Dodaj do ulubionych

Tłum chętnych na kupno TVN: fundusze i wielkie ...

23.08.11, 09:57
"Tłum" ?????
Kolejne BREDNIE pismaków.
Obserwuj wątek
      • maxixxx Re: denny TVN pod mlotek 23.08.11, 10:54
        ależ te programy będą dalej emitowane bo jedynym wyznacznikiem jest oglądalność i wpływy z reklam i tylko ich spadek może zmusić stacje komercyjne do szukania innych formuł programowych

        zmiana właściciela nie oznacza zmiany profilu stacji więc tak samo liczenie na bezstonność dziennikarzy politycznych od partii obecnie rządzącej jest naiwnością - nie na darmo rządy wykupują czas reklamowy w telewizjach prywatnych by prowadzić tam niby akcje społeczne typu - myjcie ręce przed a tyłki po
      • bezspokoju Re: denny TVN pod mlotek 23.08.11, 16:39
        Jeżeli rajcuje Cię Pospieszalski lub Ziemkiewicz, to oglądaj TVP, chyba, że wolisz Rydzyka na żywo, to też możesz się przełączyć. W każdym razie jest to stacja prywatna i kto ma udziały, może je sprzedać kiedy i komu chce, zgodnie z obowiązującym prawem.
      • piegrza Re: TVN kupi Rydzyk 23.08.11, 11:50
        Gość portalu: pisdode napisał(a):

        > Nie zdziwie sie, jak TVN kupi ojciec Rydzyk.
        LOGICZNE. Wtedy pozbyłby się jednego z głównych przeciwników medialnych.
    • tykaczor Tłum chętnych na kupno TVN: fundusze i wielkie ... 23.08.11, 11:49
      Odyrku Tadziu, a ty nie chcesz kupić TVN-u. Nie trac takiej okazji. Co dla ciebie znaczy kilka miliardów złotych. Wystarczy przecież zaapelować do otumanionych moherów, by przez kilka miesięcy przekazawali w całości swoje renty, lub emerytury i już się kasiora znajdzie. A co będą jeść mohery i moherówki w tym czasie ? Udostępnisz im miejsca przed budynkami twojego IMPERIUM i niech proszą przechodniów o wsparcie, albo niech się zgłoszą do opieki społecznej ! JEST ROZWIĄZANIE ? JEST !!!
    • Gość: znów ja Coraz częściej słyszy się o kłopotach finansowych IP: *.play-internet.pl 23.08.11, 14:36
      Coraz częściej słyszy się o kłopotach finansowych koncernu ITI, który podobno wyzbywa się akcji TVN-u i telewizji n. Likwidują też kolejne kanały. Wkrótce zniknie TVN Warszawa, a być może i Religia TV.
      Mam nadzieję, że to początek końca tego koncernu medialnego. To kara za kłamstwa i manipulacje. Ludzie zaczynają się od nich odwracać. Ja zrobiłem to bardzo dawno temu.
    • Gość: zawisza biały Nasze forum kolejowe, IP: *.play-internet.pl 23.08.11, 14:38
      Na temat TVN mógłbym sporo powiedzieć. Nasze forum kolejowe, z racji poruszania kontrowersyjnych tematów (afery i przekręty na kolei) bywało w kręgu zainteresowania mediów mainstreamowych, w tym TVN i Gazety Wyborczej. Dziennikarze najpierw robili rozpoznanie (ile wiemy, co wiemy, na kogo mamy haki), udając zainteresowanie tematem i mamiąc obietnicą nagłośnienia sprawy. Po czym gdy okazywało się, że temat jest niewygodny dla rządu i/lub dla ich ludzi z zarządów spółek PKP, temat zbywali milczeniem i zrywali z nami kontakt. Mamy obszerną interesującą korespondencję mailową z dziennikarzami TVN. Od dawna mamy też podejrzenia, że władze PKP kupują sobie przychylność dziennikarzy mainstreamu, o czym można przeczytać na naszym forum:
      infokolej.pl/viewtopic.php?t=3088
    • Gość: zawisza biały TVN24 coraz bardziej tabloidowy IP: *.play-internet.pl 23.08.11, 14:41
      TVN24 coraz bardziej tabloidowy



      Od kilku lat TVN24 coraz bardziej przypomina tabloid. Pierwszy polski kanał informacyjny z powietrza relacjonuje poszukiwania ciał geologów, informuje i interweniuje w sprawie śmierdzących fekaliów, prowadzi rozważania na temat życia prywatnego Michaela Jacksona, a na żółty scroll czasami przypomina kabaret. Nic dziwnego, że w ciągu roku oglądalność Polsat News wzrosła o 130 proc. Pytanie ilu widzów na tyle zraził infotainment w TVN24, że wybrali poważniejszą formułę konkurencyjnej stacji Polsat News.

      Na początku istnienia TVN24 pasek był czerwony i był wykorzystywany rzeczywiście tylko, kiedy wydarzyło się coś naprawdę pilnego. Obecnie w paśmie „Dzień na żywo” nie ma chyba godziny, żeby pasek nie był żółty. Naprawdę istotne informacje są rzadkością. Za to na żółto wyróżniana jest informacja: „Do garażu rezydencji Romana Polańskiego wjechał samochód. Nie wiadomo, czy był w nim Polański”, „Pijana nauczycielka. 53-latka miała niemal 3 promile”.

      Przypomina to trochę krzykliwe tytuły z „Faktu”, czy „Super Expressu”.

      Na przykład w połowie stycznia ub. r. TVN24 relacjonował z pokładu helikoptera poszukiwania ciał dwóch geologów, których samochód wpadł do rzeki. Zresztą „Błękitnego 24” wysłano też w pogoni za sensacją nad stadion w Wiedniu, na którym trenowała polska kadra przed meczem w czasie turnieju Euro 2008, co spotkało się z dużą złością trenera Leo Beenhakkera. Co prawda helikopter nie relacjonuje pościgów policyjnych, jak kanały informacyjne w USA, ale mogliśmy za to oglądać „gorącą transmisję” znad budynku ZUS, gdzie Centralne Biuro Antykorupcyjne zatrzymało prezesa. Epatowanie tragediami staje się niemal standardem. Najlepszą okazją ku temu są katastrofy np. samolotów. W błyskawicznym tempie można wykorzystać zdjęcia nadesłane przez samych widzów przez platformę „Kontakt TVN24”.

      Miejsce wydarzeń światowych, niektórych wydarzeń politycznych w serwisach informacyjnych tej stacji zajęły - niczym w Stanach Zjednoczonych - kłopoty celebrytów. Sprawa aresztowania Romana Polańskiego emocjonowała TVN24 przez wiele dni. Do tego stopnia, że łącznie z „Faktami” TVN stacja wysłała do Szwajcarii trzech dziennikarzy: Macieja Worocha, Dagmarę Kaczmarek i Wojciecha Bojanowskiego. Na antenie różni eksperci dywagowali na temat szczegółów gwałtu z końca lat 70. Podobnie było ze śmiercią Michaela Jacksona, gdzie na scrollu pojawiały się najróżniejsze doniesienia o braniu lub nie przez niego narkotyków, rewelacje na temat ojcostwa dzieci. Nastawione na sensację były też odwiedziny kilku szpitali na terenie całego kraju i podawanie się z ukrytą kamerą za turystów z Meksyku, którzy mogą cierpieć na świńską grypę.

      Cała TVN24 właściwie opiera się na showmanach. Takim niewątpliwie jest Jacek Pałasiński. Zasłynął jako korespondent w Rzymie, gdzie do końca relacjonował pontyfikat Jana Pawła II. Obecnie widzowie go kojarzą bardziej z przeglądów wydarzeń zagranicznych, emitowanych trzy razy dziennie na antenie TVN24. Myli się jednak ten, kto myśli, że w wejściach antenowych Pałasińskiego główną rolę odgrywają informacje o decyzjach światowych przywódców. Są poruszane, ale dość rzadko. Za to dużo miejsca poświęca się tzw. „Michałkom”, tj. bójce dwóch dziennikarzy za prowadzącym program we włoskiej telewizji, zapożyczonym z Internetu mężczyźnie, który na miniaturowym śmigłowcu odlatuje do pracy, czy psie zaadoptowanym przez tygrysa. Zdarza się, że autorzy wejścia Pałasińskiego nie sprawdzą dokładnie informacji. Tak było w przypadku podania zdjęć z katastrofy samolotu w Chile. Problem w tym, że owej katastrofy nie było, a zdjęcia były materiałem promocyjnym do serialu „Lost” („Zagubieni”).

      W przeglądach Pałasińskiego chyba bardziej liczy się show i sylwetka prowadzącego niż treść. Pokazują to chociażby zwroty „Doskonale Państwu znana prowincja w Środkowych Indiach”. Wydawcom TVN24 w pogoni za sensacją zdarza się popełniać podstawowe błędy w warsztacie dziennikarskim. Tak było w styczniu 2010 roku, kiedy Marta Kuligowska podała informację, że w centrum Warszawy nie ma prądu, sparaliżowane są tamtejsze biurowce, nie działa metro. Problemem okazała się nieodpowiednio doświetlona kamera. Redakcja wyciągnęła zbyt pochopne wnioski, nie sprawdzając informacji.

      Inny przykład tabloidyzacji TVN24 to magazyn “Prosto z Polski”. Najczęściej poruszane tematy to samowola urzędników, nietypowe choroby, problemy finansowe, bieda, niebezpieczne miejsca zamieszkania, konflikty lokalne, wypadki. Inaczej mówiąc – typowe dla tabloidów nastawienie na ludzkie dramaty. Na początku istnienia magazynu, raz w tygodniu, w niedzielę łączono się z miejscem, gdzie reporter TVN24 rozmawiał z mieszkańcami o trapiącym ich problemie (formuła podobna do dawnego programu „Pod napięciem”). Z czasem łączenia na żywo realizowano niemal codziennie. Podchodzono do tej części ramówki TVN24 tak poważnie, że nawet w trakcie bombardowań Tbilisi w czasie wojny Gruzji z Rosją, przerwano relacje z działań zbrojnych i połączono się z miejscowością Dębki, gdzie miejscowi mieszkańcy protestowali przeciwko planom ustawienia u nich wiatraków. Zdarzały się i bardziej osobliwe tematy na tzw. live show. Raz przeprowadzono relację z małej miejscowości, gdzie jak informował duży scroll „W piwnicy śmierdzi fekaliami”. Inne tematy łączeń na żywo w „Prosto z Polski” to protesty mieszkańców Góry Kalwarii z powodu braku obwodnicy albo konflikt parafian z proboszczem. Scroll informował wtedy: „Ciąg dalszy konfliktu parafian z proboszczem – organista potrącił jednego z parafian”.





      Autor: Daniel Gadomski
      • m-kow Kapitalny komentarz!!! 23.08.11, 18:26

        10/10 po prostu !!!
        ---
        "Statek coraz bardziej przecieka, pasażerowie jeszcze nie wiedzą, ale pierwszy oficer wie i po cichu ubiera kamizelkę ratunkową. Żeby pasażerowie nie zauważyli nalewającej się wody, to przelewa ją z sali balowej do maszynowni (czyli środki z OFE do ZUSu)." K. Rybiński
    • Gość: zawisza biały Sprawdzona informacja IP: *.play-internet.pl 23.08.11, 14:44
      Sprawdzona informacja. Jak donosi poważny informator z zarządu ITI, pragnący jednak zachować pełną anonimowość, jedynym poważniejszym oferentem pragnącym jeszcze wziąć TVN-WSI24 jest pies z kulawą nogą, stawia jednak jeden twardy warunek, pełna miska Pedigree PAL dla Durczoka, Pochanke, Big Bradera-Miecugowa, Sianeckiego i Stokrotki, skoro robią za kundli, to niech jedzą jak psy.
    • Gość: znów ja To tylko kosmetyka IP: *.play-internet.pl 23.08.11, 14:47
      To tylko kosmetyka tvn /WSI 24/ zdaje sobie sprawe,ze spoleczenstwo a zwlaszcza myslaca jej czesc, zdekonspirowalo korzenie ubeckie tej stacji,wobec czego nie moze juz wplywac tak jednoznacznie na sposob myslenia i widzenia tworzac wirtualna rzeczywistosc.Ludzie umiejacy przefiltrowac natlok informacji z roznych zrodel widza ta jaskrawa manipulacje i nie pozwalaja sie zwiesc.Wobec tego sadze ,ze ta ubecka stacja dokona zmiany szyldu biznesowego,drobnych przypudrowan i nadal bedzie probowac czyscic mozgi swoja papka propagandowa.Przeciez lis /filmik na you tube/ wyraznie mowi"ludzie nie sa tacy glupi jak myslimy- sa jeszcze glupsi! "A zatem licza nadal na POmazancow,ze jesli dali sie zwiesc raz ,to teraz po kosmetyce dalej beda im ufac. I slusznie sadza,gdyz POplecznicy tej stacji to wyjatkowo prymitywny i odporny na prawdziwa rzeczywistosc POtencjal.My na szczescie nie damy sie oszukiwac ,gdyz umiemy odczytywac ich intencje.Pamietajcie , ze kazdy opluwany przez nich polityk to musi byc porzadny czlowiek natomiast promowany przez nich jest zapewne uzyteczno-uslugowa idiota. Na POhybel WSI 24 !!!!!!!!!!!
    • Gość: zawisza biały Kochani, IP: *.play-internet.pl 23.08.11, 14:50
      Kochani, A wiecie do kogo należy np. Nasza Klasa? Otóż 70% nk należy do firmy FORTICOM, która ma siedzibę na Litwie. Z kolei 100% akcji Forticomu należy do Digital Sky Technologies (DST). A właścicielem DST jest niejaki Jurij Borisowicz Milner (Юрий Бoриcoвич Мильнер), rosyjski biznesmen żydowskiego pochodzenia niegdyś wiązany z Chodorkowskim, dziś mający dobre układy z Miedwiediewem. Zaskakująco dobrze dogaduje się z ludźmi z Goldman Sachs. Dzięki swoim znajomościom ma udziały w Facebook, Zynga czy Groupon. Ciekawe rzeczy można znaleźć na necie, jak się tylko poszuka.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka