Dodaj do ulubionych

Telesfałszowani: Zgłaszają się kolejni poszkodo...

IP: *.acn.waw.pl 21.01.11, 22:03
play, play, złodziej, złodziej, play, play
Obserwuj wątek
    • Gość: klient Telesfałszowani: Zgłaszają się kolejni poszkodo... IP: *.opole.pl 22.01.11, 07:44
      Miałem podobny przypadek, tylko z konsultantem biznesowym PLAY. Śmiem twierdzić, że firma wie o wszystkim i robi to celowo. Po kilkumiesięcznej walce i wyłączeniu przez nich telefonu, w końcu przyznali się do błędu. Na stronie internetowej jest już wszystko przez nich usunięte i wg nich sprawy nie ma. Odszkodowanie za wyłączenie zaproponowane przez nich to 8 zł (30 min).
      Raz jest wg nich reklamacja - 30 dni na rozpatrzenie, a innym razem było to zgłoszenie - nie ma terminu na rozpatrzenie. Ja mam na szczęście zrzuty ekranowe i wiem jak było. Jeszcze jedno, zapomnijcie o nagrywanych rozmowach, one są tylko dla nich !
      • koloratura1 Re: Telesfałszowani: Zgłaszają się kolejni poszko 22.01.11, 09:02
        Gość portalu: klient napisał(a):

        > Śmiem twierdzić,
        > że firma wie o wszystkim i robi to celowo.

        Żeby wyjść na swoje (Play - oficjalnie - proponuje warunki lepsze niż inne firmy), muszą zarabia na czymś takim; w końcu nie każdy zauważy oszustwo, a - z tych, co zauważą - nie wszyscy będą się awanturować, a już mało kto pójdzie do sądu...
    • olszymow Telesfałszowani: Zgłaszają się kolejni poszkodo... 22.01.11, 09:19
      PLAY- jest to ta sama firma, która zakładała TELE-2. Miałem z nią okrpne kłopoty. Oni prowadzą bezczelną działalnośc przestepczą polegającą na wyłudzaniu pieniędzy w sposób bardzo wyrafinowany. Podzieleni na kilka ogniw mieszczących się w róznych miejscowościach m.in. Komorniki itd udają ,że jest to jedna firma, pieniądze ściagają jako różne firmy. Dokumentację prowadzą oddzielnie. Ich biuro windykacyjne znajduje się w PILE. Ostrzegam przed nimi i zwracam uwagę , aby określone służby zajęły się tymi przestępcami
    • zimb-ardo Telesfałszowani: Zgłaszają się kolejni poszkodo... 22.01.11, 09:24
      Takie rzeczy się zdarzają, kiedy zamawia się przez internet. A to się ludziom opłaca, bo jest zwyczajnie taniej. Kurier przyjeżdża z dokumentami i się je podpisuje. Jeżeli się dokumentów nie podpisze, to lepiej się upewnić u operatora. Jeżeli natomiast nie chce się przedłużać umowy u operatora, to trzeba zakończyć umowę, a nie czekać na nie wiadomo co. Jeżeli ktoś nie wie jaka ofertę wybrać, to trzeba przejść na pre-paid i tyle.
      • ereta Re: Telesfałszowani: Zgłaszają się kolejni poszko 22.01.11, 20:29
        zimb-ardo napisał:

        > Takie rzeczy się zdarzają, kiedy zamawia się przez internet. A to się ludziom o
        > płaca, bo jest zwyczajnie taniej. Kurier przyjeżdża z dokumentami i się je podp
        > isuje. Jeżeli się dokumentów nie podpisze, to lepiej się upewnić u operatora. J
        > eżeli natomiast nie chce się przedłużać umowy u operatora, to trzeba zakończyć
        > umowę, a nie czekać na nie wiadomo co. Jeżeli ktoś nie wie jaka ofertę wybrać,
        > to trzeba przejść na pre-paid i tyle.
        #### I wszelkie pisma dotyczące umów wysyłać z zostawienie kopii, a list polecony. Wtedy jest szansa udowodnić swoje racje !
      • Gość: kaz Re: "a przywileje dostają tylko nowi" IP: *.morag.vectranet.pl 22.01.11, 12:07
        w erze jest to samo.Kończy mi sie umowa, i to co mi oferują po 2 latach sumiennego opłacania faktur, to takie same warunki jak każdy, który przyjdzie podpisać po raz pierwszy z nimi umowę.A na infolinii jak sie pytałem ,ze te warunki/nowe/dla mnie są gorsze niż te ,które mam w tej chwili ,udają głupków ,ze sa lepsze. Żenada,po prostu żenada. Chciałem przejść do plej,ale to co czytam ,to pokazuje ,że to sie mija z celem .Wszedłbym w takie samo gó....
        Najlepiej to mieć kartę bez umowy ,bo żaden chyba operator w pl nie jest w porządku wobec klientów.
    • Gość: kosti Telesfałszowani: Zgłaszają się kolejni poszkodo... IP: *.warszawa.vectranet.pl 22.01.11, 11:48
      a mnie ciekawi jedna rzecz,na ile to co mowi ta Pani jest prawda,nie zdziwilbym sie,gdyby istnialo nagranie,na ktorym akceptuje waunki oferty i zgadza sie na aneks,wiem ze np.w Erze za posrednictwem konsultantow przy aneksach bez telefonu umowy te sa zawierane ustnie(nie pytajcie na jakiej podstawie prawnej bo nie wiem,ale nie wierze ze jest to nielegalne).
      Byc moze podobnie jest w Playu,gdzie aneks przesylaja jako potwierdzenie zawarcia umowy.

      Inna ciekawa sprawa,placila rachunki po 80 zl,dostala duzy rachunek i nie zareagowala?Dopiero po 2 sie ocknela?cos mi tu nie gra..
      • ereta Re: Telesfałszowani: Zgłaszają się kolejni poszko 22.01.11, 20:41
        Gość portalu: kosti napisał(a):

        > a mnie ciekawi jedna rzecz,na ile to co mowi ta Pani jest prawda,nie zdziwilbym
        > sie,gdyby istnialo nagranie,na ktorym akceptuje waunki oferty i zgadza sie na
        > aneks,wiem ze np.w Erze za posrednictwem konsultantow przy aneksach bez telefon
        > u umowy te sa zawierane ustnie(nie pytajcie na jakiej podstawie prawnej bo nie
        > wiem,ale nie wierze ze jest to nielegalne).
        > Byc moze podobnie jest w Playu,gdzie aneks przesylaja jako potwierdzenie zawarc
        > ia umowy.
        >
        > Inna ciekawa sprawa,placila rachunki po 80 zl,dostala duzy rachunek i nie zarea
        > gowala?Dopiero po 2 sie ocknela?cos mi tu nie gra..
        ### Również TP SA kiedyś stosowała takie metody: wydzwaniali, po czym przychodzila faktura z nową wersją abonamentu. Gdy ich pisemnie postraszyłem prokuratorem jeśli mi nie przedstawią podpisu, nagfle dalo się przywrócić abonament standardowy który już zstal wycofany przez TPSA. Czyli legalne to nie było, a ludzie placili nie wiedząc nawet za co!
    • fredaster Telesfałszowani: Zgłaszają się kolejni poszkodo... 22.01.11, 11:57
      Najgorsze w tym jest to, że Play na rynku jest uprzywilejowany przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Inne sieci vide. my ich użytkownicy dokładamy do rozwoju konkurencji, a oni jeszcze podrabiają podpisy.
      A do tego jeszcze dochodzi sytuacja z małymi operatorami, które mają konkurować z TP S.A. - też mają łatwiej... i co robią? Jak widać czasem największy monopol nie jest wcale najgorszy!
    • Gość: C3no Wygrałem proces z PLAYEM IP: *.4web.pl 22.01.11, 11:59
      Podpisałem umowę na modem internetu bezprzewodowego. Modem i internet nie działał, nie dostałem zastępczego... Generalnie sprawa po iluś nastu reklamacjach, pismach sprawa skończyła się w sądzie. Pomimo rozdzielenia umów (to jest cwaniactwo) na modem i usługę. Czyli usługa zawsze działa (PLAY), to modem może być wadliwy (producent)... i tak da się z nimi wygrać, tylko potrzeba naprawdę dużo cierpliwości, bo ich umowy są tak skonstruowane, że sprawa ma małe szanse... wszystko trzeba oczywiście na papier, konsultować z prawnikiem.

      Kiedyś myślałem, że PLUS i ORANGE to syfiaste firmy. Dopóki nie trafiłem na PLAYA, nie wiedziałem co to znaczy cwaniactwo i SYF.
      • Gość: 666 Re: Wygrałem proces z PLAYEM IP: *.adsl.inetia.pl 22.01.11, 13:51
        Ja też szukam prawnika bo chcę iść do sądu, chodzi dokładnie o to że Play nie wykonał usługi "blokada transferu danych".
        Potrzebuję namiaru na prawnika który mógłby zająć się tą sprawą. Niestety w moim mieście na dolnym śląsku żaden prawnik nawet nie chcę porozmawiać o mojej sprawie.
        Mam wszystkie dokumenty, Play robi sobie jaja, rozwiązałem z nimi umowę a oni nie przyjęli do wiadomości mojego wypowiedzenia opisując je jako "pismo", potem poczekali dwa miesiące i rozwiązali umowę ze mną za niepłacenie rachunków ale najciekawsze jest to że bezczelnie zaproponowali, że jak ureguluje rachunki to dalej będę mógł być ich abonentem.
        • Gość: Anet Re: Wygrałem proces z PLAYEM IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.02.11, 15:55
          Miałam to samo w ORANGE. Złożyłam wypowiedzenie 16.12.2009r. Obecnie dostaję wezwania do zapłaty nawet za 10.2010r. ORANGE nie przyjął do wiadomości rozwiązania umowy (złożone w punkcie obsługi). Chcą ponownego rozwiązania z nową datą (oczywiście mam zapłacić wcześniejsze faktury). Fakt złożenia wymówienia w grudniu 2009 bagatelizują. Twierdzą, że powinnam złożyć jedno w punkcie, a drugie wysłać pocztą. A teraz rodzynek: złożyłam skargę do UKE i .... okazało się, że rzeczywiście rozwiązanie umowy w punkcie nie musi być wiążące i powinnam zapłacić. Niech idą do sądu. I tak nie zapłacę.
    • Gość: india.varriale@wp. Play nie działa zgodnie z etyką biznesu, IP: *.play-internet.pl 22.01.11, 11:59
      Kolejna historia o tym, jak zostałam oszukana przez PLAY

      Internet

      Przy zakupie internetu przez infolinię PLAY konsultant poinformował mnie, że przez pierwsze 5 miesięcy obowiązywania umowy otrzymam rabat i zamiast 45 PLN będę płaciła 1 PLN. Natomiast do końca obowiązywania umowy moje miesięczne zobowiązanie w stosunku do PLAY wyniesie 45 PLN.

      Umowa
      Kurier dostarczył przesyłkę, podpisałam się na umowie, i jak się okazało był to mój wielki błąd. Umowy oczywiście nie przeczytałam, ale nie przyszło mi do głowy, że sieć w której jestem już od dłuższego czasu oszuka mnie w ten sposób. Wyobraźcie sobie moje zaskoczenie, gdy przyszedł pierwszy rachunek. Zamiast 1 PLN było 45 PLN.

      Reklamacja

      Po rozmowie z biurem obsługi dowiedziałam się, ŻE TAKA PROMOCJA NIE ISTNIEJE. Po zgłoszeniu telefonicznym byłam przekonana, że sieć PLAY skontaktuje się ze mną, aby wyjaśnić sprawę. Oczywiście nic takiego się nie zdarzyło, co więcej po kolejnej rozmowie, za którą oczywiście każdorazowo płacę dowiedziałam się, że zgubili moje zgłoszenie. Jedynym śladem iż moje zgłoszenie faktycznie zostało dokonane była informacja dostępna po zalogowaniu na portalu PLAY. Pomimo tego, ze zgłaszałam "reklamacje", PLAY unikał tego słowa. Owszem można powiedzieć, ze reklamacja powinna być zgłoszona pisemnie, a ja naiwnie myślałam, że zostanę potraktowana jak klient. Ale bardzo się myliłam.

      Odłączenie

      Cała sprawa trwała ponad miesiąc. Faktury w tej sytuacji nie chciałam uregulować. Po tym czasie PLAY odłączył mi zarówno internet, jak i telefon, za który płatność została uregulowana. A teraz tłumaczenie biura obsługi: obie usługi są na jednej fakturze, więc odłączamy i telefon i internet.

      A teraz rodzynek.

      Zacytuję odpowiedź na moją kolejną reklamację, która PLAY uparcie nazywa zgłoszeniem. "Zgłaszałam" 22 października, odpowiedź z PLAY 23 listopada. Po tradycyjnym podziękowaniu :

      Pragnę poinformować, że reklamacja została uznana za zasadną.

      W celu weryfikacji sprawy, odsłuchałam rozmowę dotyczącą przedłużenia umowy.
      (Chodziło o zawarcie nowej umowy na internet, ale to dla Pani, która do mnie napisała widocznie nie jest istotne)

      Konsultant poinformował, że przez pierwsze 4 miesiące abonament wynosić będzie 1 zł, a później 45 zł.
      (Konsultant informował o 5 miesiącach, ale widocznie to znowu nie jest istotne)

      A TERAZ UWAGA:

      Niestety, ale nie podsiadamy takiej promocji, która byłaby zgodna z tym, co przedstawił konsultant.
      Przepraszamy za omyłkę konsultanta. Zapewniam, że nie była ona działaniem celowym.
      (Osobiście mam co do tego wątpliwości).
      Przykro, mi ale nie mogę zmienić umowy na inną.
      (interpunkcja oryginalna! A dla mnie uczucia tej Pani nie są interesujące)

      Podpisując umowę zapoznała się oraz zaakceptowała Pani regulamin promocji.

      Jednak w ramach rekompensaty proponuję Pani upust 15% na abonament przez 3 Okresy Rozliczeniowe. Jeżeli zgadza się Pani na powyższe proszę o kontakt dowolnym sposobem.

      Sytuacja wygląda następująco; w ofercie miałam otrzymać upust 5x44 PLN, czyli 220 PLN.
      Po długim czasie wyjaśniania sprawy i odłączeniu mnie od usług PLAY mam propozycję nie do odrzucenia: podarują mi 20,25 PLN. W tej sytuacji PLAY zostawia dla siebie prawie 200 PLN twierdzi, że nie działa celowo.

      kontakt: india.varriale@wp.pl
      • Gość: Czeslaw Re: Play nie działa zgodnie z etyką biznesu, IP: 178.73.49.* 22.01.11, 15:01
        Po pierwsze UMOWY SIĘ CZYTA ZANIM SIĘ JE PODPISZE.
        Po drugie, zadzwonił do mnie wesoły pan z Playa i zaproponował przejście na abonament. Oczywiście na super warunkach. Podałem dane i czekam. Przyjechał kurier dał mi tylko umowę na której nie było nic na temat opłat itp. Wszystko było w zamkniętej kopercie. Otwieram zaczynam czytać a tam ani słowa o mojej fantastycznej ofercie.
        Wniosek jest prosty człowieka, który jest średnio ogarnięty chociaż nie nabiorą.
        Z doświadczenia jednak wiem, że 90 procent podpiszę umowę (bo kurier stoi nad głową) itd.
        CZYTAĆ UMOWY!!!
        • nople Re: Play nie działa zgodnie z etyką biznesu, 22.01.11, 15:42
          NIestety nie dla wszystkich to takie proste najwyraźniej. Dostają umowę i podpisują, nawet jeśli zrozumieją ją i zauważą, że nie zgadza się ze wcześniejszymi ustaleniami. NIe wiem naprawdę czemu podpisują ("czują się w obowiązku", bo kurier do domu dostarczył umowę?)
          • Gość: Czytacz Re: Play nie działa zgodnie z etyką biznesu, IP: *.play-internet.pl 22.01.11, 16:14
            Macie racje umowy trzeba czytac, ale jesli z kims sie umawiasz to tez jest umowa ustna !!!!! wiec jak na to patrzeć ??? prawda jest oczywista dla wiekszosci osob o srrednim toku myslenia, firmy poprostu OSZUKUJĄ i są ZŁODZIEJAMI ale o tym trzeba mowic glosno i wyraźnie, a instytucje państwa reagować natychmiast, ilu czytało to policjantów urzędników UOKiK pewnie dzisiaj conajmniej 100 i co zrobili coś z tym - oczywiście że NIC bo po co !!!! Po takim artykule w poniedziałek - policja, prokurator, uke, uokik, cba, abw i wszystko co ma jakas wladze powinno trzepac tyłek prezesa a prezes dyrektorow, dyrektorzy kierowników i itd. ale w Polsce tak zawsze jest każdy każdego stara się szturchnąć w cztery litery !!!
            • Gość: sa Re: Play nie działa zgodnie z etyką biznesu, IP: *.silesiamultimedia.com.pl 22.01.11, 17:49
              Umowa ustna czyli na gębę,a biznes to dwie różne sprawy,aby umowa miała wartość Musi być na papierze i podpisy obu stron,na gębę to ja się mogę umawiać z sąsiadem czy innym znajomym ale nie z firmą telekomunikacyjna czy innym Dużym podmiotem gospodarczym,na wszystko musi być papier i ekologie mam w d..bez papierów i podpisów na nich nic nie jest ważne,a na słowo honoru nie prowadzi się dużego biznesu ani żadnego innego,no i co tu dużo mówić Każdą umowę Trzeba Przeczytać Przed Podpisaniem czy warunki się zgadzają jak ktoś ma z tym problem to niech potem nie płacze i oszustów wyzywa bo jest naiwnym frajerem.
      • Gość: Moniq Re: Play nie działa zgodnie z etyką biznesu, IP: *.home.aster.pl 22.01.11, 15:59
        Ja miałam dokładnie to samo, tylko inne warunki - Najpierw konsultant proponuje coś przez telefon, poźniej umowa (akurat mi przysłali właściwe warunki), Rachunki, które nie uzwględniały obiecanej promocji, aż w końcu okazało się, że promocja, którą mi zaproponowano nie obowiązuje od 5 miesięcy. 4 miesiące reklamacji skończyly się niczym. Zgłosiłam więc sprawę do UKE i dopiero to poskutkowało - dostałam takie warunki, jakie mi pierwotnie obiecano, minus przeprosiny, ale te sobie moga wsadzić.
      • ereta Re: Play nie działa zgodnie z etyką biznesu, 22.01.11, 20:58
        Gość portalu: india.varriale@wp. napisał(a):
        ...........
        >internet
        >
        > Przy zakupie internetu przez infolinię PLAY konsultant poinformował mnie, że pr
        > zez pierwsze 5 miesięcy obowiązywania umowy otrzymam rabat i zamiast 45 PLN będ
        > ę płaciła 1 PLN. Natomiast do końca obowiązywania umowy moje miesięczne zobowią
        > zanie w stosunku do PLAY wyniesie 45 PLN.
        >
        > Umowa
        > Kurier dostarczył przesyłkę, podpisałam się na umowie, i jak się okazało był to
        > mój wielki błąd. Umowy oczywiście nie przeczytałam, ale nie przyszło mi do gło
        > wy, że sieć w której jestem już od dłuższego czasu oszuka mnie w ten sposób. Wy
        > obraźcie sobie moje zaskoczenie, gdy przyszedł pierwszy rachunek. Zamiast 1 PLN
        > było 45 PLN.
        >
        ########## Twój wielki bląd nie polegał na podpisaniu umowy bo nie mialaś szans jej przeczytać. Błędem było nie przeczytanie umowy później na spokojno. Bo zgodnie z przepisami umowę tak podpisaną mialaś prawo unieważnić PISEMNIE W CIĄGU DZIESIĘCIU DNI bez uzasadnienia dlaczego. Po prostu unieważniam umowę. Powinna być informacja o takiej możliwości. Umowa nabiera dopiero ważności po 10 dniach!!!
    • Gość: kriss zaraza =play IP: *.uznam.net.pl 22.01.11, 12:14
      omijajcie play z daleka przez te lata byłem u trzech operatorów-play pare lat temu skusił mnie tańszymi połączeniami.... juz wróciłem do ery...a obsługa ( w Swinoujściu ) masakra ,panny zmieniaja sie co tydzień i nie maja pojecia po co tam sa ,ściemniaja klientów ,aby tylko podpisali umowe...
    • olias Telesfałszowani: Zgłaszają się kolejni poszkodo... 22.01.11, 12:15
      to oczywiste że zamiast szarpać się z firmą tolerującą TAKIE zachowania swoich ludzi konieczne jest zgłoszenie sprawy do policji. fałszowanie podpisu jest przestępstwem nie przez przypadek, czy pomyłkę. jeśli dziś fałszerze poczują się bezkarni jutro będziecie wyjaśniać prawy o miliony. Pozwólcie pewnemu typowi ludzi poczuć bezkarność w podrabianiu podpisu. I pamiętajcie jeszcze że nasze państwo ma ważniejsze sprawy na głowie niż zajmować się pilnowaniem waszego bezpieczeństwa finansowego.
    • Gość: szczypan Telesfałszowani: Zgłaszają się kolejni poszkodo... IP: 178.73.49.* 22.01.11, 12:16
      Podejrzewam, że to nie sam Play tylko firma zewnętrzna. Ale wszystko możliwe. Teraz cuda się dzieją we wszystkich sieciach. W Erze włączona przypadkowo bajka staje się stałym comiesięcznym 20 czy 30 złotowym dodatkiem do rachunku dopóki się tego w punkcie firmowym nie wyłączy. W Plusie jednorazowe pakiety internetowe zamieniły się w cykliczne i dobrze, ze dzień przed automatycznym przedłużeniem pakietu przysłali sms to czym prędzej wyłączyłem. W tym samym Plusie firma zewnętrzna sprzedająca umowy i telefony korzysta z jeszcze bardziej zewnętrznych ;) firm kurierskich i na styku tych trzech podmiotów robi się bałagan nie do opisania, dobrze że póki co bez skutków finansowych dla abonenta.
    • Gość: bzz a platformy cyfrowe to co? IP: *.play-internet.pl 22.01.11, 12:22
      w pazdzierniku ubieglego roku zadzwonil do mnie konsultant jednej z platform cyfrowych, pyta czy ja, to ja itd. - nie podaje celu rozmowy tylko pyta czy moge rozmawiac-nieswiadomy niczego (mimo, ze spalem po nocnej zmianie) zgadzam sie (nie wiedzialem o co chodzi) a pan mi tu zapodaje oferte uruchomienia dodatkowych kanalow, zgadzam sie sprobowac ale tylko przez miesiac i tylko za darmo - tak mi sie wydawalo, po zalogowaniu sie na moje konto abonenckie stwierdzam, ze usluga jest wlaczona i bede za nia placil...
      i teraz tak, kilkakrotnie wczesniej dzwonil ktos do mnie z podobna oferta i zawsze odmawialem, poniewaz nie interesuja mnie kanaly filmowe i powtarzalem to kilka razy ale probowali dalej
      zlozylem reklamacje - czekam i jest odpowiedz - po odsulchaniu rozmow z konsultantem wychodzi na to, ze zgodzilem sie i koniec kropka- trudno-skoro tak to tak....
      teraz najwazniejsze
      sprawdzam umowe abonencka, ktora podpisalem przy zawieraniu umowy w sklepie
      jest tam czarne na bialym, ze nie wyrazam zgody na kontakt telefoniczny czy za posrednictwem smsow itp. wiec o co kaman?
      • swan_ganz Re: a platformy cyfrowe to co? 22.01.11, 12:59
        zgadzam sie sprobowac ale tylko przez miesiac i tylko za darmo - tak
        > mi sie wydawalo


        mnie w podobny sposób play wrobił w mobilny internet; jechałem samochodem gdy zadzwoniła konsultantka od nich z propozycją "darmowego przetestowania" ich łącza moblinego przez okres trzydziestu dni.... By nie przeciągać rozmowy zgodziłem się być takim testerem tym bardziej, ze oni obiecywali łącze szybsze niz to od ery z którego korzystam do tej pory tyle, ze okazało się, że to ich łącze to działa tylko w Warszawie bo juz w Radomi czy Lublinie nie chciało więc im odesłałem ten modem bo mobilnego łącza w domu nie potrzebuję... I co się okazało? Zę w umowie na to testowanie był jakiś zapis w myśl którego modem w przypadku rezygnacji mam im odesłać kurierem a nie pocztą polska i z tego powodu uznali, ze zaakceptowałem wraunki umow bo nie odesłałem im w terminie modemu.. Nie negowali samego faktu dostarczenia im tego modemu w komplecie do wskazanego przez nich punktu tylko sposób w jaki zostało im to dostarczone.. :-)
        I w ten sposób naciągneli mnie na sześć stów bo zg. z umową co miesiąc płaciłem im ustaloną stawkę za interen którego nie używałem.. Od tamtej pory zapomniałem o tych oszustach ...
    • bling.bling Telesfałszowani: Zgłaszają się kolejni poszkodo... 22.01.11, 12:30
      podobna sprawa miała miejsce w przypadku mojej matki. Konsultant namawiał ją by nie zmieniała operatora tj przedłużyła umowę z obecnym operatorem na linii TPSA. Mama początkowo się zgodziła mówiąc żeby przyjechał osobiście to może podpisze umowę. Nie umówił się na konkretny dzień, mama o tym zapomniała i wyjechała na drugi koniec kraju na kilka dni. Po jakimś czasie dostała fakturę, zadzwoniła bo przecież niczego nie podpisywała. Tam dowiedziała się że jednak przedłużyła umowę a oni mają jej podpis na umowie. Podpis był skopiowany z poprzedniej umowy ale data podpisania umowy wypadała na dzień w którym matka była 500 kilometrów od domu.
      • Gość: pffff Re: Telesfałszowani: Zgłaszają się kolejni poszko IP: *.dynamic.chello.pl 22.01.11, 13:22
        Play to oszuści, niestety. Sama miałam z nimi stycznośc i przestrzegam. Wzięłam od nich bezprzewodowy internet, działał bez zarzutów. Po roku przedłużylam umowe i zaczęły się schody. Nie dostwałam od nich faktur, choc na moim koncie byly one widoczne ( nie bralałm e-faktur). cudownym zbiegiem okoliczności faktury byly wystawiane 22- 25 a dostawalam je grubo po terminie płatności, np 10 danego miesiąca. Konsultanci do mnie wydzwaniali i straszyli,że ta rozmowa jest nagrywana, że nie opłacam rachunków, które byly już dawno wystawione, na moje odp,ze one do mnie nie docierają, bądz dostarczane sa po terminie, proponowali e-faktury i zrzucali winę na pocztę. Ja w to nie wierzę, ze list idzie 3tyg, wystawic fakturę mozna dawno a wysłać to już inna sprawa. Po takich sytuacjach postanowailm zrezygnowac z ich usług i tu kolejna niespodzianka. Rezygnacji nie przyjeli mi w punkcie Playa, tylko musialm wysylac ją listem poleconym do siedziby firmy, żeby przypadkiem jak to powiedzial pani z punktu" nie wyparli się ,ze nie dostali". Po przeszlo tyg, może nawet prawie 2tyg oddzwonili, ze przyjmują rezygnację, ale rachunki musialam placic tak jak mi sie konczyla pierwsza umowa- nie przedłuzenie, na dodtake list polecony niby dostali po tygoniu,dlatego rezygnując w listopadzie ( przedlużenie umowy bylo w grudniu) musialam placic rachunki jeszcze za styczen!!!! Brak słów
        • quri3 Re: Telesfałszowani: Zgłaszają się kolejni poszko 22.01.11, 17:39
          Z Playa trudno się wypisać. Miałem tam mobilny internet. Rozwiązanie umowy trwało tak długo, że wszedłem na następny okres rozliczeniowy. List wysłałem na 3 tygodnie przed miesięcznym okresem wypowiedzenia. Oczywiście nic się dało zrobić. Powiedzieli, że nie liczy się kiedy list wysłałem, a kiedy oni, ci złodzieje, go otrzymali. Potwierdzenia odbioru do dziś nie dostałem! Niestety zgadzam się, że Play to banda oszustów.
          • Gość: sa Re: Telesfałszowani: Zgłaszają się kolejni poszko IP: *.silesiamultimedia.com.pl 22.01.11, 18:13
            Ja nie miałam takiego problemu,bo wysłałam na ich koszt ze starej koperty co mi została z ich innej oferty i jeszcze drugi polecony i dostałam dwa telefony od infolini w tej samej sprawie rozwiązanie bez problemowe tylko że musiałam zapłacić jeszcze za jeden m-c bo umowę podpisywałam ostatniego a cykl rozliczeniowy miałam do 19 ale nie było źle bo liczyłam się z tym że mi mogą przedłużyć o ten m-c,mam z internetem playa spokój.
        • ereta Re: Telesfałszowani: Zgłaszają się kolejni poszko 22.01.11, 21:17
          Gość portalu: pffff napisał(a):

          > Play to oszuści, niestety............................................. na dodtake list polecony niby dostali po tygoniu,dlatego rezygnu
          > jąc w listopadzie ( przedlużenie umowy bylo w grudniu) musialam placic rachunki
          > jeszcze za styczen!!!! Brak słów
        • ereta Re: Telesfałszowani: Zgłaszają się kolejni poszko 22.01.11, 21:28
          Gość portalu: pffff napisał(a):

          > Play to oszuści, niestety. ................................................................, na dodtake list polecony niby dostali po tygoniu,dlatego rezygnu
          > jąc w listopadzie ( przedlużenie umowy bylo w grudniu) musialam placic rachunki
          > jeszcze za styczen!!!! Brak słów
          ###########pffff, popełniłeś błąd. Trzeba było złożyć reklamację na Poczcie o niedostarczenie listum poleconego. Poczta po ok 2tyg poinformowałaby cię o tym kiedy i kto upoważniony (imię nazwisko data i godz) odebral list polecony. I z takim poświadczeniem informujesz ich że sprawa idzie do sądu jeśli nie zalatwią sprawy zgodnie z Twoim życzeniem. Szybciutko to zalatwią. Ja mialem podobne z LG. Po takim czymś i kilku miesiącach milczenia naglę w ciągu kilku tygodni mialem wymienione kino domowe na nowe (fabrycznie zapakowane) , przez firmę kurierską nie ruszając się z domu poprzez autoryzowany serwis central;ny.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka