Dodaj do ulubionych

Pociągi InterRegio wracają w piątek na tory

IP: *.fema.krakow.pl 14.05.10, 00:40
Nieudolne rządy PO! Jak można dopuścić do wyłączenia takiej ilości pociągów! W
dodatku jak w ogóle wygląda polska kolej! Zardzewiałe pociągi jeżdżące po
rozjeżdżonych torach stające na zrujnowanych dworcach. Zróbcie coś z tym
wszystkim, bo przecież to jest jeden wielki skandal! Budowa autostrad stoi.
Panie Kaczorze Donaldzie i wszystkie Kaczory Donaldy i Kaczyńskie idźcie sobie
precz! Chcemy normalnych rządów dobrych organizatorów, a nie kaczystowskich
kombatantów. Warunki są wreszcie sprzyjające dla Polski, to z kolei krajem
rządzą ofermy!
Obserwuj wątek
    • Gość: widmo Re: Pociągi InterRegio wracają w piątek na tory IP: 89.231.198.* 14.05.10, 10:17
      Bo najwygodniej wziąć na tapetę temat zastępczy i babrać się latami w
      przeszłości lejąc z góry na teraźniejszość i przyszłość i twierdząc bezczelnie,
      że przeszłość jest tak wielce ważna. To domena polityków. Pierdzielić trzy po
      trzy o rozliczeniach i historii, o tym o sramtym ale jednocześnie nie robiąc nic
      by ten kraj się faktycznie rozwijał.
      Cała ta polityczna mentalność to jedno wielkie pozoranctwo, niezależnie od partii.
    • Gość: Lina W beznadziejnie głupi sposób zniszczono kolej IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.05.10, 10:41
      Kolej ma służyć pasażerom a nie szefom kolejowych spółek i ekonomistom. W
      ciągu ostatnich 20. lat w beznadziejnie głupi sposób zniszczono kolej. Żeby
      się przekonać, że na kolei może być normalnie - wystarczy pojechać na
      Słowację, do Czech i Niemiec. W okresie kwitnącego kapitalizmu, w okresie
      międzywojennym PKP działała wręcz wzorowo a teraz jest haniebnym poletkiem
      doświadczalnym dla nieudaczników.
    • Gość: Zed Winisz nie tych ludzi IP: 193.169.148.* 14.05.10, 10:50
      W największym stopniu za ten bałagan odpowiada rząd AWS z premierem
      Buzkiem i ministrem Syryjczykiem. To za ich czasów weszła nieudolnie
      wdrożona reforma PKP. Potem to już tak trwało i kolejne rządy nie
      robiły nic żeby poprawić sytuację. Były minister Syryjczyk jest
      teraz senior ekspertem w TOR. Człowiek, który potrafił wszystko
      tylko spierd... za cokolwiek by się nie zabrał śmie teraz robić z
      siebie mędrca i wypowiadać się na tematy, o których nie ma pojęcia.
      Ciekawe czemu jak był ministrem to jakoś nie próbował uzdrowić
      sytuacji.
    • orgelmusik Pytanie zasadnicze 16.05.10, 04:13
      Czy PKP PLK płacą województwom i samorządom za
      1. Użytkowanie ziemi, na której leżą tory?
      2. Prowadzenie działalności zarobkowej na terenie województwa?

      Bo jeżeli nie, bardzo bym radził zablokować tory w obrębie swoich
      województw i uniemożliwić PKP PLK z nich korzystać całkowicie, a
      dokładnie, podnajmować/wypożyczać w korzystanie PKP IC czy Cargo.

      Można by też zorganizować jakąś inspekcję ochrony środowiska, która
      zbadałaby, czy wykorzystywanie infrastruktury kolejowej oby na pewno
      nie pogarszało sytuację ekologiczną w regionach.

      Myślę, że wówczas większość InterRegio z marszu by ruszyła.
      • Gość: aron Re: Pytanie zasadnicze IP: 91.200.94.* 16.05.10, 13:53
        pociągi InterRegio powinny łączyć tylko sąsiednie miasta
        wojewódzkie. Nie może być pociągów IR przez cały kraj tak jak to
        było do tej pory. NIe powinno się tez ułatwiać przesiadek z jednego
        pociągu InterRegio do drugiego. Jeżeli ktoś chce jechać z Krakowa do
        Warszawy to powinien placić za bilet 100 zł a nie 30 zł

        oto projekt pociągów InterRegio przygotowany przez Parczewski
        Insyttut Transportu Zbiorowego

        DWORZEC KRAKOW

        Katowice 5.30 7.30 9.30 11.30 13.30 15.30 17.30 19.30
        Kielce 6.00 8.00 10.00 12.00 14.00 16.00 18.00 20.00
        Rzeszow 6.30 8.30 10.30 12.30 14.30 16.30 18.30 20.30

        DWORZEC KIELCE

        Krakow 5.40 7.40 9.40 11.40 14.40 16.40 18.40 20.40
        Warszawa 5.30 7.30 9.30 11.30 13.30 15.30 17.30

        DWORZEC RZESZOW

        Krakow 5.30 7.30 9.30 11.30 13.30 15.30 17.30 19.30

        DWORZEC KATOWICE

        Krakow 6.45 8.45 10.45 12.45 14.45 16.45 18.45 20.45
        Łodz 6.30 8.30 10.30 12.30 14.30 16.30 18.30
        Opole 5.15 7.15 9.15 11.15 13.15 15.15 17.15 19.15

        DWORZEC OPOLE

        Katowice 5.15 7.15 9.15 11.15 13.15 15.15 17.15 19.15
        Wroclaw 6.50 8.50 10.50 12.50 14.50 16.50 18.50 20.50

        DWORZEC WROCLAW

        Lodz 6.25 8.25 10.25 12.25 14.25 16.25 18.25
        Opole 6.30 8.30 10.30 12.30 14.30 16.30 18.30 20.30
        Poznan 5.40 7.40 9.40 11.40 13.40 15.40 17.40 19.40
        Zielona Gora 5.35 7.35 9.35 11.35 13.35 15.35 17.35

        DWORZEC ZIELONA GORA

        Poznan 6.15 8.15 10.15 12.15 14.15 16.15 18.15
        Szczecin 6.20 8.20 10.20 12.20 14.20 16.20 18.20
        Wroclaw 5.40 7.40 9.40 11.40 13.40 15.40 17.40

        DWORZEC LODZ-KALISKA

        Poznan p. Kutno 6.40 8.40 10.40 12.40 14.40 16.40 18.40
        Wroclaw 5.40 7.40 9.40 11.40 13.40 15.40 17.40 19.40

        DWORZEC LODZ-FABRYCZNA

        Katowice 6.10 8.10 10.10 12.10 14.10 16.10 18.10
        Warszawa 5.20 7.20 9.20 11.20 13.20 15.20 17.20 19.20

        DWORZEC WARSZAWA-CENTRALNA

        Bialystok 6.20 8.20 10.20 12.20 14.20 16.20 18.20 20.20
        Bydgoszcz 6.00 8.00 10.00 12.00 14.00 16.00 18.00
        Kielce 7.00 9.00 11.00 13.00 15.00 17.00 19.00
        Lodz-Fabryczna 6.20 8.20 10.20 12.20 14.20 16.20 18.20 20.20
        Olsztyn 6.25 8.25 10.25 12.25 14.25 16.25 18.25

        DWORZEC BIALYSTOK

        Warszawa 6.20 8.20 10.20 12.20 14.20 16.20 18.20

        DWORZEC OLSZTYN

        Bydgoszcz 5.30 7.30 9.30 11.30 13.30 15.30 17.30
        Gdynia 7.00 9.00 11.00 13.00 15.00 17.00 19.00
        Warszawa 6.00 8.00 10.00 12.00 14.00 16.00 18.00

        DWORZEC BYDGOSZCZ

        Gdynia 5.20 7.20 9.20 11.20 13.20 15.20 17.20 19.20
        Olsztyn 5.15 7.15 9.15 11.15 13.15 15.15 17.15
        Poznan 6.40 8.40 10.40 12.40 14.40 16.40 18.40 20.40
        Warszawa 6.40 8.40 10.40 12.40 14.40 16.40 18.40

        DWORZEC POZNAN

        Bydgoszcz 5.35 7.35 9.35 11.35 13.35 15.35 17.35 19.35
        Lodz-Kaliska p. Kutno 7.10 9.10 11.10 13.10 15.10 17.10
        Szczecin 7.00 9.00 11.00 13.00 15.00 17.00 19.00
        Wroclaw 6.30 8.30 10.30 12.30 14.30 16.30 18.30 20.30
        Zielona-Gora 5.30 7.30 9.30 11.30 13.30 15.30 17.30 19.30

        DWORZEC SZCZECIN

        Gdansk 6.45 8.45 10.45 12.45 14.45 16.45
        Poznan 5.50 7.50 9.50 11.50 13.50 15.50 17.50 19.50
        Zielona-Gora 6.50 8.50 10.50 12.50 14.50 16.50

        DWORZEC GDANSK

        Bydgoszcz 6.45 8.45 10.45 12.45 14.45 16.45 18.45
        Olsztyn 5.30 7.30 9.30 11.30 13.30 15.30 17.30
        Szczecin 5.30 7.30 9.30 11.30 13.30 15.30 17.30
        • orgelmusik Bzdety. 16.05.10, 18:11
          Gość portalu: aron napisał(a):

          > pociągi InterRegio powinny łączyć tylko sąsiednie miasta
          > wojewódzkie. Nie może być pociągów IR przez cały kraj tak jak to
          > było do tej pory.

          A to niby dlaczego? Kto tak powiedział?

          > NIe powinno się tez ułatwiać przesiadek z jednego
          > pociągu InterRegio do drugiego.

          Jeszcze lepiej... Dlaczego?

          >Jeżeli ktoś chce jechać z Krakowa do
          > Warszawy to powinien placić za bilet 100 zł a nie 30 zł

          Co znaczy "powinien"? Na podstawie czego ukształtowana jest kwota
          100 złotych? I kto niby ma dyktować ceny, jeżeli nie rynek?

          Większość cen na przewozy kolejowe w Europie są wzięte z
          sufitu
          . W Niemczech kolej jest horrendalnie droga, we Włoszech
          znacznie tańsza, w Belgii - jeszcze tańsza (można porównać z polską).
          Jednocześnie na kolejach niemieckich ceny kształtują się tak jak na
          tanich liniach lotniczych: bilet kupiony w dniu wyjazdu kosztuje np.
          150 €, a ten sam - w promocji 2 miesiące wcześniej - kosztuje
          29 €.
          I niech ktoś wyjaśni, skąd bierze się kwota "29", i skąd "150", jak
          nie z sufitu.

          Dlaczego zatem ktoś "miałby" płacić za bilet z Krakowa do Wwy 100 zł
          tylko dlatego, że jest to cena, którą sobie ustaliło PKP InterCity?
          Dlaczego ktoś ma wspierać jedną firmę, która chciałaby zadławić
          konkurencję?

          PS. Przesiadki na kolejach niemieckich są zawsze i wszędzie; dotyczą
          wszystkich rodzajów pociągów i wszystkich przewoźników.
          Nikt nie tworzy grafiku, zostawiając na przesiadkę 30, 45 lub 60
          minut. Zwykle na przesiadkę rezerwuje się 7-15 minut - i nie
          ma niebezpieczeństwa, że się nie zdąży. Bo pociągi, obojętnie ile
          kosztują, kursują punktualnie, a przesiadki są optymalne.


          Zatem bez bałamucenia, pliiiz, i bez pseudonaukowych wywodów.
          • Gość: aron Re: Bzdety. IP: 91.200.94.* 16.05.10, 19:06
            trzeba oddzielić ruch dalekobieżny od podmiejskiego. Chcesz jechać
            taniej OK to jedź z Warszawy do Krakowa 6 godzin za 30 zł. A chcesz
            jechać 3 godziny to zapłać 100 zł za bilet. A jak cię nie stac to
            możesz jechać busem z przesiadką w Radomiu, w 50 zł powinieneś się
            zmieścić.

            Kto powiedział że każdego w tym kraju musi być stać na bilety
            kolejowe?
            CZy to jest artykuł pierwszej potrzeby? Oczywiście że nie. Dlatego
            bilety kolejowe mogą być drogie.
            • sothink Re: Bzdety. 16.05.10, 19:35
              no i tu sie zgadzam, wole wiecej zaplacic i jechac intercity siedzac
              sobie wzgodnie z moim vaio, niz telepac sie busem nie wiedzac czy
              wogole dojade.
    • uzi_123 Pociągi InterRegio wracają w piątek na tory 16.05.10, 14:44
      Mnie jednak najbardziej dziwi dlaczego PR mogą być nie dochodowe?
      Dlaczego pojawiły się aż takie straty? Właściciel, czyli samorządy
      powinny to dokładnie zbadać. A swoją drogą PKP to nadal monopolista,
      który może sobie pozwolić na każdą zagrywkę wobec PR.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka