Dodaj do ulubionych

"DGP": Klient nabity w grupowe zakupy

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.05.11, 08:23
To nie oszustwo a iluzja taniości dla matołków... ;)
Obserwuj wątek
    • tomek.54321 Re: "DGP": Klient nabity w grupowe zakupy 30.05.11, 09:17
      Najwiekszy blad jaki robia kliencie to nie sprawdzenie wczesniej kilku ofert i porownanie cen a zwyczjanie pojscie za reklama i kupienie tego co wciskaja sprzedawcy. I nie mozna tu mowic o oszustwie, bo jest to zwyczajnie brakzainteresowania (tudziez glupota) samych klientow. To tak jak z "pseudo-promocjami" ;]
      • Gość: Whatever najgłupszy produkt internetowy XXI wieku IP: *.home.aster.pl 30.05.11, 11:03
        oficjalne hasło reklamowe: "zakupy grupowe - tylko dla idiotów"

        pisałem to wielokrotnie - w żadnej branży nie ma możliwości udzielenia 75% rabatu (50% zniżki ceny + 50% od sprzedaży dla operatora portalu)
        Nawet sektor usług jedzie na kilkukrotnie niższych marżach.

        Tego typu zniżki są fizycznie niemożliwe - chyba że się ucieknie do oszustwa co do ceny wyjściowej lub dopłaci - i to sporo - do każdego klienta.
        Tak więc "zakupy grupowe" łączą oszustów z jednej strony i imbecyli, którzy nie umieją liczyć - z drugiej.
        Pogratulować.
        • luni8 Re: najgłupszy produkt internetowy XXI wieku 30.05.11, 13:18
          > Tego typu zniżki są fizycznie niemożliwe - chyba że się ucieknie do oszustwa co
          > do ceny wyjściowej lub dopłaci - i to sporo - do każdego klienta.

          Weź się...
          W zakupach grupowych nigdy nie chodziło o to by firma zarobiła, zawsze chodzi o reklamę.
          Z tego też powodu mało jest ofert zakupów, a kiedy są to wyłącznie w przypadku jakiegoś niszowego segmentu rynku.
    • hollowcat bo ludzie ślepo wierzą... 30.05.11, 09:21
      jak w markecie im napiszą przecenę z "249zł" na "199zł" to się wręcz zabijają. Ale mało kto sprawdzi że wczesniej ten produkt kosztował z 209zł a po promocji kosztuje 149zł bo promocja to nie żadna promocja a pozbywanie się śmiecia z magazynu.
    • alinaw1 "DGP": Klient nabity w grupowe zakupy 30.05.11, 09:44
      Grupowe zakupy maja sporo wad, wg mnie najistotniejszą jest totalna obniżka nie tyle ceny, co jakości usług. Trzykrotnie sprawdziłam to na sobie i basta! Jak fryzjer, który ma obsłużyć 500 dodatkowych klientek w trzy miesiące może być grzecznym, profesjonalny i jeszcze dopasować się do naszego czasu? To niemożliwe. Jak można skorzystać z weekendowego wyjazdu, skoro oferta jest ważna całe lato ale z wyłączeniem 95%weekendów? Jak można cieszyć się ze zniżki 50% w restauracji, skoro taka właśnie zniżka obowiązuje normalnie w każdy dzień w porze obiadu, a ja wykupuję nieświadomie i idę o godz. 14 właśnie? Przykładów są dziesiątki. Uważni obserwatorzy podaliby dużo więcej...
      • Gość: Gre Re: "DGP": Klient nabity w grupowe zakupy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.05.11, 14:34
        > Jak można cieszyć się ze zniżki 50% w restaura
        > cji, skoro taka właśnie zniżka obowiązuje normalnie w każdy dzień w porze obiad
        > u, a ja wykupuję nieświadomie i idę o godz. 14 właśnie?

        Ano tak, że ja na przykład nie wiem że taka zniżka istnieje. Dzięki Grouponowi mogę się dowiedzieć - dostać newsletter. Nie jestem w stanie monitorować wszystkich lokali w moim mieście pod kątem zniżek. Zapłacę tyle samo co podczas pobytu w knajpie i będę miał świadomość, że bez kupona też mogę zapłacić mniej następnym razem. NIC NIE TRACĘ, więc nie jest to oszustwo.

        Ale osoby takie jak ty podchodzą to tego jako do okazji na zrobienie interesu życia. I jak się okaże, że zniżkę można dostać też w inny sposób to się czują oszukani. To bez sensu.

        Ja lubię zakupy grupowe za jedno - znacznie zwiększyła się częstotliwość moich wizyt w fajnych lokalach, o których wielokrotnie nic nie słyszałem. I mało mnie obchodzi czy zrobiłem deal stulecia czy nie - ważne że moje życie stało się choć trochę bardziej urozmaicone. Za rozsądną cenę

    • Gość: Ewa "DGP": Klient nabity w grupowe zakupy IP: *.wroclaw.vectranet.pl 30.05.11, 14:13
      Tak właśnie nabija w butelkę salonik kosmetyczny przy ul. Tęczowej we Wrocławiu. Oferowali kosmetyczne oczyszczanie twarzy (29 zł zamiast 100), a zamiast tego klienci biorą udział w instruktażowym nakładaniu różnych kremów na twarz (przez samych siebie!), które rzekomo mają dać rezultat oczyszczenia twarzy...
      Tak więc nie wszyscy są uczciwi. Uważajcie!
    • Gość: Gonzo "DGP": Klient nabity w grupowe zakupy IP: *.play-internet.pl 20.06.11, 13:16
      Interes na zakupach grupowych moga zrobić wszystkie 3 strony pod warunkiem, że wszyscy są świadomi tego w co sie pakują: usługodawca rozumie mechanizm - pragnie przyciągnąć klientów, portal - przedstawia wszystkie warunki otwarcie zarówno dla klienta, jak i usługodawcy, wreszcie klient - kupuje voucher znając wszystkie warunki. Taki układ rzeczywiście tworzy wartość dodaną. Niestety nie wszystkie portale rozumieją te zależności. Dobrym wzorem do naśladowania jest fastdeal.pl - stosuje live shopping - nie czeka się na zebranie odpowiedniej liczby osób, osoby nieświadome takiego obowiązku na innych portalach często nie mogą skorzystać z oferty z tego błahego powodu:(

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka