Gość: Poszkodowany
IP: *.197.158.213.umts.dynamic.eranet.pl
15.03.11, 05:37
Szlak mnie trafia na postępowanie PTC Era w tym temacie. Jeszcze rozumiem postępowanie w telefonach na karty prepaidowe to już całkiem nie rozumiem takiego postepowania w stosunku do klientów korzystajacych z usług abonamentowych. Mając w abonamencie 200 minut jak zaznaczono w umowie do wszystkich sieci muszę jednak płacić za połączenia do Playa. Szkopuł polega na tym że dzwoniąc na podany numer np. w ogłoszeniu ja nie wiem czy dany numer jest w sieci Play czy w jakiejś innej sieci i dopiero gdy otrzymam rachunek dowiaduję się mając na koncie niewykorzystane minuty wydzwoniłem 15 zł nie zdając sobie z tego sprawy.Uważam ze są to działania nie uczciwe bo klient dowiaduje się po fakcie. Klient nie ma zadnego wpływu na to jaką sieć ktoś wybiera to po pierwsze, po drugie dzwoniąc z sieci Play w ramach przyznanych minut do innych sieci klient nie wnosi dodatkowych opłat. Wydaje się że w takim przypadku abonent powinien otrzymywać połowę opłaty jeżeli do do niego ktoś dzwoni z sieci Play. Byłaby to jakaś rekompensata dla klienta Ery. W ogóle to uważam że jest tu naruszana zasada konkurencyjności i powinien tym się zająć Urząd Antymonopolowy bo skoro między wszystkimi innymi sieciami mogę wykorzystywać minuty w ramach abonamentu to dlaczego mam placić wybierając połączenie do klienta sieci Play. To jest skandal i nie obchodzi mnie to kto tu jest winien. Winni takiej sytuacji powinni ponieść konsekwencje poniewąż to jest dyskryminacja.