ja od 15 miersięcy nie mogę wyegzekwować poprawiania JEDNEJ cyfry w numerze NIP. Ponieważ również przećwiczyłem wszystko, w desperacji co miesiąc wysyłam noty korygujące, które z czasem mi odsyłają. Ale przynajmnie wiem na czym "wic" polega. Otóż jakiś rok temu udało się! dostałem poprawną fakturę. Radość niestety trwała krótko - 1 miesiąc, po czym pojawił się ten sam błąd. Jak to możliwe? Bardzo proste - TP SA ma moje prawidłowe dane - za każdym razem BL to potwierdza. Jednak korzysta z usług firmy billingowej, która drukuje faktury i ma "swoją" bazę danych. W pewnym momencie zrobili upgrade i dostałem prawidłową fakturę! Jednak był "pad" systemu i co? Wgrali starą bazę! I znowu mam błędne faktury, a Ty masz zawyżone rachunki :) Proste? Oni u siebie pewnie mają wszystko OK, no ale firma billingowa to już co innego... BTW miałem już kiedyś coś takiego z bazą REGON - gdy poszedłem dokonać zmiany Pani stwierdziła, że sfałszowałem dokument, bo nie ma mnie w bazie! Dopiero potem okazało się, że system padł i wgrali starą bazę. Tym samym moja firma zniknęła, zapewne podobnie jak tysiące innych... i wszystko Panie przez te komputery Odpowiedz Link Zgłoś
jacek.erazmus Re: Miałam to samo!!! 05.02.04, 18:35 Gość portalu: abonentka napisał(a): > Pomimo kilku telefonów na BL, nic się nie zmieniło. Teraz wysłałam pismo listem > > poleconym na dodatek z potwierdzeniem odbioru - i dalej czekam... Najprostszej > rzeczy nie potrafią załatwić przez tę swoją błękitną linię Najlepsi sa studenci ktorzy wpisuja zamowienia do kompow. Sa wogole bez pojecia. Pewna szkola zamowila sobie internet to koles zapisal nr tel szkoly 085 (kierunkowy do Bialegostoku) 0202122 :P Poniewaz robia to na akord to przy wszystkich zamowieniach metoda ctrl +x ctrl+v przy wszystkich zamowieniach wpisal numer 0202122 zamiast tel szkol :P Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: klient biznesowy Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.02.04, 22:00 Będąc "praktycznym" abonentem 60 linii telefonicznych, w tym kilkunastu biurowych, z zimną krwią stwierdzam, że jeżeli tylko będę miała taką możliwość, natychmiast przeniosę wszystkie numery do innego operatora. Nawet jeżeli w TP S.A. wreszcie zrobią porządek. Nie zapomnę bowiem wszystkich absurdów, które mnie w kontaktach z tą firmą spotkały. Łącznie z przekonywaniem mnie na BL, że nie mogę uzyskać tu pomocy ... bo jestem klientem biznesowym. Na infolinii dla klientów biznesowych (czerwonej linii?, złotej może?) dowiadywałam się, że muszę szukać swojego opiekuna biznesowego, którego przez dobre 2 lata nikt nie był w stanie dotąd ustalić (do tego służy jeszcze inna linia!!). Wreszcie dowiaduję się że opiekunów biznesowych już nie ma a wszystko można załatwić na błękitnej lub nie. TP S.A. udało sie utopić niejedną firmę. Wszyscy mamy nadzieję, że wreszcie ona utonie. Nikt po niej płakał nie będzie. Witaj konkurencjo!!! Odpowiedz Link Zgłoś
color Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" 04.02.04, 23:26 abonenci telefonow moga jeszcze (choc i tak w bardzo ograniczonym zakresie) odejsc do konkurencji - co jednak maja zrobic abonenci biznesowi, ktorzy korzystaja z linii dzierzawionych (tzw. tory ucyfrowione) - czyli krotko mowiac drutow miedzianych... niestety nie bylo, nie ma i nie bedzie konkurencji, ktora wykopie wlasna siec kanalizacji telekomunikacyjnej, ulozy przewody i bedzie dzierzawic w cenach konkurencyjnych lub conajmniej takich samych jak tepsa. wlasnie na tej plaszczeznie poleglo wiele firm providerskich, a wspaniala neostrada sie panoszy w najlepsze. sprawa ta siegnela absurdu, kiedy urzad miasta wawy chcac zbudowac na terenie miasta siec swiatlowodowa otrzymal odmowe od tepsy, gdy chcial do kanalizacji (nota bene zlokalizowanej na gruntach bedacych wlasnoscia miasta) wpuscic wlasne kable - toz to juz tepsiana anarchia. aha... tepsa nie placi zlamanego grosza za wiekszosc powierzchni zajetej przez swoja kanalizacje. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: release uwolnienie petli abonenckiej IP: *.bonair.com.pl 05.02.04, 14:15 potrzebna jest ustawa o uwolnieniu pętli abonenckiej (czyli ostatniej linii), b by byla wspolnym dobrem wszystkich operatorow, tak zrobili nie tylko w uk Odpowiedz Link Zgłoś
color Re: uwolnienie petli abonenckiej 05.02.04, 15:50 co ci przyjdzie z petli (ostatniej MILI) skoro tepsa nie wpusci cie z urzadzeniami na obiekt - a nawet jak wpusci to za kolokacje, za linkupy zaplacisz taka kase, ze interes stanie sie nieoplacalny. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: aga Re: uwolnienie petli abonenckiej IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.04, 22:00 ustawa taka jest tylko tepsa jej nie przestrzega Odpowiedz Link Zgłoś
jacek.erazmus Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" 05.02.04, 19:12 Na szczęście u nas we Wroclawiu jest Dialog więc jak tylko przedstawiciel handlowy Dialogu zapukal do drzwi podpisalem umowe i wymowilem tepsie umowe na 2 linie. W zamian dostalem znizke na abonament 50 % przez rok oraz 25 % na internet. Dialog to tez firma skarbu panstwa ale zarzadzaja nia fachowcy a nie stado baranow na czele z francuzikami ktorzy rozlozyli firme matke France Telekom (gigantyczne dlugi). Odpowiedz Link Zgłoś
wla Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" 05.02.04, 21:49 Plakac nikt, ale cieszyc sie, napeno! Niech sie spali w ogniu piekelnym, bowiem tez nie zapomne im niczego. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: inny operator Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.04, 21:49 z chęcią złożę ofertę konkurencyjna, zapraszam 1dorcia2@wp.pl Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: ISP Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" IP: 80.51.236.* 11.02.04, 17:11 Witam, ja prowadze firmę ISP. Od zeszłego roku proszĘ o skorygowanie błędu na FAKTURZE VAT (bład nastąpił w czasie przenoszenia pionu z Krakowa do Pszczyny) pierwszy raz pojawił się w lispopadzie i teraz systematycznie co miesiąc to SAMO. Standardowa procedura BL skaładam REKLAMACJĘ jedną następną w grudniu (opowiedŹ miała nadejść 27.12.2003r NIESTETY NIE DOSZŁA) W STYCZNIU SKAŁADAM SKARGĘ PRZYCHODZI NASTĘPNA FAKTURA ZNÓW REKLAMACJA!!! Interweniował nawet mÓj opiekun ale niestety ZERO EFEKTU!!! Ostatnio przyszło mi pismo, że otrzymam odpowiedŹ 15.02.2004r a za tydzień następne, że moje "WYSTĄPIENIE" (nie wiem jakie wystąpienie?... na scenie nie występowałam SKAŁADAŁAM REKLAMACJE) zostanie rozpatrzone z OPÓŹNIENIEM!!! w TAKIM TĘPIE MOŻEEEEE DOOOCZEKAM OOOODPOWIEDZI ZAAA ROOOK!!! ŻYCZE UDANEGO WISZENIA NA BŁEKITNEJ!!! Zamiast pracowaĆ będziemy kwitnąc na BL i słuchać muzyczki...!!! MAm nadzieję, że u nas TPSa w końcu straci MONOPOL bo na razie nawet choć bym chciała to nie moge zmienić operatora.... A tak dla rozrywki TO JESTEM W SAMYM SERCU TPSy wynajmuje od nich lokal w ich BUDYNKU (nie było wtedy nic wolnego, teraz coś by sie znalazło) I TEŻ WISZE NA BŁĘKITNEJ!!!!!!!!!!!!!! POZDRAWIAM :)))) Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: artur Re: Instrukcja obsługi tpsa - SZEPTEL IP: *.szeptel.net.pl 04.02.04, 22:29 SZEPTEL jest SUPER !!! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: lEń Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" IP: 5.2.* / *.chello.pl 04.02.04, 23:06 to proste - nalezy zrezygnowac z telekomuny - sieci kom. sa juz na tyle atrakcyjne, ze mozna sobie na to pozwolic - jak beda mieli miesiecznie kilkadziesiat tysiecy odlaczen to sie zreflektuja zlodzieje! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Pan L. Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.02.04, 23:19 Panie Cz. jestem z Panem!!!! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: dip Re: POSBA DO GAZETY WYBORCZEJ IP: *.icm.edu.pl / *.icm.edu.pl 04.02.04, 23:48 wszyscy sie zajmuja niebieska linia, a warto by sie przyjrzec rowniez funkcjonowaniu infolini neostrady i w ogole temu jak Tp SA oszukuje swoich klientow na tej usludze i jak nierzetelnie ja realizuje. mysle, ze interesujacy jest watek przyznawania IP z puli 83, ktore na wielu serwerach na swiecie jest zablokowane, a mimo to TP SA przydziela je swoim klientom, wymigujac sie od jakiejkolwiek odpowiedzialnosci. TP SA ma 3 dni na zalatwienie reklamacji, ale klienci tygodniami czekaja na monterow, ktorzy sa umawiani przez niekometentnych konsultantow i de facto nie przychodza. czy oni nie rozumieja, ze dla wielu ludzi internet to narzedzie pracy i internet w domu to czesto dla osob pracujacych w ten sposob byc albo nie byc, a tu np. 14 dniowa przerwa. I NIC NIE MOZNA ZROBIC. plakac sie chce. niech ktos sie zajmie wreszcie tym bajzlem. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: alex747 Re: POSBA DO GAZETY WYBORCZEJ IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.04, 23:52 a co to jest "pula 83" i dlaczego na wielu serwerach jest zablokowane IP 83? Odpowiedz Link Zgłoś
jacek.erazmus Re: POSBA DO GAZETY WYBORCZEJ 06.02.04, 00:19 pula 83 to ip ktore byly wykorzystywane przez hackerow do wlaman i dlatego sa poblokowane przez duza ilosc serwisow. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: ningia Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" IP: *.chello.pl 05.02.04, 00:00 Super sprawa ten poradnik, szkoda że TPSA nie wpadła na taki pomysł - teraz wszystko jasne. Z tym dodzwonieniem to nie jest u nich tak źle - proponuję spróbować dodzwoić się do PTC, Netii, Ery, TELE2 (kontakt nie z automatem) - myślę, w tych instytucjach nie jest lepiej. Miałam preselekcję TELE2 i szybciutko wróciłam do "łask" TPSA - spróbójcie się dodzwonić w TELE2 do innego miasta w godz. szczytu Odpowiedz Link Zgłoś
jacek.erazmus Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" 05.02.04, 19:24 Gość portalu: ningia napisał(a): > Super sprawa ten poradnik, szkoda że TPSA nie wpadła na taki pomysł - teraz > wszystko jasne. Z tym dodzwonieniem to nie jest u nich tak źle - proponuję > spróbować dodzwoić się do PTC, Netii, Ery, TELE2 (kontakt nie z automatem) - > myślę, w tych instytucjach nie jest lepiej. Miałam preselekcję TELE2 i > szybciutko wróciłam do "łask" TPSA - spróbójcie się dodzwonić w TELE2 do innego > > miasta w godz. szczytu Jesli chodzi o Ere czeka sie do 2, 3 minut. Ja korzystam z BOA bardzo rzadko bo lepiej i szybciej mozna zalatwic sprawe przez I-BOA. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: komor jełopy z TPSA uczyć się od ery, plusa i icpnet IP: *.icpnet.pl 05.02.04, 00:12 Ciekawe który urzędas prywatyzował TPSA tak, że dzis jest to jedna z najdroższych firm w Europie, przy najniższym standardzie usług i czy czasem ten sam urzędnik nie siedzi dziś we władzach sprywatyzowanje firmy. Gdyby w takim tempie jak usługi w TPSA zmieniały się usługi operatorów komórkowych to do dzisiaj standardem były by komórki cegły dostępne dla kilkudziesięciu brzuchatych biznesmenów a prasa z triumfem oznajmiała by, powiększenie zasięgu do granic Warszawy. Na szczęście konkurencja pozwala obejść TPSA i ten e-mail wysyłam nie poprzez zasraną infostradę ale przez kablówkę. Całość bez kwękania i stękania zainstalował mi operator kablówki od ręki, faceci za soba pozamiatali a konsultantka sama do mnie zadzwoniła i e- mailowała czy jestem z usługi zadowolony. jełopy z TPSA na naukę do właścicieli sieci kablowych i operatorów komórkowych. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: tygru Re: jełopy z TPSA uczyć się od kablówek IP: *.aster.pl / *.aster.pl 05.02.04, 02:32 Uff, przeczytałam artykuł i komentarze... I dziękuję Bogu, że mam zarówno telefon, jak i internet przez kablówkę. Zero problemów, wszystko czysto, krótko, higienicznie. A swoja drogą - TPSA ma przy ul. Św. Barbary w Warszawie ogromne centrum informatyczne. Co ci ludzie tam robią? Zakładając, że w ogóle COŚ robią... Gdzie można znaleźć pyskówke pana Cz.? Nie dotarła do mnie na daleki Ursynów... Pozdrawiam. Klienci tepsy, trzymajcie się! A pani Czubównie to już nawet w filmach dokumentalnych o delfinach ufać nie będę, ot co. Smutek. Fajna kobita była. Odpowiedz Link Zgłoś
gromax Re: jełopy z TPSA uczyć się od kablówek 05.02.04, 16:57 Barbara o której myslisz to nie ta Barbara. tepsa ma kilka osrodków informatycznych w Polsce Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: tele Re: jełopy z TPSA uczyć się od ery, plusa i icpne IP: 66.98.130.* 05.02.04, 09:09 A jak myslisz skad pochodzi jelop ktory wymyslil blekitna linie ?. Wlasnie z komorek /centertela/?. tak to jest jak jelop z komorek bierze sie za telefonie stacjonarna !!!. A tak na marginesie taryfy u komorkowcow sa najwyzsze w Europie. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Kontestator Jak można tak się zeszmacić? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.04, 03:46 Znana dziennikarka, laureatka wielu nagród, dla szmalu, bo przecież nie z przekonania, reklamuje w TV ten Kulczykowy burdel ! Jak można tak się zeszmacić? Odpowiedz Link Zgłoś
jacek.erazmus Re: Jak można tak się zeszmacić? 05.02.04, 19:40 Gość portalu: Kontestator napisał(a): > Znana dziennikarka, laureatka wielu nagród, dla szmalu, > bo przecież nie z przekonania, reklamuje w TV ten Kulczykowy burdel ! > Jak można tak się zeszmacić? To samo stalo sie z Barbara Górską . Wstyd sie przyznac ze pochodzimy z tego samego miasta :( Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Zorin Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" IP: *.energis.pl 05.02.04, 06:17 Ja miałem taki przypadek. Po długim oczekiwaniu, ponad rok, po kilkukrotnym zaginieciu wnisków o zainstalowanie ISDN, kilkukrotnym wysyłaniu w końcu założyli mi telefon ISDN. Potem dostałem o 100 zł zawyżoną fakturę za instalacje ISDN, złożyłem oczywiście reklamacje i zapłaciłem jedynie kwotę którą uważałem za właściwą. Oczywiście otrzymałem notę korygująca no ale w końcu w pewny wtorek otrzymałem list polecony za potwierdzenie odbiory uznający moją rekalamajce a w piątek (po tym wtorku) zablokowano mi telefon z tego powodu. Ja już ich po prostu nienawidze, tylko najgorsze, że niema konurencji. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Abonent Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" IP: *.bas.roche.com 05.02.04, 07:38 Mineły już ponad dwa miesiące odkąd listem poleconym wysłałam reklamację do TP SA i nic. Żadnej odpowiedzi do tej pory! Poza tym z jednej strony TP SA ściga swoich dłużników a sama oszukuje zawyżając rachunki klinetów. No cuż pozostaje trzymać mocno kciuki aby TP SA poszła z torbami... Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: j Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" IP: 148.81.190.* 05.02.04, 07:45 List polecony od połowy grudnia jest bez odpowiedzi - nie działa na TPSA Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Abonent Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" IP: *.bas.roche.com 05.02.04, 07:50 Wiem coś o tym. Ja wysłalam reklamację dwa miesiące temu i nic. Na BL każą cierpliwie czekać, ale tak to sobie można czekać do us...ej śmierci. Co mnie obchodzi, że mają zalew reklamacji. Złożyłam reklamację i powinnam otrzymać w ustawowym terminie odp. A jak sobie nie radzą to zamiast zwalniać pracowników powinni pomyśleć o lepszym ich traktowaniu. Odpowiedz Link Zgłoś
jacek.erazmus Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" 05.02.04, 19:51 Gość portalu: Abonent napisał(a): > Wiem coś o tym. Ja wysłalam reklamację dwa miesiące temu i nic. Na BL każą > cierpliwie czekać, ale tak to sobie można czekać do us...ej śmierci. Co mnie > obchodzi, że mają zalew reklamacji. Złożyłam reklamację i powinnam otrzymać w > ustawowym terminie odp. A jak sobie nie radzą to zamiast zwalniać pracowników > powinni pomyśleć o lepszym ich traktowaniu. Najgorsze ze zwalniaja fachowcow , specjalistow od sieci teleinformatycznych a zatrudniaja studentow ,lamerow placac im psie pieniedze za beznadziejna prace. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: na name Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.02.04, 07:50 to co si dzieje jes tnie do pomyślenia Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: ikebot Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" IP: *.uml.lodz.pl 05.02.04, 08:09 TPSA zawsze nadawała sie do d... ale kiedyś była monopolistą, teraz nia ma tego problemu. Moze zamiast jeczec i marudzić po prostu wystrczy przełączyć sie na przykład na dialog ( ja tam nie mam żednych problemów:-))i mieć w głębokim poważaniu koncern naciagaczy. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Abonent Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" IP: *.bas.roche.com 05.02.04, 08:16 Żeby przełączenie było takie proste to już by mnie w TP SA nie bylo. Mieszkam w taki miejscu, że konkurencji do TP SA nie ma! Odpowiedz Link Zgłoś
jacek.erazmus Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" 05.02.04, 19:54 Gość portalu: ikebot napisał(a): > TPSA zawsze nadawała sie do d... ale kiedyś była monopolistą, teraz nia ma tego > > problemu. Moze zamiast jeczec i marudzić po prostu wystrczy przełączyć sie na > przykład na dialog ( ja tam nie mam żednych problemów:-))i mieć w głębokim > poważaniu koncern naciagaczy. Ja czakalem na mozliwosc podlaczenia do Dialogu 2 lata. Brak bylo wolnych numerow w moim bloku. Niestety wiele osob jest skazanych na telekomune bo konkurencja albo tam nie dotarla albo nie ma pieniedzy na inwestycje :( Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Croesus Alternatywa w NETII IP: *.bajt.krakow.pl / *.bajt.krakow.pl 05.02.04, 08:15 Tragedia... cieszę się, że nie mam już z nimi nic wspólnego. Pomimo rozwiązania umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych jeszcze przez 3 miesiące otrzymywałem rachunek za abonament!!! Pomimo tego, iż telefon został wyłączony w terminie! Teraz mam Netię i za abonament 50 PLN - 20 godzin rozmów lokalnych za darmo. Rachunki spadły o połowę, dzwoniąc do konsultantów na *88 sprawa jest załatwiana natychmiastowo, ewentualne pomyłki na fakturze (przez dwa lata - 1 taki przypadek) wyjaśniane są w przeciągu 7 dni. Ogólnie jest super... Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Jerofiejew Re: Alternatywa w NETII IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.02.04, 18:03 Dlaczego ogólnie jest super?? ( na koncu wypowiedzi?) Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: kkk Re: Alternatywa w NETII IP: 210.69.128.* 05.02.04, 19:23 to żadna alternatywa , miałem netię i było tak samo tragicznie jak w tp-sa ich "błękitna linia" to takie samo wielkie gówno jak w tpsa miałem całą serię spierdolonych przez nich reklamacji brak realnej konkurecji powoduje olewanie klientów przez wszystkich operatorów a cała sytuacja przypomina mi "Zamek" Kafki - jednostka to gówno dla tych instytucji telekomunikacyjnych Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Michal Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" IP: 213.76.130.* 05.02.04, 08:19 Przeczytalem artykul i .... widze ze dalej nic nie mozna zalatwic! To tylko poradnik dobrego zachowania sie "na kolanach", a nie przepisy jak zalatwiac by monopolista musial nas obsluzyc! bo jak nie to poniesie jakies konsekfencje! Mam standardowe spostrzezenie ze ONI moga z nami robic wszystko, my nie mamy zadnych praw by ICH obciazyc za ICH "balagan". Np.nie placac rachonku-musimy zaplacic z odsetkami, jezeli ONI maja zwrocic nie otrzymamy odsetek! Piszecie jak nowi pracownicy TPSA, ktorzy jeszcze maja ludzkie odruchy-widac ze nie wylaczyli wam telefonu na kilka miesiecy i kazali placic - wtedy artykol przypominal by slynne nagranie do pana xxxx. Krotko - jezeli TPAS ma wzgledem mnie jakies (udokumentowane) "niedociagniecia", to ja moge tylko pasc na kolana i prosic czy moge jutro tez prosic o to by pojutrze ich prosic......moze po kilku miesiacach laskawie usuna przyczyne mojej ciaglej prosby bo maja juz dosc kolejnej osoby na kolanach! A ja wtedy musze sie cieszyc bo to naprawde wielkie szczescie ze cos udalo sie zalatwic w tym kraju! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: drew Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" IP: *.brzegdolny.gigabit.net.pl / 80.51.250.* 05.02.04, 08:20 a próbowaliści na BL porosić o rozmowę z przełożonym. Ja próbowałem nikt taki nie istnieje. bodjąłem dalsze działania próbowałem połączyć się z działem windykacji(kierownikiem lub kimś takim) nie chciałem rozmawiać z BL bo oni nic nie mogą. I co się okazuje nie można czegoś takiego namierzyć. Na BL nie mają nr telefonów odsyłają na informację na informacji odsyłają na BL i tak w kółko. Próbowałem różnych wybiegów ale z mizernym skutkiem. Przez trzy godziny prób nie udało mi się połączyć z żadną decyzyjną osobą. Mogłem sobie tylko porozmawiać z jakimiś osołkami co nic nie mogą. Uzyskać jaki kolwiek inny numer do Tpsa niż na BL, Bok czy biura numerów jest trudniej niż do centrali CIA Odpowiedz Link Zgłoś
jacek.erazmus Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" 05.02.04, 20:08 Gość portalu: drew napisał(a): > a próbowaliści na BL porosić o rozmowę z przełożonym. Ja próbowałem nikt taki > nie istnieje. bodjąłem dalsze działania próbowałem połączyć się z działem > windykacji(kierownikiem lub kimś takim) nie chciałem rozmawiać z BL bo oni nic > nie mogą. I co się okazuje nie można czegoś takiego namierzyć. Na BL nie mają > nr telefonów odsyłają na informację na informacji odsyłają na BL i tak w > kółko. Próbowałem różnych wybiegów ale z mizernym skutkiem. Przez trzy godziny > prób nie udało mi się połączyć z żadną decyzyjną osobą. Mogłem sobie tylko > porozmawiać z jakimiś osołkami co nic nie mogą. Uzyskać jaki kolwiek inny > numer do Tpsa niż na BL, Bok czy biura numerów jest trudniej niż do centrali > CIA Powiem Ci co robia szefowie w dziale obslugi klienta. Siedza sobie w swoich skorzanych fotelach i rozpaczaja jakie maja zaleglosci . Zamiast pozwalac pracownikom pracowac robia im kilkugodzinne pogadanki , asystentkom karza robic wykresy w excelu , odpisywac na maile , ktore tak naprawde sa nieistotne i co pare dni biora sobie wolne. To wszystko za potezna kase z pieniedzy abonentow. Odpowiedz Link Zgłoś
kopcik U mnie w miescie dziala tak samo operator internet 05.02.04, 08:23 bo jest monopolistą Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Michal TPSA-padnij przed nia na kolana!!! IP: 213.76.130.* 05.02.04, 08:23 Przeczytalem artykul i .... widze ze dalej nic nie mozna zalatwic! To tylko poradnik dobrego zachowania sie "na kolanach", a nie przepisy jak zalatwiac by monopolista musial nas obsluzyc! bo jak nie to poniesie jakies konsekfencje! Mam standardowe spostrzezenie ze ONI moga z nami robic wszystko, my nie mamy zadnych praw by ICH obciazyc za ICH "balagan". Np.nie placac rachonku-musimy zaplacic z odsetkami, jezeli ONI maja zwrocic nie otrzymamy odsetek! Piszecie jak nowi pracownicy TPSA, ktorzy jeszcze maja ludzkie odruchy-widac ze nie wylaczyli wam telefonu na kilka miesiecy i kazali placic - wtedy artykol przypominal by slynne nagranie do pana xxxx. Krotko - jezeli TPAS ma wzgledem mnie jakies (udokumentowane) "niedociagniecia", to ja moge tylko pasc na kolana i prosic czy moge jutro tez prosic o to by pojutrze ich prosic......moze po kilku miesiacach laskawie usuna przyczyne mojej ciaglej prosby bo maja juz dosc kolejnej osoby na kolanach! A ja wtedy musze sie cieszyc bo to naprawde wielkie szczescie ze cos udalo sie zalatwic w tym kraju! Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: ja-war Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" IP: *.il.waw.pl / *.il.waw.pl 05.02.04, 08:35 na neostradę czekam od października-o3.sprzęt mi dali umowę podpisali błyskawicznie[telefon i namowa od nich].podobno jeszcze przed zwerbowaniem mnie wiadomo było ze podlaczyc mnie nie mogą bo niema miejsc[mnie oczywiście zapewniali że wszystko jest ok.].ostatnio w grudniu BL radziła żebym poszedl do punktu i oddał spszęt bo umowa jest niedozrealizowania.a ja pujdę na giełdę.ciekawe ile dostanę może na jakiś CD? TP do KRLD Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: griffin Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" IP: 80.48.233.* 05.02.04, 09:10 Z ta neostrada to chyba musieli jakies normy wyrobic ;oP Dzwonili do mnie przed grudniem i pytali czy chce neo na miesiac za 1 zl. Chcialem. Potem zadzwonili, ze dostalem jakis nr i musze sie z nim zglosic po modem. Bylem 4 razy i zawsze kazali przyjsc pozniej. Potem mowili, ze zadzwonia jak juz wszystko zalatwia. Mija 3 miesiac... Chyba zapomnieli mojego nr tel. ;o) Na szczescie w styczniu jedna firma podlaczyla net na osiedlu za 40 zl/miesiac i bez oplaty instalacyjnej:o) Moze nie dziala tak szybko jak neo ale dziala zawsze! :o) Wlasnie zlozylem wniosek o odlaczenie telefonu. Ciekawe kiedy go zrealizuja. Bede SZCZESLIWYM NIE-KLIENTEM TPSA :o) ps. za abonament w tpsa teraz bede mial dodatkowe 40 minut w tel. komorkowej Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Soczi Re: Instrukcja obsługi TP SA - poradnik "Gazety" IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.04, 08:36 Spokojnie o co wam chodzi to nie jest telefonia komórkowa w której nic się nie dzieje. DIalogi, Netie, Tele2 Za rok dwa bedą mieli takie ceny.Po co sie czepiacie. Apoza tym czasami bezmyslnosc klientow BL jest przzerazająca. Dajcie im troche czasu. !!!!!!!! Odpowiedz Link Zgłoś