Gość: MACIEJ IP: *.ny325.east.verizon.net 03.12.04, 06:22 A czy PKP Cargo jest dochodowe? Bo kto bedzie placil kary? Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: wykolejacz teoretycznie tak IP: *.jjs.pl 03.12.04, 10:22 w praktyce to kreatywna księgowość - straty upchnięte w innych firmach grupy pkp - oraz pozycja monopolistyczna. Prywatni przewoźnicy mają bardzo trudne życie, na przykład pkp złomuje setki lokomotyw ale żadnej nie sprzeda! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: woy Re: teoretycznie tak IP: *.pepsa.com.pl 03.12.04, 13:21 to i tak przekładanie kasy z worka o nazwie dotacja do worka o naziwe nadzwyczajne przychody budzetu panstwa. jezeli to ma byc kasa z zewnatrz to tylko z podwyzszonych cen biletow i oplat za cargo. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: urgo Re: teoretycznie tak IP: 62.148.88.* 03.12.04, 13:54 Jakbyś wiedział, ilu ludzi i firm żyje z PKP Cargo... przecież każdy lepszy kierownik w PKP prowadzi na boku firmę sprzedającą PKP usługi dwa razy drożej niż na rynku... Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: papamobil FORZA!!!!! CARGO!!!!!!!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.12.04, 22:16 teoretycznie to już więcej nie zabieraj głosu w sprawach conajmniej dla ciebie za trudnych.....sprzedaż lokomotyw konkurencji hahahahahaha a swoich pracowników na bruk bo paru cwaniaczków przeforsowało w sejmie ustawe o komercjalizacji i prywatyzacji pkp ...wolne żarty !!!!!!!! śmierdzi na kilometr następną komisją śledczą i to już niebawem...... pozdrowinka!!!!!! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: precz z pkp CARGO to żywy trup! IP: *.jjs.pl 03.12.04, 22:45 brednie! Brednie! Lepiej zezłomować, zniszczyć, spalić, rozwalić niżby ktoś miał skorzystać. To dewiza dzisiejszego pkp. Ale marny będzie wasz koniec, rozsadniku komuny. Prywatni przewoźnicy radzą sobie, jak mogą. Sprowadzają stare lokomotywy z Bułgarii, Rumunii, remontują prehistoryczne ET 21, sprowadzają ET 22 z Maroka eksportowane tam przez Gierka, w przeciwieństwie do syfu pkp rozwijają się. Już zaczynają sprowadzać "Ludmiły" BR 232 z Niemiec, nowocześniejsze od wszystkiego, co macie. I CAŁE, CAŁE pkp należy wywalić na bruk, zacząć od zera. Tylko czasu coraz mniej, już wkrótce skończy się okres ochronny (chroniący rezerwat komunizmu) i zacznie się normalna kolej. Tylko ile linii tego nie doczeka zdewastowanych i rozkradzionych po ponad 100 latach istnienia? Odcinek Wałbrzych-Wrocław ok. 73 km: DRG za Hitlera, 1937: 54 minuty, PKP 2004: 2 godziny 23 minuty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odpowiedz Link Zgłoś