Gość: (gość portalu) IP: *.217.146.194.generacja.pl 13.02.10, 09:28 Legnica - Wrocław - Opole.... jak pamietam to połączenie było w znacznej czesci remontowane po roku 2000! a np Wrocław-Poznań pierwsze kilometry sie jedzie 30km/h... Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: wintertale "P": 5 mld zł na modernizację linii kolejowych IP: *.chello.pl 13.02.10, 10:28 PKP to dziady... sprywatyzować to jak najszybciej... Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: ttt Re: "P": 5 mld zł na modernizację linii kolejowyc IP: *.ver.abpl.pl 13.02.10, 11:03 Dopóki PKP nie zostanie sprywatyzowane i solidnie zrestrukturyzowane, to większość tych pieniędzy które zostanie zmarnotrawiona Odpowiedz Link Zgłoś
irneriusz Re: "P": 5 mld zł na modernizację linii kolejowyc 13.02.10, 13:20 Prywatna firma nie wybudje linii kolejowej, tak jak prywatna firma nie wybuduje z wpelni za swe pieniadze autostrady. prawda jest taka, ze pkp linie kolejowe ma za malo pieniedzy, bo nawet jak cos by wybudowali (powiedzmy zmodernizowali jakas linie do 120km/h) to zanim to powstanie, juz bedzie technologicznie przestarzala (juz w momencie planowanai nie pasuje do krajow drugiego swiata). Problemem sa wiec pieniadze, ktorych oczywiscie czesc jest marnotrawiona (wiecej oczywiscie przy budowie autostrad, ale nikomu to nie przeszkadza), bo ktos wpadl na genialny pomysl podzialu PKP i namnozenia pozycji dyrektorow + kiepski obieg informacji miedzy nimi daje nam chaos. Problemem w najmniejszym stopniu sa zwiazki (oczywiscie tez czesto dzialaja nieracjonalnie). Wszystko jednak rozbija sie o RZAD i o KASE oraz STRUKTURE PKP Odpowiedz Link Zgłoś
ulanzalasem Re: "P": 5 mld zł na modernizację linii kolejowyc 13.02.10, 19:13 Gość portalu: ttt napisał(a): > Dopóki PKP nie zostanie sprywatyzowane i solidnie zrestrukturyzowane, to > większość tych pieniędzy które zostanie zmarnotrawiona Politycy z ludźmi Solidarności POdzielili PKP na spółki i spółeczki, obsadzili stanowiska i dobrze się im żyje. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: domek "P": 5 mld zł na modernizację linii kolejowych IP: 188.33.215.* 13.02.10, 11:41 A linia radomska jak między Warką a Radomiem jeden tor, tak będzie mieć cały czas, choć się mówi o drugim torze od kilkunastu lat. No ale tylko się mówi, szczególnie przed wyborami. Wystarczy że coś się dzieje i brak komunikacji kolejowej między Kielcami, Skarżyskiem, Radomiem, Warką, Piasecznem a Warszawą (a także problemy z dotarciem do stolicy niektórych pociągów z Rzeszowa czy z Krakowa). Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Konan Re: "P": 5 mld zł na modernizację linii kolejowyc IP: *.adsl.szeptel.net.pl 13.02.10, 12:07 Urzęasy pobrali już premie i nagrody za przyszłe i przewidywane zyski oraz sukcesy. A z tego całego planowania jak mówił mędrzec Kononowicz "Nie będzie nic". Odpowiedz Link Zgłoś
kapitan.kirk Re: "P": 5 mld zł na modernizację linii kolejowyc 13.02.10, 12:37 Drugi tor ma być dobudowany, o ile pamiętam, w latach 2012-2014. pzdr Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Kasy ! kasy! Obligacje Dróg Kolejowych IP: 77.255.45.* 13.02.10, 12:53 Trzeba wzorem Obligacji KFD wypuścić poza budżetem obligacje Krajowego Funduszu Dróg Kolejowych i będzie na wkład własny do dotacji :) Jak się rozpędzimy to i nawet trasę TGV WAW-POZ-WRO usypiemy! Wsie do łopat, w korporacjach! :) Odpowiedz Link Zgłoś
cehaem Re: "P": 5 mld zł na modernizację linii kolejowyc 13.02.10, 13:25 Trasa Wroclaw - Poznan jak na dzien dzisiejszy nie jest nargorsza. Problemem jest tylko odcinek Rawicz - Zmigrod. Dalej w kierunku Obornik juz wymieniono czesc szyn. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Jedi Uwaga podatnicy proceder na kolei czytajcie IP: 212.75.100.* 13.02.10, 16:42 Pensje watahy prezesów, zbędnych dyrektorów, naczelników i liderów międzyzakładowych org. związkowych. Wszyscy oni mają płacę aktualizowaną co kwartał. Jest to zależne od podawanego wskaźnika GUS. Czyli wysokość średniej pensji krajowej razy 2-2,7 dla naczelnika, dla dyrektora 3,2-4,1 a dla członków zarządu odpowiednio więcej. Nie ma tu znaczenia czy firma ma stratę (deficyt) czy ma zysk. Oni i tak mają co kwartał wzrost płacy. Gdyby średnia płaca w kraju spadła to mimo to oni nie mają obnizki płacy. Takie są umowy zwane kontraktowymi. Tylko, że co to za kontrakty jeśli są one bez podania terminu. To są zwykłe umowy o pracę na czas nieokreślony (oprócz członków zarządu), które bardzo trudno rozwiązać, tak trudno aż niemożliwe. Każdy prawnik ci to powie. A mowa o spółkach PKP np. Intercity, CARGO itd. oraz samorządowe: Przewozy Regionalne a także Koleje Mazowieckie. Sprawa zainteresowała kazdego dziennikarza kiedy uświadomiłem ich. Niestety żadna gazeta nie chce o tym napisać. Ten proceder trwa od kilkunastu lat. Podobna sytuacja jest w innych spółkach skarbu państwa jak np. KGHM czy Orlen ale te przynajmniej mają zysk i nie dopłacamy do nich "z kieszeni podatników". W przypadku PKP, które gdyby nawet zabierało tylu pasażerów do wagonów, że nawet na dachu by jechali to i tak władze kolejowe powiedzą, że te pociągi są deficytowe i będą chcieli dalszych dotacji. Kolej ciągle na stratach a my podatnicy ciągle dopłacamy. PKP S.A. ma zadłużenie 5 miliardów zł ! Do tego należy doliczyć m.in. duszpasterzy kolejarskich - odpowiednicy kapelanów wojskowych. Duszpasterze pojawiają się 2 razy w roku na kolei ale pensję "naczelnikowską" otrzymują comiesiąc. Wniosek z tego taki: czy się stoi czy się leży mafii kolejarskiej się należy. Obywatele, czy nie czas ukrócić to zalegalizowane złodziejstwo ? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: byly pasazer PKP "P": 5 mld zł na modernizację linii kolejowych IP: *.dip.t-dialin.net 13.02.10, 18:57 Zapraszam na trase Wroclaw-Jelenia Gora przez Walbrzych!!!To jest dopiero tragedia,100km w 3,5-4 godziny...Karkonosze i okolice to atrakcyjny region turystyczny a nigdy nie ma kasy na remont torowiska na tym zniszczonym odcinku albo daja jej tyle "co kot naplakal".Wystarczy posluchac narzekan i rozczarowanie naiwnych pasazerow na dlugie opoznienia,ktorzy wierza w mit,ze jada tam IC i szybciej beda na miejscu niz zwyklym pociagiem...PKP to porazka,ktora woli pozamykac trasy niz je remontowac bo niby nierentowne a z pozostalymi jakos tez malo co robia oprocz podwyzszania cen biletow oczywiscie bo te drozeja regularnie niezaleznie od swiadczonych przez PKP uslug...Sprzedac tego molocha a moze bedzie wreszcie czysciej i szybciej:) Odpowiedz Link Zgłoś