Dodaj do ulubionych

Wydali zły modem do mobilnego internetu. Karę m...

IP: *.multimo.pl 14.07.11, 07:15
netia - jak dobrze, ze nie podpisywałem z tymi pajacami umowy ;)
Obserwuj wątek
    • Gość: nigdy więcej Netii Żadnych interesów z Netią! IP: *.dynamic.mm.pl 14.07.11, 11:00
      Mnie kilkanaście lat temu nacięli na ponad 400 zł. Po podwyżce przez Netię opłaty za internet (prawie o 100%!) wysłałem pismo wypowiadające umowę. Netia pismo zakwalifikowała jako reklamację i kazała mi płacić abonament za następne dwa miesiące, zanim uprawomocniło się wypowiedzenie wysłane przeze mnie w drugim piśmie. Ja już po pierwszym piśmie linię odłączyłem i przez te dwa miesiące nie korzystałem z niej. Ponieważ nie chciałem zapłacić tej faktury, Netia sprzedała tę rzekomą wierzytelność Krukowi, który zaczął mnie straszyć. Zapłaciłem, bo bałem się, że wojna z Krukiem będzie mnie kosztowała więcej nerwów i pieniędzy niż te ponad 400 zł.
      Myślę, że Netia straciła już znacznie więcej niż te 200 zł (faktury Netii były na ok. 200, ale w międzyczasie narosły drakońskie odsetki), bo wszystkim znajomym opowiedziałem tę historię.
      • jszania jelen 14.07.11, 11:17
        Gość portalu: nigdy więcej Netii napisał(a):

        > Mnie kilkanaście lat temu nacięli na ponad 400 zł. Po podwyżce przez Netię opła
        > ty za internet (prawie o 100%!) wysłałem pismo wypowiadające umowę. Netia pismo
        > zakwalifikowała jako reklamację i kazała mi płacić abonament za następne dwa m
        > iesiące, zanim uprawomocniło się wypowiedzenie wysłane przeze mnie w drugim piś
        > mie. Ja już po pierwszym piśmie linię odłączyłem i przez te dwa miesiące nie ko
        > rzystałem z niej. Ponieważ nie chciałem zapłacić tej faktury, Netia sprzedała
        > tę rzekomą wierzytelność Krukowi, który zaczął mnie straszyć. Zapłaciłem, bo ba
        > łem się, że wojna z Krukiem będzie mnie kosztowała więcej nerwów i pieniędzy ni
        > ż te ponad 400 zł.

        i tak sie wlasnie goli jeleni


        mnie tez aster probowalo naciagnac na nienalezne oplaty. napisalem maila, ze nie zamawialem to nie zaplace i juz. po wysylania tego samego z grubsza maila przez pol roku (dzwonienie czy chodzenie do biura obslugi to w takim przypadku szczyt frajerstwa) przyznali, ze zle naliczyli oplaty.
    • obi76 Wydali zły modem do mobilnego internetu. Karę m... 14.07.11, 11:10
      Miałem to samo. W lutym wziąłem na test modem. Niestety tam gdzie miał być zasięg nie było go. Modem odesłałem kurierem do magazynu Netii. Jakież było moje zdziwienie kiedy w marcu rachunek z Netii opiewał na 608 zł. z czego 500 zl to opłata za niezwrócenie urządzenie w terminie. Po 4 miesiącach wydzwaniania, pisania maili i kontaktów przez chat udało im się anulować ta opłatę.
      • Gość: gazeta_news Re: Ten artykuł to czysta antyreklama. IP: 212.160.172.* 14.07.11, 11:39
        Mylisz się, komentarze dopełniają treści. Ja mam stacjonarny i inetrnet u konkurencji Netii. Jak zbliża się koniec mojej umowy to mam telefony od Netii w sprawie inetrnetu. O zgrozo, prześladują mnie nwet 2-3 razy dziennie, potem tydzień spokoju i znowu 2-3 razy dziennie:(
        To nic, najgorsze to jezyk i tresć tego co słyszę w słuchawce. Raz gość się ze mnie śmiał, pytając co się stało w moim życiu, że taki jestem przywiązany do dostychczasowego operatora:))) I to spowodowało, że zamówiłem CLIPA, zastrzegłem numer i uaktywniłem sobie blokadę połączeń anonimowych. Spokuj jak przed wojną na wsi:) I proponuje to samo znajomym, co niektórzy posłuchali. Zero niechcianych i anonimowych telefonów:) Zero skomlących sprzedawców. Usługodawcę sam wybieram świadomie.
      • Gość: mami Re: Ten artykuł to czysta antyreklama. IP: 91.217.152.* 14.07.11, 11:40
        ja tez mam niezliczona ilosc problemow z netia...

        ciagle pilnowanie faktur jest bardzo wazne.

        dodatkowo mieli mi wlaczyc w czerwcu szybszy internet, nie wlaczyli, nikt sie nie kontaktowal.
        Po mojej interwencji dowiedzialem sie, ze z powodu problemow technicznych zostanie wlaczony miesiac pozniej. OK - a faktura przyszla wg starej a nie nowej - tanszej umowy. Wywalczylem wtedy jeden miesiac abonamentu za 1 zł, ale przy kontakcie w sprawie kwoty na fakturze - pani poinformowala, ze przeciez dostalem rabat... dostalem, a umowa od polowy czerwca jest aktualna - ale jak widac tylko z jednej strony. Platnosc ze starej umowy, internet ze starej, rozni sie numerem - bo nie dali rade wlaczyc, to stwierdzili, ze na tych samych warunkach przeczekam. Z ich winy mialem placic wiecej. Powiedzialem, ze nie zaplace i maja mi wyslac korekte... bronila sie moim (wywalczonym przezemnie a nie przyznanym przez nich) rabatem. W koncu dostalem korekte, ale maja tam niezly burdel. Musialem grozic rozwiazaniem umowy z ich winy i odszkodowaniem. Nie polecam netii. Czekam, aż będą możliwości techniczne dla UPC i sie wynoszę od nich.
        • cezbak Re: Ten artykuł to czysta antyreklama. 14.07.11, 12:07
          Też miałem smutne doświadczenia z tym operatorem. Kilka lat temu wykupiłem umowę na "darmowe rozmowy" przez całą dobę. Abonament około 100 zł. Po aktywowaniu pierwszy miesiąc wszystko OK ale w następnym wszystkie rozmowy zostały potraktowane jako płatne. Rachunek ponad 400 zł. Reklamacje - droga przez mękę. Za każdym razem rozmowa z kolejnym pracownikiem i opowiadanie problemu od nowa, powoływanie się na numer sprawy - nieskuteczne, chyba (przynajmniej wtedy) nie mieli dostępu do historii, przypomnienie, że podobno nagrywają rozmowy "w trosce o jakość" - rozbawiła wszystkich, prócz mnie. Wprawdzie nie mówię "nigdy więcej" ale sam nie mam pomysłu, czy mogliby mnie skłonić do zawarcia ponownej umowy.
      • mrrrwrrr Re: Ten artykuł to czysta antyreklama. 14.07.11, 11:45
        Widzisz, opisana sprawa to tylko czubek góry lodowej. Sam jestem jeszcze chwilowo abonentem Netii. Do września. Później choćby mnie kusili nawet darmowym browarkiem do każdego pobranego MB to mam zamiar trzymać się od nich z daleka. Nie życzę Ci przebojów z ich infolinią, odsyłaniem od działu do działu, sprzecznych odpowiedzi i ponad półrocznego udowadniania kupiłeś coś na rok a nie na 2 lata. Oczywiście wg Ciebie wszystko jest OK, bo po kilkudziesięciu mailach w końcu przyznali że to ja miałem rację. A nie chodziło o małe pieniądze - ktoś chciał mnie naciągnąć na ok. 800zł (rok internetu - nagrania rozmów przechowują 12msc, po tym okresie mógłbym już Netii "naskoczyć" i musiałbym płacić). Co ciekawe, to nie był "czeski błąd" a powszechna praktyka ćwiczona na klientach Netii przez nieuczciwych konsultantów (przynajmniej wg odzewu na forach osób z podobnym problemem).
        • jszania lejen 14.07.11, 12:13
          Gość portalu: T napisał(a):

          > Niedługo tego biedaka zacznie nękać komornik.

          jelenie tam mysla i dlatego placa nawet kiedy sie nie nalezy.
            • jszania Re: lejen 14.07.11, 16:56
              Gość portalu: kiki napisał(a):

              > dokladnie tak na takich jeleniach zeruja , bo nikt normalnie by sprawy nie wyt
              > oczyl w sadzie o taka kwote, ale jelenie sie boja i placa

              nawet jeszcze lepiej. jelenie wogole nie wiedza, ze musi byc jakis sad. mysla, ze wszechwladny instytucjonalny wierzyciel sam poleca komornikowi sciagnac kase.

              tak to ciemnota i nieuctwo przekladaja sie na straty finansowe.
        • jszania lejen 14.07.11, 12:52
          Gość portalu: T napisał(a):

          > Niedługo tego biedaka zacznie nękać komornik.

          jelenie tak mysla i dlatego placa nawet kiedy sie nie nalezy
      • Gość: Marek Tylko, że to kolejny "przypadek" IP: 87.204.190.* 14.07.11, 12:52
        niekompetencji Netii opisywany zresztą przez GW. Coś często im zdażają sie potknięcia...
        Jestem ich klientem i mam jak najgorszą o nich opinię. Kiedyś byli tańsi i to sporo od TP (internet), dlatego do nich poszedłem, ale teraz to TP jest tańsza (np. 6 Mbps wychodzi korzystniej przy Neostradzie) i wracam tam. Po co mam płącić pośrednikowi, do tego pośrednikowi z beznadziejną obsługą i BOK, porównywalnym chyba tylko z Play co do rozmiaru niekompetencji?
    • Gość: sad Re: Wydali zły modem do mobilnego internetu. Karę IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.07.11, 11:23
      A ja mam problem z nachalnymi i niekompetentnymi konsultantami Netii, którzy wydzwaniają z różnymi propozycjami. Ostatnio zapytałem gdzie mają podstawę prawną do wykonywania tego typu telefonów kilka razy dziennie, usłyszałem: numer jest losowany przez bazę danych. Zapytałem kto jest operatorem bazy danych, odpowiedź: nie mogę ujawniać takich danych. Kolejne pytanie: proszę podać adres i dane operatora: nie jestem upoważniona podawać takich danych. Kolejne pytanie: proszę o rozmowę z przełożonym lub osobą odpowiedzialną; "może Pan zgłosić reklamację na infolinii netii pod numerem 801....". Dzwoniąca dodała, że ona tylko telefony wykonuje i wystarczy powiedzieć, że "nie" i rzuciła słuchawką....
      NIE MA JAK SUPER JAKOŚĆ! Firmę Netia omijam szerokim łukiem.
      • Gość: kalj Re: Wydali zły modem do mobilnego internetu. Karę IP: 62.233.246.* 14.07.11, 12:08
        To ja mam lepszy numer z Polsatem i też walczę. Póki co kontaktuję się z rzecznikiem potem będzie sąd bo nie odpuszczę.
        1) Podpisałem umowę na TV.
        2) Podpisałem umowę na internet.

        Każda umowa jest osobno. Po paru m-cach uzytkowania internetu przeprowadziłem się. Zostałem pinformowany, że w okolicach, do których sie przeprowadzam w ciągu paru m-cy powinien byc zasięg. Ok powiedziałęm poczekam, nie chcieli na ten czas zawiesić usługi. Trudno. Groszowe sprawy to były więc płaciłem. Minęło kilka m-cy i otrzymuję info, że może za rok będzie zasięg. W takim razie składam wypowiedzenie z uwagi na brak możliwości świadczenia usługi przez Polsat.

        Pan na infolinii mi powiedział, że podpisując umowę powiniene przewidzieć przeprowadzkę. Rozumiecie? Pojmujecie? W czasach, gdy za pracą jeżdzi się nawet zagranicę ja mam wiedzieć gdzie będę za kilka m-cy. Tak się złożyło, że musiałem się przeprowadzić bo dostałem lepszą ofertę pracy. No i teraz jazda. Jak w końcu im powiedziałem, że z braku możliwości świadczenia usługi rozwiązuję umowę a ich logika myslenia w stylu " pan mógł przewidzieć przeprowadzkę" nie obchodzi mnie to zmienili front i co się okazało? Otóz oni z moich dwóch umów zrobili sobie jeden pakieci usług. I przez wg. nich nie mogę rozwiązać umowy na internet. Ja im mówię, że nie podpisywałem umowy na pakiet. Tylko każdą usługę z osobna CELOWO. Nigdy nie biorę pakietów bo zysk jest gó..niany a same kłopoty potem są. No i co z tego ich system jakiś tam nie pozwala rozwiązać umowy. No nie i koniec. Teraz rozmawiam z biurem UOKiK, ci polecili mi prawnika. Czekam więc końca może uda się jeszcze jakieś odszkodowanie dostać. Ale gnojkom nie ustąpię.
        Aha jeszcze jedna ciekawostka placac za net i za Tv osobno faktury mam nadplate za internet. Każe im te pieniądze przeksięgować na TV bo za net nie mam zamiaru już placic. I co się okazuje pomimo, że oni sobie zrobili pakieci to nie moga przeksiegowac kasy bvo defacto to sa dwie osobne uslugi u nich!!! To jest dopiero burdel.

        Aha, żeby nie było - tak naprawdę każda firma oszukuje klientow i naciaga, sprobujcie rozwiązac umowe z Cyfrą, TPSA itp z jakiegoś tam powodu, wszyscy tylko patrza zeby kary dowalic. Ja cyfra 10 lat temu do sadu szedlem - bo przyslali w jednej kopercie z jedna data 3 dokumenty :)
        1) rozwiazanie umowy
        2) formularz potrzebny do zdania dekodera i karty
        3) kare za niezdanie w terminie dekodera :) rozumiecie - pojmujecie??

        Sprawę wygralem.

        pozdrawiam

    • Gość: gosc111 Próbowałem się przenieść do netii - gorzej niż TP IP: *.wsinf.edu.pl 14.07.11, 11:57
      Kiedy kończyła mi się umowa na "cudowną" neostradę próbowałem przenieść się do Netii. Miła Pani pobrała dane i obiecała za dwa dni umowę kurierem. Po tygodniu sam zadzwoniłem co z tą umową. Okazało się, ze jednak nie była zapisany do bazy danych. Kolejny tydzień czekałem na umowę do podpisu. Gdy dzwoniłem to mówili, że niby wysłali ale kuriera jakoś nie było. W końcu napisałem do nich maila, ze bardzo w takim razie dziękuję za ich usługi i zostaję przy tepsie.
      I się zaczęło. Przez 4 kolejne dni przyjeźdżali kurierzy (każdy z innej firmy) z umowami (tymi co nie dojechały wcześniej). Na dodatek - jeden idiota - zostawił umowy (z danymi moimi!!!) u sąsiadów !
      Słowem beznadziejna TP-sa versus idioci z Netii. Kto lepszy?
      • Gość: Nomad Re: Wszystkim odradzam IP: *.tychy.pl 14.07.11, 12:06
        Przeprowadzam się niebawem w miejsce, gdzie nie dotarł jeszcze z internetem żaden dostawca "na kablu". Do wyboru mam więc Netię, Polsat lub któregoś z operatorów sieci komórkowych. Czy przy okazji wieszania (słusznie) psów na Netii możecie polecić jakiś godny internet (przewodowy lub bezprzewodowy)? Chodzi mi właśnie przede wszystkim o obsługę klienta, przewidywalność i niezawodność w dostępie do sieci. Orange? T-Mobile? Play? Plus?
        • cezbak Re: Wszystkim odradzam 14.07.11, 12:13
          Korzystam z Play. Umowa na 18 m-cy, prędkość 1Mb, transfer 5G. (teraz oferują inne warunki - opisuję moje). Nie narzekam. Testy prędkości wykazują od 0,7 do nawet 1,2 Mb/s, transfer mi wystarcza (głównie czytam, nie ściągam) a więc mogę z czystym sumieniem polecić tego operatora. Innych nie testowałem więc nie wypowiem się. Pozdrawiam
        • Gość: mssbydzia Re: Wszystkim odradzam IP: *.ip.netia.com.pl 14.07.11, 12:45
          Jeśli jest linia (np. od TP) to dostęp ADSL powinno świadczyć wielu operatorów. Ja już dawno zrezygnowałem z TP a z Netią po przebojach z linią ISDN i jej przeniesieniem nie chcę mieć nic wspólnego. Kozytam z innego operatora (sumarycznie w cenach podobnych do cen Netii) i jestem bardzo zadowolony. Poprostu trzeba poszukać co jest dostępne w danym rejonie. Jeśli chodzi o jakość łącza to na pierwszym miejscu są sieci kablowe, potem ADSL a nakońcu bezprzewodowe (komórkowe i WiFi).
          Powodzenia.
    • Gość: BB Miałem to samo. IP: *.internetdsl.tpnet.pl 14.07.11, 12:17
      Nie ufajcie NETII nigdy. TP SA - tylko. Może mają wady, ale nie są świniami. Czekałem na podłączenie przez Netię internetu 3 miesiące. Wcześniej przysłali modem. Wydzwaniałem
      (infolinia jest skandalem: wydałem dużo pieniędzy na połączenie do tej firmy krzak). No i nie podłączyli. W związku z tym zerwałem umowę. Odesłałem modem. Ponieważ były kłopoty z tą firmą przeczuwałem następne. Poprosiłem na poczcie o potwierdzenie przez Netię otrzymania modemu. Parę dni po tym zdarzeniu przychodzi do mnie mail z firmy windykacyjnej, że nie zwróciłem modemu. Rozumiecie to, mail z firmy windykacyjnej PACTOR. Nie list polecony, tylko mail. Odpisałem, że proszę o kontakt listowy lub telefoniczny. NETIA I PACTOR dobrały się dwa dziady. Na szczęście miałem potwierdzenie z poczty. To mi uratowało portfel. Ludzie bierzcie na wszystko potwierdzenia. ZALECAM !!!
    • ksks3 To nie żadna pomyłka ! 14.07.11, 12:30
      to świadome działanie operatora liczącego na zmęczenie klienta. Na pewno w większości przypadków się sprawdza . Jeżeli ktoś liczy na to ze operator zrobi mu prezent to jest naiwny
    • Gość: klijęt Netii Kochani! Miałem prawie to samo! IP: *.statnet.pl 14.07.11, 12:35
      Wiedząc, że podłączenie Netii na drutach tepsy może potrwa, poprosiłem o "internet mobilny" na miesiąc. Po trzech tygodniach zgodnie z poleceniem (instrukcją) z SMS-a i od konslutanta odesłałem modem _za zwrotnym powierdzeniem odbioru_ do Magazynu Netii.
      Dwa tygodnie później po raz kolejny dzwoniłem by się dowiedzieć co z moją "standardową" usługą - przy okazji konslutant zapytał mnie o "Internet mobilny", więc zgodnie z prawdą odpowiedziałem co zrobiłem. Konsultant powiedział, że - uwaga - "nie wypowiedziałem umowy przed terminem" (!) na co ja mu, że guzik mnie to obchodzi, bo wykonałem instrukcje otrzymane z Netii - odesłałem modem do magazynu - nawet tydzień przed czasem.
      Jakieś dwa dni później zobaczyłem na swoim koncie... notę obciążeniową na 500 złotych 8-O
      Zadzwoniłem na infolinię żądając skorygowania jej i informując, że nie zamierzam pokrywać kosztów ich wewnętrznych procesów, że guzik mnie to obchodzi, nie zapłacę, a jeśli spróbują to windykować to złożę doniesienie o przestępstwie.
      Oczywiście na wszystkie bzdury tego typu ZAKŁADAJCIE REKLAMACJE. Możecie paszczowo, do konslutanta, lub mailem na firma@netia.com
      Zważywszy na to, że Netia notorycznie "zapomina" załatwić reklamację w terminie, pamiętajcie, żeby zawsze zaznaczać jaki sposób załatwienia sprawy was satysfakcjonuje - w takim przypadku, po przekroczeniu ustawowego terminu, sprawę macie załatwioną jak chcieliście (wystarczy krótkim mailem (kolejną reklamacją?) zażądać naprawienia tego, co zaakceptowali))

      Anyway - oczywiście dostałem SMS-a z od działu windykacji - zadzwoniłem do BOK-u i zażądałem natychmiastowego zaprzestania bezprawnych pogróżek. Oczywiście zadziałało, sprawa została szybko naprawiona.

      Moje doświadczenia z Netią da się podsumować następująco:
      - jeśli coś nie działa, nie dzwoń, nie pytaj (no, może daj im jedną szansę) - ZAWSZE zakładaj reklamację, najlepiej mailem/listownie, żeby nikt nie wykoślawił tego, co mówisz
      - ZAWSZE nagrywaj rozmowy z BOK-iem (będziesz mógł podać daty, nazwiska i zacytować konkretne zdania) - moim zdaniem nie musisz ich o tym informować - przed połączeniem z BOK-istą jestes informowany, że "rozmowy są nagrywane" - są nagrywane? Są. Super.
      - NIGDY im nie odpuszczaj.
    • Gość: Kris Wydali zły modem do mobilnego internetu. Karę m... IP: *.134.130.147.static.crowley.pl 14.07.11, 12:43
      Netia do dziadowska i złodziejska firma. Przekonałem się o tym kilka lat temu, kiedy wypowiedziałem umowę na internet. Po wypowiedzeniu upewniłem się, że pismo dotarło - otrzymałem potwierdzenie od pracownika. Jakież było moje zdziwienie, kiedy w kolejnym miesiącu otrzymałem fakturę za usługę. Potem była kolejna. Podczas rozmów pracownicy Netii bezczelnie kłamali, tak jakby byli szkoleni w tym kierunku. Wydaje mi się, że te wszystkie "błędy" w zgubionych papierach, pomylonych papierach to działanie specjalne, aby coś jeszcze wyciągnąć od byłych klientów (czytałem w tamtym czasie o identycznych problemach innych osób). To nie może być przypadek. Trzech się wybroni, jeden zapłaci i są szczęśliwi. U mnie dopiero interwencja URE pomogła. Za takie załatwianie spraw powinni ludziom wypłacać równowartość tego, czego żądają.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka