Dodaj do ulubionych

Firmy "polują" na kobiety. To one decydują o za...

29.03.11, 10:40
Z kiedy jest ten artykuł? Visy Sephora Mille już nie wydaje ... hoho i jescze trochę. A mBank się właśnie wycofał z Visy Rossman...
Obserwuj wątek
    • Gość: bazyli Firmy "polują" na kobiety. To one decydują o za... IP: *.morag.vectranet.pl 29.03.11, 11:38
      najgorsze w takich art. sa uogólnienia."Kobiety sa bardziej wymagającymi klientami".
      Jest to taka sama bzdura ,jak powtarzanie ,że kobieta musi 2x lepiej pracować ,żeby dostac pensję ,albo stanowisko takie jak facet.Jak można to zmierzyć ,ze sa bardziej wymagające klientki, i że muszą 2x lepiej pracowac?
      Ja np.bardzo jestem wymagający co do oferowanego towaru w sklepach,albo do świadczonych usług.W zeszłym mies.miałem przedłużać umowę ,i zaoferowali gorsze warunki niż miałem.Beż zawahania powiedziałem do nich -spadajcie;i przeszedłem do innej firmy.która ma gorsze warunki niż miałem na pierwszej umowie ,ale porównywalne z warunkami w tej co miałem przedłużyć.Ale ,że stara firma nie chciała mnie docenic za lojalność ,to ją ukarałem rozwiązaniem umowy,i przeszedłem do konkurencji.I z pewnością nie jestem kobietą.
    • gollumarlf Firmy "polują" na kobiety. To one decydują o za... 02.04.11, 17:31
      - I co z tego! Z punktu widzenia interesów tej firmy taki rozgłos jest kompletnie bez sensu. Rozpoznawalność marki? Dla producenta trumien to bez znaczenia. Czy rodzina zmarłego zastanawia się, jakiej marki trumnę kupić? Bzdura. O wyborze producenta trumny decyduje zakład pogrzebowy.

      A ja myślę, że powyższą wypowiedź marketoida pokażą w podręczniku jako przykład głupoty i niezrozumienia.

      Uważam, że facet od trumien może mieć rację i zmieni pogląd ludzi.
    • hckr830a Firmy "polują" na kobiety. To one decydują o za... 02.04.11, 17:58
      Trzeba przyznać, że trumniarz miał świetny pomysł na reklamę. Kalendarza nikt
      nigdzie nie powiesi, to raczej oczywiste, ale o producencie będzie głośno i o
      to właśnie mu chodziło. Prowokacja to dosyć oklepany pomysł na reklamę, ale
      akurat takiego patentu jeszcze nikt nie próbował. Co prawda Benetona nie
      przebije (np. plakat ze zwłokami z zakrwawioną głową i podpisem wszystkie
      kolory Benetona), ale popularność zdobędzie. Sama prowokacja to znam naszych
      czasów. Dzisiaj dla pieniędzy firmy (i ludzie) zrobią absolutnie wszystko.
      Gdyby to tylko było legalne, to reklamowaliby się z trupami wypatroszonych
      niemowląt, byleby tylko zarobić. W takim żyjemy świecie i nie zmieni tego
      żadne słuszne oburzenie. Ludzie robiący interesy mają tylko jednego Boga -
      pieniądz i w dającej się przewidzieć przyszłości, to się raczej nie zmieni.
      Poza tym na świecie dzieją się bardziej obrzydliwe rzeczy, przeciwko którym
      mało kto protestuje.
      • astrum-on-line Re: Firmy "polują" na kobiety. To one dec 02.04.11, 19:02
        > Gdyby to tylko było legalne, to reklamowaliby się z trupami wypatroszonych
        > niemowląt, byleby tylko zarobić. W takim żyjemy świecie i nie zmieni tego
        > żadne słuszne oburzenie.

        Można nie korzystać z usług firmy reklamującej się w ten sposób.
        Gdyby reklama obrzydliwa nie była skuteczna to by nie była taka popularna.
    • gregsmile bzdura jakas! 02.04.11, 18:02
      zakupy spozywcze najlepiej robic w marketach internetowych, 15 min klikania i mozna jechac do kina czy teatru i wrocic na odbior zamowienia do domu.
      odziez tez najlepiej kupowac w internecie, zawsze placac karta kredytowa, zeby mozna bylo oddac lub zglosic reklamacje z powiazaniem banku.
      akurat w mojej rodzinie to zona jest ta "sknera" co do wydawania kasy. trzeba wyrobic sobie nawyk kupowania tylko tego co potrzebne, dlatego nie chodze po supermarketach :)
    • Gość: ^.Ekume.ni.czny.* Dziwne praktyki naszych "braci" IP: *.dsl.bell.ca 02.04.11, 18:07
      Gdy Chrzescijanin wplaci naszym "braciom" do ich NIEchrzescijanskiego banku depozyt, dostaje tak male odsetki ze nawet NIEpolskiej inflacji to nie pokrywa.

      Natomiast gdy Chrzescijanin spozni sie jeden dzien !!!!!!!!!!!!!!!! z zaplata karty kredytowej visa, nasi starsi "bracia" kasuja go 18.5 %

      czy ten dziwny parytet wynika z talmudycznej "milosci blizniego" jaka uprawiaja nasi bracia?

    • Gość: pequi czy to jeden z art. pt. jak segmentowac rynek? IP: *.ds1-by.adsl.cybercity.dk 02.04.11, 22:16
      No i co z tego, ze kobiety... bo jest rynek 40 letnich facetow, nastolatkow, mam, emerytow, rencistow, przewlekle chorych etc. Pytanie tylko, ktory przyniesie najwieksza marze i profity...? Na dzien dzisiejszy na pewno na rynku dóbr luksusowych to nie są kobiety - a raczej ich partnerzy, na ktorych maja wplyw wlasnie panie:) suma sumarum lepsza grupa docelowa (bezposrednio) sa 28-44 letni faceci (zreszta zawsze tak bylo):)
      • agniecha75 Re: czy to jeden z art. pt. jak segmentowac rynek 03.04.11, 10:49
        "Na dzien dzisiejszy na pewno na rynku dóbr luksusowych to nie są kobiety - a raczej ich partnerzy, na ktorych maja wplyw wlasnie panie:) suma sumarum lepsza grupa docelowa (bezposrednio) sa 28-44 letni faceci (zreszta zawsze tak bylo):) "

        Wspolczuje Ci... Jesli wydaje Ci sie ze kobiety same z wlasnych dochodow nie kupia sobie torebki za kilka tysiecy zlotych....
        To wlasnie kobieta jest w stanie sobie ja kupic, to wlasnie kobieta potrafi sama sobie uzasadnic kupienie trzydziestej piatej pary sandalow, to wlasnie kobieta doceni wysoka jakosc... jesli kobieta zarabia jakies 35tys funtow plus na rok.... nie potrzebuje sponsora.....
    • brown_aurelia Firmy "polują" na kobiety. To one decydują o za... 03.04.11, 10:24
      artykuł bardzo upraszcza kwestie zakupów do schematu: kobieta sie zastanawia, gdy kupuje, mezczyzna robi to impulsywnie.
      a co z takimi klientkami jak ja? ktore wrecz nienawidza zakupow i chodza na nie tylko po to, bo musza cos kupic, a nie dla przyjemnosci ogladania
      ja moje zakupy ograniczam do minimum: wpadam do sklepu, szybkie spojrzenie na towar, wybieram, place i wychodze. zajmuje mi to 15 min :) nie rozczulam sie nad towarem, nie mam zadnych sentymentow do marek
    • agniecha75 HP Viviann TAM a nie Viviann Westwood! 03.04.11, 10:42
      Kto to pisze??? Do wykazanych wczesniej brakow wiedzy dolaczam swoj.

      HP wypuscil mini laptopa z motywem z kolekcji Viviann Tam , a nie Vivian Westwood!!!!
      Nie jest to trudne do znalezienia. HP ma juz nowy model z aktualnym wzorem, znowu Viviann Tam! A wystarczy w google wpisac "HP vivia" i samo podpowiada...

      Od lat twierdze , ze dziennikarze zamiast opisywac rzeczywistosci to ja kreuja... I znowu mam racje
      Za co wy bierzecie te wierszowki????
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka