Dodaj do ulubionych

Verizon Wireless zwróci 90 mln dol. niesłusznie...

IP: *.home.aster.pl 04.10.10, 15:15
Nasza TePsa też ma co zwracać...
Niestety wyjaśnienie czegokolwiek w tej firmie to jest niekończąca się historia ze spychologią w roli głównej :/
Obserwuj wątek
    • Gość: he1ku Verizon Wireless zwróci 90 mln dol. niesłusznie... IP: *.efekt.net.pl 04.10.10, 16:56
      Jestem w Erze i jednym miesiący na moim aparacie pokazał sie sms,którego nie nadałem.Tu chodzi o sms o wróżbę wart 34,- zł.Zareklamowałem ten fakt.Era nabiera frazesów w gębę i odrzuca moje skargi ,czy rzeczywiście słusznie ? Czy technicznie jest to możliwe by przeprowadzono sms poza moim telefonem,na stacji cyfrowej,na cudzy koszt.Gdy istniały telefony stacjonarne takie numery były możliwe i operatorzy,technicy serwisanci takie numery przeprowadzali,najczęściej na koszt nowo założonych telefonów.Czy takie numery można przeprowadzać przy obecnej technice cyfrowej,gdy dostępu chroni karta sim .Czy obecnie technik operator nie może wykręcać podobnych numerów ?
      • Gość: MairJ23 Re: Verizon Wireless zwróci 90 mln dol. niesłuszn IP: *.hsd1.pa.comcast.net 04.10.10, 19:49
        nie wiem co w tym smiesznego - poprzyzwyczajaliscie si edo tego ze wszyscy was robia w konia na okolo...
        Klient ma prawo nie znac sie na czyms, klient ma prawo do reklamacji czegos co nie zostalo mu wyjasnione. Jak nikt kilenta nei poinformowal o tym ze telefon jest odrazu podlaczony do internetu wychodzac z salonu to juz brocha Providera aby sie tym zajac a nie klienta naliczac....
        Klient w sposob jasny i czytelny musi byc poinformowany i tyle w temacie.
    • mal49 Re: Verizon Wireless zwróci 90 mln dol. niesłuszn 04.10.10, 20:52
      Gość napisał(a):

      > Nasza TePsa też ma co zwracać...

      Blisko rok temu zakwestionowałam naliczanie za NIEZREALIZOWANE połączenia.
      Uwzględnili, zwrócili.
      Miesiąc później - historia się powtarza. Znów reklamacja, ale oni się usztywnili.
      Skarga do UKE - a stamtąd odpowiedź w stylu 'na okrągło'.

      Wypowiedziałam umowę. Przeniosłam stacjonarny do Ery. Pół roku - kultura.
      Teraz robią to samo co TPSA.

      Horror ze złodziejami w rolach głównych.

      Ustawodawca celowo (albo przez przeoczenie) nie zapisał w ustawie do jakiego czasu może trwać sygnał, by operator nie upierał się, że było połączenie z automatyczną sekretarką, choć taką nie każdy posiada.

      --------------
      ;-)

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka